Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

mmm, ik wacht nu ook al een tijdje op de v600. Hoop dat ie snel zijn intrede doet :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 20:03

Hero

Duck power!

MGSNK schreef op 07 december 2003 @ 21:45:
GSM.nl heeft hem anders al in de prijzenlijst staan, en dat zegt nogal wat ;)
Dat zag ik vandaag ook. Ik heb ze even gemaild of ze het toestel ook echt op voorraad hebben of dat het om een pre-order gaat. Als ik antwoord heb, laat ik het horen!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
gsmshop.nl heeft em ook al op de prijslijst staan

Verwijderd

Mooi :) als ie eind december in de winkel ligt kan ik mooi op tijd van abbo wisselen en een coole telefoon erbij halen. Iedereen loopt tegewoordig met zo'n Samsung te zwaaien, maar die vind ik eigenlijk veel te duur en niet echt origineel meer. Het lijkt erop dat deze goedkoper gaat worden dan de Samsung. Dat moet naar mijn idee ook wel, vooral als men verwisselbare frontjes aan de man wil brengen. Wellicht komt ie in de prijsklasse van de SE Z600 terecht.
Wat ik niet helemaal begrijp trouwens is dat er geen infrarood op zit. Ik vraag me alleen af in hoeverre ik dat uiteindelijk ga gebruiken...

Verwijderd

Gsm.nl krijgt hem eind december binnen. Had ze ook een mail gestuurd.

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Keuzes, keuzes..

Had ik net gekozen voor de z600, vanwege de bluetooth en afmetingen. Zie ik nu ineens dat en de p900 betaalbaar is voor me en de v600 ook bestaat!

Voordelen v600:
-Mooi!
-Klein(ig)
-VGA resolutie camera
-Bluetooth
-relatief goedkoop

Om PDA achtige functionaliteit te verkrijgen moet ik dan wel n echte PDA er naast nemen.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• Hero

Hero

Duck power!

kmf was mij voor, maar voor de volledigheid hier even de mail die ik kreeg:
Geachte heer/mevrouw,

Wij verwachten de Motorola V600 eind december te kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,

Sandra Vlot
GSM.NL
Eigenlijk zegt dit niks, ze verwachten de V600 eind december te kunnen leveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Hero op 09-12-2003 11:46 ]

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

leveranciers melden dat ze hem in de 2e laatste week van december moeten krijgen. Dat is dus volgende week.... maar ik denk niet dat hij dan al op de schappen ligt, want als ik naar mijn duitse collega's kijk (die deze toestellen over het algemeen eerder hebben) voeren zij de V600 ook nog niet in het assortiment... ook bij een duitse leverancier is dit toestel tot op heden niet voorraadig! Het blijft dus echt nog even afwachten met dit toestel!

Verwijderd

Stond ergens dat ie uit is... of misschien over 1 a 2 weken... iemand nog nieuws?

Verwijderd

ik heb hem op belbeter gezien. In combinatie met Debitel-Vodafone 150 voor 161 €. Dit is wel een goede prijs ofniet?

Of is debitel vodafone niet echt aan te raden?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Vodafone waarschijnlijk wel, alleen debitel niet. Als ik iig de reacties zo lees in het AV-topic over debitel.

Dat is voor 1 of 2 jaar?

GSM.nl heeft hem met orange 30 1 jaar voor €169,- levering eind december... dus binnen nu en 2 weken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Ik had paar jaar geleden ook vodafone via debitel is wel redelijk toch... geen problemen mee gehad ofzo.. Zijn die winkels wel te vertrouwen

• Señor Sjon
Ik heb al 3x een gsm besteld bij gsm.nl. Nooit problemen mee gehad, maar dat is de discussie niet hier.

GSMdealer heeft zijn tekst aangepast:

" Dit toestel is nog niet leverbaar! Het toestel wordt in de eerste week van januari verwacht! U kunt in die tussentijd bij ons alvast het toestel reserveren."

Verwijderd

Hopelijk kun je hem ook reserveren bij Belcompany. Ik moet deze maand mijn debitel abbo opzeggen en wil toch wel erg graag die V600. Qua prijs komt hij volgens mij i.s.m een abonnement goedkoper uit de bus dan de SE Z600 en Samsumg E700.

Ik heb nooit geen problemen gehad met Debitel met Vodaphone. Ik vind Vodaphone alleen nogal duur, dus ik wil eens Orange proberen. Dan kun je wat je niet verbelt/sms't gewoon meenemen. Ideaal voor mij.

Verwijderd

Kreeg net mailtje van belbeter.. ze hebben V600 nog niet binnen... blabla...
Ik wil ook wel Orange nemen maar iedereen zegt dat ontvangst niet goed is.. en als je nieuwe phone koopt icm. Orange abo is phone duurder dan T-mobile ofzo...

• Hero

Hero

Duck power!

Op shop.mobielabc.com (onderdeel van MTSN.nl) ben ik de V600 ook tegengekomen en mijn vraag over de beschikbaarheid werd als volgt beantwoord:
:
Op dit moment mondjesmaat leverbaar!

Huidige status: niet op voorraad!

m.v.g.

MTSN.nl
Het lijkt er op dat het nog wel eens even kan gaan duren voordat het toestel beschikbaar is.

Edit: op motorola.nl staat de V600 nu ook!

[ Voor 7% gewijzigd door Hero op 17-12-2003 13:04 ]

Verwijderd

jammer op belbeter.nl is ie dus niet leverbaar.
Geachte Meneer Sven,

Helaas is de levertijd van de Motorola V600 nog onbekend.

Als u nog meer vragen heeft, horen wij dat graag.

Mvg,

Icom Telecom
Afdeling Verkoop

Belbeter.nl is een onderdeel van Icom Telecom

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of is dat schermpje binnen in nu kleiner dat in de eerste instantie zou (vergelijk de foto's aan het begin van dit topic). Dat zou ik wel jammer vinden.

• Señor Sjon
Ja het schermpje is aangepast. Eerst zou het een OLED zijn maar dat is later inversed LCD geworden.
edit:
aan de buitenkant dus

Idd lijkt het scherm binnen iets veranderd te zijn. Maar het blijft een mooie foon ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 17-12-2003 14:13 ]

Verwijderd

Is de v525 van vodafone nu de v500? Dan betekent het toch dat de v600 zeer spoedig klaar is voor de consument, daar het een nagenoeg vergelijkbaar toestel is. :?

• Peter Geerts
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
De v525 is inderdaad de zelfde telefoon als de 500, maar dan met vodafone branding. Mijn vriendin heeft hem vorige week gekocht. Het is echt een veelzijdige telefoon, vooral het scherm is heel mooi. Ik heb zelf de t610, maar het scherm van de v525 is veel helderder :? en heeft meer beeldpunten. De menu structuur is wel even wennen (naamgeving van functies), maar hij werkt verder goed. Pairen via bluetooth met mijn computer werkt probleemloos. De foto's zijn niet de mooiste die ik ooit heb gezien, maar veel beter dan de foto's van mijn t610. andere geinige functies zoals mp3 beltonen werken ook oké

• Hero

Hero

Duck power!

Is de V525 niet een stuk dikker dan je T610? Dat is het enige waar ik nog over twijfel bij deze telefoon, de dikte.

• Peter Geerts
De v525 is wel wat dikker ja, maar niet storend. Zelf vind ik het design van mijn T610 veel beter (ik hou niet echt van klap modellen), maar qua features is de V525 veel beter. Hij is ietsjes kleiner dan de Z600, maar wel een slag groter dan die miniscule samsung clamshells. Ik ben nog wel op zoek naar zo'n mini antenne voor de motorola, scheelt ook weer wat.

• Hero

Hero

Duck power!

Daar twijfel ik ook nog over, het clamshell model. Nu heb ik een Ericsson T39m, die heeft alleen een klepje over het toetsenbord en dat vind ik wel handig. Keuzes, keuzes...

• JT
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Peter Geerts schreef op 17 december 2003 @ 23:13:
De v525 is inderdaad de zelfde telefoon als de 500, maar dan met vodafone branding. Mijn vriendin heeft hem vorige week gekocht. Het is echt een veelzijdige telefoon, vooral het scherm is heel mooi. Ik heb zelf de t610, maar het scherm van de v525 is veel helderder :? en heeft meer beeldpunten. De menu structuur is wel even wennen (naamgeving van functies), maar hij werkt verder goed. Pairen via bluetooth met mijn computer werkt probleemloos. De foto's zijn niet de mooiste die ik ooit heb gezien, maar veel beter dan de foto's van mijn t610. andere geinige functies zoals mp3 beltonen werken ook oké
Kostte die ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

owh boy owh boy, wat is dit toestel toch een schatje zeg! alles wat mijn hartje maar kan begeren.. BT, Buitendisplay, cameratje. hmmmmmmz

Hier is touwens nog een linkje naar de hello moto site voor de V600 in case je de site nog nie gezien had:

linkje

Er staat onderandere een lijstje met specs, accessoires en een 360 view van het toestel.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ongeloofelijk....

Handsfree speaker zit erop
4x zoom
mp3 beltonen
video filmpjes kan die afspelen

Telefoon wordt alleen maar beter :) Dit kon volgens mij niet allemaal in het begin of ze wouden het weer afschaffen!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat de buitenkant in verschillende kleuren kan oplichten, wist ik ook nog niet :).

[ Voor 48% gewijzigd door Mateyo op 18-12-2003 19:05 ]

Verwijderd

Wat ik me eigenlijk afvraag is of je ook nog andere dingen kan doen met de bluetooth verder dan de wireless headset.

Zou ik bijvoorbeeld fotos van mijn camera kunnen downloaden via bluetooth naar mijn computer? Ook ben ik benieuwd of ik mijn telefoonboekje via de computer kan bijwerken.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 01:20 . Reden: lijpe zin ]

• XKB
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 19:15:
Wat ik me eigenlijk afvraag is of je ook nog andere dingen kan doen met de bluetooth kan doen verder dan de wireless headset.

Zou ik bijvoorbeeld fotos van mijn camera kunnen downloaden via bluetooth naar mijn computer?
ja als je pc ook n bluetooth dongle oid heeft
Ook ben ik benieuwd of ik mijn telefoonboekje via de computer kan bijwerken.
Ja ook dit kan, iig zeker als je n mac hebt. Een pc kan het vast ook met n extra proggie. Ondersteund deze eigenlijk SyncML?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• Señor Sjon
De v600 is inmiddels ook toegevoegd op Kieskeurig. Er staat trouwens een site bij die hem voor €391,- aanbied. Ben vandaag vergeten te bellen, lijkt me stug dat ze hem al hebben.

HIER kan je een filmpje downloaden als ie afgaat (MP3 + de verlichting voor bellergroepen rond het M-logo) Beeldkwaliteit is beroerd, maar wel leuk om ff te zien ;)

• JT

JT

VETAK y0

Sendo X....of Motorola V600 ?

AAAAAAARGH !!!!!!111 The aggony !!! Ik moet kiezen en vind het niet leuk :'(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik heb nog meer schattige en kinky pics gevonden van de V600.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/action/motov600/motor-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/action/motov600/v600_big.jpg

Mobile-review is best een leuke site, alleen ik heb geen idee welke taal het is :P

Verwijderd

hmmmmmm, ziet er goed uit

Stijlvol
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_02.jpg

V600 Tussen zijn collega`s
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_020.jpg

Samsung E700 vs. Motorola V600
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_018.jpg

Samsung E700 vs. Motorola V600
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_024.jpg

Meer plaatjes hierzo

Verwijderd

ziet er toch wel erg nice uit met die verwisselbare covers, alleen die antenne, vind ik erg jammer.

Zou je nu ook met je motorola v500/600 spelletjes kunnen spelen met/tegen sonyericsson?

ik zie trouwens wel adv. staan in de krant van de v525, maar op de website van vodafone staat niks. :?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 21:02 ]

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Deze GSM is idd een toppertje, alleen ik vroeg me af of je met de motorola's ook agenda's kunt synchroniseren met outlook?
Ik heb nu een nokia en die sync werkt echt super fijn.

heb ik niet meer :P

• Peter Geerts
Op de website van vodafone is idd nog geen motorola v525 te bekennen, maar hij is in de vodafone shops gewoon te koop. Mijn vriendin had vorige week de laatste bij een van de shops in rotterdam. Die verkoper zei dat hij bij de andere shops in rotterdam nog wel op voorraad was. Los toestel kost 279 euro, maar dan wel met vodafone simlock.

Spelletjes tegen een sonyericsson heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk niet dat dat kan. De spelletjes die ik met mijn T610 via bluetooth kan spelen, zijn allemaal mophun spellen. De v525 ondersteund alleen java en ik ben zelf nog geen java spellen tegen gekomen die je via bluetooth kan spelen

Verwijderd

Als er auto fans zijn onder ons. Sla je slag met deze hippe mobieltjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-136.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-207.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-208.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-209.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-193.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-194.jpg

Voor nog meer plaatjes:
Page 1 (er zijn in totaal 5 pagina`s)

• Hero

Hero

Duck power!

Yo! Die Aston Martin phone ziet er redelijk cool uit! Zou die ook gewoon te koop zijn?

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 11:37
Iemand al wat meer info waar hij al te koop is en hoe duur??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Hero

Hero

Duck power!

henkyyyyyyy schreef op 23 december 2003 @ 12:10:
Iemand al wat meer info waar hij al te koop is en hoe duur??
De prijs zal uitkomen op ruim € 400. De verkrijgbaarheid is nul, in dit topic zijn al verschillende antwoorden van webshops die het toestel eind december/begin januari verwachten te kunnen leveren.

• henkyyyyyyy
Freshbie schreef op 23 december 2003 @ 12:22:
[...]

De prijs zal uitkomen op ruim € 400. De verkrijgbaarheid is nul, in dit topic zijn al verschillende antwoorden van webshops die het toestel eind december/begin januari verwachten te kunnen leveren.
Oke thnx , ik heb nog tot eind januari om mijn contract bij T-mobile te vernieuwen.
Ik denk dat ik echt op de deze phone ga wachten, omdat deze er op dit moment echt boven uit steekt.

Eerst wilde ik nog voor de E700 gaan, maar deze lijkt me toch fijner. (alleen jammer van die antenne)

Verwijderd

Ik wacht al een jaar op dit toestel.. Abo is allang verlopen.. 8)7

• Hero

Hero

Duck power!

henkyyyyyyy schreef op 23 december 2003 @ 12:49:
[...]

Oke thnx , ik heb nog tot eind januari om mijn contract bij T-mobile te vernieuwen.
Ik denk dat ik echt op de deze phone ga wachten, omdat deze er op dit moment echt boven uit steekt.

Eerst wilde ik nog voor de E700 gaan, maar deze lijkt me toch fijner. (alleen jammer van die antenne)
Klopt, de antenne is jammer. De Nokia 6600 is ook een mogelijkheid, met geïntegreerde antenne, MMC-kaartjes. Maar wel slechts triband...

Verwijderd

Een vergelijking met de E700 wordt heel vaak gedaan jah. Het is erg jammer dat de samsung E700 geen bluetooth heeft, de V600 heeft dat dus wel. Hoe kan je anders snel en goedkoop de gemaakte fotos naar je computer toe halen?

Het design van de v600 is ook veel mooier dan de e700 btw :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 16:06 ]

• henkyyyyyyy
Ik heb toch de E700 gehaald!

Ik belde een paar zaken en de V600 zou volgende maand pas komen en dan zou ik met een 300 abbo van T-mobile 1 jaar verlenging 150 euro bij moeten betalen.

Ook vroeg ik ofdat ze de T-mobile versie hadden van de E700. En Media Markt had er nog 2.
Voor deze telefoon met dezelfde verlenging hoefde ik niks bij te betalen.

Toen was de keus snel gemaakt !

Bluetooth gebruik ik btw toch niet!

Verwijderd

Peter Geerts schreef op 20 december 2003 @ 00:03:
Spelletjes tegen een sonyericsson heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk niet dat dat kan. De spelletjes die ik met mijn T610 via bluetooth kan spelen, zijn allemaal mophun spellen. De v525 ondersteund alleen java en ik ben zelf nog geen java spellen tegen gekomen die je via bluetooth kan spelen
Dat zou natuurlijk wel weer jammer zijn.

Verwijderd

ik ben erg benieuwd waar de prijzen van dit mobieltje beginnen. Want ik heb op verschillende Nederlandse sites gekeken. Maar deze telefoon is nog nergens te bekenen.

Verwijderd

ik ben niet echt supertevreden over mijn Siemens SX1 en denk dan toch dat ik mijn SX1 ga verkopen en dat ik de Moto V600 neem, of misschien de Nokia 6230 ( ik dnek wel dat ik het nog twee a drie maanden uithou met de SX1) niet dat ik de SX1 slecht vind, maar naar mijn idee toch iets te groot. Want een telefoon is uiteindelijk gewoon een ding waarmee je 90% van de keren dat je hem gebruikt toch gewoon gebruikt voor de Telefoon functie. en dan wil je toch een zo klein mogelijke telefoon. en de Moto V600 is een goede oplossing voor mij denk ik, iig geval ik ga hem zeker in de winkel bekijken.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Waarom neem je geen motorola MPx200. Ik denk niet dat deze veel groter is dan de V600, hij heeft geen antenne, en hij heeft een hoop mogelijkheden, net als de SX1.

Ik heb trouwens net een mpx200 besteld bij partsupplies.nl.
Ze zouden middels back-order begin januari kunnen leveren.
Indien ik hem 15 januari niet heb mag ik kostenloos annuleren.
Ik denk dat de V600 gelijk op de markt komt, hier staat ook bij dat hij begin januari leverbaar is.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Hero

Hero

Duck power!

De V600 komt erg dichtbij. Ik heb Motorola maar eens gemaild over de verkrijgbaarheid en dit was het antwoord:
Geachte heer

Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Dit toestel zal in de eerst komende weken op de Nederlandse markt moeten
verschijnen. Het is ons helaas onmogelijk om u een precieze datum mede te delen.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743) onder vermelding van bovenstaand klantnummer.

Wij wensen u van harte een prettige kerst en een voorspoedig Nieuwjaar

Met vriendelijke groet,

Motorola klantendienst Benelux
Dit betekent dat we de V600 binnenkort eindelijk IRL kunnen gaan bewonderen! Het antwoord lezende denk ik toch dat dat voor half januari al moet kunnen! Laten we dat hopen...

Verwijderd

Dat zeggen ze nou al een paar maanden.... 8)7

Verwijderd

Begint een beetje op sonyericsson/nokia/siemens te lijken, vind je ook niet? Van alles beloven, maar gewoon nog geen gereed product hebben staan. Hiermee heb je misschien wel snel een hoop klanten, echter....... ik vrees dat ze op lange termijn hier toch hun klanten mee gaan verliezen.

• Hero

Hero

Duck power!

Ja. Maar ik hoop dat de V600 er wel komt voor half januari. Anders ga ik toch maar eens kijken voor iets anders....

Verwijderd

Ik hoop toch echt dat ik em ergens kan reserveren... Ik moet toch echt volgende week mijn abbo opzeggen ik wil zo graag mijn nummer houden...:(

• dog4life
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoeveel geheugen er in deze foon zit?

oeps, ben er al achter: 5mb, tov 8 of 9 mb in de e700

[ Voor 33% gewijzigd door dog4life op 27-12-2003 13:10 ]

• JT

JT

VETAK y0

Motorola explains V-series phone delays
News by Siddharth Raja on Friday December 05, 2003.

In a statement released earlier, Motorola has confirmed rumors that it is having supply problems for its latest V-series camera phones.

Tom Lynch, President of the Personal Communications Sector at Motorola, said that while the company’s new integrated-camera handsets are winning rave reviews with industry experts, mobile operators, and consumers, supply constraints for integrated-camera components are posing a challenge to delivery efforts.

“The Motorola V300 and V500 began shipping earlier in the quarter and are available today, and the V600 will ship imminently” Lynch said. “Unit volumes, however, are lower than our customers are asking for due to supply constraints for the integrated-camera components.”

“We share our customers' disappointment in the current situation,” Lynch added. “We are doing everything possible to accelerate the supply of camera components – without compromising the quality of our ‘phone-first’ performance or of the picture-messaging experience.”

So there you have it - can we expect the V-series phones to be released before Christmas? Only Motorola can answer that, but the clock is ticking...

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik wacht nog maar ff een maandje met het veranderen van abbo. Verdikkie. Bij de Belcompany nog geen nieuws... Niet te reserveren, niks nog. Jammer.

Verwijderd

Sommigen hebben inmiddels al de Aston Martin Specian Edition... Dan zal de normale ook wel spoedig komen hoop ik :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 21:03:
Sommigen hebben inmiddels al de Aston Martin Specian Edition... Dan zal de normale ook wel spoedig komen hoop ik :O
Het is inderdaad vreselijk dat alles zo ongelooflijk lang duurt. Ik ben al weken aan het wachten en de reviews komen van alle kanten. Die Aston Martin bijvoorbeeld, kun je tegen 1500 pond kopen op ebay. Maarja, ik ben natuurlijk niet zo gek om 1500 pond uit te geven aan een mobieltje voor alleen dat leuke logotje.

Maar om iedereen weer eventjes zoet te houden:

review Motorola V600 met veel plaatjes

Oja, motorola heeft laatst een hele mooie bluetooth headset gereleased, namelijk de HS810. Deze headset gaat prima samen met de V600.

Ziehier de HS810:

Afbeeldingslocatie: http://www.hellomoto-shop.de/pix/a/n/1068045377-14181.jpg

Specs:

- Draadloos en Bluetooth enabled
- 100 uur Standbytijd
- 5 uur gesprekstijd
- Het is mogelijk dit headsetje te pairen met 8 devices

Verwijderd

de motorola V600 staat gepland om in week 2 van januari dan eindelijk daadwerkelijk geleverd te worden... ze moeten niet nog eens met het geintje komen van uitstel, want zo verliezen ze heel veel klanten!

Verwijderd

Mij verliezen ze iig niet... Ik zie in week 2 van januari geen ander nieuw toestel die beter / mooier is dan de V600 :|

• dog4life
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de garantie en service bij Motorola? En dan bedoel ik bijvoorbeeld als er een bug in de software zit, hoelang het flashen duurt. Heb nu Nokia, en als ik een probleem had duurde het zo'n 3 weken, is 1 keer voorgekomen in 3 jr tijd.

Dit wordt nl denk ik mijn volgende telefoon! :D

Verwijderd

Dat de V500 goed verkrijgbaar is, is een beetje onzin, ik heb deze nog nergens kunnen vinden in de shops. En €400 voor de V600 lijkt mij ook een beete erg goedkoop.

Verwijderd

na een beetje rondsurfen kom je best veel leuke plaatjes tegen van de V600 :)

Carrera limited edition Moto
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2003/image/motocolor/final/3%20(5).JPG

Aqua style Moto
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2003/image/motocolor/final/17%20(1).JPG

Davince Moto
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2003/image/motocolor/final/Leonardo.JPG

Nog meer Moto covers!

Verwijderd

Argh hij is zo stoer...... kom nou eens naar nederland toe, lief klein telefoontje..

• frankvanhoesel
Begin het nu wel moeilijk te krijgen :) Hij is echt wel goed deze telefoon.... Ben benieuwd. Iemand trouwens al wat adressen van winkels in Europa die hem weten te krijgen in jan ?

Heb nog geen 1 winkel gevonden die zeker weet dat ze ze krijgen...allemaal geruchten tot nu toe.

Verwijderd

Nog Nieuws? , goed nieuws :)

Verwijderd

Tja, het is al januari. Dus maybe nog een weekje of 2 wachten

Verwijderd

tik tak tik tak tik tak, het wachten duurt veel te lang. :( De V500 zie je ook alleen nog maar bij Vodafone
Overigens bij de covers zag ik een gave die een beetje highlander style was..... die cover moet ik echt hebben.

• JT

JT

VETAK y0

Goedzo, nemen jullie maar allemaal hoesjes, ben ik strax uniek met mijn standaard cover 8)7

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ga echt huilen van blijdschap als ik m eindelijk in m'n armpjes heb...

Verwijderd

het lijkt! er op of gsmshop.nl hem al kan leveren! iemand al meer gevonden?

• frankvanhoesel
Nee nog geen andere winkels gevonden, maar gsmshop heeft hem nog niet binnen :( Was te verwachten.Alleen wel slecht dat ze het op de site zetten....

http://www.gsmshop.nl/sho...p?c=16&s=6&so=name&p=1717

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

en zo het is de 2e week van januari... iemand al de motorola gespot? ik moet'm echt snel hebben voordat ik me abbo niet meer kan verlengen

Verwijderd

Waarschijnlijk zul je op zijn vroegst pas aan het einde van deze week wat te zien krijgen van dit toestel op de nederlandse markt.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:50:
en zo het is de 2e week van januari... iemand al de motorola gespot? ik moet'm echt snel hebben voordat ik me abbo niet meer kan verlengen
Dit snap ik niet, jij bepaald toch zelf wanneer je verlengd? Of je het nu 3 maanden van te voren doet of 3 maanden erna. Je toestelkorting behoor je toch gewoon te krijgen :?

Verwijderd

Ik was ook in de veronderstelling dat je abbo bij het niet opzeggen weer voor een jaar verlengd zou worden, maar dat blijkt dus niet zo te wezen. Dat gaat gewoon per maand na het verstrijken van je looptijd. Dus kan ik nog lekker ff wachten op de V600. Al vind ik dat het nu ook wel tijd wordt dattie uitkomt. Dit topic loopt straks al een jaar als het zo doorgaat.

Verwijderd

Ik heb er vaak voor gekeken en hij staat nu eindelijk op de Ned. Motorola website, de handleiding in het Engels:

http://direct.motorola.co...9_410_eng.pdf?country=NLD

Verwijderd

Nou verwacht ik hem toch binnenkort dan, maar ik heb ook al het een en ander gelezen over de v700/mpx200 en nu begin ik toch een beetje te twijfelen kan iemand mij vertellen waarom ik nou toch bij de v600 moet blijven waarop ik al de hele tijd zit te wachten!

Ik heb gelezen dat de v700 geen camera heeft dat is al een minpuntje
en hij is iets groter (niet veel maar oogt wel lomper)

maar hij heeft wel zo`n os systeem ( of maakt dat niet echt veschil?)
en hij speelt ook filmpjes af waarvan ik bij de v600 nou niet snap of je zomaar filmpjes er op kan laden en dan afspelen?

kan iemand mij een beetje advies geven?
want wil waarschijnlijk zowieso voor een van de twee gaan

of is het 8)7 dat ik dit vraag? want zie door alle info niet meer wat ik wil !

Verwijderd

of zijn er nog ander phones waar ik effe een kijkje naar zou kunne nemen die meer kunnen maar niet veel groter niet veeeel duurder zijn en die net zo veschrikkelijk mooi zijn????

Verwijderd

De v700/mpx200 heeft als voordeel het windows smartphone os. Maar voor mij de belangrijkste reden om voor de v600 te kiezen ( Bluetooth ) mist de mpx200.

Een vergelijkbaar toestel als de v600 is de z600 van sony ericsson. Maar die is dikker en naar mijn mening niet om aan te zien.

Verwijderd

Zou ook gewoon bij de V600 blijven. De combinatie vga-camera, speakerphone, bluetooth en mp3-beltonen is op dit moment tamelijk uniek. En afgezien daarvan is ie gewoon beeldschoon.
Daarbij, de MPx draait Windows Mobile; Windows op een PC is uit te houden, Windows op een Pocket PC heeft een iets hogere ellende-factor, en Windows op een mobieltje: neeeuuuuh.... (BSOD als je 112 belt :+ )
Iemand trouwens enig idee of de Instant-Messaging client op de V600 ook het msn-protocol ondersteunt of alleen Wireless Village?

Verwijderd

Die is cker niet om aan te zien!

Verwijderd

Nou dan toch maar voor de V600 eigenlijk ligt mijn hartje daar ook nog wel!
Maar waar blijft die nou zit nu al een maand zonder mobiel omdat mijn oude prepaid tel naar de haaien is.
dus als iemand wat vindt welke info dan ook "post" !!!!! :)

Verwijderd

Vandaag was ik langs een aantal telecom winkels geweest in Rotterdam. De verkopers daarzo hadden niet eens een idee wanneer deze telefoon aangeleverd wordt door Moto! Dit is best wel balen man.

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is de Aston Martin versie ergens te koop voor een normale prijs ?? :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Ik ging paar keer langs telefoonzaken.. Die verkopers weten niet eens waarover ik had!!! :O "Is de Motorola V600 al uit?" Zeggen ze: "De wat? De SE Z600? Moto Z600? Neu die staat niet in he systeem" |:(

Kroymans Hilversum had een paar V600 Aston Martin verkocht voor 700+ Euri :o

Verwijderd

Bij GSMweb staat ie nu ook in de lijst als nieuwkomer, maar of ze 'm echt hebben?

Verwijderd

Je kunt nu wel mooi kijken hoe duur hij ongeveer gaat worden als je een abbo afsluit. :) Vind prijs echt niet raar!

• Miki
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:02:
Je kunt nu wel mooi kijken hoe duur hij ongeveer gaat worden als je een abbo afsluit. :) Vind prijs echt niet raar!
Beetje te duur... GSMweb is afschuwelijk duur! Bij Belcompany kan ik met een T-mobile 300 abbo de SE T610 voor 29 euro meenemen. Bij GSMweb 105 euro :? klopt van geen kant! Zeker niet als je weet dat Belcompany ook niet 1 van de goedkoopste is.

We zullen moeten afwachten wat de grotere winkelketens voor prijzen voor de V600 gaan vragen.

[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 06-01-2004 12:29 ]

Verwijderd

Staat toch duidelijk AANBIEDING op de Belcompany site..... :X

• Miki
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:45:
Staat toch duidelijk AANBIEDING op de Belcompany site..... :X
Aanbieding :?

Als ik via internetshop -> mobiele telefonie -> mobiele toestellen kan ik via het menu gewoon een SE T610 aankliken en dan met de 2 vakjes mijn abbo selecteren. Ik zie dan nergens aanbieding :X

Oh nog wat... de SE T610 is opeens 61 euro 8)7 met een T-mobile 300 abbo (was 105 euro). Ze zakken behoorlijk en dat binnen uur tijd. Nog steeds wint de BC met 29 euro ZONDER aanbieding. Ook de nokia 6220 als ander voorbeeld te noemen -> BC 159 euro en GSMweb 169 bij een T-mobile 300 1 jaar abbo.

Helaas GSMweb is gewoon duur :7

Verwijderd

Wat ik bedoelde met niet zo duur was de V600 vergeleken met soortgelijke telefoons die op dit moment uit zijn, zoals de Samsung E700 en de Sony Z600.
De prijs van de Samsung ligt over het algemeen veel hoger (vooràl bij de Belcompany vergeleken met gsmweb.nl bij een 1 jarig free 30 Orange abbo, maar dat is een andere discussie). De V600 ligt denk ik meer in de buurt van de Z600. En daar ben ik wel blij mee. Overigens: hoe goedkoper hoe leuker natuurlijk, laten we wel wezen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:38 ]

• Miki
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:36:
Wat ik bedoelde met niet zo duur was de V600 vergeleken met soortgelijke telefoons die op dit moment uit zijn, zoals de Samsung E700 en de Sony Z600.
De prijs van de Samsung ligt over het algemeen veel hoger (vooràl bij de Belcompany vergeleken met gsmweb.nl bij een 1 jarig free 30 Orange abbo, maar dat is een andere discussie). De V600 ligt denk ik meer in de buurt van de Z600. En daar ben ik wel blij mee. Overigens: hoe goedkoper hoe leuker natuurlijk, laten we wel wezen :)
Wil niet opnieuw beginnen hoor, maar de Z600 is bij dezelfde GSMweb 50 euro, de moto V600 139 euro. Das een dikke 89 euro verschil, vind ik een hoop :/

De E700 komt redelijk in de buurt, de sim-lock versie van T-mobile kost 86 euro. Dus zonder sim-lock is ie denk ik zo rond de 100 euro wel te verkijgen, geen prijs opgave bij gsmweb.

Hierboven genoemde prijzen gelden voor een T-mobile 300 abbo voor 1 jaar via GSMweb.

Verwijderd

Kreeg net mailtje terug van GSMweb.nl

Geachte klant,

Die hebben wij gewoon. Hij staat bij ons op de site

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSMWEB.NL
Reinoud

fax: 020-7771124/020-7771123
tel: 020-7766366/0207766355

www.gsmweb.nl

Ik geloof het niet echt.... :?

• Mateyo
  • Niet online
Ja, de V600 staat wel bij meer leveranciers op de site, maar hebben ze 'm ook in voorraad?

Verwijderd

die vraag heb ik dus maar eens naar gsmweb gemaild. of ze hem ook uit voorraad kunnen leveren. nu is't wachten op antwoord
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.