Uit de F12002/GTR2002Season/ of F12002/Season02/dir, hangt er vanaf of je omzet van GTR2002 of F12002
Dan zul je ergens een .gdb file moeten halen waar alle tracks voor F12002 in staan. En daaruit elke keer dat je een track convert de gegevens halen.
Edit:
Brands Hatch Indy en Hockenheim Short voor F1C:
http://forum.m4driving.sm...php?act=ST&f=443&t=38582&
Edit:
Brands Hatch Indy en Hockenheim Short voor F1C:
http://forum.m4driving.sm...php?act=ST&f=443&t=38582&
[ Voor 31% gewijzigd door Zamorano op 10-08-2003 22:39 ]
gna gna binnekort upgrade van me computerMUSTIS schreef op 09 August 2003 @ 23:09:
ik weet niet wat voor gamefreak je bent, maar als je dit soort games wilt spelen zoals et hoort zou ik toch es over een wat sneller systeem gaan denken.
ik heb een paar maanden terug een systeem gekocht puur om de spellen. soms moet dat gewoon.
van 500mhz naar 600 overklokken schiet niet zo veel op
die xpec mod ziet er net zo goed uit als de f1 cars zelf. en dat geluid, fantastisch.
er komt een 800/1ghz proc in.. die clockt ik 100/200 mhz over
En dan andere videokaart
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb een klein vraagje... De nieuwe Nordschleife voor F1C... Is die speciaal gemaakt voor F1C? Want ik heb de Track bij F12002 en de Orriginele GTR2002 mod gegooid en het werkt perfect
Naja, ik ga even goed kijken of er verschillen zijn
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dat stukje way jij quote is echt onzin. Andere leden van sbdt zjin het er ook echt niet mee eens. Het hele gebeuren was een van de redenen voor Phantom om te stoppen ook andere leden zien die Xxhibita niet zitten. en die physsics schijnen echt belabberd te zijn in xspec.SideSwipe_XP schreef op 09 August 2003 @ 17:12:
[...]
Kleine quote:
[...]
Zegt genoeg over Ian Bell en ziet waarschijnlijk alleen maar dollatekens in zijn oogjes...
[ Voor 7% gewijzigd door paragon op 11-08-2003 08:46 ]
Als ze het er niet mee eens zijn, moet je het tegen houden vindt ik... Ik vindt het best wel jammerlijk hoe het gedaan is..paragon schreef op 11 August 2003 @ 08:45:
[...]
Dat stukje way jij quote is echt onzin. Andere leden van sbdt zjin het er ook echt niet mee eens. Het hele gebeuren was een van de redenen voor Phantom om te stoppen ook andere leden zien die Xxhibita niet zitten. en die physsics schijnen echt belabberd te zijn in xspec.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Xzibit heeft gewoon een basis gemaakt van GTR in F1C, er zijn mensen bezig om de physics te verbeteren.
Als hij het niet had gedaan had iemand anders wel een conversie gemaakt, wat maakt dat nu uit?
Alleen omdat het Xzibit was werd er bij SBDT (lees=door Ian Bell) een hoop heisa gemaakt.
Een erg slappe smoes vond ik het om de forums offline te halen. Hij heeft van bijna iedere oorspronkelijke maker van GTR2002 (die dus allemaal al weg zijn bij SBDT), behalve Ian Bell toestemming om het uit te brengen en ze krijgen ook de credits dus ach.
Ik vermaak me wel met GTR-X iig.
Sommige mod-teams zijn veel te veel bezig hun eigen terreintje af te bakenen in plaats van samen met de community dingen te ontwikkelen. Sommigen denken echt dat ze ineens pro's zijn geworden.
Als hij het niet had gedaan had iemand anders wel een conversie gemaakt, wat maakt dat nu uit?
Alleen omdat het Xzibit was werd er bij SBDT (lees=door Ian Bell) een hoop heisa gemaakt.
Een erg slappe smoes vond ik het om de forums offline te halen. Hij heeft van bijna iedere oorspronkelijke maker van GTR2002 (die dus allemaal al weg zijn bij SBDT), behalve Ian Bell toestemming om het uit te brengen en ze krijgen ook de credits dus ach.
Ik vermaak me wel met GTR-X iig.
Sommige mod-teams zijn veel te veel bezig hun eigen terreintje af te bakenen in plaats van samen met de community dingen te ontwikkelen. Sommigen denken echt dat ze ineens pro's zijn geworden.
Ik weeet niet of je het door hebt, maar de redenen die Xzhibit geeft waarom hij GTR2002 is gaan omzetten slaan helemaal nergens op. Had dan gewoon BPR genomen, maar nee hij nam GTR2002 en hij wist dat SBDT daar niet blij mee zou zijn, net zoals VLM ook niet blij zou zijn geweest als een mod vna hun zou worden omgezet. Mensen denken er bij SBDT alleen anders over omdat ze het hun kwalijk nemen dat ze voor het geld gaan wat naar mijn mening iig een zinloos onderwerp van discussie is. En dat modteams niet samenwerken is ook onzin kijk maar in de verschillende readme bestanden die bij mods worden geleverd.
Modteams werken wel samen maar er zitten een paar mensen tussen die nooit iets willen delen en alleen voor de eer gaan.
Of Xzibit nou een conversie doet of iedereen zelf met de stupid tool en de track converter aan de slag gaaten heel GTR port naar F1C, ik zie het verschil niet. Het maakt hem geen zak uit of je zelf aan de conversie gaat lopen sleutelen.
Of Xzibit nou een conversie doet of iedereen zelf met de stupid tool en de track converter aan de slag gaaten heel GTR port naar F1C, ik zie het verschil niet. Het maakt hem geen zak uit of je zelf aan de conversie gaat lopen sleutelen.
is er niet een soort nascar baan zo'n oval racing ding voor f1 99-02 ik wil wel eens voor de gein 400 gaan
ik heb wel eens zo'n baan foor f1 2002 gedownloadmaar die werkte niet iemand een goeie oval racing baan voor f1 99-02 ( en f1 2002 ) mag ook nog ;P maar liever 99-02
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Weet iemand misschien waar ik goeie setups kan downloaden voor de GTR-X mod.
Want als ik op zandvoort rijdt of op een andere baan wil het weleens gebeuren dat ik bij bepaalde bochten vol me rem indruk maar de auto totaal of amper reageerd. Wat uiteindelijk weer het gevolg heeft dat ik in de zandbak aan het spelen ben..........
Want als ik op zandvoort rijdt of op een andere baan wil het weleens gebeuren dat ik bij bepaalde bochten vol me rem indruk maar de auto totaal of amper reageerd. Wat uiteindelijk weer het gevolg heeft dat ik in de zandbak aan het spelen ben..........
Too many freaks, not enough circuses!
heft iemand al voor multiplayer tweakers hoekje gemaakt
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Ik heb nog een leuke, er is een F1 1995 Mod voor F1 2002 gemaakt, er is nu een converter voor zodat je hem met F1 Challenge kan gebruiken en hij is echt vet kewl.
De converter:
http://gbb1892.users.btop.../95Mod_Converter_093b.zip
De MOD:
ftp://ftp.gamesurf.de/pub...dp/f12002/F1_1995_MOD.rar
Hij is 185 MB, maar hij is het wel waard, wat leuk om zo'n seizoen nog eens over te doen, lees de readme wel goed, anders gaat het verkeerd.
De converter:
http://gbb1892.users.btop.../95Mod_Converter_093b.zip
De MOD:
ftp://ftp.gamesurf.de/pub...dp/f12002/F1_1995_MOD.rar
Hij is 185 MB, maar hij is het wel waard, wat leuk om zo'n seizoen nog eens over te doen, lees de readme wel goed, anders gaat het verkeerd.
Brake pressure verhogen misschien?PietPrecies schreef op 12 augustus 2003 @ 15:26:
Weet iemand misschien waar ik goeie setups kan downloaden voor de GTR-X mod.
Bij sommige auto's staat ie standaard op 0%
Ik heb mijn brake pressure al op 100 % staan. En meer downforce op me voorkant helpt ook niet echt super. Het racen lukt wel alleen kan ik niet echt lekker laat remmen, wellicht komen er binnekort nog wel betere physics uit, dit heb ik namelijk nog ergens gelezen.
Too many freaks, not enough circuses!
Nou de rempunten zijn ongeveer gelijk aan die van GTR2002 dus het ligt toch aan jou.
Remt ie gewoon bijna niet af of blokkeert je auto gewoon waardoor je niet meer kan bijsturen?
Remt ie gewoon bijna niet af of blokkeert je auto gewoon waardoor je niet meer kan bijsturen?
Verwijderd
Ik vind het zelf wel geinig om straks heel veel seizoenen te hebben, bijvoorbeeld, zullen we even een potje racen in 1990 ofzo.. Vet kewl.. Ben grote F1 fan, dus ik vind het wel leuk oude dingen weer overnieuw te spelen.
Wat is laat remmen? En als je normaal remt werkt het dan wel? Kijk ook eens naar de brake ducts als die te klein staan dan kan het zijn dat je remmen meteen te heet zijn en dus sponsig worden.PietPrecies schreef op 12 August 2003 @ 19:41:
Ik heb mijn brake pressure al op 100 % staan. En meer downforce op me voorkant helpt ook niet echt super. Het racen lukt wel alleen kan ik niet echt lekker laat remmen, wellicht komen er binnekort nog wel betere physics uit, dit heb ik namelijk nog ergens gelezen.
Mensen ik heb een probleem met deze game. Ik heb zo'n Targa Visionary XP10 en heb deze game geinstalleerd. O.a. Mobility Radeon 9600 e.d. met nieuwste via drivers/standaard bijgeleverde radeon drivers (Catalyst gaat niet voor mobile) maar als ik de game opstart en je krijgt die rondtollende wagen te zien en beweegd veel met de huis dan freezed de game en heb ik een reboot nodig. Mijn broertje met een ATI 9600 TX en Via mobo heeft hetzelfde probleem. Mijn desktop met TNT2 en Intel 1Ghz heeft nergens last van. Iemand dit ook al opgevallen?
MacBook Pro 14" 2021
Jep, ik heb dezelfde laptop en heb behalve het snel selecteren van een icoontje voordat ie crasht helaas nog geen oplossing gevonden
haha wat een toeval, ik denk dat het een ATI probleem is want mijn broertje heeft ook een ATI kaart? Maar ik heb al een ripp-off van de Catalyst 3.6 gebruikt (d8 eerst dat het daar aan lag) en daarna weer die standaard troep geprobeerd. Vind wel jmmr zo, ben ik een keer bij me ouders kan ik die game niet spelen
MacBook Pro 14" 2021
Je kunt hem wel spelen hoor, prima zelfs. Je moet alleen heel snel klikken in het menu als je die ronddraaiende auto ziet. Daarna heb ik nergens last meer van.
Wel lastig, ben je een keer te laat --> reboot
Vind het alleen zo vreemd dat die Radeon 9600TX van mijn broertje er ook last van heeft? Alsof muis bewegingen iets met de videokaart te maken kunnen hebben? Heb jij het al ergens anders gepost?
MacBook Pro 14" 2021
Verwijderd
Eefjes een plaatje posten van de 95 MOD en een plaatje van een 93 MOD in progress, waar het plaatje vandaan komt geen idee, iemand stuurde hem naar mij:

Maar als er een 93 mod komt, gaat ik die beslist spelen, dit plaatje lijkt nog niet heel veel op een Benetton, maar alle het goede komt meestal snel
Maar als er een 93 mod komt, gaat ik die beslist spelen, dit plaatje lijkt nog niet heel veel op een Benetton, maar alle het goede komt meestal snel
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 16:46 ]
cowl.... laat je ff weten als ie te downen is
He even een vraagje.
Weet iemand soms of je ook in multiplayer games ai spelers kan toevoegen? Zo ja hoe dan?
Met zijn 2'en racen is een beetje saai namelijk.
Weet iemand soms of je ook in multiplayer games ai spelers kan toevoegen? Zo ja hoe dan?
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik krijg de besturing steeds beter door, en ik moet zeggen dit spel is idd erg goed. Alleen als ik een race rij dan hoef ik me niet eens te kwalifiseren want die gasten starten ZO SLECHT. Is daar iets aan te doen?
difficultie verhoge.. naar expert ofzo.. wordt nog moeilijk dan
niet mogelijkWilliam/Ax3 schreef op 18 August 2003 @ 11:30:
He even een vraagje.
Dam! Das jammer.
Wat wel raar is dat er dit in de .plr file staat: MULTI Opponents="0"
Maar als je dat vernaderd dan pleurt die hem zonder pardoes weer terug. (En ja ook read only maken krijgt die het nog voor elkaar om hem weer op 0 te zetten).
Nou ja denk je een keer slim te zijn werkt het niet
Blijf hopen dat iemand er nog is wat op vindt maar denk ut niet kep echt overal gezocht.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Het zit ook niet geimplementeerd in de code (geen tijd volgens ISI, ze wilden het wel graag) dus er zou een serieuse patch voor nodig zijn om het te fixen.
Reken er dus maar niet op.
Reken er dus maar niet op.
Verwijderd
Ik heb dit spel dus net aangeschaft en wil een FF stuurtje gaan kopen. Raden jullie een Logitech of Microsoft Sidewinder aan?? Wat zijn jullie ervaringen met diverse sturen met deze game??
Ik heb de Microsoft FF, bevalt mij prima. Vooral het klemsysteem vind ik zeer handig. Ook goede sterke FF.
Je moet even in de Winkel kijken, daar kan je vaak ook wel testen.
Ik zou zeggen neem de M. Sidewinder !
Je moet even in de Winkel kijken, daar kan je vaak ook wel testen.
Ik zou zeggen neem de M. Sidewinder !
Ik zou voor de logitech momo gaan, is wel iets duurder maar ook een stuk beter.
ik heb um zelf ook, echt super stuurtje, probeer de rode versie (met leer om het stuur) te krijgen die ligt, vindt ik, iets beter in de hand
ik heb um zelf ook, echt super stuurtje, probeer de rode versie (met leer om het stuur) te krijgen die ligt, vindt ik, iets beter in de hand
Hier zijn 8 zeer geslaagde Race Driver track conversies te downloaden. Ik gebruik ze zelf op het moment alleen in GTR 2002 maar ze zijn dus ook voor F1C te downloaden. Vooral Zolder is echt supergaaf! Mooie track icons trouwens Zamorano
Heb jij trouwens ondertussen al een oplossing gevonden voor het probleem met de Targa Laptop?kNarf schreef op 23 August 2003 @ 23:42:
Hier zijn 8 zeer geslaagde Race Driver track conversies te downloaden. Ik gebruik ze zelf op het moment alleen in GTR 2002 maar ze zijn dus ook voor F1C te downloaden. Vooral Zolder is echt supergaaf! Mooie track icons trouwens Zamorano
MacBook Pro 14" 2021
Verwijderd
Er zijn wel tutorials te vinden om alle add-ons voor F1 2002 te converteren naar F1 Challenge, net zoals met GTR- X Spec...
Zo heb je meerdere race games in 1.. handig, voor als je eens niet wilt F1'en maar even een lekker potje Mini racen wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 19:32 ]
Mini racen?
Bedoel je daar alfa's mee, of bedoel je daar dit mee:

Bedoel je daar alfa's mee, of bedoel je daar dit mee:

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Hij bedoelt wellicht de Mini mod, al weet ik niet meer door welke groep deze juist ontwikkeld was.
* Fuelke heeft F1 Challenge woensdag gekocht BTW en het geluid is idd erg goed
Alleen vind ik dat sommige LCD's niet echt duidelijk zijn bij zonnig weer (had het bij de BAR van 99 & een Jordan)
* Fuelke heeft F1 Challenge woensdag gekocht BTW en het geluid is idd erg goed
[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 06-09-2003 09:39 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
haha die kleine scooters
Oja, er is ook een Mini-addon voor de Alfa ChallengeFuelke schreef op 06 september 2003 @ 09:38:
Hij bedoelt wellicht de Mini mod, al weet ik niet meer door welke groep deze juist ontwikkeld was.
* Fuelke heeft F1 Challenge woensdag gekocht BTW en het geluid is idd erg goedAlleen vind ik dat sommige LCD's niet echt duidelijk zijn bij zonnig weer (had het bij de BAR van 99 & een Jordan)
* Valentino Rossi haalt F1c'99 '02 op dit moment binnen

[ Voor 7% gewijzigd door Valentino Rossi op 06-09-2003 09:47 ]
Ik had het meer op de losse minimod (dus niet gerelateerd met de Alfa's)
http://racetek.racesimcentral.com/
http://racetek.racesimcentral.com/

Weet er iemand of de Mods voor F1-2k ook werken met F1C?
Heb het topic al nagezocht tot page 20 en daar staat nix, ben nu moe aan mn ogen dus als iemand me het zo kan vertellen.
Wil nl. graag de Alfa 147mod spelen
Heb het topic al nagezocht tot page 20 en daar staat nix, ben nu moe aan mn ogen dus als iemand me het zo kan vertellen.
Wil nl. graag de Alfa 147mod spelen
Don't dream your life, live your dream.
Er is een tool om F12k2 mods in F1C werkend te krijgen.
http://www.bulbhead.de/f1c/
Zelf nog niet geprobeerd maar schijnt wel goed te werken
Thanx ga ik vanavond ff proberen!
Verwijderd
nou, zoals sommige al weten is er dus ook een 2Fast2Furious MOD in aantocht;
we zoeken nog info over het maken van tracks en het importeren van wagens vanauit 3d studio max en zmodeler naar F1 Challenge toe.
http://2fast2furiousmod.m4driving.sm
we zoeken nog info over het maken van tracks en het importeren van wagens vanauit 3d studio max en zmodeler naar F1 Challenge toe.
Over F12002 mods naar F1 challenge mods gesproken: binnenkort zal de M3 mod beschikbaar zijn voor F1 Challenge.kNarf schreef op 09 september 2003 @ 16:28:
Er is een tool om F12k2 mods in F1C werkend te krijgen.
Ik denk dat hier onder de serieuze simracers weinig animo voor zal zijn. Een "arcade"-film omzetten naar een sim.Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 16:52:
nou, zoals sommige al weten is er dus ook een 2Fast2Furious MOD in aantocht;
Meer iets voor de LFS scene of zelfs NFS
Verwijderd
het wordt geen arcade; het zijn gewone straatauto's met zo realistisch mogelijk physics; en dat het onderliggende thema 2F2F is houdt puur in dat je in city-tracks kunt racen en dat je met dik getunde bakken racet. schademodel wordt ook niet lief hoor
Ja ik snap wel dat het geen arcademod word, maar simmers zijn niet echt de doelgroep daarvoor. Sterker nog, ik heb op menig simracing forum gelezen wat een stomme film 2F2F gevonden word.
Noem het dan gewoon Streetrace mod. Een groot deel van de simmers zal bij voorbaat geen zin hebben om zo'n mod te spelen alleen al om het 2F2F thema. (alhoewel er denk ik toch weinig animo zal zijn voor japanse tuners, mensen zien liever oude F1, Group-C, IMSA, het echte racen)
Ik ben ook bang dat je met zo'n mod mensen van CS/LFS niveau naar F1C haalt, en daar zit niemand echt om te springen.
Noem het dan gewoon Streetrace mod. Een groot deel van de simmers zal bij voorbaat geen zin hebben om zo'n mod te spelen alleen al om het 2F2F thema. (alhoewel er denk ik toch weinig animo zal zijn voor japanse tuners, mensen zien liever oude F1, Group-C, IMSA, het echte racen)
Ik ben ook bang dat je met zo'n mod mensen van CS/LFS niveau naar F1C haalt, en daar zit niemand echt om te springen.
Ik probeerde het nog aardig te brengen maargoed daar komt het wel op neer denk ik.
Als je begint met het renderen van de uitlaat dan weet ik al hoe laat het is.
Verwijderd
wat bedoel je daar nu mee? en ik heb ook al genoeg positieve reacties gehoord; eigenlijk zijn jullie de enige die negatief zijn maar goed....
Het gaat hun erom dat de mensen F1C spelen voor de race ervaring. Om te zien/voelen/horen hoe een F1 wagen over een circuit raced, hoe een GT wagen over een circuit gaat enz. Dat het er ook nog eens erg goed uitziet is voor velen een tweede. Wat jullie met de 2F2F mod gaan doen sluit gewoon niet helemaal aan bij die gedachte. Daar gaat het erom hoe gaaf een auto er wel niet uitziet en hoe blits hij de hoek om gaat. Tuurlijk is dit erg gaaf maar het is heel wat anders dan het fine tunen van een F1/GT auto om zo 0.030 sec van de tijd af te rijden en pole te behalen.
Begrijp me niet verkeerd, mij lijkt het wel leuk om jullie mod te spelen, zou er zelfs wel aan mee willen hellpen. Maar de elementen die je bij zo'n game zou willen (andere spoilerset kopen, filters aanpassen, turbo's eropbouwen enz) krijg je er echt niet in. Dan krijg je wanneer je hem af hebt gigantische concurentie van de NFS Underground game (zo heet ie toch) en wordt je mooie mod (want mooi wordt ie wel als ik de celica zie) niet gespeeld.
Begrijp me niet verkeerd, mij lijkt het wel leuk om jullie mod te spelen, zou er zelfs wel aan mee willen hellpen. Maar de elementen die je bij zo'n game zou willen (andere spoilerset kopen, filters aanpassen, turbo's eropbouwen enz) krijg je er echt niet in. Dan krijg je wanneer je hem af hebt gigantische concurentie van de NFS Underground game (zo heet ie toch) en wordt je mooie mod (want mooi wordt ie wel als ik de celica zie) niet gespeeld.
Dat bedoel ik dus.--JvL-- schreef op 10 September 2003 @ 09:03:
Het gaat hun erom dat de mensen F1C spelen voor de race ervaring. Om te zien/voelen/horen hoe een F1 wagen over een circuit raced, hoe een GT wagen over een circuit gaat enz. Dat het er ook nog eens erg goed uitziet is voor velen een tweede. Wat jullie met de 2F2F mod gaan doen sluit gewoon niet helemaal aan bij die gedachte. Daar gaat het erom hoe gaaf een auto er wel niet uitziet en hoe blits hij de hoek om gaat. Tuurlijk is dit erg gaaf maar het is heel wat anders dan het fine tunen van een F1/GT auto om zo 0.030 sec van de tijd af te rijden en pole te behalen.
Daar komt nog bij, het slag mensen die fan is van 2F2F zal zich over het algemeen (niet allemaal, ik weet het) niet snel aan een "moeilijkere" sim wagen maar eerder aan iets als NFS: Ondergronds.
En om nou wat makkelijkere arcade physics te maken voor F1C lijkt me ook niet de bedoeling.
Jammer dat je niet voor LFS zo'n mod kan maken, er zijn onder de mensen die dat spelen al een stuk meer die tot je doelgroep behoren en de auto's zijn er van nature al vrij tailhappy.
En het eerste WIP-plaatje wat op jullie website staat is van een uitlaat. Dat zegt al veel over de prioriteiten van het project.
Verwijderd
OK, ik snap je verhaal maar ik zou het waarderen als het de volgende keer wat aardiger gebracht zou worden
En dat van die uitlaat, dat komt omdat ik wilde weten wat de modeller al es in het verleden gemaakt had en omdat hij het er wel goed uit vond zien zeiden we: nou, dan komt ie ook in de mod. Dus...

En dat van die uitlaat, dat komt omdat ik wilde weten wat de modeller al es in het verleden gemaakt had en omdat hij het er wel goed uit vond zien zeiden we: nou, dan komt ie ook in de mod. Dus...
Hoi,
Ik heb een ander stuur gekocht maar nu gaat het sturen vreemd.
Als ik naar links stuur dan wil het stuur helemaal naar links en met rechts hetzelfde.
ik had dit ook met mij ander stuur en ik had het gefixed. maar nu weet ik niet meer hoe het moet.
kan iemand mij helpen.
Laat maar heb het al gevonden
Ik heb een ander stuur gekocht maar nu gaat het sturen vreemd.
Als ik naar links stuur dan wil het stuur helemaal naar links en met rechts hetzelfde.
ik had dit ook met mij ander stuur en ik had het gefixed. maar nu weet ik niet meer hoe het moet.
kan iemand mij helpen.
Laat maar heb het al gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door -whodini- op 11-09-2003 01:09 ]
Welke tijden worden er gereden op Monza?
Zit zelf nu op 1:23.6
Moet een stuk sneller kunnen....
Zit zelf nu op 1:23.6
Moet een stuk sneller kunnen....
Kan de startpost aangepast worden. Volgens mij staat er in deze draad veel meer info dan dat er op de startpost staat. En het is nogal onhandig sommige zaken helemaal op te moeten zoeken.
1.24.4 op monza. Moet nog heel wat kilometers maken dus
Ik moet wel zeggen dat ik die M3 mod niet echt goed vind.
Mag gelijk weer de prullenbak in.
Ok, zitten wat leuke nieuwe dingen in die weer nieuw zijn in de F1C engine zoals Ignition etc etc. Maar voor de rest is het een zwabber en last but not least, geen M3 in het hele spel te vinden
Mag gelijk weer de prullenbak in.
Ok, zitten wat leuke nieuwe dingen in die weer nieuw zijn in de F1C engine zoals Ignition etc etc. Maar voor de rest is het een zwabber en last but not least, geen M3 in het hele spel te vinden

Niet eens analoge klokken toch?
Anyway hij crashte bij mij meteen na het opstartscherm en ik heb hem meteen weer verwijderd, ik had ook geen zin om het op te lossen. De physics van de orginele mod waren deels gedaan door Doug A. en ik vind dat nog steeds een hele goede mod, maar op zo'n GTR X-Spec achtige conversie met slechtere physics zat ik toch al niet te wachten.
Geef mij maar een echt nieuwe mod voor F1C, geen conversies. ETCC bv., damn wat wordt die mod super
Geef mij maar een echt nieuwe mod voor F1C, geen conversies. ETCC bv., damn wat wordt die mod super
Ja die ETCC mod, daar zit ik ook echt op te wachten.
Mn stuurtje ligt al meer dan een maand stof te happen en ik denk dat ik m pas weer tevoorschijn haal als die mod er is.
Mn stuurtje ligt al meer dan een maand stof te happen en ik denk dat ik m pas weer tevoorschijn haal als die mod er is.
Kan iemand me snel en in het kort uitleggen hoe dat converten gaat? Ik heb dat programma gedownload (F1 Stupid Tool) de Alfa 147 Mod voor F1-2002 die geinstalleerd en daarna die converter gestart (alles op default). In F1C is er nix veranderd.
Owja, heb ook de Alfaconfig gedaan in de dir van F1 Challenge
Owja, heb ook de Alfaconfig gedaan in de dir van F1 Challenge
[ Voor 12% gewijzigd door --JvL-- op 11-09-2003 21:42 ]
we blijven wel tweakers natuurlijkVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 22:40:
wat bedoel je daar nu mee? en ik heb ook al genoeg positieve reacties gehoord; eigenlijk zijn jullie de enige die negatief zijn maar goed....
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
* Fuelke duwt SebaZ naar http://revolution.drivingitalia.net
[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 12-09-2003 12:59 ]
*Kick*
Klopt het dat er tot nu toe slechts 3 mods beschikbaar zijn voor F1C?
- BMW M3
- F1 2003
- FIA GT 2002 (conversie)
Als er meerdere zijn kan iemand het dan ff aanvullen??
Klopt het dat er tot nu toe slechts 3 mods beschikbaar zijn voor F1C?
- BMW M3
- F1 2003
- FIA GT 2002 (conversie)
Als er meerdere zijn kan iemand het dan ff aanvullen??
Nee dat is het, en F12003 is niet echt een mod vind ik. Meer een add-on.
We wachten allemaal op ETCC.
RSR heeft zojuist trouwens aangekondigd geen FIA GT 2003 mod te maken wegens licensie problemen maar ze gaan een gecombineerde GT mod maken met wagens uit o.a Belcar, 24H Nurnburgring, en Spaanse en Italiaanse GT classes.
We wachten allemaal op ETCC.
RSR heeft zojuist trouwens aangekondigd geen FIA GT 2003 mod te maken wegens licensie problemen maar ze gaan een gecombineerde GT mod maken met wagens uit o.a Belcar, 24H Nurnburgring, en Spaanse en Italiaanse GT classes.
Trouwens als ik de FIA GT 2002 conversie speel en ik wil tijdens de race de pits in crasht het spel?!?! Niet echt fijn. tijdens trainingen doet ie het goed maar tijdens races gaat het fout. Iemand een oplossing?
Is er ook nog een manier om met meer dan 21 opponents te spelen? Als ik bij de 24hrs van spa wil rijden doen niet alle auto's mee, en dat is een beetje zonde.
Is er ook nog een manier om met meer dan 21 opponents te spelen? Als ik bij de 24hrs van spa wil rijden doen niet alle auto's mee, en dat is een beetje zonde.
[ Voor 4% gewijzigd door --JvL-- op 23-09-2003 16:11 ]
@Jan Zoepenman: Is die alfa challenge pic nu in F12k2 of F1C? Krijg hem zelf nl. nog steeds niet aan de praat.
btw. is iedereen al weer uitgekeken op deze goede sim? Deze draad is zo goed als dood
btw. is iedereen al weer uitgekeken op deze goede sim? Deze draad is zo goed als dood
Nee zeker niet. Ik speel nog steeds elke dag met de RH03 carset 
Maar iedereen is een beetje aan het wachten op de mods denk ik. Op de korte termijn (+/- 2 maanden) kunnen we wel wat mooie mods voor F1C verwachten: DTM 2002, ETCC 2003, F1 1994 en Prototype C
Kan niet wachten
Maar iedereen is een beetje aan het wachten op de mods denk ik. Op de korte termijn (+/- 2 maanden) kunnen we wel wat mooie mods voor F1C verwachten: DTM 2002, ETCC 2003, F1 1994 en Prototype C
Kan niet wachten
Damn dat is goed nieuws!! Ben heel erg benieuwd. Las dat ETCC al bijna klaar was maar dat ze een erg lange testperiode in gaan lassen omdat ze geen updates willen uitbrengen.
Heeft er btw nog iemand het zelfde probleem met die GT2002 mod (het crashen als je de pits inkomt?)
Heeft er btw nog iemand het zelfde probleem met die GT2002 mod (het crashen als je de pits inkomt?)
Verwijderd
Ja, goed nieuws in MOD land, er zitten echt een paar hele goede aan te komen, tsjek deze lijst vooral even:
http://www.teamspeedsims.com/F1/f1cmod.html
Ik zit met name uit te kijken naar de GTX5 Mod, als je ziet hoe die plaatjes eruit zien, dan belooft dat heel wat te worden:

Maar inderdaad ook de ETCC mod ziet er schitterend uit, ook de F1 1994, oh wat gaan wij verwend worden in de komende maanden.
http://www.teamspeedsims.com/F1/f1cmod.html
Ik zit met name uit te kijken naar de GTX5 Mod, als je ziet hoe die plaatjes eruit zien, dan belooft dat heel wat te worden:

Maar inderdaad ook de ETCC mod ziet er schitterend uit, ook de F1 1994, oh wat gaan wij verwend worden in de komende maanden.
Ja vooral de GTX5 en ETCC mod zit ik ook op te wachten. DTM2002 en SCR zijn ook wel leuk denk ik.
De GPL shifter gaat weer overuren maken in de donkere wintermaanden
De GPL shifter gaat weer overuren maken in de donkere wintermaanden
BTW, ik zie de laatste tijd meer night versies opduiken van circuits (Spa, A1-Ring & Imola). Wat vinden jullie van deze versies? Ik heb enkel Spa heel even geprobeerd tot deze vastliep op de Raidillon.
Niet echt mooi, veel te felle kleuren. Maar met een F1 ga ik ze sowieso niet eens proberen, misschien later wel met mods.
Waarom is 't trouwens zo jammerlijk stil rond de DTM mod voor f1 2002??
Echt zonde, als je die plaatjes ziet...

Ze willen m gewoon goed testen denk ik voor dat ie uitgebracht word.
Ondertussen wat pics van de Seat uit ETCC

Ondertussen wat pics van de Seat uit ETCC

Die komt heel binnenkort uit, maar niet meer voor F1-2002 maar F1C dacht ik
DTM mod bedoel je?
Hebben die lui geen forum??
http://www.scgtgermany.com/ is echt een inhoud-loze site, zou toch graag wat meer weten
Ennuh... sbdt.co.uk was een goed forum waar iedereen kwam, en alle mods aan de orde kwamen... waar kan je nou terecht voor algemeen mod-gelul internationaal?
Hebben die lui geen forum??
http://www.scgtgermany.com/ is echt een inhoud-loze site, zou toch graag wat meer weten
Ennuh... sbdt.co.uk was een goed forum waar iedereen kwam, en alle mods aan de orde kwamen... waar kan je nou terecht voor algemeen mod-gelul internationaal?
[ Voor 89% gewijzigd door Valentino Rossi op 23-09-2003 21:12 ]
Ja die zou eerst voor F1-2002 komen maar nu voor F1C.. dat is tenminste van wat ik uit deze thread kan opmakenValentino Rossi schreef op 23 september 2003 @ 21:09:
DTM mod bedoel je?
http://forum.racesimcentr...ad.php?s=&threadid=109655
edit: om een antwoord op je vraag te geven, bovenstaande link is hun forum en RSC (ook bovenstaande link) is nu the place to be
[ Voor 19% gewijzigd door kNarf_ op 23-09-2003 21:15 ]
Zeker niet jammerlijk stil! Die lui zijn keihard aan het werk om hem zeeer binnenkort te releasen!!Valentino Rossi schreef op 23 September 2003 @ 20:43:
Waarom is 't trouwens zo jammerlijk stil rond de DTM mod voor f1 2002??
Echt zonde, als je die plaatjes ziet...
Check deze pics

sorry voor eht verneuken v/d layout
Je bedoelt zeker opleuken!!!sorry voor eht verneuken v/d layout
O M G

Fab-U-Lous!
Hoe kom jij aan die pix dan
scgtgermany.com staat helemaal nix

Fab-U-Lous!

Hoe kom jij aan die pix dan
scgtgermany.com staat helemaal nix

De URL staat zelfs op de plaatjes volgens mij 
Trouwens op de forums van www.drivingitalia.net staan ook leuke dingen (o.a het RSR forum), en ik zie er ook steeds meer mensen komen die ik ken van de simbin forums.
Trouwens op de forums van www.drivingitalia.net staan ook leuke dingen (o.a het RSR forum), en ik zie er ook steeds meer mensen komen die ik ken van de simbin forums.
Verwijderd
Jep, er zijn heel veel mensen die toestromen tot de forums van Racing Sim Revolutions en Driving Italia, kewl om te zien.. dat mensen toch niet zonder games kunnen
Zeker niet zulke games!! Dit worden echt goeie mods! Heb ff de M3 mod eropgegooid maar die stelt dus nop voor heVerwijderd schreef op 24 september 2003 @ 19:10:
kewl om te zien.. dat mensen toch niet zonder games kunnen
hmm zie nu dit topic. Heb vroeger (lees: 4 maanden geleden) zelf auto's gemaakt voor GTR 2002-->( http://www.bhmotorsports.com/download/3418 is de mooiste )Sinds het sluiten van Simbin (terwijl ik in zuid frankrijk zat:( ) kan ik het echter niet emer zo volgen.
Blijkbaar is er een mod-conversie tool van f12002-->f1c99-02 en daarmee is de M3 mod gekopieerd maar die is bagger.
Wat is er verder voor F1C 99-02 in ontwikkeling qua mods?
Is de tobacco mod van R Hummerich al uit?
I wanna know!
Blijkbaar is er een mod-conversie tool van f12002-->f1c99-02 en daarmee is de M3 mod gekopieerd maar die is bagger.
Wat is er verder voor F1C 99-02 in ontwikkeling qua mods?
Is de tobacco mod van R Hummerich al uit?
I wanna know!
[ Voor 9% gewijzigd door sjaakaq op 24-09-2003 22:34 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Alleen van '99 is de tobacco carset op het moment beschikbaar (www.emacf1.com) de rest volgt denk ik later.
En voor aankomende mods moet je hier kijken:
http://forum.racesimcentr...isplay.php?s=&forumid=428
en misschien wel het beste modteam (maken ETCC en World GT mod)
http://www.drivingitalia....b08cd6b08fe1b&act=SF&f=50
En voor aankomende mods moet je hier kijken:
http://forum.racesimcentr...isplay.php?s=&forumid=428
en misschien wel het beste modteam (maken ETCC en World GT mod)
http://www.drivingitalia....b08cd6b08fe1b&act=SF&f=50
Ik vind M3 echt zo slecht nog niet.--JvL-- schreef op 24 September 2003 @ 22:23:
[...]
Zeker niet zulke games!! Dit worden echt goeie mods! Heb ff de M3 mod eropgegooid maar die stelt dus nop voor he
Hij rijdt best goed, en zeker niet makkelijk, online is iig dikke pret.
Dus ik vraag me af wat er zo slecht aan is?
Nou ten eerste is hij vele malen zwaarder voor je systeem, terwijl dat helemaal niet hoeft volgens mij. Ten tweede rijden die gasten elkaar gewoon van de weg! Niet echt realistisch. Het is meer een wedstrijdje wie ligt er het eerste naast dan wie finished er het eerste...
Daar komt bij dat ik de handling van de auto niet fijn vind, of dat zo hoort weet ik niet maar hij raced, voor mij, iig niet lekker.
GT2002 heeft dat trouwens ook dat die auto's vooral met de start onwijs tegen elkaar aan rijden. Komt dit doordat het een conversie is of zijn zowat alle mods zo? (vraag ik aan degene die F1-2k2 met mods spelen)
[ Voor 8% gewijzigd door --JvL-- op 25-09-2003 08:37 ]
Dat hij zwaarder is heb ik niet gemerkt, ook niet met full grid.
Enige wat M3 default aan heeft staan is Super High Physics rate, dus misschien dat dat het is.
Ik speel trouwens bijna alleen online, maar op Zandvoort vond ik de AI redelijk, terwijl hij op 95% v/d 120% stond.
Maar AI is volgens mij altijd een zwak punt geweest bij de EA F1 serie.
Er zijn wel verschillende updates hiervoor te downloaden.
Ik neem aan dat je met GT2002 die X-spec mod bedoeld? F1-2002 heb ik niet meer, maar ik kan me herinneren dat de originele mod beter was dan de conversie. Ik heb soms hele vage dingen met die X-spec, lelijk geluid bij m'n Ferrari's (grasmaaier), instellingen die niet gesaved worden etc... ik moet F1-2002 maar weer eens opzoeken alleen voor GT2002
Enige wat M3 default aan heeft staan is Super High Physics rate, dus misschien dat dat het is.
Ik speel trouwens bijna alleen online, maar op Zandvoort vond ik de AI redelijk, terwijl hij op 95% v/d 120% stond.
Maar AI is volgens mij altijd een zwak punt geweest bij de EA F1 serie.
Er zijn wel verschillende updates hiervoor te downloaden.
Ik neem aan dat je met GT2002 die X-spec mod bedoeld? F1-2002 heb ik niet meer, maar ik kan me herinneren dat de originele mod beter was dan de conversie. Ik heb soms hele vage dingen met die X-spec, lelijk geluid bij m'n Ferrari's (grasmaaier), instellingen die niet gesaved worden etc... ik moet F1-2002 maar weer eens opzoeken alleen voor GT2002
Dit topic is gesloten.