{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dat zag ik vandaag ook. Ik heb ze even gemaild of ze het toestel ook echt op voorraad hebben of dat het om een pre-order gaat. Als ik antwoord heb, laat ik het horen!MGSNK schreef op 07 december 2003 @ 21:45:
GSM.nl heeft hem anders al in de prijzenlijst staan, en dat zegt nogal wat
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Verwijderd
Wat ik niet helemaal begrijp trouwens is dat er geen infrarood op zit. Ik vraag me alleen af in hoeverre ik dat uiteindelijk ga gebruiken...
Had ik net gekozen voor de z600, vanwege de bluetooth en afmetingen. Zie ik nu ineens dat en de p900 betaalbaar is voor me en de v600 ook bestaat!
Voordelen v600:
-Mooi!
-Klein(ig)
-VGA resolutie camera
-Bluetooth
-relatief goedkoop
Om PDA achtige functionaliteit te verkrijgen moet ik dan wel n echte PDA er naast nemen.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Eigenlijk zegt dit niks, ze verwachten de V600 eind december te kunnen leveren.Geachte heer/mevrouw,
Wij verwachten de Motorola V600 eind december te kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Sandra Vlot
GSM.NL
[ Voor 6% gewijzigd door Hero op 09-12-2003 11:46 ]
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Verwijderd
Verwijderd
Of is debitel vodafone niet echt aan te raden?
Dat is voor 1 of 2 jaar?
GSM.nl heeft hem met orange 30 1 jaar voor €169,- levering eind december... dus binnen nu en 2 weken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
GSMdealer heeft zijn tekst aangepast:
" Dit toestel is nog niet leverbaar! Het toestel wordt in de eerste week van januari verwacht! U kunt in die tussentijd bij ons alvast het toestel reserveren."
Verwijderd
Ik heb nooit geen problemen gehad met Debitel met Vodaphone. Ik vind Vodaphone alleen nogal duur, dus ik wil eens Orange proberen. Dan kun je wat je niet verbelt/sms't gewoon meenemen. Ideaal voor mij.
Verwijderd
Ik wil ook wel Orange nemen maar iedereen zegt dat ontvangst niet goed is.. en als je nieuwe phone koopt icm. Orange abo is phone duurder dan T-mobile ofzo...
Het lijkt er op dat het nog wel eens even kan gaan duren voordat het toestel beschikbaar is.:
Op dit moment mondjesmaat leverbaar!
Huidige status: niet op voorraad!
m.v.g.
MTSN.nl
Edit: op motorola.nl staat de V600 nu ook!
[ Voor 7% gewijzigd door Hero op 17-12-2003 13:04 ]
Verwijderd
Geachte Meneer Sven,
Helaas is de levertijd van de Motorola V600 nog onbekend.
Als u nog meer vragen heeft, horen wij dat graag.
Mvg,
Icom Telecom
Afdeling Verkoop
Belbeter.nl is een onderdeel van Icom Telecom
Verwijderd
aan de buitenkant dus
Idd lijkt het scherm binnen iets veranderd te zijn. Maar het blijft een mooie foon
[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 17-12-2003 14:13 ]
Verwijderd
Kostte die ?Peter Geerts schreef op 17 december 2003 @ 23:13:
De v525 is inderdaad de zelfde telefoon als de 500, maar dan met vodafone branding. Mijn vriendin heeft hem vorige week gekocht. Het is echt een veelzijdige telefoon, vooral het scherm is heel mooi. Ik heb zelf de t610, maar het scherm van de v525 is veel helderderen heeft meer beeldpunten. De menu structuur is wel even wennen (naamgeving van functies), maar hij werkt verder goed. Pairen via bluetooth met mijn computer werkt probleemloos. De foto's zijn niet de mooiste die ik ooit heb gezien, maar veel beter dan de foto's van mijn t610. andere geinige functies zoals mp3 beltonen werken ook oké
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Hier is touwens nog een linkje naar de hello moto site voor de V600 in case je de site nog nie gezien had:
linkje
Er staat onderandere een lijstje met specs, accessoires en een 360 view van het toestel.
Handsfree speaker zit erop
4x zoom
mp3 beltonen
video filmpjes kan die afspelen
Telefoon wordt alleen maar beter
Verwijderd
Zou ik bijvoorbeeld fotos van mijn camera kunnen downloaden via bluetooth naar mijn computer? Ook ben ik benieuwd of ik mijn telefoonboekje via de computer kan bijwerken.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 01:20 . Reden: lijpe zin ]
ja als je pc ook n bluetooth dongle oid heeftVerwijderd schreef op 18 december 2003 @ 19:15:
Wat ik me eigenlijk afvraag is of je ook nog andere dingen kan doen met de bluetooth kan doen verder dan de wireless headset.
Zou ik bijvoorbeeld fotos van mijn camera kunnen downloaden via bluetooth naar mijn computer?
Ja ook dit kan, iig zeker als je n mac hebt. Een pc kan het vast ook met n extra proggie. Ondersteund deze eigenlijk SyncML?Ook ben ik benieuwd of ik mijn telefoonboekje via de computer kan bijwerken.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
HIER kan je een filmpje downloaden als ie afgaat (MP3 + de verlichting voor bellergroepen rond het M-logo) Beeldkwaliteit is beroerd, maar wel leuk om ff te zien
AAAAAAARGH !!!!!!111 The aggony !!! Ik moet kiezen en vind het niet leuk
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd

Mobile-review is best een leuke site, alleen ik heb geen idee welke taal het is
Verwijderd
Stijlvol

V600 Tussen zijn collega`s

Samsung E700 vs. Motorola V600

Samsung E700 vs. Motorola V600

Meer plaatjes hierzo
Verwijderd
Zou je nu ook met je motorola v500/600 spelletjes kunnen spelen met/tegen sonyericsson?
ik zie trouwens wel adv. staan in de krant van de v525, maar op de website van vodafone staat niks.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 21:02 ]
Ik heb nu een nokia en die sync werkt echt super fijn.
heb ik niet meer :P
Spelletjes tegen een sonyericsson heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk niet dat dat kan. De spelletjes die ik met mijn T610 via bluetooth kan spelen, zijn allemaal mophun spellen. De v525 ondersteund alleen java en ik ben zelf nog geen java spellen tegen gekomen die je via bluetooth kan spelen
Verwijderd

Voor nog meer plaatjes:
Page 1 (er zijn in totaal 5 pagina`s)
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
De prijs zal uitkomen op ruim € 400. De verkrijgbaarheid is nul, in dit topic zijn al verschillende antwoorden van webshops die het toestel eind december/begin januari verwachten te kunnen leveren.henkyyyyyyy schreef op 23 december 2003 @ 12:10:
Iemand al wat meer info waar hij al te koop is en hoe duur??
Oke thnx , ik heb nog tot eind januari om mijn contract bij T-mobile te vernieuwen.Freshbie schreef op 23 december 2003 @ 12:22:
[...]
De prijs zal uitkomen op ruim € 400. De verkrijgbaarheid is nul, in dit topic zijn al verschillende antwoorden van webshops die het toestel eind december/begin januari verwachten te kunnen leveren.
Ik denk dat ik echt op de deze phone ga wachten, omdat deze er op dit moment echt boven uit steekt.
Eerst wilde ik nog voor de E700 gaan, maar deze lijkt me toch fijner. (alleen jammer van die antenne)
Klopt, de antenne is jammer. De Nokia 6600 is ook een mogelijkheid, met geïntegreerde antenne, MMC-kaartjes. Maar wel slechts triband...henkyyyyyyy schreef op 23 december 2003 @ 12:49:
[...]
Oke thnx , ik heb nog tot eind januari om mijn contract bij T-mobile te vernieuwen.
Ik denk dat ik echt op de deze phone ga wachten, omdat deze er op dit moment echt boven uit steekt.
Eerst wilde ik nog voor de E700 gaan, maar deze lijkt me toch fijner. (alleen jammer van die antenne)
Verwijderd
Het design van de v600 is ook veel mooier dan de e700 btw
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 16:06 ]
Ik belde een paar zaken en de V600 zou volgende maand pas komen en dan zou ik met een 300 abbo van T-mobile 1 jaar verlenging 150 euro bij moeten betalen.
Ook vroeg ik ofdat ze de T-mobile versie hadden van de E700. En Media Markt had er nog 2.
Voor deze telefoon met dezelfde verlenging hoefde ik niks bij te betalen.
Toen was de keus snel gemaakt !
Bluetooth gebruik ik btw toch niet!
Verwijderd
Dat zou natuurlijk wel weer jammer zijn.Peter Geerts schreef op 20 december 2003 @ 00:03:
Spelletjes tegen een sonyericsson heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk niet dat dat kan. De spelletjes die ik met mijn T610 via bluetooth kan spelen, zijn allemaal mophun spellen. De v525 ondersteund alleen java en ik ben zelf nog geen java spellen tegen gekomen die je via bluetooth kan spelen
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb trouwens net een mpx200 besteld bij partsupplies.nl.
Ze zouden middels back-order begin januari kunnen leveren.
Indien ik hem 15 januari niet heb mag ik kostenloos annuleren.
Ik denk dat de V600 gelijk op de markt komt, hier staat ook bij dat hij begin januari leverbaar is.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dit betekent dat we de V600 binnenkort eindelijk IRL kunnen gaan bewonderen! Het antwoord lezende denk ik toch dat dat voor half januari al moet kunnen! Laten we dat hopen...Geachte heer
Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.
Dit toestel zal in de eerst komende weken op de Nederlandse markt moeten
verschijnen. Het is ons helaas onmogelijk om u een precieze datum mede te delen.
We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743) onder vermelding van bovenstaand klantnummer.
Wij wensen u van harte een prettige kerst en een voorspoedig Nieuwjaar
Met vriendelijke groet,
Motorola klantendienst Benelux
Verwijderd
Verwijderd
oeps, ben er al achter: 5mb, tov 8 of 9 mb in de e700
[ Voor 33% gewijzigd door dog4life op 27-12-2003 13:10 ]
News by Siddharth Raja on Friday December 05, 2003.
In a statement released earlier, Motorola has confirmed rumors that it is having supply problems for its latest V-series camera phones.
Tom Lynch, President of the Personal Communications Sector at Motorola, said that while the company’s new integrated-camera handsets are winning rave reviews with industry experts, mobile operators, and consumers, supply constraints for integrated-camera components are posing a challenge to delivery efforts.
“The Motorola V300 and V500 began shipping earlier in the quarter and are available today, and the V600 will ship imminently” Lynch said. “Unit volumes, however, are lower than our customers are asking for due to supply constraints for the integrated-camera components.”
“We share our customers' disappointment in the current situation,” Lynch added. “We are doing everything possible to accelerate the supply of camera components – without compromising the quality of our ‘phone-first’ performance or of the picture-messaging experience.”
So there you have it - can we expect the V-series phones to be released before Christmas? Only Motorola can answer that, but the clock is ticking...
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is inderdaad vreselijk dat alles zo ongelooflijk lang duurt. Ik ben al weken aan het wachten en de reviews komen van alle kanten. Die Aston Martin bijvoorbeeld, kun je tegen 1500 pond kopen op ebay. Maarja, ik ben natuurlijk niet zo gek om 1500 pond uit te geven aan een mobieltje voor alleen dat leuke logotje.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 21:03:
Sommigen hebben inmiddels al de Aston Martin Specian Edition... Dan zal de normale ook wel spoedig komen hoop ik
Maar om iedereen weer eventjes zoet te houden:
review Motorola V600 met veel plaatjes
Oja, motorola heeft laatst een hele mooie bluetooth headset gereleased, namelijk de HS810. Deze headset gaat prima samen met de V600.
Ziehier de HS810:

Specs:
- Draadloos en Bluetooth enabled
- 100 uur Standbytijd
- 5 uur gesprekstijd
- Het is mogelijk dit headsetje te pairen met 8 devices
Verwijderd
Verwijderd
Dit wordt nl denk ik mijn volgende telefoon!
Verwijderd
Verwijderd
Carrera limited edition Moto
Aqua style Moto
Davince Moto
Nog meer Moto covers!
Heb nog geen 1 winkel gevonden die zeker weet dat ze ze krijgen...allemaal geruchten tot nu toe.
Verwijderd
Overigens bij de covers zag ik een gave die een beetje highlander style was..... die cover moet ik echt hebben.
Ecodan warmtepomp
http://www.gsmshop.nl/sho...p?c=16&s=6&so=name&p=1717
Verwijderd
Verwijderd
Dit snap ik niet, jij bepaald toch zelf wanneer je verlengd? Of je het nu 3 maanden van te voren doet of 3 maanden erna. Je toestelkorting behoor je toch gewoon te krijgenVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:50:
en zo het is de 2e week van januari... iemand al de motorola gespot? ik moet'm echt snel hebben voordat ik me abbo niet meer kan verlengen
Verwijderd
Verwijderd
http://direct.motorola.co...9_410_eng.pdf?country=NLD
Verwijderd
Ik heb gelezen dat de v700 geen camera heeft dat is al een minpuntje
en hij is iets groter (niet veel maar oogt wel lomper)
maar hij heeft wel zo`n os systeem ( of maakt dat niet echt veschil?)
en hij speelt ook filmpjes af waarvan ik bij de v600 nou niet snap of je zomaar filmpjes er op kan laden en dan afspelen?
kan iemand mij een beetje advies geven?
want wil waarschijnlijk zowieso voor een van de twee gaan
of is het
Verwijderd
Een vergelijkbaar toestel als de v600 is de z600 van sony ericsson. Maar die is dikker en naar mijn mening niet om aan te zien.
Verwijderd
Daarbij, de MPx draait Windows Mobile; Windows op een PC is uit te houden, Windows op een Pocket PC heeft een iets hogere ellende-factor, en Windows op een mobieltje: neeeuuuuh.... (BSOD als je 112 belt
Iemand trouwens enig idee of de Instant-Messaging client op de V600 ook het msn-protocol ondersteunt of alleen Wireless Village?
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Kroymans Hilversum had een paar V600 Aston Martin verkocht voor 700+ Euri
Verwijderd
Beetje te duur... GSMweb is afschuwelijk duur! Bij Belcompany kan ik met een T-mobile 300 abbo de SE T610 voor 29 euro meenemen. Bij GSMweb 105 euroVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:02:
Je kunt nu wel mooi kijken hoe duur hij ongeveer gaat worden als je een abbo afsluit.Vind prijs echt niet raar!
We zullen moeten afwachten wat de grotere winkelketens voor prijzen voor de V600 gaan vragen.
[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 06-01-2004 12:29 ]
AanbiedingVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:45:
Staat toch duidelijk AANBIEDING op de Belcompany site.....
Als ik via internetshop -> mobiele telefonie -> mobiele toestellen kan ik via het menu gewoon een SE T610 aankliken en dan met de 2 vakjes mijn abbo selecteren. Ik zie dan nergens aanbieding
Oh nog wat... de SE T610 is opeens 61 euro
Helaas GSMweb is gewoon duur
Verwijderd
De prijs van de Samsung ligt over het algemeen veel hoger (vooràl bij de Belcompany vergeleken met gsmweb.nl bij een 1 jarig free 30 Orange abbo, maar dat is een andere discussie). De V600 ligt denk ik meer in de buurt van de Z600. En daar ben ik wel blij mee. Overigens: hoe goedkoper hoe leuker natuurlijk, laten we wel wezen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:38 ]
Wil niet opnieuw beginnen hoor, maar de Z600 is bij dezelfde GSMweb 50 euro, de moto V600 139 euro. Das een dikke 89 euro verschil, vind ik een hoopVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:36:
Wat ik bedoelde met niet zo duur was de V600 vergeleken met soortgelijke telefoons die op dit moment uit zijn, zoals de Samsung E700 en de Sony Z600.
De prijs van de Samsung ligt over het algemeen veel hoger (vooràl bij de Belcompany vergeleken met gsmweb.nl bij een 1 jarig free 30 Orange abbo, maar dat is een andere discussie). De V600 ligt denk ik meer in de buurt van de Z600. En daar ben ik wel blij mee. Overigens: hoe goedkoper hoe leuker natuurlijk, laten we wel wezen
De E700 komt redelijk in de buurt, de sim-lock versie van T-mobile kost 86 euro. Dus zonder sim-lock is ie denk ik zo rond de 100 euro wel te verkijgen, geen prijs opgave bij gsmweb.
Hierboven genoemde prijzen gelden voor een T-mobile 300 abbo voor 1 jaar via GSMweb.
Verwijderd
Geachte klant,
Die hebben wij gewoon. Hij staat bij ons op de site
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSMWEB.NL
Reinoud
fax: 020-7771124/020-7771123
tel: 020-7766366/0207766355
www.gsmweb.nl
Ik geloof het niet echt....
Verwijderd
Dit topic is gesloten.