* sebastius heeft zo'n Metroid Prime dekplaatje voor z'n cube gekregen.
Ik heb dus een van de weinige paarse Metroid Prime cube's
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is dat vervangen makkelijk te doen?sebastius schreef op 27 March 2003 @ 13:08:
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
jah piece of cake.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Jij hebt mij helemaal nooit welkomgeheten!!!Deddiekoel schreef op 27 March 2003 @ 12:46:
[...]
en als het jeukt moet je krabben
* Deddiekoel verwelkomt Simonsscj in HGGCT
[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 27-03-2003 14:05 ]
Ja doe maar.
Ja, is bijna net zo makkelijk als opdr. OGM
[ Voor 11% gewijzigd door 456 op 27-03-2003 14:15 ]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Sorry daarvoor, maar Simonsscj is een bekende van me die ik eindelijk zover heb dattie een Cube gaat aanschaffen!
Deddiekoel schreef op 27 maart 2003 @ 14:21:
[...]
Sorry daarvoor, maar Simonsscj is een bekende van me die ik eindelijk zover heb dattie een Cube gaat aanschaffen!
Ja doe maar.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nou, ik heb em wel....x KeN x schreef op 26 maart 2003 @ 19:05:
BauweBeer en TheEvilCuber..
BloodKnight bedoelt volgens mij meer van "WAAR is de VIP code ??"
Ik had 'm ook niet.. hij was nog wel sealed ook..
Omae wa mō shindeiru.
Kan ik hem niet krijgen aangezien er bij mijn ssb:m geen vip code zatBloodKnight schreef op 27 maart 2003 @ 14:36:
[...]
[...]
[...]
Nou, ik heb em wel....
BlauweBeer en TheEvilCuber....
Dat wordt vechten..![]()
Ok, wie heeft de minste punten???
[ Voor 5% gewijzigd door [FrEEzEr] op 27-03-2003 14:58 ]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
[ Voor 18% gewijzigd door NvE op 27-03-2003 15:07 ]
Ja doe maar.
het zat "ooit" toch es bij NGC of cube ? (nintendo mag.) maar weet ut nie zeker[FrEEzEr] schreef op 27 maart 2003 @ 14:57:
[...]
Kan ik hem niet krijgen aangezien er bij mijn ssb:m geen vip code zat(klote intertoys)... Please please please
![]()
Enne nog een vraagje: Hoe kom je aan zo'm MP rondje voor in je cube ? Zit ie alleen bij die mp pack of ook bij het spel ?
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 27-03-2003 15:36 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 5577
nope ik heb d'r ook 1 al moet ik wel heeel eerlijk zeggen dat dat dekplaatje meer tot zijn recht komt op een zwarte cube.sebastius schreef op 27 March 2003 @ 13:08:
Anoniem: 81784
Naast bekende, begenadigd en sympatiek asskicker van Coert in menig FIFA partij-tje.Sorry daarvoor, maar Simonsscj is een bekende van me die ik eindelijk zover heb dattie een Cube gaat aanschaffen!
Dan heet ik je ook welkom: WelkomAnoniem: 81784 schreef op 27 March 2003 @ 15:55:
[...]
Naast bekende, begenadigd en sympatiek asskicker van Coert in menig FIFA partij-tje.
![]()
Groeten,
Simon(heet zichzelf ook maar welkom)
Ja doe maar.
This is the Way.
welke bedoel je? die omega piraat? of gewoon een elite piraat?HIValicious schreef op 27 March 2003 @ 16:17:
Nou ik zit dus stevig vast in de Phazon mines (nog steeds) moet nou tegen die onzichtbare dude weet nie hoe ik uhm kan raken ofzow ...
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ik denk dat dat een omega is want hij is invisievilpin0 schreef op 27 March 2003 @ 16:20:
welke bedoel je? die omega piraat? of gewoon een elite piraat?
This is the Way.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
vanwaar heeft ie hem dan al???Deddiekoel schreef op 27 March 2003 @ 16:16:
Met een beetje geluk heb ik opeens volgende week Zelda:TWW inc. OoT
Een vriend van me heeft vandaag opeens de game binnen gekregen (vergeten te cancellen) en die van DVDBO was ook al onderweg. Hij gaat hem nog proberen te verkopen maar anders neem ik hem van hem over!
Zou toch best soepel zijn
Weeknie precies, maar is verstuurd met UPS dus hij heeft er 70 euro voor moeten dokken. Maar hij heeft hem wel!
ja ik heb ook courier shipment... en die van mij ligt nog aan de andere kant van de oceaan weg te rottenDeddiekoel schreef op 27 March 2003 @ 16:32:
[...]
Weeknie precies, maar is verstuurd met UPS dus hij heeft er 70 euro voor moeten dokken. Maar hij heeft hem wel!
This is the Way.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
das egt een phat spel...
This is the Way.
Anoniem: 42873
Ik heb er 1500BloodKnight schreef op 27 March 2003 @ 14:36:
[...]
[...]
[...]
Nou, ik heb em wel....
Dat wordt vechten..![]()
Anoniem: 51617
Laat me raden.. voor degene die GEEN VIP code hebben gekregen, waren jullie doosjes in engels en handleiding in eng/duits? In dat geval.. nintendo mailen en de situatie uitleggenx KeN x schreef op 26 March 2003 @ 19:05:
BauweBeer en TheEvilCuber..
BloodKnight bedoelt volgens mij meer van "WAAR is de VIP code ??"
Ik had 'm ook niet.. hij was nog wel sealed ook..
damn jong ik heb er maar 975 : SaMuS~ is me profielAnoniem: 61283 schreef op 27 March 2003 @ 18:46:
[...]
ik zou ook de link naar je profiel geven.voor de zekerheid
This is the Way.
This is the Way.
tja ik heb best wel wat punten maar je beter de punten geven aan iemand die de meeste heeft.. die heeft er dan nog wat aan en kan bijna een GBA halen (zoals ik, ik zit op 3kwart ongeveer)BloodKnight schreef op 27 March 2003 @ 14:36:
[...]
[...]
[...]
Nou, ik heb em wel....
Dat wordt vechten..![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 27-03-2003 19:20 ]
This space is occupied
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 61283
MK9 heeft wel interesse:spaceboy schreef op 27 March 2003 @ 19:30:
Okay, ik heb net ook een (mooie zwarte) GBA SP gehaald. Werelds. Of hij fijner in de hand ligt dan de oude GBA weet ik niet, maar hij's mooi. Ontopic: ik heb 'n kortingsbon over waar ik niets mee doe. Iemand interesse?
Anoniem: 36669 schreef op 27 maart 2003 @ 09:29:
Zo, mijn 2e post op HGGcT, nu ben ik igg geen **** (censuur) meer, zoals altijd in de stats viel te lezen
Nu heb ik even een vraagje aan de mensen die een GBA SP hebben gekocht, ik heb hier dus gelezen dat je daar een kortingsbon van € 50,- bij zou krijgen voor de Gamecube. Nou ben ik niet echt geinteresseerd in de GBA SP, maar ik zit al tijden te denken om de Gamecube aan te schaffen.
Mijn vraag is dus nu: wie heeft de GBA SP aangekocht en had zelf al een Gamecube en doet verder niks met deze kortingsbon? Zou ik die van iemand kunnen krijgen, want dan ga ik zeker te weten zo snel mogelijk om een Gamecube (iets wat nu nog niet lukt vanwege geldgebrek, maar met die bon gaat dat wel lukken).
Zou echt supertof zijn, ik hoor het wel!
Anoniem: 68410
[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 27-03-2003 19:44 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
De rede waarom de NES zo populair was, was omdat ze de enige warenGolbeZeromus schreef op 27 March 2003 @ 19:42:
Weten jullie wat de ware reden is dat Nintendo niet langer de dominantie van de thuisconsoles in handen heeft? Ik zal het jullie vertellen.
De NES en SNES hadden het. Met de N64 verdween dit fenomeen. Ook bij de GameCube is dit fenomeen achtergebleven. De PSX en PS2 hebben het ook. De GB(X) heeft het ook nog steeds. Dit zijn tevens nog steeds, zoals jullie allemaal weten, zo'n beetje de enige handheld die succesvol is. Is het een geweldige 3rd party support? Nee, dit heeft er geen snars mee te maken. Geweldige promotie? Vergeet het maar. Ook dit staat tot niets ten opzichte van het 'fenomeen'. Wat altijd aanwezig is op een handheld/console die uitermate populair is, is..... de SELECT knop.
Ga maar na. De NES en SNES hadden er een, samen met de PSX en PS2. Zelfs de GB(x) heeft het nog. Ik raad Nintendo dus ook aan om altijd in de toekomst een Select knop op de controller toe te voegen. Dit is de sleutel tot succes in de marktpenetratie die dominantrie heet.
Anoniem: 23844
w00t! Das zeker goed nieuws. Heb volgende wel een tentamen week maar heb woensdag gelukkig al mijn laatste tentamen. Daarna heb ik een week vrij. Dat betekent dus 1.5 week non stop Zelda'en. That's like HEAVEN!!!D³ schreef op 26 maart 2003 @ 16:34:
w00p!! Zelda has shipped! Incl Bonus disc zo te zien \o/
Zo weinig maar? Volgens mij mis je een cd. Ik heb namelijk 266 nummers (200 MB totaal in mp3 vorm). Jouw versie = nep!D³ schreef op 26 March 2003 @ 22:02:
De Zelda OST is behoorlijk_/-\o_ 133 'nummers' en Koji cum suis hebben hun best weer gedaan
Joh, en je nummering klopt ook niet... Nummer 131 is bij mij dat eind tunetje als Link z'n oma gedag wuift (eerste eiland). Zo treurig liedje, moest spontaan weer131 Ocean.mp3 =Past goed bij dit plaatje:
Duh, Link natuurlijk. Ik gebruik altijd de default name.Poll tijd, welke naam gebruik jij in een Zelda game? Ik ga altijd gewoon voor Link, zo heet die kerel toch?
BronShock news as NoE confirms there will be no first-party software for GameCube online at this year's show
15:21 Nintendo of Europe dropped a bombshell earlier today, confirming to us that the company as a whole will not be showing any first-party online-enabled titles at this year's E3.
The alarm bells started to ring when gaming legend Shigeru Miyamoto poured water on the prospect of Mario Kart online in a recent interview with the US press. But it was still widely expected that Nintendo would have other online projects ready to be unveiled at E3 in May.
Earlier today, however, Nintendo of Europe PR manager Shelly Friend, speaking with us exclusively at the launch exhibition for GBA SP in London, shattered these expectations, stating categorically that there would be no first-party online software in evidence at the Los Angeles show.
When asked whether she felt Nintendo's online strategy sat a little awkwardly next to that of Microsoft and Sony, Friend told us: "Online is what everyone is currently focusing on, but that does not necessarily mean that it is here and now. The fact that all these games can be playable online doesn't mean people will be. It's a nice, sexy thing to talk about but I think the reality is a little way off.
Elaborating on Nintendo's position she added: "I know our stance always seems like we're dissing it or ignoring it, but Nintendo's been looking at connectivity and online elements for many, many years - probably a lot longer than anyone else - and is continuing to.
"Nintendo is about making things mass market and we do not see this yet as mass market. If online can bring that element of unique surprising gameplay, then it will form a part of Nintendo's plans, but until that is ready then we won't."
At this point we asked her outright: so there won't be any first-party online titles at E3? "No," was the short, sharp answer we received.
Nintendo's stance is therefore clear: it's all about creating unique, innovative experiences that it doesn't currently believe are achievable online. "I think the key thing now is that we're focusing on games that everyone can play," said Friend.
But one thing Nintendo is expected to unveil at E3 is some kind of LAN connectivity for GameCube, which will allow for expanded multiplayer if not the full online play people were hoping for. Friend refused to comment on this matter.
Check back tomorrow for the full revealing interview, as Nintendo launches GBA SP in Europe.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 27-03-2003 20:00 ]
Anoniem: 61283
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 27-03-2003 20:12 ]
Ik vind dat er niet veel aan de cubekont-roller verandert moet worden. Heeel misschien een pietsie groter, maar ik heb gote handendan maken ze net als bij de xdoos een 2e versie van de controller.
De Controller Select.
Wedden dat de cube verkopen stijgen?
Ja doe maar.
Raar, totaal bij mij is ook 200 MB maar ik heb toch echt maar 133 nummers, kijk nog eens goed zou ik zeggenAnoniem: 23844 schreef op 27 March 2003 @ 19:56:
Zo weinig maar? Volgens mij mis je een cd. Ik heb namelijk 266 nummers (200 MB totaal in mp3 vorm). Jouw versie = nep!
Het eerste nummer is het CD# bij mij, niks mis mee!Joh, en je nummering klopt ook niet... Nummer 131 is bij mij dat eind tunetje als Link z'n oma gedag wuift (eerste eiland). Zo treurig liedje, moest spontaan weer![]()
.
Ha! Wie breng je daar voor mee?Oh, en die stomme metroid link liet mijn browser chrashen met control-f, homo! Ik beuk je morgen wel ff.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 5577
valt mee een weekje terug stond er een die uiteindelijk voor 40 euro !!!! is weg gegeaan was 38x op gebodenAnoniem: 68410 schreef op 27 maart 2003 @ 19:40:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen, maar dit moeten jullie zien. Op ebay verkoopt iemand het Metriod Prime plaatje die je boven in je gamecube kunt verwisselen voor het gewone gamecube embleem. Kijk eens naar de prijs!![]()
(http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...item=3014741746&category=)
[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-03-2003 20:31 ]
This is the Way.
Dat ding op het 2e plaatje is cool hoor. 1e Plaate is vet lolHIValicious schreef op 27 maart 2003 @ 20:30:
BTW net geleest/gezien in het xbos topic:
afbeelding
ROFLMAOPIMP
afbeelding
De nieuwe Xbox controller maatje S =P
Ja doe maar.
Anoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 18:56:
K, neem jij het dan maar HIValicious
Ok, heb besloten HIValicious krijgt em.TheEvilCuber schreef op 27 March 2003 @ 19:20:
[...]
tja ik heb best wel wat punten maar je beter de punten geven aan iemand die de meeste heeft.. die heeft er dan nog wat aan en kan bijna een GBA halen (zoals ik, ik zit op 3kwart ongeveer)
of je akn geven aan wie je het aardigst vind![]()
edit: NET te laat
Omae wa mō shindeiru.
Anoniem: 50624
Het is gelezenHIValicious schreef op 27 March 2003 @ 20:30:
BTW net geleest/gezien in het xbos topic:
afbeelding
ROFLMAOPIMP
afbeelding
De nieuwe Xbox controller maatje S =P
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 27-03-2003 20:44 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 27-03-2003 21:23 ]
Anoniem: 23844
LOL, dieD³ schreef op 27 March 2003 @ 20:19:
[...]
Raar, totaal bij mij is ook 200 MB maar ik heb toch echt maar 133 nummers, kijk nog eens goed zou ik zeggen
M'n trouwe Samus natuurlijk! Zij weet precies hoe je types zoals jou moet aanpakken[...]
Ha! Wie breng je daar voor mee?
Doe geen moeite joh, je verliest tochHmm nog snel ff SSBM oefenen, heb dat zuigspel sinds het binnenkrijgen van MP niet meer aangeraakt, geen skillz* meer over.
Helaas is dit een fansite. (check plaatje maar eens. Staat op een belgische server. En het font komt van Startrek.. TjaAnoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 20:45:
W000000000000000000000T,
ALLEMAAL SURFEN NAAR http://www.starfoxarmada.com/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE SITE IS EINDELIJK ONLINE
Klopt, VIP kaarten zitten alleen bij Nintendo (first en second party) games. Sega is niet van NintyKan het kloppen dat er bij super monkey ball niet zo'n code zit om extra sterren te krijgen? Omdat het al een redelijk oud spel is zegmaar?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 27-03-2003 20:54 ]
Elroy, dacht je echt dat ik er zo over dacht.Elroy schreef op 27 maart 2003 @ 19:55:
[...]
...te serieus...
Dit is iig hoe ik erover denk. Trouwens leuk onderwerp, hoe de populariteit begonnen en verdwenen is
Die opmerking had ik al verwacht.
[ Voor 24% gewijzigd door GZ op 27-03-2003 21:50 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Je word conducteur?GolbeZeromus schreef op 27 March 2003 @ 21:35:
[...]
Elroy, dacht je echt dat ik er zo over dacht.![]()
Nee, ik werd vanochtend wakker en ineens had ik het.
Ja doe maar.
Juh huh... Klopt idd....Anoniem: 51617 schreef op 27 March 2003 @ 18:17:
[...]
Laat me raden.. voor degene die GEEN VIP code hebben gekregen, waren jullie doosjes in engels en handleiding in eng/duits? In dat geval.. nintendo mailen en de situatie uitleggen
[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 27-03-2003 22:09 ]
Anoniem: 15682
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 27-03-2003 22:37 ]
Watermelon party? SMS is voor mij alweer paar maandjes terug, hoe ging dat ook alweer? Meest irritante level vond ik dat je het strand moest schoonmaken (level 6 van die wereld bovenin een dakgoot). Dat heb ik echt 80x moeten overdoen...Anoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 22:30:
Aaaargh, plez, mensen die SMS hebben, zeg mij dat die watermelon party het irritantste level is van gans het spel. Fuck maat, wat een verschrikkelijk, maar echt door en door kutlevel. Ik zou zo graag rijk zijn nu, en gewoon mijn GC kapotshotten, dat zou opluchten...
(Hierna zou ik dan mijn 2de GC uit de kast halen en verderspelen...)
edit: kan er iemand P.N.03 online zetten (cube.ign.com)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
This Thursday marked not just the massive multiplatform launch of Namco's Soul Calibur. It also brought the release of the first title in Capcom's Big-5 set of GameCube games, P.N.03 (along with a new Super Robot Wars game, but that only concerns tiny percentage of readers over at IGNPS2).
We actually provided some impressions of P.N.03 a few weeks back via a quick playtest outside a Tokyo retailer. Now, having sat down with the game and worked our way through four levels, we're actually a bit confused.
On the one hand, P.N.03 is a very new experience. We guarantee that you've never played anything like it. It's part blastathon, part stealth, and we've even noticed some elements of that long lost genre of gaming, the shooter. Yeah, we know -- the game looks nothing like a shooter. But take the pattern-based attacks of the enemies and gameplay that has you dodge bullets and occasionally line yourself up in such a manner as to avoid large streams of fire, and we think you'll see the similarities.
Outside of new experiences, there seems to be plenty of gaming to be had in P.N.03. Shooting baddies with style earns you points that can be traded up for items, ranging from continues to new suits. You can also use points to upgrade suits that you already own, increasing their defensive and offensive ratings. In the first four stages (totaling about 30 minutes of playtime), we've opened up three different suits, each a different color and featuring a different super attack for the main character, Vanessa.
Regardless of what suit she's wearing, Vanessa is very cool. She begins the game by teleporting onto what seems to be an abandoned planet, and almost immediately, she begins tapping her feet to the music. Those two drones packed with ammo approaching from the distance? No concern to Vanessa. She just stands there and lets the blasts fly by, then leaps into the air and unleashes a special move, taking them out instantly.
Sadly, we can confirm that there's not the tiniest bit of voice in the game. Vanessa doesn't make a squeak as she blasts through the levels, and mission briefings involving Vanessa in conversation with an unidentified operative, are strictly text-based. We were hoping to hear what this new mark for female character coolness sounded like.
While we can live with all these minor presentation issues, what's really annoying us about P.N.03 is the control. We mentioned in our last update that the control is a little on the weird side, feeling somewhat like a first person shooter, or perhaps Tomb Raider (where you press left or right to rotate your character). This ends up forcing you to keep your character in a forward-facing direction where the action, in theory, lies. That's all fine and dandy, as the game seems to be designed with the control scheme in mind. The problem is that the controls are very unforgiving and often too sensitive. Tap the control stick to the right just a bit on accident, and you'll find the main character turning around way too much, leaving you confused.
Four stages into the game, and we're getting a bit more used to the controls, although we gave up playing on normal mode long ago. While we're embarrassed to admit it, our first time through P.N.03 is going to have to be on easy mode. Don't laugh, as you'll probably end up doing the same!
So the answer to the burning question -- do we like P.N.03 -- is: maybe. We may or may not like it, but we're not sure at this point. A couple of things are clear, though. Capcom has made a very unique title, and now a good way's in, we're anxious to play more. We'll be back with an update down the road once we've determined a bit more if we love or hate P.N.03
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 27-03-2003 22:55 ]
Oooow DAT! Nee joh, da's megasimpel! Echt waar! JE moet effe snel zorgen dat je 'm bij die pier krijgt, maar dan is 't gewoon een kwestie van heel voorzichtig tegen die meloen aanspuiten. Als ik mij niet vergis ging die maar 1x mis bij mij. Als ik mij niet HEEL sterk vergis krijg je echt nog wel wat meer voor je kiezen dat dit leveltje.Anoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 22:52:
Er is een wedstrijd tussen wie degene de grootste watermeloen heeft. En de grootste watermeloen staat op een berg
eerst moet je die naar beneden krijgen, op het strand, waar het stikt van de weirde kuikens. Als die eenmaal de meloen aanraken is het finito
Maar dan moet je nog gans over een brugje naar een restaurant en dat is echt onmogelijk. Zit daar nu al een week op vast ong
Allee dan, zal morgen nog is proberen, thx voor de goede raad i.i.g.spaceboy schreef op 27 March 2003 @ 23:02:
[...]
Oooow DAT! Nee joh, da's megasimpel! Echt waar! JE moet effe snel zorgen dat je 'm bij die pier krijgt, maar dan is 't gewoon een kwestie van heel voorzichtig tegen die meloen aanspuiten. Als ik mij niet vergis ging die maar 1x mis bij mij. Als ik mij niet HEEL sterk vergis krijg je echt nog wel wat meer voor je kiezen dat dit leveltje.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 27-03-2003 23:04 ]
LoL das stuk heb ik bij mijn neef in 2 keer proberen gehaaldAnoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 22:52:
Er is een wedstrijd tussen wie degene de grootste watermeloen heeft. En de grootste watermeloen staat op een berg
eerst moet je die naar beneden krijgen, op het strand, waar het stikt van de weirde kuikens. Als die eenmaal de meloen aanraken is het finito
Maar dan moet je nog gans over een brugje naar een restaurant en dat is echt onmogelijk. Zit daar nu al een week op vast ong
Ja doe maar.
niet alleen staat het op een belgische server en is het gemaakt mbv het startrek font...Anoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 20:45:
W000000000000000000000T,
NIEMAND SURFEN NAAR http://www.starfoxarmada.com/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE SITE IS EIGENLIJK EEN FANSITE
tenzij Joeri Vlekken het genie achter Starfox Armada is lijkt me dit een fansiteRegistrant Contact:
Joeri Vlekken (joeri.vlekken@itinaris.be)
+xxxxxxxxxxx
Kerkomdorp 120
Sint-Truiden, 3800
BELGIE
Ha, dat level heb ik nog steeds niet gehaald. Heb het ook een aantal keer gerpobeerd. Maar ipv spuiten er tegenaan lopen. Dat ging zo klote, dat ik het maar heb laten zitten.Er is een wedstrijd tussen wie degene de grootste watermeloen heeft. En de grootste watermeloen staat op een berg
Misschien omdat het de PU Awards zijn van 2002. LampieBij beste NGC game staat niet eens Metroid Prime
Misschien omdat de awards gaan over 2002 en Metroid dit jaar is uitgekomen?Anoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 23:04:
[...]
Allee dan, zal morgen nog is proberen, thx voor de goede raad i.i.g.
Zijn jullie al gaan stemmen voor de PU game awards?
Bij beste NGC game staat niet eens Metroid Prime
Dus je stemt nu voor de game van vorig jaar????GolbeZeromus schreef op 27 March 2003 @ 23:16:
[...]
Misschien omdat het de PU Awards zijn van 2002. Lampie
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 27-03-2003 23:25 ]
Dat heb je goed begrepenAnoniem: 42873 schreef op 27 maart 2003 @ 23:20:
[...]
Dus je stemt nu voor de game van vorig jaar????
Ja doe maar.
Jah, idd, daar heb je volkomen gelijk, vooral omdat MP nu al uit is en de PU awards pas over 3 maand zijn...NvE schreef op 27 March 2003 @ 23:24:
[...]
Dat heb je goed begrepen![]()
Je kan moeilijk een oordeel geven over een game die nog niet uit is
En spellen die over 6 maanden uitkomenAnoniem: 42873 schreef op 27 March 2003 @ 23:26:
[...]
Jah, idd, daar heb je volkomen gelijk, vooral omdat MP nu al uit is en de PU awards pas over 3 maand zijn...
Ja doe maar.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 27-03-2003 23:32 ]
jeuj staat in me profile ...BloodKnight schreef op 27 March 2003 @ 20:42:
[...]
[...]
[...]
Ok, heb besloten HIValicious krijgt em.
![]()
Mail???
This is the Way.
Maar hoe krijg ik em snel bij die pier? Want elke keer prikt zo'n stom kuiken-geval em kapot. Ik rol em nu dus de heletijd naar beneden, maar als ik dan bij die satellietachtige dingen kom, wordt hij gegarandeerd kapot geprikt. Ook als ik eerst al die beesten het zand in heb gestampt, want die zijn er dan allang al weer uit...spaceboy schreef op 27 maart 2003 @ 23:02:
[...]
Oooow DAT! Nee joh, da's megasimpel! Echt waar! JE moet effe snel zorgen dat je 'm bij die pier krijgt, maar dan is 't gewoon een kwestie van heel voorzichtig tegen die meloen aanspuiten. Als ik mij niet vergis ging die maar 1x mis bij mij. Als ik mij niet HEEL sterk vergis krijg je echt nog wel wat meer voor je kiezen dat dit leveltje.
Anoniem: 47107
Ik heb die net uit gespeeltStarTAC schreef op 28 March 2003 @ 00:13:
[...]
Maar hoe krijg ik em snel bij die pier? Want elke keer prikt zo'n stom kuiken-geval em kapot. Ik rol em nu dus de heletijd naar beneden, maar als ik dan bij die satellietachtige dingen kom, wordt hij gegarandeerd kapot geprikt. Ook als ik eerst al die beesten het zand in heb gestampt, want die zijn er dan allang al weer uit...
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 47107 op 28-03-2003 00:31 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ja, die is al een week verkrijgbaar. Ze verkopen hem o.a. bij Dixons.KunDun schreef op 28 maart 2003 @ 01:22:
Ik heb een Vraagje , ik wil vandaag of morgen een gamecube gaan halen .
De reden dat ik er een wil is voornamelijk het feit dat ik helemaal geil ben
op resident evil 0 , maar nu vroeg ik me af of de gamecube combo met metroid
al ergens te krijgen is , en zo ja wie weet waar ??
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
O ok geweldig , ik heb gelijk ff gekeken en hij kost "maar" 199 euro met metroidBig Will schreef op 28 March 2003 @ 01:42:
[...]
Ja, die is al een week verkrijgbaar. Ze verkopen hem o.a. bij Dixons.
Anoniem: 51765
Films die voor ons nieuw zijn, amerikanen lopen een half jaartje voor daarmeeAnoniem: 42873 schreef op 27 maart 2003 @ 23:20:
[...]
Dus je stemt nu voor de game van vorig jaar????
Dat trekt toch op niets. Bij de oscars worden toch ook nieuwe films genomineerd
Koop dan de Nintendo Memorycard van 251 blocks en niet die van 59 blocks. Het verschil is maar iets van 10 euro.KunDun schreef op 28 March 2003 @ 01:45:
[...]
O ok geweldig , ik heb gelijk ff gekeken en hij kost "maar" 199 euro met metroid
erbij dat is niet gek . Dan koop ik gelijk RE0 erbij en een memorykaart zit er ook niet bij denk ik dus die haal ik ook nog maar ff dan .
[ Voor 6% gewijzigd door Big Will op 28-03-2003 02:07 ]
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Zoals gezegd is 't al effe geleden. Maar de ECHTE grootste meloen ligt toch helemaal boven ergens? (bovenop de berg ofzo) Volgens mij moet je zoveel mogelijk "boven" blijven, of vergis ik me? Dus niet door het "kippen-mijnenveld", maar gewoon bovenlangs, dan ben je gelijk bij de pier.StarTAC schreef op 28 March 2003 @ 00:13:
[...]
Maar hoe krijg ik em snel bij die pier? Want elke keer prikt zo'n stom kuiken-geval em kapot. Ik rol em nu dus de heletijd naar beneden, maar als ik dan bij die satellietachtige dingen kom, wordt hij gegarandeerd kapot geprikt. Ook als ik eerst al die beesten het zand in heb gestampt, want die zijn er dan allang al weer uit...
[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 28-03-2003 08:26 ]
Ik heb hem al (uit)gespeeld en hij is fantastisch! Maar als je geil bent op RE0 is RE1 (de remake dus) ook wel een id. Want die is ook enorm goed!KunDun schreef op 28 March 2003 @ 02:07:
Iemand trouwens Resident evil zero al gespeeld ?
En was je er een beetje lang mee bezig , of was ie zo uitgespeeld ??Deddiekoel schreef op 28 March 2003 @ 08:54:
[...]
Ik heb hem al (uit)gespeeld en hij is fantastisch! Maar als je geil bent op RE0 is RE1 (de remake dus) ook wel een id. Want die is ook enorm goed!
Ik heb ook RE2&3 liggen maar die zijn voornamelijk stof aant happen (RE3 is nog niet eens uitgepakt! Maar dat komt door MP...
Weet iemand of Splinter Cell ook vervroegd is in Europa?
Anoniem: 36669
Als je hem nog niet kwijt bent, heb ik wel interessespaceboy schreef op 27 March 2003 @ 19:30:
Okay, ik heb net ook een (mooie zwarte) GBA SP gehaald. Werelds. Of hij fijner in de hand ligt dan de oude GBA weet ik niet, maar hij's mooi. Ontopic: ik heb 'n kortingsbon over waar ik niets mee doe. Iemand interesse?
Op zich duurde het niet zo lang (qua dagen) maar ik ben iemand die als ie een game echt goed vind er echt uren achter elkaar achter GC zit! Gewoon een heerlijke game.KunDun schreef op 28 maart 2003 @ 08:59:
[...]
En was je er een beetje lang mee bezig , of was ie zo uitgespeeld ??
Je moet in de vuurtoren gaan, en dan het achtste level geloof ik. In iedergeval heet het level 'watermelon party' ofzo...spaceboy schreef op 28 maart 2003 @ 08:04:
[...]
Kun je anders effe zeggen welke wereld (waar zit de ingang) en welke level daarvan 't is? Ik heb de (uitgespeelde) SMS savegame natuurlijk nog wel, kan ik effe checken.
[ Voor 6% gewijzigd door StarTAC op 28-03-2003 10:18 ]
woot lekker.Phusebox schreef op 28 maart 2003 @ 09:39:
Zelda import update:
zelda ligt nu bij de douane, als ze nog voor 11 uur klaar zijn met het checken van mijn pakketje dan heb ik t vandaag nog... anders maandag?
[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 28-03-2003 09:57 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Beetje vreemd??? een Cube controller heeft geen C knop. A,B,L,R,Y,X,Z en een startknop?Anoniem: 47107 schreef op 28 maart 2003 @ 00:29:
Mijn C knop is stuk...? ja echt.. hij reageert niet meer.. hoe kan dit..? want zo lang heb ik me Cube niet en die controller heb ik nog nooit mee gegooit of geslagen op me broertje..
Anoniem: 14027
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq