[PC] Delta Force : Black Hawk Down

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

tranztaz schreef op 31 March 2003 @ 11:37:
Ik heb alles op normal staan, 800x600 op 16-bit. En dan pas loopt het soepel! Als ik alles op high heb staan, 1024x768 op 32-bit krijg ik misschien 15 - 20fps. Terwijl ik toch een vrij krachtig systeem heb: XP 1900+, 512MB PC2700 (CAS 2.5, moet maar op 3 zeker?), Abit GF4 ti4200 OTES (275/550) & MSI KT3-ultra v1.0 - ik gebruik win98se, VIA 4in1 4.43, dx8.1 en 43.45 nvidia drivers. Ik gebruik zelfs geen AA of Anisotropic gedoe! Alles staat op default in mijn beelscherminstellingen en ik zie lui met mindere systemen alles op high en weet ik het staan en alles vliegt over het beeldscherm! Wat doe ik fout dan???

Ik loop hier ook al voor de 40e keer vast, zeer erg frustrerend, zodra ik iets hoor over "snipers" dan ben ik een dooie... Ik krijg het maar niet gedaan... |:(

Hier hoor ik dus zeggen dat ik moet oppassen voor sluipschutters:

[afbeelding]

En zo zie ik mijzelf dus al voor de 40e keer ofzo dood liggen...

[afbeelding]

En even over realisme gesproken, de loop van dit apparaat moet je na 300! schoten vervangen... :P Althans, van horen zeggen :D
Kijk eens voor de gein naar je linkerkant, daar komt een karretje aan rijden met een rpg-trooper erin (geen sniper :) )

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-10 21:01
Ik heb het ook zojuist uit gespeeld. Een erg vet spel, maar de AI zuigt echt zwaar :r
- Je teammaten blijven hangen achter obstakels. Gevolg is dat je weer terug moet lopen om ze op te halen.
- Teammaten schieten op doelen terwijl er een object(bijv truck) voor staat. Gevolg ze raken niks en is zwaar irritant.
- Teammaten hebben ik weet niet hoeveel kogels nodig om iemand op 10meter te raken
- De teammaten lopen maar een beetje achter je aan en blijven gewoon stom in de openruimte staan en zoeken geen eens dekking of bukken o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

SkyStreaker

Move on up!

Unicron schreef op 31 maart 2003 @ 19:32:
Ik heb het ook zojuist uit gespeeld. Een erg vet spel, maar de AI zuigt echt zwaar :r
- Je teammaten blijven hangen achter obstakels. Gevolg is dat je weer terug moet lopen om ze op te halen.
- Teammaten schieten op doelen terwijl er een object(bijv truck) voor staat. Gevolg ze raken niks en is zwaar irritant.
- Teammaten hebben ik weet niet hoeveel kogels nodig om iemand op 10meter te raken
- De teammaten lopen maar een beetje achter je aan en blijven gewoon stom in de openruimte staan en zoeken geen eens dekking of bukken o.i.d
Er zullen ongetwijfeld patches/hacks komen voor dit "probleem". Als jij in je uppie verder gaat, gaat de missie niet over of wel? :?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:03
LOL,

ik heb n amd athlon 1200 @ 1400 EN EEN GEFORCE 4 TI4200 en bij mij loopt alles met de details op high zonder problemen.....lucky me :D

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-10 13:50
Ik heb totaal geen problemen met de performance van dit spel. Speel hem op 1280x1024(of 960?) met alles op full.. (2200+, 512mb, 9700non-pro) Ziet er ook geweldig uit..

Verder blijft het multiplayer gedeelte echt geweldig, alleen mogen er wel iets meer snipermaps bij komen (BERGEN!)... ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik had verwacht dat het een shit spel zou zijn, maar de snelle acties is echt leuk. Alleen die AI... |:(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Het spel zeer onstabiel en loopt het geregeld vast tijdens het menu of het laden van hetzij een single player missie hetzij een multi player sessie.

Ik heb de 'system requirements' bekeken en alles is tip top in orde. Ook mijn internet connectie is meer dan voldoende (800k/128k). Zelfs na tdrie keer formatteren en Windows XP professional opnieuw installeren werkt het niet goed. Ook heb ik na aanraden van anderen mij DirectX gedowngrated van 9.0a naar 8.1 omdat dit het probleem zou verhelpen, maar helaas...

Mijn systeen is nu:
900mhz AMD Athlon, 320 mb sdram, 15 gb vrije ruimte, 128mb Radeon 9100 videokaart, 50x cd-rom speler, DirectX 8.1 op Windows XP professional

Ook heb ik inmiddels de 'Update Game' functie gebruikt en heb ik nu versie 1.1.0 van Delta Force Black Hawk Down

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Het begint erg leuk , met die heli's enzo {demo } maar als je uiteindelijk rondloopt in die gebouwen en al die terroristen uitschakelt merk je al gauw de mindere dingen, je gooit een granaatje maar je ziet em niet eens vallen, alleen in je hand je zie de granaat en na het gooien verdwijnt ie gewoon in het niets en ontploft, teammates doorstonden een granaat explosie van heel dichtbij, grafisch ziet het binnenin die gebouwtjes ook gelijk een stuk minder mooi uit, A.I. is inderdaad niet al te slim...zijn genoeg van die minder leuke dingen.
weet niet hoe het met een volle spel zit, want ik was wel van plan binnenkort dit spel te halen, maar na de dingen die ik gister zag nadat je van de Heli afgaat vielen mij nogal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-10 09:11
Dit is echt bijna het meest zuigende spel dat ik ooit heb gespeeld lol, gewoon lachwekkend >:)
Singleplayer heb ik het over dan, MP weet ik nog niet.... :/

1. Wapens zijn TE onrealistich gedaan, de terugslag is echt ongeveer niets :z
2. Tegenstanders zijn echt zo zielig nep... ze missen bijna alles en je kan 2 rondjes om ze heen lopen voordat ze beginnen te schieten. En rennen ook maar als imbecielen rond. 8)7
3. Die backup van jou is ook echt een zielige vertoning, ze lopen maar als een kudde achter je aan, als dr enemy's aankomen staan ze eerst 3 jaar om zich heen te kijken voordat ze een beetje terug beginnen te schieten. :'(

Reden 2 & 3 kunnen in combinatie best wel lachwekkende situaties opleveren, soms rennen enem ventjes en soldaten van jou kant gewoon langs elkaar zonder op elkaar te schieten, als een stelletje ongeregeld. :X :? 8)7

Het is maar goed dat ik dit spel niet gekocht heb.... 45 euro (hoe liggen de prijzen tegenwoordig?) voor zo een poep-spel..... daar zou ik dan echt spontane moordnijgingen van krijgen. :( Hmm... maarja misschien ben ik gewoon teveel verwend met Rainbow Six- Raven shield... daar kan Novalogic nog wel wat van leren muhahahaha })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

mensen waar wat zeuren jullie nu. kijk over een week naar CNN ofzo dan zie dit alles realtime gebeuren, weet idereen gelijk hoe je dit moet spelen.

maar is het een beetje realischtisch? want ik hoor volgens mij verschillende antwoorden.
het lijkt me wel een tof spel. alleen al ingehaald door niewe taktische shooters

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
mrcactus schreef op 01 April 2003 @ 22:01:
mensen waar wat zeuren jullie nu. kijk over een week naar CNN ofzo dan zie dit alles realtime gebeuren, weet idereen gelijk hoe je dit moet spelen.

maar is het een beetje realischtisch? want ik hoor volgens mij verschillende antwoorden.
het lijkt me wel een tof spel. alleen al ingehaald door niewe taktische shooters
Heb je mijn post wel gelezen ? dan weet je gelijk of et realistisch is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:56
volgens mij heeft delta force ook niet de aim om realistisch te zijn. Niet zo realistisch als die bijvoorbeeld raven shield ofzo. Het is een mix van arcade en realisme imho. En dat maakt een potje CTF 8vs8 over LAN toch wel weer erg leuk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Tampie schreef op 01 April 2003 @ 23:20:
volgens mij heeft delta force ook niet de aim om realistisch te zijn. Niet zo realistisch als die bijvoorbeeld raven shield ofzo. Het is een mix van arcade en realisme imho. En dat maakt een potje CTF 8vs8 over LAN toch wel weer erg leuk.
Ja okay dat klopt wel... dat delta force niet echt realistich bedoeld is.... maar dan mochten ze toch in ieder geval een beetje meer moeite doen voor de A.I. dat is gewoon echt een zielige vertoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Volgens mij is Delta Force ook vooral eeen spel voor multi-player en daar is de A.I. wel heel hoog! :D

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

DF is ook meer gemaakt voor de multi-play en niet iedereen is geoefend in het neerhalen van vijandjes, hou daar verdorie ook rekening mee.

Niet iedereen kan rennend iemand een HS geven op 1000m afstand met wind.

Ik heb er vooral een hekel aan dat het hele spel gewoon vast loopt als je net lekker bezig bent. Ik hoop dat dat spoedig opgelost wordt, het is zo niet te doen.

Betreffende de AI, zoals ik al gezegd heb, er komen vast wel patches voor uit.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Hmm ja ok misschien ben ik iets te kritisch, maar voor hetzelfde geld kan je toch beter een ander spel kopen :) *vind ik dan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik kom niet verder met een missie (weet de naam f niet) maar je komt met een boot op een strand aan en je moet over het strand zien te komen, maar er liggen overal mijnen en ik wordt beschoten door granaten, ik heb al tig keer geprobeerd een weggetje tussen de mijnen door te vinden maar elke keer ga ik toch dood
iemand die mij kan vertellen hoe het wel moet?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je ziet als het goed kleine wit/grijze paaltjes uitsteken, blijf daarbij in de buurt lopen. Kom niet te dicht bij de stokken met rode punten in de buurt daarentegen. Het is bijna 1 rechte lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ke thx gelijk ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
het lukt echt niet man, welke route ik ook probeer :(
zou je voor mij eens een streep op één van deze screens willen trekken hoe je moet lopen?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/SS00004.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/SS00005.JPG

Voortaan even resizen ;) -White Dust

[ Voor 31% gewijzigd door White Dust op 03-04-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een missie (ben naam ff kwijt) waarin je eerst met een boot vaart. Daarna dorp door, brug over, munitie opblazen en dan terug over de brug, maar dan? De brug opblazen(hoe? c4?) en dan terug naar de boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
oh het is me gelukt jongens bedankt voor jullie reacties he :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Spel heeft absoluut multiplayer potentie, singleplayer is waardeloos want de vijanden zijn oerdom, blind en doof en vertonen overduidelijk voorgeprogrammeerd gedrag. Missies laten geen ruimte voor eigen initiatief of een alternatieve benadering, het lijkt verdorie wel MOHAA, terwijl de Delta Force serie bekend is om de vrijheid die je hebt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Wat zei ik een aantal posts geleden ? over de STENEN springen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 02 april 2003 @ 22:32:
De vraag over het strand is al meerdere malen gesteld, en ook beantwoord... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

FoggyFreek schreef op 02 april 2003 @ 22:34:
Wat zei ik een aantal posts geleden ? over de STENEN springen :)
Nou , ik ben er gewoon langs gelopen hoor....

Na vele mislukte pogingen :X

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
OMG dit spel regeert keyhard online :)

Ben er helemaal verslaaf aan (goh, het is al weer bijna ochtend :P)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:56
beeetje tegenstrijdig met je vorige post :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

joostve schreef op 02 April 2003 @ 22:32:
Ik gaf je toch een reactie en zo is het mij wel gelukt. Bedankt voor die gaap hoor... Ik zal je nog eens helpen, proberen althans...

Ik ga geen streep trekken, je moet een beetje via de stenen lopen en ook veel
springen of bijna constant springen eigenlijk, vermijd de beetje donkerder gekleurde plekken zand (denk ik)

[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 03-04-2003 16:02 . Reden: mogelijke misinterpretatie tegengaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lol ik zit nu in zon missie waar je moet "navigate throught the mine field" wtf? lol? dis gewoon trial en error erg flauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10 09:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Captain Pervert schreef op 03 april 2003 @ 06:47:
OMG dit spel regeert keyhard online :)

Ben er helemaal verslaaf aan (goh, het is al weer bijna ochtend :P)
Welke servers speel je?

(De Nederlandse servers zitten altijd vol :()

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erg rare vraag....maar is de orginele versie vereist om online te spelen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

evilpin0 schreef op 03 April 2003 @ 20:16:
erg rare vraag....maar is de orginele versie vereist om online te spelen }:O
Niet helemaal... >:)

Waar kan ik een beetje leuke snipermappies vandaan halen? - ik wil snipergames hosten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik wil trouwens wel op wat vaste tijden in de avond door de week wel wat (T)DM snipermapjes hosten voor 6 - 8 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
tranztaz schreef op 03 April 2003 @ 20:18:
[...]

Niet helemaal... >:)

Waar kan ik een beetje leuke snipermappies vandaan halen? - ik wil snipergames hosten namelijk.
Jezus, online play is al 95% sniperen hoor. Je wordt er gauw genoeg zat van.
Ik vind de Closequarterscombat het leukst.

Veel dingen zijn wel buggy, hoor. Van dichtbij schiet je granaten door de muur, net als dat je vanuit een gebouw hangranaten naar buiten kunt gooien door het dak :?

En nogmaals er wordt teveel gesniped. Tot vervelens toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je kan die guns uitzetten als je host... En DF is nou eenmaal een lekker multiplay sniper spel.

En voor JoostVE:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/srbekooij/SS00004.jpg

Dat laatste stukje, zie je voor je een hek met een opening, daar kun je bijna! loodrecht naartoe lopen... (of eerder gezegd springen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in missie Irene, ik heb net hossies naar de trucks gebracht en dan moet ik teams 4 helpen maar als ik voor me neus gasten met rpg's uitschakel dan schieten ze me van een andere kant in me rug.
Ik weet niet wat ik moet doen.

iemand?

edit...

Is me al gelukt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
<Voortaan even resizen ;) -White Dust
ik vergeet die code ook altijd om te resizen :+

[ Voor 19% gewijzigd door joostve op 04-04-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik zit weer eens vast in de missie Lost Convoy
ik moet daar een blackhawk beschermen vanaf het dak van een gebouw
het is de bedoeling dat ik de rocketsoldiers neerschiet maar ze zijn echt allemaal dood en er gebeurd niks :(
of vergeet ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:10
joostve schreef op 04 April 2003 @ 13:43:
ik zit weer eens vast in de missie Lost Convoy
ik moet daar een blackhawk beschermen vanaf het dak van een gebouw
het is de bedoeling dat ik de rocketsoldiers neerschiet maar ze zijn echt allemaal dood en er gebeurd niks :(
of vergeet ik iets ?
Mja, die is een beetje vaag idd. 1e keer haalde ik die ook niet, terwijl ik echt dacht dat ik alle rocket soldiers had afgeschoten. Waarschijnlijk heel goed kijken, zit er vast nog 1tje ergens half achter een muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet je ook waar ergens achter een muur? :)
want ik heb echt alles goed bekeken met de verrekijker

laat maar :P

[ Voor 8% gewijzigd door joostve op 04-04-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Zeer strak spel, ik vind ook de gfx zeer goed, niet alles is even gedetaileerd, maar de wapens (bumpmapped), het water (de beste in z'n soort) en de belichting zijn zeer goed gedaan.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je multiplayer doen?
ik krijg steeds:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 14:23:
hoe kan je multiplayer doen?
ik krijg steeds:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Had ik ook, ff rebooten en hij werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 06 April 2003 @ 14:35:
[...]

Had ik ook, ff rebooten en hij werkte :)
dan gaat virgil nu ff rebooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu krijg ik dit

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=86896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 10:12
NW ligt er de laatse tijd heel vaak uit, ik denk dat het komt omdat ze nog een 100mbit lijn laten aanleggen.
NovaWorld Games Network acquires additional bandwidth to improve service.

Calabasas, Ca (April 3rd 2003) - Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. is pleased to announce that it has signed a contract to add an additional 100 mbits/sec of bandwidth to the NovaWorld Games Network, increasing the quality of the service provided to users.

"This additional bandwidth is in response to the unprecedented demand seen with the launch of Delta Force - Black Hawk Down," commented Lee Milligan, President of NovaLogic. "All NovaWorld users will see the benefits of this additional bandwidth when it is brought online," he added. "We expect the provisioning and configuration of the new bandwidth will be completed within the coming weeks."

In addition to the acquisition of additional bandwidth, NovaLogic has increased the fidelity of their multiplayer to take maximum advantage of LAN connections. Consumers who purchase Delta Force - Black Hawk Down will experience improved performance when running on a LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus nu kan niemand online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 16:18:
dus nu kan niemand online spelen?
Jawel, maar NW ligt er gewoon vaak uit vanwege onderhoud dus.
Beetje geduld hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje in level Shore patrol.

Op het laatst moet je volgens mij alle crates opblazen. Ik heb al een aantal keer dit gedaan, maar zonder succes. Ook de boot opblazen helpt niet.. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Eerst met 1 satchel bag de kratten op blazen, dan nog 1 op de brug inhet midden (check je map), naar de overkant rennen en de brug opblazen

Klaar :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een andere level. Deze is waar je aankomt op het strand. Aan het eind wordt je opgehaald door een helicopter, maar je moet nog wat opblazen. Als je de boot opblaast dan gaat alles mis? Oplossing?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
de boot moet kapot, neem meer afstand

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet de boot kapot voordat mijn helicopter er is? want ik heb genoeg afstand. Sta helemaal achter een gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Laatst online: 08-10 20:26

Macabre

Euhh...

Hoe kan het dat met mijn specs het spel gewoon niet speelbaar te krijgen is qua FPS.

Op 640x480 alles laag schokt het echt niet normaal meer......en het spel is zo vet...

Heeft iemand misschien hetzelfde probleem ??
Ik word er echt gek van

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 10:45:
moet de boot kapot voordat mijn helicopter er is? want ik heb genoeg afstand. Sta helemaal achter een gebouw.
Pas als je met de helicopter in de lucht bent moet je de boot opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe krijg je de helicopter in de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 14:01:
en hoe krijg je de helicopter in de lucht?
Effe alles op een rijtje zetten:
Eerst moet je bepaalde kratten die daar staan vernietigen. Dan krijg je dus die opdracht om explosieven in die boot te plaatsen. (in het ruim) Heb je dat gedaan dan loop naar de wachtende helicopter. Met de Shift-toets (dit is de default toets)kun je attachen. Als je dan in de lucht zit kun je met detonator de boot opblazen. En hoppa, weer een missie volbracht.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

hmmm de lobby van Black hawk down ligt er weer eens uit :s
http://nw5.novaworld.net/bhdlist2.htm
In het spel zelf geeft die ook een lege pagina :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 10:48

Japser

Jeej!

Bij mij zegtie dat de database server busy is :/ Schiet niet echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

ja dat gaf die bij mij ook even aan... en nu weer helemaal niks.
Server ligt er toch wel vaak uit hoor.. wel jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Worden er hier ook mensen telkens uit het programma gegooid als ze naar hun statistics willen kijken??? Ik wel namelijk en was benieuwd of dr een oplossing voor was evt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sugt....ik krijg het spel nog geen 2 minuten lang aan de gang en dan crasht ie al hard....scherm slaat vast, geluidskaart begint te kraken en alleen een harde reset krijgt 'm eruit....

Iemand een oplossing? Specs staan hieronder... :)
Draai trouwens XP, met DX 9.0 en de nieuwste dets..

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 21:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gister op een gave server gezeten, allemaal custom maps TKOTH, lekker veel actie... Heb me perfect vermaakt. Beter dan de standaard maps die erin zitten, die zijn toch wat eentonig en vervelen toch wel snel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frggl schreef op 04 April 2003 @ 13:54:
[...]

Mja, die is een beetje vaag idd. 1e keer haalde ik die ook niet, terwijl ik echt dacht dat ik alle rocket soldiers had afgeschoten. Waarschijnlijk heel goed kijken, zit er vast nog 1tje ergens half achter een muur :)
had ikk ook maar de tweede keer zag ik links nog een staan juist voor de hoek van een muur, probeer ook eens , wie weet is het dezelfde want hij was zelf met verrekijker redelijk onzichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

GRRRR Alweer ligt de Multiplayer eruit :(

Ok ff ander vraagje dan...in de missie Irene, moet je op gegeven moment een deur kapot knallen met granaten of je bazooka. Dit alles nadat je op dak bent geland van gebouw en de verdiepingen hebt veiliggesteld. Nu dus die deur, maar ik kan schieten wat ik wil, maar dat kreng wil kapot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-10 16:58
xJapser schreef op 14 april 2003 @ 16:17:
GRRRR Alweer ligt de Multiplayer eruit :(

Ok ff ander vraagje dan...in de missie Irene, moet je op gegeven moment een deur kapot knallen met granaten of je bazooka. Dit alles nadat je op dak bent geland van gebouw en de verdiepingen hebt veiliggesteld. Nu dus die deur, maar ik kan schieten wat ik wil, maar dat kreng wil kapot :?
Ik kan me niet herrineren dat ik een deur moest opblazen in die Irene missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
volgens mij is dat die missie waar er een gat in de grond zit
ergens in een hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
GoodspeeD schreef op 18 April 2003 @ 13:30:
[...]

Ik kan me niet herrineren dat ik een deur moest opblazen in die Irene missie.
Het is 1 of 2 missies verder als Irene. Je moet dan een stalen deur opblazen om de hostages te bevrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-10 16:58
The_Cook schreef op 18 april 2003 @ 15:11:
[...]

Het is 1 of 2 missies verder als Irene. Je moet dan een stalen deur opblazen om de hostages te bevrijden
Oh ja. Die kan ik me wel herrineren. Dan moet je van bovenaf naar beneden werken toch? Die deur heb ik in ieder geval gewoon kunnen opblazen met een satchel charge.

Ik weet niet welke versie je hebt, maar misschien handig om em te updaten naar v1.1.10. Ik weet niet of het een bug ofzo is, misschien.

[ Voor 16% gewijzigd door GoodspeeD op 18-04-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSeB
  • Laatst online: 22-09 06:31
Is het ook mogelijk om een Lan game te spelen, maar dat er ook computer wezens in rondlopen dus dat ik een teamplay kan ondernemen tegen de pc?

Want we kunnen nu wel een team spelen alleen dan zijn er geen vijanden om te killen en als ik een teammatch doe dan kan ik mijn maatje alleen afknallen en daar is hij nou ook nie echt blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Er is alweer een update naar een nieuwe versie. Weer een aantal problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff, de novaworld server ligt er uit. Zijn er nog meer servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik ben er al weer zat van.

Toch lekker vier dagen plezier gehad met arcade knallen (waarvan een middagje de singleplayer :r en de rest multi). Jammer van de CD-R, eigenlijk. Misschien komt die nog es van pas op een LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Inderdaad dat Novaworld, daar wordt je niet echt vrolijk van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSeB
  • Laatst online: 22-09 06:31
ZIjn er nog andere manieren om online te spelen dan met Novaworld. Kan het met GameSpy ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowtje
  • Laatst online: 24-10 22:04

Shadowtje

Shadow

BSeB schreef op 19 April 2003 @ 21:12:
Is het ook mogelijk om een Lan game te spelen, maar dat er ook computer wezens in rondlopen dus dat ik een teamplay kan ondernemen tegen de pc?

Want we kunnen nu wel een team spelen alleen dan zijn er geen vijanden om te killen en als ik een teammatch doe dan kan ik mijn maatje alleen afknallen en daar is hij nou ook nie echt blij mee :+
Dat is co-op en wordt standaard niet ondersteund omdat het teveel cpu/dataverkeer ging kosten ofzo. (lees ff verder ;))
BSeB schreef op 21 April 2003 @ 17:32:
ZIjn er nog andere manieren om online te spelen dan met Novaworld. Kan het met GameSpy ook?
Er is wel wat voor, maar ik heb het nog niet getest.

voor allebei: kijk hier is

dit is geen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

mijn mening over dit spel :) t heeft een onwijs gave feel; uit een battlefield knallend wegrennen terwijl de black hawks over je heen scheren :D Gave arcade met machine guns etc. Keerzijde is de eerder genoemde zeer gebrekkige AI van zowel tegenstanders als je allies (die nog geen struisvogel op 1 m afstand kunnen raken). Je kan een x aantal maal saven per game, no prob, maar dan moet de missie niet beginnen met trial&error waar je veel saves voor nodig hebt om TEVEEL IRRITATIE te voorkomen :( waar je dus verder in de missie tegen de lamp loopt wanneer blijkt dat je saves op zijn :| Online begin ik niet aan * TrehT houdt niet van sniperen :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

TrehT, je kan zelf hosten en de sluipschutgeweren uitschakelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb net BHD gekocht maar ik vind hem BAR tegenvallen!
Al die hpye... man die AI is gewoon om te janken. Dit spel kan zich toch niet meten met sof2 of laat zelfs sof1 ofzo.

Wat een rotzooi. Echt spijt dat ik hiervoor geld heb betaald.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

Als je ook maar een klein beetje ervaring zou hebben met de delta force serie had je geweten dat de singleplayer altijd saai is. Ga gewoon online spelen :)
(speel al 3 jaar en heb van alle 5 delen nog geen singleplayer uitgespeeld ;))

dit is geen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik goed sniperen? Ik gebruik nu de rechtermuisknop maar ik wil net zover kunnen inzoomen als met de verrekijker. Kan dat? Ik speel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 20:50:
Hoe kan ik goed sniperen? Ik gebruik nu de rechtermuisknop maar ik wil net zover kunnen inzoomen als met de verrekijker. Kan dat? Ik speel online.
Staat dat niet in de handleiding beschreven :? Lijkt me iig wel :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 20:50:
Ligt aan je wapen, sommige wapens kunnen niet (zover) zoomen.
Met bhd weet ik et niet zeker, maar de andere versies kon je met de ' knop zoemen (anders kan je et ook wel bij de opties terugvinden)

dit is geen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Geweldig vervolg op de andere DF delen.
Het feit dat je hier gewone mensen hebt rondlopen terwijl je met je .50 op een humvee baddies aan het neerschieten bent, en je dus flink moet oppassen waar je schiet, vind ik meesterlijk de echte sfeer benaderen die je als militair moet ervaren.

Jammer vind ik dat je in singleplayer 1) niet uit alle wapens kan kiezen (waar is mijn silenced sniper :( ), en 2) nog geen 5 meter van de verplichte route af kan wijken (en dus niet al sniperend de vijand kan uitschakelen). Zelfs niet als bonus als je het spel hebt uitgespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door MrE op 22-04-2003 23:06 . Reden: een ijsthee groene thee en een luikse wafel met aardbeien en slagroom ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperren: bij online gamen ff wapenhok induiken en jezelf veranderen in een snipper. Dus niet een ander wapen kiezen maar het type soldaat veranderen. That's it. Knallen maarrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dinictus schreef op 22 april 2003 @ 17:57:
Heb net BHD gekocht maar ik vind hem BAR tegenvallen!
Al die hpye... man die AI is gewoon om te janken. Dit spel kan zich toch niet meten met sof2 of laat zelfs sof1 ofzo.

Wat een rotzooi. Echt spijt dat ik hiervoor geld heb betaald.
Inderdaad de single player is niet veel, maar online is het echt een groot feest... Dus probeer het eens online, het zal je waarschijnlijk wel bevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

oh dan ga ik dat snel proberen. Gelukkig dan wordt het misschien toch nog de moeite waard..

thnks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
lol, ik vond single player al matig maar toch vermakelijk, online vind ik er weer geen ruk aan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met die missie Shattered Palace.
als je alles gedaan hebt moet je het dak op met je M60 en dan je Team dekking geven
met die gevangenen en dan komt er zo'n klein helicoptertje,daar moet je aan attachen
maar nu zit je lekker op die heli maar verder gebeurt er geen ene moer.
en alle opdrachten zijn voldaan 8)7 |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand dan ff een link naar een site met FAQ voor dit level.
Ik kom maar niet verder met die little bird chopper
dat ding blijft gewoon staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, ik moet nog 1 missie voor ik naar IRENE ga, maar kom er maar niet door :( Het gaat over een missie waar je per boot op een onder vuur liggende beach land. Maar ik heb geen idee waar ik heen moet, en ontplof binnen 10 seconden. Iemand een idee?

Geinponum> Op het einde van die missie? Attachen met SHIFT, en dan rustig wachten. Duur wel ff voor dat je makkers er bij zijn. Werkte hier iig gewoon.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

Luister naar wat die andere zeggen zodra je op et strand aankomt en niet meteen iedereen killen, van de 2 man op het strand is er 1 ongewapend, waar die loopt kan jij ook lopen :)

dit is geen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He DarkX thanx voor de verlossende tip,wist niet dat je zolang moest wachten. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 10:59

bennierex

Pilot_Z

Ik wil hier (zit op een LANparty) op een pc een dedicated server starten. Nu heeft het ding enkel een onboard videokaart (i815), maar hiermee krijg ik steeds bij het opstarten dat de "resolution test" fails. Is er een mogelijkheid om hier omheen te komen? (command line de server opstarten zou al goed zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een oplossing als het spel super traag loopt ?
ik heb een amd athlon 1700+ proc en een radeon 8500 en 256 ddr...
maar als ik in het spel echt alles op het laagste zet (laag detail, lage res) dan loopt het spel nog te traag voor woorden.
ik heb nieuwste drivers van de radeon en nieuwste directX (9.0)

Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
bennierex schreef op 29 April 2003 @ 08:58:
Ik wil hier (zit op een LANparty) op een pc een dedicated server starten. Nu heeft het ding enkel een onboard videokaart (i815), maar hiermee krijg ik steeds bij het opstarten dat de "resolution test" fails. Is er een mogelijkheid om hier omheen te komen? (command line de server opstarten zou al goed zijn).
Geen oplosing, maar wel een workaround: Iemand kan rustig als host optreden en ook zelf meespelen. Ik heb het 2 weken terug met 9 man getest op 2 verschillende pc's en dat liep prima (in tegenstelling tot bf42, waar je wel echt een dedicated server nodig hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heeft iemand enig idee hoe je toch kan jumpen op sommige containers of kratten? Ik zie soms op afstandje mensen naar boven hoppen terwijl het mij niet lukt. Is d'r een of andere toetsencombinatie waarmee je klimt of extra aanloopje neemt? 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

volgens mij - ff denken... springen en dan op het momentum (dat je ff stil hangt, het eindpunt dus) nog een keer springen, meende ik. Anders, staan die containers naast een muur of is er een hoek? Als je in een hoek omhoog springt, word je soms omhoog geduwd a.h.w. als ik mij niet vergis hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 28-09 21:27
RFVR schreef op 30 mei 2003 @ 14:35:
Heeft iemand enig idee hoe je toch kan jumpen op sommige containers of kratten? Ik zie soms op afstandje mensen naar boven hoppen terwijl het mij niet lukt. Is d'r een of andere toetsencombinatie waarmee je klimt of extra aanloopje neemt? 8)7
containers hebben een trapje ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste