Ik ben toch maar voor een thoroughbred , zit nu nog met een palomino 2100 in me maag van anderhalve maand oud, maar goed

, die krijg ik hopelijk nog wel op tijd verkocht voordattie niks meer waar is
hier in ieder geval mijn core
thoroughbred xp2100
axda2100dut3c
9738607240134
aiuhb0302mpmw
test
Athlon XP Processor High-end
Core Thoroughbred-B
CPU Model 8
Performance Rating 2100+
Working frequency 1733 MHz
Package Type OPGA
Operating Voltage 1.6 V
Max Die Temperature 90° C
L1 Cache Size 128 KB
L2 Cache Size 256 KB
Multiplier 13x
FSB Frequency 266 MHz
Stepping Code AIUHB
Manufacture Year 2003
Manufacture Week 02
Production Batch M
Batch Production Number 0134
Downgraded from 2400+
Hij is nu safe geklocked op 13.5*166 dus een echte maar nette 2800xp, en dat met een core voltage van 1.6 stabiel

(rest van de specs asus a7n8x-deluxe, dane-electric 333 cas 2.5 geheugen)
tuurlijk ik zie hier soms klok resultaten om te kwijlen, maar ik weet na alles hier gelezen te hebben nog steeds niet wat nou safe is? ik bedoel zijn er nog regels wat voltages betreft? tot hoe hoog kan je gaan dat het nog redelijk safe is?
of met andere woorden, waar begin je als eerste mee als je verder wilt klokken?, er zijn verschillende manieren, maar wat is nou de echte basic wat je uitprobeert als eerste, stel nu dat je de frontside naar 175 gooit, hij boot, je logt in, en crash, waar kan dan het probleem liggen?
ik weet het, er zal van alles staan in faq en in dit forum, maar ik heb nog steeds niet mijn antwoord op de vraag hierboven gevonden, of anders gezegd, met voldoening beantwoord gekregen.
ps ik kan natuurlijk niet iedereen hierzo bedanken, maar thanks a lot voor alle posts, had ik deze posts niet gehad, had ik nooit geweten dat deze core goed is.:P
dus effe paar korte vraagjes tot slot, ga alsjeblieft niet meteen weer zitten verwijzen naar topics met tig threads...
- wat is nou gemiddeld de grens in mhz van 333 geheugen(dane electric bv) en hoever mag je voltages eventueel nog verhogen ervan, zonodig?
- wat is de max veilige voltage van een thouroghbred b stepping
- klopt het dat je bij sommige borden niet verder kan dan 13,5 MP (bijv dat board van mij)