[PC] Delta Force : Black Hawk Down

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik gisteren effe online gespeeld en als je eenmaal in een goeie server zit is het echt tof om te spelen :9~ :D.

Het level was een soort stadium...
Ik pakte een sniper (M24 dacht ik :?) en ging rustig verkennen, want ik kende de map nog niet :P. Sluipend langs de muren ging ik een hoekje om en ineens ***BOEM***, daar stond dus een claymore mine... grrrr.
Goed, ik weer spawnen en iets beter oplettend lopen. Ik liep rustig naar het stadium toe en ging naar boven op het dakje van een soort skybox. Rustig ging ik liggen en hield me sniper in de aanslag >:). Ik checkte wat plaatsen aan de overkant met mijn scope en zag ineens nog een sniper die iemand anders probeerde neer te knallen. Dus ik zoom iets meer in en *BAF* headshot -> 5 extra punten :D.
Op het laatst zat haast iedereen met een sniper en dan lijkt het net of je "Enemy at the gates" na speelt, echt super cool 8). Overal goed opletten of er geen sniper zit en elk hoekje en gaatje checken :).

Ook wel leuk is dat je ook experience punten krijgt, dus als je 10-3 staat krijg je meer experience punten dan met 5-3 ofzo.

Leuk spelletje ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja dat level heb ik ook gespeeld, wel aardig inderdaad.

maar dat stadion zag er echt niet uit, de textures zijn verschrikkelijk slecht. Gewoon een grijs blok meer niet :?

Ik heb het spel uninstalled, maar zal het wel weer ff installeren als ik thuis ben dan maak ik wat screenies.
Heb toch een Ti4400 :/

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heb zowel de single als multi-player geprobeerd, maar op een of andere manier spreekt de game me niet aan.

Van het weekend de dvd maar ff bekeken incl. de 2e disk met extra's maar dan mis ik toch het een en ander in de game...

Voelt allemaal net te arcade aan, mikken gaat prima zelfs als je rent. Ook de scope gebruiken is onzinnig, de crosshair is zuiver genoeg.
De mannetjes lopen ook een beetje houterig.
En de graphics sja, niet super, niet slecht.(BF1942 ziet er mooier uit.)

Raven Shield komt dichter bij een elite groep soldaten imho, en geeft je ook dat gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:22
screens zien er echt goed uit! even een leuke mod en je hebt de iraq 2003 oorlog al op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Mister_X schreef op 24 maart 2003 @ 09:53:
screens zien er echt goed uit! even een leuke mod en je hebt de iraq 2003 oorlog al op je scherm.
Dan speel ik toch echt liever BF1942 met Desert Combat mod 8)

Dit is veel te arcade... powerups in zo'n spel vind ik echt niet kunnen :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 10:56
nee een grondsoldaat die in een apache/warthog/f16 stapt en er mee wegvliegt is wel realistisch wou je zeggen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar gaan we weer. De eeuwige "realisme-discussie" is ook in dit topic geboren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ThrillSeeka schreef op 24 March 2003 @ 09:58:
[...]

Dan speel ik toch echt liever BF1942 met Desert Combat mod 8)

Dit is veel te arcade... powerups in zo'n spel vind ik echt niet kunnen :X
Ik denk dat beide games net zo (on)realistisch zijn.

Maar de sfeer is imho wat beter in BF1942.

Het snipen is in BHD een beetje te makkelijk itt. BF.
Je wordt heel vaak gesniped in BHD daardoor, wel zie je dan op zo'n radartje waar hij ongeveer vandaan schoot ;)

Meer realisme vind je imho in AA of RvS (en Vietcong).

Ik mis gewoon het elite-team gevoel in BHD.
In RvS/AA zit dit er wel in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

realistisch da's irak
een pc game das 100% entertainment ... da kun je gewoon niet met 't echt vergelijken.
denk je dat je nu ook met een sniper overweg kunt? hahah realisme in games :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 10:18

PoweRoy

funky!

ik vind bhd echt puur arcade schieten op wat je tegen komt. ventjes die misschieten komt hier wel erg vaak voor en dat bedoel ik meer van mijn teammates. kijk maar als voorbeeld rainbow6 die gasten kijken ook goed voorzich uit en zoeken naar je. zelf zat ik voor de 2x in een humvee stapte ik later uit en liep vooruit. moes ik weer terug lopen omdat mijn teammates niet meeliepen. betere AI had wel gemogen :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat radartje is vooral voor mensen zoder Dolby.
en ik vind het nog steeds mooi met radar, want in het echt kun je ook wel een beetje schatten waar het lawaai weg komt, :)
PoweRoy schreef op 24 March 2003 @ 10:52:
ik vind bhd echt puur arcade schieten op wat je tegen komt. ventjes die misschieten komt hier wel erg vaak voor en dat bedoel ik meer van mijn teammates. kijk maar als voorbeeld rainbow6 die gasten kijken ook goed voorzich uit en zoeken naar je. zelf zat ik voor de 2x in een humvee stapte ik later uit en liep vooruit. moes ik weer terug lopen omdat mijn teammates niet meeliepen. betere AI had wel gemogen :/
Dat is ook meer voor Multiplayer :+ :D in single player heb je objectives, en moet je niet in het eerste beste voertuig gaan hiden :P

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is BHD te spelen met:

Windows Me
GeForce2 MX 400
128 mb intern
64 mb video kaart

Zo nee, wat moet ik erbij halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 10:55:
Is BHD te spelen met:

Windows Me
GeForce2 MX 400
128 mb intern
64 mb video kaart

Een complete nieuwe computer :+ :P...

Wat voor processor zit erin?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 10:53:
Dat radartje is vooral voor mensen zoder Dolby.
en ik vind het nog steeds mooi met radar, want in het echt kun je ook wel een beetje schatten waar het lawaai weg komt, :)

[...]

Dat is ook meer voor Multiplayer :+ :D in single player heb je objectives, en moet je niet in het eerste beste voertuig gaan hiden :P
je begint in een voertuig ;) je moet ff een parcoersje coveren :)
ga vanmiddag maares multiplayer oefenen, hopelijk is het dan wat leuker :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 10:56
Is BHD te spelen met:

Windows Me
GeForce2 MX 400
128 mb intern
64 mb video kaart

download de demo en probeer het

[ Voor 79% gewijzigd door Ramon op 24-03-2003 11:00 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Is BHD te spelen met:

Windows Me
GeForce2 MX 400
128 mb intern
64 mb video kaart

ik denk dat het wel te spelen is maar op allerlaagste instellingen...
de engine is toch redelijk oud of nie :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:10
PoweRoy schreef op 24 maart 2003 @ 11:02:
[...]

ik denk dat het wel te spelen is maar op allerlaagste instellingen...
de engine is toch redelijk oud of nie :?
Engine is inderdaad oud, en echt niet zo zwaar .. misschien dat je problemen krijgt als je met een heli over de stad vliegt, maar over het algemeen zal het op 800x600 met details niet te hoog best goed draaien.

Tenzij 'ie natuurlijk een erg trage proc heeft, want dat was in z'n post niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 24 March 2003 @ 10:58:
[...]

je begint in een voertuig ;) je moet ff een parcoersje coveren :)
ga vanmiddag maares multiplayer oefenen, hopelijk is het dan wat leuker :D
Als je Urbanterror (van quake3) hebt gespeelt, dan is dit geen ruk aan :P
want je kan niet strafen (lopen) als je sniped :) (DUH! :P maar dat mis ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Scarecrow schreef op 24 March 2003 @ 10:50:
realistisch da's irak
een pc game das 100% entertainment ... da kun je gewoon niet met 't echt vergelijken.
denk je dat je nu ook met een sniper overweg kunt? hahah realisme in games :)
pfff lekker nuttige reply.

Als ik een F1 game speel denk ik ook niet dat ik zo goed ben als Schumacher oid...
maar het gaat om het gevoel, voelt het als een F1 of als een Opel Cadet.

Zelfde geld voor shooter, als ik iedereen neerleg op 1km afstand rennend, noem ik dat niet-realistisch.

Het heeft er dus geen reet mee te maken of ik nu ook in het echt kan schieten of racen, maar meer om het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 24 March 2003 @ 11:58:
[...]

Als ik een F1 game speel denk ik ook niet dat ik zo goed ben als Schumacher oid...

Zelfde geld voor shooter, als ik iedereen neerleg op 1km afstand rennend, noem ik dat niet-realistisch.

Het heeft er dus geen reet mee te maken of ik nu ook in het echt kan schieten of racen, maar meer om het gevoel.
Ik vind het soms toch wel iets TEVEEEEL van het goeie, als ze me bazooka's op je richten :P Dan kan ik me toch goed inbeelden , dat ik in het echt ook het hazepad zou kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Hallo :?
Zullen we het even over BHD hebben ? Dank u.

Ik zal 'm vanmiddag trouwens ook ff gaan spelen :)

[ Voor 34% gewijzigd door M@NIC op 24-03-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een AMD 1,3 Ghz processor, om even terug te komen op mijn post (6 geleden ofzo).
De demo werkte wel aardig. Op 800 x 600. Het ging net. Alleen het helikoptervliegen ging soms een beetje haperig. Thnx for replys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kogels zijn geloof ik zo'n 25cm lang >:)
Schiet trouwens ook door muren, erg leuk met spellen als Rogue Spear.
[afbeelding][/quote]

Nou moet je wel realistich blijven he. Een Barrett .50 sniper rifle heeft geen 25 centimeter kogels haha :) Centimetertje of 7 lijkt me al zat. Pak je liniaal maar eens. Het klopt wel dat deze sniper eigenlijk voor dit doel gemaakt is: anti-material. Dus mortieren, dunne pantsers en niet voor mensen, wat dit is een martelwapen als je een kogel in je voet krijgt. Ik spreek niet uit ervaring, maar ik weet wel dat ze dwars door je lijf schieten. 2 Poppetjes achter elkaar doorboord hij met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 14:13:
Kogels zijn geloof ik zo'n 25cm lang >:)
Schiet trouwens ook door muren, erg leuk met spellen als Rogue Spear.
[afbeelding]
Nou moet je wel realistich blijven he. Een Barrett .50 sniper rifle heeft geen 25 centimeter kogels haha :) Centimetertje of 7 lijkt me al zat. Pak je liniaal maar eens. Het klopt wel dat deze sniper eigenlijk voor dit doel gemaakt is: anti-material. Dus mortieren, dunne pantsers en niet voor mensen, wat dit is een martelwapen als je een kogel in je voet krijgt. Ik spreek niet uit ervaring, maar ik weet wel dat ze dwars door je lijf schieten. 2 Poppetjes achter elkaar doorboord hij met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n kogel heb ik hier ook thuis :) (zoiets iig) en Jah jah, Met punt :P
(ff grote op meten :P) Gr&^*%^$ waars mijn liniaal :P)
17 cm lang, en 3cm in diameter (bij het slaghoedje gerekent), (17cm lang MET punt) :P en daar staat op (op de klem voor de andere kogel, MFT-2-018, op de kogel zelf staat nix (ik zie iig nix, omdat ik die klem niet los krijg :P)
helaas geen digicam/andere pics. En ik heb nog 1 mortier *uit einde (denk ik) :P *
van onderen ziet hij er zo uit iig * <-- ster (alleen dan HEEL wat groter) zonder kop (die is er afgedraaid), maar er zit schroefdraad op :) Diameter: 10 centimeter :+ en de lengte (door de helft = 26 cm, op de groene zijkant staat: DN-1-28
en dan heb ik ook nog een raket kogel (huls) van 38 cm lang (zonder punt) en 9,5 (tot) 10 cm in dia.
en daar staat op,
Heel veel eigenlijk,.... 43 70 K T 176 M5 (die 5 weet ik niet zeker, omdat hij er zo uitziet,
code:
1
2
3
 _
|
D

zoiets alleen dan is die bovenste "|" wat kleiner
Hoe krijg ik die klem van zo'n kogel af??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je dit beter in Gadget Talk of Overige Hardware vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:45
Heb je om online te spelen een seriecode nodig of is de seriecode van de iso release alleen voor de installatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-10 13:50
Volgens mij mag dit niet hier...... Ik zou zeggen Try and you know...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 24 March 2003 @ 19:28:
Heb je om online te spelen een seriecode nodig of is de seriecode van de iso release alleen voor de installatie :?
Pas op ventje, .iso's zijn illegaal, en daar houden wij GoT'ers niet van. Zoek het dus maar heel snel zelf uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:21:
[...]

Pas op ventje, .iso's zijn illegaal, en daar houden wij GoT'ers niet van. Zoek het dus maar heel snel zelf uit !
Waar slaat dit nu weer op ... hij mag zoiets heus wel vragen ... wji vragen toch ook dingen over het spel zelf.

Maar je hebt serial key nodig voor online te spelen ja. dus die je bij de install moet invoeren

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 25-10 13:50
Timocos schreef op 24 March 2003 @ 20:24:
[...]

Waar slaat dit nu weer op ... hij mag zoiets heus wel vragen ... wji vragen toch ook dingen over het spel zelf.

Maar je hebt serial key nodig voor online te spelen ja. dus die je bij de install moet invoeren
OH JA??? Dan vraag ik me toch af waar al die mensen hun versie gekocht hebben die op online spelen...

Maar dit spel is het, naar mijn mening, waard om te kopen..

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 24-03-2003 20:52 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Ten 1ste ben ik 23 dus ik wens niet met ventje aangesproken te worden. Voor de rest vraag ik niet om een download url of een serie code.

Ik vroeg me alleen af of je een serie code nodig hebt om online te kunnen spelen, daar is dus niks illegaals aan.

Lees de draad voordat je bl@@t!

In ieder geval is mijn vraag beantwoord, en zoals ik al bedacht had, gewoon kopen dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:10
[...]

Een .iso is helemaal niet illegaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Macer schreef op 24 March 2003 @ 20:46:
[...]

OH JA??? Dan vraag ik me toch af waar al die mensen hun versie gekocht hebben die op online spelen...

Maar dit spel is het, naar mijn mening, waard om te kopen..
Nu staan de servers nog uit ja van Ubisoft maar als die aanstaan dan wordt er op geldigheid van de cd-key gelet ... |:(

Maarja verder ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 23:23
Timocos schreef op 24 March 2003 @ 21:08:
[...]

Nu staan de servers nog uit ja van Ubisoft maar als die aanstaan dan wordt er op geldigheid van de cd-key gelet ... |:(

Maarja verder ontopic
??

je bedoelt novalogic novaworld denk ik ;)

maarre idd .. de keycheck werkt nu niet. Je kan gewoon online spelen en 80% van alle mensen die online spelen hebben gewoon de illegale versie (just like me)

en verder ... voor mij is Black Hawk DOwn geen topper. Dat is Raven SHield geworden

redenen
-AI te dom
-te veel gericht op acrade stijl
-spel heeft last van dropping framerates
-ook de gehele presentatie van het spel is een beetje matig vergeleken met Raven Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
SonyEricsson schreef op 24 March 2003 @ 21:25:
[...]

??

je bedoelt novalogic novaworld denk ik ;)

maarre idd .. de keycheck werkt nu niet. Je kan gewoon online spelen en 80% van alle mensen die online spelen hebben gewoon de illegale versie (just like me)

en verder ... voor mij is Black Hawk DOwn geen topper. Dat is Raven SHield geworden

redenen
-AI te dom
-te veel gericht op acrade stijl
-spel heeft last van dropping framerates
-ook de gehele presentatie van het spel is een beetje matig vergeleken met Raven Shield
Woops d8 dat spel van Ubisoft was :X 8)7

Vind het spel ook weer niet zo super ... helaas kom ik niet verder dan de 1ste missie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
duh, niet verder dan de eerste missie? Dan kan je ook geen normaal oordeel over dit spel vellen. speel maar ff 5 missies en dan nog een keer zeggen wat je ervan vindt. :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind idd de AI erg dom. In een van de lvls, naja eigenlijk meer dan 1 :P , zie je je mede soldaten stoer op een muur schieten of gebouw, terwijl de vijand er achter staat 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01
Welke poort moet ik openzetten op m'n router om zelf een game te kunnen hosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 24 March 2003 @ 20:53:
[...]

Ten 1ste ben ik 23 dus ik wens niet met ventje aangesproken te worden. Voor de rest vraag ik niet om een download url of een serie code.

Ik vroeg me alleen af of je een serie code nodig hebt om online te kunnen spelen, daar is dus niks illegaals aan.

Lees de draad voordat je bl@@t!

In ieder geval is mijn vraag beantwoord, en zoals ik al bedacht had, gewoon kopen dit spel.
Krijg je problemen met je ego? Je bent nog geen 40 dus het past nog steeds heel goed bij je. En hoe jij aan het echte spel komt, moet wel illegaal zijn want hij is legaal nog niet eens in Amerika uit. Ik wacht wel tot hij hier is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 16:34
Ik heb nu de eerste 2 missies gespeeld, op "normal".
Vind het eigenlijk vrij simpel.
Ook zit er niet echt een verhaal lijn in, het zijn allemaal losse missies.
Verder vind ik het best een leuke game. :) Beetje knallen hier en daar, en die voice overs zijn ook wel stoer. En dan die overvliegende helikopters etc...

[ Voor 33% gewijzigd door eX0duS op 25-03-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo je kan niet spelen zonder legale key?

gewoon doen "continue without login click here"
daar word en zal ook nooit op keys worden gechecked net als Task force Dagger, en dF1 & 2

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 10:12
Loewe schreef op 25 March 2003 @ 08:29:
Welke poort moet ik openzetten op m'n router om zelf een game te kunnen hosten ?
Deze poorten moest ik altijd openen om DFLW te hosten
http://home.wanadoo.nl/timhoogenband/router.gif

Maar volgens mij hoeft dat niet bij DFBHD, want ik heb al een paar keer gehost en heb nog nooit een port moeten openen.
Als het wel zo is, dan moet je ff die porten openen zoals die op dat plaatje staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49

scorpie

Supra Addict

weet iemand hoe je savegames kunt weghalen? in de map staan alleen maar *.bpx bestanden waaruit ik niet kan opmaken uit welke missie ze zijn...
vind et wel een beetje klote om niet meer te kunnen saven in een groot level als je net over de helft bent :)

edit: hmm heb het betreffende lvl al uitgespeeld :)

Iemand al verder bij het level dat de helikopter ook echt neergaat? :)
als je met je snipergeweertje door de stad moet wandelen is echt niet makkelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door scorpie op 25-03-2003 19:17 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Kan je de single player campaing in coop mode doen?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 10:01:
[...]

Krijg je problemen met je ego? Je bent nog geen 40 dus het past nog steeds heel goed bij je. En hoe jij aan het echte spel komt, moet wel illegaal zijn want hij is legaal nog niet eens in Amerika uit. Ik wacht wel tot hij hier is O-)
Dat doet er toch niet toe of ik hem legaal of illegaal heb :? Ik wil alleen weten of je met die illegale serie code ook online kan spelen. Wat is daar nou erg aan :? Ik vraag niet om warez, ik vraag niet om linkjes om te downloaden en ik vraag niet om seriecodes, ik wil alleen weten of iets mogelijk is of niet. Dus maak nou eens duidelijk wat ik fout doe, want volgens de mods hier doe ik dus vrij weinig fout, anders hadden ze me daar wel al op gewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7th schreef op 25 March 2003 @ 21:46:
Kan je de single player campaing in coop mode doen?
nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hebben jullie ook last van de brightness in het spel?
ik zit in hartje somalië, tis overdag, maar de brightness is helemaal para aan het doen, ik heb mijn nightvision goggles gewoon _nodig_ om te kijken.
Als ik dan na een paar uur weer speel is de brightness ineens wel goed en kan ik wel weer alles zien :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woops d8 dat spel van Ubisoft was
Lol, jij bent waarschijnlijk in de war met Splinter Cell, die je ongetwijveld ook wel ergens op je HD heb staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
  • Laatst online: 00:01
OutSIdeR schreef op 25 March 2003 @ 13:58:
[...]

Deze poorten moest ik altijd openen om DFLW te hosten
http://home.wanadoo.nl/timhoogenband/router.gif

Maar volgens mij hoeft dat niet bij DFBHD, want ik heb al een paar keer gehost en heb nog nooit een port moeten openen.
Als het wel zo is, dan moet je ff die porten openen zoals die op dat plaatje staan
je hebt gelijk er hoeft helemaal geen poort geopend te worden (ging er eigenlijk vanuit dat dat moest om te hosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik kwam net bij de Dynabyte en daar hadden ze em al. Ik heb em maar gekocht voor het online spelen. Wel duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Wel handig als je de game installeerd dat dan de movies niet worden mee gekopieerd ;)
Ik miste al een introtje... nu werkt het wel.

/edit
Hele spel werkt voor geen k*t.
Tijdens het laden van het level knalt ie terug naar Windows.
Sja dat heb je met die gedlde meuk :X

[ Voor 48% gewijzigd door Redje op 26-03-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 22:33
Ik ben nu bij de missie Shore Patrol,
maar ik kom maar niet tussen die mijnen door.
Kan iemand me misschien de route uitleggen?
(Ik weet dat ik tussen de paaltjes door moet lopen...)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Game-Freak schreef op 26 March 2003 @ 19:44:
Ik ben nu bij de missie Shore Patrol,
maar ik kom maar niet tussen die mijnen door.
Kan iemand me misschien de route uitleggen?
(Ik weet dat ik tussen de paaltjes door moet lopen...)
Er rent 1 burgerventje weg, die rent tussen de mijnen door, en er is 1 gastje met geweer, die schiet je gewoon dood en zo kun je je weg vervolgen, maar heeft iemand nog een oplossing voor mijn probleem? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt als een fout in de installatie van de videokaart, de kaart heeft lang nodig om zich te renderen voor het spel, heb je al eens geprobeert je detonator drivers te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op 26 maart 2003 @ 20:03:
[...]

Er rent 1 burgerventje weg, die rent tussen de mijnen door, en er is 1 gastje met geweer, die schiet je gewoon dood en zo kun je je weg vervolgen, maar heeft iemand nog een oplossing voor mijn probleem? :'(
Oooh, wist niet eens dat het een burger was (schoot ze namelijk beide vanaf de boot al neer).

Maar ok, na lang proberen heb ik eindelijk de route gevonden: je moet dus steeds de stenen volgen (en er op springen), bij de laatste steen zie je al een poort voor je. Daar moet je dus naar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Er zit ook een Magnum .300 bij geloof ik. Die is echt te leip. Als het mooi weer is, geen foggy stuff, dan kun je gewoon op een heuvel gaan liggen, en dan met 18x zoom mensjes af gaan schieten.

Wat ik een beetje stom vind, als je bijvoorbeeld een ladder opklimt, dat je de ene keer een stukje texture tegenkomt met superveel detail en dan weer een plaatje(bijvoorbeeld van een raam) ziet, dat zo blokkerig is als de pest.

Ook viel mij op hoe makkelijk richten is in dit spel. Een beetje anders dan de vorige versies meen ik, waar je zelfs nog last had van de wind, en de kogels ook echt heel duidelijk naar beneden zag gaan als gevolg van de zwaartekracht. Veel dingen gebeuren nu automatisch zoals de elevation instellen en de afstand tot iets, zo raak je natuurlijk altijd wel iets.

Maar wel vermakelijk en op hoog detail ziet het er om te smullen uit.

En gewoon op novaworld bypass login kiezen, dan hoef je helemaal niet te registreren kun je gewoon vrij spelen, en daar zijn elke dag ook wel rond de 100 servers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteravond lang online gespeeld met mijn orgineel en ik ben zeer teleurgesteld.

1. spawn campers
2. mensen die alleen maar snipen

Vooral nr. 1 is echt belachelijk, gister een paar gasten die er echt lol in hadden om achter je spawn te campen en elke respawn neer te raggen :r. En dat op een NL server. BHD gaat morgen terug naar Dynabyte. Kan net zo goed weer CS gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, nou heb je het over een paar luitjes, en dat heb je toch.....

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 17:24

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vindt het een erg strak spel, maar ten aanzien van Mutiplayer heb ik wel een paar dingetjes:

- Vreemd dat je niet van team kan switchen tijdens je respawntijd ofzo
- Als je in je poot wordt geschoten ben je ook dood
- Medic vindt ik niet echt effectief omdat de meesten respawnen ipv w88 op de medic.

Oja..wie weet hoe het kan dat ik in het novaworld menu servers zie staan met een ping van 30 ms. Log ik aan op die servers dan springt mijn ping van bijv. 70 ms naar 180ms naar 240ms en weer terug. Dit gebeurt continue en is zeer maar dan ook zeer irritant. Ook heb ik hier last van op Nederlandse servers. Bij andere games heb ik hier geen last van. Ik heb ADSL 768 van KPN, dus dat moet voldoende zijn denk ik zo. Iemand een idee?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Laatst online: 25-10 19:29
Mijn inderuk van het spel is dat het een beetje afgeraffeld is door de makers. Vooral de moeilijkheids (of makkelijkheids) graad is zielig. Zelfs op hard ben ik (nu ongeveer 10 missies) zonder moeite doorgekomen. Alleen in de eerste missie had ik even 'opstartproblemen'.
Ook de manier waarop je kan doden - 3 kogels van een enorme afstand en je hebt altijd wel een kill. De vijanden rennen als kippen zonder kop over bepaalde loop-paden waar ze dus allemaal op dezelfde plek door mij vermoord worden.
Waar ik nog wel eens een paar kogels vang (maar alleen van zeer nabije vijanden) krijgen mijn maten nooit kogels in hun hoofd.

Al met al een prutsgame IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

paknaald schreef op 27 maart 2003 @ 20:46:
Mijn inderuk van het spel is dat het een beetje afgeraffeld is door de makers. Vooral de moeilijkheids (of makkelijkheids) graad is zielig. Zelfs op hard ben ik (nu ongeveer 10 missies) zonder moeite doorgekomen. Alleen in de eerste missie had ik even 'opstartproblemen'.
Ook de manier waarop je kan doden - 3 kogels van een enorme afstand en je hebt altijd wel een kill. De vijanden rennen als kippen zonder kop over bepaalde loop-paden waar ze dus allemaal op dezelfde plek door mij vermoord worden.
Waar ik nog wel eens een paar kogels vang (maar alleen van zeer nabije vijanden) krijgen mijn maten nooit kogels in hun hoofd.

Al met al een prutsgame IMHO.
Euhm, ooit al eens van REALISME gehoord?
Zo doen ze in het echt ook, rondrennen als kippen zonder kop (alleen dan ofcourse wel iets slimmer :+)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 23-10 10:48

Japser

Jeej!

Ik zit te klooien met die missie Bandits Crossing geloof ik, je moet een voedselkonvooi bescherming bieden tijdens het uitdelen van rantsoenen. Probleem is, t'is donker en ik zie echt geen ruk??? Ik ben gedoemd om in t wilde weg rond te knallen omdat ik t gevoel heb dat iedereen door mekaar rent. Best jammer, maar verder issie wel goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:03
Ik snap niet dat er kritiek kan zijn op dit spel.....

Speel nu vanaf LW heel fanatiek DF (zie www.dfsa.nl) en ik moet zeggen dat BHD qua realiteit en graphics er zo veel op vooruit gegaan is!!! Ook de multiplayer is een stuk gaver geworden.....
Maar ja, ook smaak zal meespelen....ik blijf t voorlopig in ieder geval t spel der spellen vinden :d

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
xJapser schreef op 27 maart 2003 @ 21:21:
Ik zit te klooien met die missie Bandits Crossing geloof ik, je moet een voedselkonvooi bescherming bieden tijdens het uitdelen van rantsoenen. Probleem is, t'is donker en ik zie echt geen ruk??? Ik ben gedoemd om in t wilde weg rond te knallen omdat ik t gevoel heb dat iedereen door mekaar rent. Best jammer, maar verder issie wel goed te spelen.
Wat altijd helpt is ooit je toetsen te bekijken ;)
N is nightvision... (en F1 is help)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
Dafjedavid schreef op 27 March 2003 @ 21:52:
Ik snap niet dat er kritiek kan zijn op dit spel.....

Speel nu vanaf LW heel fanatiek DF (zie www.dfsa.nl) en ik moet zeggen dat BHD qua realiteit en graphics er zo veel op vooruit gegaan is!!! Ook de multiplayer is een stuk gaver geworden.....
Maar ja, ook smaak zal meespelen....ik blijf t voorlopig in ieder geval t spel der spellen vinden :d
Maar wat vind je dan van de replay-waarde van dit spel? Nu heb ik het niet op een grote server mogen spelen maar in het klein (4 man) is de multiplayer ook niet zo spannend als bijv. BF42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat ik ook nog kwijt wil is dat de multiplayer interface niet fijn werkt. Daarmee bedoel ik de serverlisting enzo. Als je bv op een server inlogt en die is vol, dan gaat het spel hier weer helemaal aanmelden bij Novalogic. Ook zou je net als bij cs 1 specifieke server moeten kunnen refreshen.

Of kan dat wel en zie ik dit over het hoofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 26 maart 2003 @ 18:29:
Wel handig als je de game installeerd dat dan de movies niet worden mee gekopieerd ;)
Ik miste al een introtje... nu werkt het wel.

/edit
Hele spel werkt voor geen k*t.
Tijdens het laden van het level knalt ie terug naar Windows.
Sja dat heb je met die gedlde meuk :X
Nice trick XP--> Start\Uitvoeren\dxdiag\Meer Help\Wijzigen\Andere waarde: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

In het begin vond ik het best sim-pel, maar als je wat langer doorspeelt is 't toch best lastig :o

Ben nu in de single player, bij de laatste twee 'free missions'. Shatterd Palace en iets met patrol ofzo, daar kom je aan met een boot en moet je door een landmijnenveld, waar ik tot nu toe al 3x dood gegaan ben.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Hmmz ik zit erover te denken om deze game ook aan te gaan schaffen vanmiddag, ik heb all DF games tot nu toe al en ik vind ze allemaal vet (alleen landwarrior vind ik wat minder dan de rest). Maar ik vraag me af of ik dit spel met de details op zijn hoogst in 1024*768 kan draaien. Kan iemand hier iets mer over vertellen? (zie sig voor syteem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-10 18:10
paknaald schreef op 27 maart 2003 @ 20:46:
De vijanden rennen als kippen zonder kop over bepaalde loop-paden waar ze dus allemaal op dezelfde plek door mij vermoord worden.
Heb je de film niet gezien? Daar rennen/springen die Somaliers ook als apen op de Amerikanen af. Soms had ik echt het idee dat ik naar Planet Of The Apes aan het kijken was .. zo willen de Amerikanen ze blijkbaar afbeelden, en dat is in de game doorgezet. Hoeven ze ook geen ingewikkelde AI te ontwerpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
paknaald schreef op 27 maart 2003 @ 22:06:
[...]

Maar wat vind je dan van de replay-waarde van dit spel? Nu heb ik het niet op een grote server mogen spelen maar in het klein (4 man) is de multiplayer ook niet zo spannend als bijv. BF42.
Ik zelf speel BHD voornamelijk als sniper.....als je dus in een grote server met 14 a 16 man speelt en er zijn meerdere snipers, krijg je dus snipe en knife fights, wat de spelvreugde wat mij betreft vergroot....Dan zit ik gewoon echt lachend te spelen he.....

maar de grote servers zijn ten minste mooier dan de kleinere (meer targets)

Greetz

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net BHD uitgespeeld. Heb me erg vermaakt tijdens de 16 missies :)

Janssen: ik heb een AMD XP 2000, 512mb DDR, Ti4200 128 MB en het draait als een zonnetje (alles high/max en 1024x768x32)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb het spel net dus ook gekocht en het draait idd best lekker. Ik heb 1 missi gehaald en ik zit nu al vast. De missie in het donker waarbij je de brug op moet blazen heb ik voltooid. Maar de 1e missie (met de Humvee) die kan ik met geen mogelijkheid halen, mijn wagen wordt elke keer min of meer op dezelfde plaats opgeblazen. (ik denk dat er ventjes zijn met rpg's ofzo, maar ik zie ze gvd niet. En de missie met het mijnenveld haal ik ook niet, ik ga elke keer meteen dood als ik door dat veld loop. Heeft er iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 25-10 19:22
Janssen schreef op 28 maart 2003 @ 14:57:
Ik heb het spel net dus ook gekocht en het draait idd best lekker. Ik heb 1 missi gehaald en ik zit nu al vast. De missie in het donker waarbij je de brug op moet blazen heb ik voltooid. Maar de 1e missie (met de Humvee) die kan ik met geen mogelijkheid halen, mijn wagen wordt elke keer min of meer op dezelfde plaats opgeblazen. (ik denk dat er ventjes zijn met rpg's ofzo, maar ik zie ze gvd niet. En de missie met het mijnenveld haal ik ook niet, ik ga elke keer meteen dood als ik door dat veld loop. Heeft er iemand tips?
klopt, er zit nadat je het slagveld ingaat aan de linkerkant vooraan een wagen hier zit een RPG in :) miste ik de eerste keren ook.

het is al vaker gezegt, maar je moet de witte plaatjes volgen, loop in de lijn van de witte paaltjes en je haalt de overkant makkelijk

[ Voor 9% gewijzigd door MeneerKrab op 28-03-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen waar het er niet zo goed uit ziet, download de nieuwste nvidia driver(43.45).
Bij mij ziet het er veel beter uit en het loopt ook een stukkie beter.
Eerst had ik ook dat gebouwen er van veraf vaag uitzagen dat is nu ook verdwenen. echt vreemd wat zo'n nieuwe driver allemaal kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 10:28
Het kan ook zijn dat je net de verkeerde drivers had. Nvidia had drivers uitgebracht die een aantal effecten weg zouden laten zodat alles sneller liep (in 3D Mark), een smerig trucje om sneller te gaan dus. Misschien had je die toevallig :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-10 13:54
ik zit nu vast in het level shore patrol elke keer blijf ik dekking zoeken tussen de stenen maar dan wordt ik gemold door mortier vuur. ga ik lopen loop ik op een mijn. iemand een hint

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Laatst online: 17-10 19:44
Ik heb hem gespeeld, en ja hij is leuk :) alleen dat connecten naar een host duurt echt VEEL te lang!

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 10:34

SkyStreaker

Move on up!

Als de grote snipervijand, de algevreesde "black-dot bug" verdwenen is. Dan wordt het gewoon vet kick-ass! Ik heb de demo nog niet kunnen spelen ff, maar ik wacht met spanning!

Het zal me niet verbazen als novalogic zo'n beetje elke 5 - 6 weken met een update komt. Het is bekend ook dat iemand met een slomo-verbinding (lees, lange ping) ook geen 16 players moet hosten, meer rond de 4 - 6 (of 8 voor dedicated), anders gaat het ook pokketraag...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mr_UnAnimouS schreef op 24 March 2003 @ 10:58:
[...]

Een complete nieuwe computer :+ :P...

Wat voor processor zit erin?
Ach wat, makkelijk, gewoon niet alles op max zetten en DF speelt uitstekend op 800x600, zet het object detail WEL op hoog. Dan komt het wel goed.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Laatst online: 17-10 19:44
tranztaz schreef op 28 maart 2003 @ 22:15:
Als de grote snipervijand, de algevreesde "black-dot bug" verdwenen is. Dan wordt het gewoon vet kick-ass! Ik heb de demo nog niet kunnen spelen ff, maar ik wacht met spanning!

Het zal me niet verbazen als novalogic zo'n beetje elke 5 - 6 weken met een update komt. Het is bekend ook dat iemand met een slomo-verbinding (lees, lange ping) ook geen 16 players moet hosten, meer rond de 4 - 6 (of 8 voor dedicated), anders gaat het ook pokketraag...
Nou het spel zelf loopt niet traag, en ook geen lag en delay, maar het opzetten van de verbinding zelf duurt gewoon erg lang (in verhouding tot elk willekeurig multiplayer spel... zelfs flashpoint was rapper!).

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Idd. Wat een trage bende is dat zeg. Ben je eindelijk na lang w88 op zo'n server dan moet je vaak nog eens een tijd w88 voordat de game begint ivm het opnieuw equippen van de spelers.

Is de server vol dan moet je weer helemaal opnieuw de serverlijst binnenhalen 8)7 :O Ook heb ik last van een 'stuiterende' ping. Gaat ie van 60ms naar 230 ms naar 180 ms naar 90ms etc etc. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen zoniet de enige met dit probleem. Erg vervelend want je bent 9 van de 10 keer langzamer dan de enemy. Ook ervaar ik dit probleem op Nederlandse servers. Als ik Battlefield speel heb ik prima ping tijden (30 ms of lager op sommige servers).

Ik mis trouwens ook een deugdelijk communicatie systeem. Je kan alleen wat domme kreten roepen (dat iedereen dan ook continu loopt te doen :r ) Beetje sfeer mis ik door het ontbreken van een communicatie systeem (zoiets als in Battlefield ofzo had leuk geweest) Kun je zeggen dat ik dan met Teamspeak in de weer moet, maar daar heb ik weinig trek in. Is wel leuk hoor, maar om nou 's avonds laat of 's nachts door een mic te gaan zitten babbelen...nee!

Wat ik wel heeel cool vind zijn de straatgevechten die kunnen ontstaan. Echt spooky gevoel kan het opleveren als je in je achterhoofd houdt dat er straks Amerikaanse en Britse jongens zijn die in soortgelijke situaties terecht zullen komen.

Ik weet niet, maar op de 1 of andere manier had het spel toch nog zoveel beter kunnen zijn in MP. Ben niet zo'n tactical shooter fanaat dus misschien vinden jullie dat ik onzin lul. Komt misschien ook wel doordat er niet zo wordt samengewerkt omdat het nog nieuw is. Zag trouwens wel een paar clanmembers actief die waanzinnig goed samenwerkten. Die gasten waren echt niet klein te krijgen, maar welke clan het was weet ik niet meer.

Oja...en die maps waarbij je met een chopper van dorp naar dorp heen en weer moet vliegen zuigen echt! Veels te groot en gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Het spel ziet er niet echt mooi uit,maar de gameplay maakt alles goed!
Leuk spel, en leuk dat je ook zonder geldige cd-key op inet online kan spelen :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

cybermans schreef op 28 March 2003 @ 19:36:
ik zit nu vast in het level shore patrol elke keer blijf ik dekking zoeken tussen de stenen maar dan wordt ik gemold door mortier vuur. ga ik lopen loop ik op een mijn. iemand een hint
Ja, daar zit ik ook vast!

Alleen ben ik al iets verder, je loopt langs die rotsen omhoog en als je voorbij de laatste rots gaat, moet je rechtsomhoog langs het hek gaan lopen. Daar liggen wel wat mijnen, maar zo ver ben ik ook nog niet, helaas.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
[quote]jagermeister1 schreef op 29 March 2003 @ 04:40:
Idd. Wat een trage bende is dat zeg. Ben je eindelijk na lang w88 op zo'n server dan moet je vaak nog eens een tijd w88 voordat de game begint ivm het opnieuw equippen van de spelers.

Is de server vol dan moet je weer helemaal opnieuw de serverlijst binnenhalen 8)7 :O Ook heb ik last van een 'stuiterende' ping. Gaat ie van 60ms naar 230 ms naar 180 ms naar 90ms etc etc. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen zoniet de enige met dit probleem. Erg vervelend want je bent 9 van de 10 keer langzamer dan de enemy. Ook ervaar iblablabla[quote]

Als je t spel niet leuk vind, speel het dan ook niet. Ik ervaar zelf als fanatiek DF spelers dat er mensen zijn zoals jij, die het spel testen, er niks aan vinden, en dan gaan lopen klooien/zieken. eigen team members killen en zo...super irri voor de mensen die t wel leuk vinden.

Het is gewoon een gaaf spel en echt het ENIGE nadeel is dat je elke keer die serverlijst moet laden....

magoed, verder geen commentaar

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
BlizzarD schreef op 29 maart 2003 @ 23:02:
Het spel ziet er niet echt mooi uit,maar de gameplay maakt alles goed!
Ik vind het anders behoorlijk mooi hoor..
Maar ja, dat ligt natuurlijk ook aan je instellingen he :) (ik heb het gezien op 1024x768x32xhigh met 2x FSAA en 2x anis. filtering... Das mooi ;) )
Leuk spel, en leuk dat je ook zonder geldige cd-key op inet online kan spelen :P
Gefeliciteerd }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dafjedavid schreef op 29 March 2003 @ 23:17:
Als je t spel niet leuk vind, speel het dan ook niet. Ik ervaar zelf als fanatiek DF spelers dat er mensen zijn zoals jij, die het spel testen, er niks aan vinden, en dan gaan lopen klooien/zieken. eigen team members killen en zo...super irri voor de mensen die t wel leuk vinden.

Het is gewoon een gaaf spel en echt het ENIGE nadeel is dat je elke keer die serverlijst moet laden....

magoed, verder geen commentaar
Hmmm...dat zeg ik nou ook weer niet. Ik heb me kostelijk geamuseerd (een half dagje dan) Daarna begon het snel te vervelen. En dat er mensen zijn die continu lopen te zieken/klooien klopt als een bus, maar je hoeft daar geen ervaren DF speler voor te zijn om dat te zien. In ieder spel komt dit namelijk voor, ook in Battlefield wat ik regelmatig speel. Helpt natuurlijk als FF off staat, dan zien ze al snel de lol er niet meer van in. Maar dat je zegt dat het mensen zoals mij zijn slaat natuurlijk nergens op aangezien je MIJ niet kent. Ik ben heel netjes tijdens MP games O-) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 29-03-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

helemaal uitgespeeld :) in 3 dagen op normal, nu hard nog

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind de singleplayer campaign wel erg gaaf moet ik zeggen! Lekker sfeertje met die muziek enzo. Ook zijn de graphics dik in orde. Explosies zien er erg goed uit en ook de steden vindt ik knap gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
jagermeister1 schreef op 29 March 2003 @ 23:25:
[...]

Maar dat je zegt dat het mensen zoals mij zijn slaat natuurlijk nergens op aangezien je MIJ niet kent. Ik ben heel netjes tijdens MP games O-) ;)
Ben blij dat jij je dan wel gedraagd.....:-D maar jammer datt spel je nu al verveeld, ik vind t nog steeds het spel der spellen.....was ook niet persoonlijk bedoeld ook altypt eik t misschien wel zo.....sry..

greetz

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Gister ff de full gespeeld, en eerlijk gezegt vind ik het maar een zaad spel...

Heeft niks extra of nieuws te bieden van wat er momenteel op de markt is, graphics zijn matig, en het is domweg knallen, en nog onrealistisch ook.

Nah niet mijn smaak, DF2 was nog de beste... dit is imho meer teren op de bekendheid v/d film.

Als je btw. de intro movie wil zien moet je ff de BIK files kopieren v/d CD naar de BHD dir, standaard doe hij dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 20-10 09:56
Ik heb de demo net even gespeeld, eindelijk draait het redelijk soepel, eerst niet met m'n AMD TB 1ghz, 384 ram en GF3 maar nu met AMD XP 1800+ , 512 ram {niet DDR} en GF3
is het prima te spelen, het ziet er grafisch in de textures soms wat low-res uit maar de sfeer is er echt wel, als je die heli uitstapt en al dat zand ziet enzo...alleen snap ik niet waarom die missie zo snel "failed" is.

Enneh, Komatsu, HTF krijg jij die graphics zo asociaal mooi?
zo ziet het er hier bij lange na niet uit....je hebt zeker anisotropy voluit staan en Anti-alias ook?

[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 30-03-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:38

greatgonzo

schit-te-rend!

zoals velen hier heb ik ook veel last van een slechte ping als ik eenmaal aan het spelen ben. Welke servers zijn bij jullie nog een beetje speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb alles op normal staan, 800x600 op 16-bit. En dan pas loopt het soepel! Als ik alles op high heb staan, 1024x768 op 32-bit krijg ik misschien 15 - 20fps. Terwijl ik toch een vrij krachtig systeem heb: XP 1900+, 512MB PC2700 (CAS 2.5, moet maar op 3 zeker?), Abit GF4 ti4200 OTES (275/550) & MSI KT3-ultra v1.0 - ik gebruik win98se, VIA 4in1 4.43, dx8.1 en 43.45 nvidia drivers. Ik gebruik zelfs geen AA of Anisotropic gedoe! Alles staat op default in mijn beelscherminstellingen en ik zie lui met mindere systemen alles op high en weet ik het staan en alles vliegt over het beeldscherm! Wat doe ik fout dan???

Ik loop hier ook al voor de 40e keer vast, zeer erg frustrerend, zodra ik iets hoor over "snipers" dan ben ik een dooie... Ik krijg het maar niet gedaan... |:(

Hier hoor ik dus zeggen dat ik moet oppassen voor sluipschutters:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/srbekooij/snap0007.jpg

En zo zie ik mijzelf dus al voor de 40e keer ofzo dood liggen...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/srbekooij/snap0008.jpg

En even over realisme gesproken, de loop van dit apparaat moet je na 300! schoten vervangen... :P Althans, van horen zeggen :D

[ Voor 37% gewijzigd door SkyStreaker op 31-03-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
cybermans schreef op 28 March 2003 @ 19:36:
ga OP de stenen lopen, en spring via de andere stenen naar het dorpje

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het een top spel! Afgelopen zaterdag met 9 man op een Lan gespeeld van 12 tot 12 uur :P Sommigen worden denk ik nu nog wakker van mn snipergun ;)

Wat ik heel positief vond was de speelbaarheid. Iemand kan gewoon voor host spelen en tevens zelf gamen in tegenstelling tot bf42. Ik vond de maps weer van een stuk acceptabeler niveau als task force dagger. Gras en struiken weer terug, goeie steden met vele hiding plaatsen. Alleen de maps met de helicopters van de ene naar de andere kant vond ik minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Redje schreef op 24 March 2003 @ 11:58:
[...]

Idd, een sniper heeft ook te maken met hoeken, loepinstelling, beeldvertekening, visie (donker, schemering, mist, zandstorm), wind, neerval (regen, sneeuw), lengte, afstand, warmte, koude, type kogel, type geweer, geweerloop, snelheid van object, snelheid van de kogel, terugslag etc. Kijk de film sniper 1 & 2 voor een beetje juist idee. Deze films zijn ook niet helemaal realistisch, maar correct genoeg op bepaalde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 31 March 2003 @ 11:37:
Ik heb alles op normal staan, 800x600 op 16-bit. En dan pas loopt het soepel! Als ik alles op high heb staan, 1024x768 op 32-bit krijg ik misschien 15 - 20fps. Terwijl ik toch een vrij krachtig systeem heb: XP 1900+, 512MB PC2700 (CAS 2.5, moet maar op 3 zeker?), Abit GF4 ti4200 OTES (275/550) & MSI KT3-ultra v1.0 - ik gebruik win98se, VIA 4in1 4.43, dx8.1 en 43.45 nvidia drivers. Ik gebruik zelfs geen AA of Anisotropic gedoe! Alles staat op default in mijn beelscherminstellingen en ik zie lui met mindere systemen alles op high en weet ik het staan en alles vliegt over het beeldscherm! Wat doe ik fout dan???

Ik loop hier ook al voor de 40e keer vast, zeer erg frustrerend, zodra ik iets hoor over "snipers" dan ben ik een dooie... Ik krijg het maar niet gedaan... |:(

Hier hoor ik dus zeggen dat ik moet oppassen voor sluipschutters:

[afbeelding]

En zo zie ik mijzelf dus al voor de 40e keer ofzo dood liggen...

[afbeelding]

En even over realisme gesproken, de loop van dit apparaat moet je na 300! schoten vervangen... :P Althans, van horen zeggen :D
Nee je moet je cas latency niet op 3 zetten, dan wordt ie nog trager ;) Op 2 zou je em wel kunnen zetten. Ik heb de demo gespeeld, en loopt niet echt soepel. Als ik in de heli over het dorpje heen vlieg schokt ie een beetje. Maar als ik gewoon door het dorpje loop draait het goed. En ik heb wel een redelijk snel systeem, zie sig.
Ik zit nog te twijfelen om ik em wel ga kopen, want hij moet wel goed draaien. Als het niet goed draait heb ik niet zin om het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb dus alles op normal staan en geen AA aan of Anisotropic. 800x600res op 16-bit. Dan loopt ie wel soepel. Alleen heeft DF:BHD bij mij nogal last van de looptvastcrasheritus...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste