[Freelancer] Algemeen (deel 3)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/SWB/200303/small1046639510_0.gif

Freelancer is een space-sim met een "open" universum, d.w.z je kan op planeten\ruimtestations landen, handelen, een piraat worden, net wat jij wil.
Ook zijn er een aantal storyline missies, en een multiplayers modus. Multiplayer is eigenlijk precies hetzelfde als singleplayer, alleen dan zonder storyline missies, en natuurlijk met andere menselijke spelers (je kunt samen handelsrezien maken\moeilijke missies doen, etc.)

De demo (150 MB) is hier te downloaden. Je kan doorspelen tot je Pilot lvl 2 bent, en je kan dus niet jump gates nemen naar andere sterrenstelsels.

Voor handelsroute's en vragen over secrets moet je in dit topic zijn.

Laten we dit wel een discussie houden, chatten kan op #freelancer op irc.tweakers.net. Ook afspraken maken om online te gaan gamen op een bepaalde server kan beter via IRC/ICQ/MSN/mail dan in het topic ;)

Het verhaal:
Eight hundred years prior to the start of our story, bitter conflict divided all of mankind. A handful of colonists struck out on their own to begin anew - far away from the Earth and its turmoil. Several ships were launched with enough equipment and supplies to give the hundreds onboard a fighting chance - but since the area around far-off Sirius had never been surveyed, no one really knew what to expect. What they found was a new frontier of free-flowing natural resources, unexplored territories, great wonders and lurking dangers. Each ship, representing the clusters of people and their earthly place of origin, settled into different parts of the galaxy pre-selected by their ship-board computer to give them the best chance of survival.

Life was hard in the beginning, but over the 800 years the different colonies prospered and expanded their territories, claiming more and more systems for their own. Survival and propagation eventually led to growth and profit as each of the colonies developed specialties and fostered commerce. As the colonies grew and time passed their connections with their roots on Earth dwindled and they lost their memories of the conflicts of the past. Soon their attention was dominated by new, more immediate conflicts. Feelings of lost ancestral connection spurred anachronism in the look of the great cities, and created a somewhat distorted image of each colony's cultural heritage. In the ever-expanding outer edge of the territories, frontier lawlessness prevailed.

The Houses: Each shipboard colony that left Earth carried some memory of its origins in its name. The Liberty carried Americans, The Bretonia flew from The United Kingdom and surrounding territory, The Kusari from Asia, and the Rheinland launched with Germanic cargo.

As each ship settled and colonies began to expand, they knew little about each other and their advancing development. Finally, little by little, the individual colonies found each other and began to set up trade routes to link their systems for commerce and solidarity.

Today, with each colony firmly rooted in its respective corner of the galaxy, the colonies rely heavily on each other for trade and industry but also compete for resources and new territories in the Border Worlds. The colonies mandate member governments in "The New Alliance" within the Sirius sector. To control conflicts, each colony has forged alliances and treaties with others as they have grown. Competition remains fierce, however. Struggles rage for supremacy in business, commerce, resources, power and control. There can be tenuous peace between colonies' political agendas, but the grabs for holdings constantly unsettle the volatile frontier.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/freelancer/images/screenshots/fl_tn_ss_010.gif Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/freelancer/images/screenshots/fl_tn_ls_001.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/freelancer/images/screenshots/fl_tn_ch_002.gif Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/freelancer/images/screenshots/fl_tn_ss_009.gif

Meer screenshots:
Officiële MS site
Freelancer Portal
Lancers HQ
Lancers Reactor (300+ screenshots)
Lancer News (wat oudere screenshots, waarschijnlijk van beta's)

Sites:
Officiële MS site
Freelancer Portal
Lancers HQ
Lancers Reactor
Lancer news (outdated)

Reviews:
Gamer.nl
Toms Hardware
GameSpy
IGN

FAQ:
Wanneer ligt Freelancer in de winkel :?
De release data volgens Lancers Reactor:
Amerika: Ligt in de winkels
Verenigd Koninkrijk: 11 April
Europa: 18 April
Australië: Ligt in de winkels

Wat zijn de minimum systeemeisen :?
600 MHz Processor
128 MB RAM
16 MB RAM 3D accelerated Video Card
Mouse (Wheel for speed control)
Keyboard
Sound card
Windows 98/ME/2000/XP

Hoe bestuur ik mijn schip in Freelancer :?
De basic, standaard controls. Als je alles wilt weten moet je even de opties checken :)
W: Snelheid omhoog (max 80)
Shift + W: Op cruise speed gaan vliegen (max 300), alle energie voor je wapens gaat naar de cruise motor. Je kan weer naar 'normale' snelheid door kort op S te drukken
S: Snelheid omlaag
A: Horizontaal naar links bewegen
D: Horizontaal naar rechts bewegen
X: Achteruit vliegen
Linker muisknop: Om je heen kijken kan door de linkermuisknop ingedrukt te houden, en je muis richting de kant waar je naar toe wilt schuiven. Hoe meer je je cursor naar links beweegd, hoe sneller je draait
Rechtermuisknop: Wapens afvuren die rechtsonderin een groen kleurtje hebben (vaak laserkanonnen)
Spatie: Mouse Flight aan/uit. In gevechten zou je natuurlijk kramp in je arm krijgen als je zowel je linker als rechtermuisknop ingedrukt te houden, dus dan is het makkelijker om op Spatie te drukken, zodat je schip achter je muiscursor aanvliegt. Als je op een knop wil klikken in je HUD, komt je schip achter je cursor aan, dus dan is het makkelijker om Mouse Flight weer uit te zetten
TAB: Ingedrukt houden om je thruster aan te zetten, zo kan snel wegvliegen
F3: Docken, klik het voorwerp aan waarmee je wilt docken en druk op F3 (bijv: een station binnen gaan, een trade lane\jump gate nemen, enz.)
F4: In formatie vliegen, klik het schip aan dat je wilt volgen en druk daarna op F4

Is er joystick support :?
Nee, Digital Anvil (de makers) hebben er juist voor gekozen om geen joystick support toe te voegen, aangezien niet iedereen er eentje heeft. Wel heeft iedereen een toetsenbord + muis, en met die 2 valt je schip ook prima te besturen.

Hoe connect ik direct naar een IP adres voor multiplayer :?
Kies Start > Uitvoeren en vul daar
C:\Program Files\Freelancer\EXE\fldirectip.hta (of naar de map waar je Freelancer heb geinstalleerd) in, en druk op Enter.

Hoe maak ik een backup van mijn Freelancer MP account ID :?
D.m.v je ID 'weet' de server dat jij er op komt, en weet die dus ook dat die en die accounts bij jou horen.
Als je Freelancer of Windows opnieuw installeerd, en weer voor het eerst op Multiplayer klikt, zal de game een nieuwe key aanmaken voor je. Helaas raak je wel al je characters op de servers kwijt als je een andere ID neemt.
Gelukkig kan je, zodra Freelancer het vraagt als je voor het eerst op Multiplayer klikt, een eigen key invoeren zodat je lekker verder kan gaan met je oude multiplayer characters.
C:\Program Files\Freelancer\EXE\myflaccountid.hta (of naar de map waar je Freelancer heb geinstalleerd) in, en geef een subtiele knal op je Enter toets.
Copy-paste deze key in Kladblok en sla deze op een floppy, of print het uit zodat je je ID later kan invullen.

Waar staan mijn savegames :?
Je singleplayer savegames staan in je
Mijn Documenten\My Games\Freelancer\Accts\SinglePlayer map.
Als je een server draait, en je wilt de multiplayer savegames back-uppen/overzetten, moet je alle bestanden in Mijn Documenten\My Games\Freelancer\Accts\MultiPlayer hebben.
Zorg er in beide gevallen voor dat (de) Freelancer (server) niet aanstaat ;)

Hoe zorg ik ervoor dat de introfilmpjes automatisch overgeslagen worden :?
Ga naar je Freelancer\EXE map en open het bestand freelancer.ini, je zit daar dit staan:
[Startup]
movie_file = movies\MGS_Logo_Final.wmv
movie_file = movies\DA_Logo_Final.wmv
movie_file = movies\FL_Intro.wmv
Zet voor elke movie_line regel een puntkomma (;) en save het bestand, vanaf nu start Freelancer meteen door naar het hoofdmenu.

Wat zijn goede handelsroutes :?
Voor handige traderoutes is dit topic in het leven geroepen :D
Ook heeft Freelancer Portal een lijstje, en op Lancers Reactor staat een lijst met de in- en verkoopprijzen van elk product.
Nu is er ook een Freelancer Carco Computer, een klein programma'tje waarmee je snel je in- en verkoopprijs mee kan bepalen.

Wat zijn de specificaties van dit schip :?
Lancers Reactor heeft een handig overzicht met alle info. Ook op Freelancer Portal is er een soortgelijke lijst.

Wat kan ik met die rode kruisjes op de kaart :?
Bij deze rode kruisjes zijn schipwrakken te vinden, waar waardevolle spullen inzitten. Gewoon op het wrak schieten, dan komt de buit eruit, en die kan je met je tractorbeam weer binnenhalen.

Er gingen 5 'sleeper ships' naar de Sirius sctor, maar er zijn maar 4 systemen :?
* Rafe Spoiler! *
Klopt, de Hispania is wel aangekomen in de Sirus sector, maar wat er verder is gebeurt weet niemand. De Outcasts en de Corsairs komen van de Hispania.
De Hispania is te vinden in Omicron Alpha, sector 6D.

Zijn er nog must-have tools :?
Jawel, hier een lijstje:Voor andere download kan je op o.a. op Lancers Reactor terecht.

Waarom werkt mijn geluid niet goed :?
Dit komt vaak door Nimo's codec pack; quote uit Freelancer's readme.rtf:
Missing Game Sounds
If you experience missing game sounds throughout Freelancer then a different audio codec is probably being used rather that the one provided by Freelancer.
[list=1]• Please follow these steps if some sounds and speech are still missing after installation:
• Uninstall any 3rd party codec pack or the Nimo Codec pack from your system.
• Uninstall Freelancer.
• Go to the following directory, C:\WINDOWS\system32 and delete the file “l3codecp.acm”. If there happens to be another file named “l3codeca.acm”, delete this too.
• If your system is Windows 98 or ME, open the system.ini file located in your system folder; C:\WINDOWS\SYSTEM. Delete ONLY the line that starts with “msacm.l3acm=”. In the case of the Nimo codec pack, this will read “msacm.l3acm=l3codecp.acm”
• If your system is Windows 2000 or XP, open the system registry editor (regedit) from the RUN command window.
• Locate and delete the following key: \HKLM\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Drivers32\msacm.l3acm
• Load the Freelancer installation CD and locate the REDIST folder. Within the REDIST folder, double click on the file named “WMFADist.exe” and follow on-screen instructions.
• Install Freelancer.[/list]
Mocht het dan nog niet werken, post het dan in de Spielerij - Problemen & Vragen. Vergeet niet je systeemspecificaties, je Windows versie en dergelijke te vermelden.
* Rafe Vermeld ook dat je dit al geprobeert heb, en dat het niet lukte! *

Hoe neem ik een screenshot en hoe plaats ik die hier :?
Van het moment dat je een screenshot wilt, moet je gewoon op PrntScrn drukken (naast F12), dan komt je plaatje (met XP) in Mijn Documenten\Mijn afbeeldingen\FreelancerShots. Open het plaatje met Paint en sla hem op als een JPEG bestand.

Ga dan naar TheForumIsDown en upload daar je plaatje. Als dat gelukt is, dan krijg je zo een soort melding:
[quote]file was successfully uploaded to

[plain]http://www.theforumisdown.com/PLAATJE.JPG[/][/]
Gebruik dan het volgende stukje UBB code:

[url=http://www.theforumisdown.com/PLAATJE.JPG]
[img=500,400]http://www.theforumisdown.com/PLAATJE.JPG[/img][/url]

Vervang de dik gedrukte tekst door de link op de onderste regel van TheForumIsDown, en plaats de code in je post.

Mijn vraag staat er niet bij! :(
Kijk eerst op Lancers Reactor of op de andere fansites, er is werkelijk een schat aan informatie te vinden daar. Staat het er helaas niet op, kan je het uiteraard ook hier vragen :)

Freelancer algemeen topics:
[rml][ Freelancer] Algemeen (deel 3)[/rml]
[rml][ Freelancer] Algemeen (deel 2)[/rml]
Freelancer

Freelancer traderoutes + secrets topics:
Freelancer *Spoilers*

Freelancer FAQ 1.33 - updated 01-04-2003
Door Rafe, zion, en de mensen die in de Freelancer topics hebben gepost.

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 06-04-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
De meeste mensen van GoT spelen op de server van Phantom. Het IP adres is 212.61.71.3 en de port is 2302.
Er zit een wachtwoord op, wil jij die ook hebben zal je dus even contact met Phantom moeten opnemen.
Als je hem mailt: mail dan niet naar zijn hotmail adres, die wordt alleen gebruikt voor MSN (waar je overigens ook het wachtwoord kan bemachtigen ;)).
Hoe connect ik direct naar een IP adres voor multiplayer :?
C:\Program Files\Freelancer\EXE\fldirectip.hta (of naar de map waar je Freelancer heb geinstalleerd) in, en druk op Enter.

Omdat de het serverprogramma van Freelancer nou niet echt superstabiel is, kan het dus voorkomen dat deze server crashed.
Ga dit a.u.b. niet 100.000 keer melden, na één (1 dus) keer weten we het wel! Ga a.u.b. ook geen posts maken als "damn, net 2 nomad guns gevonden, hopelijk heb ik die nog als de server weer online is".

[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 20-03-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ah mooi eindelijk weer eens wat overzicht ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

blaat

[ Voor 89% gewijzigd door Bizzarro op 20-03-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor phantom : kan je niet een maximum aantal mensen een pw geven ??
raakt de serv iig niet overloaded..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 21:09:
Er zit toch al een maximum op? :?

En ik denk niet dat het aan het aantal mensen ligt, of is dat een feit en mis ik iets? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 21:09:
Daarom heeft hij deze manier ingesteld, zodat alleen bekende mensen een PW krijgen.

(ben een tijdje afwezig geweest, maar ga proberen morgen mee te spelen -> Cooliez, ik krijg nog 5000 van je :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Argh, ik zei wel dat de nieuwe stats in deel 3 introduceert zouden worden, maar Rafe is zo aardig geweest dit topic zo snel mogelijk neer te gooien :(. Dus heb nog niet echt kans gehad om het af te maken.

Maargoed, zo snel mogelijk hebben jullie dus die stats :*.

21:14:10* <phant[zz]> server is weer up
21:14:16* <Qaabus> woei
21:14:17* <phant[zz]> ik lag te pitten idd, ben ziek..

@ stam2003
Ja, ik zat zelf al te denken over een php scriptje. Maar duurt nog even voor ik daar verder over gebrainstromed heb :).

[ Voor 40% gewijzigd door Switch op 20-03-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jha opzig hebbe jullie wel gelijk....
want zo super veel mensen komen er hier nie....
15 ofzo ? 20 ?

enne... kan er geen script worde gemaakt zodat we onse stats kunne invoeren (op site ofzo) en dat die stats van verschillende players in een schema automatish in inleiding van dit topic komt ?

of is dat te veel moeite ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Ik weet echt niet wat er zo cool is aan de multiplayer van dit spel... Geen verhaal alleen maar hunten/traden ...

Wel zonde vind ik, zeker omdat de singleplayer een fantasisch verhaal bevat!

Ik ben benieuwd... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tidus schreef op 20 March 2003 @ 21:15:
Ik weet echt niet wat er zo cool is aan de multiplayer van dit spel... Geen verhaal alleen maar hunten/traden ...

Wel zonde vind ik, zeker omdat ik de singleplayer een fantasisch verhaal bevat!

Ik ben benieuwd... ;(
Tis idd niet lang achter elkaar leuk...
Maar als je met een paar mensen iets gaat ondernemen is t wel koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

WOEI! deel 3!

morgen ben ik ZEKER weten bij de meeting :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 18:09
Mijn stukje is uitgebruider en werkte bij mij, die versie die er nu staat niet (Missing Game sounds) Freelancer Zonder Geluid
heb maar 2 dingen toegevoegd maarja :*)

BTW nog maar een keer mijn vraag
Ik heb in singleplayer iets ontdenkt, als je naar alaska wil moet je langs een mijn veld.

maar dat mijnveld is zo'n 20K lang en 2 inslagen en dan ben je dood (ik heb btw een hammerhead Very heavy fighter)

Wat zou er in alaska wel niet liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door PPanic op 20-03-2003 21:21 . Reden: Niet mijn stukje ]

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Tidus schreef op 20 March 2003 @ 21:15:

Wel zonde vind ik, zeker omdat ik de singleplayer een fantasisch verhaal bevat!

Ik ben benieuwd... ;(
Maar om dat samen te doen, dikke lol. Verder loop je ook enorm te kloten, zoals 'wie als eerst de tradelane/jumpgate neemt' :P

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=7069&var=.png
Tenzij er opeens heel veel mensen niet kunnen; is de Freelancer meeting op Vrijdag avond, 20:00, verzamelen bij Planet Manhattan op Phantom's server.

[ Voor 24% gewijzigd door Rafe op 20-03-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Zijn er al mensen uit dit probleem: [rml][ Freelancer] kan niet connecten naar global server[/rml] gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
PPanic schreef op 20 March 2003 @ 21:18:
Mijn stukje is uitgebruider en werkte bij mij, die versie die er nu staat niet (Missing Game sounds) Freelancer Zonder Geluid
heb maar 2 dingen toegevoegd maarja :*)

BTW nog maar een keer mijn vraag

[...]
Rafe schreef op 19 March 2003 @ 19:16:
[...]

Prison station Mitchell dacht ik :)

[ Voor 30% gewijzigd door Rafe op 20-03-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik heb nu genoeg poen en zag op lancers reactor dat ik het beste schip van het spel, de Titan kon vinden voor 766.000 ofzo op Leon Base en Planet Crete. planet crete lijkt me geen optie omdat de corsairs ruzie met me hebben (hoe fix ik dat?) dus moet ik naar die leon base die te vinden is @ Omega-41
maar hoe kom ik in Omega-41, hij staat iig niet op mijn kaart :)

en zijn er ook ergens kaarten waar alle derrelict schepen op staan? (ok, beetje lame maar wel vet al die zware kanonnen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 11:14
Inderdaad, de server was _weer_ down, het wordt echt irritant zo.. zowel voor jullie als voor mij (omdat ik de reden van de crashes niet weet).
Waarschijnlijk crasht mijn server vaker omdat er ook meer users op zitten (vanmiddag zaten er 16 users op).

En als de server nou een soort admin panel had zoals UT, kon ik nog een aantal spelers admin toegang geven, maar dat kent freelancer dus niet.

Wel zag ik op http://www.flserver.com/ dat er management tools voor freelancer aan zitten te komen, maar tot die tijd is het gewoon 'trial and error' (veelal error).

.. en uiteraard hopen dat MS hier wat aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
WOEI! deel 3!

morgen ben ik ZEKER weten bij de meeting :)
Je Skyblast thingamajigg ligt al klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ik heb goed nieuws! mischien kan ik binnenkort een server leveren voor GoT via Games-On.nl met 16 of meer slots. hangt nog ff af van de cpu power en dataverkeer het vergt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

CU2morO schreef:
Ik heb nu genoeg poen en zag op lancers reactor dat ik het beste schip van het spel, de Titan kon vinden voor 766.000 ofzo op Leon Base en Planet Crete. planet crete lijkt me geen optie omdat de corsairs ruzie met me hebben (hoe fix ik dat?) dus moet ik naar die leon base die te vinden is @ Omega-41
maar hoe kom ik in Omega-41, hij staat iig niet op mijn kaart :)
Leon Base is ook Corsair eigendom, dus ik zou eerst wat aan die reputatie sleutelen als ik jou was. :)
en zijn er ook ergens kaarten waar alle derrelict schepen op staan? (ok, beetje lame maar wel vet al die zware kanonnen :P)
Jep. Zoek lancersreactor.com maar 'es af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm heerlijk nieuw deel weer wat over zicht :)

hmm de GoT freelancer meeting op vrijdag :( , jammer dat ik dan niet kan ben dan druk bezig met me auto volgende keer beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • [url=mailto:bond@phreaker.net][img]http://acaldra.com/~faqland/flstats.jpg[/img][/url]
Ok, ik introduceer hier voor u: Freelancer GoF Stats v2!
  • [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Naam[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Credits[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Schip[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Mode[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Aantal kills[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=47728]Switch[/USER][/b][/td] [td]340k[/td] [td]Barracuda[/td] [td]21[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=56159]Rafe[/USER][/b][/td] [td]420k[/td] [td]Hammerhead[/td] [td]22/23[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=36999]MaRc0[/USER][/b][/td] [td]12k[/td] [td]Starflier[/td] [td]4[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [/tr] [tr] [td][b][USER=67574]SlayerMidian[/USER][/b][/td] [td]160k[/td] [td]Titan[/td] [td]30[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=45519]ionize[/USER][/b][/td] [td]3,450K[/td] [td]Sabre[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=20826]NG[/USER][/b][/td] [td]1M[/td] [td]Humpback[/td] [td]32[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [/tr] [tr] [td][b][USER=22185]Beelzebub888[/USER][/b][/td] [td]10k[/td] [td]Defender[/td] [td]4[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=29804]M@NIC[/USER][/b][/td] [td]1730k[/td] [td]Sabre[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=21986]DroogKloot[/USER][/b][/td] [td]8000K[/td] [td]Sabre[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=7516]GbM[/USER][/b][/td] [td]2527K[/td] [td]Titan[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]1575[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=10069]Wildfire[/USER][/b][/td] [td]930K[/td] [td]Anubis[/td] [td]31[/td] [td]Off-line[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=15619]RexomniuM[/USER][/b][/td] [td]1700k[/td] [td]Humpback[/td] [td]36[/td] [td]offline[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=59534]TepelStreeltje[/USER][/b][/td] [td]2000k[/td] [td]Sabre[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=37641]Lord_Mithril[/USER][/b][/td] [td]4800k[/td] [td]Sabre[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr align=center] [td][b][USER=52963]Hacku[/USER][/b][/td] [td]211K[/td] [td]Sabre[/td] [td]38[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b]Stranger[/b][/td] [td]84K[/td] [td]Barracuda[/td] [td]19[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=30379]Tcq[/USER][/b][/td] [td]830K[/td] [td]Falcon[/td] [td]33[/td] [td]Online[/td] [td]532[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=47728]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]25k[/td] [td]Piranha[/td] [td]6[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=50293]S3PiR0TH[/USER][/b][/td] [td]1300k[/td] [td]Titan[/td] [td]38[/td] [td]online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=74133]stam2003[/USER][/b][/td] [td]1k[/td] [td]Defender[/td] [td]1[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33263]CrazyBytes[/USER][/b][/td] [td]9k[/td] [td]Defender[/td] [td]4[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=37477]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]57K[/td] [td]baracuda[/td] [td]16[/td] [td]Online[/td] [td]000[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=79069]Notna[/USER][/b][/td] [td]450K[/td] [td]Humpback[/td] [td]30[/td] [td]Offline[/td] [td]000[/td] [tr] [td][b]KeeZ[/b][/td] [td]203K[/td] [td]Dragoon[/td] [td]22[/td] [td]Offline[/td] [td][u]+[/u]550[/td] [/tr] [/table] [sub] [b]Aantal mensen in stats:[/b] 24 [b]Meeste Credits:[/b] DroogKloot (8000k) [b]Meeste kills:[/b] Tcq (1550) [/sub]
Ik geef toe dat er een beetje is afgekeken van D3 in Het Grote Gamecube Topic, maar dit is iets anders ;).

En wederom wil ik jullie werken dat er op dit ogenblik door Koetjeboe (O+) aan een PHP-systeem wordt gewerkt wat ik dan implenmenteer in een mooie layout die ik nog ga maken. Dan kunnen alleen Rafe en ik die stats updaten. Die is veel sneller en handiger dan het nu gaat, en zorgt voor veel minder topic vervuiling. hopelijk is het voor volgende week af, en als ik een beetje vort werk misschien eind weekend/mid-volgende week. :).

edit
Stats updated van persoontjes en aantal kills toegevoegd.

[ Voor 31% gewijzigd door Switch op 21-03-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heeeey gaaf stats man knap werk , en zal helemaal gaaf worden als er een PHP versie komt :). good work keep it up ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedmod_1047879332.zip
[delete]
uploaded by : No One
size : 34 kb
time : 16-Mar-2003
dl's : 196
This mod changes the speeds of the ships in the game to all be unique, and none of them exeed 140. It also changes the different thrusters to go a bit faster, and in turn so that missiles dont get totally lost trying to catch up... more especially mines, i changed them to be faster, and to even have their own stats, e.g. range, explosion range, speed, and turn rate. It all works well so far, in the campaigns and multiplayer, but there may be compatibility problems if you have the mod and the other people in your game dont.
kan je deze installen phantom :D

download link:http://freelancer.solutionvii.com/?download+mods+speedmod_1047879332.zip

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 20 maart 2003 @ 21:43:
  • [url=mailto:bond@phreaker.net][afbeelding][/url]
Ik geef toe dat er een beetje is afgekeken van D3 in Het Grote Gamecube Topic, maar dit is iets anders ;).

En wederom wil ik jullie werken dat er op dit ogenblik door Koetjeboe (O+) aan een PHP-systeem wordt gewerkt wat ik dan implenmenteer in een mooie layout die ik nog ga maken. Dan kunnen alleen Rafe en ik die stats updaten. Die is veel sneller en handiger dan het nu gaat, en zorgt voor veel minder topic vervuiling. hopelijk is het voor volgende week af, en als ik een beetje vort werk misschien eind weekend/mid-volgende week. :).

edit
Stats updated van persoontjes en aantal kills toegevoegd.
je moet mijn er nog bij zetten :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Netjes switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
DroogKloot schreef op 20 maart 2003 @ 21:39:
[...]

Leon Base is ook Corsair eigendom, dus ik zou eerst wat aan die reputatie sleutelen als ik jou was. :)

[...]

Jep. Zoek lancersreactor.com maar 'es af.
en hoe doe ik dat? men rep goedmaken met de corsairs? en hoe vind ik dan hun system?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 21:56:
[...]

je moet mijn er nog bij zetten :D :D
Zou ik graag willen als ik je stats had :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CU2morO schreef op 20 maart 2003 @ 21:59:
[...]

en hoe doe ik dat? men rep goedmaken met de corsairs? en hoe vind ik dan hun system?
als je een Titan wil zorg dat de corsairs (outcasts is ook wel handig) je aardig vinden.
Ze hoeven NIET groen te zijn, ze moeten NIET rood meer zijn.

ga ergens bij een base waar veel BH's langs komen BH's killen.
dock met de base, ga er uit, en der zijn weer BH's
BS Yukon of die andere, daar heb ik het gedaan.
half uurtje werk.

ZORG DAT JE VEEEL geld heb.
1miljoen is NIET geneog.
ik heb 1.2 uitgegeven aan een titan.
shields, paar wapens nieuwe thrusters...
je bent VEEL geld kwijt.

in de sectors waar je veel zal komen zijn veel trade lane-loze systems, met VEEL radation.
een repair kost al snel 40K.

ZORG DAT JE POEN HEB!

zorg dat als je overnieuw begint, dat zoveel mogelijk mensen je aardig vinden.
ga dan BH's killen, en dan vinden de criminals (outcast, corsairs etc) je wel aardig, en kan je goodies (schepen) bij ze kopen.

tot zo ver mijn korte guide over hoe je een hoger level bootje koopt :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Vraagje (zeer algemeen deze keer ;)):
Is er al een gedetailleerde map van Sirius gemaakt? Zo ja, waar is die te vinden (de PDF ken ik, en die heeft een aantal fouten). Zo nee, zou het makkelijk zijn als die er is.
Ik ben namelijk zelf al bezig met het verzamelen van complete screenshots van de mappen van elk systeem, maar omdat dat erg veel tijd kost (verkenning), zou ik eigenlijk willen weten of er überhaupt wel interesse voor is.
Ik post voorlopig alleen hier. Lancersreactor vindt ik zelf niet fijn werken (ontbreken search), dus waag ik me daar pas als ik iets concreets kan laten zien.
Hulp is altijd welkom. Wacht alleen even met het sturen van e-mails totdat het zeker is dat zo'n project zinvol en gewenst is. Uitvoering zal waarschijnlijk geschieden in plain html + png's, met daarnaast flash en eventueel pdf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
FlamerX schreef op 20 maart 2003 @ 22:16:
Vraagje (zeer algemeen deze keer ;)):
Is er al een gedetailleerde map van Sirius gemaakt? Zo ja, waar is die te vinden (de PDF ken ik, en die heeft een aantal fouten). Zo nee, zou het makkelijk zijn als die er is.
Ik ben namelijk zelf al bezig met het verzamelen van complete screenshots van de mappen van elk systeem, maar omdat dat erg veel tijd kost (verkenning), zou ik eigenlijk willen weten of er überhaupt wel interesse voor is.
Ik post voorlopig alleen hier. Lancersreactor vindt ik zelf niet fijn werken (ontbreken search), dus waag ik me daar pas als ik iets concreets kan laten zien.
Hulp is altijd welkom. Wacht alleen even met het sturen van e-mails totdat het zeker is dat zo'n project zinvol en gewenst is. Uitvoering zal waarschijnlijk geschieden in plain html + png's, met daarnaast flash en eventueel pdf.
Er zijn al verschillende projecten aan de gang:
FL DataStorm
FreeLancerDB
Flash FreeLancerDB (heeft niks te maken met de FreeLancerDB hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Ok, weet ik dat ook weer. Die DataStorm vindt ik maar rommelig. Dat van die flash was ook mijn idee. Nou ja, ga ik maar weer iets anders doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Mijn stats

NaamCreditsSchipLevelModeAantal kills
Sapstengel960kHumpback32Online???

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update in me stats.

[GoT]CrazyBytes5kDefender4Online74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 21:50:
[...]

kan je deze installen phantom :D

download link:http://freelancer.solutionvii.com/?download+mods+speedmod_1047879332.zip
nee niet doen... wordt het allemaal nog veel complexer, het is leuk zo.....

anyway... ik zal soon ff mijn stats posten, nog niet opgeschreven 8)7 vanmiddag/avond veel met jellestoel zitten spelen... lache ik ga morgenmiddag weer ff er op uit.... kijken of er nog wat meer leuks te verzinnen is :)

[ Voor 29% gewijzigd door KeeZ op 20-03-2003 23:42 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb ook maar eens mijn stats genoteerd

Kaas1000kSabre38Online504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Kloot8000kSabre38Online2003

M'n tweede character (Klootje) heeft pas 500 kills op z'n naam staan en is met 3000K financieel een stuk slechter bedeeld. :X :P

[ Voor 22% gewijzigd door DroogKloot op 21-03-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

[GoF] KeeZ 53KBarracuda14Offline340

verder ben ik voornamelijk geintereseerd in tachyon gebaseerd wapentuig :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Ik moet vanavond helemaal uit TAU-12 komen voor die got meeting :P
Keez kan jij om een uur of half vijf weer :?

Edit Oh shit dit soort dingen vervuilen het forum natuurlijk als iedereen onderling afspraken gaan maken 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Icingdeath op 21-03-2003 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
JelleStoel schreef op 21 March 2003 @ 07:21:
Ik moet vanavond helemaal uit TAU-12 komen voor die god meeting :P
Keez kan jij om een uur of half vijf weer :?

Edit Oh shit dit soort dingen vervuilen het forum natuurlijk als iedereen onderling afspraken gaan maken 8)7
Hehe, die GoT meeting is eigk ook een afspraak O-) ;)

Tis alleen niet echt de bedoeling als je een slowchat conversatie krijgt als:
"Hey Keez waar ben jij?"
"Jah ik ben in Omicron Gamma"
"Kut ik zit in Tau-31"
"Verzamelen bij Planet Manhattan?"
"Ja ok"

Even later:

" :r op die irritante rogues"
"hehe kan je ze niet aan?"
enz, elke zin in een (verder vrij nutteloze) post.

Das gewoon in feite chatten op een forum, slowchat dus. En daar is ICQ/MSN/IRC voor :)
Gewoon even een klein vraagje (voor een keertje) moet kunnen lijkt me, 't is geen dictatuur hier :P Zolang het maar niet een complete chatconversatie wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Rafe op 21-03-2003 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ff 2 mooi shots van freelancer op 1600x1200x32bits 4xAA.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/shot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/shot2.jpg

Ik en Rafe opweg naar de Buffalo base kijken of dat teslopen viel maar niet dus, tis namelijk gewoon een basis in een stuk steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Rafe schreef op 21 March 2003 @ 07:56:
[...]

Hehe, die GoT meeting is eigk ook een afspraak O-) ;)

Tis alleen niet echt de bedoeling als je een slowchat conversatie krijgt als:
"Hey Keez waar ben jij?"
"Jah ik ben in Omicron Gamma"
"Kut ik zit in Tau-31"
"Verzamelen bij Planet Manhattan?"
"Ja ok"

Even later:

" :r op die irritante rogues"
"hehe kan je ze niet aan?"
enz, elke zin in een (verder vrij nutteloze) post.

Das gewoon in feite chatten op een forum, slowchat dus. En daar is ICQ/MSN/IRC voor :)
Gewoon even een klein vraagje (voor een keertje) moet kunnen lijkt me, 't is geen dictatuur hier :P Zolang het maar niet een complete chatconversatie wordt.
de tag offtopic is er anders wel heel mooi voor bedoelt :P

offtopic:
jellestoel, ik ga naar mn moeke toe vanmiddag dus dat wordt nix

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlayerMidian100KTitan30Online899

zo ff een kleine update :P ... me geld word helaas steeds minder ... door liquid :P ... ik krijg nog geld van je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 10:55:
SlayerMidian100KTitan30Online899

zo ff een kleine update :P ... me geld word helaas steeds minder ... door liquid :P ... ik krijg nog geld van je !
lol :+
jij krijgt je geld maar je moet men transport eerst eens bewaken en veilig terug brenge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
KeeZ schreef op 21 March 2003 @ 10:39:
[...]

de tag offtopic is er anders wel heel mooi voor bedoelt :P

offtopic:
jellestoel, ik ga naar mn moeke toe vanmiddag dus dat wordt nix

Met die tag ga je nog niet slowchatten.
Doe je maar via mail of ICQ/MSN.

Verder heeft Rafe het prima uitgelegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Sinds er meer mensen op de GoF server kunnen komen, en er steeds meer nieuwe mensen, dus lvl 1 zijn kost het me ondertussen al aardig wat geld. Ik voel me altijd zo gedwongen om iedereen die lvl 1 is en nog in een starflier vliegt 20K te geven, maar ondertussen kost mij dat al 120K :'( Help me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Updatje:

Notna450KHumpback30Online121

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 31-03-2003 21:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

NG schreef op 21 maart 2003 @ 11:00:
Sinds er meer mensen op de GoF server kunnen komen, en er steeds meer nieuwe mensen, dus lvl 1 zijn kost het me ondertussen al aardig wat geld. Ik voel me altijd zo gedwongen om iedereen die lvl 1 is en nog in een starflier vliegt 20K te geven, maar ondertussen kost mij dat al 120K :'( Help me :'(
RobiNG Hood :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

M@NIC schreef op 21 maart 2003 @ 10:58:

[...]

Met die tag ga je nog niet slowchatten.
Doe je maar via mail of ICQ/MSN.

Verder heeft Rafe het prima uitgelegt.
offtopic:
uiteraard.... en ik ga hier ook niet slowchatten daar hebben we IRC en de server zelf ook nog atlijd voor

ik ben blij dat ik jou nog niet online ben tegengekomen, je schijnt een geduchte tegenstander te zijn :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
NG schreef op 21 March 2003 @ 11:00:
oja bedankt voor die twintig k gister avond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
NG schreef op 21 March 2003 @ 11:00:
Dan moet je het ook niet geven, maar uitlenen. Als ze dan weer een beetje geld hebben moeten ze het gewoon weer terug geven met een beetje extra natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Jeuh... de loneshark spelen en 200% rente in rekening brengen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Of anders gewoon uit de lucht knallen, als ze niet eens 20K kunnen betalen hebben zo ook nog geen bootje wat jou ook maar kan damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-07 13:22

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Wat hier staat wordt dat allemaal met de demo gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Vork schreef op 21 maart 2003 @ 12:49:
Wat hier staat wordt dat allemaal met de demo gespeeld?
uhm nee de voledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Ik zit een beetje met een probleem.

Ik heb nu op de GoF server rdp aangezet, een aparte freelancer account aangemaakt waaronder freelancer draait. Nu kan ik dus in princiepe users toegang geven tot de server om freelancer te restarten als ik er niet ben.

Alleen zoek ik nu dus iemand die dit wil doen, en die ik kan vertrouwen dat diegene niks anders met de access doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-07 13:22

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 12:52:
[...]

uhm nee de voledige versie.
Is die dan al te koop of zo? Omdat ik lees dat hij pas 28 maart/18 april verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dr. Vork schreef op 21 maart 2003 @ 13:01:
[...]

Is die dan al te koop of zo? Omdat ik lees dat hij pas 28 maart/18 april verschijnt.
denk je echt dat ook maar iemand die hier gekocht heeft :X

of is dit een verkapte warezrequest

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Vork schreef op 21 March 2003 @ 13:01:
[...]

Nee nog niet maar je heb ook ziets van p2p dingen op i-net waar je ken downloaden enzo ik ken je geen links gevenen enzo dat is namelijk illegaal en riskeer ik een BAN hierzo op GoT. Dus je zal zelf ff moeten zoeken ofzo of wachten tot 18 april, of laten importeren uit het buiteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

@Phantom: ik wil me wel beschikbaar stellen. :) Details kunnen we uitwerken via MSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Phantom schreef op 21 March 2003 @ 12:57:
Ik zit een beetje met een probleem.

Ik heb nu op de GoF server rdp aangezet, een aparte freelancer account aangemaakt waaronder freelancer draait. Nu kan ik dus in princiepe users toegang geven tot de server om freelancer te restarten als ik er niet ben.

Alleen zoek ik nu dus iemand die dit wil doen, en die ik kan vertrouwen dat diegene niks anders met de access doet.
Ik heb je een mailtje gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Okee... mocht de server nog eens onderuit glijden (and it will :P), dan kunnen jullie vanaf nu bij mij (MSN adres @ profiel) komen klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Inderdaad :)

Ik heb DroogKloot en NG toegang gegeven tot de server. Dus mocht ik weg zijn, kunnen hun de freelancer-server ook restarten.

Tnx guys, voor jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Vork schreef op 21 March 2003 @ 13:01:
[...]

[pest modus aan]nuub nuub nuub nuub[pest modus uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Kan iemand me certellen in welk system ik de Xenos kan vinden?
Ze zijn namelijk vijanden van bijna al MIJN vijanden >:)
En ik wil toch eens door de omicron en tau systemen zonder steeds verrot geschoten te worden :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
DroogKloot schreef op 21 March 2003 @ 12:43:
Jeuh... de loneshark spelen en 200% rente in rekening brengen. })
en zodra ze trade runs maken terug eisen (kunnen ze makkelijk betalen dan) anders knal je ze neer met je titan/sabre >:)

btw waar hangen de meeste L10 guns uit? ik heb inmiddels wel 3 nomad guns maar andere L10 guns zijn ook wel leuk ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie jullie vanavond wel als ik uit stront systeem kom waar ik nu zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:37
ff mss een hele domme vraag :P
Maar zat lekker te spelen (spel is echt supercool) en ging stoppen, ram op escape :P Gebeurt nix, alles geprobeert en toen maar met ctr-alt-delete afgesloten :P Hoe kom ik eruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind je veel bounty hunters????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Schuey schreef op 21 March 2003 @ 14:33:
Maar zat lekker te spelen (spel is echt supercool) en ging stoppen, ram op escape :P Gebeurt nix, alles geprobeert en toen maar met ctr-alt-delete afgesloten :P Hoe kom ik eruit :+
door F1 in te drukken.... zo save je ook btw :o

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:37
gnimmeL_kraD schreef op 21 maart 2003 @ 14:40:
[...]

door F1 in te drukken.... zo save je ook btw :o
lol thx man gelijk weer ff spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 18:29
Schuey schreef op 21 March 2003 @ 14:33:
F1 misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had net iets lijps, ik was in gevecht met lane hackers dus ik freelancer afsluiten en dan weer aanzetten zijn ze opeens weg, kijkeen of dat altijd zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 14:37:
waar vind je veel bounty hunters????
* zucht *
is echt al 10x langs gekomen.. als iedereen met vragen als deze nou eerst even zijn best doet door de openingspost te lezen en bijv. de laatste 100 posts, dan kom je al een heel eind..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zo, ben weer thuis :). Topic begint beetje dood te bloeden, maar dat komt waarschijnlijk omdat het Vrijdag is.

Vrijdag? Vrijdag 20:00 uur Freelancer meetinkje! Iedereen is nu druk aan het plannen voor vannavond zeker ;) :*.

Feli Rafe :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Ik ben er iets op vooruit gegaan, maar niet veel :P
Maar ik speel dan ook niet zoveel als de meeste mensen doen ;) Binnenkort ga ik maar een Defender kopen, hopelijk word ik dan wat minder neergehaald :+

MaRc012kStarflier4Online000

En Rafe natuurlijk gefeliciteerd met z'n 15 jaartjes oud zijn :>

[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 21-03-2003 15:42 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf bijna nie meer over Sinleplayer te beginnen maareh...
Ik zit te kloten bij +/- mission 15 waar je takagi's fortress moet docken. Eerst moet je een groepje uitschakelen en dan de shields van dat fortress alleen ga ik er altijd ineens aan met een schot ofzo.

Het is me één keer gelukt om te docken maar toen werd ik tijdens het docken alsnog afgeschoten :(

TIPS? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 16:18:
Ik durf bijna nie meer over Sinleplayer te beginnen maareh...
Ik zit te kloten bij +/- mission 15 waar je takagi's fortress moet docken. Eerst moet je een groepje uitschakelen en dan de shields van dat fortress alleen ga ik er altijd ineens aan met een schot ofzo.

Het is me één keer gelukt om te docken maar toen werd ik tijdens het docken alsnog afgeschoten :(

TIPS? _/-\o_
tip1
zodra het docking filmpje begint op escape rammen. dan skip je em ;)
ik ging meteen op de shields af (kwam van onder via gat in base.. nog lastig maar scheelt erg veel

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ohja: Vanavond wouden Kloot & TepelStreeltje elkaar afmaken, nu leek het Rafe en mij een leuk idee om de mensen te laten wedden :D. dus: Place your bets!

[ Voor 10% gewijzigd door Switch op 21-03-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Updeet

[GoF] KeeZ203KDragoon22Offline+550

Zo... vanmiddag weer ff wat systemen verkent en dergelijke.... kvind de dragoon toch mooier dan de barra... en ik moet zeggen dat ie 'voor het gevoel' lekkerder vliegt ook nog....

Verder zal ik er vanavond ook zijn om 20.00 tenminste dat probeer ik, ik moet vanuit een vaag japans systeem terug komen dus heb ook nog wel even vliegen....

We verzamelen @ manhattan :? en die bet, daar ben ik ook absoluut voor :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Switch schreef op 21 March 2003 @ 15:38:
Vrijdag? Vrijdag 20:00 uur Freelancer meetinkje! Iedereen is nu druk aan het plannen voor vannavond zeker ;) :*.

Feli Rafe :*
Dankje O+

Ik heb er iig zin in vanavond! :)
Wat we gaan doen wetet ik nog niet precies, dit zijn een aantal mogelijkheden:
  1. We gaan met zijn alle trade runs doen
  2. Er kan een gevechtstoernooi gehouden worden (hier moeten dan wel DUIDELIJKE regels voor worden gemaakt)
  3. Er kan natuurlijk gewed worden bij een wedstrijd (bijvoorbeeld TepelStreeltje vs. Kloot: ik zet 25k in op Kloot) (hier lijkt het me het beste als je onderling weddenschappen maakt, en niet dat het via een centraal persoon wordt gedaan) (idee van Switch)
  4. Samen naar de border/edgeworlds (omicron/tau/sigma/omega) vliegen en daar enorm moeilijke missies met zn allen doen (New York system is nou niet echt denderend kwa missies voor de gevorderden :P)
  5. Op transport jacht, de gevorderde spelers blazen de schepen op en de wat minder verdere spelers beamen alles op
  6. Er kan onderling wat afgesproken worden met elkaar, bijvoorbeeld de complete groep deelt zich op in 3en en de kleinere groepen zoeken het daarna maar uit
  7. Je eigen idee, je staat uiteraard geheel vrij om deze mee te delen in het topic of op bij Manhattan om 20:00
Zelf zat ik te denken aan een soort zoektocht;
Iedere deelnemer legt bijvoorbeeld 50k in. Wie als eerste voorwerp X (kan een wapen/commidity/wat anders zijn) aflevert bij mij op Planet Manhattan wint. Winner takes all :D

Heb gisteravond van ionize een lvl 9 gun gekregen, ik schiet nu letterlijk alle kleuren van de regenboog :P Meteen wat transports opgeblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Trade runs lijken mij persoonlijk no go. Met z'n 15'en ben je minstens 40 minuten bezig om naar Cortez te komen, en de coordinatie is al helemaal belabberd. We moeten op elkaar wachten en weet ik veel wat ;). Ik zeg: Transports overvallen of TepelStreeltje zien doodgaan :*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Switch schreef op 21 March 2003 @ 17:04:
Trade runs lijken mij persoonlijk no go. Met z'n 15'en ben je minstens 40 minuten bezig om naar Cortez te komen, en de coordinatie is al helemaal belabberd. We moeten op elkaar wachten en weet ik veel wat ;). Ik zeg: Transports overvallen of TepelStreeltje zien doodgaan :*.
Misschien kunnen we ons XXL groep indelen in meerdere subconvooien, waarbij we fighters en traders zo eerlijk mogelijk proberen te verdelen.
Stel dat er 15 mensen opdagen, dan verdelen we de group in 3 subgroepen, elk van 5 personen.
Elke groep heeft een group leader, en zal zichzelf moeten redden, maar op deze manier is het overzichtelijker dan met een enorme groep reizen, terwijl je toch met 'iedereen rondvliegt' :)

Nouja de eerste wed is al gezet:
[17:08:39] [Rafe\jarig] vertel
[17:08:47] [Switch] 30k op Kloot
[17:08:51] [Switch] Kloot wint :)
[17:09:02] [Rafe\jarig] ok, ik doe 30k op TepelStreeltje dan maar ;)
[17:09:07] [Switch] ^_^
[17:09:10] [Rafe\jarig] winner takes all?
[17:09:11] [Switch] *sgrijft op*
[17:09:18] [Switch] Yup, winenr krijgt 60k dus?
[17:09:46] [Rafe\jarig] ja :)
[17:09:55] [Switch] \o/
[17:10:00] [Rafe\jarig] ok, deal :D
TepelStreeltje gaat winnen dus :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 21-03-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:d word iig wel dol vanaaf....
wat is ongeveer de peiling van mensen die komen ??
echt 15 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Kloot, als je niet wint schop ik je van de statslijst O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussentijdse update:

-=GBM=-2527KTitan38Online1575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Switch schreef:
Kloot, als je niet wint schop ik je van de statslijst O-).
Kloot's oog bestudeert de account ID van Switch @ de GoF server.

Kloot's aandacht wordt om onverklaarbare reden bijzonder getrokken door de bijgaande KICK, BAN, en DELETE character opties. :+

[ Voor 17% gewijzigd door DroogKloot op 21-03-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
* Stapt naar NG of Phantom :+ *

Maarja, hopelijk wordt het een leuke meeting. En als iemand nog vervangers heeft voor mijn 2 Magma Hammers MkIII Class 5 (:'() help me. De classes van mijn wapentjes willen maar niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

server down

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server is down ... ik denk dat de meeting dus niet doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Ik zit nu al een uur achter elkaar Xenos' te killen :P
Wel vriendjes met de Lane hackers, outcasts en Rogues, nu nog de Corsairs :)

Tcq830KFalcon33Online532

[ Voor 81% gewijzigd door Tcq op 21-03-2003 19:40 ]

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl .. ik wil je strax wel helpe. ... ik heb ze ook als vriendjes ... maar dat wil ik helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Ze zitten in Colorado, en zijn erg makkelijk te killen met die starfliers van ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik zit ook al met hetzelfde probleem, klote xenos :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
SlayerMidian: Je moet toch echt een beetje het topic volgen ;). NG en DroogKloot hebben acces tot de 100mbit server en kunnen hem dus ook resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah net de Drake gekocht, wreed schipje ;)
ik zal kijken of ik het naar de meeting kan halen (als server weer up komt, maar ik heb het volste vertrouwen in Phantom :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik ben ook maar deze server gejoined, was net met me eerste missie bezig toen de server down ging ;(
Me username is SlaX, en heb nu dus nog een Starflier, maar ik ben hard aan het sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Server is weer in de lucht (I hope :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 21 maart 2003 @ 18:29:
SlayerMidian: Je moet toch echt een beetje het topic volgen ;). NG en DroogKloot hebben acces tot de 100mbit server en kunnen hem dus ook resetten.
Rofl ... zo blijkt maar weer .. ik ben een echte die-hard :P .. heb geen tijd om het topic te volgen veels te druk met freelancen ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.