Don't dream your life, live your dream.
(standaard staat het ook uit in F1C zelf, dom eigenlijk)
Meer mensen hier last van?
Verwijderd
Dus eindelijk weer rondjes rijen
Verwijderd
Misschien kunnen we als ETCC uit is, een online tournament doen??
Of we doen mee aan de DTM liga, als GOT Racing Team?
Snap alleen geen hol van dat duitse geratel op de site van de DTM liga
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Dat is nGT en GT mixed. Helaas kunnen er niet meer dan 16-18 op de server

Ik hoop dat de ETCC mod zó goed is dat we dat na die league kunnen gaan doen.
Moet ie alleen wel klaar zijn
Ik ben het wachten zat!
Ik vul nu een anmeldungsformulier in
Oh ja ETCC zou als alles goed gaat eind oktober uit komen las ik op hun forum.
[ Voor 30% gewijzigd door Zamorano op 29-09-2003 20:34 ]
Verwijderd
Hier nog wat plaatjes van de HTCC Mod:

En ETCC eind oktober, zou dat met of zonder tracks zijn...? volgens mij waren ze nog maar net begonnen met Anderstorp, en dan zou Enna Pergusa er ook nog bij moeten komen geloof ik. En zo'n track maak je niet even in een paar dagen
Zou toch een beetje jammer zijn als de mod zonder tracks gereleased gaat worden..
[ Voor 24% gewijzigd door paragon op 30-09-2003 12:45 ]
btw hier de minimod draad voor fans: MiniMod
2 week geleden beloofden ze hem zéér binnenkort...
* Valentino Rossi wacht met smart
Maar je hebt toch al wel de demo voor F1-2002 gedownload he? Die is echt super
?! why didn't anybody tell me there was a friggin' DEMOkNarf schreef op 30 September 2003 @ 20:03:
Duurt nog wel even aangezien ze hem nu voor F1C uit gaan brengen en dus gaan ze nu ook de motoren modellen enz..

linkie?
Edit: hij staat niet eens op je eigen site
Edit2: je bedoelt toch niet dat filmpje? onder demo voor f1 2002 versta ik een rijdbare demo
[ Voor 21% gewijzigd door Valentino Rossi op 30-09-2003 21:18 ]
En mijn site heb ik al maanden niet meer geupdate (ben lui)
edit: uiteraard is het een rijdbare demo, link: http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=111003
[ Voor 29% gewijzigd door kNarf_ op 30-09-2003 21:21 ]
Heb je msn? praat wat makkelijker....
W8, heb 'm al
Beetje lauw dat deze beta zo verstopt zit
Zie hem neit staan op sites die ík check voor updates...
[ Voor 61% gewijzigd door Valentino Rossi op 30-09-2003 21:28 ]
Straks nog ff kijken of ik F12002 werkend krijg met mn stuur/pedalen, dat lukte bij GTR2002 niet meer.
Eeh nou nee, heb geen F12002 dus.....kNarf schreef op 30 September 2003 @ 20:03:
Nog maar ff wachten dus voro de genen met F1-C
Verwijderd
Het schijnt mee te vallen. Ik heb er positieve verhalen over gehoord.Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 22:27:
Ik ben benieuwd of het online racen nog net zo laggy is als in F1 2002
De beste feeling van alle F12002 mods vind ik eigenlijk, dat belooft wat voor F1C.
Je kunt echt optijd voelen wat de auto gaat doen en m corrigeren.
Ook de manier waarop je in de cockpit zit (zoals in een open-wheeler eigenlijk), ver van het dashboard af is erg goed gedaan.
Heb net dus ff voor 't eerst gereden. Heftige sounds vooral, komt echt in de buurt van het echte (ben laatste race op Zandvoort wezen kijken).
Actie in de duinen:

[ Voor 68% gewijzigd door Valentino Rossi op 01-10-2003 18:59 ]
Verwijderd
Moet zeggen dat het lekker voelt. Heb alle hulpmiddelen uitstaan (ja er is een motor startknop
Dit is 1 van de betere sinds GTR2002 imo (waarbij ik dezelfde settings gebruik en steenvast met de marcos rij), gewoon het gevoel van de auto. Kan niet wachten op de Final!
Maar nu eerst ff banen overzetten en racen!
Moet zeggen dat het geheel wel goed aanvoelt, alleen vind ik de cockpit wel erg ruim bemeten, je ziet te weinig baan. Mischien wel realistisch maar je moet ook dingen compenseren omdat je op een beeldscherm kijkt en dus zowiezo als minder ziet dan in het echt.
Ik had ook gelijk GTR2002 er maar opgezet, maar das een heel verschil met die X-spec conversie. De wegligging en remmen van de X-spec zijn bijna F1-like, dus veel te goed.
Een view zoals in de BPR-mod vind ik echt 3x niks.
Misschien had het beter geweest de camera positie wat hoger te zetten en dan schuiner naar beneden...
Ik heb de view ook iets getweaked in cams.cfg (meer navoren en iets hoger) en is nu wat beter.
Bij GTR2002 of M3 Challenge vind dat je genoeg ziet in de cockpit view.
Baal nu wel keihard dat ik geen F1-2002 heb
Je ziet inderdaad ietsje minder, maar het hindert mij totaal niet eigenlijk.
Nou dus nog een Dutch Supercar Challenge

Díe zit pas op de achterbank in de ProDrive Italia getunede Accord
Doe dick de groeten van mijJoss schreef op 03 October 2003 @ 23:10:
Cool! Ik ken de oprichter van DSC (Dick van Elk) ben vaak te vinden bij die wedstrijden dus wil altijd wel een mod daar van zien
Helaas kan ik niet echt goed from scratch modellen, en ik ga geen modellen jatten. Dus van mij geen DSC mod
Om de 'feeling' er een beetje in te krijgen, heb ik ff een Albers skin gemacht voor de DTM demo:

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Mooie Albers skin trouwens, echt jammer van die klapband anders had hij echt de titel kunnen pakken
Kan het alleen niet voor elkander krijgen om Christijan los te laten rijden van Schneider.
Chris rijdt nml. met nr.4, en Bernd (in 2002) met nr.1.
Als ik alle files van Albers CL04* enz noem, laadt de auto niet ingame.
Als ik de files gewoon CL01* laat, en het startnummer van Chris wél 04 doe, doet de auto het wel, maar rijdt Schneider óók met de Albers skin

Snapt men t nog? mooi
Ik heb Albers ondergebracht in het team AMG Mercedes2, omdat twee auto's in één team me ook niet lukt...
Verwijderd
Las net dat de DTM Mod voor F1-C nog een maand!!! op zich laat wachten! Mijns inziens veels te lang maarja...
Ook vanwege de vrij lange beta-test periode. Ze zijn nu zo goed als klaar maar ze willen zo veel mogelijk bugjes eruit hebben en de physics nog wat finetunen.
Persoonlijk zit ik meer te wachten op ETCC dan de DTM-mod, ookal zijn de physics van DTM fantastisch (in de F12002 demo zijn ze al heel erg goed iig), maar het type auto trekt me wat minder.
Lijkt me wel mega gaaf om op dit imao mooiste circuit ter wereld te rijden.
Ja die is er. Er is een conversie van de GPL versie beschikbaar en er zwerft een uitgelekte beta versie van die van SBDT rond (de laatste is erg mooi).Alfisti schreef op 07 October 2003 @ 19:51:
Is er trouwens een Nurbergring-Nordschleife circuit beschikbaar?
Lijkt me wel mega gaaf om op dit imao mooiste circuit ter wereld te rijden.
F1-2002:
http://formula1.jatekok.hu/f12002track_eng.shtml
http://f1racing.servegame.com/TheRing.htm
Deze moet je alleen ff converten.
F1C:
http://www.xzibitaproject...download/Nordschleife.rar
Zelf heb ik hem nog niet geprobeerd, ik hou meer van kortere tracks
[ Voor 36% gewijzigd door Redje op 07-10-2003 21:26 . Reden: extra link ]
Val ik ff door de mandRedje schreef op 07 oktober 2003 @ 21:16:
De Nordschleife (oude Nürburgring) staat hier tussen:
F1-2002:
http://formula1.jatekok.hu/f12002track_eng.shtml
http://f1racing.servegame.com/TheRing.htm
Deze moet je alleen ff converten.
F1C:
http://www.xzibitaproject...download/Nordschleife.rar
Zelf heb ik hem nog niet geprobeerd, ik hou meer van kortere tracks
afijn, ik heb hem gevonden nu alleen nog ff de GT2002 x-spec binnen halen en ik kan aan de bak! Iemand nog een mirror voor deze file? druppelt nu maar met 5kb binnen
En ik betwijfel of GTR2003 ooit uitkomt voor 2005 oid, het verschil tussen een gratis 'grijs gebied' downloadmod en een full-release product is denk ik té groot, met licenties enz.
leoaq.fm // Jeune Loop
Die van Xzibit-A is de GPL conversie door SBDT, en is vast ook werkend te krijgen met F1 auto's. Alle tracks werken bijna met alle mods.Alfisti schreef op 07 October 2003 @ 22:16:
[...]
Val ik ff door de mand
afijn, ik heb hem gevonden nu alleen nog ff de GT2002 x-spec binnen halen en ik kan aan de bak! Iemand nog een mirror voor deze file? druppelt nu maar met 5kb binnen
Het lijkt er sterk op dat SBDT AB de exclusieve licensie voor een FIA GT spel heeft. Hierdoor moet RSR zijn FIA GT mod wijzigen omdat ze anders problemen gaan en gaan zij een "World GT mod" maken.
Ennu zijn er mensen die de X-Spec spelen voor F1-C?
Mega gave baan, hier ben ik voorlopig nog niet op uitgekeken!
ik blijf niet snappen waarom ze het proberen
Ja precies, niet te vergeten alle mensen (en dat zijn er best heel wat) die een donatie hebben gedaan voor het simbinforum via PayPal. Ik heb zitten twijfelen of ik wat zou doneren maar heb het toen niet gedaan, gelukkig.itsgreen schreef op 09 October 2003 @ 23:01:
Ik vind me een beetje afgezet door simbin, ze naaien een beetje de fans van de mod nu die de mod groot hebben gemaakt,
ik blijf niet snappen waarom ze het proberen
Het klinkt lullig maar ik hoop eigenlijk stiekem dat dit spel een grote flop wordt of helemaal nooit uitkomt
En trouwens, ZIJ hebben de mod groot gemaakt!
Ik snap wel dat je een beetje teleurgesteld bent over het feit dat ze commercieel zijn gegaan, maar als je naar de ambities van het team kijkt, is het voor mij een klare zaak!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Daarna keren ze iedereen de rug toe (de meeste mensen die echt verantwoordelijk waren voor GTRv3 en GTR2002 waren er toen al niet eens meer, dus helemaal weinig mensen die zelf de mod groot hebben gemaakt) en nu moeten we allemaal weer dokken voor hun nieuwe "mod".
Ja daaaaaaaag.
Ik had het fantastisch gevonden als SBDT op een fatsoenlijke manier commercieel was gegaan. Dan had ik graag betaald voor de nieuwe mod/game. Dat heb ik ook meerdere malen op het simbin forum gezegd en dat had je terug kunnen lezen ware het niet dat ze alle info van de community in een klap onbereikbaar hebben gemaakt.
Ik ben blij dat we nog teams als RSR hebben, mochten die ooit een financiele bijdrage vragen voor bijv. de World GT mod, dan zal ik dat graag doen.
De rest van het team heeft zich altijd op de achtergrond gehouden, terwijl zij wel degenen zijn die de mod ook daadwerkelijk hebben gemaakt. Ik zou niet weten welke concrete bijdrage Ian Bell nou aan GTR2002 heeft geleverd, behalve baas en PR man spelen. Dus eigenlijk is het niet helemaal terecht om het hele Simbin team hierop af te rekenen.
Dus ik zie ook geen reden om hun spel dan maar niet te kopen, alleen maar vanwege die ene persoon. Okee, de rest van het team loopt dan wel achter hem aan maar toch.. Het plan om commercieel te gaan is ook alleen maar goed voor ons simracers, omdat met een echt budget hun producten alleen maar beter kunnen worden (GPS data voor tracks, telemetry gegevens van teams, goede soundrecordings etc.)
En dat hun spel z'n geld niet waard zal zijn omdat het in principe nog steeds een mod is door het gebruik van de ISI engine:
ik zie maar weinig overeenkomsten tussen Nascar Thunder 2003 en F1-2002 terwijl ze ook allebei vrijwel dezelfde engine hebben.
Door de toegang tot de sourcecode kunnen ze echt alles veranderen.
(vraag me alleen niet hoe want ik betwijfel of ze echt goede programmeurs hebben)
[ Voor 4% gewijzigd door kNarf_ op 10-10-2003 00:24 ]

Als je er niet voor wilt dokken koop je het toch niet?
Het is niet zo dat de vorige mods nu ineens stoppen met werken met terugwerkende kracht betaald moeten worden.
En er zijn alrijd nog andere wegen

Over die betaling hoef ik mij niet zo'n zorgen te maken, voor een reden die ik nu even niet noem.

Laten we het online uitvechten met de ETCC mod later deze maand
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
De V8 Supercar Challenge:
Blackhole Motorsports
M4Driving
http://tdg.pzijcore.nl/in...fe4523098c09656dc32d2406d
M3 Mod: Released Download
BMW World Series Mod: Released Download
V8 Supercar Challenge: Beta Released Download
DTM 2002 Mod: release +/- eind november F1-2002 beta Download
Minimod (conversie naar F1C): release geen exacte datum maar binnenkort
Fia GT 1997 Mod: release naar eigen zeggen eind dit jaar maar waarschijnlijk wel iets later
ETTC 2003 Mod: release zeer binnenkort
Als ik wat vergeten ben (vast wel had niet veel tijd) kan iemand dit aanvullen?
[ Voor 20% gewijzigd door --JvL-- op 23-10-2003 08:33 ]
Verder heeft Virtua_LM nog 3 prachtige mods in de planning staan waarvan de Prototype C mod op korte termijn beschikbaar is. En RSDG komt met een ALMS mod, Sportscar Challenge

[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 22-10-2003 11:21 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik ben zo benieuwd hoe het geluid is van die mod.
ETCC komt begin november schat ik zo. Er zijn nog wat probleempjes opgedoken in de beta-test.
Je geeft een addon bij die mod aan die niet voor F1 Challenge is maar voor de GTR 2002 versie van de mod. ik kan wel vertellen dat er snel een patch uitkomt voor de mod maar daar zijn we nog mee aan t testen.--JvL-- schreef op 22 October 2003 @ 11:03:
Even een overzicht van de stand van zaken!
BMW World Series Mod: Released Download Add On
Als ik wat vergeten ben (vast wel had niet veel tijd) kan iemand dit aanvullen?
De volgende mods is t team ook mee bezig:
Porsche michelin Supercup. Bekijk forum
BMW Unleashed. Bekijk forum
Ik heb nu al zin om al die BMWs te testen.
btw. nog ff een vraag die ik al eerder heb gesteld maar waarvan ik tot op heden geen antwoord van heb mogen ontvangen.
Als ik de X-spec mod speel dan crashed f1-c als ik de pits in wil. Iemand hetzelfde probleem, denk dat het iets te maken heeft met de pitcrew die klaar moet gaan staan ofzo. Oplossing
[ Voor 53% gewijzigd door --JvL-- op 23-10-2003 08:36 ]
Pitcrew animations op "Low"zetten--JvL-- schreef op 23 oktober 2003 @ 08:33:
Tsja, alles waas niet even duidelijk voor me, en aangezien @home pas sinds gisteravond mijn internet in orde had heb ik nog nix kunnen testen.
btw. nog ff een vraag die ik al eerder heb gesteld maar waarvan ik tot op heden geen antwoord van heb mogen ontvangen.
Als ik de X-spec mod speel dan crashed f1-c als ik de pits in wil. Iemand hetzelfde probleem, denk dat het iets te maken heeft met de pitcrew die klaar moet gaan staan ofzo. Oplossing
Die BMW Worls Series mod is er wel voor F1C, downloadable bij m4driving.pur_DutchDevil schreef op 22 October 2003 @ 18:23:
[...]
Je geeft een addon bij die mod aan die niet voor F1 Challenge is maar voor de GTR 2002 versie van de mod. ik kan wel vertellen dat er snel een patch uitkomt voor de mod maar daar zijn we nog mee aan t testen.
De volgende mods is t team ook mee bezig:
Porsche michelin Supercup. Bekijk forum
BMW Unleashed. Bekijk forum
Ik heb nu al zin om al die BMWs te testen.![]()
Hij is alleen een beetje arcade, hij heeft een beetje teveel F1 physics.
Maar het is wel aardig online omdat je lekker close kan racen.
Ook leuk zijn de analoge tellers, dit had ik nog niet eerder gezien...
Is het btw. mogelijk om F1C of 2002 met multi-monitor te spelen??
Helaas kan ik nu helemaal niet meer spelen want m'n stuurtje heeft het gisteren begeven
Verwijderd
Ja dat ook. En soms hoor wel eens zo'n heel hoog geluid, dan heeft iemand z'n engine file aangepast en maakt ie 30k toerenVerwijderd schreef op 23 October 2003 @ 22:35:
ik speel best wel vaak online, alleen is het een kwestie van geluk hebben met een goede server/host, die een beetje fair is en je er niet een keer uitkickt als je eens als snelste traint. Meestal kunnen die gozers dat niet hebben dat je ze voorbij rijd en dan kicken ze je eruit.. Not amused
In 'public' servers ga ik nooit

Verwijderd
Download f1rst2 van www.f1rst2.com
Greetz DD
Het aftellen kan beginnen. Owh en ze hebben meteen een trailer uitgebracht kun je je al verlekkeren. Ik kan niet wachten.
http://revolution.drivingitalia.net/portal/
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ik ga dit weekend alleen maar racen. Ben ook wel benieuwd naar t filmpje maar mn verbinding hier op mn werk is zoooooo traag
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
En half GoT blijft wakker voor de NFS:U demo
Dit wordt zoooooon topper!
3 daagjes... Donderdag dus? (vandaag meegerekend?)
/edit:/
Kunnen we genoeg volk optrommelen voor een leuke online GoT race dit weekend?
/edit2:/
Onee, 't is vrijdag
[ Voor 30% gewijzigd door Valentino Rossi op 28-10-2003 15:32 ]
[ Voor 12% gewijzigd door _Administr8or_ op 28-10-2003 19:05 ]
Speel de laatste tijd bijna alleen maar Nascar Thunder 2004 online (ownage)
BTW, geen zin om eens mee te rijden @ league met NASCAR Racing 2003? On second thought is dat misschien een beetje moeilijk want het seizoen is bijna voorbij.
[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 28-10-2003 21:55 ]
Dat verschilt per league. ESCORS, de league waarin ik meerijdt bv. gebruikt Multiplayer via IP waarbij niet naar de serial gekeken wordt (denk ik toch), terwijl andere leagues (zoals DSZ bv) werken met een server via Sierra.comkNarf schreef op 28 oktober 2003 @ 21:57:
Ja lijkt me eigenlijk best wel coolMaar ik heb geen legale versie van NR2003, je hebt toch een key nodig om online te spelen? Toch maar eens bestellen dan, op gamerelease.nl kost ie ook niks meer (€ 23,61)
BTW, NR2003 is altijd zo goedkoop geweest
[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 28-10-2003 22:08 ]
Zit Richard Towler ook niet in de league?Fuelke schreef op 28 oktober 2003 @ 22:01:
[...]
Dat verschilt per league. ESCORS, de league waarin ik meerijdt bv. gebruikt Multiplayer via IP waarbij niet naar de serial gekeken wordt (denk ik toch), terwijl andere leagues (zoals DSZ bv) werken met een server via Sierra.com
BTW, NR2003 is altijd zo goedkoop geweest(zelf 29 euro betaald).
(Zie hem laatste tijd niet zoveel meer op IRC

Ja, dat klopt, die is snel op shorttracks zegSebaZ schreef op 30 oktober 2003 @ 10:54:
Zit Richard Towler ook niet in de league?
(Zie hem laatste tijd niet zoveel meer op IRC)
Dit topic is gesloten.