http://www.twitch.tv/jannustitannus
Waarom bij Lik-sang bestellen als ie bij www.dvdboxoffice.com goedkoper is?evilpin0 schreef op 26 maart 2003 @ 16:22:
heeft iemand al zelda bij lik-sang bestelt? enzo ja: heb je em al?
anders bestel ik em ook, er staat levertijd tussen 1-2 dagen. maar daar heb ik niet zo veel vertouwen in
50.95 CAD = 32.4244 EUR (geen verzendkosten)
Tenzij je het over de GC versie had
[ Voor 16% gewijzigd door StyXL op 26-03-2003 17:17 ]
Happy days are here again1x Legend Of Zelda: The Wind Waker @ $71.95
1x PROMOTIONAL DISC: Ocarina of Time/Ocarina of Time: Master Quest @ $.00
The skies above are clear again
So let's sing a song of cheer again
Happy days are here again
Begeleidende muziek hier te beluisteren.
*doet een dansje*
Had iemand die Insider Video Review al geupload?
Nope, geen bericht van jou betreffende SC gezienPhusebox schreef op 25 March 2003 @ 23:31:
had je mijn bericht nog gelezen over Succes Company?
PS Er is een GBA topic jongens
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
En nu hou ik erover op!
[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 26-03-2003 16:54 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hij is echt veel beter dan de gewone GBA
[ Voor 23% gewijzigd door NvE op 26-03-2003 16:58 ]
Ja doe maar.
Ik heb zoveel bells gehaald dat ik mijn huidige uitbreiding heb afbetaald, meteen maar een kelder besteld!
Wat heb je allemaal gedaan dan? Ik kon alleen een paar kokosnoten snaaien en een hawaii shirt en dat was hetDeddiekoel schreef op 26 March 2003 @ 17:16:
AC eiland is trouwens ook enorm vet!
Ik heb zoveel bells gehaald dat ik mijn huidige uitbreiding heb afbetaald, meteen maar een kelder besteld!

klikbaar voor 1024*768 versie
[ Voor 3% gewijzigd door Johny58 op 26-03-2003 17:42 ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
wazzaaaaaaaAnoniem: 50624 schreef op 26 March 2003 @ 17:13:
Schnumi, goed nieuws, Zelda is in verstuurd, en beide krijgen we een bonusdisc
OH DANK U HEILIGE NINTENDO!!!!!
btw dan kan ik mijn japanse bonusdisc ook verkopen.
[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 26-03-2003 17:55 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
_/-\O_ oo al haat ik sportgames is het goed nieuws voor Nintendo, Al EA (een van de grootste software huizen) zelfs online gaat met de cube zal de rst niet lang op zich laten w8ten[Nieuws] *Gerucht* EA gooit alle sport online!
Na wat nagevraagd te hebben bij verschillende personen, schijnt het toch te gebeuren.
Sportfans zullen achter de PC spontaan een 'wave' gaan maken als ze dit nieuwtje horen. Volgens de veelbelovende woorden die wij gekregen hebben schijnt het zo te zijn dat Electronic Arts in alle Cube games een online optie gaat verwerken.
Je kan in ieder geval verwachten dat EA Sports met de games FIFA, F1 Career Challenge, NHL, Madden NFL, Tiger Woods en NBA aan zal gaan komen. Aangezien dit soort games elk jaar standaard op de releaselijst staan. Wanneer deze games precies uit gaan komen en of deze dan ook daadwerkelijk de veelbelovende online optie zullen gaan bevatten is nog niet bekend. Voor nu hebben wij er heel veel vertrouwen in van wel, maar het blijft wachten op de officiële aankondiging van EA zelf. Wij houden je op de hoogte.
printversie
Door: Robert van Duivenbode op 26-03-2003
www.cubezone.nl
This space is occupied
Daar gaan juist alle EA titels niet online omdat EA zich niet wil binden aan het Xbox live netwerk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ummm. VIP code anyone???
[ Voor 26% gewijzigd door BloodKnight op 26-03-2003 18:00 ]
Omae wa mō shindeiru.
En ik heb gister Super Monkey Ball 1 gekocht voor 30 euro.
Fijn dat jullie dat weten he!

Anoniem: 50624
Alleen hopen dat EA der geen geld voor gaat vragen
Anoniem: 42873
waw, chicce wallpaper, ga ze zeker gebruikenJohny58 schreef op 26 March 2003 @ 17:41:
He mensen ik heb ff een wallpapertje in elkaar gezet, veel plezier dr mee:
[afbeelding]
klikbaar voor 1024*768 versie
gimme gimme gimme...
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 18:26 ]
leuk dingetjes, het licht is erg goed
hij had alleen iets breder gemogen, ik weet niet waar ik met mijn vingers heen moet aan de achterkant zeg maar...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hangt een beetje af op welke dag ik hem krijg, volgende week moet ik donderdag en vrijdag nacht werken, dus vrijdag en zaterdag kan ik hem dan niet opsturen.schnumi schreef op 26 maart 2003 @ 18:05:
bush trouwens wil je je als je Zelda binnenkrijgt die dag nog proberen om mijn zelda ook op te sturen naar mij dan ben ik je eeuwig dankbaar.![]()
Denk dat ik hem zo rond die dagen krijg, meestal duurt het een week.

snel voor ik naar de bios ga een piccie
net zoals alle gba sp's linksonder een somewhat hotspot
Anoniem: 61283
mooi...Phusebox schreef op 26 March 2003 @ 18:32:
[afbeelding]
snel voor ik naar de bios ga een piccie
net zoals alle gba sp's linksonder een somewhat hotspot
maar er is een GBA topic. dit is een cube topic...
in verband met de gba-gc connectivityAnoniem: 61283 schreef op 26 March 2003 @ 18:37:
[...]
mooi...![]()
![]()
![]()
maar er is een GBA topic. dit is een cube topic...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 18:46 ]
Tsja hoeveel wil je betalen.GolbeZeromus schreef op 26 March 2003 @ 18:42:
Zeg schnumi, wat heb je voor die Japanse bonus disc betaald? Anders wil ik hem wel van je overkopen
Nee maar zodra ik de US versie binnenheb kunnen we wel wat regelen ik hoef er er echt niet veel voor te hebben.
hoezo die zaterdag niet dan?Anoniem: 50624 schreef op 26 March 2003 @ 18:27:
[...]
Hangt een beetje af op welke dag ik hem krijg, volgende week moet ik donderdag en vrijdag nacht werken, dus vrijdag en zaterdag kan ik hem dan niet opsturen.
Denk dat ik hem zo rond die dagen krijg, meestal duurt het een week.
Maar probeer het in iedergeval please wel ik zou je echt heel erg dankbaar zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 26-03-2003 19:05 ]
BloodKnight bedoelt volgens mij meer van "WAAR is de VIP code ??"
Ik had 'm ook niet.. hij was nog wel sealed ook..
Ik moet van donderdag op vrijdagnacht en van vrijdag op zaterdagnacht werkenschnumi schreef op 26 March 2003 @ 19:03:
[...]
hoezo die zaterdag niet dan?![]()
Eind van de dag kan dan toch wel?
![]()
Maar probeer het in iedergeval please wel ik zou je echt heel erg dankbaar zijn.
Ik noem het donderdag en vrijdag nacht omdat ik om 23:00 moet beginnen, maar officieël is het dan dus zaterdag
Best ingewikkeld, als je s'nachts werkt
Anoniem: 47107
wat dan?Anoniem: 42873 schreef op 26 maart 2003 @ 19:34:
Isser ier niemand die nog maar net een GC heeft of er weldra 1 gaat kopen?
Ik had nog maar net mijn GC en dacht: "al die games" dus ik maar wildeweg kopen. Al mijn zakgeld eraan. Nu zit ik zonder geld, terwijl nu echt de topgames pas uitkomen. MP, Zelda, Ikaruga, hitman, ... vind ik allemaal schitterende spellen. Tprobleem is da ik simpelweg geen geld heb.
Dus wil ik af van al die oude games.
Daarom wil ik wel SSB:M, fifa en smuggler's run weggeven voor 70€.
Voor iemand die geen van deze drie games heeft, is dat toch wel héél aantrekkelijk denk ik hoor, drie goede games voor de prijs van 1.
Ik vind ze niet zo slecht hoor, het feit is:
SSB:M is niet echt mijn genre, ik weet niet waarom eiglijk, ik kan me goed inbeelden dat anderen het wel eel goed vinden.
Fifa speel ik ook graag, maar voetbal is niet zo mijn ding eiglijk.
En Smuggler's run is een goed spel, niets speciaal, die krijg je gewoon gratis bij de andere 2.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 19:42 ]
euhh jah best jah.Anoniem: 50624 schreef op 26 March 2003 @ 19:17:
[...]
Ik moet van donderdag op vrijdagnacht en van vrijdag op zaterdagnacht werken
Ik noem het donderdag en vrijdag nacht omdat ik om 23:00 moet beginnen, maar officieël is het dan dus zaterdag
Best ingewikkeld, als je s'nachts werkt
zet nou eens gewoon je werktijden neer.

Je begint dus om 23.00 donderdag dan werk je door tot vrijdag ochtend? en dan vrijdag s'avonds om 23.00 weer tot zaterdag ochtend?
Dan snap ik best dat je wil uitslapen maar kun je dan please niet 1x een uitzondering maken voor moi?
[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 26-03-2003 19:45 ]
Ik ga er morgen 1 kopenAnoniem: 42873 schreef op 26 March 2003 @ 19:34:
Isser ier niemand die nog maar net een GC heeft of er weldra 1 gaat kopen?
Ja doe maar.
Doe je dit niet om de 2 dagen of zo? En die 3 spellen bij elkaar voor €70 kan je bijna nieuw met vip code in de winkel kopen
Meestal kom ik om 7u thuis en slaap dus s'middags, als ie donderdag binnenkomt kan ik hem dus nog opsturen, anders maandag.
bahh please kun je niet 1x een uitzondering maken?Anoniem: 50624 schreef op 26 maart 2003 @ 19:45:
Juist, ik werk van 23:00 tot 6:00
Meestal kom ik om 7u thuis en slaap dus s'middags, als ie donderdag binnenkomt kan ik hem dus nog opsturen, anders maandag.
Je kunt hem dan toch wel voor 5 uur op de bus doen please!
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 26-03-2003 19:47 ]
Meen je dat, kosten die zo weinig nu?MuErTo ChAvEz schreef op 26 maart 2003 @ 19:44:
[...]
Doe je dit niet om de 2 dagen of zo? En die 3 spellen bij elkaar voor €70 kan je bijna nieuw met vip code in de winkel kopen
Pffff, strax krijg ik nog een inzinking...
Gelukkig dat ik toch nog SMS, raak er maar niet over uitgepraat hoe zalig dat spel is
zeggen die drie games je iets, dan kunnen we wel discussieren over de prijs hoor...
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 19:49 ]
Ik vond .Default. maar een beetje... standaard (hahaha
En morgen ga ik maar (weer
Het enige voordeel is dat ik zo wel een goede conditie krijg van al dat heen en weer fietsen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Van half 4 tot 6 uur Amsterdam doorzocht... NERGENS MP!!
Telkens kreeg ik te horen: "Nee, sorry, de laatste is net weg" of "huh, wat?" of "Nee, nog niet binnen, sorry"

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 42873 schreef op 26 March 2003 @ 19:41:
SSB:M is niet echt mijn genre, ik weet niet waarom eiglijk, ik kan me goed inbeelden dat anderen het wel eel goed vinden.
Schizofrenie Blauwebeer? Ene keer is het niks en dan weer geweldigAnoniem: 42873 schreef op 26 March 2003 @ 19:47:
[...]
Meen je dat, kosten die zo weinig nu?
Pffff, strax krijg ik nog een inzinking...![]()
Gelukkig dat ik toch nog SMS, raak er maar niet over uitgepraat hoe zalig dat spel is![]()
![]()
En hoeveel kost fifa nu in de winkels?
Smuggler's run = 15
SSB: M = 30
Fifa 2003 = ???
Trouwens die code maakt niet zoveel uit hoor, die is toch alleen bij SSB: M
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 19:57 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Dan ben ik net wakker, als me moeder thuis is misschienschnumi schreef op 26 March 2003 @ 19:46:
[...]
bahh please kun je niet 1x een uitzondering maken?![]()
Je kunt hem dan toch wel voor 5 uur op de bus doen please!Ik zou je echt heel dankbaar zijn!
Want als ik minder dan 8u slaap ben ik letterlijk en figuurlijk dood
Ik kom om 7u thuis, maar kan dan nog niet slapen, meestel ga ik om 8:30 naar bed
ff way off-topic, ik zie dat je een S55 hebt phuse, bevalt deze? Mijn abo loopt nl. binnenkort af en deze leek me wel een goede vervanger
Heb ik daar de GBA versie van PSO voor nodig? Of moet ik items vinden ergens? Nu doettie nl. helemaal niets in het Pioneer Warehouse!
Whoops, verkeerd gelezenAnoniem: 42873 schreef op 26 March 2003 @ 19:56:
Euhm, zijn SSB:M en SMS dan hetzelfde volgens jou?
En hoeveel kost fifa nu in de winkels?
Smuggler's run = 15
SSB: M = 30
Fifa 2003 = ???
Trouwens die code maakt niet zoveel uit hoor, die is toch alleen bij SSB: M
Fifa 2003? Geen idee, die kan je toch gratis meekrijgen bij je GC, zal wel een budgettitel zijn?
Dat maakt dus dat ik minstens 35€ onder de prijs zit, daarmee kan je nog een extra goed spel kopen, SSX Tricky ofzo
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 20:13 ]
niemand?Anoniem: 47107 schreef op 26 March 2003 @ 19:35:
Hoe kan ik die kerel verslaan waar tegen je moet rennen.. in level 4 van die vuurtoren?? elke keer verlies ik.. ook al ben ik niet wat sneller en kom ik eerder aan bij de stukje dat je moet springen...begin er een beetje gek van te worden want de rest heb ik allemaal al uitgespeelt van de levels..
eh...ga werken...Anoniem: 42873 schreef op 26 March 2003 @ 20:05:
nope, heb net opgezocht, hij kost 60 € bij Bart Smit
Dat maakt dus dat ik minstens 35€ onder de prijs zit
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik sprong op 1 van die schotels, gans naar boven, en dan met de FLUDD
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 26-03-2003 20:15 ]
ow ... kijk eens effe proberen ... sla nu zowat van de ergenis me GC stukAnoniem: 42873 schreef op 26 maart 2003 @ 20:14:
[...]
Ik sprong op 1 van die schotels, gans naar boven, en dan met de FLUDDnaar de paal vliegen.
Naeen GBA:SP gekocht te hebben en morgen een gc+mp-pack te gaan kopen heb ik ook niet genoeg geld meer..
[ Voor 4% gewijzigd door NvE op 26-03-2003 20:31 ]
Ja doe maar.
Wel lekker die 50 euro korting danNvE schreef op 26 March 2003 @ 20:30:
[...]
Naeen GBA:SP gekocht te hebben en morgen een gc+mp-pack te gaan kopen heb ik ook niet genoeg geld meer..
Waar heb jij het nu over?Deddiekoel schreef op 26 maart 2003 @ 20:33:
Over het AC eiland. Je moet daar zo veel mogelijk fruit mee naar toe nemen. Dat daar allemaal dumpen en dan je eiland naar je GBA (SP) laden. Daar kun je dan een of ander beest alles laten opeten. Op een gegeven moment (na een aantal fruit) begint hij zakken met geld te 'produceren' na elk stuk dattie eet. Als ie alles heeft gegeten moet je weer terug naar het eiland gaan (op de GC dan) daar kun je nu de zakken oppakken. Tot nu toe varieerde de inhoud tussen de 100 en 10000 (!) bells. Maar ik heb verhalen gehoord dat je nog meer kunt krijgen!
Je kan ook water spuiten en daar dan overheen glijden (dus eerst met je fludd water op de grond voor je spuiten, en dan erop springen metAnoniem: 47107 schreef op 26 March 2003 @ 20:15:
[...]
ow ... kijk eens effe proberen ... sla nu zowat van de ergenis me GC stuk
Mss gebruik ik hem later nog wel met de link-up mogelijkheid
Anoniem: 47107 schreef op 26 March 2003 @ 20:40:
[...]
Kep nog een GBA liggen doe erg niks meeheb alleen Wario er voor..
Kunnen jullie in zelda:TWW toch gebruiken?Anoniem: 42873 schreef op 26 maart 2003 @ 20:52:
Ja, mijn GBA ligt ier ook maar weg te 'rotten'.
Mss gebruik ik hem later nog wel met de link-up mogelijkheid
[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 26-03-2003 20:57 ]
Ja doe maar.
Over die connectivity gesproken, iemand al getest? Ik heb Metroid Fusion ook, maar ik zag dat je om de connectivity te gebruiken een van beide moet hebben uitgespeeld. Als je Fusion hebt uitgespeeld kun je de oude Metroid spelen op de Cube, als je Prime hebt uitgespeeld krijg je een speciaal suit in Fusion. Ik heb alleen nog niet zo'n trek in Metroid Fusion. Moet eerst Zelda op de GBA nog uit gaan spelen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zou iig echt VET zijn !
Scope, incl. 6 gamesx KeN x schreef op 26 maart 2003 @ 21:39:
die enorrrrme bazooka voor de SNES, hoe heette die ook alweer ?)!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 5577
Geen idee ik hoop van wel enige dat ik weet is dat M$ nu een lightgun+ house of the dead 3 gaan leveren hopelijk maakt sega ook nog zoiets fraais voor de cube.x KeN x schreef op 26 March 2003 @ 21:39:
Hmmm weet iemand toevallig of er in de toekomst een lightgun (als opvolger voor de Zapper voor de 8bit en die enorrrrme bazooka voor de SNES, hoe heette die ook alweer ?) komt ?
Zou iig echt VET zijn !
Schnumi, mail mij even als je wilt. solidbenny @ hotmail . com
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het vroeg verkrijgen van de Plasma Beam is in de PAL versie tegengegaan door een blok Bendezium naar het schijnt. Helaas dus niet meer Thardus pesten met Plasma
NTSC > PAL versie, dat moge duidelijk zijn
De Zelda OST is behoorlijk_/-\o_ 133 'nummers' en Koji cum suis hebben hun best weer gedaan
131 Ocean.mp3 =

Nu nog een mooie zonsondergang erbij en presto, GOTY 2003!
Poll tijd, welke naam gebruik jij in een Zelda game? Ik ga altijd gewoon voor Link, zo heet die kerel toch?
Poll: Hoe noem jij je Zelda karakter?
• Link
• Je voornaam
• Je/een nickname
• AAAAAAAA
• Ik heb nog nooit een Zelda game gespeeld
Ook een poll maken? Klik hier
f.k.a D³

Ja doe maar.
Wat vreselijk moet dat voor je zijn
Ik mag Link geen kerel noemen?GolbeZeromus schreef op 26 maart 2003 @ 22:05:
Link natuurlijk. Wat anders? "Zo heet die kerel toch?"Zo praat je toch niet over Link man
![]()
[ Voor 28% gewijzigd door Dyxtra op 26-03-2003 22:13 ]
f.k.a D³
Nou.....in het spel is hij nog geen 10D³ schreef op 26 March 2003 @ 22:12:
[...]
Ik mag Link geen kerel noemen?Wordt steeds gekker hier hoor
[ Voor 11% gewijzigd door NvE op 26-03-2003 22:14 ]
Ja doe maar.
Hehe. Hijsfijn. Toch je vrouwelijke kant...NvE schreef op 26 maart 2003 @ 22:11:
De eerste keer dat ik speelde was bij mijn neef. Mijn naam was toen Zelda(ik dacht dat Link zo heette
)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Eerder mijn kinderlijke kant (en die is groot
Een vrouw zou hem Linkje noemen
Ja doe maar.
Anoniem: 15682
Ik vind em ook erg stevig moet ik zeggen hoor, en de gfx zijn echt mooiAnoniem: 51617 schreef op 26 March 2003 @ 16:21:
[...]
het apparaatje voelt een beetje stevig aan? Hoorde van een ander forum van niet?
Vandaag mijn advance opgehaald om 10uur (ik was denk ik 1 van de eersten van compleet NL die em particulier kocht
Whehe jaaa dat was 'm idd
Ahh memories.. met dat enorme ding op m'n schouder op ballen schieten
God wat was dat ehh.. apart hehe....
Hoop dat de Cubeshooters vetter worden hehe..
4 player shooters dan nog het liefst
Of eentje rijden en de ander schieten... *droom*
Ja doe maar.
Ik heb bij m'n Cube een 3rd party card gekregen en toen 'ie vol was heb ik een card van Nintendo (251 blocks
Ik merkte echt veel verschil in laad en save tijd.
Maar als je echt krap zit zou je evt. ook een 3rd party kunnen kopen..
Ik raad je iig de official aan.
Anoniem: 61283
ja 59 en 251
die van 59 kost 20 euro en die van 251 kost 25-30 euro.
Ik zou die van 251 kopen.
Ok bedanktAnoniem: 61283 schreef op 27 March 2003 @ 07:31:
[...]
ja 59 en 251
die van 59 kost 20 euro en die van 251 kost 25-30 euro.
Ik zou die van 251 kopen.
Ik ga over een uur denk ik weg om een gc+mp te halen
Ja doe maar.
Hoeveel kost die linkkabel?TAG_Speedy schreef op 27 March 2003 @ 08:23:
Gister trouwens voor het eerst van de link functie gebruik gemaakt met sonic battle, vette optie is dat zeg!! Metroid Fusion maar snel aanschaffen en wachten op TWW, dit smaakt naar meer
Ja doe maar.
Is afhankelijk van de producent. Volgens mij ligt het gemiddeld rond de 15 euro. Ik heb de officiele bij de FRS gekocht en daar wassie 16 euro. Daarna zag ik ook dattie bij www.play.com maar 7 pond was. Maar als je die wilt moet je wel een Credit Card hebben!
Iemand al GBA link ervaring met PSO? Ik wil die ChuChu rocket wel!
Anoniem: 36669
Nu heb ik even een vraagje aan de mensen die een GBA SP hebben gekocht, ik heb hier dus gelezen dat je daar een kortingsbon van € 50,- bij zou krijgen voor de Gamecube. Nou ben ik niet echt geinteresseerd in de GBA SP, maar ik zit al tijden te denken om de Gamecube aan te schaffen.
Mijn vraag is dus nu: wie heeft de GBA SP aangekocht en had zelf al een Gamecube en doet verder niks met deze kortingsbon? Zou ik die van iemand kunnen krijgen, want dan ga ik zeker te weten zo snel mogelijk om een Gamecube (iets wat nu nog niet lukt vanwege geldgebrek, maar met die bon gaat dat wel lukken).
Zou echt supertof zijn, ik hoor het wel!
Heb een orginele gekocht voor 15 euro, maar zag gister al fake's liggen voor 10. Dus als je niet maalt om het Nintendo logo (kan me niet voorstellen, maar die fake shit verkoopt toch nog dus
Ik had al een GC maar ik heb mijn kortingsbon al aan iemand beloofd. Een vriend van me die steeds twijfelde over een GC. Met deze kroting gaat hij nu begin Mei de Zelda Pack kopenAnoniem: 36669 schreef op 27 March 2003 @ 09:29:
Mijn vraag is dus nu: wie heeft de GBA SP aangekocht en had zelf al een Gamecube en doet verder niks met deze kortingsbon? Zou ik die van iemand kunnen krijgen, want dan ga ik zeker te weten zo snel mogelijk om een Gamecube (iets wat nu nog niet lukt vanwege geldgebrek, maar met die bon gaat dat wel lukken).
Verder staat er op Cube-europe een leuk bericht. Splinter Cell is VERVROEGD in de VS! De game komt daar nu op 8 April (!) uit. Ik heb hem meteen besteld bij DVDBO (daar staat ie voor 10 April). Zo snel en voor een kleine 47 euro ben ik wel bereid om te importeren! Kan ik meteen weer aan de slag met mijn GBA-GC kabel
De kortingsbonactie (Deddiekoel schreef op 27 maart 2003 @ 09:39:
[...]
Ik had al een GC maar ik heb mijn kortingsbon al aan iemand beloofd. Een vriend van me die steeds twijfelde over een GC. Met deze kroting gaat hij nu begin Mei de Zelda Pack kopen
knip
31 Mei zie ik net
[ Voor 6% gewijzigd door NvE op 27-03-2003 09:45 ]
Ja doe maar.
Anoniem: 51765
http://www.gamespy.com/hardware/march03/gbplayer/
Lijkt me toch wel erg handig dat ding, kan ik alle gb zelda's die ik heb gemist inhalen
edit:
kan een ign insider die hires ikaruga filmpjes hosten? yam?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 27-03-2003 10:12 ]
Niet alle GB Zelda's zijn heel koel, hoorAnoniem: 51765 schreef op 27 March 2003 @ 10:07:
GB Player verhaaltje op gamespy:
http://www.gamespy.com/hardware/march03/gbplayer/
Lijkt me toch wel erg handig dat ding, kan ik alle gb zelda's die ik heb gemist inhalen
Oracle of Ages en Oracle of Seasons zijn wel ok (voor de Color), maar niet verbluffend. Nja, dan heb je dus LttP:FS, maar volgens mij is er ook een LttP voor de Color, meer van t zelfde dus
Er is natuurlijk nog wel Links Awakening voor de classic gameboy, maar die is misschien ook nog eens uitgekomen voor de color, weet ik niet zeker
Die zou je dus ook in kleur kunnen spelen enzo
Links Awakening vond ik ook niet zo leuk als LttP.
Maar je hebt er dus niet heel veel gemist, enkel Links Awakening en de Oracle spellen zijn er enkel voor de gb.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
damn dan pas wakker.Anoniem: 50624 schreef op 26 March 2003 @ 19:57:
[...]
Dan ben ik net wakker, als me moeder thuis is misschien
Want als ik minder dan 8u slaap ben ik letterlijk en figuurlijk doodEn ik heb ook altijd ff nodig nadat ik ben opgestaan om wakker te worden
Ik kom om 7u thuis, maar kan dan nog niet slapen, meestel ga ik om 8:30 naar bed
ff way off-topic, ik zie dat je een S55 hebt phuse, bevalt deze? Mijn abo loopt nl. binnenkort af en deze leek me wel een goede vervanger
Nee maar zou het echt fijn vinden als je dan voor 1x een half uurtje eerder je bed uit kan komen en hem even op de post kan doen.
ga niet zomaar iemand 50 euro geven
KrentPhusebox schreef op 27 March 2003 @ 10:58:
ik heb wel zo'n kortingsbon maar die gaat of naar mijn broer of ik verkoop em...
Ben je er al over uit wat je met MP gaat doen? Ook Spaceboy lijkt namelijk helemaal om te zijn...
no MP for meDeddiekoel schreef op 27 March 2003 @ 11:04:
[...]
Krent
Ben je er al over uit wat je met MP gaat doen? Ook Spaceboy lijkt namelijk helemaal om te zijn...
de S55 is een super telefoon, alleen jammer dat er standaard een cam bij zit, want die heb ik nog nooit gebruikt
Zelda onderweg:
March 26, 2003 17:27
Toronto - Canada Shipment picked up
March 26, 2003 20:49
Toronto - Canada Departed from DHL facility in Toronto - Canada
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 27-03-2003 11:32 ]
Anoniem: 81784
"I love you Coert"Deddiekoel schreef op 27 March 2003 @ 09:39:
Ik had al een GC maar ik heb mijn kortingsbon al aan iemand beloofd. Een vriend van me die steeds twijfelde over een GC. Met deze kroting gaat hij nu begin Mei de Zelda Pack kopen
"I love you minime"
Groeten,
Simon(soon to be an owner)
Anoniem: 36669
Oke, dat is jou keuze, kijk dat jij hem weggeeft aan je broer of een andere bekende o.i.d. kan ik goed begrijpen. Daar ging het mij ook niet om, alleen _mocht_ er iemand zijn die er toch niks mee doet, waarom zou je hem dan weggooien als je iemand anders er plezier mee kan doen? Maar ja, zo zie ik het, nogmaals ik verplicht niemand er toe, het is gewoon een vraag. Het zou iig erg tof zijn, ben dan ook van plan om de Zelda (Phusebox schreef op 27 maart 2003 @ 10:58:
ik heb wel zo'n kortingsbon maar die gaat of naar mijn broer of ik verkoop em...
en als het jeukt moet je krabbenRSP schreef op 27 March 2003 @ 12:28:
Het jeukt... ik wil MP kopen... het jeukt... het jeukt...
* Deddiekoel verwelkomt Simonsscj in HGGCT
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 27-03-2003 12:46 ]
Dit topic is gesloten.