eMule opensource eDonkey, deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je hebt gewoon te weinig CPU power :). Emule hasht bestanden (met MD4) en als je een hoge download hebt, komen er veel 'chunks' binnen, heeft emule dus veel om te controleren en dat kost CPU power.
Dat is op zich niet zo heel veel maar op een p288 zit je al vrij snel aan het plafond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:19
dat zou kunnen maar waarom dan af en toe? en niet konstant? en ik heb ook wel eens hoger downloads gehad (60KB/s) en toen hing hij niet, het is echt gewoon van de ene op de andere dag gekomen.

[edit]en ik heb alle andere opties voor cpu cycles besparing al aanstaan in emule, maar ja anders moet ik hier maar mee zitten tot na de vakantie (als ik dan eindelijk genoeg geld heb)

[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 06-05-2003 18:26 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

M1lamb3r schreef op 06 mei 2003 @ 17:42:
ik heb de laatste tijd er last van dat als ik aan het downen ben met emule, dat om de 30s-1m de pc voor 3 seconde hangt, hoe lang hij hangt ligt aan de downloadsnelheid, en het ligt zeker aan emule want als hij niet aanstaat heb ik er geen last van

hier onder een plaatje ervan als hij dus hang is de proc gebruik 100%
Helaas is emule idd behoorlijk cpu intensief. Ik draait het op een cel300 en in taskmanager zie ik dat mijn cpu soms ook 100% staat. Ik draai het wel op een win2k en dankzij preemptive multitasking is mijn serverbak traag maar hij hangt niet. Wat ik merk is bij veel downloads met veel sources wordt emule gewoon traag. Ik denk dat emule het bijhouden van die grote aantal sources gewoon traag is. De ene mod heeft een andere sorteringsroutine dan de andere waardoor de een iets minder cpu cycles verbruikt. Misschien helpt het bij jou om naar een andere mod te switchen.

Oh ja wat ook overeen komt is zodra emule al die sources gaat aflopen om te checken loopt die cpugebruik ook op. Dat kan je zien op de statistics panel in de general connections graph. Die graph komt bijna overeen met die taskman cpy graph :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 2090 op 06-05-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 14:17
M1lamb3r, ik denk ook dat het inderdaad te maken heeft met je wat trage CPU.

Probeer anders het max connecties en max connecties per 5 sec. wat lager te zetten, en minder tegelijk te downloaden.

Dit zal meer invloed hebben op je RAM-verbruik, maar het zal toch ook wat CPU kracht schelen denk ik.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63743

anyway,dit is dus voor problemen met E-mule/e-donkey??

Ik draai dus zelf een server voor een prive forum waar ik bij zit heb ik weet niet hoe ik username/password in meot stellen.het blocken van IP's zou ik ook graag weten.
Bthnx,Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
mm ik zie wel, dan kan ik dus pas echt goed gaan downen na de vakantie (natuurlijk alleen voor backup doeleinden :P), maar goed ik kom terug van het eten, heb van te voren nix veranderd, en hij doet het gewoon goed 8)7

[edit] herriner mij eraan dit nooit meer te zeggen mee dat ik op verstuur druk, pats weer vast |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 06-05-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 63743 schreef op 06 May 2003 @ 18:40:

Ik draai dus zelf een server voor een prive forum waar ik bij zit heb ik weet niet hoe ik username/password in meot stellen.het blocken van IP's zou ik ook graag weten.
Bthnx,Greetz,
als ik het goed begrepen heb kan dat dus niet een passwordt (hoog uit op je eigen server, maar mensen van buiten kunnen dan wel van de mensen in jou server downen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Bthnx,Greetz,
Emule servers bestaan niet :+
En waarom zou je in hemelsnaam een server maken voor een select clubje mensen? Dan heb je niks aan het hele principe van sources uitwisselen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Bthnx,Greetz,
Euhm, ik ben niet zo into de serverkant van eDonkey hoor, maar volgens mij is het niet mogelijk om usernames en paswoorden in te stellen voor een server? Daar is het hele netwerk niet naar gebouwd, je hebt er nix aan.

Wat je eventueel kan doen, is een (goede) firewall installeren, en alleen de IP's van de mensen van dat prive forum toegang geven op je server ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Even iets andres,maar wat is er met DonkeyNL.
Ik kan die site niet meer op.
Ben er een week of twee niet meer geweest en nu is ie weg of niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Anoniem: 17443 schreef op 06 mei 2003 @ 23:28:
Lees gewoon even de site van onder naar boven. Ze zijn tijdelijk uit de lucht ivm teveel dataverkeer

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Er valt helemaal niks te lezen,want er is niks te lezen.
Behalve het bekende gereutel van IExplorer.
Maar ieder geval bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

edit:
hier stond een vraag die al eerder voorkomt

[ Voor 87% gewijzigd door GrittyKitty op 07-05-2003 02:50 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 13:05
Anoniem: 17443 schreef op 06 May 2003 @ 23:28:
ze genereerden teveel bandbreedte dus de provider heeft ze dicht gegooid
ze hebben nu geld bij elkaar gespaard adhv donaties voor een server en komen binnenkort terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Anoniem: 17443 schreef op 07 mei 2003 @ 00:07:
Er valt helemaal niks te lezen,want er is niks te lezen.
Behalve het bekende gereutel van IExplorer.
Maar ieder geval bedankt voor de info.
Dit is er te lezen:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/siteklein.png

Klikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

backupdevice

Boeh!

M1lamb3r schreef op 06 mei 2003 @ 18:24:
dat zou kunnen maar waarom dan af en toe? en niet konstant? en ik heb ook wel eens hoger downloads gehad (60KB/s) en toen hing hij niet, het is echt gewoon van de ene op de andere dag gekomen.

[edit]en ik heb alle andere opties voor cpu cycles besparing al aanstaan in emule, maar ja anders moet ik hier maar mee zitten tot na de vakantie (als ik dan eindelijk genoeg geld heb)
Source exchange tuusen clients uitzetten helpt ook om de processor te ontlasten.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm vanmorgen zit emule+ 1e zo'n 2 gig aan geheugen te verbruiken waardoor mijn swapfile ook volliep. W2k zat te mekkeren over low virtual mem. Als gevolg daarvan kon ik niet met remote control dat bak besturen. Gelukkig met mijn mobiel een huisgenoot de opdracht gegeven om die emule een genadeschot te geven :)

Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets meemaak :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 13:05
Anoniem: 2090 schreef op 07 May 2003 @ 13:19:
Hmm vanmorgen zit emule+ 1e zo'n 2 gig aan geheugen te verbruiken waardoor mijn swapfile ook volliep. W2k zat te mekkeren over low virtual mem. Als gevolg daarvan kon ik niet met remote control dat bak besturen. Gelukkig met mijn mobiel een huisgenoot de opdracht gegeven om die emule een genadeschot te geven :)

Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets meemaak :|
memory leak
had ik ook met vorige versies van emule
welke versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D staat erin +1e versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

http://cvs.suche.org/horde/chora/cvs.php/ip.prefix

voor een ipfilter.dat op maat :)

1983 ipfilters loaded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mooie lijst, maar waarom word daar nou zo heel veel in geblocked?!

Bijna heel wanadoo.fr word geblocked, en ook allerlei Universiteiten.. Wat doen die mis dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

niks... en die worden ook niet geblocked alleen de die onder de 127 zitten (dit cijfer kan je hoger zetten)
dus bij
208.225.090.000 - 208.225.090.255 , 100 , RIAA
zie je een 100 staan... die 100 is lager als 127 dus wordt dat IP geblocked.
en neem bijvoorbeeld wanadoo.fr
080.011.015.000 - 080.011.015.255 , 255 , wanadoo.fr
daar staat 255 en 255 is (ja wel je raad het al ) hoger als 127... dus die wordt niet geblocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mm.. inderdaad, je hebt gelijk.. niet eens naar gekeken..

Maar waarom staan ze dan wel in die lijst?! Ook al worden ze niet geblocked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Een heleboel fransen gebruiken een aangepaste mod. Net zoals die Frienshare.de gevallen. Kunnen wel bij jouw downloaden, maar jij niet bij hun. Zo'n community geval zeg maar

Waarom ze wel in die lijst weet ik niet. wel weet ik dat je op deze manier altijd een versie ipfilter hebt :)

[ Voor 26% gewijzigd door backupdevice op 07-05-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

FFS! 1 of andere pipo heeft me nick ofzo gejat!? :(

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/kloon.JPG

vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Misschien heb je een fan ;).
Neej, maar was je toevallig niet ook op de server 'Silent-Bob' en dat je je zelf (door een bug ofzo) in de lijst tegen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45255

ja precies.. hek wel meer mensen over gehoord.. ook dezelfde mule versie enzo? en ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ID kan ik niet checken, Versie 28a geef me de ene keer wel die mogelijkheid en de andere keer weer niet... Maar mijn nick is [GoT]FlipBis en niet dat Chief er achter. Dus versie is wel hetzelfde, id weet ik niet.

Overigens ik checkte net weer ff in me download screen heeft ie nog steeds "mijn" nick en staat ie al een tijd lang op connecting zonder dat er iets gebeurd. Maar ik had hem friend gemaakt en daar heet ie nu weer anders. Raar gebeuren dus ...

misschien dan wel een bug, maar rare is dan dat er wel sprake is van ul/dl ratio enzo. Snap er iig niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, idd vaag, want zoals op je plaatje te zien, is hebben jullie ook al van ELKAAR gedownload :).. Ik denk dat het een grappenmaker is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Haha FlipBis, je bent de 2e al, GroteMeid was ook al zo upset :P

Het is een soort van leech-mod oid, die nicks jat met een community ervoor, zodat ie sneller kan downloaden oid...Het is iig een bekend probleem.
Some leecher mods now are now abusing community sharing, by automatically adding any communities you have to there nicks. Remove any comminuty brackets from your nick [ and ] and these users should go back to normal.
Bron: http://www.emule-project....89f83cb04b720eb3efd36a045

Het is iig dus ook bekend bij de eMule crew, die zullen er vast wel wat op verzinnen (hoop ik) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zoefff op 08-05-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

Ik ben blij dat ik nu weet wat het is!! Was er inderdaad niet blij mee, want ik dacht dat iemand 'mijn' nick had gejat... er is maar 1 echte GroteMeid hoor!!

FlipBis: jij staat trouwens erg vaak in de wachtrij bij mij :)
Ik kan alleen op de een of andere manier geen slotje meer geven en dat kon ik eerder wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier weer een deel van de multiple users onder 1 userhash, maar ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat er bij mij vier tegelijk in de queue staan/ of ik bij hen in de queue sta:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/emule4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089 schreef op 08 May 2003 @ 18:54:

FlipBis: jij staat trouwens erg vaak in de wachtrij bij mij :)
Ik kan alleen op de een of andere manier geen slotje meer geven en dat kon ik eerder wel.....
Dat slotje geven werkt bij mij ook vaak niet, wil ik iemand er 1 geven, kan het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 07-07 07:30
wat dacht je van deze melding:
Gebruik mortillo mod, zietiets in gebouwd wat dit dus tegengaat

:*) 5/9/2003 2:19:55 AM: AntiCreditTheft [lovelace]: client '(null)' is using a stolen userhash and has been removed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Mooi, dan kan het dus en dan zie ik het in 0.28b ook wel verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Die functie wordt al 2 maanden gebruikt in de mods, maar is nog steeds niet ingebouwd in de officele client, omdat deze functie ook onterecht mensen kickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80544

Nog meer mensen hier met een zware memoryleak in eMule+ v. 1e? Damn --> Vooral met veel bestanden in de queue (valt oook wel weer mee 6) vreet dat ding gewoon 50 á 60 procent CPU met uitschieters naar 90 :(

Computer specs:
P4 1,8GHz
512MB Intern
200GB HDD

Neem dus niet aan dat het daar aan ligt maja, weer terug naar de vertrouwde 0.27c? Zoefff jij kan me vast wel helpen ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owja vrienden van het goede leven, voor ik het vergeet!

--> Ooit welles gehoord van ShareAza? Dat progje heeft nu een leuke nieuwe feature erbij gekregen: ingebouwd eDonkey network. Dus nu kun je bij search deze netwerk tegelijk afzoeken:

Gnutella
Gnutella2 (Y)
eDonkey
Bittorent
(KaZaA netwerk komt er ook aan ...)
Shareaza 1.9 Bringing P2P Together
Help us test Shareaza 1.9!
The next major version of Shareaza is here -- almost. As promised, the Shareaza 1.9 public beta is available now. The mysterious two new networks were in fact eDonkey2000, known for its efficient sharing and large file selection, and BitTorrent, known for fast access to very new files. These are now available in addition to Shareaza's premiere Gnutella2 network and the legacy Gnutella1 network, giving you four P2P systems at your fingertips.

These new network haven't just been tacked on -- Shareaza has been redesigned as a true universal P2P client, able to take full advantage of all the resources available to it. When downloading a file, it can be swarmed from all connected networks simultaneously, automatically selecting the best fragmentation and partial verification schemes! The new upload system is extremely powerful, supporting complex user-defined queues to optimise sharing the most important files first.

All interested users are invited to help test Shareaza 1.9. You can download the latest beta here. Help us make Shareaza the ultimate file sharing program!
Het progje heeft een erg mooie interface en het is allemaal heel overzichtelijk máár ! --> het werkt volgens mij niet met een creditsysteem dus het schiet niet op ... denk ik ... en je uploads daar zijn zwaar :( echt ik kan met mijn Casema Premium op zich wel 18kbtje's per seconde verzenden maar met ShareAza kom ik niet boven de 8kb uit ...
Voor mensen die geintresseerd zijn in een volledig te skinnen super P2P client voor meerdere netwerken tegelijk: http://www.shareaza.com

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 80544 op 09-05-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 10:39
legolas82 schreef op 09 mei 2003 @ 12:08:
wat dacht je van deze melding:
Gebruik mortillo mod, zietiets in gebouwd wat dit dus tegengaat

:*) 5/9/2003 2:19:55 AM: AntiCreditTheft [lovelace]: client '(null)' is using a stolen userhash and has been removed.
had dezelfde mededeling(exact) Maar heb een vaag prob. Ik reease wel eens muziek, maar zie de laatste tijd vaak dan mn file 2 keer voorkomen, zelfde hoeveelheid bits, maar ander hash? hoe kan dat nu wer, of is er gekloot met men release?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Anoniem: 80544 schreef op 09 May 2003 @ 15:11:
Owja vrienden van het goede leven, voor ik het vergeet!

--> Ooit welles gehoord van ShareAza? Dat progje heeft nu een leuke nieuwe feature erbij gekregen: ingebouwd eDonkey network. Dus nu kun je bij search deze netwerk tegelijk afzoeken:

Gnutella
Gnutella2 (Y)
eDonkey
Bittorent
(KaZaA netwerk komt er ook aan ...)

[...]

Het progje heeft een erg mooie interface en het is allemaal heel overzichtelijk máár ! --> het werkt volgens mij niet met een creditsysteem dus het schiet niet op ... denk ik ... en je uploads daar zijn zwaar :( echt ik kan met mijn Casema Premium op zich wel 18kbtje's per seconde verzenden maar met ShareAza kom ik niet boven de 8kb uit ...
Voor mensen die geintresseerd zijn in een volledig te skinnen super P2P client voor meerdere netwerken tegelijk: http://www.shareaza.com
ff gedownload, en ik kan maar 1 ding zeggen; WAUW , mogelijkheden te over, en erg overzichtelijk idd, die zal ik in de gaten gaan houden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graag gedaan, dat hier nog niet iemand eerder mee gekomen was :) Veel plezier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
offtopic:
Ik werd helemaal duizelig van de download snelheden trouwens, 700 kb/s was geen uitzondering, maar DUmeter gaf ondertussen iets van 80kb/s aan, ga er dan maar vanuit dan DUmeter de waarheid spreekt, want mijn @home haalt geen 700kb/s, of wordt dat op een speciale manier bereikt ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Is Shareaza nu beter? Ik heb het een keer geteste en toen was het flink nep. Ze pikten wel de edonkey link op om een filenaam te vinden. Maar die gebruikte ze dan om uit het Gnutella netwerk de file op te halen. Het leek dus alsof je het eDonkey netwerk gebruikte, maar dat was helemaal niet zo. Bovendien werkte de un-install niet goed. Dus daarna was eMule niet meer aan de praat te krijgen. Ik heb met regedit en hulp van een van de developers van eMule de zaak moeten opschonen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 07-07 11:20

NightBird

DPC-Crew Coding
Maverick schreef op 09 mei 2003 @ 15:42:
offtopic:
Ik werd helemaal duizelig van de download snelheden trouwens, 700 kb/s was geen uitzondering, maar DUmeter gaf ondertussen iets van 80kb/s aan, ga er dan maar vanuit dan DUmeter de waarheid spreekt, want mijn @home haalt geen 700kb/s, of wordt dat op een speciale manier bereikt ofzo :?
Misschien bedoelen ze wel echt kb/s, dus kilobit per seconde en niet kB/s (kilobyte per seconde)?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
mja idd, zat ff door de settings te gaan, en die stonden op bits, niet op bytes.

maaruh, back ontopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, -LynX- heeft dringend hulp nodig:

Foutmelding in eMule: 'an attempt was made to access an unnamed file past its end'
Dit krijg ik nadat ik de zoekfunctie in eMule heb gebruikt en blijft om de paar minuten terugkomen, hij zoekt daarna ook geen sources meer voor de bestanden die ik in de queue zet ...
Zal wel een known problem zijn maar please help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dat is inderdaad de meest voorkomende foutmelding waar iedereen over komt klagen ;)

Het is tevens de enige foutmelding, waar ik tot nu toe iets over in de FAQ heb geschreven, onder het kopje "Errors".

Wat je daar leest is het volgende:
An attempt was made to access an unnamed file past its end
Dit bericht kan je krijgen als er onjuiste pakketjes data worden verstuurd door een server of client. Het heeft verder geen invloed op je downloads of de werking van eMule. Vanaf versie 0.28a krijg je deze error niet meer te zien.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
als je het topic gelezen hebt weet je dat het nix uitmaakt die melding, je kan hem wegkrijgen door 28a te installen, of emule opnieuw op te starten en NIX te zoeken

zoef waarom ben je nu zo snel :P

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 09-05-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

eMule is een geweldig programma, maar ik gebruik toch liever Overnet. Die gebruikt voor mij gevoel betere temp files. Maar ja, dat vind ik. Plus dat ik met Overnet snellere verbindingen haal dan met eMule. Toch blijft eMule een fijn programma, want de interface is wel weer 100x beter dan dat van Overnet. Ik gebruik beide programma's, alleen Overnet net iets vaker.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
M1lamb3r schreef op 09 mei 2003 @ 18:55:
zoef waarom ben je nu zo snel :P
Om jou en IceStorm te irriteren ;)

Godjira, ieder zo zijn mening natuurlijk :)

Ik heb ook een tijd Overnet gebruikt, voordat eMule er was. Dat was toen een extreme verbetering op eDonkey, geen gezeik meer met servers en ID's ed, het ging erg lekker. Toen kwam eMule echter, en toen ging het nog 10x sneller..

Naar mijn idee vind eMule veel meer sources dan Overnet, maar misschien is dat veranderd inmiddels... Voor mij nu helaas alleen nog maar eMule, pech voor Overnet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 20:50
mischien een beetje spamachtig, maargoed mischien dat een aantal mensen hier wat aan hebben
mijn internet explorer startpage
compleet met wat zoekbalkjes en wat links die ik zelf veel gebruik

mischien dat iemand hier het kan gebruiken voor zichzelf

overigens als iemand de html bestanden wil hebben moet je me even mailen want het zijn 5 html bestanden met 4 kleurschemas en 1 doorverwijspagina :)

<edit>
overigens de kleuren zijn afgestemd op mijn tft schermen en kunnen dus ietwat afwijken op een crt :)

<edit 2>
ja even vergeten |:(
naja die ondertitels is toch niet verboden? kbedoel daar is volgens mij niets illegaals aan, kbedoel een link naar een website met songtexten is ook niet illegaal

[ Voor 32% gewijzigd door bolleh op 10-05-2003 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

bolleh schreef op 09 May 2003 @ 19:42:
mischien een beetje spamachtig, maargoed mischien dat een aantal mensen hier wat aan hebben
mijn internet explorer startpage veranderd !
compleet met google, imdb, ****** en ****** zoekbalkjes, plus nog ******* en wat links die ik zelf veel gebruik
Lief en aardig van je, maar ik zou die linkjes maar weghalen, want die zijn niet gewenst hier op GOT. Als je echt pech hebt, krijg je er zelfs een OW voor. Dit is namelijk zo omdat tweakers.net/GOT niet de buma/stemra en andere organisaties achter zich aan wil hebben. Een tijdje geleden is ook in Lieve Adjes besproken dat linkjes naar webpagina's waar links op staan voor emule enzo ook niet wenselijk zijn.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ok...ik heb Shareaza getest. Ik ben NIET blij. Hij neemt direkt je ed2k links over en je krijgt ze niet meer terug. Emule weigert te werken als je Shareaza hebt. De-installen helpt niet. Ook het herinstalleren van Emule helpt niet. Je moet met REGEDIT aan de gang om de verknalde reg keys te vewijderen. Daarna kan eMule de zaak opnieuw overnemen. Dit was in de allereerste versie al zo en het is dus niet opgelost. Ook in de eMule fora wordt er over geklaagd. Het is een bijzonder aggressieve manier van 'klantenbinding'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

bolleh schreef op 09 May 2003 @ 19:42:

<edit 2>
ja even vergeten |:(
naja die ondertitels is toch niet verboden? kbedoel daar is volgens mij niets illegaals aan, kbedoel een link naar een website met songtexten is ook niet illegaal
/offtopic
Ik wist het niet zeker, ik had alleen geen zin in een (N)OW wegens het quoten van een fout linkje. Je bent nog steeds in je post een linkje vergeten te veranderen.. (box.sk enzo)
/end offtopic; sorry voor de treadvervuiling :Y)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3251

Ik weet niet of dit al besproken is, maar goed...

Na een crash bleken er 2 part.met bestanden stuk te zijn, en aangezien ik die bijna binnen had zou ik die graag weer aan de gang krijgen.
Valt hier nog iets aan te doen, of moet ik weer opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik geloof dat er ergens een progje was die dit kon proberen te herstellen, weet alleen niet hoe het heet, het is hier ergens genoemd volgens mij, maar weet ook niet op welke pagina :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Daar kan je de programma's DonkeyDoctor of MetMedic voor gebruiken. Dat laaste kan je vinden op http://www.crackman.soft-ware.de/ .

Overigens, als je een topic niet helemaal door wilt lezen, dan kan je achter de url "?limit=999" plakken, en vervolgens met "Ctrl+F" zoeken naar keywords... Werkt meestal wel goed als je iets zoekt in een lang topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik van een mpeg bestand slechts 3 parts (in het midden) mis, dan moet ik door de .part file te hernoemen toch gewoon de mpeg kunnen afspelen? Zo werkt dat met preview toch ook? Of doet preview nog iets anders? Want als ik die .part file hernoem zeggen alle players dat het geen mpeg file is.. OF ik, en 186 met mij wachten op een file dat geen mpeg is :)
Aan de bestandsnaam te zien die iedereen gebruikt, denkt iedereen wel dat het dezelfde file is.

Iemand een id-tje hoe ik um wel al vast kan afspelen (die 3 parts komen dus nooit meer binnen, want staan heel lang "op rood")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
In principe zou het moeten werken door de .part te renamen naar .mpg ja, zeker met een mpeg.

Om een avi af te kunnen spelen, moet je zowel het eerste als het laatste deel binnen hebben, omdat een avi met een index werkt. Een mpeg werkt daar niet mee, en, zolang je een begin hebt, hoort ie gewoon af te gaan spelen.

Het hangt er natuurlijk vanaf wat het is, maar als niemand een paar delen heeft, dan zou het best wel eens een fake kunnen zijn, waardoor je m dus ook niet kan openen.

Probeer je bestand eens te renamen naar .zip .rar en nog wat veel voorkomende dingen, en kijk wat er dan gebeurt?

Je kan ook nog even proberen om hem met VirtualDub (www.google.com ;) ) te openen, en kijken of die er nog wat van kan maken...

Zo niet, dan geef ik je weinig kans...

Welk bestand gaat het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62650

Ik krijg dit "[WARNING] Your client is connecting too fast, it will get banned"
Misschien is het al gevraagd maar ik kan het niet vinden.
Wat kan ik er aan doen en wat betekent het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
In eMule is een feature ingebouwd, die het voorkomt dat mensen hun eMule aanpassen, zodat ie veel sneller dan normaal om uploadslots gaat vragen. Als dit gebeurt, dan zullen deze clients gebanned worden. Zie ook www.dutchemulefaq.tk onder "Features -> Clientban".

In jou geval zal het waarschijnlijk een foutje zijn van de client waarmee je verbonden bent. Als je nix hebt veranderd aan jou eMule, dan kan je er nix aan doen, en moet je je er ook niet druk om maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59086

Ortep schreef op 10 May 2003 @ 00:53:
Ok...ik heb Shareaza getest. Ik ben NIET blij. Hij neemt direkt je ed2k links over en je krijgt ze niet meer terug. Emule weigert te werken als je Shareaza hebt. De-installen helpt niet. Ook het herinstalleren van Emule helpt niet. Je moet met REGEDIT aan de gang om de verknalde reg keys te vewijderen. Daarna kan eMule de zaak opnieuw overnemen. Dit was in de allereerste versie al zo en het is dus niet opgelost. Ook in de eMule fora wordt er over geklaagd. Het is een bijzonder aggressieve manier van 'klantenbinding'
onzin, shareaza zet die links om naar eigen bestanden. De orginele links staan nog gewoon waar je ze vandaan haalde.

Verder werkt emule hier perfect, ook naast shareaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee, wat hij bedoeld is dat Shareaza meteen instelt dat hij ed2k linkjes opent, als je er op klikt op een site. Met eMule kan je er zelf voor kiezen of je het wilt of niet.

Bovendien laat Shareaza de registerinstellingen gewoon staan, ook als je het de-installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Anoniem: 59086 schreef op 10 May 2003 @ 13:05:
onzin, shareaza zet die links om naar eigen bestanden. De orginele links staan nog gewoon waar je ze vandaan haalde.

Verder werkt emule hier perfect, ook naast shareaza
Het gaat over de file associatie. Die 'pikt' Shareaza. Probeer maar eens op een donkey link te klikken om te downloaden. Mooi dat Shareaza hem overneemt. En als je dan Shareaze de-installeert, dan kan je klikken wat je wilt, maar je krijgt een foutmelding dat er een onbekende extentie is en het is 'over'. En het is NIET mogelijk om in eMule de button Take ED2K links aan te klikken, die is 'greyed out' Ook een herinstal van eMule helpt niet. En mocht je mij niet geloven: Ga voor de lol eens op het Emule forum kijken. Daar zijn er nog een paar die exact dezelfde dingen melden. Of deinstalleer Shareaza voor de lol eens en probeer dan eMule te gebruiken

Emule werkt wel als je een search uit emule zelf gebruikt. Maar ja, wie doet dat? Daar heb je natuurlijk het mooit link mechanisme voor. En juist dat doet het niet meer.

edit:

Ik moet sneller leren tikken dan Zoeff :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 10-05-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ortep schreef op 10 May 2003 @ 13:14:
[...]

Het gaat over de file associatie. Die 'pikt' Shareaza. Probeer maar eens op een donkey link te klikken om te downloaden. Mooi dat Shareaza hem overneemt. En als je dan Shareaze de-installeert, dan kan je klikken wat je wilt, maar je krijgt een foutmelding dat er een onbekende extentie is en het is 'over'. En het is NIET mogelijk om in eMule de button Take ED2K links aan te klikken, die is 'greyed out' Ook een herinstal van eMule helpt niet. En mocht je mij niet geloven: Ga voor de lol eens op het Emule forum kijken. Daar zijn er nog een paar die exact dezelfde dingen melden. Of deinstalleer Shareaza voor de lol eens en probeer dan eMule te gebruiken

Emule werkt wel als je een search uit emule zelf gebruikt. Maar ja, wie doet dat? Daar heb je natuurlijk het mooit link mechanisme voor. En juist dat doet het niet meer.

edit:

oeps, excuses dan... verkeerd begrepen. Maaruh, dat is dus niet altijd het geval? heb shareaza gister verwijdert, nu een niet nader te noemen link gebruikt en die vliegt gewoon naar e-mule..

Heb wel norton systemworks gedraait gister en die verwijderde achtergebleven shareaza troep trouwens...misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ortep schreef op 10 May 2003 @ 13:14:
[...]

edit:

Plezier hier, want bij mij doet eMule precies wat ik wil, alle links worden in eMule opgenomen en niet in ShareAza. Ben ik nou slim of zijn jullie dom :X ? Gewoon even in het settings menuutje kijken, daar moet het wel staan. Anders geen id hoe ik het gefixed heb zonder register geklooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Anoniem: 80544 schreef op 10 May 2003 @ 18:31:
Ben ik nou slim of zijn jullie dom :X ? Gewoon even in het settings menuutje kijken, daar moet het wel staan. Anders geen id hoe ik het gefixed heb zonder register geklooi.
Ga maar eens lezen in het eMule forum. Er lopen meerdere threads over die allemaal hetzelfde melden.

En welk settings menu bedoel je? Emule kan het NIET terug pakken, de setting is greyed out als shareaze op je systeem is geweest.
Ik heb het er op gezet, alleen gebruikt om Bit Torrent te testen en vervolgens verwijderd. Daarna deed eMule het niet meer.
Anoniem: 59086 schreef op 10 mei 2003 @ 13:51:
Heb wel norton systemworks gedraait gister en die verwijderde achtergebleven shareaza troep trouwens...misschien een tip?
Dat zal het wel zijn ja, want zodra die Shareaza registry entry verwijderd is kan eMule het weer zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee waarom jullie er problemen mee ondervinden, maarum is hier geen handige scripter die voor eens en voor altijd eff een registerhackje kan maken dat de ed2k links naar eMule gaan en niet naar ShareAza? Zo hoef je het progje niet te verwijderen en heb je toch waar je naar zoekt ... Er is hier vast wel iemand die dat kan ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:05
LynX, ik heb ook eMule + 1e en het werkt totaal niet.
PC wordt enorm traag en ik load alleen maar up en niet down (ook niet na 24 uur aanstaan, m'n ID is ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
geef je instellingen eens en wat voor pc en verbinding heb je?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61441

Net ge-upgrade van 24d Tarod naar 28a, kwam ik iets raars tegen. Ik sta in mijn eigen upload queue voor twee files die ik al lang binnen heb. Aan mijn nick is echter Chief toegevoegd. Ik zie nu [Got]CS_Tweety Chief in m'n upload-queue staan, m'n normale nick is [Got]CS_tweety. Heeft iemand m'n nick gejat of is dit een bug in 28a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62650

Mijn wachtrijen zijn ongelovelijk groot. Als ik eeen file download met 400 sources dan begin ik met al de sources op de 150 ste wachtrij ofzo. Terwijl ik onbeperkt upload en 24/7 aan heb en zo al een paar maanden. Heb ik misschien iets verkeert ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Bankzitter, iemand heeft je nick gejat, of in ieder geval gedeeltelijk. Er zijn bepaalde mods die nick + userhash misbruiken om zo meer credit te krijgen.

Inmiddels zijn er in een aantal andere mods al fixes voor, en die zullen ook wel in de officiele versie worden ingebouwd. Lees de laatste 2 pagina's van dit topic maar eens door, dan zie je dat er meer mensen last van hebben :)

Ongeveer vanaf hier dus: Zoefff in "eMule opensource eDonkey, deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Gebruiken jullie ook de online sig feature ?

http://onlinesig.sourceforge.net/

ik kom er eigenlijk na al een hele tijd emule gebruikt te hebben pas net achter :P

jammer dat ie hier niet in je profile kan

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.buwalda/mysig.jpg

misschien dat het zo te regelen is dat ie in je GoT icon past ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61441

Top, dank je. heb mijn brackets maar weggehaald. En nu maar wachten op de fixes in de officiele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:05
pc is AMD2000, 256 mb en genoeg hd ruimte (>10 Gb), verbinding is Chello via Edimax router met geopende poorten.
Instellingen zijn de standaard instellingen zoals die bij de installatie naar voren komen ( eMule+ 1e).
Voorheen werkte Mule+ 0.24 erg snel, maar bij de update zaten wel wat prettige features...
Ik ben 20 bestanden aan het dll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Optical schreef op 11 May 2003 @ 15:37:
Gebruiken jullie ook de online sig feature ?

http://onlinesig.sourceforge.net/

ik kom er eigenlijk na al een hele tijd emule gebruikt te hebben pas net achter :P

jammer dat ie hier niet in je profile kan

[afbeelding]

misschien dat het zo te regelen is dat ie in je GoT icon past ?
Er is iig wel erg weinig ruimte voor :P

Heb het nu in mn icon staan, maar niemand die snapt wat het precies is volgens mij.. Ga ur nog wel eens aan prutsen :z

<==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 09:11
Hey jongens, ik weet niet of jullie hier ook last van hebben maar ik heb nu toch weer iets vreemds:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hennie83/emule.jpg

dit staat dus bij mijn known clients, Ik heb ze zelf toegevoegd aan mijn friends lijst maar ik betwijfel of het wel echt gotters zijn.

Mijn nick is dus "[GoT]Hennie-M"

en 2 personen hebben dus precies hetzelde,een spatie en een andere nick.

Is dit een bug of een soort van hack? :(

ik lees net dat dit al bekend was, sorry

[ Voor 11% gewijzigd door Hennie-M op 11-05-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik weet dat het in elke FAQ wel voorkomt hoe je van je lowID af moet komen. Ik heb de verschillende eMule en eDonkey dl 1 t/m 5 in grove lijnen doorgeworsteld en de aanwijzingen in de dutchemulefaq.tk gevolgd. Ik draai hier nu Win98SE met atguard versie 3.2 met de volgende regels:

TCP -inbound permit: Remote: any service local:4662;4661 app: Emule
TCP -outbound permit: Remote: any service local:any service app: Emule
UDP -inbound permit: Remote: any service local:4665;4672 app: app: Emule
UDP -outbound permit: Remote: any service local:any service app: Emule

Met deze instellingen heb ik in principe voldaan aan de gevraagde poorten. Toch krijg ik het niet voor elkaar om een highid te krijgen. Ik zit rechtstreeks via chello op het net, dus geen verdere routers/switchen ertussen. Als ik de connection test doe op welke poort dan ook, dan krijg ik een time-out en de melding van de mogelijke stealth firewall. Als ik via @guard de verschillende poorten test dan zegt hij dat het verkeer doorgang krijgt, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

Heeft iemand suggesties of ideëen waarmee ik nog aan de slag kan gaan?

edit:

Zelfs als ik @guard volledig laat zakken (uitzet dus en ja ik weet dat dat niet zo slim is als je ip adres via de cliënt te achterhalen is) dan krijg ik te horen dat mijn poort 4662 niet te bereiken is. Ik ben het spoor even bijster.

[ Voor 11% gewijzigd door KeX op 11-05-2003 22:51 . Reden: port + typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3251

Ik begon me al een beetje achtergesteld te voelen, maar ik heb nu ook eindelijk een kloontje: [GoT] KIP Chief. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
1tje maar ? Ik heb er wel 5 achter me reet hangen :P.

[GoT] GeforceDDQ chief
[GoT] GeforceDDQ l33t
[GoT] GeforceDDQ [buzzfuzz]
[GoT] GeforceDDQ pon pedro
[GoT] GeforceDDQ nogiets ?

Beetje vervelend. en ik ben nu ook gotters aan het verzamelen :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:09
Mijn lijstje GOTters,

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/namen.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Emcee op 14-05-2003 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
11.4.2003:

eMule v.28b is available!
Ornis: Categories: extented choice of the function of the old "all" tab, switchable to Video,Audio,Transferring,Erroneous ,...
Ornis: Upload-, Queue- and Knownclientlists are titled with the number of the listed clients
Ornis: different trayicon when serverconnection with a lowID (emule with blindfold, from emule+)
Ornis: Webinterface: category support
Ornis: Webinterface: displays completed transfers
bluecow: Fixed mem leak when downloading server.met via HTTP [UVman]
bluecow: Fixed another bug where an unwanted client could become a friend.
bluecow: Fixed minor glitch with icons in tab controls on server and message window.
bluecow: Added standard shortcuts to log and debug listview controls (Copy=Ctrl+C, Select All=Ctrl+A)
Ornis: Websearch Filedonkey.com now supports filter by filesize-limits
bluecow: Rewrote entire packet processing code to use exception handling and proper memory cleanup.
bluecow: Rewrote most of the meta tag processing code to support new meta tags.
bluecow: Fixed downloading of stopped or paused files.
bluecow: Added passive source finding for files in download queue which were just started and not already in shared file list.
bluecow: Fixed minor mem leaks and improper usage of delete operator [NoamSon]
Ornis: Webinterface blocks IPs after 5 failed login attempts for 15 minutes
Ornis: Filenamecleaning: customizable substringfilter (.ini : FilenameCleanups= )
Ornis: option to auto-clean filenames on downloadstarts
Ornis: If the connected server has a filelimit, announce not more files than accepted
bluecow: Fixed bug with empty shared directories and OP_ASKSHAREDFILESDIR.
bluecow: First Run Time wizard finally gets a "Finish" button.
Ornis: Links in Chat (hypertextctrl) dont break on special chars anymore
Ornis: better URL decoding (e.g. for special chars in ed2k links)
bluecow: Fixed bug with OP_ASKSHAREDIRS where a client could ask for shared directories while there is a currently a shared files list received. Note: The viewing of shared directories of remote eMules was reset to 0.28+ because of a bug in 0.27.
bluecow: Fixed major memory leak with compressed packets (thx Blackstar2)
bluecow: Fixed bug with new meta tags of type "float" which were sent by servers which are offering shared files from Hybrid's 0.48+
Ornis: Scheduler Fixes
Ornis: Schedules can be activated directly via hotmenu (Ctrl-X) , (de)activating of the scheduler as well
Ornis: identical shared folders are not sent multiple times anymore (under circumstances)
Ornis: added: accurate speed measurement also on busy CPU [based on Ottavio84+Badwolf]
Ornis: small GUI-fixes
bluecow: Fixed resizing bug in log list controls
bluecow: Fixed potential winsock termination bug
Sony: added option in extened prefs to disable source exchange messages in verbose log
Ornis: added scheduler controls to hotmenu
Ornis: cleared control of expand/collapse by key
Ornis: Scheduler: fixed saving settings
Ornis: fixed resumesame-cat & dontRecreateStatGraph - settings
Ornis: fixed changing category-title when downloadinfos on tabs is activated
bluecow:Fixed bug in preferences/directory control which was deleting the system's icon image list.
bluecow:Fixed bug with non existing shared directories which could not be unshared in preferences/directories.
bluecow:Double click in shared files list opens file with associated application.
bluecow:When opening a file from download list or shared files list, the open command used is the same as when double clicking in Windows Explorer.
bluecow:Fixed bug with log messages not shown at startup.
bluecow:Added filetype icons to search- and shared files listviews.
bluecow:Fixed bug with wrong nr. of search results shown in search tabcontrol when viewing files of different directories from remote client.

http://www.emule-project.net/content.php?s=downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Zie nix staan over die naam/jatters. we wachten nog maar ff af
Creditfile lezen doet ie in ieder geval wel weer :)
5/12/2003 10:44:50 AM: Creditfile loaded, 12525 clients are known

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mm, ik zie nog geen fix voor het "Chief-probleem" :?

Tenzij dit het is...
bluecow: Fixed another bug where an unwanted client could become a friend.
...maar dat zal wel niet..

Nouja, ik heb m iig aan staan, kijken wat het word ;)
edit:

Wat vet, hij geeft nu ook icoontjes bij je zoekresultaten en shared files... Woei! :9 :+

[ Voor 21% gewijzigd door Zoefff op 12-05-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

DoctorV64

Cosmopoliet

Legolas is weer terug naar origineel ipv een Mod ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 19:34
Emcee schreef op 12 mei 2003 @ 09:00:
Mijn lijstje GOTters,

[afbeelding]

heb het zelf op het moment niet in mijn naam trouwens(was [GOT]Degebruiker[NL]
is nu .:ToToRo:. :) )
Sjeez hoe kom jij aan zoveel gotvrienden (niet doordenken :+ ). Ik heb er maar één:
[GoT] The system, wie dat ook mag zijn ;(

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, versie 0.28b is wel weer lekker :) Paar kleine GUI-updates die me opgevallen zijn:

- Als je zoekt krijg je naast de filename ook het bijbehorende icon (oftewel, je ziet in 1x of je een .rar of een .mp3 hebt bijv ;))
- Bij je tabblad transfers staat nu ook het aantal uploads/known clients/on queue

Voor de rest werkt het iig weer prima (net als de .a versie overigens ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Misschien een vage sneer tegen al die mensen die allerlei voor en achtervoegsels hebben om sneller door bepaalde ques heen te komen, is dit niet gewoon tegen de regel van p2p share aan iedereen en niet alleen een bepaalde groep? Of staat alleen de naam er en gebruiken jullie geen community support waar ik nu van uit ga? Heb al verhalen gehoort van france communities die zo de rest van de emule af sluiten en dat vind ik een slechte zaak! Dat betekent in de praktijk lekker wel bij "ons" allemaal downen maar "wij" niks bij hun :(

[ Voor 13% gewijzigd door Martinus op 12-05-2003 13:40 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis toch alleen maar dat je voorrang krijgt met die communities? Zo ist bij plus wel volgens mij.. En die voorrang is nie zo heel groot.. Tis nie zo dat als ik iemand aan mijn vrienden lijst toevoeg, dat ie dan ook meteen bij me mag downen (met friendslot wel natuurlijk)... Je kan de Mule natuurlijk wel zo aanpassen (in de sourcecode) dat ie dat wel doet... Maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Trouwens is het normaal dat eMule Plus na een tijdje 480 MB (van de 512) van mijn RAM gebruikt ?
Zo heb ik niks meer over :(.

[ Voor 6% gewijzigd door GeforceDDQ op 12-05-2003 15:01 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 10:49:
Mm, ik zie nog geen fix voor het "Chief-probleem" :?

Tenzij dit het is...
[...]
...maar dat zal wel niet..
Zo te zien nog niet gefixed, ik heb nog steeds een DonPedro kloon rondlopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Eej Doc64, hoest op je werk. Voor jou geldt dus ook dat je 30% van je tijd verkloot door op internet rond te stuinen :+
Ja, ben ff terug naar origineel na een klein maar zeeer positief uitstapje naar mortillo mod. Zodra zijn versie van 28b uit is ook ff tjsekken :P
Tot later op de irc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
ik heb het idee dat als ik emule afsluit ieder keer dat ik weer als ik connect, bij iedereen onder aan de rij kom te staan. Ik moet mijn comp wel uit doen, want ik kan niet slapen met dat lawaai. Is het beter om hem 24/7 te laten draaien. Ik ben bezig een hele sloot zaldzame files te dlen met gemiddel 30 bronnen per file. Is dit waar deze theorie? Na een format c ben je je credits ook kwijt?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
bbarten81 schreef op 12 May 2003 @ 15:47:
Is dit waar deze theorie? Na een format c ben je je credits ook kwijt?
als je keurig je mapje emule opslaat ergens anders, bij jij het fabeltje kwijt, nee dus.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
ok hoe zit het met het disconnecten en weer connecten , als ik ga pitten bv. Dan kom ik dus bij iedereen weer onder in de rij. Erg frustrerend als je na 16 uur steeds bijna aan de beurt bent en je zet je comp uit....

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
bbarten81 schreef op 12 mei 2003 @ 16:11:
ok hoe zit het met het disconnecten en weer connecten , als ik ga pitten bv. Dan kom ik dus bij iedereen weer onder in de rij. Erg frustrerend als je na 16 uur steeds bijna aan de beurt bent en je zet je comp uit....
das wel k*t ja, maar als je veel naar die persoon hebt geupload, dan kom wel weer sneller door die queu heen hoor, voor rest is het pech....

Dat bijna aan de beurt is ook relatief, als er dan weer iemand komt met een betere score in die queu zit je weer een stappie terug.... dus daar moet je je niet blind op staren.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinus op 12-05-2003 16:25 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
hmmz dan ga ik toch maar een server maken in de gangkast ergens en die gewoon aanzetten. Ik wil namelijk alle afleveringen dlen van een bekende STAR science fiction en dan bedoel ik alle seizoenen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbarten81 schreef op 12 mei 2003 @ 16:23:
hmmz dan ga ik toch maar een server maken in de gangkast ergens en die gewoon aanzetten. Ik wil namelijk alle afleveringen dlen van een bekende STAR science fiction en dan bedoel ik alle seizoenen ook.
hehe ik ben nu ook met startrek afleveringen bezig jah, gaat behoorlijk traag vergeleken bij de rest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 09:22

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik ben al een jaar of 3 een trouwe edonkey gebruiker, en sinds sept '02 een emule gebruiker. Kan dus wel zeggen dat ik een ervaren user ben. :)

Ik ben afgelopen week tegen een probleem aangelopen waar ik me echter geen raad mee weet. Mijn downloads zijn traag als dikke stront door een trechter :r :r :r Ook al is mijn download queue rijkelijk gevuld met populair downloads, en share ik vrij actief mijn eigen releases (~5GB western films :7 :7 ), en ben ik dagen achtereen connected. Ik heb dagelijks 2-3x zoveel uptraffic als downtraffic.

Zo ziet mijn queue er uit na 2 dagen connected te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.dammer05/emule.jpg

Ik heb verschillende edonkey versies (van 0.22 tot 0.28a) geprobeerd, met onderhand alle mods die er op www.emule-mods.de te downloaden zijn, echter zonder resultaat.

Het gaat om de volgende setup:

Internet: Chello @ regio Eindhoven.
CPU: P2-266
MEM: 192M
HD: 2GB OS, 20GB Emule, 6GB FTP
OS: Windows 2003 Enterprise Server, ingericht als NAT Router & Basic Firewall , IIS Server 6, FTP Server, Terminal Server (echt waar, hij trekt dit allemaal met gemak :))

Portinstellingen firewall: 4661, 4662, 4665, 4242, 4224 opengezet & redirected naar local IP
Emule release momenteel: 0.27c (plaatje is 0.22), high ID's, up to date server.met
Max connections: 400/800
Max conn./10sec.: 5

heft iemand een idee? Want ik heb met elke setting wel zitten spelen, zonder beoogd resultaat. Ik heb het idee dat de problemen opgetreden zijn sinds W2K3 geinstalleerd is. (upgrade van W2K AS), maar dit klinkt mij erg sterk in de oren, aangezien het wel gewerkt heeft in deze situatie.

Ook gebeurt het vaak dat tijdens het gebruik van Emule mirc, Miranda-IM (ICQ client) er spontaan uitvliegen voor een minuut ofzo, ook is in die tijd geen Inet verkeer mogelijk op de machines die via de NAT connected zijn. Het lijkt er dus op dat de hele verbinding dan plat gaat.

[edit] Ik heb alle forums van ShareReactor, GOT, Emule-project.net, Thedonkeynetwork.com, emule-mods.de, emule-web.de al afgezocht. (ja, zelfs gegoogled :()

[ Voor 16% gewijzigd door DynaMikeY op 12-05-2003 16:40 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.