Ik gisteren effe online gespeeld en als je eenmaal in een goeie server zit is het echt tof om te spelen
.
Het level was een soort stadium...
Ik pakte een sniper (M24 dacht ik
) en ging rustig verkennen, want ik kende de map nog niet
. Sluipend langs de muren ging ik een hoekje om en ineens ***BOEM***, daar stond dus een claymore mine... grrrr.
Goed, ik weer spawnen en iets beter oplettend lopen. Ik liep rustig naar het stadium toe en ging naar boven op het dakje van een soort skybox. Rustig ging ik liggen en hield me sniper in de aanslag
. Ik checkte wat plaatsen aan de overkant met mijn scope en zag ineens nog een sniper die iemand anders probeerde neer te knallen. Dus ik zoom iets meer in en *BAF* headshot -> 5 extra punten
.
Op het laatst zat haast iedereen met een sniper en dan lijkt het net of je "Enemy at the gates" na speelt, echt super cool
. Overal goed opletten of er geen sniper zit en elk hoekje en gaatje checken
.
Ook wel leuk is dat je ook experience punten krijgt, dus als je 10-3 staat krijg je meer experience punten dan met 5-3 ofzo.
Leuk spelletje
.
Het level was een soort stadium...
Ik pakte een sniper (M24 dacht ik
Goed, ik weer spawnen en iets beter oplettend lopen. Ik liep rustig naar het stadium toe en ging naar boven op het dakje van een soort skybox. Rustig ging ik liggen en hield me sniper in de aanslag
Op het laatst zat haast iedereen met een sniper en dan lijkt het net of je "Enemy at the gates" na speelt, echt super cool
Ook wel leuk is dat je ook experience punten krijgt, dus als je 10-3 staat krijg je meer experience punten dan met 5-3 ofzo.
Leuk spelletje