Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

ben vandaag nog effe bij belcompany geweest hij had de mpx200(v700) wel binnen maar nog geen idee!! wanneer de v600 hondert binnen zou komen VAAG !!! waar blijft dat ding

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik twijfel:

De V600 of de E700 van Samsung

enige aanbeveling?

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 20:03

Hero

Duck power!

Rekkie schreef op 06 januari 2004 @ 21:57:
Ik twijfel:

De V600 of de E700 van Samsung

enige aanbeveling?
Als je kijkt naar de features van beide toestellen zou ik absoluut voor de V600 gaan. Een nadeel van de V600 is de antenne en het feit dat ie nog niet leverbaar is.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 20:30:
die vraag heb ik dus maar eens naar gsmweb gemaild. of ze hem ook uit voorraad kunnen leveren. nu is't wachten op antwoord
Dat heb ik gister al gedaan maar nog steeds geen antwoord.

Elders (gsm.nl) heeft 'm zelfs tussen de superaanbiedingen staan, dus die heb ik ook maar eens gemaild.

Verwijderd

gsmhut.nl heeft hem ook nog niet

ik vroeg met trouwens af wat het gewicht van deze v600 is?!
op de motorola site staat 126 gram, terwijl in alle (p)reviews wordt gesproken over 96 gram en 106 gram

erg verwarrend allemaal

weet iemand hier meer van?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 00:09 ]

Verwijderd

net bericht terug gehad:
-----------------------------------
Geachte klant,

Ze zijn in bestelling. We krijgen er vandaag een aantal binnen.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSMWEB.NL
Reinoud

fax: 020-7771124/020-7771123
tel: 020-7766366/0207766355

www.gsmweb.nl
---------------------------------------
morgen bellen of ze ze hebben, dan gelijk bestellen :D

Verwijderd

Hij is volgens ook zeer goed betaalbaar watn je hoeft bij een t-mobile 150 ook maar iets van 43 euro bij betalen das mooi :9 prijsje

trouwens nog mensen ervaring met orange dat leek mij wel handig omdat er alles bij elkaar in zit (goed of rampzalig )

mijn voorkeur was eerst voor t-mobile die is goedkoop in een goeie dekking naar mijn idee

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 12:59 ]

Verwijderd

reactie van belstore.nl
----------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer de Raad,

Wij verwachten deze in de loop van volgende week te ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Belstore klantenservice
-----------------------------------------------------------------------------------------

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Vanochtend contact gehad met GsmWEB..

Vandaag komt hij binnen, dus met een beetje geluk kunt u hem morgen hebben, als u vandaag besteld voor 1600.

Vanmiddag contact gehad..

Is hij al binnen ? Nee, komt de 15e of 16e binnen

Aaargghhh....snap er niks van. Hij staat al wel bij veel site's erop, maar is nog nergens leverbaar. Iemand hem al gezien ? Of weet waar hij te krijgen is ?

edit : Net toch maar weer even contact gehad…16:47…

Reinoud van GSMweb had het fout. Er komt geen levering binnen. Pas vanaf de 15e wordt de eerste lading verwacht. Dus helaas…nog geen enkele winkel in Nederland die hem heeft.

[ Voor 27% gewijzigd door frankvanhoesel op 07-01-2004 16:49 ]

• frankvanhoesel
GSM.nl Telefonisch contact, nog niet op voorraad...verwacht over 14 dagen

Verwijderd

Bij de Belcompany hebben ze nog altijd niks in de systemen staan, wat er volgens de verkoper op duidt dat de telefoon de eerst komende twee weken niet te verwachten is....

Verwijderd

voorlopig nog steeds onduidelijk wanneer dit toestel daadwerkelijk komt. De MPX 200 is ondertussen wel gewoon leverbaar en dit toestel werd onmgeveer tegelijk met de V600 bekend gemaakt!!!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

waarom duurt het zo f*cking lang? De Aston Martin is wel te koop?
Problemen met productie?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Ik denk dat ie in februari pas overal leverbaar zal zijn :( Ik koop wel wat anders!
Sharp GX30 is wel koel.. Kan beter daarop wachten ipv die V600 :(

Verwijderd

ken schreef op 08 januari 2004 @ 15:29:
waarom duurt het zo f*cking lang? De Aston Martin is wel te koop?
Problemen met productie?
Vooral de onbeschikbaarheid van voldoende camera onderdelen schijnt 'm parten te spelen.

• ken

ken

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:09:
[...]

Vooral de onbeschikbaarheid van voldoende camera onderdelen schijnt 'm parten te spelen.
Dat had ik ook gelezen, maar duurt het echt zo lang voor die onderdelen? Kunnen ze dan niet eerst in europa uitbrengen en dan in VS ofzo? Of zou er toch iets anders fout zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door ken op 08-01-2004 16:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:09:
[...]

hele leuke woordkeuze ;)

Verwijderd

net gemaild met monditel.com die heeft hem over 3 weken pas

Verwijderd

Op een forum heb ik gelezen dat de V600 al wordt aangeboden in the UK door 02 via het internet.

Link naar forum

Dus misschien zijn er al nederlandse bedrijven die de telefoon aanbieden via het internet. Deze internetshops zijn altijd wat sneller dan de reguliere winkels.

• ken

ken

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 01:02:
Op een forum heb ik gelezen dat de V600 al wordt aangeboden in the UK door 02 via het internet.

Link naar forum

Dus misschien zijn er al nederlandse bedrijven die de telefoon aanbieden via het internet. Deze internetshops zijn altijd wat sneller dan de reguliere winkels.
Das goed nieuws :) Hopen dat wij binnenkort deze phone ook kunnen verwachten. Die Vodafone versie is echt lelijk :r

Verwijderd

ja, die V600 vodafone editie is werkelijk verschrikkelijk! Alles is echt naar de maan geholpen, het uiterlijk en de software. Lelijke vodafone logos op de telefoon zelf en het hele menu is volgestopt met vodafone live software.

klik hier voor V600 vodafone plaatjes

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
nog even en de 6230 is er eerder dan de v600 :o

Verwijderd

Als ze nu ook eens kwamen met een t-mobile versie, waar dan weer zo'n simlock opzit, maakt het de prijs van dit speeltje wel een stuk goedkoper. En dan ben ik zeker wel geinteresseerd. De vodafone versie ziet er idd niet uit, maar daar valt wel wat aan te veranderen. })

PS zit die handsfree set er nu standaard bij? Ik hoop het niet, heb net een bluetrek dingetje besteld. Was de kleinste en lichtste die ze hadden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 12:11 ]

Verwijderd

Ik zag een aanbieding op gsm.nl voor de V600 van motorola. Het ziet er heel goedkoop uit maar ik geloof er eigenlijk weinig van, want dit is bijna te mooi voor woorden.

Er zit een dikke kans in dat je er dan wel een v600 vodafone editie krijgt:

netwerk: Vodafone
geldig t/m: 29 januari 2004, 23:59 uur
GSM toestel: GRATIS Motorola V600
periode: 24 maanden
kosten: Entree=gratis, belbundel voor 60min p/m € 14.95

Extra:
Eerste 6 maanden 120 belminuten per maand, daarna 60 belminuten per maand;
Het ondertekende contract dient compleet met bescheiden voor 30 januari 2004, 12:00 uur bij ons binnen te zijn!;

link naar gsm.nl

Verwijderd

Dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 14:22 ]

Verwijderd

Het is een abonnement voor 24 maanden. Beetje vreemd dat je na een half jaar minder belminuten krijgt trouwens. Telefoontje is wel lekker goedkoop ;)

Verwijderd

24 maanden is 2 jaar jups, true.. Maar als je het vergelijkt met andere packages, betaal je al gauw 300 euro icm een abo van 2 jaar. Ik vind zo goedkoop dat het haast verdacht is!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Net alsof ze 'm hebben :Y)

Verwijderd

maar je kunt hem toch alleen zakelijk bestellen ???

Verwijderd

Nee hor, het formulier eronder is voor de particuliere klant. De knop is voor de zakelijke klant. Het is gewoon mogelijk voor ons als particulier om het te bestellen. Of ze het ook werkelijk op voorraad hebben is uitteraard een heel ander verhaal.

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 14:20:
Ik zag een aanbieding op gsm.nl voor de V600 van motorola. Het ziet er heel goedkoop uit maar ik geloof er eigenlijk weinig van, want dit is bijna te mooi voor woorden.

Er zit een dikke kans in dat je er dan wel een v600 vodafone editie krijgt:

netwerk: Vodafone
geldig t/m: 29 januari 2004, 23:59 uur
GSM toestel: GRATIS Motorola V600
periode: 24 maanden
kosten: Entree=gratis, belbundel voor 60min p/m € 14.95

Extra:
Eerste 6 maanden 120 belminuten per maand, daarna 60 belminuten per maand;
Het ondertekende contract dient compleet met bescheiden voor 30 januari 2004, 12:00 uur bij ons binnen te zijn!;

link naar gsm.nl
hmm dat lijkt me toch echt sterk, der zal zeker een addertje onder het gras zitten of het is nep.

Verwijderd

ik denk het ook niet maar kan het altijd proberen

maar als je hem op internet besteld kun je dan gewoon b.v. als je je aboo later weer wilt verhogen of zo gewoon naar een vodafone keten gaan ?

Verwijderd

Maar ik vindt het allemaal wel heel irri worden zo want bijna elke site heeft hem er al een tijd op staan! maar niemand kan hem nog leveren en wil hem nu echt wel een keer hebben!

kortom: ik vindt dit F*CK

motorola moet eens opschieten! het is dat die mooier is als al het ander wat er nu is maar anders ging ik voor iets anders

• Mateyo
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:07:
Maar ik vindt het allemaal wel heel irri worden zo want bijna elke site heeft hem er al een tijd op staan! maar niemand kan hem nog leveren en wil hem nu echt wel een keer hebben!

kortom: ik vindt dit F*CK

motorola moet eens opschieten! het is dat die mooier is als al het ander wat er nu is maar anders ging ik voor iets anders
Ik vind het niet alleen aan Motorola liggen. Alle sites die deze telefoon aanbieden zijn ook schuldig. Zij bieden de V600 aan net alsof ze dat ding gewoon kunnen leveren. Dat kunnen zij blijkbaar niet, maar dit staat nergens :( .

Verwijderd

Heb motorola maar effe gemailt waarin het er op neer kwam om te vragen hij het met de levering staat van de V600 omdat ik het spoor bijster ben door alle veschillende info op internet !

nu het antwoord afwachten ( maar zal wel weer zo`n niet bevredigent antwoord zijn)

Verwijderd

dat ben ik ook ZEKER met je eens wat die sites allemaal beweren klopt ook niks van! maar nu maar effe kijken wat ik op de mail terug krijg

• MuSeLive
  • Niet online
ja tword nu weleens tijd dat hij der komt !
heeft iemand al ervaring gehad met www.gsm.nl ?

Verwijderd

Ik heb net antwoord gekregen van gsm.nl over de beschikbaarheid van de V600, lees en huiver:

'Op de eerste plaats wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw interesse in onze aanbiedingen.

Op dit moment hebben we het toestel nog niet op voorraad. De verwachting is dat het toestel eind januari 2004 zal wordehn uitgeleverd.'

Verwijderd

tja en zo blijven we natuurlijk bezig.
Ik ben benieuwd wanneer tfortelecom deze telefoon zal gaan dragen. SVP met t-mobile branding, dan is die weer een stuk goedkoper.
Al vond ik het op mijn t610 wel zwaar vervelend.

• DaDude
  • Laatst online: 13:49
ach het drukt de prijs wel :D

• MuSeLive
  • Niet online
ja lekker

www.gsm.nl
Het ondertekende contract dient compleet met bescheiden voor 30 januari 2004, 12:00 uur bij ons binnen te zijn!

en hij is nog neit eens leverbaar :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:47:
Ik heb net antwoord gekregen van gsm.nl over de beschikbaarheid van de V600, lees en huiver:

'Op de eerste plaats wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw interesse in onze aanbiedingen.

Op dit moment hebben we het toestel nog niet op voorraad. De verwachting is dat het toestel eind januari 2004 zal wordehn uitgeleverd.'
Hey dit mailtje heb ik ook gehad precies het zelfde.... :O

• frankvanhoesel
Ff nog een goedmakertje voor alle mensen die wachten op de V600...Ik heb nu op meerdere forums gelezen dat je er een gratis headset bij krijgt ! Hij zit mee verpakt in de doos van O2 en Vodafone en in de standaard Motorola doos, ook de Aston Martin edition heeft er zo´n headset gratis bij...dus dat ziet er goed uit !

Verwijderd

In alle dozen dus ;) Cewl. De reviews op dat ding waren heel goed. Hopelijk issie voor februari verkrijgbaar, anders moet ik weer een maand langer dokken voor mijn ouwe abbo.

Verwijderd

Meschien is deze site al genoemt maar heb ik het over het hoofd gezien.
http://www.mototone.co.uk/viewreview.asp?reviewid=5
Staan ook foto's op die zijn gemaakt met deze telefoon.
Ziet er goed uit!!! Ik hoop dat ie deze week / volgende week uit komt!

• Mateyo
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 11:54:
Meschien is deze site al genoemt maar heb ik het over het hoofd gezien.
http://www.mototone.co.uk/viewreview.asp?reviewid=5
Staan ook foto's op die zijn gemaakt met deze telefoon.
Ziet er goed uit!!! Ik hoop dat ie deze week / volgende week uit komt!
Is zelfs al een keer eerder dubbel gemeld in dit topic ;) .

Verwijderd

Mateyo schreef op 10 januari 2004 @ 11:56:
[...]

Is zelfs al een keer eerder dubbel gemeld in dit topic ;) .
Sorry dan... over het hoofd gezien, ik lees meestal vele tussen ligende pagina;s niet. Omdat vaak berichten zijn van Ja, ik heb hem besteld, Ja die shop heeft hem, etc etc

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 11:59 ]

Verwijderd

de BT headset zit er gratis bij? begrijp ik dat goed?

• MuSeLive
  • Niet online
ja dat begrijp je goed !

• Hero

Hero

Duck power!

In de UK zit de headset er gratis bij. Dat hoeft hier niet het geval te zijn. Het gebeurt vaker dat de inhoud van de doos per land verschilt!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• MuSeLive
  • Niet online
ah, wie gaat hem al bestellen bij www.gsm.nl ?

zit in zon belbundel ook de smsen, ik bedoel kost 1 smsje bijvoorbeeld 30 sec ofzo ?

[ Voor 49% gewijzigd door MuSeLive op 10-01-2004 15:50 ]

Verwijderd

De eerste "Editor's pick" voor de V600 is al binnen: http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,113979,00.asp

Volgens de reviewers van PC-World heeft de V600 van alle geteste beestjes de beste camera met de nuttigste mogelijkheden.

• Hero

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 16:53:
De eerste "Editor's pick" voor de V600 is al binnen: http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,113979,00.asp

Volgens de reviewers van PC-World heeft de V600 van alle geteste beestjes de beste camera met de nuttigste mogelijkheden.
Hmm, ik kan geen uitgebreide test vinden. Alleen een paar korte punten. Stelt zo niet al te veel voor.

Verwijderd

nee maar er stond wel dit bij

Our top choice is Motorola's V600 for its useful photographic features.

Verwijderd

Ja je weet niet wat er in NL gebeurt... Straks halen ze die BT headset uit de doos en gaan hem los verkopen..weer dikke winst erij... 8)7 Net als Samsung S300.. in begin kreeg je gratiz datakabel erbij.. nu moet je hem los erbij kopen tja... :Z

• MuSeLive
  • Niet online
MuSeLive schreef op 10 januari 2004 @ 15:49:

zit in zon belbundel ook de smsen, ik bedoel kost 1 smsje bijvoorbeeld 30 sec ofzo ?
kan iemand me helpen ? of moet je dan een aparte smsbundel derbij kopen ?

Verwijderd

MuSeLive schreef op 11 januari 2004 @ 13:30:
[...]

Sommige aanbieders hebben een belbundel die bestaat uit minuten (bijv. Vodafone), andere een belbundel die bestaat uit een belbedrag (Orange). Bij de tweede categorie gaan sms-jes gewoon van je belbundel af, bij de eerste groep moet je ze apart afrekenen. Hier kun je meestal een sms-bundel apart bijnemen.

• dog4life
  • Niet online
MuSeLive schreef op 11 januari 2004 @ 13:30:
[...]

als je nou is op die pagina kijkt, dan zie je dat je een aparte smsbundel erbij moet kopen... nofi, maar zelf dingen uitzoeken zou je ook is moeten proberen! en over gsm.nl > nooit bij ze besteld maar ze bestaan al jaaaren, dus dat zit wel goed.

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 22:17:

Tja, een GSM koop je natuurlijk ook voor de camera-functie. Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/html/emoticons/wacko.gif

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

Ach, zolang de volledige reviews van de V600 nog op één hand te tellen zijn is ieder goed bericht over de kwaliteit van het ding welkom. Ik koop een gsm niet speciaal voor de camera (sommige mensen doen dat nu eenmaal wel), maar als je een apparaat koopt dat een hoop kunstjes kan dan is het altijd prettig als al die functies goed werken. Het artikeltje in het magazine van PC World gaat nu net specifiek over "picture perfect phones"; als iemand dit niet interesseert "omdat het toch alleen om het bellen gaat" dan is dat ok, maar dan moet die persoon misschien maar overwegen om mijn oude Motorola d160 gratis over te nemen, die belt als een trein, alleen je broekzakken scheuren ervan uit.

Verwijderd

quote: demper schreef op 10 januari 2004 @ 22:17:

Tja, een GSM koop je natuurlijk ook voor de camera-functie.

tja ik niet maar schijnen toch veel mensen te zijn die het wel vinden ik vindt het wel een plusje dat die er op zit maar zijn andere dingen waardoor ik de v600 een super toestel vindt

• DaDude
  • Laatst online: 13:49
zijn er mensen bij die hem gaan bestellen bij gsm.nl ???
kben aan het denken...

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Om welke versie gaat het nu bij gsm.nl?

De vodafone Live! versie? of een gewone V600?
Iemand die dit al weet?

Verwijderd

Alle aanbieders komen heel leuk met die V600 aanbieding maar ze kunnen hem allemaal niet leveren WTF!! Waarom doen ze hem dan op de site!! Triest hor! Vivacom zegt dat ie ze eind van de maand binnen krijgt..... 8)7

Verwijderd

Ik hoop dat er ook een tmobile versie komt, of de anderen moeten snel geunlocked kunnen worden.

• MuSeLive
  • Niet online
Rekkie schreef op 12 januari 2004 @ 12:36:
Om welke versie gaat het nu bij gsm.nl?

De vodafone Live! versie? of een gewone V600?
Iemand die dit al weet?
volgens mij op de vodafone live! versie ?
wat is daar het verschil mee dan

• Mateyo
  • Niet online
Een overzichtje van wat prijzen voor de V600:

http://www.kieskeurig.nl/...EE006C1256DF400526396.htm

De goedkoopste (gsmhuis.nl) heb ik net gemaild. Eens kijken wanneer zij de V600 denken te kunnen leveren...

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Mateyo schreef op 12 januari 2004 @ 16:50:
Een overzichtje van wat prijzen voor de V600:

http://www.kieskeurig.nl/...EE006C1256DF400526396.htm

De goedkoopste (gsmhuis.nl) heb ik net gemaild. Eens kijken wanneer zij de V600 denken te kunnen leveren...
Die heb ik ook al gemaild. En ik heb net een mailtje terug gekregen!
De levertijd is ongeveer 2 weken.. :{
Ook heb ik gevraagd wat er allemaal meegeleverd wordt (Headset, datakabel enz.)
En volgens hun mailtje zit de software en handleiding erbij. Ze zeggen dus niks over een Bluetooth headset..

• Mateyo
  • Niet online
_Administr8or_ schreef op 12 januari 2004 @ 18:10:
[...]

Die heb ik ook al gemaild. En ik heb net een mailtje terug gekregen!
De levertijd is ongeveer 2 weken.. :{
Ook heb ik gevraagd wat er allemaal meegeleverd wordt (Headset, datakabel enz.)
En volgens hun mailtje zit de software en handleiding erbij. Ze zeggen dus niks over een Bluetooth headset..
En bij mij is de levertijd opgelopen tot 3 weken :/ :
Geachte,

We verwachten een levertijd van 3 weken.

Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl

Verwijderd

MuSeLive schreef op 10 januari 2004 @ 15:49:

Ik ga hem daar bestellen, ze zijn goedkoper dan GSMWEB.nl. Goede firma heb er al 4x eerder GSM's besteld. Ze zijn nu ook de hele dag telefonisch bereikbaar, wel op een 0800 nummer, maar is niet raar als je zulke prijzen hebt. Tis een goede firma, nooit problemen mee gehad

Verwijderd

Welke v600 versie krijg je bij de aanbieding op gsm.nl? krijg je de vodafone versie(dus met logos erop) of de normale clean versie?

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 24-11 20:19
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 21:20:
[...]

Ik ga hem daar bestellen, ze zijn goedkoper dan GSMWEB.nl. Goede firma heb er al 4x eerder GSM's besteld. Ze zijn nu ook de hele dag telefonisch bereikbaar, wel op een 0800 nummer, maar is niet raar als je zulke prijzen hebt. Tis een goede firma, nooit problemen mee gehad
0800-dat is handig gratis bellen >:)

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

check dit effe weet niet of het al bekend was maar ik had het nog nooit gezien maar ik vindt het wel cool !

http://www.motorola.it/de...&lid=box2&lpos=right_menu

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 23:47 ]

Verwijderd

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 23:47 ]

Verwijderd

sorry foutje (dubbel)

Verwijderd

Weet je wat ik nou niet snap: De V600 is hier(UK) al een tijdje beschikbaar. Heb de dummy gisteren nog even in mn handen gehad. Ziet er leuk uit, ben er alleen nog niet over uit of ik een clamshell phone wil.

Kijk eens op www.02.co.uk en daar staat ie gewoon tussen de andere phones. Voor 70 pond.

• Hero

Hero

Duck power!

Dat komt denk ik omdat Motorola er niet genoeg kan produceren/in voorraad heeft om op alle markten al de V600 aan te bieden. En je kunt natuurlijk beter enkele landen voldoende telefoons brengen, dan overal een tekort opbouwen.
Ik wacht er niet meer op. Ik heb de Nokia 6600 gehaald en die is ook gaaf!

Verwijderd

Uiteraard is er ook een voordeel aan dit verhaal. Nu wij hem iets later krijgen, zijn de meeste baby bugs er iig uit, tenminste dat zou je hopen.

Verwijderd

Kijk eens op www.02.co.uk en daar staat ie gewoon tussen de andere phones. Voor 70 pond.
En daaronder staat met vette letters dat ie niet leverbaar is. Ze hebben in Engeland toch blijkbaar ook problemen. Zucht.

Verwijderd

dit heb ik net gelezen op een ander forum

--Beste mensen, degene die op de V600 zitten te wachten moeten nog 10 WERKDAGEN! geduld hebben. Net een mail gekregen van GSMshop (waar ik hem niet besteld heb, maar wel gevraagd heb om mij op de hoogte te houden). Ik denk wel dat deze mensen dus de waarheid zeggen, ze hadden kontakt gehad met de leverancier. Helaas...--

die "helaas" bedoelt hij hopelijk mee dat die 10 werkdagen lang vindt

Verwijderd

de v525 is al wel bij vodafone verkrijgbaar en niet alleen op de stie want ben ook effe naar de winkel gelopen en daar hadden ze hem wel op vooraad

Verwijderd

Nieuws!! Copy past uit ander forum (howardforums)

Its delayed again i heard!
It will come not in januari for sure,but they couldnt tell another date,she suggest around mai or begin of june.

Het is een nederlander die dat zegt.... leuk om te horen.... :/ :'(

Verwijderd

Als je naar de shop van Motorola.de gaat kun je de telefoon (als Duitser zijnde) al 'vorbestellen'. De levertermijn die er bij staat is '3. Januarwoche'...dat is dus deze week. Ben eens benieuwd of deze geleverd worden, je zou toch denken dat het daarna hard moet gaan, maar ja dat dachten we eerder ook al :(

Ik zie trouwens dat de covers nu wel al leverbaar zijn, dat is tenminste iets :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 22:45 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23
Gaat lijken op het toestel wat het nooit zal halen op de nederlandse markt. Straks barst het geweld los, met de nieuwe lichting nokia's (6230, 7200 en 7600) en sony ericsson toestellen (T330, T630, T650 en Z1010). Persoonlijk denk ik dan ook dat die V600 een flop gaat worden, beetje zoals de Siemens SX1. Te vroeg aangekondigd, te laat op de markt gebracht = game over.

Verwijderd

Dat het een nederlander was, was te verwachten gezien zijn engels. })

dan maar de v500

Verwijderd

of voor de V700/mpx200 heeft iemand daar al wat over gevonden?

Verwijderd

Die ligt o.a. gewoon bij de Belcompany

Verwijderd

ja maar wat vinden jullie van de v700 is dat geen goede vervanger heb een folder van de phone house daar komt die volgende week met een abbo 220 van t-mobile en dan is het toestel gratis ! dat leek me wel wat

• ken

ken

Als de T630 eerder komt dan wil ik de V600 ook niet meer. Blijt natuurlijk niet eeuwen wachten

Verwijderd

Motorola gaat toch veel klanten verliezen door deze acties!!! Eerste toestel wat uitkomt koop ik... T630/6230/V600

• ken

ken

Eerst natuurlijk afwachten of de geruchten waar zijn ;)
Kan natuurlijk ook zo zijn dat deze volgende week toch leverbaar is :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Als de Sendo X eerder uitkomt ben ik verkocht en als er misschien andere mooie toestellen uitkomen, dan ook, want ik blijf niet eeuwig wachten.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb zondag de bescheiden op de post gedaan, ik ben zeer benieuwd. Uit deze topic begrijp ik dat het nog spannend kan worden of en waneer ik de V600 in huis heb.

De Austin revieuw ziet er wel veelbelovend uit en ik hoop dat er een BT Headset in de doos zit. Verder hoop ik een gewone uitvoering te krijgen en geen Vodafone live editie. Als ie binnen is kan dit topic zeker weer een post ontvangen.

Verwijderd

Als je hem binnen krijgt met vodafone live logo's enzo moet je er ook eventjes een paar plaatjes van posten, en eventueel een handleiding hoe de simlock er vanaf te krijgen.

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 22:39:
Als je naar de shop van Motorola.de gaat kun je de telefoon (als Duitser zijnde) al 'vorbestellen'.
interessant!
Zodra hij daar ook gewoon te bestellen is, dan doe ik dat!
Ik heb geen creditcard om die 100 Euro te betalen helaas, dus zodra hij daar gewoon rembours te bestellen is doe ik dat!
Mijn vader werkt in Duitsland, dus dan laat ik hem daar denk ik maar bezorgen :)

dit is wel vreemd :
Lieferumfang:
Mobiltelefon, Standardakku, 700 mAh Li-Ion, Ladegerät , Benutzerhandbuch
geen headset? ;(
Die zit er in andere landen toch wel bij?!?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 22:47:
of voor de V700/mpx200 heeft iemand daar al wat over gevonden?
Ik heb er sinds vorige week maandag eentje.
Vergeet de V600 en haal een MPx200 want dit apparaatje is echt goud!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Alleen geen camera en duurder, dan houd het voor mij op.

Gaat bij mij nu om de volgende foons:
• Sendo X
• V600
• SE T650

De eerste haal ik.

[ Voor 47% gewijzigd door JT op 14-01-2004 21:35 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Peewee_Herman schreef op 14 januari 2004 @ 21:20:
[...]

Ik heb er sinds vorige week maandag eentje.
Vergeet de V600 en haal een MPx200 want dit apparaatje is echt goud!
ik het cker al aan het overwegen ik wacht nog anderhalve week op de v600 omdat dan de mpx200 in de aanbieding komt bij mij in de buurt als er voor die tijd niet VEEEEL beter nieuws over de v600 haal ik de mpx

Verwijderd

waar ik nog wel benieuwt naar ben.
kan iemand mij vertellen welk scherm nou groter is die van de v525 of die van de v600 want die van de v525 vondt ik wel iets klein zo als ik hem achter glas heb gezien

Verwijderd

op de mpx mis ik de bluetooth. Dit heb ik echt nodig dus helaas... geen mpx voor mij en wachten op de V600
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.