eMule opensource eDonkey, deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Hi,

Ik heb f een vraag over de max connections.In versie 27c had ik bij die instellingen de max connections op 1250 staan,en max sources op 800.Het aantal sources haalde ik ook bij de bekende(lees veel ged/l) bestanden,zoals films e.d..Nu wil het met 28a niet echt lukken.Mijn instellingen zijn hetzelfde,alleen kom ik nu niet hoger dan 100 sources :? ,terwijl t toch bekende bestanden zijn.Dat weet ik omdat op sharereactor t aantal clicks worden bijgehouden.Is versie 27c niet beter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12693

Ik vind zelf dat versie 26d de laatste beste versie is. Vindt meer en sneller bronnen en loopt lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45255

ja duh...

Maar daar had ie het nie over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaMMSTeiN schreef op 29 April 2003 @ 18:38:
[...]

Wet zeg ik net, dat is zijn ip :X

en wat staat er achter dat message? Goed zo, dat het anders werkt. Enkel als hij jouw een bericht stuurt dan krijg je het ip te zien :> :*) :S
Hehe :)

kep nou toch maars verder gekeken dan... kep idd bij elke client die ik bekeek een ander IP staan bij Server IP.... Lijkt me idd sterk dat ze toevallig allemaal op een andere server zouden zitten... je zal dus wel gelijk hebben dat dat hun ip is... Wel vaag dat er dan Server IP staat en dat eMule uberhaupt je ip laat zien (ok, je kan het ook omrekenen, maar dat weet lang niet iedereen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-07 23:14
Weerz schreef op 27 April 2003 @ 15:07:
Ok heb alles een beetje globaal doorgelezen en overal staat van je moet geduld met emule hebben en veel uploaden en dat soort dingen en ik loop nu al een tijdje mee met emule vanaf 0.16 ofzo dacht ik!
Ik download steeds maar met 4 of 5 Kb/s hij staat gewoon continue aan een heb totaal geupload 60,35 G lijkt me wel aardig wat en dat je wel een beetje meer snelheid gaat krijgen maar het is dus nog steeds hetzelfde terwijl ik met emule begonnen was ie als een trein liep soms 120 Kb/s en dan is het wel lekker om dit te doen maar zo krijg je er wel een hard hoofd in! Heb de meest gangbare instellingen gedaan voor mijn verbinding en veel FAQ's gelezen maar geen geluk nog steeds langzaam

Iemand een ideetje?
mayb download je erg zeldzame bestanden?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 15:47
PuckStar schreef op 30 April 2003 @ 19:54:
[...]

mayb download je erg zeldzame bestanden?
Ik denk niet dat dat het is want het zijn de nieuwste en grootste bestanden die er zijn, ik kom net terug van 2 dagen helemaal los gaan en heb net even gekeken op emule en als ik ong 200 Mb over die 2 dagen heb gedownl dan is het veel |:(
Dus het loopt op dit moment gewoon :(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3251

Ik heb tegenwoordig met eP 1d dat iedere morgen het proggie is afgesloten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43
KIP probeer eMulePlus 1e eens anders, die is ook al uit.

Als je in de changelog kijkt (vorige pagina) dan zie je dat er een aantal dingen gefixt zijn die een crash veroorzaken, misschien dat jou crash dan ook voorkomen word?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het vreemde is dat 'ie overdag prima loopt, maar 's nachts klapt 'ie er dus uit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

het lukt me niet om zelf emule een ip te laten blokkeren. Gewoon copy - pasten uit bestaande lijsten werkt wel. Dan laadt hij al die "ip-filters". Voeg ik er vervolgens zelf 1 toe, dan wordt die niet geladen. Ip dat geblocked moet worden is 193.40.216.65, kan iemand dit ip in juiste format zetten, of vertellen hoe ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975 schreef op 01 May 2003 @ 14:02:
het lukt me niet om zelf emule een ip te laten blokkeren. Gewoon copy - pasten uit bestaande lijsten werkt wel. Dan laadt hij al die "ip-filters". Voeg ik er vervolgens zelf 1 toe, dan wordt die niet geladen. Ip dat geblocked moet worden is 193.40.216.65, kan iemand dit ip in juiste format zetten, of vertellen hoe ik dit moet doen?
Dan vul je die toch ook gewoon in bij dat .dat bestandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar dan laadt emule hem niet zoals ik al zei...

maar in feite komt dit dus voort uit dat vage usertje dat ik heb

hij wisselt telkens van naam, id en ip, vraagt telkens andere files aan maar voor emule is het telkens dezelfde user (heb hem toegevoegd als friend dus kan dat zo zien), dus ik wil al die ip's blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Weerz schreef op 01 May 2003 @ 09:56:
want het zijn de nieuwste en grootste bestanden die er zijn
Dan is dit dus de verklaring...Die bestanden hebben weinig verspreiding. Er zijn misschien wel 1000 mensen die hem willen hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook allemaal alles hebben.
Je hebt dan een dikke kans dat de meeste mensen hooguit 5% van de file hebben. En als je pech hebt, hebben de meeste mensen dezelfde 5% en zijn er misschien 10-20 mensen die de hele file hebben. Dus effectief zit je gewoon met 980 mensen op die 20 te wachten. Je ziet iedereen wel als source omdat ze allemaal iets van de file hebben. Maar erg nuttig is het niet op dat moment. Een file van 1 jaar oud met slechts 50 sources kan veel sneller gaan als ze allemaal ook de hele file hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Ortep op 01-05-2003 14:38 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
bbarten81 schreef op 22 April 2003 @ 09:15:
met avi preview van kazaa, kun je gewoon je eMule downloads, die nog niet klaar zijn bekijken. Daar is dit programma ook voor gemaakt. Zet wel even het vinkje aan dat ie het eerste en het laatste deel van een file als eerste ophaalt. avi preview van kazaa werkt alleen als het eerste deel van de .avi er is. Weet iemand een alternatief voor - modbreak: deze link hebben we liever niet -? Die site is bij mij ZO traag! Is er een andere site met hashes voor eMule?
op - modbreak: deze link hebben we liever niet - kun je zoeken in het edonkey network en krijg je de hashes erbij

[ Voor 12% gewijzigd door SH007 op 01-05-2003 22:39 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ben ik de enige die het opvalt maar het aanbod films valt de laatste tijd wel tegen. Xmen2 bijvoorbeeld, alleen de duitse *.avi is maar verkrijgbaar, johnny english idem, en emule staat al dagen achter elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 22:41
Ik kon eerst altijd zien wat mijn positie was op de wachtrij bij het downloaden. Als ik dubbelklikte op een download kreeg ik de lijst met sources en daar achter stond dan iets van QueRate en daar stond hoeveel wachtenden er nog voor me waren bij de betreffende source. Ook de 'resterende downloadtijd' is verdwenen. Kan ik dit ergens weer aan zetten?
Versie 0.28a

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Jahoor, gewoon met je rechtermuisknop op de balk met "Filename / Size / Transferred / Speed / Progress / enz." klikken, en dan aanklikken welke kolommen je wel of niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zoefff schreef op 01 May 2003 @ 21:19:
Jahoor, gewoon met je rechtermuisknop op de balk met "Filename / Size / Transferred / Speed / Progress / enz." klikken, en dan aanklikken welke kolommen je wel of niet wilt.
De kolommen zelf staan er nog, maar ze zijn leeg...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ow? Euh... dat heb ik nog nooit meegemaakt? Al geprobeerd om je .exe even te vervangen door een nieuwe uit de binaries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zoefff schreef op 01 mei 2003 @ 21:21:
Ow? Euh... dat heb ik nog nooit meegemaakt? Al geprobeerd om je .exe even te vervangen door een nieuwe uit de binaries?
Thanx jonge :) Hijs terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 21:07
Anoniem: 14124 schreef op 01 May 2003 @ 21:15:
Ben ik de enige die het opvalt maar het aanbod films valt de laatste tijd wel tegen. Xmen2 bijvoorbeeld, alleen de duitse *.avi is maar verkrijgbaar, johnny english idem, en emule staat al dagen achter elkaar aan.
Dat ligt dan echt aan jou hoor. Johnny english heb ik hier gewoon in het engels liggen en xmen2 is pas vandaag uitgekomen. verwacht wel binnekort een screener natuurlijk, verw8 nou niet meteen een dvdrip. Waar heb je dan gekeken naar de films?? op de sites die ik hier niet mag noemen O-) Of alleen via de search van emule??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Zoefff
Ik heb nu alleen de emule.exe (1d) vervangen door degene uit de binairy (1e), meer hoeft er toch niet ge-replaced te worden?
Hij lijkt zichzelf overigens niet meer vanzelf af te sluiten, maar dat moet nog blijken op langere termijn.
Er staat in die binairy ook nog het path 'webserver', maar die kan ik in mijn install nergens terugvinden, dus wat zou je daar eventueel mee kunnen doen?

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 3251 op 02-05-2003 09:24 . Reden: 1 F vergeten in nick... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

legolas82 schreef op 01 May 2003 @ 23:10:
[...]

Dat ligt dan echt aan jou hoor. Johnny english heb ik hier gewoon in het engels liggen en xmen2 is pas vandaag uitgekomen. verwacht wel binnekort een screener natuurlijk, verw8 nou niet meteen een dvdrip. Waar heb je dan gekeken naar de films?? op de sites die ik hier niet mag noemen O-) Of alleen via de search van emule??
Alleen met de search van emule :) Kreeg veel .mpg en .bin terug maar geen .avi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
KIP, die webserver is voor je webserver :P

Bij eMule plus word ook een webserver meegeleverd, "eMule.tmpl" als ik het goed heb. Die moet je in de root directory van je eMule stoppen. Dan zijn er ook nog een hoop .gif-jes die voor de webserver gebruikt worden, die moet je in een directory "webserver" stoppen, die je gewoon zelf even kan maken.

In principe is het voldoende om alleen je .exe te overschrijven, daar gaat het altijd om. Soms echter worden er nieuwe functies (zoals dus die webserver) meegeleverd, die extra bestanden gebruiken. Daarom moet je altijd ff de binaries en je eMule directory met elkaar vergelijken welke bestanden erin staan. Staan er in je binaries bestanden die in je eMule dir. niet staan, dan moet je die er ook bij zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:34

backupdevice

Boeh!

Zoeff, let op. Veel mods gebruiken verschillende source files. Het is aan te raden als je een exe vervangt , dat je ook ff je tempfolder naloopt of alle source files te deleten

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ja, dat snap ik, maar dat is in het geval dat je de standaardversie opwaardeerd naar een mod. Ik had het alleen van mod 1d naar mod 1e :)

Als je een mod installeerd ipv de standaardversie, dan zou ik m sowieso installeren in een compleet nieuwe directory, je weet maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50581

heeft iemand nog een geupdate serverlist, want met die laatste serverlist die hier is gegeven, staat bijna niets op, vaak vind ik meer op kazaa dan op emule (als ik zoek naar zeldzame dingen) terwijl het juist andersom had moeten zijn, toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Anoniem: 50581 schreef op 02 May 2003 @ 15:30:
heeft iemand nog een geupdate serverlist, want met die laatste serverlist die hier is gegeven, staat bijna niets op, vaak vind ik meer op kazaa dan op emule (als ik zoek naar zeldzame dingen) terwijl het juist andersom had moeten zijn, toch :?
Je hebt geen geupdate serverlist nodig. Eén enkele server is al voldoende Dat zou je trouwens weten als je de FAQ gelezen had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Ff een vraagje..
wat is het verschil met Emule plus en de gewoone Emule :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ortep schreef op 02 May 2003 @ 16:08:
[...]

Je hebt geen geupdate serverlist nodig. Eén enkele server is al voldoende Dat zou je trouwens weten als je de FAQ gelezen had
geef dan eens een server, dat mag toch van got ? zo niet haal ik deze post weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:22

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Anoniem: 50581 schreef op 02 May 2003 @ 20:15:
[...]

geef dan eens een server, dat mag toch van got ? zo niet haal ik deze post weg
:( :(

Als je nou zelg eens even zoekt, in de startpost van deel 3 of deel 4 stond keurig waar je de servers kunt vinden. Ook met google is genoeg te vinden hoor, echt waar. (serverlist emule in google doet echt wonderen) Bovendien is dat sneller dan hier op een antwoord wachten, en zoek je zelf, i.p.v. kansloos af te wachten tot iemand het antwoord aan komt dragen.

Edit: zoals ook al gezegd werd, heb jij die FAQ nu al gelezen? Zoeff heeft daar een heleboel tijd ingestopt, en deze post van jou getuigt niet echt van het feit dat je, alhoewel je erop gewezen werd om die faq te lezen, dat al gedaan hebt :(

[ Voor 18% gewijzigd door Sparhawk op 02-05-2003 20:39 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
misschien is het al beantwoord maar er zijn heel veel reacties geweest;
IK heb eMule altijd vrolijk draaiend maar laatst crashte de boel (stoppen 'weggeblazen' :P) en moest ik eMule dus ook weer opnieuw opstarten.

Maar er stonden dus circa 15 items in mijn downloadlist, die waren allemaal weg. Er staan nog wel allemaal bestanden in eMule\Temp. Iemand een idee hoe ik deze terughaal ?

Ik draai 0.28a origineel.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sparhawk schreef op 02 mei 2003 @ 20:37:
[...]

:( :(

Als je nou zelg eens even zoekt, in de startpost van deel 3 of deel 4 stond keurig waar je de servers kunt vinden. Ook met google is genoeg te vinden hoor, echt waar. (serverlist emule in google doet echt wonderen) Bovendien is dat sneller dan hier op een antwoord wachten, en zoek je zelf, i.p.v. kansloos af te wachten tot iemand het antwoord aan komt dragen.

Edit: zoals ook al gezegd werd, heb jij die FAQ nu al gelezen? Zoeff heeft daar een heleboel tijd ingestopt, en deze post van jou getuigt niet echt van het feit dat je, alhoewel je erop gewezen werd om die faq te lezen, dat al gedaan hebt :(
ik heb de faq al doorgelezen, maar kan nergens echt een goede server vinden waar dance/trance/hardhouse/hardstyle/hardcore opstaat, en dat ook een beetje recent is (ik heb dus google gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:22

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Anoniem: 50581 schreef op 03 May 2003 @ 00:22:
[...]

ik heb de faq al doorgelezen, maar kan nergens echt een goede server vinden waar dance/trance/hardhouse/hardstyle/hardcore opstaat, en dat ook een beetje recent is (ik heb dus google gebruikt)
Het spijt me zeer, alleen je hebt het principe van emule dus niet begrepen. Een server is alleen maar om verbinding te krijgen met het netwerk, en verder nergens voor. Dit staat, zoals allemaal eerder uitgelegd, allemaal in de FAQ die Zoeff heeft geschreven ((B.t.w. _/-\o_ _/-\o_ for Zoeff 8) ) http://www.dutchemulefaq.tk/ Ik betwijfel dus serieus of je die hebt gelezen, en of je de moeite hebt genomen om dit hele topic eens even door te nemen.

Doe me nou een plezier, lees die faq, lees de topics over emule eens rustig en compleet door, en kom dan eens met gerichte vragen. Dan wil iedereen je helpen. Nu komt het echt over van "ik wil zo snel mogelijk zo veel mogelijk downloaden, vertel mij ff precies hoe, want ik ben zelf te lui om ook maar iets uit te zoeken. Die instelling wordt niet echt gewaardeerd hier.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 20:50
shit dit is niet te geloven...ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat zoefff en mr.nobody hier van GoT aangeklaagd gaan worden voor hun activiteiten hier en voor emule...niet door de fbi, bsa, riaa of wat dan ook, maar door mij!

jullie hebben mij verslaafd gemaakt aan het downloaden gvd!
als mijn xs4all connectie strax wordt afgesloten klaag ik jullie elk aan voor 1 miljoen euro!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dan mis je nog 1 ingredient voor een succesvolle formule: Amerika! :+

Als je daar had gewoond, dan was het je waarschijnlijk nog gelukt ook :D

[/offtopic]

Sorry meneer de (lite)mod ;) O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Zoefff op 03-05-2003 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik weet dat dit een gezellig topic is, maar zullen we het topic maar ontopic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58469

Klopt het dat je bij versie 28.a niet meer in de log ziet hoeveel known clients je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Anoniem: 58469 schreef op 03 mei 2003 @ 10:48:
Klopt het dat je bij versie 28.a niet meer in de log ziet hoeveel known clients je hebt?
ja. staat hierboven ook ergens genoemd (kan het even zo snel niet meer terugvinden), maar het is dus bekend.
Ah hier :
Zoefff schreef op 28 april 2003 @ 11:03:
En op je 2e vraag: wat je in je log kon zien, is het aantal mensen dat bij jóu credit heeft. Tot versie 28 kon je dat inderdaad bovenaan je log zien, maar met versie 28 niet meer. Bug of niet, dat weet ik niet, maar dat merken we snel genoeg :P

[ Voor 38% gewijzigd door NightBird op 03-05-2003 11:13 . Reden: quote gevonden ]

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, het was inderdaad wel te vinden. Ik maakte me al ongerust want deze sessie(17 uur) heb ik een UL:DL verhouding van 43,77:1.....maar het werkt dus sowieso andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb nog steeds last van mijn 'uitklapprobleem' (dus downloads klappen niet uit of in bij een klik). Meer mensen of ben ik nog steeds de enige ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
geen problemen mee, je klikt toch wel dubbel neem ik aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

bolleh schreef op 03 mei 2003 @ 13:45:
geen problemen mee, je klikt toch wel dubbel neem ik aan O-)
Nee dat doe ik niet ;) Ik wil niet de file details hebben, ik wil gewoon zien bij wie ik allemaal in de queue sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceStorm schreef op 03 May 2003 @ 13:42:
Ik heb nog steeds last van mijn 'uitklapprobleem' (dus downloads klappen niet uit of in bij een klik). Meer mensen of ben ik nog steeds de enige ;)?
He, sinds je het gezegd hebt, heb ik het ook, file details oproepen gaat nog wel in/uitklappen niet.(onder W2k)Rebooten heb ik geen zin in...die gaat ook weer op de buglijst dus....

Edit: he dat is wazig, net deed ie het heel even goed

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 58469 op 03-05-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ja dat is een beetje het punt, soms gaat het prima en ik krijg ook niet uitgevonden waar het aan ligt. Het maakt iig niet uit of je 1 of 1000 sources wil 'uitklappen', het maakt niet uit of je 1 of 84 downloads in je lijst hebt staan, het maakt niet uit hoe groot een download is. Het werkt soms wel en soms niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
bolleh schreef op 03 mei 2003 @ 02:35:
shit dit is niet te geloven...ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat zoefff en mr.nobody hier van GoT aangeklaagd gaan worden voor hun activiteiten hier en voor emule...niet door de fbi, bsa, riaa of wat dan ook, maar door mij!

jullie hebben mij verslaafd gemaakt aan het downloaden gvd!
als mijn xs4all connectie strax wordt afgesloten klaag ik jullie elk aan voor 1 miljoen euro!

:P
pfff :(
ik zag alleen "Mr.Nobody" & "Aangeklaagt" ... :) :o
ik zit inmiddels weer op mijn stoel :)

mijn 180 gig schijf is inmiddels besteld bolleh :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
IceStorm schreef op 03 May 2003 @ 13:52:
[...]

Nee dat doe ik niet ;) Ik wil niet de file details hebben, ik wil gewoon zien bij wie ik allemaal in de queue sta.
uhm als ik dubbel klik op een download in mn lijst dan krijg ik te zien bij wie ik allemaal in de queue sta hoor :+
Mr.Nobody schreef op 03 May 2003 @ 14:20:
[...]

pfff :(
ik zag alleen "Mr.Nobody" & "Aangeklaagt" ... :) :o
ik zit inmiddels weer op mijn stoel :)
khoop voor je dat je zachte vloerbedekking hebt? :P :+
mijn 180 gig schijf is inmiddels besteld bolleh :)
hmm mocht je er onverhoopt 2 binnen krijgen ipv 1 dan weet je wie je eh moet eh contacten he ;)

btw als je naar preferences > connection gaat en dan wizard dan staat daar bovenaan zoiets als "concurrent downloads" met 3 opties, wat is dat precies? hoger lijkt me beter :?
als ik em op 16+ gooi en kijk even later dan staat ie weer vrolijk op 1-5

[ Voor 51% gewijzigd door bolleh op 03-05-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb nu bij preferences --> display aangezet dat dubbelklik de lijst uitklapt en dat werkt prima. Blijft raar maar vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
geforceddq schreef op 02 May 2003 @ 23:53:
misschien is het al beantwoord maar er zijn heel veel reacties geweest;
IK heb eMule altijd vrolijk draaiend maar laatst crashte de boel (stoppen 'weggeblazen' :P) en moest ik eMule dus ook weer opnieuw opstarten.

Maar er stonden dus circa 15 items in mijn downloadlist, die waren allemaal weg. Er staan nog wel allemaal bestanden in eMule\Temp. Iemand een idee hoe ik deze terughaal ?

Ik draai 0.28a origineel.
Iemand ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:28
waarschijnlijk zijn de bestanden voor emule nu corrupt, zodat ie ze bij het opstarten niet meepakt.
probeer ze eens te fixen met donkeydoctor of metmedic, url: http://www.emule-project.net/faq/tools.htm
donkeydoctor heeft een test en een recover functie, als dat niet werkt kun je het met metmedic proberen. Hierbij kun je aan de hand van een opnieuw gedownloade part.met file de part file (de data) herstellen, zodat emule ermee verder kan.

Na een reboot heeft emule ook wel eens het probleem dat het laatste gedeelte van een bestand corrupt blijft, en dit gedeelte continue blijft downloaden.(de part file heeft dan niet de juiste grootte) Meer hierover kun je vinden in het officiele emule forum. Ik heb hier zelf wat last van gehad omdat windows xp af en toe een bsod gaf. Deze bug is gefixt in versie 28a overigens.

[ Voor 47% gewijzigd door Emcee op 04-05-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
dank je, heb hem ondertussen toch gevonden op emule-project.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
  • Laatst online: 08-07 08:51
wat is nu het voordeel heervan boven kazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

kwtemp schreef op 04 mei 2003 @ 00:55:
Ook minder polulaire grote bestanden zijn hier te vinden en snel te downloaden.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
veel betere kwaliteit films, makkelijk te vinden, vrijwel geen onzin gebruikers, vrijwel geen neppe files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 10:28
emule heeft idd een veel groter aanbod, ook van wat minder bekende films e.d.
en natuurlijk een grote community inclusief de bijbehorende forums :)
Alhoewel ik gister iets gedownload heb met 'bit torrent' en dat ging razendsnel, maar is wel wat minder gebruikersvriendelijk, dus ik hou het gewoon bij emule voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

kwtemp schreef op 04 mei 2003 @ 00:55:
Lees ook vooral de eerste post van deze thread. Daarin wordt het je allemaal uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
Ortep schreef op 04 May 2003 @ 09:25:
[...]

Lees ook vooral de eerste post van deze thread. Daarin wordt het je allemaal uitgelegd
en waar staan daar de voordelen boven kazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

kwtemp schreef op 04 mei 2003 @ 11:13:
en waar staan daar de voordelen boven kazaa?
Je mag meer lezen dan alleen de letters van post. Er staat ook een faq in en verwijzingen naar hoe het werkt. En als je dat dan bestudeerd hebt, zal je vanzelf begrijpen waarom het beter is dan KaZaa.
Mocht je er nog niet uitkomen ga dan de thread eens lezen. Het is maar een keer of 80 uitgelegd in de inmiddels geloof ik meerdan 1000 berichten

[ Voor 19% gewijzigd door Ortep op 04-05-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
Je hebt groot gelijk..
De volgende keer zal ik direct alle documentatie doorlezen voordat ik ook maar 1 vraag stel.

Wat zal het hier lekker rustig worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

kwtemp schreef op 04 mei 2003 @ 11:27:
Je hebt groot gelijk..
De volgende keer zal ik direct alle documentatie doorlezen voordat ik ook maar 1 vraag stel.
Dat is altijd verstandig bij alles wat je gebruikt...dat leidt to een beter inzicht en een groter begrip.
En het voorkomt dat steeds dezelfde mensen steeds weer, en soms voor de 100ste keer, dezelfde vraag moeten beantwoorden. Terwijl die informatie vrijelijk en algemeen beschikbaar is.
Hat zal er zeker rustiger van worden als iedereen de manual leest. En dan blijft er veel meer ruimte over voor echte problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 21:07
kwtemp schreef op 04 May 2003 @ 11:27:
Je hebt groot gelijk..

Wat zal het hier lekker rustig worden
Als je geen zin hebt om je in emule te verdiepen blijf dan lekker weg. Anders weet ik zeker dat je hier overmorgen weer bent om te janken dat kazaa veel sneller is. Dan krijg je hier weer iedereen over je heen, want als je gelezen had zie je dat je ff geduld moet hebben. Nou eh veel plezier met dat crappy kazaa met zn films van 300 MB |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Oke ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit. Ik heb hier een klein netwerk van 4 computers (1 server/router en 3 gewone) Nou wil eMule gebruiken en heb hem een tijd geleden maar eens geinstaleerd op onze snelste PC (XP 1800+, 256 mb, winXP SP1) maar ik krijg de hele tijd een low ID. Nou ik druk zoeken en het lag dus aan de router (winroute op de server) ik heb me helemaal suff gewerkt om het voor elkaar te krijgen, maar toen niet gelukt.
Hierna heb ik maar eMule op de server gezet en zo ben ik ga dl. Het werkte, maar onze server liep steeds vaker vast en kon eMule niet aan.

Dus nu ben ik weer bij hetzelfde probleem. Het lukt me op een er van de manier niet om de poorten 4662 en 4672 te forwarden naar de goede PC. Ik heb ook de poorten die op http://www.dutchemulefaq.tk/ staan geopen. Maar het werk dus niet :'( Ik word er nu een beetje gek van en ben dus zzo desperaat dat ik jullie raadpleeg.

Ik hoop dat iemand iets heeft. Als je iets niet snap vraag het even. Oja op de server staat win2000server.

PS. ik heb al in de FAQ gekeken op de emule website, gegoogle , en natuurlijk hier gezocht. en ik gebruik emule plus

[ Voor 7% gewijzigd door JochemvL op 04-05-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Wat gaat er precies mis bij het portforwarden in winroute?

Hier staat eea aan info over poortmappen (met Winroute)
Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 51% gewijzigd door Zer0 op 04-05-2003 20:50 ]

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberHunter schreef op 04 mei 2003 @ 18:24:
Oke ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit. Ik heb hier een klein netwerk van 4 computers (1 server/router en 3 gewone) Nou wil eMule gebruiken en heb hem een tijd geleden maar eens geinstaleerd op onze snelste PC (XP 1800+, 256 mb, winXP SP1) maar ik krijg de hele tijd een low ID. Nou ik druk ......
Ik hoop dat iemand iets heeft. Als je iets niet snap vraag het even. Oja op de server staat win2000server.

PS. ik heb al in de FAQ gekeken op de emule website, gegoogle , en natuurlijk hier gezocht. en ik gebruik emule plus
je hebt toch wel de poorten niet alleen opengezet maar ook geforward naar een interne pc (ip adres) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Ja ik heb dus de poorten open gezet en daarna geforward naar het goede ip nummer. Maarja het werkt dus gewoon niet. Als het helpt kan ik wat screenshots van de instellingen uploaden. Als jullie denken dat jullie daar wat aan hebben?

Ik heb dat Grote Poortmapping verhaal ongeveer 1000 keer doorgelezen. wordt gek hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Tsja, ik kan je niet echt veel verder helpen, alleen met linkjes.

Je hebt dus alle goede poorten al gevonden in mn FAQ begrijp ik :)
Het grote poortmapping verhaal heb je ook al doorgelezen.

Wat ik zo snel kan vinden is het volgende:

-Microsoft Windows Prof. Documentation: http://www.microsoft.com/...wto_share_conn_config.htm

-En anders ff zoeken met de GoT search op deze keywords, en kijken of er wat nuttigs tussen zit? http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

Wat je misschien ook kan doen is even wat vragen op irc, in het channel #netwerken, daar zitten wel een hoop mensen die er wat vanaf weten d8 ik :)

Succes ermee iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberHunter schreef op 04 mei 2003 @ 20:57:
Ja ik heb dus de poorten open gezet en daarna geforward naar het goede ip nummer. Maarja het werkt dus gewoon niet. Als het helpt kan ik wat screenshots van de instellingen uploaden. Als jullie denken dat jullie daar wat aan hebben?

Ik heb dat Grote Poortmapping verhaal ongeveer 1000 keer doorgelezen. wordt gek hier!
je heb toch ook wel onderscheid gemaakt tussen TCP en UDP hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Bedankt voor de links ik ga eens kijken. En ja ik heb onderscheid gemaakt tussen TCP en UDP, toch..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Oke ik heb het dus geprobeerd dat verhaal van microsoft maar zo te zien werkt dat ook niet. Ik ga nu even alles wat ik nu heb ingesteld maar even vertellen misschien toch iets fout gedaan.

In winroute heb ik de volgende settings:

Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/got/pics/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/got/pics/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/got/pics/3.jpg

misschien helpt dit wat, ik hoop het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb daarnet eMule er wer opgezet, en elke keer als ik wat wil zoeken of wil downloaden krijg ik deze error.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/eMule.JPG

Ik heb eMule al opnieuw geinstalleerd en de versie gepakt die ik hiervoor gebruikte, niet mijn eigen clients.met terugplaatsen, het mocht allemaal niet helpen.
Heeft iemand anders misschien een idee?

[edit]
OMG ik ben echt gaar, was vergeten die prachtige _/-\o_ eMule FAQ door te nemen :X
Versie 0.28 maar downloaden, ik hoop dat het werkt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Rafe op 05-05-2003 02:35 . Reden: \o/ eMule FAQ :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
legolas82 schreef op 04 May 2003 @ 14:53:
[...]

Als je geen zin hebt om je in emule te verdiepen blijf dan lekker weg. Anders weet ik zeker dat je hier overmorgen weer bent om te janken dat kazaa veel sneller is. Dan krijg je hier weer iedereen over je heen, want als je gelezen had zie je dat je ff geduld moet hebben. Nou eh veel plezier met dat crappy kazaa met zn films van 300 MB |:(
Inderdaad, je hebt gelijk.

Kazaa is inderdaad een stuk sneller.

miste nog 1 aflevering van een serie die ik graag kijk, en dankzij emule heb ik hem nu.

Bedankt voor jullie tijd en jullie meer dan stimulerende hulp, de volgende keer (nadat ik NATUURLIJK alle documentatie gelezen heb) weet ik waar ik met een vraag heen moet!

nogmaals bedankt !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit nog steeds met het volgende probleem:

Emule herkent verschillende users bij mij als 1 en dezelfde user. Deze users profiteren (of ze dit werkelijk doen door een bug te exploiteren of onbewust laat ik in het midden) allemaal van dezelfde credits (dl/up ratio). Ik tref telkens wel 1 van die users in me queue aan. Ik heb "ze" friend gemaakt en ben dit dus zo te weten gekomen. Ze wisselen telkens van naam, id, ip etc maar blijven op de 1 of andere manier gebruik maken van dezelfde dl/up ratio zie bijvoorbeeld onder staande, die dl/up is bij al die users hetzelfde:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/emule.JPG

Een overeenkomst van de users is dat ze allemaal edonkey gebruiken

nog iets anders, bij de ene user kan ik wel het id achterhalen en bij de andere niet, hoe zit dat nu precies (zijn allemaal friends waar ik dat probeer)(Versie 28a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:48

Ankh

|true

ze gebruiken allemaal een proxy >>>

(10:21:55) —› dns: resolving (195.112.128.222)...
(10:21:55) —› dns: resolved (195.112.128.222) to (proxy02.ada.net.tr) (press F2 to copy to clipboard)

dat is het probleem denk ik :)

ok nog iets de laatste emule plus is bagger. Ik heb er een tijdje mee lopen kloten, maar wanneer je nieuwe files toevoegt moet je hem opnieuwe opstarten voordat hij ze pas verwerkt en download. Ook de snelheid waarmee hij nieuwe connecties aanvraagt is super laag (maakt niet uit of je die 20 of 30 verandert..) Ik draai nu emule 28a en totaal geen problemen alles werkt perfect :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maken ze dan gebruik van een bug? of doen ze dit onbewust?

nog eentje:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/emule2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/emule3.JPG

Om te laten zien dat userhash telkens zelfde is...
Notabene, deze pics zijn in een tijdsbestek van 10 minuten gemaakt.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 57975 op 05-05-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 57975 schreef op 05 May 2003 @ 10:26:
Maken ze dan gebruik van een bug? of doen ze dit onbewust?

nog eentje:

[afbeelding]
[afbeelding]

Om te laten zien dat userhash telkens zelfde is...
Notabene, deze pics zijn in een tijdsbestek van 10 minuten gemaakt.
UserHash wordt opgebouwt vanuti het IP adres... dus dat doen ze idd onbewust... waarom ze het doen ik heb geen flauw idee maar goed... het gebeurt dus onbewust...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
UserHash word helemaal niet opgebouwd uit je IP adres. Het ID word uit je IP opgebouwd..

Je UserHash word eenmalig bepaald, door een willekeurig geheugenadres te nemen. Zie ook het begin van dit topic, daar hebben we het even over de UserHash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:48

Ankh

|true

zo te zien maakt de bovenstaande man vent gebruik van 2 verschillende edonkey's hoogst waarschijnlijk is hij misschien gaan downgraden met de verschillende versies....

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 09:37
Werkt dat peergardian trouwens bij iemand? Bij mij block ie niets (staat al de hele dag aan) en toch heb ik veel corrupte parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op 05 May 2003 @ 10:55:
UserHash word helemaal niet opgebouwd uit je IP adres. Het ID word uit je IP opgebouwd..

Je UserHash word eenmalig bepaald, door een willekeurig geheugenadres te nemen. Zie ook het begin van dit topic, daar hebben we het even over de UserHash gehad.
Dus is het bewust of onbewust? En is het toeval dat het allemaal edonkey users zijn?
SCaRaBaeuS schreef op 05 May 2003 @ 10:58:
zo te zien maakt de bovenstaande man vent gebruik van 2 verschillende edonkey's hoogst waarschijnlijk is hij misschien gaan downgraden met de verschillende versies....
IP's verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik ben een beetje de draad kwijt eigenlijk :P

Volgens mij is dit iig geen toeval, maar iemand die het met opzet doet. Het zou natuurlijk kunnen dat het iemand is, die op een groot netwerk, op een hoop pc's eMule heeft gezet.

Vervolgens heeft ie op iedere computer dezelfde "preferences.met" gezet, en hebben ze allemaal dus ook dezelfde userhash. Ze zitten achter een proxy, dus het zou evt kunnen?

Of, iets anders, misschien heeft iemand een manier gevonden om UserHashses te stelen van andere mensen, en word deze crack door meerdere mensen gebruikt?

Ik denk echter iets in de richting van het eerste, omdat de IP's ook zo dicht bij elkaar liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op 05 May 2003 @ 11:28:
Ik ben een beetje de draad kwijt eigenlijk :P

Volgens mij is dit iig geen toeval, maar iemand die het met opzet doet. Het zou natuurlijk kunnen dat het iemand is, die op een groot netwerk, op een hoop pc's eMule heeft gezet.
het lijken mij verschillende personen, ik kan altijd hun shared files zien, en dat zijn telkens files waaruit blijkt dat het verschillende nationaliteiten zijn die dit doen
Vervolgens heeft ie op iedere computer dezelfde "preferences.met" gezet, en hebben ze allemaal dus ook dezelfde userhash. Ze zitten achter een proxy, dus het zou evt kunnen?

Of, iets anders, misschien heeft iemand een manier gevonden om UserHashses te stelen van andere mensen, en word deze crack door meerdere mensen gebruikt?

Ik denk echter iets in de richting van het eerste, omdat de IP's ook zo dicht bij elkaar liggen...
IP's die ik heb kunnen achterhalen van de users:

193.159.14.88
193.40.216.65
80.178.4.46

Doordat emule om de 1 of andere vage reden niet iedereen z'n id laat zien kan ik niet alle ip's van die users achterhalen, ik schat dat het er ongeveer 6-7 zijn die ik heb opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SCaRaBaeuS schreef op 05 May 2003 @ 10:23:

ok nog iets de laatste emule plus is bagger. Ik heb er een tijdje mee lopen kloten, maar wanneer je nieuwe files toevoegt moet je hem opnieuwe opstarten voordat hij ze pas verwerkt en download. Ook de snelheid waarmee hij nieuwe connecties aanvraagt is super laag (maakt niet uit of je die 20 of 30 verandert..) Ik draai nu emule 28a en totaal geen problemen alles werkt perfect :)
Dat ligt dan meer aan jouw computer dan aan eMule+. Hier draait v1.e al dagen stabiel en zonder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:08
Ik snap niet wat dat met Emule is op mijn pc. Bij elke versie is het wel nadra Emule opgestart is krijg ik steed ongewenste lock-ups...

Dan freeze het beeld gewoon een aantal seconden soms wel een minuut en kan ik echt niks doen...

Hebben meer mensen hier last van?
Ik gebruik Emule 28a, maar ik heb het ook bij vorige versie's gehad.

Heb een Pentium III 866Mhz, 512 mb geheugen, Geforce 2 mx 400 Detonator 43.45

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12693

tweak_dude schreef op 05 mei 2003 @ 11:01:
Werkt dat peergardian trouwens bij iemand? Bij mij block ie niets (staat al de hele dag aan) en toch heb ik veel corrupte parts.
Bij mij heeft dat progje nog nooit een melding gegeven dat er ook maar iets geblokt werd. Ik heb er ooit eens een Ip adres van een server van emule ingezet om te kijken of ik die nog kon bereiken... ja dus!
Volgens mij werkt het niet, ik gebruik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:51
mensen,

Ik heb iets vreemds, leg me dit eens uit

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.kamphuis/vreemd.jpg

hier is NIET gephotosjopt, en normaal gesproken download ik met zo'n 20kB sec, ik wil niet opscheppen, maar dit is gewoon VREEMD!!! ivm upload limiet van 8kB/sec.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zoefff schreef op 05 mei 2003 @ 10:55:

my mistake... 8)7
Grolsch schreef op 05 May 2003 @ 20:37:
mensen,

[afbeelding]

hier is NIET gephotosjopt, en normaal gesproken download ik met zo'n 20kB sec, ik wil niet opscheppen, maar dit is gewoon VREEMD!!! ivm upload limiet van 8kB/sec.
mjah... kan nog wel eens voorkomen lijkt me... is mij ook wel eens gebeurt... maar is dat nou zo vreemd dan :?

[ Voor 41% gewijzigd door KeeZ op 05-05-2003 20:56 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:08
heb je ze net gepauseerd en daarne weer de bestanden verder laten downloaden? :P

Ik zag dat iig vanmiddag dat je dan wanneer de download verder laat lopen hij echt snel gaat downloaden. Tenminste dat zegt hij, na paar seconden is hij weer terug op zijn normale snelheid... :)

Wat ook raar is dat wanneer je een bestand pauzeerd hij gewoon verder download, dat is iig bij mij wel zo :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:32
Grolsch schreef op 05 May 2003 @ 20:37:
mensen,

[afbeelding]

Het kan ook met compressie te maken hebben misschien. Sommige CD images zijn 700 mb groot terwijl er effectief veel minder data inzit. Dan krijg je vrij stevige compressie.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:51
het vreemde is dat als ik de UL limiet op 8kB/sec zet, ik theoretisch maar 32kB/sec kan downloaden.

Ik blijf het vreemd vinden.

helaas issie al weer terug gezakt tot 18kB/sec :( maar snel genoeg, ik heb de tijd ) :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Nou pas geleden had ik hier ook al gepost over dat de verbinding met emule brak is en vroeger goed toen werd er gezegd van ja je hebt nieuwe bestanden die iedreen wilt maar als het 2 weken duurt om een bestand van 700 MB binnen te halen word het natuurlijk niet zo leuk meer :'(
Heb de faq en alles goed doorgelezen en heb geen firewall aan staan heb chello(Barendrecht) als verbinding! Draai onder Xp (SP1)
Heb een upload 2Kb onder wat chello aan kan en ook voor de download en heb totaal geupload 67GB dus lijkt me aardig wat

Als iemand anders chello ook heeft en een goeie download mag hij mij vertellen hoe hij dat doet en dan ben ik hem eeuwig dankbaar _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Weerz op 06-05-2003 11:25 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

zet je upload eens op 12 of 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 45255 op 06-05-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weerz schreef op 06 May 2003 @ 11:23:
Heb een upload 2Kb onder wat chello aan kan.
Blue_White_Army schreef op 06 May 2003 @ 11:27:
zet je upload eens op 12 of 11
Er vanuit gaande dat hij een upload heeft van 16k, staat 'ie nu dus op 14. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

dus. zet hem eens op 11 of 12 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Weerz, ik heb totaal geen problemen, heb ook chello, en haal makkelijk meer dan 60GB down per maand met eMule :)

Instellingen zijn:

-Max Up. = 10k/sec (moet je met chello NIET hoger zetten denk ik, het kan wel tot de 12, maar dan gaat ie al wel haperen).
-Max Down. = 0 (ongelimiteerd dus)
-Max nieuwe connecties per 5 sec = 20
-Max connecties = 5000
-Max connecties per file = 1500

Met deze instellingen draait het al maanden als een trein hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Zoefff schreef op 06 May 2003 @ 11:48:
Weerz, ik heb totaal geen problemen, heb ook chello, en haal makkelijk meer dan 60GB down per maand met eMule :)

Instellingen zijn:

-Max Up. = 10k/sec (moet je met chello NIET hoger zetten denk ik, het kan wel tot de 12, maar dan gaat ie al wel haperen).
-Max Down. = 0 (ongelimiteerd dus)
-Max nieuwe connecties per 5 sec = 20
-Max connecties = 5000
-Max connecties per file = 1500

Met deze instellingen draait het al maanden als een trein hoor...
Nou ik zal het proberen en laat het wel weten als het weer niet lukt maar ga gewoon even zitten duimen kijken of het helpt!

bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 10:43
Anoniem: 12693 schreef op 05 May 2003 @ 16:57:
[...]

Bij mij heeft dat progje nog nooit een melding gegeven dat er ook maar iets geblokt werd. Ik heb er ooit eens een Ip adres van een server van emule ingezet om te kijken of ik die nog kon bereiken... ja dus!
Volgens mij werkt het niet, ik gebruik het niet meer.
bij mij blocked die ontzettend veel
vooral ranger en riaa, ranger komt heel regelmatig langs..
en paar keer mpaa

overpeer ivm corrupted parts ofzo heb ik nog niet langs zien komen

zal je wel iets verkeerd hebben staan oid.

[ Voor 5% gewijzigd door m3gA op 06-05-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Onthoudt 'ie wel wat jij upload? Ook als je van server veranderd of je nickname veranderd? En als je dus veel upload krijg je ook meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 09:37
m3gA schreef op 06 May 2003 @ 13:29:
[...]

bij mij blocked die ontzettend veel
vooral ranger en riaa, ranger komt heel regelmatig langs..
en paar keer mpaa

overpeer ivm corrupted parts ofzo heb ik nog niet langs zien komen

zal je wel iets verkeerd hebben staan oid.
Bij mij werkt ut ook niet. Maar wat kun je er nou aan instellen :? ; lijstje zit er al standaard in, ik heb er alleen nog wat aan toegevoegd en verder agression op 100% gezet. Meer kan je toch niet doen? (en ja block banned ip's staat aan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ik heb de laatste tijd er last van dat als ik aan het downen ben met emule, dat om de 30s-1m de pc voor 3 seconde hangt, hoe lang hij hangt ligt aan de downloadsnelheid, en het ligt zeker aan emule want als hij niet aanstaat heb ik er geen last van

hier onder een plaatje ervan als hij dus hang is de proc gebruik 100%

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/Image2.jpg

mijn specs zijn: een p2 266@288
256 mb aan pc 66 sdram
2*4Gb hd
voodoo 3 3000
dit alles op een al440lx mobo (met een 440lx chipset)

xs4all basic adsl 768 Kbit/s download 128 Kbit/s upload
een sitecom 10/100 mbs netwerkkaart
dit aangesloten op de multipc router/modem van speedtouch (de 510i)(i van isdn als dat van toepassing zou zijn)

wat heb ik al geprobeerd: te eerste 27c er overheen geinstalled<- no go
ten 2e 27c ge uninstalled en opnieuw geinstalled <- no go
ten 3e de binairies van 28a eroverheen <- je raad het al no go
ten 4e 28a geuninstalled en opnieuw geinstalled <- werkt nog niet

mocht er nog iets ontbreken ik hoor het graag.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.