Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gebruik dan gewoon zo'n wave-editor waarbij je zo'n grafiekje ziet. dan kun je zo die kleine rechte lijntjes op het begin en eind wegknippen.

ftp://ftp.filmshooting.com/upload/audio/a.wav

ik heb nu alle randjes eraf geknipt, maar toch nog hoor je hem niet vloeiend overgaan, omdat dit natuurlijk aan de pc en software ligt. als je deze 2x achter elkaar plakt dan hoor je het wel vloeiend overgaan.
ik heb hem als wav opgeslagen, dus moet je hem ff weer omzetten.

[ Voor 56% gewijzigd door Snoop op 07-03-2004 17:09 ]

Verwijderd

Heeft er ook al iemand leuke filmpjes ondekt/gemaakt?? :*)

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
bitrate maakt geen moer uit , ik heb hier een V525 met een 48 kbps mp3 file en doet het perfect.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:21:
Trouwens via HowardForums komt het volgende (zie Motorola forum en dan de thread "Improved Screens on Unbranded V600?"):

[...]

De V600 met het groene bloempje (waarvan men dus zei dat het het nieuwe scherm was) heeft geen groen schermpje bij het opstarten, terwijl de andere met het iets geler bloempje het wel heeft. Dus eigenlijk precies omgekeerd van wat hier beweerd wordt.
Ik heb het ook even getest en bij mij komt er ook een groen (donkergroen) vlak in beeld en ik heb idd het schermpje met de gele bloem.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:23:
[...]

Ik heb het ook even getest en bij mij komt er ook een groen (donkergroen) vlak in beeld en ik heb idd het schermpje met de gele bloem.
Ok, ik snap het niet meer. Jullie zeggen nu dat het schermpje dat eerst groen wordt, met het opstarten, het nieuwe schermpje is? Dus het schermpje met de gele bloem en NIET de groene bloem zoals een paar dagen geleden werd beweerd?

Mijne wordt eerst groen, dus dat is goed en iedereen vindt dit ook het beste schermpje :?

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 07-03-2004 18:47 ]

Verwijderd

Dagobert schreef op 04 maart 2004 @ 16:37:
KLEINE ORANGE MMS HOW-TO !

oke na veel gedonder ben ik er eindelijk achter, dit moet je doen om te kunnen MMS-en onder orange. ik neem aan dat het voor andere netwerkaanbieders vrij gelijk zal zijn maar daar heb ik geen gegevens van.

ga naar: menu --> webtoegang --> webprofielen (druk niet op start maar wederom op de menu toets om in het submenu te komen, de middelste knop bedoel ik dan ) --> nieuw

voer de volgende gegevens in:

naam: MMS
startpagina: http://mms.orange.nl:8002
service type 1: wap
gateway ip1: 10.250.255.183
port1: 9201
domain1: nix
service type 2: staat bij mij: WAP connectie maar daar hoeft nix te staan
gateway ip2: nix
port2: nix maar bij mij staat er 9201
domain2: nix
dns1: nix
dns2: nix
time-out: 15 min
csd no 1: nix
gebruikersnaam: je telefoonnummer INCLUSIEF +316*******
password: PASSWORD ( let op: hoofdletters )
snelheid: 9600 bps
lijn type1: ISDN
csd no2: nix
gebruikersnaam 2: nix
password 2: nix
snelheid: 9600
lijn type 2: default = modem
GPRS APN: mms ( belangrijk )
gebruikersnaam: +316*******
password: PASSWORD ( let weer op de hoofdletters )

oke dit is nu klaar, nu moet je deze onoverzichtelijke bende nog aan je mms dingen koppelen:

ga naar: menu --> berichten --> submenu ( als je in het berichten menu staat druk je weer op de middelste toets om in het submenu te komen, de menu toets ) --> setup berichten --> setup mms berichten

mooi verstopt he :| oke nu ff de instellingen:

velden verbergen: ik heb: cc, bcc, prioriteit ( maar is je eigen keus )
autom. handtekening: nix
download: automatisch
filter: nix
vervallen na: 5 dagen
antwoordtype: je eigen keus tussen mms of sms ( dit is de standaard waar je mee beantwoord )
bericht limiet: 100kb ( max van orange )
SERVER INFO: ga naar: kies --> gebruik de middelste knop nog een keer voor een submenu --> bewerken --> en vul de volgende dingen in:

Service naam: MMS
Server URL: http://mms.orange.nl:8002
web profiel naam: hier selcteer het zonet gemaakte profiel dat je onder browser schermpje hebt gemaakt. als je mij hebt na gedaan is dat: MMS

en voila je kan MMSjes sturen. beetje ingewikkeld ? tja, vraag me dan ook maar niet hoe ik er achter ben gekomen voordat ik nachtmerries krijg :)

als je het nog steeds niet snapt: nog een keer lezen. snap je het dan nog niet: mailen of hier posten...
ik heb het nu al meerdere keren geprobeerd.
maar het lukt niet

kun jij gewoon mms'en?

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 18:51:
[...]

ik heb het nu al meerdere keren geprobeerd.
maar het lukt niet

kun jij gewoon mms'en?
jup, dit zijn precies de instellingen die ik heb. maar heb je je wel aangemeld bij orange dat je wil mms'en ?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Prosperot
  • Laatst online: 30-11 17:29

Prosperot

Today is a gift...

KrewCial11 schreef op 07 maart 2004 @ 18:46:
[...]
Ok, ik snap het niet meer.
[...]
Ik dus ook niet meer, volgens mij is jouw scherm inderdaad het nieuwe scherm en die van mij (met groenere bloem) het oudere... Op HoFo in dezelfde thread wordt het oudere scherm "greenish" genoemd, groen dus.....

kan je anders een kijken naar de sticker onder de voor-cover... wat staat daar bij jou op?

[ Voor 4% gewijzigd door Prosperot op 07-03-2004 20:33 ]

• Cache
Prosperot schreef op 07 maart 2004 @ 20:05:
[...]

Ik dus ook niet meer, volgens is jouw scherm inderdaad het nieuwe scherm en die van mij (met groenere bloem) het oudere... Op HoFo in dezelfde thread wordt het oudere scherm "greenish" genoemd, groen dus.....

kan je anders een kijken naar de sticker onder de voor-cover... wat staat daar bij jou op?
Achterin de foon staat (op een sticker): IMEI, flex versie, FCC ID en dat soort dingetjes. Op het stickertje erboven staat ergens "0101" (1 januari?).

Batterij: 20031201

Voorkant: staat niks op de foon onder de cover, ook zie ik nergens een sticker. Er staat wel een nummer op de cover zelf, zelfde nummer op voor- en achterkant.

Maar jij hebt dus niet eerst een groen scherm als je de foon aanzet?

Verwijderd

pro beer al de helavond een filmpje naar me tel te sturen maar wil niet echt lukken wie help mij :)

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

KrewCial11 schreef op 07 maart 2004 @ 20:15:
[...]

Achterin de foon staat (op een sticker): IMEI, flex versie, FCC ID en dat soort dingetjes. Op het stickertje erboven staat ergens "0101" (1 januari?).

Batterij: 20031201

Voorkant: staat niks op de foon onder de cover, ook zie ik nergens een sticker. Er staat wel een nummer op de cover zelf, zelfde nummer op voor- en achterkant.

Maar jij hebt dus niet eerst een groen scherm als je de foon aanzet?
Nee, bij mij is het donkergrijs (of het moet heeeel donkergroen zijn ;) )

Op de sticker achterop staat ook bij mij de IMEI, flex, FCC etc, Daarboven staat bij mij ook 0101 Made in China

Batterij is van 20040115,

Volgens mij gaat het om het stickertje voorop, maar die zit er bij jou dus niet op...

ksnap er nix meer van.......

• Cache
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:40:
pro beer al de helavond een filmpje naar me tel te sturen maar wil niet echt lukken wie help mij :)
We hebben meer info nodig over de manier waarop je een filmpje naar je foon wilt sturen.
Verder moet het bestand formaat .3pg zijn. Met bluetooth moet je gewoon dit bestand naar de map video verplaatsen. Hoe het met een kabeltje werkt weet ik niet.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
heeft er iemand ook al "cracks "aan zijn v600 ?
op howardforum zijn er veel mensen daarmee .....

• Cache
kenny89 schreef op 07 maart 2004 @ 21:35:
heeft er iemand ook al "cracks "aan zijn v600 ?
op howardforum zijn er veel mensen daarmee .....
Na bijna 3 weken nog steeds geen enkel krasje. ;)

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Eindelijk gevonden (offe was dit al langer bekend???)

De Moto-site waarop je je MMS WAP etc instellingen naar je V600 kan laten sturen.

https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

• Snoop
  • Niet online
Prosperot schreef op 07 maart 2004 @ 21:50:
Eindelijk gevonden (offe was dit al langer bekend???)

De Moto-site waarop je je MMS WAP etc instellingen naar je V600 kan laten sturen.

Ik kende hem al wel :) maar ik weet niet of de anderen hem ook al wisten te vinden

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 07 maart 2004 @ 21:31:
[...]

We hebben meer info nodig over de manier waarop je een filmpje naar je foon wilt sturen.
Verder moet het bestand formaat .3pg zijn. Met bluetooth moet je gewoon dit bestand naar de map video verplaatsen. Hoe het met een kabeltje werkt weet ik niet.
Hoe je een filmpje naar het goeie formaat maakt (.3pg) kan geen goei decoder vinden.....

Verwijderd

heb al wat gevonde :d.. **Nokia Multimedia Converter 2.0** werk prima

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Motorola_V600 schreef op 07 maart 2004 @ 16:45:
gebruik dan gewoon zo'n wave-editor waarbij je zo'n grafiekje ziet. dan kun je zo die kleine rechte lijntjes op het begin en eind wegknippen.
Dat is het hem dus juist. Ik ben heel handig met sound editors ;) en gebruik Sound Forge om de loops te knippen. Die lopen in de editor naadloos, maar zodra ik ze vanaf de commandline met LAME omzet naar mp3, wordt daar blijkbaar iets voor en achter de loop gezet.

Ik demonstreer:

WAV:

http://audio.dj-triplem.com/if_i_had_words.wav <-- loopt perfect

MP3:

http://audio.dj-triplem.com/if_i_had_words.mp3 <-- kleine stilte voor en achter de loop zodat ie niet mooi meer loopt

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 00:25:
heb al wat gevonde :d.. **Nokia Multimedia Converter 2.0** werk prima
Toch ff handig als je hier een link bij plaatst

http://www.forum.nokia.com

ff aanmelden en downloaden maar

en inderdaad...................... 't werkt toppie O-)

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Verwijderd

erwinversteeg schreef op 08 maart 2004 @ 01:14:
[...]

Toch ff handig als je hier een link bij plaatst

http://www.forum.nokia.com

ff aanmelden en downloaden maar

en inderdaad...................... 't werkt toppie O-)
Dat het van Nokia moet komen, heb ik net afgezworen. (heb ik ze toch weer nodig)

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35
Kan iemand nou al met zekerheid zeggen hoe ik de nieuwe en de oude kan herkennen, behalve aan die schermpjes... is er nog geen productiedatum bekend waarna alleen nog maar de nieuwe geproduceerd werdt?

Ik ga nl deze week hem halen, desnoods bij BC maar wilde liever bij mijn eigen shoppie vanwege de goede service...

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Motorola_V600 schreef op 07 maart 2004 @ 15:30:
[...]

[...]

Jongens, maak ze wel ff 64kbps aub!! anders doen ze het niet (max 64 kbps)
oops je hebt al verschillende reacties. niet gezien. sorry

[ Voor 21% gewijzigd door Tasminos op 08-03-2004 13:51 ]

• Snoop
  • Niet online
Diamond AT schreef op 08 maart 2004 @ 13:45:
[...]

Dat klopt niet ze kunnen wel groter zijn dan 64 kbps. Bij mij lukt het in ieder geval wel.
Ja weet ik!! Lees maar ff een paar posts van me verder...daar staat wel dat ik het fout had!!

[ Voor 15% gewijzigd door Snoop op 08-03-2004 13:51 ]

• Snoop
  • Niet online
The Black Stardust Faceplates :)

Afbeeldingslocatie: http://st.breward.users.btopenworld.com/V600/IMG_0282.jpg
Afbeeldingslocatie: http://st.breward.users.btopenworld.com/V600/IMG_0285.jpg
Afbeeldingslocatie: http://st.breward.users.btopenworld.com/V600/IMG_0286.jpg

The Chrome Faceplates :)

Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/v600_auction/large/v600_auction-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/v600_auction/large/v600_auction-12.jpg

The Powder Coated Yellow Faceplates :)

Afbeeldingslocatie: http://www.desling.com/v600/large/v600_auction-4.jpg

The Black Powder Coated Faceplates...

Afbeeldingslocatie: http://www.metalfaceplates.com/images/v600/mirror_black/large/mirror_black-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.metalfaceplates.com/images/v600/mirror_black/large/mirror_black-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.metalfaceplates.com/images/v600/mirror_black/large/mirror_black-4.jpg

The Powder Coated White Faceplates:

Afbeeldingslocatie: http://www.metalfaceplates.com/images/v600/white/large/white-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.metalfaceplates.com/images/v600/white/large/white-5.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Snoop op 08-03-2004 14:07 ]

Verwijderd

wat gebruiken jullie ervoor om die mp3 files en wallpapers erop te zetten..
hebben jullie datakabel of bluetooth dongel??

wat zou het beste zijn datakabel of bluetooth dongel??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 13:57:
wat gebruiken jullie ervoor om die mp3 files en wallpapers erop te zetten..
hebben jullie datakabel of bluetooth dongel??

wat zou het beste zijn datakabel of bluetooth dongel??
Wat zou het gemakkelijkste zijn, een kabel of in een straal van 10 meter data moven van pc naar foon of vice versa.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 14:37:
[...]

Wat zou het gemakkelijkste zijn, een kabel of in een straal van 10 meter data moven van pc naar foon of vice versa.
ja ok die blauwe tand natuurlijk maar voor firmware en dergelijke daar moet je toch geloof ik wel een datakabel voor hebben??

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
hoe werken die ringen op de buitenkant eigenlijk ? die lichten alleen op als je gebeld wordt ? kun je ze niet laten blinken ala samsung a800 oid ? dat ze continue om de zoveel seconden een keer oplichten bij het hebben van netwerk...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
zou iemand al zijn plaatjes en geluidjes willen zippen en mailen ?
door een stomme fout met p2kman zijn deze allemaal ge-renamed :(
je kan ze met p2kman van je phone downloaden, maar ik zou de functie change attribute met rust laten ;)

mail: v525 [at] chello [punt] nl

• Cache
Chaser2600 schreef op 08 maart 2004 @ 15:59:
zou iemand al zijn plaatjes en geluidjes willen zippen en mailen ?
door een stomme fout met p2kman zijn deze allemaal ge-renamed :(
je kan ze met p2kman van je phone downloaden, maar ik zou de functie change attribute met rust laten ;)

mail: v525 [at] chello [punt] nl
Lol, heb je dat echt gedaan?! Vind ik in dit vroege stadium van de v600 toch nog iets te gevaarlijk om aan die bestanden te prutsen. Ik bedoel, stel dat er iets fout gaat dan heb je mooi je foon gefried. |:(
Ben nu nog wantrouwiger, want als p2kman zomaar door een fout alles heeft gerenamed, wat zal er dan de volgende keer wel niet kunnen gebeuren?

[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 08-03-2004 16:08 ]

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
KrewCial11 schreef op 08 maart 2004 @ 16:07:
[...]

Lol, heb je dat echt gedaan?! Vind ik in dit vroege stadium van de v600 toch nog iets te gevaarlijk om aan die bestanden te prutsen. Ik bedoel, stel dat er iets fout gaat dan heb je mooi je foon gefried. |:(
Ben nu nog wantrouwiger, want als p2kman zomaar door een fout alles heeft gerenamed, wat zal er dan de volgende keer wel niet kunnen gebeuren?
is geen fout in p2kman maar een fout van mij ;)
er kan eigenlijk niets fout gaan want als je het echt verprutst dan gooi je de firmware er opnieuw op en klaar is kees.
maaruh dan moet ik weer alles opnieuw instellen en heb ik geen zin in dus vandaar de vraag

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 08 maart 2004 @ 13:57:
The Black Stardust Faceplates :)

[..]

The Chrome Faceplates :)

[..]

The Powder Coated Yellow Faceplates :)

[..]

The Black Powder Coated Faceplates...

[..]

The Powder Coated White Faceplates:

[..]
Resizing is your friend! *D

Maar goed, ik wilde daar dus ook m'n chromen faceplates bestellen maar Chad verkoopt ze voor 150 dollar. Vind ik te duur, dus ik zoek nog even verder. Als ze bij de Blokker kinderschoentjes kunnen verzilveren voor onder de 50 euro, waarom moet ik dan 150 dollar betalen voor verchroomde faceplates? :P

• Cache
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 16:23:
[...]

Maar goed, ik wilde daar dus ook m'n chromen faceplates bestellen maar Chad verkoopt ze voor 150 dollar. Vind ik te duur, dus ik zoek nog even verder. Als ze bij de Blokker kinderschoentjes kunnen verzilveren voor onder de 50 euro, waarom moet ik dan 150 dollar betalen voor verchroomde faceplates? :P
Omdat hij op 1 persoon na de enige persoon is die ze maakt (en verkoopt!). Gouden handel, dus...
Trouwens het is voor 100 dollar (incl. verzendkosten). Toch ook nog aan de dure kant, maar ja wat wil je hè... chroom!!! 8)

• TripleM
KrewCial11 schreef op 08 maart 2004 @ 16:28:
Omdat hij op 1 persoon na de enige persoon is die ze maakt (en verkoopt!). Gouden handel, dus...
Trouwens het is voor 100 dollar (incl. verzendkosten). Toch ook nog aan de dure kant, maar ja wat wil je hè... chroom!!! 8)
Kijk even onderaan op metalfaceplates.com:
REAL CHROME PLATED V600 faceplates are now in stock and ready to go.
$149.99 a set and $5.00 shipping to anywhere in the world.
Ik ga ze dan ook maar laten maken denk ik. Ik gooi het hier wel weer neer als ik meer weet :)

• Cache
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 16:39:
[...]

Kijk even onderaan op metalfaceplates.com:

[...]
Neeee! :'(
Hij heeft natuurlijk net zn site geupdate een paar dagen geleden kostten ze nog 100 dollar.
Hoeveel euro is 150 dollar ongeveer? 120 euro ofzo?
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 16:39:
Ik ga ze dan ook maar laten maken denk ik. Ik gooi het hier wel weer neer als ik meer weet :)
Oké. :)

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 16:23:
[...]

Geen tijd voor resizing!!! :P
Ze zijn idd $100 ($99,50 :P ) heb het zelf van hem gehoord. Er is zelfs nog iemand anders die ze voor $70 verkoopt.

UPDATE: Chad verkoopt ze nu voor maar $94.99!! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 08-03-2004 17:11 ]

Verwijderd

Zoo, mooi foontje! Denk dat ik hem binnenkort ook ga halen.

Wat vinden jullie als gebruikers de grootste minpunten aan het apparaat? Is ie traag, zoals de T68i, of een irritant menu, irritante knopjes?

En kan er iemand eens een pic plaatsen van een foto die met dit toestel is gemaakt?

Bedankt alvast :) dan ga ik nu ff teruglezen :P

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al een bluetooth headset? Ik zat zelf te denken aan een Bluetrek G2 (zie o.a. Bluetrek G2 of Logitech Bluetooth headset ) i.c.m. de V600 (misschien Diamond AT :) )?

• Cache
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:31:
Heeft iemand trouwens al een bluetooth headset? Ik zat zelf te denken aan een Bluetrek G2 (zie o.a. Bluetrek G2 of Logitech Bluetooth headset ) i.c.m. de V600 (misschien Diamond AT :) )?
Oooh! Prijs valt reuze mee, als iemand nog wat ervaring er mee heeft post dan aub. :)

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 08 maart 2004 @ 17:03:
Ze zijn idd $100 ($99,50 :P ) heb het zelf van hem gehoord. Er is zelfs nog iemand anders die ze voor $70 verkoopt.

UPDATE: Chad verkoopt ze nu voor maar $94.99!! ;)
Eh ja die 100 dollar heeft ie mij ook gemaild. Maar toen ik een mailtje van hem kreeg dat ik kon bestellen, stond er (en staat er nog steeds) toch echt 150 dollar. Waar zegt ie dan dat ie ze voor 95 dollar verkoopt, hofo ofzo?

Hoe dan ook, ik heb contact opgenomen met een bedrijf dat gespecialiseerd is in verchromen, verzilveren, vergulden, anodiseren enz. en hoop zo snel mogelijk een prijsopgave te krijgen.

• Cache
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 19:45:
[...]
Eh ja die 100 dollar heeft ie mij ook gemaild. Maar toen ik een mailtje van hem kreeg dat ik kon bestellen, stond er (en staat er nog steeds) toch echt 150 dollar. Waar zegt ie dan dat ie ze voor 95 dollar verkoopt, hofo ofzo?

Hoe dan ook, ik heb contact opgenomen met een bedrijf dat gespecialiseerd is in verchromen, verzilveren, vergulden, anodiseren enz. en hoop zo snel mogelijk een prijsopgave te krijgen.
Stond eerst op metalfaceplates.com dat het 95 dollar kostte.

Hm... dat anodiseren lijkt mij wel wat, wow!

• TripleM
KrewCial11 schreef op 08 maart 2004 @ 19:56:
Stond eerst op metalfaceplates.com dat het 95 dollar kostte.
Eerst. Maar in jouw post staat "UPDATE: Chad verkoopt ze nu voor maar $94.99!!". Dan neem ik aan dat je ook echt nu bedoelt..

Iemand trouwens een goedkoop adres voor V600 faceplates? Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is 20 dollar (in de VS) of 30 euro (in NL).

• Cache
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 19:59:
[...]
Eerst. Maar in jouw post staat "UPDATE: Chad verkoopt ze nu voor maar $94.99!!". Dan neem ik aan dat je ook echt nu bedoelt..

Iemand trouwens een goedkoop adres voor V600 faceplates? Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is 20 dollar (in de VS) of 30 euro (in NL).
Huh? Dat heb ik helemaal niet gezegd! Ik zei eerst dat ze een paar dagen geleden 95 dollar waren en dat chad denk ik zn site NET heeft geupdate. Trouwens motorola_v600 zei datgene wat je bedoeld... beter lezen. ;)

Wow 30 euro voor een paar frontjes in nederland? En dan ook nog de gewone, dus niet speciale zoals die van chroom. Dan ook nog te bedenken dat ze in amerika voor 20 dollar over de toonbank gaan... nee dank u, ik haal ze wel ergens anders dan in nederland.

[ Voor 19% gewijzigd door Cache op 08-03-2004 20:11 ]

Verwijderd

Heb nu een vaag (probleem) als ik een live stream luister bv van yorin fm gaat mij bluetooth verbinding maken me v600 heeft iemand dat ook al mee gemaakt...?¿ Is trouwens wel cool want de ringen voor op me tel lichten de heletijd op :d

Vind die frontjes we aso duur...

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:31:
Bluetrek werkt echt perfect. Hij is erg mooi en klein. Ik ben nog wel op zoek naar een autolader voor de headset.

Verwijderd

Heeft iemand al zo een crack bij het scharniertje? Mijn vriendin heeft er namelijk al eentje :( en ze kan Motorola wel in elkaar trappen (zo lang wachten en dan dit).

• Cache
Ik heb op hofo toch nog even gevraagd welk scherm nu het nieuwst is:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by t6821hn
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by KrewCial
Im not saying the new screens turn dark green first, im asking if the new screens turn dark green first.
Could someone confirm this?

To clarify, the newer screens turn dark green first then the Hellomoto screen comes on. In the older screens the dark green screen does not come on. Comparison between older Vodaphone screen and AM screen second batch.

Kijk daar heb ik wat aan. Al vergelijkt hij wel een AM versie met een Vodafone versie, maar dat mag toch niet uitmaken, of wel?

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 19:45:
[...]

Wil je een screenshot zien van de PM die ik van hem gekregen heb? en de pagina eens lekker uit elkaar trekken? :P
Volgens mij staat daar eerst zo'n $ tekentje en dan een 9, vervolgens een 4, daarna een komma met daarachter weer twee 9's... ;) dus echt $94,99 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.crucialpoint.de/file-upload/script/pics/chad.jpg

btw, houd je ons een beetje op de hoogte van dat bedrijfje dat verchroomd enzo ?? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Snoop op 08-03-2004 21:43 ]

• Cache
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:31:
Heeft iemand al zo een crack bij het scharniertje? Mijn vriendin heeft er namelijk al eentje :( en ze kan Motorola wel in elkaar trappen (zo lang wachten en dan dit).
Oei! Das niet zo best. Men zegt dat dit komt doordat je de telefoon tegen je oor aandrukt waardoor er druk komt te staan op het plastic bij de scharnier, boven het spiegeltje. Volgens mij had ik dit al eerder gepost.

Dus pas op, druk niet te hard de telefoon tegen je oor aan als je belt of gebeld wordt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:06:
Zoo, mooi foontje! Denk dat ik hem binnenkort ook ga halen.

Wat vinden jullie als gebruikers de grootste minpunten aan het apparaat? Is ie traag, zoals de T68i, of een irritant menu, irritante knopjes?

En kan er iemand eens een pic plaatsen van een foto die met dit toestel is gemaakt?

Bedankt alvast :) dan ga ik nu ff teruglezen :P
Excuses voor mijn ongeduld.. Maar het lijkt alsof mijn vraag is ondergesneeuwd door de discussie over die (ontzettend mooie :9~) faceplates..

offtopic:
Yeah, nog ff en we zijn bij deel 2 :P

• TripleM
KrewCial11 schreef op 08 maart 2004 @ 20:09:
Huh? Dat heb ik helemaal niet gezegd! Ik zei eerst dat ze een paar dagen geleden 95 dollar waren en dat chad denk ik zn site NET heeft geupdate. Trouwens motorola_v600 zei datgene wat je bedoeld... beter lezen. ;)
Inderdaad, my bad! :)
Wow 30 euro voor een paar frontjes in nederland? En dan ook nog de gewone, dus niet speciale zoals die van chroom. Dan ook nog te bedenken dat ze in amerika voor 20 dollar over de toonbank gaan... nee dank u, ik haal ze wel ergens anders dan in nederland.
Ja inderdaad, als je een adres in Duitsland of iig ergens anders in Europa tegenkomt, graag. Ik ben niet van plan om winst te gaan maken op die chromen dingen dus wat mij betreft wordt het een soort inkoopactie. Maar aangezien je dat hier niet meer mag doen ga ik eerst informeren en open daarna wel op inkoopacties.net een animo check enzo.
Motorola_V600 schreef op 08 maart 2004 @ 21:38:
Wil je een screenshot zien van de PM die ik van hem gekregen heb? en de pagina eens lekker uit elkaar trekken? :P
Volgens mij staat daar eerst zo'n $ tekentje en dan een 9, vervolgens een 4, daarna een komma met daarachter weer twee 9's... ;) dus echt $94,99 :)

[afbeelding]
Ik geloof wel dat ie dat heeft geroepen, maar wanneer was dat? Want z'n site is nog steeds niet geupdate.
btw, houd je ons een beetje op de hoogte van dat bedrijfje dat verchroomd enzo ?? :)
Uiteraard :) Zal er morgen even goed achteraan gaan, heb toch niet veel beters te doen :P

Als jullie ondertussen je ogen openhouden voor een goedkoop adresje voor faceplates (let wel op dat ze van metaal moeten zijn om ze te kunnen bewerken).

• TripleM
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:52:
Excuses voor mijn ongeduld.. Maar het lijkt alsof mijn vraag is ondergesneeuwd door de discussie over die (ontzettend mooie :9~) faceplates..

offtopic:
Yeah, nog ff en we zijn bij deel 2 :P
Over die pics, dat kun je zien in de review van de 300/500/600 op mobile.review.com.

Verder kan ik je niet helpen aangezien ik m'n V600 nog niet heb :)

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 08 maart 2004 @ 21:41:
[...]
Dus pas op, druk niet te hard de telefoon tegen je oor aan als je belt of gebeld wordt!
Nou ja, ik vind het wel belachelijk dat er al een scheur in de telefoon zit na 5 dagen (!) en geloof me mijn vriendin is echt voorzichtig met haar telefoon.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Nog even een paar opmerkingen...

Hoe in te stellen, dat je een sms toon voor alle sms'en hebt. En niet de beltoon die je voor een bepaalde persoon hebt ingesteld ?
Want ik wil gewoon altijd de zelfde sms toon, en voor iedere persoon een verschillende beltoon.

Meerdere nummers per naam ?
Dit is beperkt mogelijk, maar hij maakt telkens toch een nieuw contact aan, waarbij je dan weer een beltoon moet instellen, foto erbij moet zetten, etc etc.. Andere oplossingen ?

trillen en geluid tegelijk?
Weet dat het niet kan...nu....maar weet iemand wat dat dat gaat veranderen ? is dat standaard bij motorola telefoons ? oude of nieuwe ? (v525/v300 ofzo)

Deze dingen zijn eigenlijk zo standaard dat je niet snapt dat zo'n groot bedrijf wat zo'n super telefoon maakt niet weet, en niet implementeert in hun producten. Snappen doe ik het echt nog niet...

• ®Otto
  • Laatst online: 06:33
frankvanhoesel schreef op 08 maart 2004 @ 22:37:
Nog even een paar opmerkingen...

Hoe in te stellen, dat je een sms toon voor alle sms'en hebt. En niet de beltoon die je voor een bepaalde persoon hebt ingesteld ?
Want ik wil gewoon altijd de zelfde sms toon, en voor iedere persoon een verschillende beltoon.

Meerdere nummers per naam ?
Dit is beperkt mogelijk, maar hij maakt telkens toch een nieuw contact aan, waarbij je dan weer een beltoon moet instellen, foto erbij moet zetten, etc etc.. Andere oplossingen ?

trillen en geluid tegelijk?
Weet dat het niet kan...nu....maar weet iemand wat dat dat gaat veranderen ? is dat standaard bij motorola telefoons ? oude of nieuwe ? (v525/v300 ofzo)

Deze dingen zijn eigenlijk zo standaard dat je niet snapt dat zo'n groot bedrijf wat zo'n super telefoon maakt niet weet, en niet implementeert in hun producten. Snappen doe ik het echt nog niet...
De sms toon kun je veranderen in Menu > Instellingen > Melding profielen > Detail

Als je meerdere telefoonnummers/mailadressen ect. voor een naam wil, ga dan naar je Telefoonboek > Menu > Setup > Bekijk en daar moet je 'm op Primaire contacten zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door ®Otto op 08-03-2004 22:54 ]

Verwijderd

Vraag 1: je sms toon is altijd gelijk. Bij mij tenminste wel. kijk bij je gebruikersprofiel.

vraag 2: meerdere nummers per naam lijkt me niet mogelijk (edit: wel dus, maar ik kan nou niet zeggen dat de manier waarop nou zo joepie is)

vraag 3: niet dat ik weet.

Die meerdere nummers per naam is jammer inderdaad. Ook vind ik het jammer dat je geen adressen en dergelijke kunt opslaan. Mijn ouwe Siemens had dat veel beter voor elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 23:15 ]

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:15:
[...]

Nou ja, ik vind het wel belachelijk dat er al een scheur in de telefoon zit na 5 dagen (!) en geloof me mijn vriendin is echt voorzichtig met haar telefoon.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar volgens mij zie ik bij mij ook een beginnetje ontstaan.... neeeeeeeeeeeeeeeee!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm dat deze telefoon geen ondersteuning voor meerdere nummers e.d. heeft doet me toch wel erg pijn... zal m toch niet worden voor mij..

Deze plek is te koop.

• frankvanhoesel
BlackOnyx & @Otto : Ik heb een speciale mp3 als beltoon ingesteld, werkt gewoon goed, behalve als ik een beltoon speciaal bij een persoon heb ingesteld (beltoon ID). Op het moment dat die persoon mij een sms stuurt dan hoor ik de beltoon die ik bij hem heb ingesteld. En niet de sms toon.... Iemand anders een idee ?

En @Otto....ik heb hem nu primair ingesteld, en ik kan dan meerdere nummers per persoon opslaan, maar hoe vind ik die terug ? Ik zie hem daarna niet meer in de lijst, en ook niet bij de detail gegevens van die persoon.

Verwijderd

Zit er trouwens wel een alarm klok op die v600 (ook al als ie uitstaat) ? Ik zie het namelijk niet in de specs.. Er zit natuurlijk wel een agenda en klokje op..

En nog een vraagje.. hoe zit het met de geluidskwaliteit wanneer je aan het bellen bent? Ik heb namelijk gelezen in de forums van mobile-review dat dat niet zo goed was :/

• ®Otto
  • Laatst online: 06:33
[b]frankvanhoesel schreef op 08 maart 2004 @ 23:16:

En @Otto....ik heb hem nu primair ingesteld, en ik kan dan meerdere nummers per persoon opslaan, maar hoe vind ik die terug ? Ik zie hem daarna niet meer in de lijst, en ook niet bij de detail gegevens van die persoon.
Je kunt die terugvinden door in het telefoonboek naar de naam te gaan en dan 'bekijk' en dan met het pijltje omlaag. Dan zie je de andere nummers en kun je die eventueel bellen/mailen.

• Snoop
  • Niet online
Prosperot schreef op 08 maart 2004 @ 22:45:
[...]

Ik durf het haast niet te zeggen, maar volgens mij zie ik bij mij ook een beginnetje ontstaan.... neeeeeeeeeeeeeeeee!
NEEEEEE!!! Is het in Amerika inmiddels beruchte "BARST-VIRUS" overgewaaid??!?! :(

Verwijderd

ben beetje nieuw in deze materie, misschien domme vraag, maar toch
hoe stel je deze telfoon in zodat je een e-mail naar iemand kunt sturen ?

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 08 maart 2004 @ 21:56:

[...]
Ik geloof wel dat ie dat heeft geroepen, maar wanneer was dat? Want z'n site is nog steeds niet geupdate.
03-05-2004
20:56

;) aardig recent dacht ik zo :)

Verwijderd

De naam kiezen en naar beneden drukken. Als het ingestelde nummer niet je voorkeur heeft als eerste, dan kun je dat wijzigen in je menu opties.

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 09 maart 2004 @ 00:25:
03-05-2004
20:56

;) aardig recent dacht ik zo :)
Hmm vier dagen geleden. Da's op zich wel redelijk recent inderdaad, vreemd alleen dat ie het op z'n site na vier dagen nog steeds niet heeft veranderd.

Hoe dan ook, we zullen es kijken of we zelf wat kunnen regelen. We zijn Tweakers of we zijn het niet he ;)

Verwijderd

Ik heb dus al een Bluetooth headset die ik onlangs nog gebruikte samen met mijn Siemens S55. Het gaaat om de Jabra BT200. Het apparaat werkt prima met de V600 op 1 erg vervelend iets na:

Als ik wordt gebeld en de headset staat aan (en bluetooth op V600 ook) dan gaat de beltoon op de V600 niet af, ondanks dat ie op loud staat. Hij speelt in principe in alle gevallen (Vibra (+ geluid), Soft, Loud) alleen maar op de headset zelf een deuntje af dat er een binnenkomend gesprek is. Ik heb dat ding echter niet constant op mijn kop staan. Hierdoor mis ik gewoon gesprekken. Ik ben alle instellingen al langs geweest, maar kan niet vinden waar het aan ligt. Het heeft 1 keer even opeens wel goed gewerkt, maar daarna ook direct niet meer. Erg vaag...

Wat trouwens wel erg cool is, is dat als Bluetooth aan staat en er een verbinding is met de bluetooth headset (deze staat dan ook aan) dan lichten de ringen in intervallen blauw op :) Ook geeft ie in beeld en met geluid aan wanneer hij een verbinding maakt met de headset en wanneer de verbinding wordt verbroken. Erg netjes.

Als iemand een oplossing voor mijn probleem weet dan hoor ik dit graag.

Nog iets heel anders. Weet iemand ook of het doorzichtige plastic aan de voorkant voor het display en de ringen ook is te vervangen, bijv. als er krasjes op zitten? Ik heb er al een klein krasje (1mm) op zitten. Deze zat er trouwens al op bij aankoop, AARGH.

Verwijderd

waar zit die barst van jullie exact,
ik zie nu nog niks bij de mijne...

maar wil het wel graag in de gaten houden ;(

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35
goedemorgen,!
dank u voor het mailtje..
De motorola V600 is in nederland niet leverbaar,de keten die u noemt heeft
de toestellen uit duitsland..De nederlandse versie wordt verwacht week 13/14
Motorola Nederland heeft tot op heden nog geen enkel toestel uitgeleverd.
Wij hopen u hiermede van dienst te zijn geweest,
met vriendelijke groet,

----- Original Message -----
From: <XXXXXXX>
To: <XXXXXXX>
Sent: Tuesday, March 09, 2004 9:41 AM
Subject: Motorola v600

Geachte heer/ mevrouw,

Ik vraag me af of de Motorola v600 al leverbaar is bij u. Dit omdat ik
momenteel van abonement kan wijzigen, en graag deze telefoon zou willen
hebben. De concurrentie (Bel Company) heeft deze telefoon al wel, maar ik
blijf u graag trouw vanwege de uitstekende service.
Hopelijk kunt u me meer vertellen over wanneer ik de telefoon bij u zou
kunnen aanschaffen.

Ik hoop snel van u te horen!

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet
Ik weet genoeg, ik wacht nog wel effe op de Nederlandse versie! :O :Z

• Snoop
  • Niet online
911GT2 schreef op 09 maart 2004 @ 10:24:
[...]

Ik weet genoeg, ik wacht nog wel effe op de Nederlandse versie! :O :Z
Dus BC heeft ze uit Duitsland gehaald? En The Phonehouse en die ene paar internetwinkels die hem al hebben dan?

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 09 maart 2004 @ 00:38:
[...]

Hmm vier dagen geleden. Da's op zich wel redelijk recent inderdaad, vreemd alleen dat ie het op z'n site na vier dagen nog steeds niet heeft veranderd.

Hoe dan ook, we zullen es kijken of we zelf wat kunnen regelen. We zijn Tweakers of we zijn het niet he ;)
Ja dat is inderdaad wel vreemd dat hij nog steeds $150 op zijn site vemeldt... maar ik vind $95 sowieso al vrij prijzig eerlijk gezegd. Ik denk dat Chad hier veel winst mee maakt.
Maar hopelijk weet jij iets (goedkopers) te regelen bij dat bedrijfje van je ;)

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 09 maart 2004 @ 11:07:
[...]

Dus BC heeft ze uit Duitsland gehaald? En The Phonehouse en die ene paar internetwinkels die hem al hebben dan?
Ja, ben het daar ook nie echt mee eens. Vriend van mij werkt bij de Phonehouse op middle-management en die heeft ze toch echt van Motorola gekregen. Denk ook niet dat ze dat risico gaan nemen om van een derde partij iets te kopen i.v.m. garanties en langlopende contracten. Van internetwinkels weet je het natuurlijk niet zeker.

• Cache
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:33:
[...]

Ja, ben het daar ook nie echt mee eens. Vriend van mij werkt bij de Phonehouse op middle-management en die heeft ze toch echt van Motorola gekregen. Denk ook niet dat ze dat risico gaan nemen om van een derde partij iets te kopen i.v.m. garanties en langlopende contracten. Van internetwinkels weet je het natuurlijk niet zeker.
Tja, motorola duitsland misschien? Ik vond het namelijk al raar dat iedereen de TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A firmware had, die is namelijk door Moto Duitsland vrijgegeven... maar volgens mij had ik dat al eerder gepost.

Verwijderd

Al wij allemaal de Duitse versie hebben gekregen, dan ben ik wel nieuwsgierig of er verschil is met de NL versie. Snap overigens niet dat het in NL dan zo lang moet duren. Duitsland, Engeland, allemaal zijn ze al voorzien.

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 09 maart 2004 @ 12:51:
[...]

Tja, motorola duitsland misschien? Ik vond het namelijk al raar dat iedereen de TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A firmware had, die is namelijk door Moto Duitsland vrijgegeven... maar volgens mij had ik dat al eerder gepost.
Zou inderdaad kunnen, maar het lijkt me niet dat het Nederlandse toestel zelf wezenlijk anders zou zijn als het Duitse, ook de firmware kan wel eens een Europese zijn en vrijgegeven omdat het toestel al langer in omloop is.

Het kan ook zo zijn dat Motorola zelf besloten heeft om Duitsland en Groot Brittanie eerder te leveren, omdat de markt veel groter is, Nederland is wel vaker ondergeschoven. Of de Duitse Phonehouse en Belcompany hebben afspraken met de Nederlandse gemaakt om alvast te leveren om zo een concurrentie voorsprong te hebben.

Mijn toestel (bij gsm.nl besteld) is nog niet binnen. Laten we dan maar hopen op Deutsche Grundlichkeit of gewoon lekker Nederlandse rotzooi ;).

Waar halen jullie trouwens de Nederlandse frontjes?

Verwijderd

Nergens nog, volgens mij zijn ze nog niet uit. Mocht iemand ze wel weten te vinden...
Hopelijk is de prijs een beetje schappelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 13:01 . Reden: txt toegevoegd ]

• Cache
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 13:00:
Nergens nog, volgens mij zijn ze nog niet uit. Mocht iemand ze wel weten te vinden...
Hopelijk is de prijs een beetje schappelijk.
Schappelijk?! In nederland?!
Ze kosten volgens mij 30 euro, zoals iemand anders (weet niet meer wie) ook al hier postte een paar dagen geleden.

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 09 maart 2004 @ 13:14:
[...]

Schappelijk?! In nederland?!
Ze kosten volgens mij 30 euro, zoals iemand anders (weet niet meer wie) ook al hier postte een paar dagen geleden.
Maar waar...

• Cache
Geen idee, dat weet degene die al eerder postte dat ze in nederland 30 euro kostten, denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 12:58:
[...]

Zou inderdaad kunnen, maar het lijkt me niet dat het Nederlandse toestel zelf wezenlijk anders zou zijn als het Duitse, ook de firmware kan wel eens een Europese zijn en vrijgegeven omdat het toestel al langer in omloop is.

Het kan ook zo zijn dat Motorola zelf besloten heeft om Duitsland en Groot Brittanie eerder te leveren, omdat de markt veel groter is, Nederland is wel vaker ondergeschoven. Of de Duitse Phonehouse en Belcompany hebben afspraken met de Nederlandse gemaakt om alvast te leveren om zo een concurrentie voorsprong te hebben.

Mijn toestel (bij gsm.nl besteld) is nog niet binnen. Laten we dan maar hopen op Deutsche Grundlichkeit of gewoon lekker Nederlandse rotzooi ;).

Waar halen jullie trouwens de Nederlandse frontjes?
Mijn toestel (bij gsm.nl besteld) is al wel binnen.... GuestUser heeft hem sinds afgelopen vrijdag :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Mijn toestel (bij gsm.nl besteld) is al wel binnen.... GuestUser heeft hem sinds afgelopen vrijdag :*)
I know. Heb ze naar aanleiding van jouw levering ook een e-mail gestuurd. Daaruit kwam quote:

"Uw toestel is bij ons binnen gekomen.
Wij hebben uw aanvraag ter beoordeling naar de provider gestuurd. Als de provider u aanvraag positief beantwoordt gaan wij volgende week over tot het versturen van uw toestel."

Dat was afgelopen vrijdag... heb sindsdien niets meer gehoord. We wachten wel af (op een eventueel nederlandse ;) )

Wordt toch wel beetje onrustig nu...

• Cache
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:39:
[...]

Nu pas? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:39:
[...]

I know. Heb ze naar aanleiding van jouw levering ook een e-mail gestuurd. Daaruit kwam quote:

"Uw toestel is bij ons binnen gekomen.
Wij hebben uw aanvraag ter beoordeling naar de provider gestuurd. Als de provider u aanvraag positief beantwoordt gaan wij volgende week over tot het versturen van uw toestel."

Dat was afgelopen vrijdag... heb sindsdien niets meer gehoord. We wachten wel af (op een eventueel nederlandse ;) )

Ze zijn niet zo`n ster in je op de hoogte houden daar .

Dat mailtje heb ik ook gehad , en dat was ook de enigste berichtgeving
in anderhalve maand van gsm.nl

Verwijderd

offtopic:
Bijna 100 posts per dag, dat zou betekenen dat we tegen morgen een nieuw deel moeten beginnen. Tenzij iemand hier bezwaar tegen heeft, zou ik wel willen beginnen met het maken van een openingspost daarvoor? Als je suggesties hebt, kun je me mailen (zie profiel). Liever niet in dit topic, dan krijg je 100 posts over "deel 2" :)

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 09 maart 2004 @ 11:12:
Ja dat is inderdaad wel vreemd dat hij nog steeds $150 op zijn site vemeldt... maar ik vind $95 sowieso al vrij prijzig eerlijk gezegd. Ik denk dat Chad hier veel winst mee maakt.
Maar hopelijk weet jij iets (goedkopers) te regelen bij dat bedrijfje van je ;)
Ik heb tot nu toe 1 bedrijf benaderd. In het kort kost verchromen daar 25 euro per setje, vergulden 55 euro per setje. Prijzen zijn exclusief BTW, bovendien moeten te bewerken delen ongelakt worden aangeleverd. De kosten voor het ontlakken zijn voor dat bedrijf moeilijk in te schatten, omdat ze dat moeten uitbesteden. Ik ga dus nog even verder zoeken. Bij grotere aantallen werd de prijs nog wel iets lager geloof ik, maar voor nu is dit even interessant genoeg denk ik.

Anodiseren kan alleen met aluminium, weet iemand of die frontjes van aluminium zijn?
KrewCial11 schreef op 09 maart 2004 @ 14:42:
Geen idee, dat weet degene die al eerder postte dat ze in nederland 30 euro kostten, denk ik.
Eh ja dat was ik dus. Geen idee meer waar ik ze had gezien, zal zo eens gaan zoeken. Ik weet wel dat ik ze dus pas op 1 plaats ben tegengekomen in Nederland. Ik dacht erover om Motorola te mailen maar ik weet hoe snel die reageren dus ik zoek zelf eerst nog wel :)

Verwijderd

Dus eigenlijk is het laten bespuiten van die frontjes net zo duur als die dingen uit Amerika bestellen. Als je tenminste 30 euri moet dokken voor een setje. Of je moet je originelen meegeven. Maar even afwachten totdat er wat meer van dat spul in de winkel ligt.

• TripleM
Ik heb even alle sites uit de Pricewatch bekeken waar de V600 verkocht wordt, met het volgende resultaat met betrekking tot frontjes:

gsm.nl: -
gsmweb.nl: -
gsmshop.nl: € 29 (donkerblauw of rood)
telecomcentre.nl: € 36 (donkerblauw of rood)
belstore.nl: -
partsupplies.nl: -
electroland.nl: -
gsmhuis.nl: -
gsmdealer.nl: -
gsmtrack.nl: -
telecom4u.nl: -
belbeter.nl: -
consumax.nl: -
gsmhut.net: -

Dan resultaten in binnen- en buitenland na het zoeken op Motorola V600 covers:

mobilefun.co.uk: v.a. € 30,14 (v.a. 19,95 pond)
macworld.pricegrabber.com: € 16,28 (19,99 dollar)
mobilecityonline.com: € 16,28 (19,99 dollar)
motorola.com: € 20,36 (24,99 dollar)

Ik zoek verder. Die 16,28 lijkt goedkoop, maar dat valt reuze mee. Verzendkosten, douanerechten over 16,28 + verzendkosten, BTW. Afijn, ik zoek verder ;)

Verwijderd

Ik zag de V600 gisteren nog in de Belcompany van Hilversum en dat zegt al heel wat, Dus zo moeilijk zou hij ook niet meer te krijgen moeten zijn. Hij viel me btw wel tegen maar dat is een ander verhaal.

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 09 maart 2004 @ 17:25:
Ik heb even alle sites uit de Pricewatch bekeken waar de V600 verkocht wordt, met het volgende resultaat met betrekking tot frontjes:

gsm.nl: -
gsmweb.nl: -
gsmshop.nl: € 29 (donkerblauw of rood)
telecomcentre.nl: € 36 (donkerblauw of rood)
belstore.nl: -
partsupplies.nl: -
electroland.nl: -
gsmhuis.nl: -
gsmdealer.nl: -
gsmtrack.nl: -
telecom4u.nl: -
belbeter.nl: -
consumax.nl: -
gsmhut.net: -

Dan resultaten in binnen- en buitenland na het zoeken op Motorola V600 covers:

mobilefun.co.uk: v.a. € 30,14 (v.a. 19,95 pond)
macworld.pricegrabber.com: € 16,28 (19,99 dollar)
mobilecityonline.com: € 16,28 (19,99 dollar)
motorola.com: € 20,36 (24,99 dollar)

Ik zoek verder. Die 16,28 lijkt goedkoop, maar dat valt reuze mee. Verzendkosten, douanerechten over 16,28 + verzendkosten, BTW. Afijn, ik zoek verder ;)
Zou je ook bij alle prijzen de VAT/BTW en verzendkosten erbij willen zetten? Anders krijg ik een beetje een vertekend beeld van de werkelijke prijzen, zoals die €16,28 :)

btw, de Swarovski cover kost op de Duitse Motorola site €69.69 + verzendkosten :)
maar alleen in Duitsland te bestellen geloof ik :(

[ Voor 7% gewijzigd door Snoop op 09-03-2004 18:22 ]

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Zwatsverhaal van Motorola Nederland!!!

Op de doos staat Benelux versie èn er zitten franse en nederlandse handleidingen bij (en geen duitse) . Dus ALS de V600 al uit het buitenland komen, dan uit belgie of luxemburg, maar zeker niet uit duisland!!

Verder nog het schermpjes verhaal.... ik ben er inmiddels uit. De schermpjes met een kort zichtbaar groen scherm tijdens het opstarten van de gsm zijn de NIEUWE Sharp schermen. Krijg je geen groen scherm te zien, heb je een oud scherm.

Nieuwe scherm is (als je ze naast elkaar ziet) duidelijk helderder en scherper, heb de vorige keer denk ik toch niet goed gekekenm was al blij mij de groene bloem. Dat verhaal is dus net andersom GELE bloem is nieuw scherm en groene bloem het oude scherm. Sluit ook aan bij de discussie op HoFo.

Dus goed nieuws voor KrewCial enne ook voor mezelf, vanmiddag namelijk mn V600 omgeruild bij de BC, top service trouwens!

• Cache
Prosperot schreef op 09 maart 2004 @ 19:24:
Zwatsverhaal van Motorola Nederland!!!

Op de doos staat Benelux versie èn er zitten franse en nederlandse handleidingen bij (en geen duitse) . Dus ALS de V600 al uit het buitenland komen, dan uit belgie of luxemburg, maar zeker niet uit duisland!!

Verder nog het schermpjes verhaal.... ik ben er inmiddels uit. De schermpjes met een kort zichtbaar groen scherm tijdens het opstarten van de gsm zijn de NIEUWE Sharp schermen. Krijg je geen groen scherm te zien, heb je een oud scherm.

Nieuwe scherm is (als je ze naast elkaar ziet) duidelijk helderder en scherper, heb de vorige keer denk ik toch niet goed gekekenm was al blij mij de groene bloem. Dat verhaal is dus net andersom GELE bloem is nieuw scherm en groene bloem het oude scherm. Sluit ook aan bij de discussie op HoFo.

Dus goed nieuws voor KrewCial enne ook voor mezelf, vanmiddag namelijk mn V600 omgeruild bij de BC, top service trouwens!
Juuuuj!!! _/-\o_
Dank je voor de opheldering. Eindelijk na het lange stressen. :p

Verwijderd

en kan niemand mij helpen met dat e-mailen vanaf de v600 ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:31:
en kan niemand mij helpen met dat e-mailen vanaf de v600 ?
ligt aan je provider..
orange heeft ze nog niet

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 09 maart 2004 @ 18:07:
Zou je ook bij alle prijzen de VAT/BTW en verzendkosten erbij willen zetten? Anders krijg ik een beetje een vertekend beeld van de werkelijke prijzen, zoals die €16,28 :)
Grapjas :D Dan wordt het wel ERG veel werk, ik zoek eerst nog even verder naar gewone prijzen, bij de meest interessante opties kijk ik dan wel verder naar importmogelijkheden. Dat blijft namelijk echt niet bij verzendkosten en BTW :)

Overigens kreeg ik vanavond een telefoontje, morgen gaat mijn V600 op de post en dus heb ik hem als alles goed gaat donderdag! *D

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 09 maart 2004 @ 20:43:
[...]

Grapjas :D Dan wordt het wel ERG veel werk, ik zoek eerst nog even verder naar gewone prijzen, bij de meest interessante opties kijk ik dan wel verder naar importmogelijkheden. Dat blijft namelijk echt niet bij verzendkosten en BTW :)

Overigens kreeg ik vanavond een telefoontje, morgen gaat mijn V600 op de post en dus heb ik hem als alles goed gaat donderdag! *D
Mag ik u van harte feliciteren? :P

• frankvanhoesel
ff een kickje van mijn probleem ( en van meerdere neem ik aan)

Beltoon die bij een persoon speciaal staat ingesteld word ook gebruikt voor zijn/haar sms ?!
Dus de beltoon die ik heb ingesteld wil ik alleen maar als hij/zij belt en niet wanneer ik een sms daarvan krijg...wil gewoon 1 sms toon voor alle sms'jes.

Dual Sim/Duo Sim kaart werkt niet in de V600
Ik heb een duo sim kaart, zie hieronder, en die werkt wel in de T610 etc, maar niet de V600. De telefoon past wel dicht(met moeite :) ) maar hij pakt telkens maar 1 sim. Ik doe de telefoon dus uit, en weer aan, en dan zou hij de andere sim pakken. Maar hij blijft er maar eentje pakken. Iemand ?
Afbeeldingslocatie: http://www.1st4mobileaccessories.co.uk/ghostsim2.jpg

• frankvanhoesel
@the snake : ik wil ook wel een startpost maken voor V600 II hoor...om het even...

Verwijderd

Dank voor reaktie, mijn ISP is chello en telefoon abon is van kpn, dat betekend dat de e-mail door mij vooralsnog niet te gebruiken is, klopt ?
Verder blijkt als je doorklikt op jouw link alleen de mxp200 als telefoon, wellicht komt de v600 nog in hun lijstje in denabije toekomst. Jammer dat van al die mooise snufjes zo weinig nog gebruikt kan worden

Toch bedankt voor de tip

• Tasminos
  • Niet online
Ik probeer telkens via de link mijn Wap instellingen te maken, maar het lukt niet. Ik kies voor WAP --> Nederland --> T-mobile --> t-zones via WAP --> V600 --> en telnr. Maar ik krijg geen SMS. Weet iemand meer?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.