Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet doen.
iemand?
edit...
Is me al gelukt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 23:50 ]
ik vergeet die code ook altijd om te resizen<Voortaan even resizen-White Dust
[ Voor 19% gewijzigd door joostve op 04-04-2003 12:52 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
ik moet daar een blackhawk beschermen vanaf het dak van een gebouw
het is de bedoeling dat ik de rocketsoldiers neerschiet maar ze zijn echt allemaal dood en er gebeurd niks
of vergeet ik iets ?
Mja, die is een beetje vaag idd. 1e keer haalde ik die ook niet, terwijl ik echt dacht dat ik alle rocket soldiers had afgeschoten. Waarschijnlijk heel goed kijken, zit er vast nog 1tje ergens half achter een muurjoostve schreef op 04 April 2003 @ 13:43:
ik zit weer eens vast in de missie Lost Convoy
ik moet daar een blackhawk beschermen vanaf het dak van een gebouw
het is de bedoeling dat ik de rocketsoldiers neerschiet maar ze zijn echt allemaal dood en er gebeurd niks
of vergeet ik iets ?
want ik heb echt alles goed bekeken met de verrekijker
laat maar
[ Voor 8% gewijzigd door joostve op 04-04-2003 16:04 ]
Niet op voorraad.
Verwijderd
ik krijg steeds:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Had ik ook, ff rebooten en hij werkteVerwijderd schreef op 06 april 2003 @ 14:23:
hoe kan je multiplayer doen?
ik krijg steeds:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
NW ligt er de laatse tijd heel vaak uit, ik denk dat het komt omdat ze nog een 100mbit lijn laten aanleggen.
NovaWorld Games Network acquires additional bandwidth to improve service.
Calabasas, Ca (April 3rd 2003) - Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. is pleased to announce that it has signed a contract to add an additional 100 mbits/sec of bandwidth to the NovaWorld Games Network, increasing the quality of the service provided to users.
"This additional bandwidth is in response to the unprecedented demand seen with the launch of Delta Force - Black Hawk Down," commented Lee Milligan, President of NovaLogic. "All NovaWorld users will see the benefits of this additional bandwidth when it is brought online," he added. "We expect the provisioning and configuration of the new bandwidth will be completed within the coming weeks."
In addition to the acquisition of additional bandwidth, NovaLogic has increased the fidelity of their multiplayer to take maximum advantage of LAN connections. Consumers who purchase Delta Force - Black Hawk Down will experience improved performance when running on a LAN.
Jawel, maar NW ligt er gewoon vaak uit vanwege onderhoud dus.Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 16:18:
dus nu kan niemand online spelen?
Beetje geduld hebben dus
Verwijderd
Op het laatst moet je volgens mij alle crates opblazen. Ik heb al een aantal keer dit gedaan, maar zonder succes. Ook de boot opblazen helpt niet.. Wat moet ik doen?
Klaar
Verwijderd
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Op 640x480 alles laag schokt het echt niet normaal meer......en het spel is zo vet...
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem ??
Ik word er echt gek van
..:: Specs ::..
Verwijderd
Pas als je met de helicopter in de lucht bent moet je de boot opblazen.Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 10:45:
moet de boot kapot voordat mijn helicopter er is? want ik heb genoeg afstand. Sta helemaal achter een gebouw.
Verwijderd
Effe alles op een rijtje zetten:Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 14:01:
en hoe krijg je de helicopter in de lucht?
Eerst moet je bepaalde kratten die daar staan vernietigen. Dan krijg je dus die opdracht om explosieven in die boot te plaatsen. (in het ruim) Heb je dat gedaan dan loop naar de wachtende helicopter. Met de Shift-toets (dit is de default toets)kun je attachen. Als je dan in de lucht zit kun je met detonator de boot opblazen. En hoppa, weer een missie volbracht.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 14:35 ]
http://nw5.novaworld.net/bhdlist2.htm
In het spel zelf geeft die ook een lege pagina
Server ligt er toch wel vaak uit hoor.. wel jammer
Verwijderd
Iemand een oplossing? Specs staan hieronder...
Draai trouwens XP, met DX 9.0 en de nieuwste dets..
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 21:07 . Reden: typo ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
had ikk ook maar de tweede keer zag ik links nog een staan juist voor de hoek van een muur, probeer ook eens , wie weet is het dezelfde want hij was zelf met verrekijker redelijk onzichtbaarFrggl schreef op 04 April 2003 @ 13:54:
[...]
Mja, die is een beetje vaag idd. 1e keer haalde ik die ook niet, terwijl ik echt dacht dat ik alle rocket soldiers had afgeschoten. Waarschijnlijk heel goed kijken, zit er vast nog 1tje ergens half achter een muur
Ok ff ander vraagje dan...in de missie Irene, moet je op gegeven moment een deur kapot knallen met granaten of je bazooka. Dit alles nadat je op dak bent geland van gebouw en de verdiepingen hebt veiliggesteld. Nu dus die deur, maar ik kan schieten wat ik wil, maar dat kreng wil kapot
Ik kan me niet herrineren dat ik een deur moest opblazen in die Irene missie.xJapser schreef op 14 april 2003 @ 16:17:
GRRRR Alweer ligt de Multiplayer eruit
Ok ff ander vraagje dan...in de missie Irene, moet je op gegeven moment een deur kapot knallen met granaten of je bazooka. Dit alles nadat je op dak bent geland van gebouw en de verdiepingen hebt veiliggesteld. Nu dus die deur, maar ik kan schieten wat ik wil, maar dat kreng wil kapot
ergens in een hoekje
Het is 1 of 2 missies verder als Irene. Je moet dan een stalen deur opblazen om de hostages te bevrijdenGoodspeeD schreef op 18 April 2003 @ 13:30:
[...]
Ik kan me niet herrineren dat ik een deur moest opblazen in die Irene missie.
Oh ja. Die kan ik me wel herrineren. Dan moet je van bovenaf naar beneden werken toch? Die deur heb ik in ieder geval gewoon kunnen opblazen met een satchel charge.The_Cook schreef op 18 april 2003 @ 15:11:
[...]
Het is 1 of 2 missies verder als Irene. Je moet dan een stalen deur opblazen om de hostages te bevrijden
Ik weet niet welke versie je hebt, maar misschien handig om em te updaten naar v1.1.10. Ik weet niet of het een bug ofzo is, misschien.
[ Voor 16% gewijzigd door GoodspeeD op 18-04-2003 22:02 ]
Want we kunnen nu wel een team spelen alleen dan zijn er geen vijanden om te killen en als ik een teammatch doe dan kan ik mijn maatje alleen afknallen en daar is hij nou ook nie echt blij mee
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Toch lekker vier dagen plezier gehad met arcade knallen (waarvan een middagje de singleplayer
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat is co-op en wordt standaard niet ondersteund omdat het teveel cpu/dataverkeer ging kosten ofzo. (lees ff verderBSeB schreef op 19 April 2003 @ 21:12:
Is het ook mogelijk om een Lan game te spelen, maar dat er ook computer wezens in rondlopen dus dat ik een teamplay kan ondernemen tegen de pc?
Want we kunnen nu wel een team spelen alleen dan zijn er geen vijanden om te killen en als ik een teammatch doe dan kan ik mijn maatje alleen afknallen en daar is hij nou ook nie echt blij mee
Er is wel wat voor, maar ik heb het nog niet getest.BSeB schreef op 21 April 2003 @ 17:32:
ZIjn er nog andere manieren om online te spelen dan met Novaworld. Kan het met GameSpy ook?
voor allebei: kijk hier is
dit is geen link
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Al die hpye... man die AI is gewoon om te janken. Dit spel kan zich toch niet meten met sof2 of laat zelfs sof1 ofzo.
Wat een rotzooi. Echt spijt dat ik hiervoor geld heb betaald.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
(speel al 3 jaar en heb van alle 5 delen nog geen singleplayer uitgespeeld
dit is geen link
Verwijderd
Staat dat niet in de handleiding beschrevenVerwijderd schreef op 22 april 2003 @ 20:50:
Hoe kan ik goed sniperen? Ik gebruik nu de rechtermuisknop maar ik wil net zover kunnen inzoomen als met de verrekijker. Kan dat? Ik speel online.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ligt aan je wapen, sommige wapens kunnen niet (zover) zoomen.Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 20:50:
Hoe kan ik goed sniperen? Ik gebruik nu de rechtermuisknop maar ik wil net zover kunnen inzoomen als met de verrekijker. Kan dat? Ik speel online.
Met bhd weet ik et niet zeker, maar de andere versies kon je met de ' knop zoemen (anders kan je et ook wel bij de opties terugvinden)
dit is geen link
Het feit dat je hier gewone mensen hebt rondlopen terwijl je met je .50 op een humvee baddies aan het neerschieten bent, en je dus flink moet oppassen waar je schiet, vind ik meesterlijk de echte sfeer benaderen die je als militair moet ervaren.
Jammer vind ik dat je in singleplayer 1) niet uit alle wapens kan kiezen (waar is mijn silenced sniper
[ Voor 7% gewijzigd door MrE op 22-04-2003 23:06 . Reden: een ijsthee groene thee en een luikse wafel met aardbeien en slagroom ]
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Inderdaad de single player is niet veel, maar online is het echt een groot feest... Dus probeer het eens online, het zal je waarschijnlijk wel bevallen..Dinictus schreef op 22 april 2003 @ 17:57:
Heb net BHD gekocht maar ik vind hem BAR tegenvallen!
Al die hpye... man die AI is gewoon om te janken. Dit spel kan zich toch niet meten met sof2 of laat zelfs sof1 ofzo.
Wat een rotzooi. Echt spijt dat ik hiervoor geld heb betaald.
thnks.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
als je alles gedaan hebt moet je het dak op met je M60 en dan je Team dekking geven
met die gevangenen en dan komt er zo'n klein helicoptertje,daar moet je aan attachen
maar nu zit je lekker op die heli maar verder gebeurt er geen ene moer.
en alle opdrachten zijn voldaan
Verwijderd
Ik kom maar niet verder met die little bird chopper
dat ding blijft gewoon staan
Geinponum> Op het einde van die missie? Attachen met SHIFT, en dan rustig wachten. Duur wel ff voor dat je makkers er bij zijn. Werkte hier iig gewoon.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
dit is geen link
Verwijderd
ik heb een amd athlon 1700+ proc en een radeon 8500 en 256 ddr...
maar als ik in het spel echt alles op het laagste zet (laag detail, lage res) dan loopt het spel nog te traag voor woorden.
ik heb nieuwste drivers van de radeon en nieuwste directX (9.0)
Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen ?
Geen oplosing, maar wel een workaround: Iemand kan rustig als host optreden en ook zelf meespelen. Ik heb het 2 weken terug met 9 man getest op 2 verschillende pc's en dat liep prima (in tegenstelling tot bf42, waar je wel echt een dedicated server nodig hebt)bennierex schreef op 29 April 2003 @ 08:58:
Ik wil hier (zit op een LANparty) op een pc een dedicated server starten. Nu heeft het ding enkel een onboard videokaart (i815), maar hiermee krijg ik steeds bij het opstarten dat de "resolution test" fails. Is er een mogelijkheid om hier omheen te komen? (command line de server opstarten zou al goed zijn).
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
containers hebben een trapjeRFVR schreef op 30 mei 2003 @ 14:35:
Heeft iemand enig idee hoe je toch kan jumpen op sommige containers of kratten? Ik zie soms op afstandje mensen naar boven hoppen terwijl het mij niet lukt. Is d'r een of andere toetsencombinatie waarmee je klimt of extra aanloopje neemt?
Verwijderd
Na 5 dagen weet je het vast wel, zet je geluid aan en luister eens.DarkX schreef op 26 April 2003 @ 19:57:
Hmm, ik moet nog 1 missie voor ik naar IRENE ga, maar kom er maar niet doorHet gaat over een missie waar je per boot op een onder vuur liggende beach land. Maar ik heb geen idee waar ik heen moet, en ontplof binnen 10 seconden. Iemand een idee?
Spring van rots naar rots richting het hek.
Verwijderd
5 dagen plus de hele maand Mei. Ik denk dat hij het spel niet eens meer op z'n HD heeft staan.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 10:46:
Na 5 dagen weet je het vast wel, zet je geluid aan en luister eens.![]()
Spring van rots naar rots richting het hek.
Bron :As the US army’s elite special operations soldiers you are the most potent ‘smart weapon’ known to man. You are the ‘tip of the spear’ for covert operations around the world - you are the first line of attack. Nothing stands in your way.
From the war torn streets of Somalia you have been re-deployed to take out targets in Colombia and Iran. As the US military’s preemptive strike force you must work with your team to get the job done
Freakygames.com
Novalogic
Door op alle knopjes te drukken ben ik erachter gekomen dat het met shift moestdevil-j schreef op 26 June 2003 @ 18:32:
Op een gegeven moment moet ik de heli in stappen, maar het is me niet gelukt om de geweer van de heli te gebruiken. Speel het spel pas een paar dagen, dus iemand die het weet?
Ik moet nog steeds die update installeren maar dat is dus allang gedaan.
[ Voor 24% gewijzigd door gp500 op 27-06-2003 17:20 ]
Probleem had ik ook toen update een error had gegeven. Enige oplossing is uninstall, full install en patch er over heen. Jammer is dat dat patchen zo eeuwig lang duurt; als het niet werkt is de frustratie groter als je 't nog een keer moet doenIk moet nog steeds die update installeren maar dat is dus allang gedaan
Nou, je kunt dan als het goed is de voertuigen zoals humvees en choppers zelf besturen.RFVR schreef op 05 July 2003 @ 12:17:
Bovenstaande 'Team Sabre' staat op Novalogic nog niet specifieker benoemd qua specs (waarom zou je die willen is mijn grote vraag - zijn toch hoop maps voor BHD?) maar zag op enkele webwinkels als releasedatum 14 november
Hm... specs roelen wel. Bij bekende webwinkels in de preorder voor 14,99 pond gezien, jummie!Two all new single player campaigns
Embark on challenging missions through treacherous South American jungle terrain and across remote islands in the Persian Gulf. Neutralize enemy targets and accomplish mission objectives.
Free Unrivaled Multiplayer Mayhem - up to 32 players
Wage war over the internet with drivable vehicles across 30 new multiplayer maps via NovaWorld. Utilize an enhanced version of the Delta Force - Black Hawk Down engine with mod-able features for building unique multiplayer battlefields. Up to 50 players over LAN.
Ehm... Na installatie doet ie zelf een testje en bij mij kwam alles op high (p4 1.8 met 64 Mb Ge-force 3). Denk dat zelf gaan tweaken slechtere performance oplevert?Is t iemand gelukt om de limieten op de video settings van dit spel te omzeilen en alles op HIGHEST te zetten?
Overigens zag ik dat de releasedatum niet meer op Novalogic genoemd wordt. Zal wel geen 14 november meer worden...
[ Voor 11% gewijzigd door tweaktubbie op 12-09-2003 12:09 ]
Dit lijkt verdacht veel op de gang van zaken bij Counter-Strike Condition ZeroNovaLogic has today announced that Delta Force - Black Hawk Down: Team Sabre is currently in development at Dallas-based Ritual Entertainment. The expansion pack, which is currently scheduled for release early in 2004, was originally being developed internally at NovaLogic. (..) We contacted NovaLogic to find out why development on Team Sabre had been moved at such a late stage. "The main reason why Ritual has taken over development on Team Sabre is that our internal team is now ramping up for the final five months on Joint Operations," said Marcus Beer, US PR manager for NovaLogic. "We wanted to make sure that when Team Sabre hits the streets in early 2004 it will be a really high-quality expansion pack. Allowing Ritual to get the title done made good sense to us, as they have a great track record in the genre."
Nog ffDelta Force – Black Hawk Down: Team Sabre hits the streets on January 21st.
-11 new missions over 2 campaigns that will take you from the jungles of South America to remote islands in the Persian Gulf
-Play as a member of Delta Force and, in selected missions, British SAS and Ranger.
-14 new maps from over 5 new terrains in multiplayer mode. Multiply that by the number of game types you can pick and you’re in multiplayer hog heaven!
-Enhanced mod tools so you can create your own multiplayer maps
-3 New weapons: H&K G3A3, H&K G36E and the H&K PSG1 sniper rifle
-2 new modes of transport: MH-53M PaveLow IV Helicopter and the RHIB (Rigid Hull Inflatable Boat)
Signatures zijn voor mietjes!
Verwijderd
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Die spec is dus in alle stilte vervallenWage war over the internet with drivable vehicles across 30 new multiplayer maps via NovaWorld
Die Joint Operations komt zeker op m'n lijstje, van dezelfde BHD makers
BHDTS gisteren nog via inet gespeeld om te kijken of het wat is - JA HET IS WAT!
Mooie maps; betere graphics en weinig spriteproblemen meer.
Jungle en water roelen.
Stom dat je nog steeds zonder cdkey kunt meespelen (uiteraard niet op de officiele servers). Irriteerde bij BHD ook al; ik koop officieel en verwacht dan ook enige exclusiviteit. Nu spek je de downloaders feitelijk; maar toch heb ik deze in Jersey al besteld, MOET deze hebben totdat J.O. er is (of BFvietvam)
/edit: voor Joint Operations is er al een threadje: hier
[ Voor 9% gewijzigd door tweaktubbie op 13-02-2004 16:39 ]
Of je koopt 'm online. Hij is onder andere bij NLStore.nl, Winkelwijs.nl en Nedgame.com te bestellen
The devil is in the details.
Neemt niet weg dat je dit soort games gewoon moet kopen...
Verwijderd
Of die je gewoon kapot knallen als ff aan staat
maarja verder is het wel vet spel , met mn barretje:)
Cons:::BB4E
Ik vind die noobs irri die liggen te sniperen en de hele tijd op dezelfde plek blijven pronen in een of andere kutglitch.shameblaster schreef op 14 februari 2004 @ 14:56:
ik vind die noobs irri die een flash bang voor je neus gooien terwijl je aan het sniperen bent![]()
Of die je gewoon kapot knallen als ff aan staat
maarja verder is het wel vet spel , met mn barretje:)
Verwijderd
Verwijderd
Dit spel zat graits bij mn asus 5700 en aangezien ik de film zelf op video heb, ben ik vandaag begonnen met spelen van DFBHD.
Vroeger speelde ik DF2 en er is weinig veranderd.
Gewoon lekker arcade knallen in de coole Mogadushu setting
JointOps speelt anders. Voor mijzelf mis ik dingen die in BHD en voorgaande wel kunnen (zoom met scroll-wheel) en het is te druk. 64vs64 vind ik overkill eigenlijk. Ik wil het wel spelen, daar niet van. Maar het speelt gewoon net wat te anders om er langer dan 1 uur mee bezig te zijn....Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2004 @ 16:34:
waarom zie ik de die-hard bhd-ers eigenlijk niet terug in het Joint Operations topic vraag ik me af?
Ik heb JO geprobeerd.. die beta demo was leuk, vooral omdat het aantal players op veel servers nog te behappen was. Maar het is geen BHD, het trekt mij minder dan BHD.. ik speelde vroeger veel op W@W en JO geeft mij datzelfde gevoel niet.Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2004 @ 16:34:
waarom zie ik de die-hard bhd-ers eigenlijk niet terug in het Joint Operations topic vraag ik me af?
Speel tegenwoordig maar BF:V.. tis geen BHD maar ik vind hem leuker dan JO, zeker op max 32 player servers.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)