Vodafone kosteloos opzeggen??

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.564 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

K*t... niet dus, heb net gebeld en ze waren 1 april t laatste gwijzigd..

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 16:26
Ik heb net gebeld met die klanten service. En de prijzen zijn idd per 1 mei gewijzigd. helaas staat er in de algemene voorwaarden dat dit geen rede is voor kosteloos opzeggen. Damn baal er van :-(

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:11
SonOfSam schreef op 11 mei 2003 @ 17:56:
Ik heb net gebeld met die klanten service. En de prijzen zijn idd per 1 mei gewijzigd. helaas staat er in de algemene voorwaarden dat dit geen rede is voor kosteloos opzeggen. Damn baal er van :-(
En dat is gelul van Vodafone; aanpassing van tarieven (anders dan aan inflatie c.q. algemeen kostenpeil) is een aanpassing van de overeenkomst. En dat geeft het recht niet met deze aanpassing accoord te gaan.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Alleen ik heb gebeld en het probleempje = dat ze het laatste 1 april hebben gewijzigd, maar ik gok het er toch nog op..

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 20:01

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Deze methode werkt prima, al was het wel even schikken geblazen.

Ik kreeg van Vodafone vorige maand (mei 03) een factuur van 530 euro vanwege de contractbreuk. Op de tweede helft van de factuur werd dat vervolgens weer keurig gecrediteerd.

Conclusie: het kost € 0,00

Verwijderd

Er is nu een nieuwe reden tot kosteloos opzeggen van het Vodafone abonnement.
Zoals in een andere topic al gezegd wordt heeft Vodafone per vandaag de mogelijkheid om je bundel onbeperkt te verlagen vanaf de 5e maand, geschrapt! Het is interessant om die topic goed te lezen. Het stukje hieronder komt uit die andere topic, maar past ook zeker in deze topic.

De redenering van 'Tweakersonly' in die topic lijkt mij een correcte. Maar hoe zit het nu met het zinnetje 'hier kunnen geen rechten aan worden ontleend' m.b.t. de prijslijst van de diensten van Vodafone. Het lijkt mij onzin dat er totaal geen rechten aan ontleend kunnen worden. De betreffende lijst (ingescant) is namelijk aanvulling, en daarmee onderdeel, van de AVC van Vodafone. In die AVC komt nu een wijziging, hoewel ik niet zeker weet of die wijziging ook op papier is terug te vinden in de nieuwe tarievenlijst per 1 juni 2003. Maar stel dat er inderdaad geen wijziging op papier komt, dan nog is er sprake van een mondelinge overeenkomst met Vodafone. Die overeenkomst is net zo rechtsgeldig als een schriftelijke. Vodafone weet dat men altijd mondeling heeft toegezegd dat het mogelijk is om vanaf de 5e maand kosteloos het abonnement willekeurig te verlagen. Na de wijziging hierin hebben we dus te maken met een wijziging van de tarievenlijst diensten, hetgeen onderdeel is van de AVC, waardoor de AVC wijzigt.

Het is dus wel degelijk mogelijk om het contract kosteloos te laten ontbinden naar aanleiding van de wijziging die per vandaag ingaat. De eigen AVC van Vodafone bepaalt dat ook.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Enkele weken was er in I&T een topic met iemand die dacht dat er binnenkort weer een tariefswijziging van Vodafone zou komen.

Dat topic kan ik niet terugvinden, dus daarom post ik het maar hier.

Heeft die persoon of iemand anders nog nieuws over een evt. tariefswijziging?

En anders: kan iemand mij vertellen hoe vaak Vodafone normaliter de tarieven wijzigt?

Verwijderd

Dat was hier: [rml]SAF in "[ VODA] opzeg vraagje"[/rml]

Vroeg me nog af per wanneer een Vodafone abbonement word beëindigd als ik het opzeg (ik ben al een maand over me contract heen) Zit daar nog een termijn aanvast?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
1 maand als ik me niet vergis,

kan ook 3 zijn, onmiddelijk doen dus.

Verwijderd

Maarliefst 3 maanden opzegtermijn inderdaad.

Verwijderd

dus ik kan nu nog mijn contract opzeggen?
Want net lees ik ergens dat het binnen 30dagen moet zijn?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 10:52 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:15
Kan ik ook naar aanleiding van deze contract weiziging mijn contract in een x contract vrij maken (moet nog 1 jaar van de 2) in plaats van direct opzeggen?
Pagina: 1 2 3 Laatste