eMule opensource eDonkey, deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig een hele sloot zaldzame files te dlen met gemiddel 30 bronnen per file
30 sources isnie zeldzaam hoor... onder de 10 wordt het pas lastig

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DynaMikeY schreef op 12 mei 2003 @ 16:35:
Ik ben al een jaar of 3 een trouwe edonkey gebruiker, en sinds sept '02 een emule gebruiker. Kan dus wel zeggen dat ik een ervaren user ben. :)

Ik ben afgelopen week tegen een probleem aangelopen waar ik me echter geen raad mee weet. Mijn downloads zijn traag als dikke stront door een trechter :r :r :r Ook al is mijn download queue rijkelijk gevuld met populair downloads, en share ik vrij actief mijn eigen releases (~5GB western films), en ben ik dagen achtereen connected. Ik heb dagelijks 2-3x zoveel uptraffic als downtraffic.
Je hebt in ieder geval een Low-ID... (gele pijltjes rechtsonderin, ipv groene)

Wat ook heel vaag is, is bijv. bij je 1 na laatste file, die is hilmal blauw, maar toch staat er 0/500.. dus je bent met 0 clients geconnect, of 0 clients hebben iets wat jij moet.. en toch issie blauw. :?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:38:
[...]

Je hebt in ieder geval een Low-ID... (gele pijltjes rechtsonderin, ipv groene)
Dat is dan een slecht voorbeeld plaatje, normaal gesproken heb ik gewoon high IDs, maar je bent iig opmerkzaam :)

(ik zal vanavond een nieuw, en minder layout verneukend plaatje uploaden...zit momenteel @ work)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:38:
[...]
...
Wat ook heel vaag is, is bijv. bij je 1 na laatste file...
das Grand theft auto zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Er is een workaround uitgebracht van emule. Downloads van boven de 2 GB geven elke keer een error.
- crash/messagebox "An invalid argument was encountered." , when displaying progressbar of files >2gb
Solution as workaround: recompile with vs2002 :-/

VQB: here is the "workaround"
ed2k://|file|eMule0.28b2.zip|1284193|3885F6A0B67DE136C0044AD176B66AA8|/|sources,12.231.251.202:8754|/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:35:
30 sources isnie zeldzaam hoor... onder de 10 wordt het pas lastig
Ik vind 30 sources gewoon echt niet zeldzaam :+ Zelfs 10 is nog prima te doen. Ik heb genoeg dingen in mijn queue staan die maar 1 persoon heeft en ja, dat is nog al eens een kwestie van wachten.
Zolang de hele file maar online blijft komt het vanzelf binnen.
bbarten81 schreef op 12 mei 2003 @ 15:47:
ik heb het idee dat als ik emule afsluit ieder keer dat ik weer als ik connect, bij iedereen onder aan de rij kom te staan. Ik moet mijn comp wel uit doen, want ik kan niet slapen met dat lawaai. Is het beter om hem 24/7 te laten draaien. Ik ben bezig een hele sloot zaldzame files te dlen met gemiddel 30 bronnen per file. Is dit waar deze theorie? Na een format c ben je je credits ook kwijt?
Ach, ik draai ook maar 12-18 uur per dag eMule en ik kan niet zeggen dat het heel slecht gaat ;) Gewoon een kwestie van braaf elke ochtend aanzetten en laten ratelen. Het komt vanzelf allemaal wel binnen.
Na een format c ben je je credits NOOIT kwijt. Je credits worden namelijk opgeslagen bij de mensen naar wie je upload. Je eigen creditfile is dus de plek waar de credits van alle mensen instaat waar jij van gedownload hebt.
Neemt niet weg dat het uitermate sociaal is om een backupje te maken van je eMule mapje bij een format c (sowieso handig want dan hoef je niks opnieuw te installen ;)) of je maakt net als ik een eMule partitie :+.
DynaMikeY schreef op 12 May 2003 @ 16:35:
Ik ben afgelopen week tegen een probleem aangelopen waar ik me echter geen raad mee weet. Mijn downloads zijn traag als dikke stront door een trechter :r :r :r Ook al is mijn download queue rijkelijk gevuld met populair downloads, en share ik vrij actief mijn eigen releases (~5GB western films :7 :7 ), en ben ik dagen achtereen connected. Ik heb dagelijks 2-3x zoveel uptraffic als downtraffic.
Ten eerste zou ik je inderdaad aanraden om je client up to date te houden en je ID in de gaten te houden maar daar ligt het niet echt aan geloof ik.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je 'teveel' download en je je eigen verbinding dichtknijpt. Ik krijg zelf ook dit soort problemen als ik een totaal van 6000 sources heb voor al mijn downloads.
Ik probeer meestal onder de 4000 te blijven (@home) omdat ik gewoon het idee heb dat het dan lekkerder loopt (meestal zit ik overigens onder de 100 sources voor mijn downloads maar ok ;)).
De reden waarom ik dit denk is nog het volgende, bij GTA 3 (ja die is te makkelijk ;)) zie je 0/529 staan. eMule heeft dus gewoon geen headroom om die connecties 'af te gaan' (je ziet het bij meer files die in je queue staan hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 12:40
net geprobeerd om 0.28b te installeren.

1 groot drama. Al mijn downloads kwijt en kreeg geen hoog id meer. Ben maar snel teruggegaan naar 0.28a. Gelukkig nu wel weer al mijn downloads terug en weer een hoog id.

Iemand meer last van deze problemen met de nieuwe client??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
fredgroes schreef op 12 mei 2003 @ 18:01:
net geprobeerd om 0.28b te installeren.

1 groot drama. Al mijn downloads kwijt en kreeg geen hoog id meer. Ben maar snel teruggegaan naar 0.28a. Gelukkig nu wel weer al mijn downloads terug en weer een hoog id.

Iemand meer last van deze problemen met de nieuwe client??
wat heb je gedaan dan?? BIj mij doet ie het prima namelijk. Denk gewoon dat je wat fout heb gedaan.
-gewoon alleen de exe vervangen (na het afsluiten van emule natuurlijk)
-in deze versie ff webserver mapje uitpakken in je emule mpa
-en starten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hij werkte bij mij prima, hoewel ik wel alleen maar de .exe vervang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
ik heb gewoon de 0.28b installer van het net geplukt en deze over 0.28a geinstalleerd. Deze methode werkte bij 0.27c naar 0.28a ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

fredgroes schreef op 12 May 2003 @ 18:21:
ik heb gewoon de 0.28b installer van het net geplukt en deze over 0.28a geinstalleerd. Deze methode werkte bij 0.27c naar 0.28a ook
De methode hoort ook gewoon te werken hij is echter niet handig. Als je een goed werkende install hebt met je eigen settings etc (en, heel belangrijk/sociaal, een creditfile) dan is het veel makkelijker om bij een update de 'binaries' versie te downloaden, die uit te pakken en als ENIGE de .exe te plakken in je emule-dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog wellis het spel counterstrike. En als ik dat met emule aan doe (met standaard instellingen: onbeperkt upload en onbeperkt download) dan heb ik een ping van over de 1000 en is het dus onmogelijk om te spelen. Maar ik wil ook niet achteraan de wachtrij staan.
-Hoe kan ik toch spelen zonder achteraan de wachtrij te moeten?

Ik heb al geprobeerd om upload op 1 te zetten en download op 3, maar dan heb ik nog ping over de 100 en dat is ook onspeelbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
de credit file ben ik dus helaas kwijtgeraakt bij het uninstallen van 0.28b. Stom ook geen backup van de dir gemaakt (hoevaak heb ik het ook alweer gelezen hier). Gaan we methode van icestorm nog eens proberen.

Maar heb jij een verklaring voor het verkrijgen van een low-id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ten eerste zou ik je inderdaad aanraden om je client up to date te houden en je ID in de gaten te houden maar daar ligt het niet echt aan geloof ik.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je 'teveel' download en je je eigen verbinding dichtknijpt. Ik krijg zelf ook dit soort problemen als ik een totaal van 6000 sources heb voor al mijn downloads.
Ik probeer meestal onder de 4000 te blijven (@home) omdat ik gewoon het idee heb dat het dan lekkerder loopt (meestal zit ik overigens onder de 100 sources voor mijn downloads maar ok ;)).
De reden waarom ik dit denk is nog het volgende, bij GTA 3 (ja die is te makkelijk ;)) zie je 0/529 staan. eMule heeft dus gewoon geen headroom om die connecties 'af te gaan' (je ziet het bij meer files die in je queue staan hoor).
Ik denk dat je gelijk hebt... ik heb gisternacht enkele downloads eruit gemikt (ongeveer de helft)... en ik zie nu enkele completed downloads staan, en DUMeter geeft aan dat er 3.07GB traffic geweest is :7

Toch vreemd, want ik heb in deze configuratie langere downloadqueue's gehad, en die liepen allemaal toch wel goed. Maar goed... het _lijkt_ nu solved.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13
DynaMikeY, ik ben blij dat het beter (lijkt) te gaan nu :)

Ik zag alleen op je screenshot dat je nog eMule versie 22 gebruikt. Ik raad je dan ook sterk aan om even een nieuwere versie te installeren. Uit mn hoofd zijn er namelijk een aantal features zoals sources tussen clients uitwisselen en nog wat andere dingen flink veranderd in versie 23, en worden sommige clients zelfs geweigerd...

Als je op zeker wilt spelen, dan kan je het beste versie 27c nemen. Die heeft bij iedereen die ik ken stabiel gedraaid, en nooit problemen opgeleverd (behalve de "An attempt was made to access an unnamed file past its end" maar dat is geen cruciale fout, alleen irritant).

Je kan natuurlijk ook gewoon 28b nemen. Voor zover ik weet draait ie stabiel, en hebben er zich nog geen problemen voor gedaan..

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 12 May 2003 @ 18:23:
[...]

De methode hoort ook gewoon te werken hij is echter niet handig. Als je een goed werkende install hebt met je eigen settings etc (en, heel belangrijk/sociaal, een creditfile) dan is het veel makkelijker om bij een update de 'binaries' versie te downloaden, die uit te pakken en als ENIGE de .exe te plakken in je emule-dir.
In dit geval zou ik toch ook nog even de rest checken. Er zit namelijk een nieuwe webserver bij (emule.tmpl). Wat extra functies zitten erin, en beetje anders vorm gegeven...

Die moet je dus ook even unzippen, maar over het algemeen is alleen de .exe voldoende ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier het probleem dat als ik emule laat connecten naar een server hij me er na ongeveer 1 sec weer afgooit.Soms vindt ie uiteindelijk een server waar ie een tijdje op blijft maar op de grote servers meestal niet. Ik heb wel gewoon een high id.(emule 27.c)(28.a zelfde probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 12 mei 2003 @ 18:48:
In dit geval zou ik toch ook nog even de rest checken. Er zit namelijk een nieuwe webserver bij (emule.tmpl). Wat extra functies zitten erin, en beetje anders vorm gegeven...
Ok, dat kan :P. Ik gebruik de webserver zelf niet, ik heb niet zoveel haast dat ik vanaf school linkjes moet toevoegen.

DynaMikey, het waarom weet ik niet zo goed, ik vind het altijd lastig vergelijken met 'vroeger' om het zo maar te zeggen maar ik ben blij dat het iig lijkt te werken.
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:53:
Ik heb hier het probleem dat als ik emule laat connecten naar een server hij me er na ongeveer 1 sec weer afgooit.Soms vindt ie uiteindelijk een server waar ie een tijdje op blijft maar op de grote servers meestal niet. Ik heb wel gewoon een high id.(emule 27.c)(28.a zelfde probleem)
Geen vage meldingen in je log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 12 May 2003 @ 18:58:

Geen vage meldingen in je log?
Nee alleen dat connection lost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 12 mei 2003 @ 18:58:
[...]

Ok, dat kan :P. Ik gebruik de webserver zelf niet, ik heb niet zoveel haast dat ik vanaf school linkjes moet toevoegen.
Tsja, ik gebruik m zelf wel eens om te checken of er al iets klaar is.

Filmpje klaar? ==> Naar huis!
Flimpje niet klaar? ==> Nog ff doorleren op school :D

T is ook wel leuk om afentoe te kijken, en ik zet er zelfs nog wel eens een linkje bij... Maar, ik ben met je eens, het is meer een gaget dan dat het echt functioneel is ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
ook met de binaries versie dezelfde problemen als met de installer. Downloads weg en ID laag. Ik las op het forum van emule dat het probleem van een laag id al gemeld is. Nu wachten op de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
En is je temp. dir wel goed ingesteld? Misschien moet je die weer opnieuw instellen als je preferences ook weg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Daar heb ik ook al naar gekeken maar die staan gewoon goed de links naar de temp en incoming dir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:23:
Ik speel nog wellis het spel counterstrike. En als ik dat met emule aan doe (met standaard instellingen: onbeperkt upload en onbeperkt download) dan heb ik een ping van over de 1000 en is het dus onmogelijk om te spelen. Maar ik wil ook niet achteraan de wachtrij staan.
-Hoe kan ik toch spelen zonder achteraan de wachtrij te moeten?

Ik heb al geprobeerd om upload op 1 te zetten en download op 3, maar dan heb ik nog ping over de 100 en dat is ook onspeelbaar.
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:23:
Mijn wachtrijen zijn ongelovelijk groot. Als ik eeen file download met 400 sources dan begin ik met al de sources op de 150 ste wachtrij ofzo. Terwijl ik onbeperkt upload en 24/7 aan heb en zo al een paar maanden. Heb ik misschien iets verkeert ingesteld?
Zo kijken of ik nu antwoord krijg voordat niemand het meer leest.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:28:
[...]
Zo kijken of ik nu antwoord krijg voordat niemand het meer leest.
Om te beginnen is het een goed idee om hem dan op max. 1 up te zetten ja.

Verder zou ik je max aantal connecties ook drastisch terugschroeven, en het max. connecties per 5 seconde ook wat omlaag zetten...

Ik ben echter bang dat jou verbinding het eigenlijk niet aan kan. Ik kan nog makkelijk spelen met een ping van onder de 50ms, terwijl ik nog 10k upload ofzo.

Misschien is het een uitkomst om eens een leechmod te zoeken, zodat je je upload op 0 kan zetten? Wees dan alleen wel zo sterk (en sociaal) om dan je download ook omlaag te schroeven, en, om je upload nádat je klaar bent met CS-en, gewoon weer omhoog te zetten.

Ook voor je eigen bestwil naturlijk, omdat je anders gewoon geen credit krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En dat je achteraan moet sluiten in een wachtrij is logisch ;) Veel uploaden en dan kom je sneller door de rijen heen door je credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 20:32:
[...]

Om te beginnen is het een goed idee om hem dan op max. 1 up te zetten ja.

Verder zou ik je max aantal connecties ook drastisch terugschroeven, en het max. connecties per 5 seconde ook wat omlaag zetten...

Ik ben echter bang dat jou verbinding het eigenlijk niet aan kan. Ik kan nog makkelijk spelen met een ping van onder de 50ms, terwijl ik nog 10k upload ofzo.

Misschien is het een uitkomst om eens een leechmod te zoeken, zodat je je upload op 0 kan zetten? Wees dan alleen wel zo sterk (en sociaal) om dan je download ook omlaag te schroeven, en, om je upload nádat je klaar bent met CS-en, gewoon weer omhoog te zetten.

Ook voor je eigen bestwil naturlijk, omdat je anders gewoon geen credit krijgt...
Ik heb al eerder naar die mods gezocht. Maar kan het niet vinden. Zou je mij zo'n mod (link ernaar) kunnen pmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee, want ik ben absoluut geen voorstander van die mods. Ik weet dat ze bestaan, ik weet ook waar ze staan, maar ik ga je geen linkje geven, sorry.

Ik heb veel liever dat je gewoon je eMule uitzet, en daarna weer upload. Zo spaar je gewoon credit op, en dan maakt echt niet heel erg veel uit als je je eMule even uit zet.

Of ga anders opzoek naar een andere oplossing, en gebruik zo'n mod echt als laatste redmiddel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gebruik even 'netlimiter' om je upload op 1 te zetten. Maar ook alleen, en nogmaals alleen in noodgevallen... Zo heb je geen leechermod nodig.
En onthou: zet je limiet onmiddelijk eraf als je gestopt bent met spelen! Dan share je tenminste weer en bouw je ook credit op!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu "te veel verbindingen". Ik heb het even proberen te zoeken. Dus als ik wat over het hoofd heb gezien spijt het me.
Maar wat betekent dit en wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een kwestie van even wachten. Als je dat ziet is Emule nog even bezig met het bekijken van alle clienten waarmee jij wil verbinden. Na een tijdje zie je dan gewoon hun emule versie en hoeveelste je in hun wachtrij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Weet niet maar bij mij wil ie ook niet downen.
Nu weer 1 bestand (van de 8) en die heeft een lage prior terwijl de hoge (2 stuks) niks willen doen :(.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 18:46:
DynaMikeY, ik ben blij dat het beter (lijkt) te gaan nu :)

Ik zag alleen op je screenshot dat je nog eMule versie 22 gebruikt. Ik raad je dan ook sterk aan om even een nieuwere versie te installeren. Uit mn hoofd zijn er namelijk een aantal features zoals sources tussen clients uitwisselen en nog wat andere dingen flink veranderd in versie 23, en worden sommige clients zelfs geweigerd...

Als je op zeker wilt spelen, dan kan je het beste versie 27c nemen. Die heeft bij iedereen die ik ken stabiel gedraaid, en nooit problemen opgeleverd (behalve de "An attempt was made to access an unnamed file past its end" maar dat is geen cruciale fout, alleen irritant).

Je kan natuurlijk ook gewoon 28b nemen. Voor zover ik weet draait ie stabiel, en hebben er zich nog geen problemen voor gedaan..
Ik upgrade altijd meteen naar de laatste build, zelfs al ie is nog niet official. Maar door dat gedoe moet langzame downloads ben ik teruggegaan naar de voor mij laatste correct werkende versie, waarmee het ZEKER goed zou gaan, en dat was 0.22, want die had ik nog op HD staan.

Dit hielp echter niks, dus ik was weer 'terug' gegaan naar de laatste stable version (0.27c, zit nu op 0.28a), het plaatje was echter van afgelopen zaterdag... maar was louter ter illustratie van het probleem. (ik krijg ook geen low ID's normaal gesproken)

Het probleem is idd solved, want ik zit nu, tegen het einde van de dag, op ~4GB traffic. Hij doet het dus weer als vanouds (zal Chello waarderen :)), het killen van de enkele downloads heeft dus geholpen. <-- tip voor anderen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Net overgegaan van .27c naar 28b, (binaries>.exe vervangen).
Het lijkt wel of het binnen halen veel sneller gaat, en veel meer :? zoekresultaten, zonder foutmelding :)

alleen om de "paar" minuten wil die wisselen van server, maar maakt toch weer opnieuw verbinding met de zelfde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd heb ik ook ongelovelijk weinig search results. Vorige week heb ik hetzelfde filetje gezocht en kon ik het wel vinden en nu niet. En toen waren het results met veel bronnen.
Wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

global search gebruiken.

Ik heb sinds kort een router er tussen hangen, en sinds ik die heb connect ik steeds aan dezelfde server. Niet dat dat een probleem is, maar het valt me wel op. Iemand anders die dat ook heeft :?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 02:06:
Laatste tijd heb ik ook ongelovelijk weinig search results. Vorige week heb ik hetzelfde filetje gezocht en kon ik het wel vinden en nu niet. En toen waren het results met veel bronnen.
Wat kan ik eraan doen?
Vergeet je niet toevallig om hem bij "Method" op "Global Search" te zetten?

Ik snap nog steeds niet waarom ze die optie niet standaard aan hebben staan. Waarschijnlijk om het netwerk minder te laten belasten, maarja, iedereen gebruikt toch de Global Search, dus ze kunnen het net zo goed wel boven aan zetten :z

Misschien dat ik dat zelf ooit eens kan knutselen, of iemand anders? Lijkt me niet zo moeilijk om dat even te veranderen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Hebben jullie ook vaak dat je bij veel users een QR van 1 hebt, maar het duurt heel lang voordat er echt getransfered gaat worden:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akrul/got/QR.gif

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nee niet zo extreem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dope-E schreef op 13 mei 2003 @ 10:39:
Hebben jullie ook vaak dat je bij veel users een QR van 1 hebt, maar het duurt heel lang voordat er echt getransfered gaat worden:

[afbeelding]
Mooi, jij staat wel bij heel veel op nummer 1, maargoed als er bij al die sources mensen in de wachtrij komen met meer credit, dan schuif jij wat plaatjes terug, en duurt het inderdaad lang:

Solution --> eMule 24/7 aan met upload op 16 net als ik ! En als je eenmaal over de 10000 known clients hebt gaat het wel wat sneller let maar op. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld bij mij 740mb gedownload :) dus als ik hun files eff afstruin heb ik binnen 30 seconden verbinding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 15:27:
[...]

Mooi, jij staat wel bij heel veel op nummer 1, maargoed als er bij al die sources mensen in de wachtrij komen met meer credit, dan schuif jij wat plaatjes terug, en duurt het inderdaad lang:

Solution --> eMule 24/7 aan met upload op 16 net als ik ! En als je eenmaal over de 10000 known clients hebt gaat het wel wat sneller let maar op. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld bij mij 740mb gedownload :) dus als ik hun files eff afstruin heb ik binnen 30 seconden verbinding :P
Ja das heel leuk en aardig die upload op 16, maar ik zit hier op chello en dan is 16 de max.
MAAAAARRRR die ***verbinding haalt nooit 16KB/s, tijdens de piekuren zelfs amper de 8, eerder 6. Als ik dan de upload van emule hoog zet kan ik verder helemaal niks meer op internet doen, nou ja of je moet surfen met een 14k4 leuk vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 14-09 18:52
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 15:27:
[...]

Solution ! En als je eenmaal over de 10000 known clients hebt gaat het wel wat sneller let maar op.
waar kan je zien hoeveel known clients je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

patryk schreef op 13 May 2003 @ 16:04:
[...]

waar kan je zien hoeveel known clients je hebt?
Bij server tab, en dan je log tab onderin. Helemaal bovenin staat known clients.

Zoiets dus:
05/13/03 14:49:55: Found 8468 known shared files
05/13/03 14:49:55: Creditfile loaded, 5835 clients are known

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mmz, oke, ik wil geen overbodige paniek creëren, maar ik kom dus net thuis, word ik vrd*mme op een mooie XP BSOD getrakteerd :/

In mn logs staat dat ie 3 min. geleden kwam, dus ik heb het nét gemist. En, ik heb een sterk vermoeden dat het aan eMule 28b ligt. Ik heb nog nooit een BSOD gehad eigenlijk, en volgens mij is er verder nix mis. Enige wat ik veranderd heb is dus 28b...

Maarja, ik laat m maar gewoon lekker aan staan, hoop dat het niet nogmaals gebeurd...

En nogmaals, het is NIET zeker dat het door 28b komt he, voordat iedereen hysterisch word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou niet handig om voor de verschillende verbindingen die je kunt hebben (adsl, kabel etc etc) de optimale instellingen in de faq te zetten. Ik heb bijvoorbeeld ADSL comfort, wat zijn daar bijvoorbeeld de optimale instellingen voor qua "max connections"... En zo heb je natuurlijk ook chello enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Optimale settings zijn echt te afhankelijk van zowel plaats/verbinding/stand van de maan/etc :).
Het is erg lastig om daar richtlijnen voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Zoefff schreef op 13 May 2003 @ 16:45:
En nogmaals, het is NIET zeker dat het door 28b komt he, voordat iedereen hysterisch word ;)
ik kom thuis en mag inloggen in win2k, ipv unlocken :(
ook 28b...
ik denk dus dat er een bugje inzit...

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Mijn 28B heeft de hele nacht en dag gedraaid, 3 files gecomplete , no problemo ( yet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
* Zoefff raadt Blue_White_Army aan om op zoek te gaan naar een stukje blank hout om ff af te kloppen (tenzij ie niet bijgelovig is natuurlijk ;) )

Neehoor, ik hoop maar dat het toeval is dat ie gecrasht is hier.. En anders merken we het vast snel genoeg aan een hotfix oid. Ik heb het forum van www.emule-project.net nog ff doorgespit, maar heb nix over crashes van eMule icm win2000/xp gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Mijn bureau is van blank hout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

GoUdViS schreef op 13 May 2003 @ 16:42:
[...]

Bij server tab, en dan je log tab onderin. Helemaal bovenin staat known clients.

Zoiets dus:
05/13/03 14:49:55: Found 8468 known shared files
05/13/03 14:49:55: Creditfile loaded, 5835 clients are known
Nou ik heb r meer dan 10000 hoor, maar dat blijkt dus niet uit te maken :(
13-5-2003 16:17:01: Kredietbestand geladen, 10328 bekende gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
Hoe krijg je het voor elkaar om beschuldigd te worden van credittheft, terwijl ik 100% zeker weet dat ik me daar absoluut niet mee bezig hou!! gebruik wel 3 emule door elkaar kan het daar aan liggen?
Dope-E schreef op 13 May 2003 @ 15:44:
[...]
Als ik dan de upload van emule hoog zet kan ik verder helemaal niks meer op internet doen, nou ja of je moet surfen met een 14k4 leuk vinden ;)
off topic, die 14k4 is wel gegarandeerd, chello niet ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Martinus op 13-05-2003 20:05 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:23
_/-\o_ _/-\o_ @ eMule 0.28b

Ik heb net een update van 0.26b naar 0.28b gedaan. Sjeez wat een verschil zeg. CPU load van 40-60% naar 20% op de P133. :)

Soms trok eMule 0.26 als ik veel tegelijk aan het downloaden was zelfs zo'n 80%. Die P133 is mijn router waar geen moni op zit en die bestuur ik met radmin die toch wel zo'n 40% cpu trekt om een beetje soepel te lopen.

Maw, soms kon ik gewoon niet eMulen omdat de router te veel aan het eMulen was, snap je :'( 8)7. Daar heb ik nu dus geen last meer van :).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:47

Ankh

|true

Ik ga zo mijn emule verplaatsen op mijn windows 2003 server, zodat hij dan 24/7 per dag aanstaat, ff mijn known list ff updaten ;x
28b loopt hier zonder enige problemen dus dat is lekker :D
Enkel ik mis 1 functie (alleen weet ik niet meer welke dat was, arg ik wordt oud!!! 8)7 )

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik mis de optie om met 1 klik naar een ander "shift" te gaan.
ik heb een night en een day shift. de laatste begint om 18:00 en heeft bv een lagere max connecties, zodat ik tenminste kan surfen :)

ik wil dus makkelijk kunnen switchen, als ik bv tv ga kijken ofzo of niet ga slapen :o

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Nobody op 13-05-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik schreef op 11 May 2003 @ 20:54:
Ik weet dat het in elke FAQ wel voorkomt hoe je van je lowID af moet komen. Ik heb de verschillende eMule en eDonkey dl 1 t/m 5 in grove lijnen doorgeworsteld en de aanwijzingen in de dutchemulefaq.tk gevolgd. Ik draai hier nu Win98SE met atguard versie 3.2 met de volgende regels:

TCP -inbound permit: Remote: any service local:4662;4661 app: Emule
TCP -outbound permit: Remote: any service local:any service app: Emule
UDP -inbound permit: Remote: any service local:4665;4672 app: app: Emule
UDP -outbound permit: Remote: any service local:any service app: Emule

Met deze instellingen heb ik in principe voldaan aan de gevraagde poorten. Toch krijg ik het niet voor elkaar om een highid te krijgen. Ik zit rechtstreeks via chello op het net, dus geen verdere routers/switchen ertussen. Als ik de connection test doe op welke poort dan ook, dan krijg ik een time-out en de melding van de mogelijke stealth firewall. Als ik via @guard de verschillende poorten test dan zegt hij dat het verkeer doorgang krijgt, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

Heeft iemand suggesties of ideëen waarmee ik nog aan de slag kan gaan?

edit:

Zelfs als ik @guard volledig laat zakken (uitzet dus en ja ik weet dat dat niet zo slim is als je ip adres via de cliënt te achterhalen is) dan krijg ik te horen dat mijn poort 4662 niet te bereiken is. Ik ben het spoor even bijster.
Ik begrijp er nu nog minder van. Ik heb v.28a draaien met dat uiteraard onvermnijdelijke lowID. Als ik die connectietester probeer krijgt hij whatsoever geen reactie van pport 4662. Kijk ik in de log van mij vuurmuur. Zijn de uitgaande connecties die ik heb allemaal wel via poort 4662, terwijl die volgens emule dicht zit. :? :?

Iemand inmiddels al enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk iedereen af en toe ook eens in zijn upload-queue om te zien of er nog [GoT]'ers instaan?
En zo ja: ook even toevoegen aan de friend-list. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 20:53:
Kijk iedereen af en toe ook eens in zijn upload-queue om te zien of er nog [GoT]'ers instaan?
Heb een stuk of 35 Gotters in m'n lijstje maar Kip of zelfs Zoefff, de topic(s) starter ben ik nog niet tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renard schreef op 13 May 2003 @ 21:11:
[...]

Heb een stuk of 35 Gotters in m'n lijstje maar Kip of zelfs Zoefff, de topic(s) starter ben ik nog niet tegen gekomen :)
Dan moet je wat meer pr0n sharen, dan kom je me vanzelf tegen... :+

Ik heb er nu een stuk of 5 (incl. Zoefff), terwijl ik bijna 80gig geshared heb staan, dus ik had er wel wat meer verwacht.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
Dan moet je wat meer pr0n sharen, dan kom je me vanzelf tegen... :+

Ik heb er nu een stuk of 5 (incl. Zoefff), terwijl ik bijna 80gig geshared heb staan, dus ik had er wel wat meer verwacht.
oei 80 gig ! ik heb maar een hdd van 30 gig, waarvan 10 gig geshared, ik was al op zoek naar een grotere hdd 120gig ofzo dan kan ik ook wel 80 sharen 8)7
hopelijk kom ik dan wel tegen :p
maar uh 10 gig met polaire bestanden leek me wel voldoende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de weg, sinds versie o.28a download ik maar met 0.7 :( en vind hij veel minder sources op dezelfde serverlist, toch een beetje raar vind ik? terwijl ik een hi id heb en emule staat al een paar uur aan

ik ga ook eens gotters zoeken :P

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:53:
Hoe kun je die que bekijken in 0.28? Bij 0.26 kon ik rechts klikken bij verzendingen en dan 'toon wachtlijst' oid, maar bij 0.28 zie ik dat niet meer :? :(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
ShotGun schreef op 13 May 2003 @ 22:34:
[...]

Hoe kun je die que bekijken in 0.28? Bij 0.26 kon ik rechts klikken bij verzendingen en dan 'toon wachtlijst' oid, maar bij 0.28 zie ik dat niet meer :? :(.
Op het balkje klikken waar Uploads op staat. Volgende is queue en die daarna is known clients. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 05:48
dan heb je toon wachtlijst uit staan in de prefs :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:53:
Ja, maar ik kijk ook bij de downloads of er nog Gotters tussen zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:10
Ik heb tot nu toe 7 [Got]'ers bij elkaar kunnen sparen, en toch al 40416 clients known

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Probleempje:
Een aantal weken geleden ben ik vanwege het searchprobleem (die foutmelding) overgestapt van eMule 0.27c naar 0.28a. Heeft een tijdje goed gedraaid, maar op een gegeven moment liep ie telkens naar ~100% CPU.
Ik heb daarom deze week 0.28b geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds. Als ie een tijdje full CPU draait komt er ook geen traffic meer in of uit eMule. Is hier iets aan te doen? Evt. een vergelijkbare client aan te raden die geen beperkingen heeft t.o.v. eMule?

Specs: Athlon XP 1800+ / 512 MB DDR mem / WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op 13 May 2003 @ 23:33:
Ik heb tot nu toe 7 [Got]'ers bij elkaar kunnen sparen, en toch al 40416 clients known
Ik heb er ook pas 7, en 4 daarvan zijn [GoT]Mito chief en donpedro namen, populaire naam om te jatten blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Korakal schreef op 13 May 2003 @ 23:35:
Probleempje:
Een aantal weken geleden ben ik vanwege het searchprobleem (die foutmelding) overgestapt van eMule 0.27c naar 0.28a. Heeft een tijdje goed gedraaid, maar op een gegeven moment liep ie telkens naar ~100% CPU.
Ik heb daarom deze week 0.28b geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds. Als ie een tijdje full CPU draait komt er ook geen traffic meer in of uit eMule. Is hier iets aan te doen? Evt. een vergelijkbare client aan te raden die geen beperkingen heeft t.o.v. eMule?

Specs: Athlon XP 1800+ / 512 MB DDR mem / WinXP Pro
Had ik ook, client.met etc ff bewaren en opnieuw installen, dat deed bij mij de truk.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je mensn met een low-id ook uit je upload qeue enzo verwijderen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Hmmmm.... ik ben al lange tijd fervent gebruiker van emule en in het begin ging het downloaden ook redelijk, maar sinds een half jaar schiet het niet op. Zowel populaire als niet-populaire bestanden duurt toch vaak minstens een dag.
Voor de gein heb ik daarom Kazaa Lite maar weer eens gebruikt. De kans is daar toch redelijk groot dat er een grote uploader in je lijst komt en dan gaat het behoorlijk snel. Snelheden van boven de 150 Kb/s zijn dan geen uitzondering in tegenstelling tot emule.

OK, voor de wat zeldzamere files blijf ik emule gebruiken, maar voor de wat populairdere movies etc. lijkt Kazaa Lite voor mij momenteel een beter alternatief te zijn. De standaard Kazaa Lite Master 1000 instelling helpt natuurlijk ook lekker mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Ja, maar wat voor kwaliteit films heb je dan? 8)7 TOch niet deie van 300 mb he, want die zijn het aanzien niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
legolas82 schreef op 14 mei 2003 @ 09:49:
Ja, maar wat voor kwaliteit films heb je dan? 8)7 TOch niet deie van 300 mb he, want die zijn het aanzien niet waard
Nee nee, dezelfde films die op emule worden aangeboden. Ik kom op het kazaa-netwerk uploaders tegen die in hun eentje over de 100 Kb/s leveren. Dat heb ik bij emule nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dat komt omdat op het KaZaA netwerk iedereen van iedereen kan downloaden, omdat er geen creditsysteem word gehandhaafd (ze hebben wel iets geloof ik, maar dat is heel makkelijk te kraken d8 ik).

Als jij dus met je Chello lijntje een 100Mbitter tegen komt, dan kan je daar meteen van downloaden.

In eMule is het wat evenwichtiger. Tuurlijk zijn er ook snelle mensen, maar vaak kom je daar niet op, omdat je niet snel genoeg bent, en (dus) te weinig upload-credit hebt. Eigenlijk best logisch.

Als je een snelle verbinding hebt, kan je ook van snelle mensen downloaden, omdat je ook snel upload. Heb je ee minder snelle verbinding, dan kan je in principe alleen van wat minder snelle mensen downloaden, omdat je minder upload. Heel eerlijk eigenlijk, voor wat hoort wat toch?!

Ik zou ook wel graag willen dat je van die snelle mensen kan downloaden, en gelukkig kan ik dat soms ook wel, maar het werkt gewoon anders dan bij KaZaA.

[ Voor 19% gewijzigd door Zoefff op 14-05-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 09:01:
kun je mensn met een low-id ook uit je upload qeue enzo verwijderen? :?
Nee, maar waarom zou je dat willen? Je hebt er toch geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik krijg je laatste tijd met Tarod steeds vaker "Erronous - Seek failed", waarna je weer helemaal overnieuw kunt beginnen met de downloads. Komt trouwens alleen voor bij bestanden over de 1 GB lijkt het. Iemand anders die hier ook last van heeft of een oplossing weet?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
legolas82 schreef op 13 mei 2003 @ 23:13:
[...]

Op het balkje klikken waar Uploads op staat. Volgende is queue en die daarna is known clients. suc6
Aha _/-\o_ tnx :)

Er zat één gotter in mijn lijst: [Verwijderde gebruiker], met wel 7 posts 8)

edit: btw ook [Verwijderde gebruiker] stond in mijn download list :P.

[ Voor 15% gewijzigd door iets op 14-05-2003 12:47 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 15:46
Ik heb even een vraagje: Welke eMule (-mod) is het lichste voor je computer. Wil eMule graag op een server zette (don't ask why, anders hou ik voor altijd een low-id) en deze server kan niet zoveel hebben. Ik heb eMule-plus geprobeerd, maar deze is toch wat te zwaar. Bestaat er misschien een webserver (eMule-plus) achtige eMule?
Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb sinds .27C al regelmatig last van vastlopers, was met 28a al gelukkig al een stuk minder, maar 28b gisteren geinstalleerd en vandaag vastgelopen.
Het lijkt me ergens te zitten in de webserver, want heb hem op afstand (dus terwijl ik bezig was met de webserver) al 4 keer vast laten lopen

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Zoefff schreef op 14 May 2003 @ 11:10:
Als je een snelle verbinding hebt, kan je ook van snelle mensen downloaden, omdat je ook snel upload. Heb je ee minder snelle verbinding, dan kan je in principe alleen van wat minder snelle mensen downloaden, omdat je minder upload. Heel eerlijk eigenlijk, voor wat hoort wat toch?!
Ik heb Gisteren ook maar eens Emule geinstalleert en hem 400 kb upload gegeven (wat hij ook vrijwel direct gebruikte.) En toch kan ik niets downloaden met een snelheid boven de 10 kb.
Ik heb een High id, wat doe ik verkeerd?

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeikstraal schreef op 14 May 2003 @ 15:17:
[...]

Ik heb Gisteren ook maar eens Emule geinstalleert en hem 400 kb upload gegeven (wat hij ook vrijwel direct gebruikte.) En toch kan ik niets downloaden met een snelheid boven de 10 kb.
Ik heb een High id, wat doe ik verkeerd?
Je moet om te beginnen even dit topic lezen, dan begrijp je waarom het niet zo snel gaat.
En wat voor verbinding heb jij als je 400k upload heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Ik heb het wat doorgelezen, maar kwam niet op een duidelijk antwoord.
Ik heb 10 mbit lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeikstraal schreef op 14 May 2003 @ 15:23:
Ik heb het wat doorgelezen, maar kwam niet op een duidelijk antwoord.
Ik heb 10 mbit lan.
You lucky bastard ... maargoed zoals al eerder gezegd, lees het topic eerst eff door, je eerst een lading credits opbouwen bij uploaders voordat jij ook een keer echt snel gaat, zet hem dus even een week je 24 uur per dag aan, en download dan eens een keer grote bestanden :)

Nou we het toch over superuploads hebben, hoeveel clients downen tegelijk bij je en hoeveel krijgen ze gemiddeld? Dank je voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Doen we dat.
Ik heb een stuk of 25 clients en ze downloaden met snelheden tussen de 1.5 en 30 kB. Gemiddeld ook zo'n 16 kB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan inderdaad het beste de meeste uploadslots hebben want dan krijg je meer 'known clients' wat meer credits opleverd bij mensen van wie jij later wat wil downloaden :) Wat zou ik een goede uploader eens fijn vinden in mijn lijst, kunnen wij vrienden worden bij eMule? Ik geef je wel een vriendslot (en jij mij ook een :P) wat is je naam op eMule of wat voor heel zeldzaam bestand heb je? Dan kan ik je wel vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Dit is toch illegaal (net zoals bijvoorbeeld KaZaA)?
Ik snap je opmerking overigens niet. Als je dénkt dat dit topic illegaal is, dan kan je dat eventueel in SeM of LA melden, maar wat dit hier nou doet
Ik denk niet dat dit topic illigaal is, maar als je iets over bijvoorbeeld KaZaA in een topic is zeggen sommige mensen ook 'Sssst'.

En natúúrlijk gebruik ik zulke programma's alleen voor legale dingen O-)

[ Voor 82% gewijzigd door BARO op 14-05-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Wat je er mee kan doen is illegaal ja, maar je kan er ook legale dingen mee doen, wat iedereen hier natuurlijk doet O-)

Ik snap je opmerking overigens niet. Als je dénkt dat dit topic illegaal is, dan kan je dat eventueel in SeM of LA melden, maar wat dit hier nou doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARO schreef op 14 May 2003 @ 16:32:
Dit is toch illegaal (net zoals bijvoorbeeld KaZaA)?
Sssst! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

...En natúúrlijk gebruik ik zulke programma's alleen voor legale dingen O-)
zoals..??

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik denk niet dat dit topic illigaal is, maar als je iets over bijvoorbeeld KaZaA in een topic is zeggen sommige mensen ook 'Sssst'.
Maar het gaat er in dit topic ook niet zozeer om wat er allemaal te vinden is met eMule, maar meer over de algemene werking van het programma.
Er zijn heus ook wel legale dingen te vinden hoor. Updates voor programma's, shareware, noem maar op, is ook allemaal te vinden. Maar daar gaat het hier helemaal niet om in de discussie. Het gaat hier over de werking van eMule.

Dus, bij deze weer ontopic graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

nou zoeff, daar lul je je goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
zo ik heb ff mijn grote vriend donpedro toegevoegd aan mijn ipfilter.dat :)

hoe?

• open ipfilter.dat in de emule folder (of via instellingen -> security -> edit knopje)

• vraag om zijn gedeelde bestanden (staat bijna altijd uit)

• nu staat er in je log (servers -> log) "gebruiker blablabla donpedro (XXXXXXXXXX) verbied....." dat XXXXXXXXX is zijn id :)

• nu ff id omrekenen naar ip (met de hand of met: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/id2ip.exe)

• invoeren in ipfilter.dat (voorbeeld zoals de rest ook gedaan is, dus ip opvullen met 0en zie ook http://members.ams.chello...n13/faq/feat_ipfilter.htm)

• save ipfilter.dat

• ga in emule naar instellingen -> security en druk ff op herlaad/reload ipfilter

klaar, onze vriend krijg geen contact meer :)
ga er ff vanuit dat 99% een vast ip heeft, de anderen hebben pech :)

[ Voor 2% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-05-2003 20:06 . Reden: ff nog een entertje erbij :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
hoe zie je nou precies wie jou known clients zijn, want ik ken er volgens emule 855 maar in mijn known clients list staan er 63 (en met het starten van emule was dat 99) of staan de mensen die niet online zijn niet in je known clients list?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
De mensen die in je "Known Clients" staan, onder de transfer tab, dat zijn het aantal bekende mensen die op dit moment online zijn ja, niet het totaal aantal known clients dus.

Die lijst kan je nergens zien, misschien als je het bestand clients.met op de een of andere manier kan uitlezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
5/14/2003 9:49:45 PM: Filtered IP: 80.128.178.192 ( Donpedro client)

ach gut, :)

heb dit ip (reeks) "donpedro client" genoemt, vandaar dat dat er achter staat.

@M1lamb3r: ik denk alleen de mensen die op je wachtlijst staan of waar jij op de wachtlijst staat, dus deze sessie.

EDIT:
voor iedereen die graag ook cheatende mods wil toevoegen aan hun IPfilter.dat, heb ik een programma geschreven.
gewoon ID invullen en op het knopje drukken, dan komt het ip in ipfilter.dat
als de user probeert te connecten komt er in je log te staan: 'Filtered IP: Cheating user with ip: XXX.XXX.XXX.XXX"

let op: het programma moet in de emule folder staan!

op- en aanmerkingen zijn welkom :)

het programma is hier te downloaden: www.aeilkema.com/FuckYouPedro.zip (275 KB)

btw: het werkt op dit moment nog alleen met High id's

[ Voor 76% gewijzigd door Mr.Nobody op 15-05-2003 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody, een heel handig programmatje!!

Ik zal m zodra ik tijd heb aan de FAQ toevoegen, want dit scheelt een hoop getik, en is stukken makkelijker dan het handmatig doen :)

Overigens, het is logisch dat het alleen met High ID's werkt, want van een Low ID kan je geen IP berekenen, dat is een willekeurig genomen getal door de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Mr Nobody: Wanneer gebruik je dat dan, oftewel welke users wil je specifiek blocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Users die misbruik maken van eMule. Bijvoorbeeld door extreem veel aanvragen te doen, zodat ze sneller kunnen downloaden (die blockt eMule automatisch), of users die je naam en/of userhash en/of community tag ([GoT]) jatten, om zo sneller te kunnen downloaden.

Die moet je handmatig blocken, en daar is dat programmatje erg handig voor :)

En je kan natuurlijk ook ieder ander blocken die je irriteert, om welke reden dan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
kijk maar eens in je wachtrij / knowusers, er staan users tussen die precies dezelfde nick hebben als jouw; alleen staat er nog achter "delpedro" enzo. dat zijn mods die misbruik maken. met mijn programma kun je relatief makkelijk zo'n user toevoegen aan een blacklist lijst. zie Mr.Nobody in "eMule opensource eDonkey, deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Zoefff schreef op 14 mei 2003 @ 21:55:
De mensen die in je "Known Clients" staan, onder de transfer tab, dat zijn het aantal bekende mensen die op dit moment online zijn ja, niet het totaal aantal known clients dus.
Hij laat bij mij wel alles zien, onder een kopje staat of die persoon geconnect is, on queue of dus helemaal niks, dus allemaal.

no comment

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.