Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 20:03

Hero

Duck power!

JT schreef op 02 februari 2004 @ 15:54:
[...]

Ik wist het ! :D Dan maar geen V600, na de bekendheid van de standby tijd in de praktijk werd ik al niet echt vrolijk :Z Sendo X is nu voor mij de grootste kanshebber.
Die zal waarschijnlijk ook niet zo lang stand by kunnen staan. Symbian is ook niet heel zuinig met stroom.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Nee, maar wel 1050mah (Sendo) vs 700 (Motorola). Dat is 50 % meer :) Ik wacht ook wel even op de reviews, ga hem niet gelijk kopen. Maar fuck Motorola, ik ga niet tot maart wachten om vervolgens te horen dattie dan tot april of mei is uitgesteld.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 13:53
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 15:20:
Ik kreeg zo juist een bericht van gsm.nl over de V600, hier een onderdeel uit het mailtje:

Zoals u waarschijnlijk weet is de door u bestelde Motorola V600 een nieuw model
en heeft de eerste uitlevering in Nederland nog niet plaatsgevonden. Helaas is
de levering van de Motorola V600 vertraagd. De verwachting is dat het toestel
pas in Maart van dit jaar zal worden uitgeleverd.

Dus geen V600 :'( :(
Hier word je niet vrolijk van. Een goede tegenhanger vind ik de Panasonic X70
Weet iemand hier al iets van?

EDIT:
Linkje naar topic Panasonic X70

[ Voor 6% gewijzigd door Kezand op 02-02-2004 19:08 ]

Verwijderd

Dagobert schreef op 02 februari 2004 @ 10:56:
yay, hij is vanaf vandaag te bestellen op www.gsmweb.nl . ik heb em net besteld maar voor de zekerheid nog wel ff gebeld, hij komt morgen binnen en gaat dan het normale leveringsplan volgen. ( elke week leverbaar duz ) nu nog maar ff drie daagjes voor de brievenbus gaan zitten met een klok in me handen :)
dit verhaal spreekt het verhaal van gsm.nl wel tegen?!
vaag... :?

Verwijderd

Ik denk dat je niet raar moet op kijken als gsmweb Motorola v600 met de oude schermpjes levert.
Op de officiële site staat nu in de "Neem contact met ons op"-vraagbaak bij Producten>Telefoons Verkoop>Beschikbaarheid (verder niets invullen)

In de vraag wanneer de V300 V525 en V600 beschikbaar zijn vermeldt (bijgewerkt) dat de V300 en V525 al vanaf November te koop zijn waarbij de laatste dus enkel via Vodafone (overigens heb ik hem nog nergens gezien, maar goed.)
En de V600 wordt verwacht in maart 2004.

Vrij vlotte bijwerking aangezien ik gisteren op het oude antwoord ( Modellen worden in Oktober 2003 verwacht) reageerde dat ze dat antwoord weleens bij mochten werken voor de v600.

Vandaag nog gereageerd dat ze ook kunnen vermelden wanneer de V500 beschikbaar is, aangezien dat waarschijnlijk ook met de vraag geïmpliceerd werd. Vraag me af hoe snel ze reageren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:47:
Ik denk dat je niet raar moet op kijken als gsmweb Motorola v600 met de oude schermpjes levert.
Op de officiële site staat nu in de "Neem contact met ons op"-vraagbaak bij Producten>Telefoons Verkoop>Beschikbaarheid (verder niets invullen)

In de vraag wanneer de V300 V525 en V600 beschikbaar zijn vermeldt (bijgewerkt) dat de V300 en V525 al vanaf November te koop zijn waarbij de laatste dus enkel via Vodafone (overigens heb ik hem nog nergens gezien, maar goed.)
En de V600 wordt verwacht in maart 2004.

Vrij vlotte bijwerking aangezien ik gisteren op het oude antwoord ( Modellen worden in Oktober 2003 verwacht) reageerde dat ze dat antwoord weleens bij mochten werken voor de v600.

Vandaag nog gereageerd dat ze ook kunnen vermelden wanneer de V500 beschikbaar is, aangezien dat waarschijnlijk ook met de vraag geïmpliceerd werd. Vraag me af hoe snel ze reageren.
Toch raar als je bedenkt dat ik ook nog met Motorola gebeld heb op
0800-0222743 (gratis dus bellen maar) daar werd me mondeling medegedeeld dat het voor NL toch nog echt maar 2 of hoogstens drie weken 8)7 op zich kon laten wachten.

Verwijderd

Tja volgens mij weten ze daar ook van voren niet dat ze van achteren leven.. Ik kreeg ook een mailtje op een eigen vraag:
Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

De V500 zal door Vodafone worden verkocht. De V600 is simvrij dus wordt door
mobile telefoon winkel(s) verkocht maar wij weten niet welke, en de
beschikbarheid van deze telefoon is eind februari. Over de beschikbaarheid van
de V500 is ons nog niets bekendt.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743)

Met vriendelijke groet,
ewa
Motorola klantendienst Benelux
Daarna weer een mail gestuurd aangezien deze knakker zelf het verschil tussen de v525 en de v500 niet schijnt te kennen. Alhoewel dat gewoon op hun site staat....

Verwijderd

Ik was het wachten zat en heb mijn v600 maar geanuleerd.

Jammer maar helaas, er is heus wel iemand die weet wanneer ze wel komen, want dat is ook dezelfde persoon die ook steeds zegt dat ze volgende week zullen komen. Ze zoeken maar iemand anders die ze voor de gek kunnen houden.

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
dit kreeg ik net van gsmweb:

Geachte heer De Leeuw,

Wij verwachten deze begin volgende week. Inderdaad een kleine ramp qua levering... ook wij zijn er niet gelukkig mee. Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice GSMWEB.NL

fax: 020-7771124/020-7771123
tel: 020-7766366/0207766355

www.gsmweb.nl

Ik weet niet meer wat ik moet geloven :?

Verwijderd

Je zou er bijna weddenschappen op af gaan sluiten ;)

Verwijderd

ik wacht nog één week gdv! :/

Verwijderd

V600 komt pas in MAART UIT!!!! ( dit las ik op de motorola site)

Vraag
Wanneer zijn de nieuwe Motorola toestellen V300, V525 and V600 op de Nederlandse markt?

Antwoord
Motorola V300 is sinds november 2003 beschikbaar in Nederland en kan in combinatie met een T-Mobile abonnement gekocht worden in alle grote telecom zaken.

Motorola V525 is sinds december 2003 beschikbaar in Nederland en kan in combinatie met een Vodafone abonnement gekocht worden in alle grote telecom zaken.

Motorola V600 wordt in Nederland verwacht in maart 2004.

Verwijderd

Waarom zegt iedereen iets anders....... 8)7 Ach ja op zich al positief dat ze maart 2004 zeggen anders zou het ook nog eens maart 2005....2006 of zo kunnen worden.

Wie em het eerst heeft moet trakteren zou ik zo zeggen.....

Verwijderd

Zie dat ie ook van GSMWEB is afgehaald.

Dat is nu het lastige van internetshops. Ze zeggen veel maar altijd vertraging :( Bij gewone zaken in de stad, daar weten ze nooit iets. Het ken ook nooit goed zijn he ;)

http://www.gsmweb.nl/los/index.htm

Maar ik wacht er wel op t/m maart. Echt langer moet het niet duren hoor.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Nog even en dat ding is te laat voor om mee te nemen in een contractverlenging/andere abo. 8)7

Maar hij zal er toch van de zomer wel zijn. :X

Ben al vanaf oktober oid aan het kijken naar dit toestel, maar het begint nu wel absurde vormen aan te nemen. Als ik mobile-review moet geloven is er nog wel het een en ander aan versleuteld. (beeldscherm en software)

Nu nog maar eens een goede accu erin en ik ga voor de v600i :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• JT

JT

VETAK y0

Ze doen maar, ik ga op de Sendo X wachten en kijken wat die doet. Anders SE Z600 of T630. 2-3 dagen vind ik niks

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Is ie nou nog niet uit!! Triest hor!! Ik heb inmiddels de V878 en een NEC c616 O-)

• ppleeuw
ik kreeg vandaag dit mailtje:

ID: ****** Amsterdam 5 februari 2004,

Geachte heer de Leeuw,

Uw abonnement is 09-01-2004 door Debitel geaktiveerd.
Uw Motorola V600 is verstuurd naar onderstaand adres:

:*)

Zou dit betekenen dat ik hem eindelijk krijg? Kvind het ook wel zo'n streek van ze om nu alleen mijn simkaart te sturen omdat ik aan het zeuren was geslagen dat ik wel al rekening kreeg maar nog geen simkaartje had. Ik wacht met veel hoop! Dit zou trouwens betekenen dat ik als een van de 1e in NL een v600 heb! :D 8) :*)

Verwijderd

Als er staat hij is verstuurd naar onderstaand adres lijkt mij dat je hem inderdaad krijgt :)
Bij welke winkel heb je hem besteld?

• ppleeuw
bij de zeer onklantvriendelijke gsmweb.nl

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hopen dat ie er nu wel is dan... en dan nog harder hopen dat die sjaken van gsm.nl em ook snel hebben want ik ben het wachten beu :P

Verwijderd

ben zeer benieuwt

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
ppleeuw schreef op 05 februari 2004 @ 20:34:
ik kreeg vandaag dit mailtje:

ID: ****** Amsterdam 5 februari 2004,

Geachte heer de Leeuw,

Uw abonnement is 09-01-2004 door Debitel geaktiveerd.
Uw Motorola V600 is verstuurd naar onderstaand adres:

:*)

Zou dit betekenen dat ik hem eindelijk krijg? Kvind het ook wel zo'n streek van ze om nu alleen mijn simkaart te sturen omdat ik aan het zeuren was geslagen dat ik wel al rekening kreeg maar nog geen simkaartje had. Ik wacht met veel hoop! Dit zou trouwens betekenen dat ik als een van de 1e in NL een v600 heb! :D 8) :*)
heb je em al?

• ppleeuw
Het is dus idd alleen mijn simkaartje, zoals ik al verwachtte. Zonder telefoon kan ik niet bellen dus denk maar niet dat ik nu die rekeningen van debitel wel ga betalen!
:( :( :( })

• Kezand
Belcompany vertelde mij dat ze hem de 3e of 4e week van februari binnen zouden krijgen. Errrg vaag dus |:(

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
En daar staat alweer in wat ik al vreesde:
Phone book.
1000 entries can be stored in phones memory, however only one number can be assigned to each. You can switch the way of phone book’s outlook, in that case all identical entry names (ex. John Smith) will be stored as one entry, this means that one entry can finally have more than one phone number, e-mail address etc.
Voor ieder nummer maak je dus een entry aan, en in de instellingen stel je de weergave zo in dat de nummers met dezelfde naam als 1 contactpersoon worden weergegeven. Ze snappen het echt niet bij Motorola geloof ik. Bovendien moet je bij het verwijderen ieder nummer apart verwijderen. Een contactpersoon in één keer verwijderen kan dus niet.

Verder is het nog steeds m'n favoriete toestel. Ik twijfel nog of ik de V500 of V600 neem, maar na heel lang twijfelen weet ik dat één van die twee mijn nieuwe telefoon wordt.

Verwijderd

Kezand schreef op 06 februari 2004 @ 19:24:
Belcompany vertelde mij dat ze hem de 3e of 4e week van februari binnen zouden krijgen. Errrg vaag dus |:(
Tja... en de 5e week van Februari is het 1 Maart :+ >:) 8)7 dus we zullen wel B) wanneer ie binnen komt, ik heb in ieder geval gelukkig nog geen SIM ontvangen.

Verwijderd

Vandaag is de vooraankondiging in de Belcompany gids verschenen.

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Vandaag ben ik in de Orange shop in Eindhoven geweest, en daar wisten ze me te vertellen dat ze niet weten wanneer ze hem krijgen.
Ze weten zelfs niet eens zeker of ze hem wel gaan krijgen..

(Mijn broer heeft de orange shop in Venlo gebeld, en die zeiden hetzelfde)

:{

• Kezand
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 19:21:
Vandaag is de vooraankondiging in de Belcompany gids verschenen.
Yep rechts van boven

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/et/images/3.jpg

Verwijderd

Hmmm... kan proberen hem te reserveren! Das in iedergeval al een klein stapje in de goeie richting. Hopelijk komen er wat leuke aanbiedingen bij...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 10:27 . Reden: typo ]

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar en hoe ik het snelste/goedkoopste aan de V600 kom. Heb hem eerst bij gsmweb besteld alleen daar raden ze me nu aan om een cashback te doen, en ergens anders te bestellen. Wat raden jullie mij aan??

• JT

JT

VETAK y0

Lees nou is man :z

Ecodan warmtepomp

• Kezand
Trouwens 499,99 euri bij BC is nou niet het aller goedkoopste :|

Verwijderd

Ik weet niet of dit al eens eerder is afgesproken, maar dan bij deze. Is het niet verstandig als we elkaar van op de hoogte houden waar en wanneer iemand de eerste V600 in bezit heeft. Hebben we allemaal onze profijt van denk ik zo..

Verwijderd

Dat spreekt voor zich natuurlijk. Trouwens, denk je dat iemand het nalaat om als eerste hier iedereen de ogen uit te steken met de eerste V600? Lijkt me niet! :P

Vind wel dat diegene dan ook een review moet schrijven 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 11:41 . Reden: Typo ]

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Is het trouwens al mogelijk om in Duitsland of Engeland een V600 te bestellen ? Ik heb nog geen winkel gezien waarbij je gewoon een simpele non-branden V600 kan bestellen.

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
frankvanhoesel schreef op 13 februari 2004 @ 12:05:
Is het trouwens al mogelijk om in Duitsland of Engeland een V600 te bestellen ? Ik heb nog geen winkel gezien waarbij je gewoon een simpele non-branden V600 kan bestellen.
Kijk hier eens:
http://www.telido.de/produkt.asp?p=gt&products_id=28486

Inclusief Bluetooth headset. Oppikken bij een afhaalpunt direkt over de grens.

Weet alleen niet of dit exemplaren zijn met het 'oude' display en zonder de verbeterde software. Dat risico loop je als je niet wilt wachten tot maart.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Verwijderd

Dit kreeg ik gisteren van GSMweb:

Deze telefoon krijgen wij niet meer binnen.

Philip

Klantenservice GSMWEB.NL

www.gsmweb.nl

-----Original Message-----
From: /me [mailto:poep@poep.nl]
Sent: donderdag 12 februari 2004 14:19
To: info
Subject: Motorola V600

Geachte heer/mevrouw,

is al bekend wanneer jullie deze telefoon binnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

[ME]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 14:09 ]

Verwijderd

???? Heeeeel erg apart. Het zal ze wel te veel geouwehoer zijn ofzo. Wat gebeurt er nu met de mensen die een abbo hebben afgesloten met zo'n telefoon?

• frankvanhoesel
Die webshop in duitsland is wel een goed idee, denk dat ik de gok maar ga wagen. Eerst eens vragen of het wel de nieuwe versie is. Want ik wil niet zo'n oude hebben natuurlijk. Alleen ik woon zelf in antwerpen, dus duitsland is niet naast de deur, maar een ritje is altijd leuk dus :)

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Claude schreef op 13 februari 2004 @ 13:06:
[...]
Weet alleen niet of dit exemplaren zijn met het 'oude' display en zonder de verbeterde software. Dat risico loop je als je niet wilt wachten tot maart.
Wat zou er precies mis moeten zijn met de 'oude' displays ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• frankvanhoesel
Helaas....
Guten Tag Herr van Hoesel,
der Artikel ist zur Zeit nicht lieferbar. Die Lieferzeit beträgt ca. 2
Wochen.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr telido.de team
En ze hebben geen idee of er een BT headseat bij zit, en geen idee over de software!

Verwijderd

Heb nieuws van Motorola dat hij rond 16 maart wordt geleverd. In ieder geval hebben we nu eens een harde datum.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Was deze foon niet vrijwel hetzelfde als de V525? Waarom is die al wel zo goed verkrijgbaar dan? Ik bedoel, m'n zusje zit er nu al een week mee te spelen (V525 dus) en ik heb er zelf natuurlijk ook even naar gekeken. ;)
Het eerste wat opviel is het superheldere en duidelijke TFT-display wat ie heeft! Erg goed schermpje, bij m'n N-Gage zit daar nog een dikke laag plastic overheen waardoor de helderheid een beetje tegenvalt. :(

Tesla Model Y RWD (2024)

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
--MeAngry-- schreef op 15 februari 2004 @ 20:01:
Was deze foon niet vrijwel hetzelfde als de V525? Waarom is die al wel zo goed verkrijgbaar dan? Ik bedoel, m'n zusje zit er nu al een week mee te spelen (V525 dus) en ik heb er zelf natuurlijk ook even naar gekeken. ;)
De V525 is een Vodafone branded V500. Het verschil tussen de V500 en V600 is dat de V600 metalen, verwisselbare klepjes heeft. Ook het batterijklepje bij de V600 is anders. Qua software zijn de V500 en V600 volgens mij verder identiek.

Qua mogelijkheden zijn de V300, V500 en V600 voor een groot deel hetzelfde. De V300 heeft o.a. geen Bluetooth, is ook meer gericht op jongeren (vandaar de rondere vormen).

Verwijderd

Ik heb de V600 overigens ook gespot in het krantje van de Phonehouse wat je in de winkel kunt krijgen. Of ze em daar ook hebben weet ik niet, maar het lijkt mij dat hij daar ook binnenkort verkrijgbaar moet wezen.

Verwijderd

Joepie, weer een testje!
http://www.areamobile.de/tests/Motorola_V600/teil_I.php

Wat geblaat dat de V600 alleen het bluetooth headsetprofiel zou ondersteunen. Lijkt me onzin (Nokia heeft iets dergelijks eens geflikt met de 7650 en dat bleek een aardige blunder), aangezien van de V525 bekend is dat ie alle gangbare profielen ondersteunt, dus ook dial-up, serial en objectuitwisseling.

Verder valt het me - alle reviews tot nu toe nog eens doorlezend - dat de meningen wel heel erg verdeeld zijn over de kwaliteit van de luidspreker. De een hoort geknars en veel storing terwijl de ander vol lof is. Ik vind dit toch eigenlijk wel een belangrijk criterium voor het al dan niet kopen van een foon dus zodra iemand 'm live in z'n knuisten heeft (over een maand.... :'( ) zijn ervaringen hiermee erg welkom.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 22:21:
Joepie, weer een testje!
http://www.areamobile.de/tests/Motorola_V600/teil_I.php

Wat me meteen op valt is dat dit een Vodaphone uitvoering is en dat deze uitvoering in tegenstelling tot het plaatje naast de review veel meer blinkt, hij lijkt wel van zilver (meer een make-up spiegeltje dan een foon eigenlijk). Ik heb hem op basis van de eerdere afbeeldingen besteld, ik hoop niet dat ie zo :*) blinkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 14:08:
Dit kreeg ik gisteren van GSMweb:

Deze telefoon krijgen wij niet meer binnen.

Philip

Klantenservice GSMWEB.NL

www.gsmweb.nl

-----Original Message-----
From: /me [mailto:poep@poep.nl]
Sent: donderdag 12 februari 2004 14:19
To: info
Subject: Motorola V600

Geachte heer/mevrouw,

is al bekend wanneer jullie deze telefoon binnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

[ME]
Dit is heel raar. Kreeg afgelopen vrijdag een heel ander bericht van GSMweb. Ik heb de telefoon daar besteld, (jan. 2004) en mij melden ze dat de telefoon nog steeds verwacht wordt.
Spelen ze een spelletje met de consument ofzo, heel vreemd. Iemand anders nog bericht gehad van onze vrienden van GSMweb.
Wel beter trouwens dat we nu een vaste datum hebben. (kan niet wachten)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 10:39:
[...]

Wel beter trouwens dat we nu een vaste datum hebben. (kan niet wachten)
Hoezo vaste datum...... Deze zal wel net zo kloppen als de berichtgeving rond de V600....... niet dus...... Pas als ie ergens in een winkel opduikt geloof ik pas dat hij uitgeleverd wordt........ eerder echt niet, of ze nu 16 maart of 16 april gaan zeggen. De geruchten worden in ieder gevan wel allemaal op maart gericht en dat is over twee weken..... ff afwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 11:09 . Reden: dikke wordte vingers ]

Verwijderd

Geachte Klant,
Dat zal pas eind maart worden. Dat is tenminste de voorzichtige schatting.
Met vriendelijke groet,

Klantenservice
GSMWEB.NL Nederland B.V.

tel: 020-7766366/020-7766355

www.gsmweb.nl

Dit is wat ik net terugkrijg na mijn wekelijkse mailtje of ze hem al binnen hebben gekregen.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35
Wow tijdje geleden dat ik hier geweest ben... hahah een heel topic volgeluld... over een telefoon die nog steeds niet leverbaar is... ondertussen heb ik al een 3650 gehad (en gesloopt, zoals al mijn nokia's kapot gaan en dus koop ik er nooit meer 1)... maar ik wach nog steeds op dit supermooie mobieltje...

Helaas alleen maar vage berichten idd! :r

Verwijderd

Echt klote eerst zeggen ze begin maart en nu is het plotseling eind maart damnnn

Verwijderd

Kijk effe op
http://www.mtconsultancy....ex&req=showcontent&id=115
daar staat een link naar de Italiaanse Motorola site met een flash filmpje over de V600.

Toppe site trouwens www.mtconsultancy.nl

• frankvanhoesel
voor de lazy people onder ons : http://www.motorola.it/demo/v600/motorola_V600.swf

Ik heb die al eens eerder gezien, maar dan in het duits of engels...

• 911GT2
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:54:
Echt klote eerst zeggen ze begin maart en nu is het plotseling eind maart damnnn
Mijn telecom shoppie belt me zodra hij binnen is.. voordeel is dat ze klein zijn en als ze er dus 500 bestellen ze die maar over 1 filiaal hoeven te verspreiden.

Ketens moeten dat dan over bv 100 winkels doen... aangezien de levering het probleem is ben ik wel happy met mijn shoppie...

Ik berust me in het feit datiie eind maart pas komt... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:54:
Geloof GSMweb nu maar niet, zeggen ook altijd dat alle toestellen die zij op de site laten zien in voorraad leverbaar zijn, klopt ook geen reet van!
Ze hadden in december al de V600 in voorraad zeiden ze, nu is ie nog niet uit!!
En de V600 staat nu helemaal niet meer op de site....

Verwijderd

Kijk en daarom heb ik 2 weken geleden mijn v600 afbesteld, wordt toch steeds uitgesteld.

• frankvanhoesel
Deze heb ik volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen, maar wel heel grappig om te lezen, de orginele uitgebreide nederlandse handleiding van de V600 !

http://direct.motorola.co...9_442_dut.pdf?country=GBR

• ppleeuw
Ik raad je aan geen zaken te doen bij gsmweb. Zij sturen je de simkaart al op terwijl ze de telefoon nog niet eens op voorraad hebben. Als die dan helemaal niet meer komt of vertraagd word, ben jij de sjaak!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 17 februari 2004 @ 22:43:
Ik raad je aan geen zaken te doen bij gsmweb. Zij sturen je de simkaart al op terwijl ze de telefoon nog niet eens op voorraad hebben. Als die dan helemaal niet meer komt of vertraagd word, ben jij de sjaak!
Ik denk dat dit wel meevalt, immers als de telefoon uiteindelijk toch leverbaar is krijg je hem ook gelijk binnen + je hebt een contract met abbo+toestel, deze kun je altijd nog afzeggen mocht de tel. niet meer komt. Daarbij je contract loopt door,dus is het jaar is eerder om en abbo is altijd voordeliger bellen dan pre-paid. Daarom heb ik me abbo al, telefoon komt vanzelf wel. 8)

• 911GT2
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat dit wel meevalt, immers als de telefoon uiteindelijk toch leverbaar is krijg je hem ook gelijk binnen + je hebt een contract met abbo+toestel, deze kun je altijd nog afzeggen mocht de tel. niet meer komt. Daarbij je contract loopt door,dus is het jaar is eerder om en abbo is altijd voordeliger bellen dan pre-paid. Daarom heb ik me abbo al, telefoon komt vanzelf wel. 8)
Maar het gaat toch juist om de telefoon miet om je abonement? hoe langer je wacht met je abonement afsluiten hoe hoger de kortingen op het toestel over het algemeen worden.. dus ik denk dat je jezelf flink in de vingers snijd... :X

Verwijderd

911GT2 schreef op 18 februari 2004 @ 17:08:
[...]

Maar het gaat toch juist om de telefoon miet om je abonement? hoe langer je wacht met je abonement afsluiten hoe hoger de kortingen op het toestel over het algemeen worden.. dus ik denk dat je jezelf flink in de vingers snijd... :X
Je kunt dan ook te lang wachten en dan is er weer een ander toestel wat je wilt hebben. :Z

Verwijderd

Hmm, net even vergeleken met mijn V525, en de V600 lijkt echt super veel op de V525. Menu indeling is exact hetzelfde, camera lens, Motorola tekentje e.d zit op dezelfde plaats, ook precies dezelfde knopjes aan de zijkant. Maar, dat is ook wel logisch.. wel mooi dat de V600 verwisselbare covers heeft! Ziet er gaaf uit. Toch ben ik ook zeer tevreden met de V525 :*)

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 24-11 20:19
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:00:
Hmm, net even vergeleken met mijn V525, en de V600 lijkt echt super veel op de V525. Menu indeling is exact hetzelfde, camera lens, Motorola tekentje e.d zit op dezelfde plaats, ook precies dezelfde knopjes aan de zijkant. Maar, dat is ook wel logisch.. wel mooi dat de V600 verwisselbare covers heeft! Ziet er gaaf uit. Toch ben ik ook zeer tevreden met de V525 :*)
En op elke toets die je drukt moet je dan vodafona Live! zien >:)

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op 19 februari 2004 @ 09:09:
[...]

En op elke toets die je drukt moet je dan vodafona Live! zien >:)
Dat is waar .. :P Maar dat zal er wel binnenkort uit te locken zijn. (Hoop ik) Wat zit er nou eigenlijk (behalve dat je bij de V600 de cover kan veranderen, en er geen LIVE ingebakken zit), nog meer voor functie's op de V600? .. heeft hij ook GPS?

Verwijderd

Ik heb na aanleiding van de folder nog even met de Belcompany gecontact en volgens een vriendelijke medewerker is de verwachte uitlevering eind februari en zou hij dus in de eerste week van maart in de shop moeten liggen.

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 24-11 20:19
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:14:
[...]

Dat is waar .. :P Maar dat zal er wel binnenkort uit te locken zijn. (Hoop ik) Wat zit er nou eigenlijk (behalve dat je bij de V600 de cover kan veranderen, en er geen LIVE ingebakken zit), nog meer voor functie's op de V600? .. heeft hij ook GPS?
Uhmmm.. Mp3 als ringtone?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Mijn V525 kan ook MP3 als ringtone :).

• frankvanhoesel
Nog steeds geen winkel die een idee heeft wanneer hij geleverd gaat worden, ik wordt toch een beetje ongeduldig, en zoek ondertussen naar wat andere optie's maar daar wordt ik nog niet vrolijk van. Geen klap telefoontje met een goede camera en bluetooth. Geen enkele nog..... En die V600 zie ik de komende week / weken nog niet in de winkel liggen hoor...

Verwijderd

vandaag nog even bij belcompany in eindhoven geweest..
hier zeggen ze dat de telefoon "waarschijnlijk" 8)7 pas eind maart geleverd gaat worden....

zoveel woorden heb ik hiervoor :X :X

• frankvanhoesel
Ach die belcompanys en T4T en phonhouses moet je echt niet geloven. Want dat zijn allemaal studenten die daar een beetje bijbeunen, en die maar gewoon wat zeggen. Betere info kun je krijgen op de kleinere winkels zoals ktfw.de / partsupplies.nl daar heb ik persoonlijk meer vertrouwen in.

Over KTFW gesproken, die hebben al telefoons uitgeleverd in Nederland, aan "KrewCial" in dit geval. Unbranded wel te verstaan.

Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/84875846.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/95430401.jpg
bron : http://www.howardforums.c...5&perpage=15&pagenumber=1

Hopelijk komen ze snel met meer want dan wil ik er ook wel 1 !

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
ik zag vandaag bij de (gister geopende) mediamarkt in Hengelo OV al dummies liggen van de V600. Weet niet of dat wat zegt ;)

Vodafone DE.

http://www.vodafoneshop.d...cfm?Artikel_Daten_ID=2568

[ Voor 27% gewijzigd door ernst op 21-02-2004 11:59 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• frankvanhoesel
Nee die dummies zie je nu al vaker...maar het is altijd wat :)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

God, wat wil ik dit ding graag ;)

Deze plek is te koop.

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
KeeZ schreef op 21 februari 2004 @ 20:36:
God, wat wil ik dit ding graag ;)
HEEL graag zelfs! :) :P

In het nieuwe BelCompany krantje staat er bij de v600 nu 'NIEUW' ipv 'RESERVEREN'..

Verwijderd

Op ebay staan ze ook te koop. Maar wie weet of dat zeker en veilig is. Erg aanlokkelijk, maar ik doe het toch niet uit voorzorg.

Verwijderd

ik heb gezien dat er een functie op zit om te e-mailen
wat zijn hier echter de voorwaarden voor?
kan ik met mijn emailadres van mijn domeinnaam via de v600 emailen?

ik blijf (nog steeds) wachten tot ie er is! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 06:09:
Op ebay staan ze ook te koop. Maar wie weet of dat zeker en veilig is. Erg aanlokkelijk, maar ik doe het toch niet uit voorzorg.
Niet doen. Áls het aanbod echt is, is het vaak een oude softwareversie. Nog even op je tanden bijten, dat probeer ik ook.....
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 10:59:
ik heb gezien dat er een functie op zit om te e-mailen
wat zijn hier echter de voorwaarden voor?
kan ik met mijn emailadres van mijn domeinnaam via de v600 emailen?

ik blijf (nog steeds) wachten tot ie er is! :P
Volgens mij kun je ieder POP3-account waarvoor je niet per se bij je eigen provider hoeft in te bellen (zoals bij bijv. Wanadoo) uitlezen op je foon.

• 911GT2
_Administr8or_ schreef op 21 februari 2004 @ 20:59:
[...]

HEEL graag zelfs! :) :P

In het nieuwe BelCompany krantje staat er bij de v600 nu 'NIEUW' ipv 'RESERVEREN'..
Dat zag ik ook staan, ik ga er dinsdag eens even langs om dat te verifiëren (maandag dicht ivm K@$%^T carnaval)

Verwijderd

Ik word nu wel gekkkkkkk van al dat gewacht!!!!!!!!!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik krijg hem hopelijk volgende week. Donderdag komt ie binnen bij de leverancier en daarna versturen ze hem naar me toe!! :)
Kan niet w88 totdat ie er is!!!
}:O moo!!
(8>

[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 22-02-2004 19:58 ]

• 911GT2
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 18:03:
Ik word nu wel gekkkkkkk van al dat gewacht!!!!!!!!!
Kijk eens naar de topicstarter en de datum, dan weet je ongeveer hoe ik me nu voel! |:(

So close and yet so far....

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 22 februari 2004 @ 19:54:
Ik krijg hem hopelijk volgende week. Donderdag komt ie binnen bij de leverancier en daarna versturen ze hem naar me toe!! :)
Kan niet w88 totdat ie er is!!!
}:O moo!!
(8>
waar komt ie vandaan dan? :)

• frankvanhoesel
Ja MotorolaV600 waar komt hij donderdag binnen ? goede vraag....

Verwijderd

Ik ook al wachten op die foon. Mij is vertelt door verschillende bedrijven dat die in maart leverbaar zou zijn. Laten we het hopen.

• Snoop
  • Niet online
Ik heb hem besteld bij mobieltje.nu
Hij gaat me €419,= kosten incl. verzendkosten; een redelijke prijs dacht ik zo.
Hij komt wel uit het buitenland, maar dat maakt me niet veel uit, omdat hij unbranded is. Daar komt ook nog bij dat ik echt GEEN ZIN MEER HEB om nog eens weken erop te wachten totdat hij eindelijk eens hier in Nederland uitkomt. Ze zeggen nu eind maart, maar het zal me niks verbazen dat het ook dan weer wordt uitgesteld tot april of later...
Dit is de tweede levering die bij hem binnenkomt. Hij zegt dat ze donderdag binnen zijn!
I'll keep my fingers crossed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Snoop op 22-02-2004 22:35 ]

Verwijderd

Check wanneer dit topic is gestart.... Het is al bijna een jaar!!! en die phone is NOG NIET UIT!!! Tis toch ongelovelijk!!! 8)7 Ik heb allang wat anders gekocht |:(

Verwijderd

Ik zit nu aan een contract verlenging. Dat gaat over 4 maanden in. Kan dus nu nog opzeggen of veranderen. Vandaar dat ik nog ff wacht. En de v600 is voor mij een goede optie. vandaar dat ik hier kijk en post.

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah ik blijf hier ook wel even rondspoken tot de daadwerkelijke eerste ervaringen met deze telefoon verschijnen, ondertussen blijf ik ook wel kijken naar andere leuke mobieltjes, maar ja... dit is toch eigenlijk degene die ik graag zou willen...

Deze plek is te koop.

• frankvanhoesel
Exact....dit is de enige telefoon nu op de markt met deze functie's en voor een schappelijke prijs. Alle andere telefoons hebben het toch net niet...alleen zoooo slecht dat er geen leveringen zijn....

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
frankvanhoesel schreef op 23 februari 2004 @ 12:46:
Exact....dit is de enige telefoon nu op de markt met deze functie's en voor een schappelijke prijs. Alle andere telefoons hebben het toch net niet...alleen zoooo slecht dat er geen leveringen zijn....
De panasonic X70 vind ik anders een aardig alternatief

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Rekkie schreef op 23 februari 2004 @ 18:05:
[...]

De panasonic X70 vind ik anders een aardig alternatief
Tsja heb de presentatie bekeken, ziet er erg leuk uit... mis alleen nog een nederlandse leverancier...

Deze plek is te koop.

• frankvanhoesel
Quote van mezelf uit het topic Panasonic X70
€ 399,- kost hij in Belgie. Gewoon los te koop bij Proximus.

Alleen de camera is echt waardeloos ( minder goed dan de t610 ) en maar 16bits polyfonische beltonen. Maar 1 dag standby etc etc... Dus toch maar een Sendo X/ V600.

Verwijderd

nog 1 weekje w8en :*) 8) _/-\o_ :Y)

Verwijderd

ik wil niet gaan spammen, maar aangezien de functies van de v500 en v600 niet veel verschillen verwijs ik jullie toch door naar dit topic :)

• frankvanhoesel
Hoi Holleboomer, wil ook niet vervelend gaan doen....maar de V500 en V600 verschillen wel veel, iig genoeg voor de mensen in dit topic om geen V500 te kopen. En zeker genoeg voor mij om nog even te wachten op de V600 !

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op 23 februari 2004 @ 19:49:
Hoi Holleboomer, wil ook niet vervelend gaan doen....maar de V500 en V600 verschillen wel veel, iig genoeg voor de mensen in dit topic om geen V500 te kopen. En zeker genoeg voor mij om nog even te wachten op de V600 !
En zo is het maar net! O-)

• Snoop
  • Niet online
Daar ben ik het, gezien mijn naam, natuurlijk zeker mee eens!! :)

_/-\o_ V600 _/-\o_

:+ alaaf! :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.