Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Diamond AT schreef op 03 maart 2004 @ 15:08:
Ik heb hem binnen net opgehaald bij belcompany gratis (aktie) icm orange 40 1 jaar. En oh ja ik heb er gratis een kaartje voor het concert van Marco Borsato gekregen. hahaha. De komende uren ga ik ffe spelen met het toestel als jullie het niet erg vinden. Ik zal proberen af en toe mijn bevindingen te geven.
Zit er een headset of datakabel bij?!
Motorola_V600 schreef op 03 maart 2004 @ 15:29:
Oke das goed nieuws! :)
Hoeveel kost hij dan? Volgens mij is hij wel erg duur of niet? (rond de €500 ofzo?)
kijk ff op de belcompany site ;)

[ Voor 22% gewijzigd door _Administr8or_ op 03-03-2004 15:30 ]

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nog geen datakabel of bluetoothdongle. Dus dat gaat me nog niet lukken. Wat je wel kunt dun is bellen naar Belcompany Den Haag, Lange Poten. 070 3649336. Vraag naar Marcel. Ze hadden trouwens maar 2 op voorraad waarvan een nu voor mijn neus ligt. Hihihi.

Er zit geen headset en datakabel bij. Wel boekjes, huislader en cdrom met waarschijnlijk software voor de V600. Oh ja en een bon met 5 euro korting bij materiaalhuur bij snowworld. Ik denk dat ik een bluetooth dongel ga halen bij mycom voor 25 euro. Of is de kabel beter.

[ Voor 35% gewijzigd door Tasminos op 03-03-2004 16:06 ]

• Tasminos
  • Niet online
ik ben nu al een uur bezig om trillen samen af te laten gaan met de beltoon. Maar volgens mij kun je alleen kiezen voor eerst trillen en dan beltoon. Dat is dus al een minpunt.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat klopt! Doe verder maar geen moeite; je kunt alleen maar óf beltoon óf trilalarm aanzetten....Wist je dat niet dan?

Verwijderd

Ik snap de hele tendens om dit telefoontje niet helemaal hoor...

voor mij de feiten..

Motorola V525 met 65,- euro beltegoed.. voor 129,-!
Motorola V600 voor +/- 400/500,- ??

en als ik mijn v525 bekijk en vergelijk met een foto van de v600 is het frontje een beetje anders... en nu het allermooiste.. je kan je v525 gewoon upgraden naar een V600 ... Dus dan is het enige verschil alleen nog maar de look??

en daar wil je meer als 300 euro voor betalen?
(ik bedoel het niet als flame, maar ik snap het niet helemaal..)

• Tasminos
  • Niet online
Nee dan maar niet tegelijk. Oh ja mensen de toestel heeft echt veel opties. Ik had hiervoor een Samsung E700. Maar de V600 heeft zeker het dubbele aan keuzes in het menu.

Ik ben nog geen eens aan een van de games toe gekomen. Wel al foto's meegemaakt ziet er goed uit.

En de bluetooth kan samen met de Siemens S55 foto's en melodien verzenden. In ieder geval van de S55 naar de V700.

Hebben nog meer mensen het toestel kunnen aanschaffen??????????

[ Voor 30% gewijzigd door Tasminos op 03-03-2004 17:45 ]

• _Administr8or_
Diamond AT schreef op 03 maart 2004 @ 17:08:
Hebben nog meer mensen het toestel kunnen aanschaffen??????????
JA _/-\o_
Mijn broer en ik hebben hem net gehaald bij de BelCompany in Venlo :)

_/-\o_ _/-\o_

• Snoop
  • Niet online
ik kan nog steeds niets vinden over de prijs op belcompany.nl :/
Hoeveel kost hij nou??
Ik heb het toestel (van KrewCial ;)) al een paar weken binnen handbereik en ik weet er dus al alles van. behalve de prijs bij belcompany :P

[ Voor 53% gewijzigd door Snoop op 03-03-2004 18:07 ]

Verwijderd

belcompany in roosendaal levert hem al ik heb hem vandaag in handen gehad . Ik vind hem een beetje te groot. Maar wel mooie scherm

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Bram schreef op 03 maart 2004 @ 12:28:
Met dat abbo kun je voor dat geld een P900 kopen. Of anders een 6600, een E700 of een T630 en dan spaar je jezelf nog een paar honderd euro uit ook.
Ik heb inmiddels een aantal GSM reviews geschreven voor FOK! en het is er alleen maar moeilijker op geworden om een telefoon te kiezen. Nokia is sowieso niet mijn merk, ik heb een tijdje een 3650 gehad om games te reviewen en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Hij voelde goedkoop aan (o.a. door de combinatie van een relatief grote behuizing en relatief laag gewicht) en de software vond ik niet geweldig. Maar nogmaals, ik ben gewoon geen Nokia persoon.

De E700 heb ik vorige week op m'n gemak kunnen proberen en ik moet zeggen dat ik dat wel een mooi toestel vind. De bouwkwaliteit van de V200 die ik voor FOK! heb getest liet echter duidelijk te wensen over, het ding ruiste als ik ermee belde, de firmware gaf problemen en de ontvangst was niet geweldig. Dan kijk ik eerst nog even verder.

De T630 vind ik niet mooi, bovendien wil ik een clamshell. Volgens mij heeft die bovendien nog een vrij lage 'desktop' resolutie (128 x 160 pixels i.t.t. 178 x 220 wat nieuw is) en heeft het ding geen Bluetooth. Iets dat ik wel wil gebruiken.
En dat allemaal voor een V600? Je kunt er niet eens een flash kaartje in steken, de kwaliteit van het scherm is beduidend lager dan de concurrenten ( 6600,E700,T630) Fotos maken zijn net zo slecht als op een T610. En als laatste zie je op veel forums dat de foon nog barst van de bugsss.
Ik wil er geen flash kaartje insteken, ik wil een mooie telefoon met goede ontvangst en goede gesprekskwaliteit met Bluetooth en een goed scherm.

Uit de review van mobile-review.com:

"Like we mentioned earlier, Motorola decided to change the display supplier, and from now on these models have one of the best displays in its segment and in others as well. [..] I’d even dare to say that during summer and spring the information will be shown exactly like on the competitor’s screens. [..] v500’s screen is slightly better than in Samsung phones (better sharpness, smoother color blends and there’s no moire at all). [..] Let’s make it clear; at the moment v500’s and v600’s displays (in the new consignments) are one of the best on the market."

En de V600 heeft hetzelfde scherm. Dus waar jij vandaan haalt dat de kwaliteit niet eens gewoon lager, maar beduidend lager zou zijn, weet ik niet, maar ik denk dat dat wel meevalt. Oh en over de foto's:

"Image display quality is very high, one of the main reasons for that is the display’s quality. Meanwhile the pictures look alike ordinary pictures taken by the mobile phones on PC. They are neither better nor worse."

Dus ook daar volg ik je niet helemaal.
Deze foon vind ik nou echt een voorbeeld van een hype, maar goed jullie moeten het natuurlijk zelf weten :) Neem ook nog eens een kijkje bij de concurrentie zou ik zeggen. En anders veel plezier met de telefoon.
Een hype, waarom? Ik doe niet anders dan een kijkje nemen bij de concurrentie en met een beetje geluk heb ik volgende week plezier van m'n nieuwe telefoon :)

• TripleM
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 17:05:
voor mij de feiten..

Motorola V525 met 65,- euro beltegoed.. voor 129,-!
Motorola V600 voor +/- 400/500,- ??
Jij vergelijkt een prijs met aansluiting met een prijs zonder aansluiting, lekker eerlijk is dat? Ik betaal in combinatie met mijn abonnement 110 euro voor de V600. Dat zijn voor mij de feiten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TripleM op 03-03-2004 18:42 ]

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
ik heb hem vandaag gereserveerd bij een belcompany in amsterdam. ik kan hem morgen ophalen. maar hoe zit het nou met die schermpjes? ik had begrepen uit dit topic dat er toestellen zijn met slechtere schermpjes en met een verbeterde versie. welke worden dan nu verkocht door de belcompany ? iemand een id ?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35
TripleM schreef op 03 maart 2004 @ 18:42:
[...]
Jij vergelijkt een prijs met aansluiting met een prijs zonder aansluiting, lekker eerlijk is dat? Ik betaal in combinatie met mijn abonnement 110 euro voor de V600. Dat zijn voor mij de feiten ;)
Klopt zelfs met verlengen van mijn abbo betaal ik nog maar 145 euro, ik moet hem alleen nog wel gaan halen! Han vanmiddag niet genoeg geld op mijn rekening staan... |:(

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Motorola_V600 schreef op 03 maart 2004 @ 16:53:
Dat klopt! Doe verder maar geen moeite; je kunt alleen maar óf beltoon óf trilalarm aanzetten....Wist je dat niet dan?
Niet helemaal

Ga naar > Instellingen > Melding Profielen > Profiel > en selekteer hier Vibr & beltoon.

En daaronder kun je in detail meer instellingen wijzigen m.b.t. de beltonen

Het is wel zo dat het toestel eerst gaat vibreren en daarna geeft deze de beltoon weer (hellaas 8)7 )

[ Voor 29% gewijzigd door Ghia op 03-03-2004 21:39 ]

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb nog maar es een mailtje gestuurd naar gsm.nl (waar ik em besteld heb met een of ander abbo) dat het nu wel es tijd wordt dat ze dat ding ophoesten.... als ie al in de winkels te krijgen is moeten zij dr toch ook aan kunnen komen... ben het wachten een beetje beu.

• _Administr8or_
GVD :(

volgens mij heb ik een versie met het oude scherm en oude kleurende ringen..

Als ik mijn V600 namelijk vergelijk met die van mijn broer, dan valt het erg op dat de ringen minder mooi oplichten..
Die bij mijn broer zijn veel feller, en ook het scherm lijkt minder helder .

Als je naar de ringen kijkt terwijl ze uitstaan, dan zie je de ringen bij mijn broer super goed zitten. Die van mij niet..
Ik kan me herinneren dat de "oude" hardware van de V600 minder felle ringen, en slechter display had..

De software versie is wel hetzelfde.

Ik ga denk ik morgen maar eens terug naar de Belcompany..

edit:

Ook het blauwe schermpje aan de buitenkant is minder fel...

[ Voor 8% gewijzigd door _Administr8or_ op 03-03-2004 21:53 ]

Verwijderd

Over welke ringen heb je het?? Ik wil er morgen eentje halen bij de belcompany.

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 22:06:
Over welke ringen heb je het?? Ik wil er morgen eentje halen bij de belcompany.
Die op de voorkant zitten, en die dus oplichten als je gebeld wordt :)

Verwijderd

Ze hebben er 2 dus ik zou ze moeten vergelijken. Hoe bevalt tie verder dan?

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 22:12:
Ze hebben er 2 dus ik zou ze moeten vergelijken. Hoe bevalt tie verder dan?
voor de rest is het echt een geweldig toestel _/-\o_
Ben nog geen bugs tegen gekomen :)

Verwijderd

Thanks. Mijn zoon heeft een v525 prepaid gekocht en ik zag op een amerikaanse site dat de schermen van de v600 iets minder helder waren. Daar hadden ze een vergelijk met de schermen naast elkaar. Probeer eens buiten met daglicht en zon. Op die site blijkt dat de schermen van de v600 beter presteren dan de v525. Misschien dat dat het verschil is van jou en je broer . Ik ga er morgen toch maar voor. Het is een super mooi toestelletje.

Verwijderd

_Administr8or_ schreef op 03 maart 2004 @ 22:14:
[...]

voor de rest is het echt een geweldig toestel _/-\o_
Ben nog geen bugs tegen gekomen :)
kun je een paar foto's maken? :) :P

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 22:21:
[...]

kun je een paar foto's maken? :) :P
Ik kan foto's maken :)
Maar ik kan ze hier niet neerzetten, want ik heb nog geen datakabel of bluetooth geval :P

• Snoop
  • Niet online
mlandsheer bedoelt waarschijnlijk of je foto's zou willen maken van het toestel zelf...dus niet foto's MET het toestel maar VAN het toestel.... :)

Verwijderd

_Administr8or_ schreef op 03 maart 2004 @ 21:49:
GVD :(
volgens mij heb ik een versie met het oude scherm en oude kleurende ringen..
Was ook van plan om morgen een V600 te kopen. Is aan een V600 direct te zien of het eentje is met oude hardware of moet je ze echt naast elkaar zetten om het verschil te zien? Wat zijn trouwens precies de nadelen van het andere scherm en ruilt Belcompany uberhaupt die dingen in als je erover gaat klagen?

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:39:
[...]

Was ook van plan om morgen een V600 te kopen. Is aan een V600 direct te zien of het eentje is met oude hardware of moet je ze echt naast elkaar zetten om het verschil te zien?
Je kunt het zien aan de ringen om het motorola logo aan de voorkant :)
Die zijn bij de nieuwe versie duidelijk zichtbaar, en bij de oude niet zo duidelijjk.
Maar waarschijnlijk valt dat pas op als je de oude en nieuwe naast elkaar legt.
Wat zijn trouwens precies de nadelen van het andere scherm
Het oude display heeft slechtere kleuren, is (iets) minder fel, en het contrast lijkt minder.
En als ik andere internetsites moet geloven, dan zou het scherm aan de buitenkant ook sneller barsten dan de nieuwe
en ruilt Belcompany uberhaupt die dingen in als je erover gaat
klagen?
Ik vrees van niet, maar ik ga het iig wel proberen ;)

• Snoop
  • Niet online
Hij is dus nog alleen bij Belcompany te krijgen??
Heeft iemand al andere internetwinkels of gewone winkels ontdekt die hem verkopen???
Graag hier melden aub! :P

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
www.partsupplies.nl €436,- incl verzendkosten
www.ktfw.de ( duitsland ) €450,- incl verzendkosten

[ Voor 45% gewijzigd door frankvanhoesel op 04-03-2004 08:17 ]

• TripleM
www.mobieltje.nu:

Geachte heer Hendriks,

De motorola V600 is op dit moment helaas niet voorradig. Naar verwachting krijgen we een 3e levering aan deze toestellen volgende week binnen. We kunnen er helaas niets van zeggen of dit een Nederlands of een buitenlands toestel zal worden.

Met vriendelijke groeten,
Fekatel

Verwijderd

gsm.nl heeft gisteren de bestelling binnen gekregen en is ze momenteel aan het inboeken.

• XdeckX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 10:23:
gsm.nl heeft gisteren de bestelling binnen gekregen en is ze momenteel aan het inboeken.
heej das goed nieuws.. dat zou dus betekenen dat ik mn telefoon binnen afzienbare tijd mag ontvangen!

• Dagobert
ik heb hem nu in me handen en ik moet toegeven: hij is heel erg mooi... ik zal kijken of ik zo ff wat kiekjes kan posten hier... weet iemand al hoe je mp3 beltonen naar je phone kan sturen ? en hoe groot ze mogen zijn etc ? daar ben ik nml nog niet achter ;)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• _Administr8or_
Motorola_V600 schreef op 03 maart 2004 @ 22:54:
mlandsheer bedoelt waarschijnlijk of je foto's zou willen maken van het toestel zelf...dus niet foto's MET het toestel maar VAN het toestel.... :)
dat kan wel :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.dministr8or/v600_Open.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.dministr8or/V600vsM50.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door _Administr8or_ op 04-03-2004 12:46 ]

• TripleM
Meer! Veel meer! Groter! Met en zonder flits! Met backlight aan! Draai em rond, spring ermee in de lucht, druk af die handel! *D

• Dagobert
okay, nu weer ff een serieus vraagje onder de V600 bezitters: hoe stel ik mijn MMS instellingen in zodat ik ook daadwerkelijk iets kan verzenden. nu geeft hij elke keer een fout en in het boekje kan ik nix vinden over hoe ik iets moet instellen. sms lukt wel en met mijn oude telefoon kan ik wel mms-en ( nokia 6100 ). iemand ?

edit:

en hoe verander ik de kleur van die ringen op de buitenkant ?? ik heb nu zo'n halve gay kleur paars roze achtig... kan dat niet blauw oid ?

[ Voor 20% gewijzigd door Dagobert op 04-03-2004 14:30 ]

• _Administr8or_
Dagobert schreef op 04 maart 2004 @ 13:51:
okay, nu weer ff een serieus vraagje onder de V600 bezitters: hoe stel ik mijn MMS instellingen in zodat ik ook daadwerkelijk iets kan verzenden. nu geeft hij elke keer een fout en in het boekje kan ik nix vinden over hoe ik iets moet instellen. sms lukt wel en met mijn oude telefoon kan ik wel mms-en ( nokia 6100 ). iemand ?

edit:

en hoe verander ik de kleur van die ringen op de buitenkant ?? ik heb nu zo'n halve gay kleur paars roze achtig... kan dat niet blauw oid ?
Als je orange als provider hebt moet je eerst bellen met 1200 om je mms te laten activeren.

de kleur instelling kan je vinden onder menu --> instellingen --> melding profielen
en dan de optie lichtmelding.

:)

Ik krijg een nieuwe V600 van de belcompany _/-\o_

Verwijderd

_Administr8or_ schreef op 04 maart 2004 @ 15:05:
[...]

goed bezig :)

hoe ervaar jij het gewicht trouwens?
126 gram is toch best veel vergeleken met die mobieltjes van tegenwoordig! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 15:13:
[...]

Een echte Rubens dus...

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 15:13:
[...]

Gewicht is goed ^O^

ALs ik de V600 en de M50 vergelijk, dan zijn ze wat gewicht betreft ongeveer even zwaar :)
Het is gewoon een lekker stevig toestel, geen plastic troep :P

• Dagobert
oke, ik ben er eindelijk achter hoe je de mms instellingen moet bewerken cq. zo moet instellen zodat ze werken. een hels karwei iig ! maar wappen kan ik nog steeds niet, maar dat interesseert me eigenlijk ook niet. je moet iig onder je browser instellingen een mms profiel aanmaken en die in je mms setup weer aanvinken. als iemand een uitgebreide uitleg wil dan post ik die wel... heb er nu niet meer zo'n zin in want kijk nu bijna scheel :)

• _Administr8or_
Dagobert schreef op 04 maart 2004 @ 15:50:
oke, ik ben er eindelijk achter hoe je de mms instellingen moet bewerken cq. zo moet instellen zodat ze werken. een hels karwei iig ! maar wappen kan ik nog steeds niet, maar dat interesseert me eigenlijk ook niet. je moet iig onder je browser instellingen een mms profiel aanmaken en die in je mms setup weer aanvinken. als iemand een uitgebreide uitleg wil dan post ik die wel... heb er nu niet meer zo'n zin in want kijk nu bijna scheel :)
Als je Orange hebt dan ben ik wel benieuwd :P
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar :)

• Dagobert
_Administr8or_ schreef op 04 maart 2004 @ 15:59:
[...]

Als je Orange hebt dan ben ik wel benieuwd :P
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar :)
okay, ff me eten opsnacken en dan post ik ff een klein how-to

weet iemand nog een of ander ironisch nummer dat ik als beltoon kan gebruiken ? bv. black eyed peas met SHUT UP ! :) en dan mensen wijs maken dat je er nix mee bedoelt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Dagobert op 04-03-2004 16:13 ]

• Dagobert
KLEINE ORANGE MMS HOW-TO !

oke na veel gedonder ben ik er eindelijk achter, dit moet je doen om te kunnen MMS-en onder orange. ik neem aan dat het voor andere netwerkaanbieders vrij gelijk zal zijn maar daar heb ik geen gegevens van.

ga naar: menu --> webtoegang --> webprofielen (druk niet op start maar wederom op de menu toets om in het submenu te komen, de middelste knop bedoel ik dan ) --> nieuw

voer de volgende gegevens in:

naam: MMS
startpagina: http://mms.orange.nl:8002
service type 1: wap
gateway ip1: 10.250.255.183
port1: 9201
domain1: nix
service type 2: staat bij mij: WAP connectie maar daar hoeft nix te staan
gateway ip2: nix
port2: nix maar bij mij staat er 9201
domain2: nix
dns1: nix
dns2: nix
time-out: 15 min
csd no 1: nix
gebruikersnaam: je telefoonnummer INCLUSIEF +316*******
password: PASSWORD ( let op: hoofdletters )
snelheid: 9600 bps
lijn type1: ISDN
csd no2: nix
gebruikersnaam 2: nix
password 2: nix
snelheid: 9600
lijn type 2: default = modem
GPRS APN: mms ( belangrijk )
gebruikersnaam: +316*******
password: PASSWORD ( let weer op de hoofdletters )

oke dit is nu klaar, nu moet je deze onoverzichtelijke bende nog aan je mms dingen koppelen:

ga naar: menu --> berichten --> submenu ( als je in het berichten menu staat druk je weer op de middelste toets om in het submenu te komen, de menu toets ) --> setup berichten --> setup mms berichten

mooi verstopt he :| oke nu ff de instellingen:

velden verbergen: ik heb: cc, bcc, prioriteit ( maar is je eigen keus )
autom. handtekening: nix
download: automatisch
filter: nix
vervallen na: 5 dagen
antwoordtype: je eigen keus tussen mms of sms ( dit is de standaard waar je mee beantwoord )
bericht limiet: 100kb ( max van orange )
SERVER INFO: ga naar: kies --> gebruik de middelste knop nog een keer voor een submenu --> bewerken --> en vul de volgende dingen in:

Service naam: MMS
Server URL: http://mms.orange.nl:8002
web profiel naam: hier selcteer het zonet gemaakte profiel dat je onder browser schermpje hebt gemaakt. als je mij hebt na gedaan is dat: MMS

en voila je kan MMSjes sturen. beetje ingewikkeld ? tja, vraag me dan ook maar niet hoe ik er achter ben gekomen voordat ik nachtmerries krijg :)

als je het nog steeds niet snapt: nog een keer lezen. snap je het dan nog niet: mailen of hier posten...

GOOD LUCK !!

owja, _Administr8or_ let me know of het gelukt is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Dagobert op 04-03-2004 17:51 ]

Verwijderd

Dagobert, heb jij nu trouwens hetzelfde 'probleem' wat _Administr8or_ ook heeft?

(oude scherm, oude kleurende ringen, en mindere felheid)

Anders wacht ik nog ff op de volgende levering :P

• Dagobert
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:47:
Dagobert, heb jij nu trouwens hetzelfde 'probleem' wat _Administr8or_ ook heeft?

(oude scherm, oude kleurende ringen, en mindere felheid)

Anders wacht ik nog ff op de volgende levering :P
nop, mijn schermpje is helemaal toppie. helder, strak en heel geil :) ik stond verbaast dat ze zulke schermpjes in een telefoon gedrukt krijgen om eerlijk te zijn...

• _Administr8or_
Dagobert schreef op 04 maart 2004 @ 16:37:

<edit>
mooi verstopt he :| oke nu ff de instellingen:

velden verbergen: ik heb: cc, bcc, prioriteit ( maar is je eigen keus )
autom. handtekening: nix
download: automatisch
filter: nix
vervallen na: 5 dagen
antwoordtype: je eigen keus tussen mms of sms ( dit is de standaard waar je mee beantwoord )
bericht limiet: 100kb ( max van orange )
SERVER INFO: hier selcteer het zonet gemaakte profiel dat je onder browser schermpje hebt gemaakt. als je mij hebt na gedaan is dat: MMS

* _Administr8or_ bij Server info moest ik ook nog een keer klikken op de middelste knop, zodat je daarna in het volgende scherm nog een paar settings aan kon passen.
Bij mij kon ik namelijk nog niet kiezen uit MMS.

Ik moest daar ook nog de Service Naam (= Mms), Server URL (= http://mms.orange.nl:8002) en de Web profiel naam kiezen ;)
Bij het web profiel naam Kiezen kon ik pas MMS selecteren!!

GOOD LUCK !!

owja, _Administr8or_ let me know of het gelukt is ;)
_/-\o_ _/-\o_
bedankt :)

Het is nog niet helemaal gelukt, Ik krijg een error bij het verzenden. (foutje van Orange?)
Maar ik probeer het zometeen nog een keer ;)

• Snoop
  • Niet online
frankvanhoesel schreef op 04 maart 2004 @ 08:16:
www.partsupplies.nl €436,- incl verzendkosten
www.ktfw.de ( duitsland ) €450,- incl verzendkosten
Ja ok, die kende ik al wel ;)
Phonehouse heeft hem trouwens ook al: €490 (!)
Ik vroeg me af of er nog meer internetwinkels hem al hadden (Telecom4u, Sekker, Gsmhuis, Belstore, Bel-Beter en al die anderen)
Die zijn nl stukken goedkoper; scheelt soms wel bijna €100...daar kun je vele leukere dingen voor halen, zoals de faceplates van CHROOM!!! 8)
Iemand?? :)

ps zijn er nog wat BUGS in de software gevonden???

[ Voor 21% gewijzigd door Snoop op 04-03-2004 18:06 ]

• Dagobert
_Administr8or_ schreef op 04 maart 2004 @ 17:13:
[...]

_/-\o_ _/-\o_
bedankt :)

Het is nog niet helemaal gelukt, Ik krijg een error bij het verzenden. (foutje van Orange?)
Maar ik probeer het zometeen nog een keer ;)
SERVER INFO: ga naar: kies --> gebruik de middelste knop nog een keer voor een submenu --> bewerken --> en vul de volgende dingen in:

Service naam: MMS
Server URL: http://mms.orange.nl:8002
web profiel naam: hier selcteer het zonet gemaakte profiel dat je onder browser schermpje hebt gemaakt. als je mij hebt na gedaan is dat: MMS

[ Voor 33% gewijzigd door Dagobert op 04-03-2004 17:54 ]

Verwijderd

Dat is zeker mooi nieuws, dat hij nu beschikbaar is,

Was heel toevallig vanmiddag nog op sollicitatiegesprek bij Coen's Trading Telecom en had ik het erover. Dat ze steeds de datum verzetten en ik dacht dat hij pas in April uit zou komen.

Gelukkig niet :)

Alleen wacht ik nog even met het bestellen, want wil geen oude versie hebben. Dan voel je, je genaaid. Eerst lang wachten en dan ook niet de topversie. Ken je er nog niet mee patsen :7

Ik vroeg mij eigenlijk af met welk abonnement jullie dit afsloten.

Mij leek Telfort wel het goedkoopste. Aangezien je bij www.2call.nl verschillende aanbieders kan kiezen.

Telfort lijkt mij het voordeligst, omdat er daar geen addertjes onder het gras zitten. Of ik heb ze iig niet gezien. Bij Debitel moet je superveel betalen als je over je belminuten heen bent. Smsjes zijn duur en je moet starttarrief betalen.

Ik denk dat het voordeligst is, Het Telfort 200-abonnementi.c.m.SMS Bundel 30. Je betaalt dan €25,- voor het abonnemt en €4,- voor de sms-bundel. Dit komt dus op een kleine €30,-. Wat ik overigens wel te doen vind.

De telefoon kost dan €83,-

:? Mijn vraag: Is dit nu een koopje of juist niet? Is dit de goedkoopste weg naar mijn Motorola V600 :9~ ???

• Dagobert
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 18:33:
Dat is zeker mooi nieuws, dat hij nu beschikbaar is,

Was heel toevallig vanmiddag nog op sollicitatiegesprek bij Coen's Trading Telecom en had ik het erover. Dat ze steeds de datum verzetten en ik dacht dat hij pas in April uit zou komen.

Gelukkig niet :)

Alleen wacht ik nog even met het bestellen, want wil geen oude versie hebben. Dan voel je, je genaaid. Eerst lang wachten en dan ook niet de topversie. Ken je er nog niet mee patsen :7

Ik vroeg mij eigenlijk af met welk abonnement jullie dit afsloten.

Mij leek Telfort wel het goedkoopste. Aangezien je bij www.2call.nl verschillende aanbieders kan kiezen.

Telfort lijkt mij het voordeligst, omdat er daar geen addertjes onder het gras zitten. Of ik heb ze iig niet gezien. Bij Debitel moet je superveel betalen als je over je belminuten heen bent. Smsjes zijn duur en je moet starttarrief betalen.

Ik denk dat het voordeligst is, Het Telfort 200-abonnementi.c.m.SMS Bundel 30. Je betaalt dan €25,- voor het abonnemt en €4,- voor de sms-bundel. Dit komt dus op een kleine €30,-. Wat ik overigens wel te doen vind.

De telefoon kost dan €83,-

:? Mijn vraag: Is dit nu een koopje of juist niet? Is dit de goedkoopste weg naar mijn Motorola V600 :9~ ???
mooie dik gedrukte letters btw...

ik heb em met een contractsverlenging, maar goedkoopst lijkt mij: met een Orange free40 voor 1 jaar. dan is die gratis. maar dit is goed zelf uit te zoeken denk ik.

Verwijderd

WOEI!!. vanmiddag bij de belcompany mijn droomtoestelletje gehaald. ze hadden hem gewoon op voorraad. ze hadden er nu nog 3 liggen. T'is een nieuwe met echt een super dingetje. Heb er lang op moeten wachten, maar hij is het waard :D

• XdeckX
  • Niet online
dr was iemand die een miniantenne had besteld... ik ben benieuwd naar vergelijkingsfotos. dus foto met gewone antenne en foto met miniantenne naast mekaar om te vergelijken of het veel in grootte scheelt (en of het dus de moeite waard is om er een te bestellen)

• Snoop
  • Niet online
Ja Cableguy was dat volgens mij :)
Heeft ie inmiddels ook al een V600 dan?? :)

• TripleM
Ik heb ook de mini antenne besteld, maar ik heb noch de telefoon, noch de antenne nog binnen :)
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:19:
WOEI!!. vanmiddag bij de belcompany mijn droomtoestelletje gehaald. ze hadden hem gewoon op voorraad. ze hadden er nu nog 3 liggen. T'is een nieuwe met echt een super dingetje. Heb er lang op moeten wachten, maar hij is het waard :D
Foto's!!

[ Voor 65% gewijzigd door TripleM op 04-03-2004 20:38 ]

• Tasminos
  • Niet online
Ik heb net een Bluetooth usb adapter gekocht van Mycom. Nou was ik bezig met installeren van de software van Motorola. Blijkt dus dat het een 30 dagen versie is. Waar kan je de serialnummer voor een volledige versie bestellen dan. Er staat wel een nummer met letters op het hoesje van de CD maar volgens mij is dat het niet.

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 13:53
Dagobert schreef op 04 maart 2004 @ 12:30:
ik heb hem nu in me handen en ik moet toegeven: hij is heel erg mooi... ik zal kijken of ik zo ff wat kiekjes kan posten hier... weet iemand al hoe je mp3 beltonen naar je phone kan sturen ? en hoe groot ze mogen zijn etc ? daar ben ik nml nog niet achter ;)
Ik gooi het gewoon over met bleutooth. Heb zelfs een mp3tje van 500 kb overgegooid en die deed het perfect!!

Nog 2 vraagjes.
1. Weet iemand de instellingen voor mms en internet van vodafone

2. Waarschijnlijk een behoorlijk stomme vraag. Maar mij v600 schakelt als je 20 sec niets doet uit. Ik ben me gek aan het zoeken hoe je dat uitzet. iemand????

Verwijderd

Gotcha! :):):) hij is mooi! Wel wat breder dan ik had verwacht. En ow, wat is die antenne lelijk. Eens ff kijken voor een andere. Ben nu de menuutjes ff aan het uitproberen. Het schermpje ziet er heel er goed uit, retestrak. Het geluid staat heel hard, ook als je belt. Gelukkig is dat voor mensen met gevoelige oortjes prima bij te stellen ;)

De enige onvolkomenheid die ik tot noch toe gespot heb is het motorola logo bovenop. Dat staat bij mij ondersteboven 8)7

• _Administr8or_
Kezand schreef op 04 maart 2004 @ 21:15:

2. Waarschijnlijk een behoorlijk stomme vraag. Maar mij v600 schakelt als je 20 sec niets doet uit. Ik ben me gek aan het zoeken hoe je dat uitzet. iemand????
Beeldscherm bedoel je?!

Menu -> Instellingen -> Initiele Setup -> Display Licht

* _Administr8or_ gaat morgen ook even langs de mycom voor een USB dongle :P

Verwijderd

@Kezand --> menu --> instellingen --> personaliseer --> screensaver --> pauze

-edit: Ow, dat is voorde screensaver |:( Moet nog ff wennen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 21:28 . Reden: foutje ]

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 13:53
_Administr8or_ schreef op 04 maart 2004 @ 21:24:
[...]

Beeldscherm bedoel je?!

Menu -> Instellingen -> Initiele Setup -> Display Licht

* _Administr8or_ gaat morgen ook even langs de mycom voor een USB dongle :P
Als ik hem dicht klap schakelt echt uit ik moet hem aanzetten en mijn PIN weer ingeven. 8)7

Edit: en de baterij is vol :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kezand op 04-03-2004 21:33 ]

• Dagobert
Diamond AT schreef op 04 maart 2004 @ 21:12:
Ik heb net een Bluetooth usb adapter gekocht van Mycom. Nou was ik bezig met installeren van de software van Motorola. Blijkt dus dat het een 30 dagen versie is. Waar kan je de serialnummer voor een volledige versie bestellen dan. Er staat wel een nummer met letters op het hoesje van de CD maar volgens mij is dat het niet.
klopt, dat had ik ook al. als je er achter bent hoe je hem ( legaal ( voodat ik een ban aan me reet krijg hiero )) kunt activeren zonder dat het geld kost, let me know ;)

ik heb al een 4 mb mp3tje op me phone gehad... duurde wel pleures lang voodat die er op stond maar het klinkt dan ook wel erg goed.. laat iig de E700 ver achter zich als het gaat om de kwaliteit van het afspelen van ringtones

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
hoe is het geluid? de v3690 was erg zacht, ik wil een volume vergelijkbaar met de nokia 7210

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
harryslinger schreef op 04 maart 2004 @ 22:13:
hoe is het geluid? de v3690 was erg zacht, ik wil een volume vergelijkbaar met de nokia 7210
Ja, daar ben ik ook nieuwsgierig naar.

Mijn Samsung hoor ik bijna niet als die in mijn jaszak zit. De Motorola V50 van mijn vouw klinkt veel harder. Vandaar dat ik uitkijk naar die V600.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
w00t, ik heb hem nu ook in huis. In combinatie met een Orange 40 (na halfjaar terug naar 30) voor 1 jaar. Ook bij BelCompany. Toestel zou los € 469,95 kosten.

Het enige nadeel is dat ie van mijn vriendin is. :X
Ik krijg een GSM van de zaak en dan is het een beetje zonde om dan nog een abo af te sluiten...

Maar ik heb al een beetje mogen spelen ;) en het is echt een geweldig ding. Natuurlijk is het verschil met een 8310 dan ook wel heel groot.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Snoop
  • Niet online
harryslinger schreef op 04 maart 2004 @ 22:13:
Het geluid is super!! lekker hard, zuiver. Moeilijk uit te leggen, maar het is echt fantastisch! :)

Verwijderd

Sunder schreef op 04 maart 2004 @ 22:24:
w00t, ik heb hem nu ook in huis. In combinatie met een Orange 40 (na halfjaar terug naar 30) voor 1 jaar. Ook bij BelCompany. Toestel zou los € 469,95 kosten.
hee w00t dit is wel een tof idee voor mij aangezien ik nu geen 400 euro;s kan neertellen, heb toch een nieuw abo nodig!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
Motorola_V600 schreef op 04 maart 2004 @ 22:32:
[...]

Het geluid is super!! lekker hard, zuiver. Moeilijk uit te leggen, maar het is echt fantastisch! :)
ik bedoel eigenlijks het geluid van het gesprek, de beltonen boeien me niet, heb hem toch altijd op tril staan

• Snoop
  • Niet online
harryslinger schreef op 04 maart 2004 @ 22:37:
[...]

ik bedoel eigenlijks het geluid van het gesprek, de beltonen boeien me niet, heb hem toch altijd op tril staan
Ow sorry, naast de mooie beltonen :) is het geluid van het gesprek ook luid en duidelijk; je hoort de speakers al op een afstand van een meter of twee.
en dan heb ik het nog niet eens over de speakerphone-optie :)
auwwwww mijn oren!! :P

• Snoop
  • Niet online
Hey, willen jullie ook zo graag faceplates gemaakt van Chroom?
Dat ziet er echt mooi uit!
"Drymartini69" en "nunyabiziz" verkopen ze op HoFo voor respectievelijk $100 en $70!
Het is vrij prijzig, maar het ziet er geweldig uit! (op ebay en HoFo zijn wel plaatjes te vinden)
Ik vind het jammer dat ze beiden in de VS wonen ivm betalen enzo...
Mocht iemand ze gaan kopen, zou diegene dan ff hier wat ervaringen en/of eigengemaakte plaatjes willen posten? :)

• Dagobert
Motorola_V600 schreef op 04 maart 2004 @ 22:55:
"Drymartini69" en "nunyabiziz" verkopen ze op HoFo voor respectievelijk $100 en $70!
Het is vrij prijzig, maar het ziet er geweldig uit! (op ebay en HoFo zijn wel plaatjes te vinden)
Mocht iemand ze gaan kopen, zou diegene dan ff hier wat ervaringen en/of eigengemaakte plaatjes willen posten? :)
chroom ? en dan een escalade erbij kopen met chrome spinning rims en mijn naam veranderen naar Nelly oid ? hmm nee, chroom is mij iets te pimping ;)

• Señor Sjon
Ik zoek eigenlijk eerder zwarte faceplates. Misschien met dezelfde finish als de standaard. Glanzend blijf je alleen maar vingers zien (zie de mpx220)

Verwijderd

ik ga morgen even naar de belcompany, kijken of ze er nog een hebben

heeft iemand trouwens al kunnen mailen? :P
want ik snap er geen zak van, dat mailen via een telefoon

werkt de moto v600 trouwens ism met orange world?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 23:22 ]

• Snoop
  • Niet online
Dagobert schreef op 04 maart 2004 @ 23:10:
[...]

chroom ? en dan een escalade erbij kopen met chrome spinning rims en mijn naam veranderen naar Nelly oid ? hmm nee, chroom is mij iets te pimping ;)
Had Dagobert dan geen veren op zn hoed?? :|
o nee op zn hoofd hè? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 04-03-2004 23:41 ]

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 04 maart 2004 @ 22:55:
Ik ga chromen faceplates bestellen. Laat je wel weten hoe en wat :)

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 04 maart 2004 @ 23:42:
[...]

Ik ga chromen faceplates bestellen. Laat je wel weten hoe en wat :)
Oke dan! :) Ben zeeeeer benieuwd!!:D

Verwijderd

Vandaag twee V600's bij elkaar weten te sprokkelen. Een voor mij en een voor mijn vriendin. We zijn er tot nu toe heel erg tevreden mee, echt een supergaaf telefoontje.
Iets dat we nog niet hebben gevonden is het uitschakelen van je nummers op je simkaart, waardoor je alles in principe dubbel hebt, maar is een klein probleempje (opgelost met onze oude Nokia's :) ). Hebben al het een en ander (foto's, ringtones, etc) zitten oversturen via Bluetooth en dat gaat gewoon echt lekker. Zodra ik erachter ben hoe je een fotootje als attachment kan zetten doe ik dat wel even.

_Administr8or_ goed om te horen dat je een nieuwe V600 krijgt, tot nu toe ben ik tevreden over het scherm (lekker vel en scherp), dus denk dat ik wel een nieuwe heb gekregen.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Administrator, zou je foto's willen posten van je "oude" v600 schermpje? Ik heb namelijk een v600 uit duitsland van O2, dan kan ik de schermpjes vergelijken.
Het zou nog mooier zijn als je die van je broer naast die van jou zou leggen en dan een fotootje wilt maken.

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 05-03-2004 00:05 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
... oh en hoi btw, ik ben nieuw hier. Heb deze thread al een lange tijd gevolgd en heb zelfs mijn foto's hier gezien van mn v600!!! :D

Het duurde alleen even voordat ik een geldig emailadres had.

• Dagobert
welkom

weet iemand of je alleen maar sms berichten op je sim kan bewaren ? of is er ook nog telefoongeheugen voor beschikbaar ? anders kan ik maar 8 smsjes bewaren en dat vind ik wel erg irritant :( ( sim kaart van 4 jaar oud :) )

( edit: lol, op de US site van motorola wordt de telefoon nog steeds verwacht :D )

( edit 2: is de cover/omhulsel/huisje/whatever van de V600 van aluminium ? het is iig metaal, was alleen ff benieuwd welk metaal )

[ Voor 35% gewijzigd door Dagobert op 05-03-2004 08:07 ]

• _Administr8or_
KrewCial11 schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
Administrator, zou je foto's willen posten van je "oude" v600 schermpje? Ik heb namelijk een v600 uit duitsland van O2, dan kan ik de schermpjes vergelijken.
Het zou nog mooier zijn als je die van je broer naast die van jou zou leggen en dan een fotootje wilt maken.

Alvast bedankt.
Sure!
Je kunt het ook zelf zien!
Als je de moto achtergrond instelt, en de bloem heeft de kleuren rood en geel, dan heb je het waarschijnlijk het oude scherm!
Is de bloem rood/groen, dan heb je het nieuwe scherm ;)

ook kun je kijken naar de ringen aan de buitenkant, als je de ringen heel goed ziet zitten, dan is het de nieuwe versie!
Als je de ringen bijna niet ziet, dan is het waarschijnlijk de oude versie!

Het oude scherm is niet slecht, waarschijnlijk was het me niet eens opgevallen als mijn broer geen V600 had gekocht. Of als we allebei een 'oude' versie hadden gekregen.
Maar nu zag ik verschil, en dan wil ik graag een nieuwe :P

Maar ik maak vanmiddag wel een foto, want mijn broer is nu aan het werken

[ Voor 18% gewijzigd door _Administr8or_ op 06-03-2004 14:49 . Reden: foto weg, ivm ruimte ]

Verwijderd

wie heeft er nog meer een rood-groene achtergrond?? :)

en _Administr8or_ waar heeft je broer hem eigenlijk gekocht?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 09:41 ]

Verwijderd

Ik heb zo te zien hetzelfde scherm als hierboven. Alleen wel wat helderder. Weet niet of dat komt door het gebruikte fototoestel? En wat is nieuw en wat is oud???
Iemand een link waar dat ergens staat? vwb de instellingen van het scherm staat alles bij mij op default zou je kunnen zeggen. Helderheid en zo.

Verwijderd

Ik lees dit topic al enige tijd en heb me ook maar even geregistreerd.

Ben erg blij dat na dik een jaar wachten het toestel nu eindelijk te koop is. Ik heb zelf een Vodafone 360 abbo. Ik wil deze wel verlengen, maar dan moet ik rond de 200 euro bijbetalen. Vodafone levert het toestel niet, zeker de komende weken nog niet, en gaat hem misschien ook niet leveren, aangezien ze de v525 al leveren.

Ik heb bij een plaatselijke BelCompany 2 apart laten leggen en ga deze vanmiddag met een vriend van me ophalen. We sluiten beiden een Orange Free 40 af. Voordat we de toestellen meenemen zullen we ze in de winkel bekijken om te checken of het geen 'oude' versies zijn. Ik heb bij een andere BelCompany al nagevraagd of ze konden nagaan of het een 'oude' was of niet. Ze wisten er nog niets vanaf, maar waren wel blij te weten dat het voorkwam. Dit was overigens in Groningen. Ze wisten me daar te vertellen dat het op zich is na te gaan in het toestel wanneer deze is gefabriceerd. Weet iemand vanaf welke datum ze 'nieuw' zijn? Verder was het over het algemeen, maar dit kan per winkel verschillen, niet zo'n probleem een toestel om te ruilen als blijkt dat deze niet 'nieuw' is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 10:57 ]

Verwijderd

Voor de mensen die al een V600 hebben: hoe is de gesprekskwaliteit (microfoon/luidspreker)? In bijna iedere review wordt geklaagd over het geruis, gekraak en verstaanbaarheid die aardig bagger is.
En hoe is de batterij? De V525 bijv. bakt er bij mij niks van. Dertig uur standby met in totaal in half uurtje spelen en dat bizarre batterij-leeg-geluid gaat al af.
Lichtjes en mooie schermpjes zijn leuk, maar als je niet eens fatsoenlijk (goed+lang) kan bellen dan is mijn interesse ver weg.

• Dagobert
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:06:
Voor de mensen die al een V600 hebben: hoe is de gesprekskwaliteit (microfoon/luidspreker)? In bijna iedere review wordt geklaagd over het geruis, gekraak en verstaanbaarheid die aardig bagger is.
En hoe is de batterij? De V525 bijv. bakt er bij mij niks van. Dertig uur standby met in totaal in half uurtje spelen en dat bizarre batterij-leeg-geluid gaat al af.
Lichtjes en mooie schermpjes zijn leuk, maar als je niet eens fatsoenlijk (goed+lang) kan bellen dan is mijn interesse ver weg.
batterij kan ik nog niet zoveel over zeggen. ik heb hem pas sinds gisteren rond 12 uur 's middags van de lader gehaald en heb nu nog 70% batterij over, maar heb er wel erg veel mee gespeeld. geluid is nix op aan te merken, nix slechter nog beter dan mijn oude nokia ( 6100 ) hoewel een vriend van mij zei dat mijn stem ietsje anders klonk maar dat zal mij een worst wezen :) kan natuurlijk ook door het netwerk komen dat ik slecht bereik had oid.

Verwijderd

_Administr8or_ schreef op 04 maart 2004 @ 15:05:
[...]
Heb net de schermpjes zitten te vergelijken en ik heb GVD ook eentje met een oud scherm. Wat heb je precies bij die gasten van Belcompany gezegd om een nieuwe te krijgen?

• Señor Sjon
Mijn vriendin heeft me net gebeld, wat mij opviel is dat ze wel veel helderder doorkwam dan met haar oude nokia (6510). Ik hoorde al verschil terwijl ik een 8310 heb. En ik kon iedereen op de achtergrond verstaan ipv ruis :P

Heb ik eindelijk een baan krijg ik waarschijnlijk een 6310 erbij ofzo |:(

Verwijderd

Ik vind dat van die schermpjes wat raar. Ik wil natuurlijk zeker weten dat ik niet fout zit. Is er nog iets anders wezenlijk verschillend? Software versie ofzo? Als ik nu terug zou gaan naar de Belcompany dan heb ik nl. geen bewijs of niks.

Overigens vind ik mijn schermpje helemaal geweldig. Heb daar al veel positieve reacties op gehad. Kweenie:?

Verwijderd

Als iemand me kan vertellen hoe ik een attachment kan toevoegen aan deze thread, maak ik wel een foto van de twee schermen naast elkaar.

Verwijderd

[ img ]urlvanjeplaatje[ /img ] maar dan zonder spaties. Mocht je geen webspace hebben om je plaatje online te zetten dan moet je maar even een gil geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:04:
[ img ]urlvanjeplaatje[ /img ] maar dan zonder spaties. Mocht je geen webspace hebben om je plaatje online te zetten dan moet je maar even een gil geven.
Gil..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:52:
Als iemand me kan vertellen hoe ik een attachment kan toevoegen aan deze thread, maak ik wel een foto van de twee schermen naast elkaar.
Staat in d faq boven aan de pagina.

Verwijderd

Ik heb hem net binnen via gsm.nl, hij ligt momenteel aan het infuus.

Verwijderd

Mail je plaatje maar ff naar *** Dan zet ik je plaatje er wel even op.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:34 . Reden: mailadres verwijderd ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:27:
Ik heb hem net binnen via gsm.nl, hij ligt momenteel aan het infuus.
Wanneer heb je hem besteld? Ik wacht namelijk op GSM.nl. Ze vertellen mij constant dat ie pas 16 maart geleverd wordt, maar als jij m al hebt... misschien heb je m eerder als mij besteld en doen ze first in - first out. Mijn aanvraag loopt van 26-01-2004

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:36:
Mail je plaatje maar ff naar xxxxxxxx (haal mijn adres zo wel weg). Dan zet ik je plaatje er wel even op.
Is gemaild. Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:31 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ajay.nl/images/v6002a.jpg

De plaatjes van kmf, verkleind. De grotere versie staat hier

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:54:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Ik wacht namelijk op GSM.nl. Ze vertellen mij constant dat ie pas 16 maart geleverd wordt, maar als jij m al hebt... misschien heb je m eerder als mij besteld en doen ze first in - first out. Mijn aanvraag loopt van 26-01-2004
Ik heb hem op 14 januari besteld, maar ik heb gisteren gebeld (kan maar tot 13.00 uur) en toen hebben ze hem meteen op de post gedaan.. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:49:
[...]

Ik heb hem op 14 januari besteld, maar ik heb gisteren gebeld (kan maar tot 13.00 uur) en toen hebben ze hem meteen op de post gedaan.. :P
Heb ze ook maar even gemaild en anders bel ik wel. KWIL M !! KWIL M !! Jij hebt wel een nieuwe versie toch?

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hij is gratis bij belcompany met Hi 20 2 jaar.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.