LoL, elke keer heeft ie weer wat gewonnen, we nomen hem dan ook niet voor niets 'alien'
Voor mij vannavond pas of zelfs morgen 
maar laat wel ff hoen hoe die is
maar laat wel ff hoen hoe die is
Don't dream your life, live your dream.
Volgens mij komt hij ook pas vanavond 
Maar ik ben vrij vandaag dus ik zal wel de hele dag F5'en op het RSR forum
Maar ik ben vrij vandaag dus ik zal wel de hele dag F5'en op het RSR forum
Even voor de mensen die de hele dag de F5 knop stuk zitten te rammen: Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat in ETCC de motor gestart wordt met: Jawel de F5 knop

oow damn was het maar 17:00 uur
lol--JvL-- schreef op 31 oktober 2003 @ 12:43:
Even voor de mensen die de hele dag de F5 knop stuk zitten te rammen: Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat in ETCC de motor gestart wordt met: Jawel de F5 knop![]()
![]()
Zo'n startknopje is leuk maar ik voel de eerste contactsleutel-mod al aankomen
Release 16:00 CET.
Stop maar met F5en
Stop maar met F5en
woohoo! 
23 minuutjes nog
Edit: Racesims portal is al traag zeg...
Edit2: 't is tijd...
23 minuutjes nog
Edit: Racesims portal is al traag zeg...

Edit2: 't is tijd...
[ Voor 55% gewijzigd door Valentino Rossi op 31-10-2003 15:58 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Nu nog even wachten
Moet niet heel lang meer duren
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Es ist da!
mirrortje
18 minuutje issie binnen
Edit: Ben nou niet meer de enige die 'm wil
84kb/s nu nog... 21 min.
Edit2: Holymoly... drie kwartier nu al
We gaan nog met een 64kb/s
Edit3:
Ik gok op 'n uurtje.. dan issie wel binnen
mirrortje
18 minuutje issie binnen
Edit: Ben nou niet meer de enige die 'm wil
84kb/s nu nog... 21 min.
Edit2: Holymoly... drie kwartier nu al
We gaan nog met een 64kb/s
Edit3:
Ik gok op 'n uurtje.. dan issie wel binnen
[ Voor 40% gewijzigd door Valentino Rossi op 31-10-2003 16:09 ]
Hij is uit 
Was volgens de teller nr 18 die hem downloade, maar dat kan met deze drukte ook best nr 180 geweest zijn
Downloadsnelheid is ook nog netjes, maar ben benieuwd voor hoelang.
Helaas moet ik over een uurtje weg, en ben ik pas rond 3 uur weer thuis, word dus morgen pas spelen
[edit]
3 zielen, 1 gedachte, maar ik heb wel meer getikt dan de anderen
Was volgens de teller nr 18 die hem downloade, maar dat kan met deze drukte ook best nr 180 geweest zijn
Downloadsnelheid is ook nog netjes, maar ben benieuwd voor hoelang.
Helaas moet ik over een uurtje weg, en ben ik pas rond 3 uur weer thuis, word dus morgen pas spelen
[edit]
3 zielen, 1 gedachte, maar ik heb wel meer getikt dan de anderen
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 31-10-2003 16:07 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
edit: te laat 
Ik heb wel een lekker mirrortje trouwens, 300k/s, nog 7 min
[ Voor 142% gewijzigd door kNarf_ op 31-10-2003 16:09 ]
Gelukkig had ik al eerder een mirrortje
nevermind... heb al een snelle gevonden... 7 minuti nogkNarf schreef op 31 oktober 2003 @ 16:06:
edit: te laat
[ Voor 17% gewijzigd door Valentino Rossi op 31-10-2003 16:15 ]
leek wel alsof we het erom dedenSpeedAddict schreef op 31 oktober 2003 @ 16:05:
3 zielen, 1 gedachte, maar ik heb wel meer getikt dan de anderen![]()
ging niet om je verhaaltje maar om die link waar we al maanden op wachten
*constant 158Kb/s is netjes.....*
Bwegh... download mislukt
Overnieuw dan maar
Edit:
Niet leuk
Meeste mirrors doen het niet, en áls ééntje werkt, duurt het 2 uur
Naja... wachten dan maar
Overnieuw dan maar
Edit:
Niet leuk
Naja... wachten dan maar
[ Voor 56% gewijzigd door Valentino Rossi op 31-10-2003 16:29 ]
Hij gaat hier nu met 65 kb/s maar ik ben benieuwd of ik het red voor 5 uur.
Dan ga ik naar huus. Als t niet lukt download ik m thuis nog wel een keertje.
kan echt niet wachten om m te spelen.
Dan ga ik naar huus. Als t niet lukt download ik m thuis nog wel een keertje.
kan echt niet wachten om m te spelen.
Noui ik heb het iig gered hier voor 5en...
ff cedeetje fikken en gauw..naar huis...
Verwijderd
goh, als ik dat nou eens eerder wist... maar jah, nu ben ik thuis en moet ik het met m'n zielige ADSL verbinding binnen halen op een max van 30 kb/s, het goede nieuws is, dat we over 2 uren wel eens kunnen gamen,
moet ik eerst maar weer Midnight Club spelen, whoopie
moet ik eerst maar weer Midnight Club spelen, whoopie
Welke mirror heb je gebruikt?Fox-Racing schreef op 31 oktober 2003 @ 16:42:
Noui ik heb het iig gered hier voor 5en...
Die gamigo is nu vooor de 2e keer mislukt
deze... http://www.tharollin.de/downloads/ETCC2003.exeValentino Rossi schreef op 31 oktober 2003 @ 16:48:
[...]
Welke mirror heb je gebruikt?
Die gamigo is nu vooor de 2e keer mislukt![]()
tussen de 144 en 165kb/s
Die doet 't niet meerFox-Racing schreef op 31 oktober 2003 @ 16:50:
[...]
deze... http://www.tharollin.de/downloads/ETCC2003.exe
tussen de 144 en 165kb/s
Ik ben even aan het proberen
Zal ook ff wat screens maken
Verwijderd
als je nou gewoon getright gebruikt, kun je van meerdere tegelijk downloaden, maar dat wisten jullie natuurlijk wel
Heb hem net een uur non-stop gespeeld, en OMFG hij is echt nog vele malen beter dan ik gehoopt had..
Hij voelt echt super realistisch aan en het geluid is echt fantastisch, net of ik echt op het circuit ben. Ik speel met shifter en clutch en met de bmw'tjes is dat echt dikke fun. Ook de schade is super, ik botste net met de zijkant tegen een Alfa aan en toen vloog m'n spiegel eraf
Ook leuk is de startknop voor als je motor is afgeslagen.
Snel weer verder spelen..
Hij voelt echt super realistisch aan en het geluid is echt fantastisch, net of ik echt op het circuit ben. Ik speel met shifter en clutch en met de bmw'tjes is dat echt dikke fun. Ook de schade is super, ik botste net met de zijkant tegen een Alfa aan en toen vloog m'n spiegel eraf
[ Voor 3% gewijzigd door kNarf_ op 31-10-2003 17:25 ]
Moet je je engine ook zelf starten in de pits? Want de startknop zou voor mij zinloos zijn, want ik heb geen koppeling op mn stuur, dus auto clutchkNarf schreef op 31 oktober 2003 @ 17:24:
Heb hem net een uur non-stop gespeeld, en OMFG hij is echt nog vele malen beter dan ik gehoopt had..![]()
Hij voelt echt super realistisch aan en het geluid is echt fantastisch, net of ik echt op het circuit ben. Ik speel met shifter en clutch en met de bmw'tjes is dat echt dikke fun. Ook de schade is super, ik botste net met de zijkant tegen een Alfa aan en toen vloog m'n spiegel erafOok leuk is de startknop voor als je motor is afgeslagen.
Nog 26 minuutjes...

Nee hoeft niet
Maar wel cool die nieuwe functies, zo is er ook een handrem en kun je met je lampen knipperen
Maar wel cool die nieuwe functies, zo is er ook een handrem en kun je met je lampen knipperen
Dat wordt een leuke finishkNarf schreef op 31 oktober 2003 @ 17:32:
Nee hoeft niet
Zal alleen nog leuk zijn als je ook een uitrijronde kreeg... of krijg je die?
En natuurlijk een outlap, en zelf je plekkie op de grid opzoeken
En nog 23 minuten...

Verwijderd
Is er van dit spel ook een demo verkrijgbaar kan op EA helemaal niets vinden.
Ik wil nl wel zeker weten of hij goed draait op mijn PC en of me momo force stuur goed werktt
Ik wil nl wel zeker weten of hij goed draait op mijn PC en of me momo force stuur goed werktt
Thnx voor de spiegel Fox-Racing.
Ik had t niet gered op mn werk voor 5en. Maar ik haal m nu wel lekker snel binnen.
Die startfunctie zal wel kewl zijn, voegt toch iets toe aan het realisme. Helemaal als je met koppeling en shifter speelt.
Ik had t niet gered op mn werk voor 5en. Maar ik haal m nu wel lekker snel binnen.
Die startfunctie zal wel kewl zijn, voegt toch iets toe aan het realisme. Helemaal als je met koppeling en shifter speelt.
woohoo! binnen!
Install ff aanzetten onder het eten (zal trouwens wel niet lang duren..)
En dan beeren als een idioot!
Install ff aanzetten onder het eten (zal trouwens wel niet lang duren..)
En dan beeren als een idioot!
Niet alle auto's staan standaard aan, maar ik kan het niet laten om ook ff in een Audi te rijden
Hmm ik heb hem lekker al vanaf 1 uur vanmiddag moet zeggen prima mod, sounds zijn amazing alleen wordt ik duizelig van die head movement lol. Straks even een online sessie op een uber server, 20 man, proberen
Zo even kijken of deze mod beter is dan GT2002 mod 
Ben bezig met install
Ben bezig met install
[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 31-10-2003 18:39 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
SUPER!
BMW ligt mij alleen niet zo.. maak veel slippertjes
Volvo is heerlijk gooien en smijten
Verwijderd
jongens, dit is in 1 woord geweldig, wat een feeling met het autootje.. I love it.
had wel een kleine opmerking, bleef een auto op de kop liggen, ongeveer de hele wedstrijd lang
had wel een kleine opmerking, bleef een auto op de kop liggen, ongeveer de hele wedstrijd lang
Nou ik heb m ook net gespeeld en hij is idd geweldig. 
Ik vind de Alfa erg lekker rijden.
De BMW ligt mij ook niet zo heel erg. De achterkant is me iets te onrustig maar ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt met de setup aan de gang ben gegaan.
Ik vind de Alfa erg lekker rijden.
De BMW ligt mij ook niet zo heel erg. De achterkant is me iets te onrustig maar ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt met de setup aan de gang ben gegaan.
JA alleen ik vind hem een beetje rijden als een baksteenValentino Rossi schreef op 31 oktober 2003 @ 19:40:
SUPER!![]()
geef mij die Honda maar
Lekker tussen door schjieten overal.
Hier wat pic's

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zitten er ook nog extra tracks in de mod?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Oschersleben en Donington die ook al in GTR zaten, maar dan geupdate. En Spa heeft de 2003 busstop. Maar Enna Pergusa en Anderstorp zijn in ontwikkeling dus die kunnen we over een tijdje verwachtenFuelke schreef op 31 oktober 2003 @ 19:54:
Zitten er ook nog extra tracks in de mod?
[ Voor 13% gewijzigd door kNarf_ op 31-10-2003 20:17 ]
Zijn er nog wat servers online met GOT people. Ik heb hem nu wat meer gespeeld, maar helaas gan de auto's weer te hard heb al 1.36.5 op Doni gezien
. Ik moet zeggen dat de mod er fantstich uit ziet en het gevoel van de auto's is ook ok alleen heb ik problemen met het gevol in het rempedaal. Maar dat zal wel het post GTR effect zijn.
Ik heb net ff alle auto's geactiveerd (behalve de Alfa van MS) en heb een race gedaan op Hockenheim.
Wat me opviel was dat 3 Autodelta Alfa's gewoon een klap sneller waren dan de rest.
Ik kwalificeerde me als 5e achter de 3 Autodelta's en Rydell, in mn Hondaatje. Natuurlijk lag ik na de start 1e
en dat hield ik tot 2/3e van de race vol, toen was mn linkervoorband al af (dat zegt de pitradio ook trouwens, had ik nog nooit gehoord). Ik ben 4e geworden achter de 3 Autodelta's. AI stond gewoon op 100%.
Maar wel lekker close racen iig. De AI is erg goed vind ik, ook de starts zijn vrij behoorlijk.
Wat me opviel was dat 3 Autodelta Alfa's gewoon een klap sneller waren dan de rest.
Ik kwalificeerde me als 5e achter de 3 Autodelta's en Rydell, in mn Hondaatje. Natuurlijk lag ik na de start 1e
Maar wel lekker close racen iig. De AI is erg goed vind ik, ook de starts zijn vrij behoorlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 31-10-2003 22:05 ]
Zo voor die gene die er geen genoeg van krijgen rondje Monaco

w00000t
Echt helemaal geweldig!! je voel gewoon het verschil tussen een voorwiel aangedreven en een achterwiel aangedreven wagen!!
Ook de graphics zijn super, bekijk deze shot maar eens van een vonkende alfa door de eau rouge:
Ook de graphics zijn super, bekijk deze shot maar eens van een vonkende alfa door de eau rouge:
mooi spel
(ok mod)
lekkr close racen
en de bmw breekt snel uit, die vergt een goede setup denk ik
lekkr close racen
en de bmw breekt snel uit, die vergt een goede setup denk ik
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 31-10-2003 23:28 ]
Bij het aanremmen vooral, dan is ie echt los van achteren
Hmm hier even wat richt tijden:
Magny Course:
1.49.0 | Alfa
1.49.6 | Honda
1.47.9 | BMW <-- Gillish
Oshers in de Regen
1.40.0 | Alfa
1.41.2 | Audi
1.41.6 | BMW
Donington
1.36.6 | A;fa
1.37.2 | BMW
Magny Course:
1.49.0 | Alfa
1.49.6 | Honda
1.47.9 | BMW <-- Gillish
Oshers in de Regen
1.40.0 | Alfa
1.41.2 | Audi
1.41.6 | BMW
Donington
1.36.6 | A;fa
1.37.2 | BMW
Wie heeft zijn Act-Labs shifter goed aan de praat gekregen? Je kan voor elke gear een knop instellen in de options, maar dan gaat hij niet naar neutraal als ik de bak in zijn neutraal zet.
Ook het programmaatje van de Act-Labs site biedt geen oplossing.
Ook het programmaatje van de Act-Labs site biedt geen oplossing.
En bij mij werkt ie weer niet 
Krijg een error na de install bij de Launcher als deze wat files gaat kopieren.
Zie ook dit topic: http://www.drivingitalia....x.php?showtopic=6525&st=0
Hopelijk komt er snel een fix voor...
Krijg een error na de install bij de Launcher als deze wat files gaat kopieren.
Zie ook dit topic: http://www.drivingitalia....x.php?showtopic=6525&st=0
Hopelijk komt er snel een fix voor...
Ik begin de mod steeds leuker te vinden. Ben normaal eenzitters gewend op de pc of Nascar-wagens, maar deze auto's hebben ook hun charme. Alleen... owww ik ben een zeikerd... waarom is de multiplayer nog zo bout. Geen dedicated servers.. ik weiger om tegen AI te rijden 
Het remmen is wel wennen. Pedaal bij GT2002 is veel 'langer', hier heb je al volle remdruk als je hem een beetje indrukt. Bij de handrem kan je wel de remkracht instellen, heb deze optie voor de gewone remmen nog niet gevonden.
Hopelijk is de dedicated server optie die simbin gaat bouwen een beetje compatible met mods en de gewone F1C, dan zie ik grootsche dingen gebeuren
Toet toet...
Het remmen is wel wennen. Pedaal bij GT2002 is veel 'langer', hier heb je al volle remdruk als je hem een beetje indrukt. Bij de handrem kan je wel de remkracht instellen, heb deze optie voor de gewone remmen nog niet gevonden.
Hopelijk is de dedicated server optie die simbin gaat bouwen een beetje compatible met mods en de gewone F1C, dan zie ik grootsche dingen gebeuren
Toet toet...
[ Voor 24% gewijzigd door Lister_Storm op 01-11-2003 05:04 ]
Ja, jammer van die multiplayer. Maar in feite is het al mogelijk door gewoon de mod naar Nascar Thunder 2004 te porten, die heeft immers een dedicated server optie. Balen dat dat spel niet in Europa verkrijgbaar is, anders zouden ze hem wel gebruiken denk ik 
M@D:The F1Ch engine, apart from some annoying little bug, lacks only for the absence of the dedicated server option. This is a topic that could be considered as the most important one in case we could decide to move to the next step of the engine, Nascar Thunder 2004.
Hmm ik moet zeggen als je de juiste mensen kent kan de online ervaring erg goed zijn. Wel of geen dedicated server.
Gisteravond ook nog ff de Civic geprobeerd..
Jezus, wat een auto!
Rijdt heerlijk, lekker smijten enzo
En het geluid bij het terugnemen van de toeren, als 'ie echt laag in de toeren zit vind ik geweldig
Of is dat bij alle auto's hetzelfde geluid
Jezus, wat een auto!
Rijdt heerlijk, lekker smijten enzo
En het geluid bij het terugnemen van de toeren, als 'ie echt laag in de toeren zit vind ik geweldig
Tja die tijd van Gillish, wat moeten we daar van zeggenparagon schreef op 01 november 2003 @ 00:03:
Hmm hier even wat richt tijden:
Magny Course:
1.49.0 | Alfa
1.49.6 | Honda
1.47.9 | BMW <-- Gillish
Oshers in de Regen
1.40.0 | Alfa
1.41.2 | Audi
1.41.6 | BMW
Donington
1.36.6 | A;fa
1.37.2 | BMW
Ik heb net ook ff MagnyCours geprobeerd in de Alfa; 1:49:6 in mn 2e flying lap.
Ginig niet slecht maar ik verremde me wel ff in Lycee.
Edit:
Na wat sleutelen aan de setup kom ik tot 1:48:575 in de Alfa.
Op de limiet rijden is echt leuk met dat ding, maar na een paar rondjes zijn je banden wel helemaal gaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Zamorano op 01-11-2003 13:56 ]
Helaas door een grote spin, en een grote aanvaring met vangrail 
moest ik achter aan beginnen.
MAar is er al iemand die een beetje goed met die BMW om kan gaan , want mij lukt het voor geen meter .
Voor een bocht moet ik hem goed houden anders vlieg ik de bocht uit
En na een bocht sta ik vaak achters tevoren ivm met iets teveel gas.
Daarom rij ik Alfa of Honda, want die Volvo rijd wel lekker alleen is net een tank.
moest ik achter aan beginnen.

MAar is er al iemand die een beetje goed met die BMW om kan gaan , want mij lukt het voor geen meter .
Voor een bocht moet ik hem goed houden anders vlieg ik de bocht uit
En na een bocht sta ik vaak achters tevoren ivm met iets teveel gas.
Daarom rij ik Alfa of Honda, want die Volvo rijd wel lekker alleen is net een tank.
Net ff online met een vriend geraced.
Magny Cours haal ik een 1:48.7 die vriend van me een 1:46.6...
Beide in de rode alfa, eerst had ik een zwarte alfa maar daar werkte de setup van de rode niet, dus ook tussen dezelfde merken onderling is er verschil.
Moet igg nog flink oefenen
/edit
Die zwarte heeft een 5-speed ipv. 6
Magny Cours haal ik een 1:48.7 die vriend van me een 1:46.6...
Beide in de rode alfa, eerst had ik een zwarte alfa maar daar werkte de setup van de rode niet, dus ook tussen dezelfde merken onderling is er verschil.
Moet igg nog flink oefenen
/edit
Die zwarte heeft een 5-speed ipv. 6
[ Voor 9% gewijzigd door Redje op 01-11-2003 16:32 ]
Heb ff alle tracks die ik had voor F1C ook in ETCC gezet 
Een gastoptreden van der Michael:

Starten zonder te kwalificeren

3 rijen dik aan de start

De Skoda's vliegen over de baan

In de greppel.
Een gastoptreden van der Michael:

Starten zonder te kwalificeren

3 rijen dik aan de start

De Skoda's vliegen over de baan

In de greppel.

Hmmm... Op Magny Course kom ik niet verder dan 1.49.402 met een Bmw... Morgen even gaan klooien met de afstellingen
Welke versie van de Ring is dat? Is dat die enorm lelijke beta die ooit eens is uitgekomen?
Nee, dit is de beta versie van die van Simbin (die nooit is uitgebracht)
Te vinden op http://www.xzibitaproject...t2002/fiagt2002xspec.html
Te vinden op http://www.xzibitaproject...t2002/fiagt2002xspec.html
[ Voor 19% gewijzigd door kNarf_ op 01-11-2003 23:55 ]
Het is idd de Simbin beta versie. Het is echt lekker close racen daar, met de AI ook.
Net in de 1e ronde een gevecht om de 5e plek met Pirro, Giovanardi en Schumacher. Pirro reed op kop maar we waren alledrie sneller. En toch kwamen we er niet echt langs.
Uiteindelijk vloog Giovanardi spectaculair van de baan door een inhaalactie van mij.
Helaas heb ik t einde van de race niet gehaald
Net in de 1e ronde een gevecht om de 5e plek met Pirro, Giovanardi en Schumacher. Pirro reed op kop maar we waren alledrie sneller. En toch kwamen we er niet echt langs.
Uiteindelijk vloog Giovanardi spectaculair van de baan door een inhaalactie van mij.
Helaas heb ik t einde van de race niet gehaald
Nee die is er niet.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:36:
Is er geen demo verkrijgbaar van F1 challenge 99-02?
Oi, die beta Ring is corrupt. Heeft iemand een werkende versie ergens op een server staan?
Er zitten trouwens al files voor een Valentino Rossi Civic in ETCC zie ikValentino Rossi schreef op 01 november 2003 @ 10:44:
Gisteravond ook nog ff de Civic geprobeerd..
Jezus, wat een auto!![]()
Rijdt heerlijk, lekker smijten enzo![]()
En het geluid bij het terugnemen van de toeren, als 'ie echt laag in de toeren zit vind ik geweldigOf is dat bij alle auto's hetzelfde geluid
![]()
Edit: Bewijs:

[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 02-11-2003 20:01 ]
Ik wil hem wel ff uploadenLister_Storm schreef op 02 november 2003 @ 18:19:
Oi, die beta Ring is corrupt. Heeft iemand een werkende versie ergens op een server staan?
edit: staat erop http://f1hq.racesimcentral.com/site/files/Nordschleife.rar
[ Voor 15% gewijzigd door kNarf_ op 02-11-2003 21:44 ]
En hoe krijg je nu de Ring in ETCC?? Ben niet zo'n ster in het aanvullen van m'n tracklijst
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
In het pregame menu van ETCC zit een handige import track functie 
Maar dan moet je hem wel eerst ff uitpakken en in je gewone Seasondata/Circuits zetten denk ik.
Maar dan moet je hem wel eerst ff uitpakken en in je gewone Seasondata/Circuits zetten denk ik.
Ik had het net gezien ja, thnx voor je reaktie nog!kNarf schreef op 02 november 2003 @ 23:37:
In het pregame menu van ETCC zit een handige import track functie
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
Kewl, Rossi roeleert, zal hem er ook even ingooien..kunnen we mooi kijken wie het duel gaat winnen:ZAMoRANo schreef op 02 november 2003 @ 23:56:
Voor wie graag de #46 Civic van Valentino wil....
Drop deze en deze file in de \F1 Challenge 99-02\ETC03SeasonData\Vehicles\PRO MOTORSPORTS directory en dan moet ie t doen.
[plaatje]
Schumi of De Dokter
Heeft iemand ook ervaringen met het spelen met een gamepad?? Als ik met mijn Thrustmaster Firestorm (DUAL analog) speel, stuurt hij wel heel erg abrupt.. Is beetje jammer, misschien moet ik toch eindelijk eens een stuurtje aan gaan schaffen. Maar met een gamepad gaat alles zo relaxt
Gister avond even flink geraced met wat vrienden, echt meesterlijk, zo'n treintje van auto's vlak achter elkaar. Alleen moet je even goed de rempunten van diegene voor je inschatten.
Hoe vaker ik ETCC speel hoe beter die wordt.
M'n snelst op Donington is 1:37.2, echter heb ik de chicane niet helemaal netjes genomen, maar een 1:37.5 is wel haalbaar als ik hem "normaal" neem
btw. je kan de donington.dat en oschers.dat files zo uit de dir v/d GTR2002 telemetrie halen zodat deze banen ook werken met de telemetrie van F1C.
Hoe vaker ik ETCC speel hoe beter die wordt.
M'n snelst op Donington is 1:37.2, echter heb ik de chicane niet helemaal netjes genomen, maar een 1:37.5 is wel haalbaar als ik hem "normaal" neem
btw. je kan de donington.dat en oschers.dat files zo uit de dir v/d GTR2002 telemetrie halen zodat deze banen ook werken met de telemetrie van F1C.
Hmm dan haal ik mugello.dat wel even blijft mjin favo baan. Gisteren een race gereden zat steeds met ongeveer 1 seconde verschil te battelen om plaats 1.
Mijn beste tijd in de race 1.57.4 en in qualli 1.57.1 3en dat allemaal in de BMW.
Woohoo!ZAMoRANo schreef op 02 november 2003 @ 23:56:
Voor wie graag de #46 Civic van Valentino wil....
Drop deze en deze file in de \F1 Challenge 99-02\ETC03SeasonData\Vehicles\PRO MOTORSPORTS directory en dan moet ie t doen.
[afbeelding]
Civic is mijn favo auto in de mod, en Vale is mijn favo eh.. naja, mijn favo
Vanaaf ff downen..
Voor de mensen die in een ETCC league willen meedoen:
http://www.sim-challenge.com
Ik heb me ook even aangemeld, zal wel compleet om de oren worden gereden maar het lijkt me wel een uitdaging
Ik heb me ook even aangemeld, zal wel compleet om de oren worden gereden maar het lijkt me wel een uitdaging
Hmm ja ik wil ook wel graag meedoen in een league maar om helemaal zoek gereden te worden is ook niet leuk.Redje schreef op 03 november 2003 @ 19:00:
Voor de mensen die in een ETCC league willen meedoen:
Geen interesse hier in een GoT league? Volgens mij zitten veel mensen hier rond hetzelfde niveau. Weet je ook een beetje met/tegen wie je rijdt.
Je moet ergens beginnen. 
Gaat ook om de fun factor, maar ik denk zeker met etcc dat de verschillen wat minder groot zijn.
Dus hoe meer NLers hoe leuker
Gaat ook om de fun factor, maar ik denk zeker met etcc dat de verschillen wat minder groot zijn.
Dus hoe meer NLers hoe leuker
Ja dat denk ik ook maar er zitten wel snelle mannen bij daar hoor.
k heb wel zin in een league maar ik weet nog niet of ik me daar inschrijf.
k heb wel zin in een league maar ik weet nog niet of ik me daar inschrijf.
Hmm ja een GoT league lijkt me wel erg cool. En dan rijden we op circuits als Zandvoort, Assen short, Spa en Zolder 
Ik ben zeker niet traag ofzo, maar om alleen maar tegen pro's te rijden lijkt me ook niet leuk, het gaat me vooral om de fun.
Post nog ff flink in dit topic zodat we op 1000 posts komen, heb deel 2 al gemaakt namelijk
Ik ben zeker niet traag ofzo, maar om alleen maar tegen pro's te rijden lijkt me ook niet leuk, het gaat me vooral om de fun.
Post nog ff flink in dit topic zodat we op 1000 posts komen, heb deel 2 al gemaakt namelijk
Weet het niet zeker maar misschien doet http://www.fscrl.com ook een etcc league. Alleen begint die nog niet zo snel. We kijken eerst naar de mogelijkheden en DTM komt er natuurlijk ook aan
Ik ben wel in voor een NL leage. Kunnen we eventueel ook meerdere mods gebruiken niet bij een geeft wat meer variatie.
Ja maargoed F1C is de enige goede mod voor F1C dus de keuze is op dit moment duidelijk.
Ik vraag me wel af bij Sim-Challenge.com of dat nog lekker gaat lopen als er nog meer mensen bijkomen, ze zitten nu al rond de 15 ofzo.
k heb eens F1C met 20 man online gedaan en das niet echt heel lekker hoor.
Ik vraag me wel af bij Sim-Challenge.com of dat nog lekker gaat lopen als er nog meer mensen bijkomen, ze zitten nu al rond de 15 ofzo.
k heb eens F1C met 20 man online gedaan en das niet echt heel lekker hoor.
Verwijderd
Ha neej, ik heb dus ook nog geen stuur, dus ik word al helemaal zoekgereden, zeker met ETCC wat dus helemaal voor geen meter werkt met een toetsenbord
[min of meer offtopic]kNarf schreef op 03 november 2003 @ 19:26:
Hmm ja een GoT league lijkt me wel erg cool. En dan rijden we op circuits als Zandvoort, Assen short, Spa en Zolder
kNarf heb jij inmiddels al een oplossing voor het probleem met dit spel en de Targa laptop?
[/min of meer offtopic]
MacBook Pro 14" 2021
He toevallig, vandaag heeft iemand een topic gepost op High Gear forum met hetzelfde probleem en in de laatste post zegt hij een oplossing te hebben 
http://dynamic2.gamespy.c...02083b1a4d9f62cd37e46c04a
http://dynamic2.gamespy.c...02083b1a4d9f62cd37e46c04a
Verwijderd
heeft iemand al perfecte instellingen gevonden voor een Thrustmaster dual Analog gamepad??
edit:
zoepenman kan ff geen stuur betalen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 19:54 ]
Dat zijn gave banen voor ETCC iig. Canberra, Hockenheim en de Nordschleife zijn ook heel gaaf met deze wagens IMO.kNarf schreef op 03 november 2003 @ 19:26:
(ff postboosten
Tja het is niet echt aan te raden met een gamepad. Je hebt zo weinig "travel" op je assen dat het doseren bijna digitaal is. Denk dat t verschil tussen stuur en gamepad groter is dan tussen gamepad en toetsenbord.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:50:
heeft iemand al perfecte instellingen gevonden voor een Thrustmaster dual Analog gamepad??
edit:
[ Voor 29% gewijzigd door Zamorano op 03-11-2003 20:03 ]
Verwijderd
ik ben ook wel in voor een GoT league, wil ook wel eens zien wat ik echt kan (of echt niet natuurlijk). Speel het namelijk niet heel heel vaak zoals anderen hier. Heb ik namelijk geen tijd voor, maar wie reageert er even op mijn vorige post
Een NL ETCC comp. lijkt me best wel leuk, alleen dan moeten er wel goeie afspraken gemaakt worden ivm stuurhulp en andere aids.
Dit topic is gesloten.