30 sources isnie zeldzaam hoor... onder de 10 wordt het pas lastigIk ben bezig een hele sloot zaldzame files te dlen met gemiddel 30 bronnen per file
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:36 ]
Verwijderd
30 sources isnie zeldzaam hoor... onder de 10 wordt het pas lastigIk ben bezig een hele sloot zaldzame files te dlen met gemiddel 30 bronnen per file
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:36 ]
Verwijderd
Je hebt in ieder geval een Low-ID... (gele pijltjes rechtsonderin, ipv groene)DynaMikeY schreef op 12 mei 2003 @ 16:35:
Ik ben al een jaar of 3 een trouwe edonkey gebruiker, en sinds sept '02 een emule gebruiker. Kan dus wel zeggen dat ik een ervaren user ben.
Ik ben afgelopen week tegen een probleem aangelopen waar ik me echter geen raad mee weet. Mijn downloads zijn traag als dikke stront door een trechter![]()
![]()
Ook al is mijn download queue rijkelijk gevuld met populair downloads, en share ik vrij actief mijn eigen releases (~5GB western films), en ben ik dagen achtereen connected. Ik heb dagelijks 2-3x zoveel uptraffic als downtraffic.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:40 ]
Dat is dan een slecht voorbeeld plaatje, normaal gesproken heb ik gewoon high IDs, maar je bent iig opmerkzaamVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:38:
[...]
Je hebt in ieder geval een Low-ID... (gele pijltjes rechtsonderin, ipv groene)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
das Grand theft auto zo te zienVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:38:
[...]
...
Wat ook heel vaag is, is bijv. bij je 1 na laatste file...
- crash/messagebox "An invalid argument was encountered." , when displaying progressbar of files >2gb
Solution as workaround: recompile with vs2002 :-/
VQB: here is the "workaround"
ed2k://|file|eMule0.28b2.zip|1284193|3885F6A0B67DE136C0044AD176B66AA8|/|sources,12.231.251.202:8754|/
Ik vind 30 sources gewoon echt niet zeldzaamVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:35:
30 sources isnie zeldzaam hoor... onder de 10 wordt het pas lastig
Ach, ik draai ook maar 12-18 uur per dag eMule en ik kan niet zeggen dat het heel slecht gaatbbarten81 schreef op 12 mei 2003 @ 15:47:
ik heb het idee dat als ik emule afsluit ieder keer dat ik weer als ik connect, bij iedereen onder aan de rij kom te staan. Ik moet mijn comp wel uit doen, want ik kan niet slapen met dat lawaai. Is het beter om hem 24/7 te laten draaien. Ik ben bezig een hele sloot zaldzame files te dlen met gemiddel 30 bronnen per file. Is dit waar deze theorie? Na een format c ben je je credits ook kwijt?
Ten eerste zou ik je inderdaad aanraden om je client up to date te houden en je ID in de gaten te houden maar daar ligt het niet echt aan geloof ik.DynaMikeY schreef op 12 May 2003 @ 16:35:
Ik ben afgelopen week tegen een probleem aangelopen waar ik me echter geen raad mee weet. Mijn downloads zijn traag als dikke stront door een trechter![]()
![]()
Ook al is mijn download queue rijkelijk gevuld met populair downloads, en share ik vrij actief mijn eigen releases (~5GB western films
![]()
), en ben ik dagen achtereen connected. Ik heb dagelijks 2-3x zoveel uptraffic als downtraffic.
wat heb je gedaan dan?? BIj mij doet ie het prima namelijk. Denk gewoon dat je wat fout heb gedaan.fredgroes schreef op 12 mei 2003 @ 18:01:
net geprobeerd om 0.28b te installeren.
1 groot drama. Al mijn downloads kwijt en kreeg geen hoog id meer. Ben maar snel teruggegaan naar 0.28a. Gelukkig nu wel weer al mijn downloads terug en weer een hoog id.
Iemand meer last van deze problemen met de nieuwe client??
De methode hoort ook gewoon te werken hij is echter niet handig. Als je een goed werkende install hebt met je eigen settings etc (en, heel belangrijk/sociaal, een creditfile) dan is het veel makkelijker om bij een update de 'binaries' versie te downloaden, die uit te pakken en als ENIGE de .exe te plakken in je emule-dir.fredgroes schreef op 12 May 2003 @ 18:21:
ik heb gewoon de 0.28b installer van het net geplukt en deze over 0.28a geinstalleerd. Deze methode werkte bij 0.27c naar 0.28a ook
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 18:29 ]
Ik denk dat je gelijk hebt... ik heb gisternacht enkele downloads eruit gemikt (ongeveer de helft)... en ik zie nu enkele completed downloads staan, en DUMeter geeft aan dat er 3.07GB traffic geweest isTen eerste zou ik je inderdaad aanraden om je client up to date te houden en je ID in de gaten te houden maar daar ligt het niet echt aan geloof ik.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je 'teveel' download en je je eigen verbinding dichtknijpt. Ik krijg zelf ook dit soort problemen als ik een totaal van 6000 sources heb voor al mijn downloads.
Ik probeer meestal onder de 4000 te blijven (@home) omdat ik gewoon het idee heb dat het dan lekkerder loopt (meestal zit ik overigens onder de 100 sources voor mijn downloads maar ok).
De reden waarom ik dit denk is nog het volgende, bij GTA 3 (ja die is te makkelijk) zie je 0/529 staan. eMule heeft dus gewoon geen headroom om die connecties 'af te gaan' (je ziet het bij meer files die in je queue staan hoor).
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
In dit geval zou ik toch ook nog even de rest checken. Er zit namelijk een nieuwe webserver bij (emule.tmpl). Wat extra functies zitten erin, en beetje anders vorm gegeven...IceStorm schreef op 12 May 2003 @ 18:23:
[...]
De methode hoort ook gewoon te werken hij is echter niet handig. Als je een goed werkende install hebt met je eigen settings etc (en, heel belangrijk/sociaal, een creditfile) dan is het veel makkelijker om bij een update de 'binaries' versie te downloaden, die uit te pakken en als ENIGE de .exe te plakken in je emule-dir.
Verwijderd
Ok, dat kanZoefff schreef op 12 mei 2003 @ 18:48:
In dit geval zou ik toch ook nog even de rest checken. Er zit namelijk een nieuwe webserver bij (emule.tmpl). Wat extra functies zitten erin, en beetje anders vorm gegeven...
Geen vage meldingen in je log?Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:53:
Ik heb hier het probleem dat als ik emule laat connecten naar een server hij me er na ongeveer 1 sec weer afgooit.Soms vindt ie uiteindelijk een server waar ie een tijdje op blijft maar op de grote servers meestal niet. Ik heb wel gewoon een high id.(emule 27.c)(28.a zelfde probleem)
Tsja, ik gebruik m zelf wel eens om te checken of er al iets klaar is.IceStorm schreef op 12 mei 2003 @ 18:58:
[...]
Ok, dat kan. Ik gebruik de webserver zelf niet, ik heb niet zoveel haast dat ik vanaf school linkjes moet toevoegen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:23:
Ik speel nog wellis het spel counterstrike. En als ik dat met emule aan doe (met standaard instellingen: onbeperkt upload en onbeperkt download) dan heb ik een ping van over de 1000 en is het dus onmogelijk om te spelen. Maar ik wil ook niet achteraan de wachtrij staan.
-Hoe kan ik toch spelen zonder achteraan de wachtrij te moeten?
Ik heb al geprobeerd om upload op 1 te zetten en download op 3, maar dan heb ik nog ping over de 100 en dat is ook onspeelbaar.
Zo kijken of ik nu antwoord krijg voordat niemand het meer leest.Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:23:
Mijn wachtrijen zijn ongelovelijk groot. Als ik eeen file download met 400 sources dan begin ik met al de sources op de 150 ste wachtrij ofzo. Terwijl ik onbeperkt upload en 24/7 aan heb en zo al een paar maanden. Heb ik misschien iets verkeert ingesteld?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 20:31 ]
Om te beginnen is het een goed idee om hem dan op max. 1 up te zetten ja.Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:28:
[...]
Zo kijken of ik nu antwoord krijg voordat niemand het meer leest.
Verwijderd
Ik heb al eerder naar die mods gezocht. Maar kan het niet vinden. Zou je mij zo'n mod (link ernaar) kunnen pmen.Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 20:32:
[...]
Om te beginnen is het een goed idee om hem dan op max. 1 up te zetten ja.
Verder zou ik je max aantal connecties ook drastisch terugschroeven, en het max. connecties per 5 seconde ook wat omlaag zetten...
Ik ben echter bang dat jou verbinding het eigenlijk niet aan kan. Ik kan nog makkelijk spelen met een ping van onder de 50ms, terwijl ik nog 10k upload ofzo.
Misschien is het een uitkomst om eens een leechmod te zoeken, zodat je je upload op 0 kan zetten? Wees dan alleen wel zo sterk (en sociaal) om dan je download ook omlaag te schroeven, en, om je upload nádat je klaar bent met CS-en, gewoon weer omhoog te zetten.
Ook voor je eigen bestwil naturlijk, omdat je anders gewoon geen credit krijgt...
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 22:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Weet niet maar bij mij wil ie ook niet downen.
301SQN
Ik upgrade altijd meteen naar de laatste build, zelfs al ie is nog niet official. Maar door dat gedoe moet langzame downloads ben ik teruggegaan naar de voor mij laatste correct werkende versie, waarmee het ZEKER goed zou gaan, en dat was 0.22, want die had ik nog op HD staan.Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 18:46:
DynaMikeY, ik ben blij dat het beter (lijkt) te gaan nu
Ik zag alleen op je screenshot dat je nog eMule versie 22 gebruikt. Ik raad je dan ook sterk aan om even een nieuwere versie te installeren. Uit mn hoofd zijn er namelijk een aantal features zoals sources tussen clients uitwisselen en nog wat andere dingen flink veranderd in versie 23, en worden sommige clients zelfs geweigerd...
Als je op zeker wilt spelen, dan kan je het beste versie 27c nemen. Die heeft bij iedereen die ik ken stabiel gedraaid, en nooit problemen opgeleverd (behalve de "An attempt was made to access an unnamed file past its end" maar dat is geen cruciale fout, alleen irritant).
Je kan natuurlijk ook gewoon 28b nemen. Voor zover ik weet draait ie stabiel, en hebben er zich nog geen problemen voor gedaan..
Verwijderd
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Vergeet je niet toevallig om hem bij "Method" op "Global Search" te zetten?Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 02:06:
Laatste tijd heb ik ook ongelovelijk weinig search results. Vorige week heb ik hetzelfde filetje gezocht en kon ik het wel vinden en nu niet. En toen waren het results met veel bronnen.
Wat kan ik eraan doen?
Verwijderd
Mooi, jij staat wel bij heel veel op nummer 1, maargoed als er bij al die sources mensen in de wachtrij komen met meer credit, dan schuif jij wat plaatjes terug, en duurt het inderdaad lang:Dope-E schreef op 13 mei 2003 @ 10:39:
Hebben jullie ook vaak dat je bij veel users een QR van 1 hebt, maar het duurt heel lang voordat er echt getransfered gaat worden:
[afbeelding]
Ja das heel leuk en aardig die upload op 16, maar ik zit hier op chello en dan is 16 de max.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 15:27:
[...]
Mooi, jij staat wel bij heel veel op nummer 1, maargoed als er bij al die sources mensen in de wachtrij komen met meer credit, dan schuif jij wat plaatjes terug, en duurt het inderdaad lang:
Solution --> eMule 24/7 aan met upload op 16 net als ik ! En als je eenmaal over de 10000 known clients hebt gaat het wel wat sneller let maar op. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld bij mij 740mb gedownloaddus als ik hun files eff afstruin heb ik binnen 30 seconden verbinding
waar kan je zien hoeveel known clients je hebt?Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 15:27:
[...]
Solution ! En als je eenmaal over de 10000 known clients hebt gaat het wel wat sneller let maar op.
Bij server tab, en dan je log tab onderin. Helemaal bovenin staat known clients.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
ik kom thuis en mag inloggen in win2k, ipv unlockenZoefff schreef op 13 May 2003 @ 16:45:
En nogmaals, het is NIET zeker dat het door 28b komt he, voordat iedereen hysterisch word
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Nou ik heb r meer dan 10000 hoor, maar dat blijkt dus niet uit te makenGoUdViS schreef op 13 May 2003 @ 16:42:
[...]
Bij server tab, en dan je log tab onderin. Helemaal bovenin staat known clients.
Zoiets dus:
05/13/03 14:49:55: Found 8468 known shared files
05/13/03 14:49:55: Creditfile loaded, 5835 clients are known
13-5-2003 16:17:01: Kredietbestand geladen, 10328 bekende gebruikers
off topic, die 14k4 is wel gegarandeerd, chello nietDope-E schreef op 13 May 2003 @ 15:44:
[...]
Als ik dan de upload van emule hoog zet kan ik verder helemaal niks meer op internet doen, nou ja of je moet surfen met een 14k4 leuk vinden
[ Voor 44% gewijzigd door Martinus op 13-05-2003 20:05 ]
no comment
tvw
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Nobody op 13-05-2003 20:34 ]
Ik begrijp er nu nog minder van. Ik heb v.28a draaien met dat uiteraard onvermnijdelijke lowID. Als ik die connectietester probeer krijgt hij whatsoever geen reactie van pport 4662. Kijk ik in de log van mij vuurmuur. Zijn de uitgaande connecties die ik heb allemaal wel via poort 4662, terwijl die volgens emule dicht zit.Ik schreef op 11 May 2003 @ 20:54:
Ik weet dat het in elke FAQ wel voorkomt hoe je van je lowID af moet komen. Ik heb de verschillende eMule en eDonkey dl 1 t/m 5 in grove lijnen doorgeworsteld en de aanwijzingen in de dutchemulefaq.tk gevolgd. Ik draai hier nu Win98SE met atguard versie 3.2 met de volgende regels:
TCP -inbound permit: Remote: any service local:4662;4661 app: Emule
TCP -outbound permit: Remote: any service local:any service app: Emule
UDP -inbound permit: Remote: any service local:4665;4672 app: app: Emule
UDP -outbound permit: Remote: any service local:any service app: Emule
Met deze instellingen heb ik in principe voldaan aan de gevraagde poorten. Toch krijg ik het niet voor elkaar om een highid te krijgen. Ik zit rechtstreeks via chello op het net, dus geen verdere routers/switchen ertussen. Als ik de connection test doe op welke poort dan ook, dan krijg ik een time-out en de melding van de mogelijke stealth firewall. Als ik via @guard de verschillende poorten test dan zegt hij dat het verkeer doorgang krijgt, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.
Heeft iemand suggesties of ideëen waarmee ik nog aan de slag kan gaan?
edit:
Zelfs als ik @guard volledig laat zakken (uitzet dus en ja ik weet dat dat niet zo slim is als je ip adres via de cliënt te achterhalen is) dan krijg ik te horen dat mijn poort 4662 niet te bereiken is. Ik ben het spoor even bijster.
Verwijderd
Heb een stuk of 35 Gotters in m'n lijstje maar Kip of zelfs Zoefff, de topic(s) starter ben ik nog niet tegen gekomenVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 20:53:
Kijk iedereen af en toe ook eens in zijn upload-queue om te zien of er nog [GoT]'ers instaan?
En zo ja: ook even toevoegen aan de friend-list.
Verwijderd
Dan moet je wat meer pr0n sharen, dan kom je me vanzelf tegen...Renard schreef op 13 May 2003 @ 21:11:
[...]
Heb een stuk of 35 Gotters in m'n lijstje maar Kip of zelfs Zoefff, de topic(s) starter ben ik nog niet tegen gekomen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:20 ]
oei 80 gig ! ik heb maar een hdd van 30 gig, waarvan 10 gig geshared, ik was al op zoek naar een grotere hdd 120gig ofzo dan kan ik ook wel 80 sharenDan moet je wat meer pr0n sharen, dan kom je me vanzelf tegen...
Ik heb er nu een stuk of 5 (incl. Zoefff), terwijl ik bijna 80gig geshared heb staan, dus ik had er wel wat meer verwacht.
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:39 ]
Hoe kun je die que bekijken in 0.28? Bij 0.26 kon ik rechts klikken bij verzendingen en dan 'toon wachtlijst' oid, maar bij 0.28 zie ik dat niet meerVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:53:
Kijk iedereen af en toe ook eens in zijn upload-queue om te zien of er nog [GoT]'ers instaan?
tvw
Op het balkje klikken waar Uploads op staat. Volgende is queue en die daarna is known clients. suc6ShotGun schreef op 13 May 2003 @ 22:34:
[...]
Hoe kun je die que bekijken in 0.28? Bij 0.26 kon ik rechts klikken bij verzendingen en dan 'toon wachtlijst' oid, maar bij 0.28 zie ik dat niet meer![]()
.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ja, maar ik kijk ook bij de downloads of er nog Gotters tussen zittenVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:53:
Verwijderd
Ik heb er ook pas 7, en 4 daarvan zijn [GoT]Mito chief en donpedro namen, populaire naam om te jatten blijkbaar.sig69 schreef op 13 May 2003 @ 23:33:
Ik heb tot nu toe 7 [Got]'ers bij elkaar kunnen sparen, en toch al 40416 clients known
Had ik ook, client.met etc ff bewaren en opnieuw installen, dat deed bij mij de truk.Korakal schreef op 13 May 2003 @ 23:35:
Probleempje:
Een aantal weken geleden ben ik vanwege het searchprobleem (die foutmelding) overgestapt van eMule 0.27c naar 0.28a. Heeft een tijdje goed gedraaid, maar op een gegeven moment liep ie telkens naar ~100% CPU.
Ik heb daarom deze week 0.28b geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds. Als ie een tijdje full CPU draait komt er ook geen traffic meer in of uit eMule. Is hier iets aan te doen? Evt. een vergelijkbare client aan te raden die geen beperkingen heeft t.o.v. eMule?
Specs: Athlon XP 1800+ / 512 MB DDR mem / WinXP Pro
no comment
Nee nee, dezelfde films die op emule worden aangeboden. Ik kom op het kazaa-netwerk uploaders tegen die in hun eentje over de 100 Kb/s leveren. Dat heb ik bij emule nog niet meegemaakt.legolas82 schreef op 14 mei 2003 @ 09:49:
Ja, maar wat voor kwaliteit films heb je dan?TOch niet deie van 300 mb he, want die zijn het aanzien niet waard
[ Voor 19% gewijzigd door Zoefff op 14-05-2003 11:14 ]
Nee, maar waarom zou je dat willen? Je hebt er toch geen last van?Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 09:01:
kun je mensn met een low-id ook uit je upload qeue enzo verwijderen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ahalegolas82 schreef op 13 mei 2003 @ 23:13:
[...]
Op het balkje klikken waar Uploads op staat. Volgende is queue en die daarna is known clients. suc6
[ Voor 15% gewijzigd door iets op 14-05-2003 12:47 ]
tvw
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb Gisteren ook maar eens Emule geinstalleert en hem 400 kb upload gegeven (wat hij ook vrijwel direct gebruikte.) En toch kan ik niets downloaden met een snelheid boven de 10 kb.Zoefff schreef op 14 May 2003 @ 11:10:
Als je een snelle verbinding hebt, kan je ook van snelle mensen downloaden, omdat je ook snel upload. Heb je ee minder snelle verbinding, dan kan je in principe alleen van wat minder snelle mensen downloaden, omdat je minder upload. Heel eerlijk eigenlijk, voor wat hoort wat toch?!
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Je moet om te beginnen even dit topic lezen, dan begrijp je waarom het niet zo snel gaat.zeikstraal schreef op 14 May 2003 @ 15:17:
[...]
Ik heb Gisteren ook maar eens Emule geinstalleert en hem 400 kb upload gegeven (wat hij ook vrijwel direct gebruikte.) En toch kan ik niets downloaden met een snelheid boven de 10 kb.
Ik heb een High id, wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
You lucky bastard ... maargoed zoals al eerder gezegd, lees het topic eerst eff door, je eerst een lading credits opbouwen bij uploaders voordat jij ook een keer echt snel gaat, zet hem dus even een week je 24 uur per dag aan, en download dan eens een keer grote bestandenzeikstraal schreef op 14 May 2003 @ 15:23:
Ik heb het wat doorgelezen, maar kwam niet op een duidelijk antwoord.
Ik heb 10 mbit lan.
Verwijderd
Ik denk niet dat dit topic illigaal is, maar als je iets over bijvoorbeeld KaZaA in een topic is zeggen sommige mensen ook 'Sssst'.Ik snap je opmerking overigens niet. Als je dénkt dat dit topic illegaal is, dan kan je dat eventueel in SeM of LA melden, maar wat dit hier nou doet
[ Voor 82% gewijzigd door BARO op 14-05-2003 16:38 ]
Verwijderd
Sssst!BARO schreef op 14 May 2003 @ 16:32:
Dit is toch illegaal (net zoals bijvoorbeeld KaZaA)?
zoals..??BARO schreef op 14 May 2003 @ 16:32:
...En natúúrlijk gebruik ik zulke programma's alleen voor legale dingen
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Maar het gaat er in dit topic ook niet zozeer om wat er allemaal te vinden is met eMule, maar meer over de algemene werking van het programma.BARO schreef op 14 May 2003 @ 16:32:
Ik denk niet dat dit topic illigaal is, maar als je iets over bijvoorbeeld KaZaA in een topic is zeggen sommige mensen ook 'Sssst'.
Er zijn heus ook wel legale dingen te vinden hoor. Updates voor programma's, shareware, noem maar op, is ook allemaal te vinden. Maar daar gaat het hier helemaal niet om in de discussie. Het gaat hier over de werking van eMule.
[ Voor 2% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-05-2003 20:06 . Reden: ff nog een entertje erbij :) ]
[ Voor 76% gewijzigd door Mr.Nobody op 15-05-2003 00:45 ]
Hij laat bij mij wel alles zien, onder een kopje staat of die persoon geconnect is, on queue of dus helemaal niks, dus allemaal.Zoefff schreef op 14 mei 2003 @ 21:55:
De mensen die in je "Known Clients" staan, onder de transfer tab, dat zijn het aantal bekende mensen die op dit moment online zijn ja, niet het totaal aantal known clients dus.
no comment
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq