M.i. is de v500 exact gelijk aan de v600, echter mist deze de verwisselbare covers. Of zie ik dat nu verkeerd?
De mpx200 is ook een mooi toestel, mist enkel helaas bluetooth, en dat is toch een punt wat voor vele belangrijk is. Dit is samsung ook eindelijk gaan inzien, en heeft dan ook wat prototypes bluetooth headsets. Nu maar wachten op een bluetooth telefoon van samsung en ze zijn weer bij. (bron: www.mobileburn.com)
Verwijderd
maar je kunt toch wel bij de mpx200 communiceren met je comp door een bijgeleverde datakabel of hen ik dat fout?
Verwijderd
Met je PC communiceren met een datakabel JA, maar een BT headset wil dan niet werken. Heb je nog een touwtje van je oor naar je mobieltje.Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 14:52:
maar je kunt toch wel bij de mpx200 communiceren met je comp door een bijgeleverde datakabel of hen ik dat fout?
Verwijderd
Nadeel van die touwtjes tussen de comp en telefoon is dat deze vaak niet werken met een mac. dus bluetooth is voor mij geen optie, maar een vereiste.
Verwijderd
Hoera, bescheiden review van de Vodafone-versie van de V600 op Siemens-fanclub www.xonio.de... Weet niet wat ik er van moet denken.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 16:31 ]
Verwijderd
De eerste review die niet helemaal positief is. Vooral het geluid moet niet goed zijn, terwijl in de engelse review van de Aston Martin-versie het geluid juist super uit de verf kwam. Ook de Vodafone branding moet nogal wat verpesten aan de telefoon. Daar kan ik me meer bij voorstellen.
Overigens is de ranking van gebruikers in de review wel heel hoog.
Overigens is de ranking van gebruikers in de review wel heel hoog.
Tja, uit mijn ervaring met Motorola kan ik zeggen dat het geluid altijd wel goed is geweest, maar een beetje zacht.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Begrijp niet dat juist het geluid zo slecht is. Er zit nota bene een knoert van een antenne op en mijn oude motorola's gaven allemaal perfect geluid, zelfs nog beter dan mijn Siemensje van nu.
Wat betreft datakabels en toegang tot de foon vanaf de pc is Mot nog geen steek veranderd zie ik wel. Heb bij mijn oude Timeport destijds voor 400 oude pieken een onwijs buggy SmartCellect setje moeten kopen, bestaande uit een kabel en een prutserig CD-tje. Wat een oplichterij om even met je foonmodem te kunnen praten.
Via bluetooth dial-up GPRS'en gaat hopelijk wel probleemloos....
Wat betreft datakabels en toegang tot de foon vanaf de pc is Mot nog geen steek veranderd zie ik wel. Heb bij mijn oude Timeport destijds voor 400 oude pieken een onwijs buggy SmartCellect setje moeten kopen, bestaande uit een kabel en een prutserig CD-tje. Wat een oplichterij om even met je foonmodem te kunnen praten.
Via bluetooth dial-up GPRS'en gaat hopelijk wel probleemloos....
Communicatie met de PC loopt vlekkeloos.Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 14:52:
Kabel erin en mijn agenda is binnen halve minuut volledig automatisch bijgewerkt!
Ook files versturen is een makkie.
Uiteraard is bluetooth handig in de andere hierboven genoemde gevallen, deze gaan voor mij gelukkig niet op.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Het zou mij ten zeerste verbazen als het geluid echt slecht zou zijn van de v600, zeker als ze het vergelijken met de sx1, dan zou het niet best zijn als de kwaliteit slechter is. Maar goed, men kan nu wel naar alle testen kijken, maar laten we eerst gewoon even afwachten tot hij echt in de winkel ligt.
Belcompany zegt hem in week 6 binnen te krijgen
Verwijderd
Er komt echt maar geen eind aan het uitstel 
En wat zie ik een minuut later op Motorola.de (krijg toch weer hoop):
Motorola V600 jetzt im Handel
TAUNUSSTEIN – 15. Januar 2004 – Weltenbummler aufgepasst! Mit dem neuen Motorola V600 ist der Handy-Nutzer künftig rund um den Globus erreichbar. Dank Quad-Band-Technologie funkt das V600 in GSM-Netzen mit 850, 900, 1800 und 1900 Megahertz zum Beispiel auch in Südamerika und Australien. Das mit edlem Metallgehäuse versehene V600 bietet alle technischen Features, die anspruchsvolle Konsumenten heute erwarten: integrierte VGA-Digitalkamera, großes Farbdisplay, MMS, MP3- Klingeltöne, E-Mail Client, PIM-Funktionalität, integrierte Freisprecheinrichtung, externer Antennenanschluss, Bluetooth-Schnittstelle, Videoplayback sowie Java-Technologie. Mit bis zu 65.536 Farben bildet das 176 x 220 Pixel große Farbdisplay Fotos gestochen scharf ab – mehr als genug für virtuelle Fotoalben mit Bildern von Freunden und Familie. Das V600 kommuniziert auch mit geschlossener Klappe: Sein 96 x 32 Pixel großes, rundes Außendisplay zeigt Anrufer, Zeit und Datum an. Das V600 ist ab sofort für 479 Euro im Handel erhältlich (ohne Kartenvertrag und inklusive Mehrwertsteuer).
En wat zie ik een minuut later op Motorola.de (krijg toch weer hoop):
Motorola V600 jetzt im Handel
TAUNUSSTEIN – 15. Januar 2004 – Weltenbummler aufgepasst! Mit dem neuen Motorola V600 ist der Handy-Nutzer künftig rund um den Globus erreichbar. Dank Quad-Band-Technologie funkt das V600 in GSM-Netzen mit 850, 900, 1800 und 1900 Megahertz zum Beispiel auch in Südamerika und Australien. Das mit edlem Metallgehäuse versehene V600 bietet alle technischen Features, die anspruchsvolle Konsumenten heute erwarten: integrierte VGA-Digitalkamera, großes Farbdisplay, MMS, MP3- Klingeltöne, E-Mail Client, PIM-Funktionalität, integrierte Freisprecheinrichtung, externer Antennenanschluss, Bluetooth-Schnittstelle, Videoplayback sowie Java-Technologie. Mit bis zu 65.536 Farben bildet das 176 x 220 Pixel große Farbdisplay Fotos gestochen scharf ab – mehr als genug für virtuelle Fotoalben mit Bildern von Freunden und Familie. Das V600 kommuniziert auch mit geschlossener Klappe: Sein 96 x 32 Pixel großes, rundes Außendisplay zeigt Anrufer, Zeit und Datum an. Das V600 ist ab sofort für 479 Euro im Handel erhältlich (ohne Kartenvertrag und inklusive Mehrwertsteuer).
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 20:02 ]
Ik heb er ook een gehaald, inderdaad ik vind hem ook SUPER !!!Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:44:
Mensen heb een mpx 200 opgehaalt en hij is SUPER !!!
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Zo te zien begint het geduld van veel mensen toch op te raken 
Ik wacht nog heel eventjes
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Mijn geduld raakte inderdaad een beetje op, maar toen ging mijn Ipaq stuk. Keuze was toen snel gemaakt, werd de MPx200.ken schreef op 18 januari 2004 @ 14:45:
Zo te zien begint het geduld van veel mensen toch op te raken
Kan helaas geen mp3 als ringtone, maar een klein wav files wel.
Dus een 1 minuut durende wav file van 1MB zijn goed te doen.
Contacts syncen met Outlook (zit erbij) met Activesync, ook wel handig.
[ Voor 3% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 18-01-2004 18:22 ]
Verwijderd
hoeveel gram weegt ie?Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:17:
ik vindt absoluut van niet! heb hem altijd in mijn broekzak en heb nergens last van
125?
Volgens mij is ie kleiner dan de Sharp GX20, ik heb ze niet naast elkaar gelegdVerwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 23:46:
Kan je de size en weight vergelijken met een Sharp GX20??
www.ktfw.de heeft ze nu leverbaar ! voor € 452,- incl verzendkosten naar nederland. Iemand die gaat bestellen ? ikwacht liever nog een dag of drie zodat ik hem nederland kan kopen, maar anders ga ik hem daar bestellen! Ziet er dus naar uit dat deze of komende week er een v600 op de deurmat ligt
Mijn vader heeft de V600 inderdaad zien liggen in een paar winkels (in Duitsland)
dus ik ben benieuwd wanneer hij hier leverbaar is!!
Ik heb wel op een andere forum gelezen dat er problemen zijn met de telefoon..
heeft iemand hier meer over gehoord?
zou namelijk erg jammer zijn als dit echt zo is....
dus ik ben benieuwd wanneer hij hier leverbaar is!!
Ik heb wel op een andere forum gelezen dat er problemen zijn met de telefoon..
bron : http://www.mobile-review....9adfb0a2193&threadid=6099was very happy that I finally got the long-sought-after V600 couple of days ago.
Now it sits in a drawer never to be touched again, unless I will travel to a place where I might need 850band.
the problem with the phone is the quality...the bugs actually. There are soooo many...you know there is a bug and the problem due to the bug actually happens all the time...nnooooo waaaaay...Motorola finally managed to place new-breed bugs in their phones who actually pop-up on different places and crash your phone and this does not mean that they will do the same thing again, but they will definitly come back and dstroy something else on your phone.
I got the SMS problem: Well sometimes when I try to send SMS or MMS the phone freezes and only solution::: take out the battery.
I got the turning off problem::: the phone actually turns itself off and after a few seconds on again. But this time you won't even have to enter PIN code or anything.
I got the Ringtone problem::: When someone calls the ringtone sometimes get cut off in the middle and then starts again and stuff like that.
I got the freezing problem::: if you are tiny bit fast for the phone it freezes>>>solution: take out the battery.
Also the phone is very loud but since there is no ring and vibrate at the same time whenever the loudspeaker grill at the back touches a cloth object then you won't hear your phone ringing.
The same goes for the V500, my friend ancounters the same kinds of problems with his phone...
heeft iemand hier meer over gehoord?
zou namelijk erg jammer zijn als dit echt zo is....
Verwijderd
Had allang een nieuwe gevraagd als ik zulke problemen had gehad met een toestel.
Zou je dan nu je abbo al wel kunnen opzeggen en een nieuwe afsluiten en dan de telefoon reserveren?Belcompany zegt hem in week 6 binnen te krijgen
Verwijderd
Ze krijgen van de week ook de import versie bij www.partsupplies.nl binnen. Ze kosten daar 445,00 euro.
ik had hem de 9e al bij gsmweb besteld. Nu zeggen ze dat hij pas in week 5 wordt verwacht. Wat nog mooier is: ik kreeg 3 dagen geleden een rekening van debitel! Na veel bellen en mailen zeggen ze nu dat ik het kaartje al wel krijg maar op de telefoon moet wachten! hoe kan ik nou bellen zonder phone! Dus nu maar ff vragen of ik dan wel mijn maandbedrag terugkrijg want die belminuten gebruik ik toch niet zonder phone
Dat geeft wel aan hopelijk dat de bugs echt alleen maar voor die pre model is, want andere mensen op dat forum zeggen dat ze er geen last van hebben. Klinkt ook wel logisch zou ik zo zeggen...Maar ik ben bevooroordeeldHjorten yes many have these, but many of the v600 out is pre-model.. or not pre model but the software isnt updated so by saying the phone sucks bco software that WILL or have been fixed, isnt really fair..
Edit : Import versie is alleen beschikbaar in DE/UK/IT (talen) dus geen NL
[ Voor 9% gewijzigd door frankvanhoesel op 19-01-2004 19:19 ]
Verwijderd
Afhankelijk van welke provider je gekozen hebt kun je de belminuten meenemen naar de volgende maand, maar het maandbedrag terug krijgen ik weet het nietppleeuw schreef op 19 januari 2004 @ 18:25:
ik had hem de 9e al bij gsmweb besteld. Nu zeggen ze dat hij pas in week 5 wordt verwacht. Wat nog mooier is: ik kreeg 3 dagen geleden een rekening van debitel! Na veel bellen en mailen zeggen ze nu dat ik het kaartje al wel krijg maar op de telefoon moet wachten! hoe kan ik nou bellen zonder phone! Dus nu maar ff vragen of ik dan wel mijn maandbedrag terugkrijg want die belminuten gebruik ik toch niet zonder phone
Verwijderd
Ik zit nu net iets meer dan 2 jaar bij Debitel (wacht op de V600 en dan ga ik gelijk over op Orange) en ik ben nooit gecontact of ik wou verlengen of wat dan ook. Terwijl T-Mobile mijn vrienden platbelt met aanbiedingen voor verlenging. Dat lijkt mij een veel slimmere manier van zaken doen. Ik vind Debitel maar een aparte toko. Toen we die winkel hiero nog hadden wist ik meer te vertellen over de mobiel die ik zocht dan zij zelf. Niet zo verwonderlijk dat zo'n winkel niet rendabel is.
Het vervelende is, dat ik nog met 3 maanden opzegtermijn zit. Lid worden van Orange is zo raar nog niet dan, want dan kun je mooi die drie maanden je beltegoed opsparen en je debitel abbo opbellen.
Wacht dus met smart op die rare Motorola die er al een jaar bijna over doet om uit te komen. Hopelijk is het het wachten waard
Het vervelende is, dat ik nog met 3 maanden opzegtermijn zit. Lid worden van Orange is zo raar nog niet dan, want dan kun je mooi die drie maanden je beltegoed opsparen en je debitel abbo opbellen.
Wacht dus met smart op die rare Motorola die er al een jaar bijna over doet om uit te komen. Hopelijk is het het wachten waard
die belminuten kunnen bij debitel dus niet meegenomen worden, daarom vind ik eht helemaal erg. Het is gewoon een fout van gsmweb en ik vind dan dat ze me het maandbedrag terug moeten betalen omdat ik dit niet heb afgesproken.
Ja hoor, de Sendo X is goed gekeurd in Europa, dus ze moeten nu wel erg snel met de V600 komen, wil ik die halen ipv de Sendo X.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
van de Motorola.de site...
Je kan de v600 alvast bestellen met een aanbetaling van 100 Euro..
Eigenlijk zou hij er de 3e week van Januari zijn (deze week dus..)
maar inmiddels :
Liefertermin: 4. Februarwoche 2004!
edit:
typo..
typo..
[ Voor 9% gewijzigd door _Administr8or_ op 20-01-2004 20:53 ]
Das V600 ist ab sofort für 479 Euro im Handel erhältlich
beide van www.motorola.deLiefertermin: 4. Februarwoche 2004!
En heeft iemand hem al? Trouwens hoe zit het met die z1010 van SE?
Verwijderd
Pfff... dit duurt wel smerig lang allemaal. Op de site van Motorola NL kun je je inschrijven op nieuws over de V600. Maak je een slagzin af dan kun je winnen... een blue tooth headset. Je mag er dus wel van uit gaan dat hier in NL de headset niet inbegrepen is bij aankoop. Bummer!
Verwijderd
Smeerige streekVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:02:
Pfff... dit duurt wel smerig lang allemaal. Op de site van Motorola NL kun je je inschrijven op nieuws over de V600. Maak je een slagzin af dan kun je winnen... een blue tooth headset. Je mag er dus wel van uit gaan dat hier in NL de headset niet inbegrepen is bij aankoop. Bummer!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 14:34 . Reden: dikke worstenvingeres ]
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het toch niet kon laten om me in te schrijven, ik heb er zelfs nog een draak van een slagzin uit weten te persen. Ben niet zo bang voor die spamrommel, voor zulke dingen heb ik een "spam-allowed" mailadres.
Verwijderd
De Motorola V600 is in week 5 op voorraad. De accessoires zijn nog niet beschikbaar.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSMWEB.NL
ndus nu maar hopen dat hij dan ook daadwerkelijk week 5 op voorraad is.....
en die headset zit er dan idd niet bij......
(btw als je em met vodafone abbo koopt zit er dan ook zon lelijk vodafone plaatje op de telefoon???)
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSMWEB.NL
ndus nu maar hopen dat hij dan ook daadwerkelijk week 5 op voorraad is.....
en die headset zit er dan idd niet bij......
(btw als je em met vodafone abbo koopt zit er dan ook zon lelijk vodafone plaatje op de telefoon???)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 14:44 ]
Verwijderd
Week 5 is aankomende week, zullen we doen wie het eerst een pic kan uploden.......... van zijn/haar nieuwe oester....
En ik hoop dat er geen Vodaphone logo op zit.
En ik hoop dat er geen Vodaphone logo op zit.
Verwijderd
Ik heb de V600 al opgegeven... Ik koop de V878!! Video opneem functie dual color screen 65K... 2mb geheugen das wat minder maar hij is daarom dan ook kleiner dan de V600!
p.s. Asian only
(of via import)
p.s. Asian only
Verwijderd
De V878 ziet er erg gelikt uit, dat moet ik wel toegeven. Maar 2 mb, hoeveel fototjes zijn dat? en hoe wil je dan bv de fotos naar je pctje toesturen zonder bluetooth?
Ik heb afgelopen vrijdag eens een belletje gedaan naar gsm.nl.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 21:26:
Welke v600 versie krijg je bij de aanbieding op gsm.nl? krijg je de vodafone versie(dus met logos erop) of de normale clean versie?
Zij konden mij vertellen dat het om een normale V600 gaat.
Dus zonder provider logo of dergelijke.
Verwijderd
Een foto is ongeveer 20kb max denk ik... zijn dus ongeveer 100 foto's. Je kan er een USB datakabel bij krijgen. Hiermee kan je foto's sturen naar pc en andere dingen uploaden naar de phone neem ik aan.. Ik zie wel ga hem volgende week kopenVerwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 18:39:
De V878 ziet er erg gelikt uit, dat moet ik wel toegeven. Maar 2 mb, hoeveel fototjes zijn dat? en hoe wil je dan bv de fotos naar je pctje toesturen zonder bluetooth?
Verwijderd
YesRekkie schreef op 25 januari 2004 @ 20:53:
[...]
Ik heb afgelopen vrijdag eens een belletje gedaan naar gsm.nl.
Zij konden mij vertellen dat het om een normale V600 gaat.
Dus zonder provider logo of dergelijke.
op de website van GSM.nl staat er een leuke aanbieding voor Motorola V600.
Het klink te mooi om waar te zijn een contract van 2 jaar waarbij je elke maand maar 15 euro hoeft te betalen!
Voor die 15 euro mag je 60 min. per maand bellen (eerste 6 maanden 120 belminuten)
Verder hoef je ook geen entree kosten te betalen en de vodafone netwerk heeft natuurlijk bijna altijd en overal een goed bereik.
Het grootste nadeel is dat je de huidige nummer niet kunt meenemen.
Heb ik nog iets gemist, want deze aanbieding is natuurlijk erg toppie, maar is het te vertrouwen?
Deze aanbieding geldt tot en met 31 Januari.
Ik heb de Shop Survey al gelezen en gsm.nl staat is niet top, maar ook niet super slecht.
Het klink te mooi om waar te zijn een contract van 2 jaar waarbij je elke maand maar 15 euro hoeft te betalen!
Voor die 15 euro mag je 60 min. per maand bellen (eerste 6 maanden 120 belminuten)
Verder hoef je ook geen entree kosten te betalen en de vodafone netwerk heeft natuurlijk bijna altijd en overal een goed bereik.
Het grootste nadeel is dat je de huidige nummer niet kunt meenemen.
Heb ik nog iets gemist, want deze aanbieding is natuurlijk erg toppie, maar is het te vertrouwen?
Deze aanbieding geldt tot en met 31 Januari.
Ik heb de Shop Survey al gelezen en gsm.nl staat is niet top, maar ook niet super slecht.
[ Voor 4% gewijzigd door Hamlet op 26-01-2004 10:26 ]
heb ik niet meer :P
Nou ja ten eerste dat je er 2 jaar aan vast zit, super irritant, maar als je het af kan kopen heb je wel gelijk een mooie telefoon. Maar waarom zou je 2 jaar aan een abbo vast willen zitten ? Geloof het of niet, maar over 1 jaar is de telefoon echt al weer verouderd 
Gsm.nl is wel een betrouwbare winkel die al lang bestaat en een goede reputatie heeft, heb er een paar keer wat gekocht en iedere keer nog tevreden ( eerste keer was een Siemens S6
)
edit : 358,85 kom je uit als je het af kunt kopen , http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2331
Gsm.nl is wel een betrouwbare winkel die al lang bestaat en een goede reputatie heeft, heb er een paar keer wat gekocht en iedere keer nog tevreden ( eerste keer was een Siemens S6
edit : 358,85 kom je uit als je het af kunt kopen , http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2331
[ Voor 11% gewijzigd door frankvanhoesel op 26-01-2004 10:48 ]
Verwijderd
Hmm motorola doet zichzelf hiermee wederom de das om. Ik meen me te herinneren dat ze dit ook deden met ppc voor de mac. Dat was ook zo'n zooitje op een gegeven moment.
Ik vind de v600 erg mooi, maar als ik een week later de opvolger van de v70 kan krjigen, ga ik daarvoor. De R880 heet die geloof ik. Heb er ergens een draadje van gezet. Is hetzelfde als de V600 alleen dan zonder antenne en een stuk mooier.
Ik vind de v600 erg mooi, maar als ik een week later de opvolger van de v70 kan krjigen, ga ik daarvoor. De R880 heet die geloof ik. Heb er ergens een draadje van gezet. Is hetzelfde als de V600 alleen dan zonder antenne en een stuk mooier.
Verwijderd
ga er maar van uit dat die R880 nog erg lang op zich laat wachten en de V600 binnenkort toch echt moet komen. Ik snap eigenlijk niet waarom Motorola niet met een pre-sale komt. Dan heb je al veel problemen uit de weg geholpen!
Verwijderd
358,85 is nog altijd goedkoper dan een los toestel en je mag nog 60 min. per maand bellen ook, lijkt me dus een goede deal. Sterker nog ik heb hem al besteld... alleen nog ff wachten tot ie binnen is.frankvanhoesel schreef op 26 januari 2004 @ 10:47:
Nou ja ten eerste dat je er 2 jaar aan vast zit, super irritant, maar als je het af kan kopen heb je wel gelijk een mooie telefoon. Maar waarom zou je 2 jaar aan een abbo vast willen zitten ? Geloof het of niet, maar over 1 jaar is de telefoon echt al weer verouderd
Gsm.nl is wel een betrouwbare winkel die al lang bestaat en een goede reputatie heeft, heb er een paar keer wat gekocht en iedere keer nog tevreden ( eerste keer was een Siemens S6)
Issie er dan al ? Nu ECHT ?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Heb hem net besteld bij GSM.nl en ze verwachten hem de eerste week van februari werd mijn telefonisch medegedeeld. Er staan er al een boel in backorder volgens GSM.nl.
Hopelijk komt ie snel bij me binnen!
De backorder list, word alsmaar groter en groter....Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 15:37:
Heb hem net besteld bij GSM.nl en ze verwachten hem de eerste week van februari werd mijn telefonisch medegedeeld. Er staan er al een boel in backorder volgens GSM.nl.
Op Shop Survey van GSM.nl lees ik een paar horror verhalen dat de abbo van je telefoon al ingaat terwijl je de telefoon nog niet heb ontvangen en de Moto V600 is nog niet eens levenbaar.
Dat is het enige waar ik bang voor ben, maar als er veel mensen vertrouwen in Gsm.nl hebben dan ga ik misschien die gok ook maar wagen :]
Minder dan € 400 is vind ik geen geld voor deze telefoon omdat je 'm los koopt al op hetzelfde bedrag komt :]
Dat is het enige waar ik bang voor ben, maar als er veel mensen vertrouwen in Gsm.nl hebben dan ga ik misschien die gok ook maar wagen :]
Minder dan € 400 is vind ik geen geld voor deze telefoon omdat je 'm los koopt al op hetzelfde bedrag komt :]
[ Voor 7% gewijzigd door Hamlet op 26-01-2004 17:45 ]
Verwijderd
Dat wel ja, mijn bestelling staat nog steeds op eind deze week. Moet trouwens wel zeggen dat ze het ( nog steeds ) netjes doen bij gsm.nl, kreeg netjes een mailtje dat de afleverdatum van vorige week niet gehaald werd en dat het deze week zou worden. Blijft wel vervelend dat wachten.Karlok[JY-616] schreef op 26 januari 2004 @ 17:42:
[...]
De backorder list, word alsmaar groter en groter....
Ik heb trouwens van iemand gehoord die een dummy gezien heeft dat de v600 vrij breed overkomt, denk dat dit vooral komt doordat de telefoon ook vrij kort is. Heb nu een sony-ericsson t600 en die is maar 1/2 centimeter smaller.
Is iemand de Phonetools al ergens tegengekomen bijvoorbeeld een "proefversie"of zo ?
Verwijderd
Heeft iemand al een gesimlockte versie van t-mobile ontdekt? Of zou de simlock van Vodafone eenvoudig te verwijderen zijn?
Heb net een mail teurg van ze gekregen en het blijkt dat ze 'm volgende week die V600's pas zullen ontvangenVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:16:
[...]
Dat wel ja, mijn bestelling staat nog steeds op eind deze week. Moet trouwens wel zeggen dat ze het ( nog steeds ) netjes doen bij gsm.nl, kreeg netjes een mailtje dat de afleverdatum van vorige week niet gehaald werd en dat het deze week zou worden. Blijft wel vervelend dat wachten.
Ik heb trouwens van iemand gehoord die een dummy gezien heeft dat de v600 vrij breed overkomt, denk dat dit vooral komt doordat de telefoon ook vrij kort is. Heb nu een sony-ericsson t600 en die is maar 1/2 centimeter smaller.
Is iemand de Phonetools al ergens tegengekomen bijvoorbeeld een "proefversie"of zo ?
Vrees toch dat je een weekje geduld moet hebben
Is jouw abbo al ingegaan?
Verwijderd
Nee. In het mailtje stond dat de contractverlenging pas wordt verwerkt als het toestel binnen is.Hamlet schreef op 28 januari 2004 @ 12:23:
[...]
Heb net een mail teurg van ze gekregen en het blijkt dat ze 'm volgende week die V600's pas zullen ontvangen
Vrees toch dat je een weekje geduld moet hebben
Is jouw abbo al ingegaan?
Ik heb net ook nog even gebeld en het wordt inderdaad toch pas volgende week.
Mijn miniantenne heb ik trouwens wel al binnen
ik hoorde dat je je sms berichten alleen op de simkaart kan opslaan, dit zou betekenen dat er maar 20 inkunnen. Is dit waar?
Verwijderd
Ik heb vanmorgen GSM.nl aan de lijn gehad, verwachtingen zijn nog een week alvorens het toestel binnen is.
Ja, en volgende week weer een week en dan weer een week en dan weer een week, totdat de V9999999999999999999999 er is met live drumstel compositie en ingebouwde subwoofer voor de ringtones en met bijgeleverde bluetooth V6 game controllers met 1600x1200 projectiescherm op je ogen, en dan mogen we nog wachten op de V600 
Viel het je al op dat dat wachten me de strot uit komt ?
Viel het je al op dat dat wachten me de strot uit komt ?
Ecodan warmtepomp
Morgen krijg ik mijn SE T630
Wou zeker de V600 hebben, maar ik ga er natuurlijk niet eeuwen op wachten.
Denk dat Motorola veel klanten verliezen met deze actie
Wou zeker de V600 hebben, maar ik ga er natuurlijk niet eeuwen op wachten.
Denk dat Motorola veel klanten verliezen met deze actie
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Je bent niet de enige hoor... ik krijg er zolangzamerhand ook een punthoofd van. Ik ga ook maar eens om me heenkijken voor een leuk alternatief.Viel het je al op dat dat wachten me de strot uit komt ?
Zul je net zien, heb je een Motorola, blijkt het nog een takketoestel te wezen ook!
Nah ja, al m'n vorige Moto's waren fijne toestellen, de SE T68i is de eerste van een ander merk. En ik wil de V600 ook wel graag, maar mijn eerste alternatief is ws. de Sendo X. En ik ga idd vanaaf ook verder ff rondkijken. Ik geef ze nog een paar weken.
Probleem is dat de meeste phone-cams geen 640x480 hebben, dat wil ik wel graag. Wil hem gaan gebruiken voor foto's op housepartys, waar je geen digicam mag meenemen. Samsung heeft dat wel, maar weer geen BT, ZUIPT batterijen, wazige menustructuur en nog wat dingen.
Probleem is dat de meeste phone-cams geen 640x480 hebben, dat wil ik wel graag. Wil hem gaan gebruiken voor foto's op housepartys, waar je geen digicam mag meenemen. Samsung heeft dat wel, maar weer geen BT, ZUIPT batterijen, wazige menustructuur en nog wat dingen.
[ Voor 36% gewijzigd door JT op 29-01-2004 17:13 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
een leuk alternatief is de Nokia 6230. Die is nu nog niet uit, dus daar moet je ook weer op wachten
6230 heeft een te klein scherm / te lage resolutie. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Nokia voor het eerst sinds jaren er wel een interessante telefoon mee heefT
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ja de nokia 6230 is eindelijk weer eens een leuk toestel, alle andere hebben leuke specificaties, zoals de 6600, maar vind ik toch wel enorm lomp voor in je colbert. Ik kan me niet voorstellen dat het nog echt lang gaat duren eer Motorola met de v600 op de markt komt. Zoja dan doen ze zichzelf de das om.
Verwijderd
De nokia 7200 ziet er ook wel geil uit. Ik hou wel van anders dan anders. Ik denk alleen dat de V600 wel sneller uit is en dat hij goedkoper is...
De aktie van www.gsm.nl wordt overigens verlengd...
Maar tegen de tijd dat die verlenging is afgelopen is de V600 nog steeds niet uit
Maar tegen de tijd dat die verlenging is afgelopen is de V600 nog steeds niet uit
Zeiden we 3 maanden geleden ook alVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:25:
Ik kan me niet voorstellen dat het nog echt lang gaat duren eer Motorola met de v600 op de markt komt. Zoja dan doen ze zichzelf de das om.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
De V600 is van de pagina af gehaaldRekkie schreef op 30 januari 2004 @ 13:27:
De aktie van www.gsm.nl wordt overigens verlengd...
De actie duurde ook tot 30 Januari 2004 12.00 uurVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:22:
[...]
De V600 is van de pagina af gehaaldWat gaat dit betekenen? (geen V600
)
of ze zitten de actie te vernieuwen met aangepaste voorwaarden enzo.
[ Voor 14% gewijzigd door Hamlet op 30-01-2004 15:15 ]
Verwijderd
Als ik het zo bekijk behoort de Motorola V600 wel bij de toppers op dit moment. Hij vervult eigenlijk al mijn eisen. Behalve dat de antenne extern is en dat er geen infrarood op zit. Maargoed dit is dan in zekere mate vervangen door BlueTooth. Ook is het een relatief kleine telefoon, waardoor de antenne niet zoveel uitmaakt.
Je kan immers niet alles op een telefoon hebben, anders verkopen de andere types niet meer. Want op de V600 zit geen flitser op, terwijl dit op een ander type wel is, maar daar zit dan geen BlueTooth op. En zo lijkt het wel of we aan de gang blijven.
Ik heb nu bijna een jaar geen fatsoenlijk werkende telefoon meer, dus wordt het tijd voor een nieuwe. Mijn oude Nokia 3310 heb ik een paar keer laten vallen en nu heb ik geen zwarte letters meer in mijn beeldscherm, dusja dat schiet niet echt op. Nu wilde ik een nieuwe kopen en wilde eerst voor de Philips 630 gaan, maar die zie ik nergens in de winkels liggen.
De Motorola V600 is echter een veel betere telefoon als je kijkt naar de prijs / kwaliteit - verhouding. Dit lijkt me dus echt een toptelefoontje!!!
Ik vroeg me alleen af of er op dit moment nog een betere telefoon is dan de Motorola V600? En zoja, welke dan? Ik zoek eigenlijk wel een clamshell.
Nu zat ik te denken, omdat ik sinds kort een vriendin heb, om dit toestel te kopen in samenwerking met een Telfort SamenBellen-abonnementje. Dit is natuurlijk ideaal, omdat we nu al zo vaak met elkaar bellen.
Ik had het volgende rekensommetje gemaakt:
Ook hoef je géén aansluitkosten te betalen en kan je gratis je voicemail beluisteren in Nederland.
Het bellen naar andere netwerken dan Telfort kost €0.15 p/m (wat op zich niet extreem duur is) Naar Telfort nummers is dit: €0.01 p/m en naar de vaste telefoon €1.00 p/m.
Dit lijkt me dus nogal een goedkoop abonnementje samen met mijn telefoon. Maar met de telefoon erbij komen we op een bedrag van:
Zal ik dit abonnement nemen met de Motorola V600 of stellen jullie een ander abonnement voor?
Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen weten, want €682.00 is een hoop geld en hoop niet dat ik de kat in de zak koop, en hoop dat jullie dat begrijpen.
Je kan immers niet alles op een telefoon hebben, anders verkopen de andere types niet meer. Want op de V600 zit geen flitser op, terwijl dit op een ander type wel is, maar daar zit dan geen BlueTooth op. En zo lijkt het wel of we aan de gang blijven.
Ik heb nu bijna een jaar geen fatsoenlijk werkende telefoon meer, dus wordt het tijd voor een nieuwe. Mijn oude Nokia 3310 heb ik een paar keer laten vallen en nu heb ik geen zwarte letters meer in mijn beeldscherm, dusja dat schiet niet echt op. Nu wilde ik een nieuwe kopen en wilde eerst voor de Philips 630 gaan, maar die zie ik nergens in de winkels liggen.
De Motorola V600 is echter een veel betere telefoon als je kijkt naar de prijs / kwaliteit - verhouding. Dit lijkt me dus echt een toptelefoontje!!!
Nu zat ik te denken, omdat ik sinds kort een vriendin heb, om dit toestel te kopen in samenwerking met een Telfort SamenBellen-abonnementje. Dit is natuurlijk ideaal, omdat we nu al zo vaak met elkaar bellen.
Ik had het volgende rekensommetje gemaakt:
code:
1
2
3
4
| Abonnementskosten -----------> €7.50 Belbundel (500 belminuten) ---> €5.00 Berichtenbundel (50 smsjes) --> €5.00 Totaal -----------------------> €17.50 per maand |
Ook hoef je géén aansluitkosten te betalen en kan je gratis je voicemail beluisteren in Nederland.
Het bellen naar andere netwerken dan Telfort kost €0.15 p/m (wat op zich niet extreem duur is) Naar Telfort nummers is dit: €0.01 p/m en naar de vaste telefoon €1.00 p/m.
Dit lijkt me dus nogal een goedkoop abonnementje samen met mijn telefoon. Maar met de telefoon erbij komen we op een bedrag van:
Men zal hier nog wel overheen bellen, dus laten we zeggen €30.00 per maand. Dat is toch niet duur ofwel?17.50*24(maanden)+262(gsm)=€682.00 per 2 jaar, dit is dus per maand 682/24=€28.42 per maand.
Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen weten, want €682.00 is een hoop geld en hoop niet dat ik de kat in de zak koop, en hoop dat jullie dat begrijpen.
Hmm, heb je de telefoon ergens gespot met dit abonnement voor EUR 262? Want los gaat ie echt meer kosten (richting EUR 400-450).
Het abonnement: het ligt eraan hoeveel je met je vriendin belt en daarnaast naar andere mobiele nummers/vaste nummers ed. Misschien handig om bv een maandje bij te houden waar je allemaal naartoe belt? Dan is het makkelijker om de kosten bij dit abo te schatten.
Het abonnement: het ligt eraan hoeveel je met je vriendin belt en daarnaast naar andere mobiele nummers/vaste nummers ed. Misschien handig om bv een maandje bij te houden waar je allemaal naartoe belt? Dan is het makkelijker om de kosten bij dit abo te schatten.
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Verwijderd
VGA, leuke camerasnufjes, maar verwacht geen topkwaliteit.pisart schreef op 31 januari 2004 @ 09:49:
Is het al bekend wat voor resolutie de ingebouwde camera zal hebben en qua kwaliteit?
Nee, zeker niet
, maar gewoon ter vergelijking met de Samsung SGH-E700, want daar heb ik al foto's van gezien en die zijn niet mis.
hier staan er een aantal die genomen zijn met de V600 :pisart schreef op 31 januari 2004 @ 14:21:
Nee, zeker niet, maar gewoon ter vergelijking met de Samsung SGH-E700, want daar heb ik al foto's van gezien en die zijn niet mis.
http://staff.pop3now.com/alee/v600/review/samples/
http://www.mototone.co.uk/viewreview.asp?reviewid=5#Pictures
Thanks_Administr8or_ schreef op 31 januari 2004 @ 17:00:
[...]
hier staan er een aantal die genomen zijn met de V600 :
http://staff.pop3now.com/alee/v600/review/samples/
http://www.mototone.co.uk/viewreview.asp?reviewid=5#Pictures
Hmm, ziet er wel goed uit. Alleen spijtig dat die nog ni uit is
Heeft hij ook eigenlijk Night view. Zodat je in het donker foto's kan nemen?
De v525 van mijn vriendin heeft een "nacht modus" voor de camera. Dat zal bij de v600 niet anders zijn denk ik.
Deze week zou die uit moeten komen...ik wacht wel op het bericht dattie volgende week komt
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ja, vol spanning wachten we af 
Kan toch echt niet lang meer duren. Op Howard Forums heeft 'iedereen' um al en hij wordt ook al in Duitsland verkocht volgens mij...
Kan toch echt niet lang meer duren. Op Howard Forums heeft 'iedereen' um al en hij wordt ook al in Duitsland verkocht volgens mij...
Verwijderd
Die mensen bij Howard forums hebben deze telefoon door de grijze import en via ebay handelaren volgens mij. Maar dat risico wil ik niet lopen en bovendien ga ik geen 750 euro betalen voor een toestel dat een maand later rond de 400 euro kost. Bovendien heb je met dat laatste een makkelijkere garantie regeling aangezien je het in een normale winkel hebt aangeschaft.
yay, hij is vanaf vandaag te bestellen op www.gsmweb.nl . ik heb em net besteld maar voor de zekerheid nog wel ff gebeld, hij komt morgen binnen en gaat dan het normale leveringsplan volgen. ( elke week leverbaar duz ) nu nog maar ff drie daagjes voor de brievenbus gaan zitten met een klok in me handen
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
Jammer,Dagobert schreef op 02 februari 2004 @ 10:56:
yay, hij is vanaf vandaag te bestellen op www.gsmweb.nl . ik heb em net besteld maar voor de zekerheid nog wel ff gebeld, hij komt morgen binnen en gaat dan het normale leveringsplan volgen. ( elke week leverbaar duz ) nu nog maar ff drie daagjes voor de brievenbus gaan zitten met een klok in me handen
GSM.nl is eigenlijk altijd goedkoper. Ik vergelijk namelijk altijd tussen die 2 sites als ik iets voor mezelf of iemand anders nodig heb.
Beetje lullig omdat nu door te geven, maar dan weet je dat voor de volgende keer.
Heb je een los model besteld of i.c.m. een abonnement ?
Er is nu ook een erg uitgebreide review te vinden op mobile-review.
http://www.mobile-review.com/review/motorola-vx00-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/motorola-vx00-en.shtml
Hmmm....meer dan 3 ruime dagen doet de phone niet met de dikke batterij, 2 dagen met de dunne...dat vind ik niet zo leuk. Hij kan wel een entry maken voor meerderen nummers van 1 persoon.
[ Voor 43% gewijzigd door JT op 02-02-2004 12:52 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
tof dat ie er bijna is!!! 
weet iemand trouwens wat nu het precieze gewicht is?
de ene keer is het 96 gram, de andere keer 10 gram zwaarder of 20 gram zwaarder...
allerlei sites verschillen hierover
weet iemand trouwens wat nu het precieze gewicht is?
de ene keer is het 96 gram, de andere keer 10 gram zwaarder of 20 gram zwaarder...
allerlei sites verschillen hierover
V600 weegt 120 gram, door de metalen onderdelen.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
hmm dat scheelt nogalJT schreef op 02 februari 2004 @ 13:03:
V600 weegt 120 gram, door de metalen onderdelen.
ik heb hem i.c.m. een contractsverlenging van Orange. ik had al gekeken bij gsm.nl maar daar kan ik niet verlengen met Orange. ik snap ook niet waarom, duz toen heb ik em maar besteld bij gsmweb.nlVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 11:19:
[...]
Jammer,
GSM.nl is eigenlijk altijd goedkoper. Ik vergelijk namelijk altijd tussen die 2 sites als ik iets voor mezelf of iemand anders nodig heb.
Beetje lullig omdat nu door te geven, maar dan weet je dat voor de volgende keer.
Heb je een los model besteld of i.c.m. een abonnement ?
ps. of ik heb de orange verlenging ergens over het hoofd gezien.
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
Ik kreeg zo juist een bericht van gsm.nl over de V600, hier een onderdeel uit het mailtje:
Zoals u waarschijnlijk weet is de door u bestelde Motorola V600 een nieuw model
en heeft de eerste uitlevering in Nederland nog niet plaatsgevonden. Helaas is
de levering van de Motorola V600 vertraagd. De verwachting is dat het toestel
pas in Maart van dit jaar zal worden uitgeleverd.
Dus geen V600
Dus geen V600
ja die kreeg ik ook net... en ik me maar verheugen op deze week/volgende week.
wat een rukkers daar bij motorola... het begint steeds langer te duren
Verwijderd
Wat ga jij doen, wachten of....zijn er misschien andere opties.......XdeckX schreef op 02 februari 2004 @ 15:34:
ja die kreeg ik ook net... en ik me maar verheugen op deze week/volgende week.
ik wacht wel maar ik denk dat ik wel vast mijn sim laat opsturen... beltegoed is bijna opVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 15:40:
[...]
Wat ga jij doen, wachten of....zijn er misschien andere opties.......
Ik wist het !Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 15:20:
Ik kreeg zo juist een bericht van gsm.nl over de V600, hier een onderdeel uit het mailtje:
Dus geen V600![]()
Ecodan warmtepomp
Dit topic is gesloten.
![]()