F1 Challenge 99-02 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Alle wagens, uit alle seizoens op screens vast gelegt + nog eens 25 extra Jos Verstappen screens -> ik heb ze ff op een klein siteje gegooit:
www.f19902.tk
Have fun (tzijn er veel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11
zo net weer even geraced met Dutch3men en nog paar mensen en was weer leuk :)
wederom gewonnen maar wat leuker was was feit dat dutch3men en ik stuivertje wisselden voor snelste rondentijd

hij sneller, ik sneller, hij sneller....ik sneller (en toen niets meer) :)
tijd was btw een 1.12.1 op Brazilie (geen hotlap van ofzo, just some info)

BTW>> netjes hoor Joss :)

ps>> F1 challenge rondentijden topic is weer open , met dank aan m@nic :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door yonexfreak op 28-06-2003 17:12 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
yonexfreak schreef op 28 June 2003 @ 17:12:
zo net weer even geraced met Dutch3men en nog paar mensen en was weer leuk :)
wederom gewonnen maar wat leuker was was feit dat dutch3men en ik stuivertje wisselden voor snelste rondentijd

hij sneller, ik sneller, hij sneller....ik sneller (en toen niets meer) :)
tijd was btw een 1.12.1 op Brazilie (geen hotlap van ofzo, just some info)

BTW>> netjes hoor Joss :)

ps>> F1 challenge rondentijden topic is weer open , met dank aan m@nic :Y)
Ja was erg geinig ja dat stuiverd je wissellen met de snelste ronde tijd. Jammer dat alleen mijn achterkant het telkens verkloote in de race anders had het nog een leuk gevecht kunnen worden tussen mij en Yonexfreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 00:30
Systeemeisen voor RVL:

Wymagania sprzętowe:
Procesor: Pentium III
500 MHz
Pamięć: 128 MB
Grafika: Zgodna z DirectX
16 MB
System: Windows 98/ME/2000/XP
Wymaga: DirectX 8.1
Dźwięk: Zgodna z DirectX
Napęd: CD-ROM 4x
HD: 1000 MB

Het is in het pools maar je begrijpt het wel. Dit zijn dus de minimale systeemeisen, je moet niet proberen om het spel op bovenstaande systeem te draaien (duh) want je komt volgens mij geen meter ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Hi-Sintar schreef op 28 juni 2003 @ 18:24:
Systeemeisen voor RVL:

Wymagania sprzętowe:
Procesor: Pentium III
500 MHz
Pamięć: 128 MB
Grafika: Zgodna z DirectX
16 MB
System: Windows 98/ME/2000/XP
Wymaga: DirectX 8.1
Dźwięk: Zgodna z DirectX
Napęd: CD-ROM 4x
HD: 1000 MB

Het is in het pools maar je begrijpt het wel. Dit zijn dus de minimale systeemeisen, je moet niet proberen om het spel op bovenstaande systeem te draaien (duh) want je komt volgens mij geen meter ver...
:? and your point is :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Systeemeisen F1 Career Challenge

hij gaf antwoord op een vraag die eigenlijk hier hoorde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 18:46:
[...]

Systeemeisen F1 Career Challenge

hij gaf antwoord op een vraag die eigenlijk hier hoorde....
ah ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-09 15:39
Dit kwam ik net tegen, en wil ik jullie niet onthouden:

Monte Carlo, ’88, the last qualifying session. I was already on pole and I was going faster and faster. One lap after the other, quicker, and quicker, and quicker. I was at one stage just on pole, then by half a second, and then one second…and I kept going. Suddenly, I was nearly two seconds faster than anybody else, including my teammate with the same car. And I suddenly realized that I was no longer driving the car consciously."

"I was kind of driving it by instinct, only I was in a different dimension. It was like I was in a tunnel, not only the tunnel under the hotel, but the whole circuit for me was a tunnel. I was just going, going – more, and more, and more, and more. I was way over the limit, but still able to find even more. Then, suddenly, something just kicked me. I kind of woke up and I realized that I was in a different atmosphere than you normally are. Immediately my reaction was to back off, slow down. I drove slowly to the pits and I didn’t want to go out any more that day."

"It frightened me because I realized I was well beyond my conscious understanding. It happens rarely, but I keep these experiences very much alive in me because it is something that is important for self-preservation."

Ayrton Senna

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Toch wel jammer dat ie in '94 om het leven is gekomen ;(, had ie het schumacher wat moeilijker kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

als je dat zo leest zat ie behoorlijk in een trance.

ik hoop niet dat ie daardoor omkwam

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

MUSTIS schreef op 29 June 2003 @ 16:56:
als je dat zo leest zat ie behoorlijk in een trance.

ik hoop niet dat ie daardoor omkwam
daardoor is ie ook niet omgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm volgens mij wordt er nu ook al online gecheat :(
Zon gast reed in Ferrari op de A1 ring in 59 sec!
En er stond steeds Ferrari_2002.hdv mismatch ofzow
Zou het mogelijk zijn in 59 sec of heeftie gewoon zijn hdv aangepast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
BigB schreef op 29 June 2003 @ 17:45:
Hmm volgens mij wordt er nu ook al online gecheat :(
Zon gast reed in Ferrari op de A1 ring in 59 sec!
En er stond steeds Ferrari_2002.hdv mismatch ofzow
Zou het mogelijk zijn in 59 sec of heeftie gewoon zijn hdv aangepast??
als iemand het voor elkaar krijgt om op een legale manier onder de 1minuut te komen dan is ie rijp voor een trofee :)

naar mijn id is dat onmogelijk...., dat gat is teveel en kan niet op normale rijstijl gewonnen worden (denk ik)

en opzich wees blij dat F1 het aangeeft dat er een HDV mismatch is, des te meer reden om die gasten te kicken ;)

enige wat irri is is als je een NOCD gebruik...dan denken dat gasten dat je spel illegaal is :(...terwijl je hem best legaal kan hebben en toch een NOCD kan gebruiken..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik ga niet dit hele topic doorlezen maar kan iemand ff kort vertellen hoe deze game is? Ik speel nu GP4 maar dat is naar mijn id toch wel erg onrealistisch. Zo heb je geen safety cars, is een impact in de banden hetzelfde als tegen een vangrail of muur, breken de onderdelen bij een crash precies mooi af, kun je zonder enige moeite full speed door een bocht als o rouge (weet niet hoe je het schrijft maar iig die mooie bocht op Spa), slijten je banden niet, hebben de tegenstanders geen pitstrategie, kunnen ook niet rijden, starten als een slak en ga zo maar ff een uurtje door. Echter ik heb ook wel eens F1 2002 gespeelt en wat me daar opviel was dat de racetracks nogal slecht waren. Is deze game een beetje realistich tov F1 2002 en GP4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Geloof me, hij is vele malen beter dan GP4. F1C is een sim; GP4 probeert een sim te zijn maar faalt daar jammerlijk in. Waarom iedereen de tracks in F1-2002/F1C zo slecht vind is me een raadsel. Gooi er bovendien wat mooie track updates overheen van SLN/Ayrton en GP4 kan al helemaal niet meer bijblijven met z'n uberlelijke textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
kNarf schreef op 29 juni 2003 @ 18:29:
Geloof me, hij is vele malen beter dan GP4. F1C is een sim; GP4 probeert een sim te zijn maar faalt daar jammerlijk in. Waarom iedereen de tracks in F1-2002/F1C zo slecht vind is me een raadsel. Gooi er bovendien wat mooie track updates overheen van SLN/Ayrton en GP4 kan al helemaal niet meer bijblijven met z'n uberlelijke textures.
OK thx :) Waarom die tracks zo nep lijken (in F1 2002 iig) is vooral omdat ze daar een stuk smaller waren dan in GP4 leek het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
De tracks van F1C en F1-2002 zijn volgens mij bijna gelijk, alleen is hier niks mis mee.

De banen zien eruit zoals ik verwacht dat ze eruit zien, dat hier en daar een bochtje niet helemaal klopt sja het zijn geen gps banen.
De physics van F1-2002 én helemaal F1C zijn gewoon beter dan GP4.
Plus dat je nog veel extra's krijgt, banden modelling, formation lap, veel mods etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Redje schreef op 29 June 2003 @ 19:32:
De tracks van F1C en F1-2002 zijn volgens mij bijna gelijk, alleen is hier niks mis mee.

De banen zien eruit zoals ik verwacht dat ze eruit zien, dat hier en daar een bochtje niet helemaal klopt sja het zijn geen gps banen.
De physics van F1-2002 én helemaal F1C zijn gewoon beter dan GP4.
Plus dat je nog veel extra's krijgt, banden modelling, formation lap, veel mods etc.
Die mods zijn idd erg cool. Ik hoop dat er ook een komt van mijn favoriete seizoen 1992. Die Williams van toen was gewoon erg mooi, vooral wat kleuren betreft. _/-\o_
Alleen ik vond F1-2002 wel een stuk slechter (meer arcade) rijden dan GP4 hoor, dus ik denk dat ik eerst ff een demo afwacht voor ik hem koop. Alleen dat geluid van GP4 is echt het brakste wat ik ooit heb gehoord. Als je vol op het gas gaat wordt het geluid zeg maar alleen hoger maar niet harder, en van dat terugschakelen en remmen hoor je al helemaal niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP4 is in imo totaal onrealistisch t.o.v. F12002/F1C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
haha net een race geprobeerd met 20 man. Het werd echt een zootje.

de 2e op de grid had een disconnect bij de start dus meteen een hele pile-up daar.
Ik weet niet hoeveelste ik ben geworden (2e uiteindelijk denk ik) maar ik denk dat we met F1C nog geen full-grid race moeten gaan houden. :D

BTW:
F12002 meer arcade dan GP4? Hmm ja meningen verschillen denk ik maar met F1C is er geen twijfel meer mogelijk. Die is echt steengoed qua physics. GP4 is gewoon een ontzettend slecht spel, daar is bijna iedereen die sims speelt wel over eens denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ok ik heb een beetje het topic gelezen en ik ga hem ook zeker (morgen maybe) kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Het is zeker een goedekoop, ik het spel het liefst als F1 2002 zoals het had moeten zijn +3 gratis goede mods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kutkip schreef op 29 June 2003 @ 20:10:
[...]

Die mods zijn idd erg cool. Ik hoop dat er ook een komt van mijn favoriete seizoen 1992. Die Williams van toen was gewoon erg mooi, vooral wat kleuren betreft. _/-\o_
Alleen ik vond F1-2002 wel een stuk slechter (meer arcade) rijden dan GP4 hoor, dus ik denk dat ik eerst ff een demo afwacht voor ik hem koop. Alleen dat geluid van GP4 is echt het brakste wat ik ooit heb gehoord. Als je vol op het gas gaat wordt het geluid zeg maar alleen hoger maar niet harder, en van dat terugschakelen en remmen hoor je al helemaal niks :D
De GTR2002 mod voor F1 2002 is echt bruut.
Ik neem aan dat deze er ook komt voor F1C met nog betere physics.

Ik snap alleen niet dat je F1-2002 arcade achtig vind... je moet echt flink trappen, sturen, corrigeren en af en toe wat raggen om een goede tijd er uit te persen. Bij GP4 is het zo "simpel" na 1 rondje heb je al het gevoel de auto onder controle te hebben...

btw. post eens wat tijden (zonder aids) van Magny Cours...
Na een paar rondjes haalde ik een 1:16.335 (alleen tc=low).
Kan zeker sneller maar ik heb nu geen referentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

voor ronde tijden, kan je kijken in het ronde tijden topic ;)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Oef! Zonet ff gespeelt op 1280x1024 en alles op het hoogst.
En het ziet er echt niet mooi uit :X
Ja de wagen is wel leuk, maar de effecten enzo zijn om te huilen.
Rijd je door de grind bak en zie je nergens grind omhoog spatten ?!
Geen rook van de banden ?! En de baan zelf ziet er ook gewoon niet uit.

Ik heb m'n instellingen meerder keren gecontroleerd maar het word er echt niet beter van :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Redje schreef op 29 June 2003 @ 21:42:
[...]

Ik snap alleen niet dat je F1-2002 arcade achtig vind... je moet echt flink trappen, sturen, corrigeren en af en toe wat raggen om een goede tijd er uit te persen. Bij GP4 is het zo "simpel" na 1 rondje heb je al het gevoel de auto onder controle te hebben...

Bekijk dit heb trouwens een 1:14.343 erop gereden.

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 29-06-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ah ik zie het... het rondentijden topic, ik d8 dat ie dicht was gegooid :X
Net een 1.15 gereden met nog veel marge, ik zal iig die 1:14 ff als referentie zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
M@NIC schreef op 29 June 2003 @ 22:03:
Oef! Zonet ff gespeelt op 1280x1024 en alles op het hoogst.
En het ziet er echt niet mooi uit :X
Ja de wagen is wel leuk, maar de effecten enzo zijn om te huilen.
Rijd je door de grind bak en zie je nergens grind omhoog spatten ?!
Geen rook van de banden ?! En de baan zelf ziet er ook gewoon niet uit.

Ik heb m'n instellingen meerder keren gecontroleerd maar het word er echt niet beter van :o
Aangezien ik je niet hoor over het rijgedrag van de wagens zal dat je niet veel interesseren en kun je misschien beter Race Driver proberen, die heeft immers super blitse graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
kNarf schreef op 29 juni 2003 @ 22:40:
[...]

Aangezien ik je niet hoor over het rijgedrag van de wagens zal dat je niet veel interesseren en kun je misschien beter Race Driver proberen, die heeft immers super blitse graphics!
:D Ik heb nog niet genoeg gespeelt om ook maar iets te zeggen over het "rijgedrag" :D
Maar bedankt voor de tip, zal het zeker doen! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 29 June 2003 @ 22:40:
[...]

Vrij vertaald:

Ga nou toch snel weg met je gezeur en ga zo'n stom arcade spelletje spelen als het je niet bevalt. :D

M@NIC, misschien is het handig om je kritiek met wat screenshots te onderbouwen en te vertellen welke settings je dan precies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

LOL kNarf :D

BTW...zet eens 6xAA en 16x Ansio aan... piep je wel anders :/
:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Redje schreef op 29 June 2003 @ 21:42:
[...]

Ja die mod heb ik er ook een tijdje op gehad. Die wagens rijden wel realistisch moet ik zeggen en het geluid is ook goed.

Ik heb gisteren F1-2002 nog ff gedownload om het uitgebreid te vergelijken met GP4. Na idd alle hulpjes uit te hebben gezet behalve TC op low speelde het idd wel redelijk. Ik heb aandachtig bekeken wat er nou mis was met dit spel; conclusie:
Het uitacceleren is gewoon super nep en onrealistisch. Als ik voor de helft op het gas ga staan maak ik al een 360 graden spin. Bij GP4 moet je gewoon ff liften en tegensturen, en als je echt te bruut op het gas gaat spin je natuurlijk ook. Echter op een recht stuk kun je in een keer vol op het gas zonder dat er iets gebeurt. Bij GP4 spin je dan wel. (ik heb het zelfs ff met enkele (oa. onboard) videos vergeleken en de reactie van GP4 is echt realistischer). Je kunt natuurlijk ook TC op high zetten maar dat is ook bagger. Ook bij het aanremmen breekt de auto vaak uit. De reden daarvan is mij compleet onduidelijk. Misschien rem ik dan al iets in de bocht maar dan zou hij natuurlijk gewoon moeten remmen en niet sturen maar blokkeren.
Bij het terugschakelen kun je als je niet oplet zo in z'n vrij of achteruit komen |:(
Als je in de bocht een beetje het gas erop houdt dan haal je in 90% v/d gevallen de bocht niet en als je crashed.... naja dat slaat gewoon echt helemaal nergens op. Je gaat meteen over de kop en alleen je wielen en spoilers kunnen eraf, en soms ga je door de grond of ga je door een gebouw heen. Nog twee kleine dingetjes; gras en grind rijden ook lekker, en de tracks zijn minder goed dan GP4. Ik hoop dat deze dingen grotendeels verholpen zijn in deze game.

En GP4 is idd ook niet echt goed. Veel te makkelijk en stuurt verschrikkelijk slecht.

[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 30-06-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Weet iemand toevallig hoe je een password op een multiplayer game zet ? Of misschien het max aantal spelers kunt instellen ?
Erg vervelend als je in een snelle ronde zit en iemand joined in een bocht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
M@NIC schreef op 30 June 2003 @ 16:57:
Weet iemand toevallig hoe je een password op een multiplayer game zet ? Of misschien het max aantal spelers kunt instellen ?
Erg vervelend als je in een snelle ronde zit en iemand joined in een bocht :|
Om max players inte voeren ga naar C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\Save\je naam en openen naam.plr en verander het getal wat hier achter staat Max MP Players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Bij het invoeren van de Server naam moet je op de witte balk in het midden klikken./ Er verschijnt een cursor en tadaa...password invoeren en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
De meeste punten die jij als niet-realistisch ervaart zijn dat imho juist wel.
Met een F1 met zoveel PK kan je echt niet ff vol op het gas...
Als hij snapped bij het aanremmen staat of je rem-balans niet goed (moet meer naar voren) of je hebt teveel overstuur.
Ook snapped de auto bij te snel terugschakelen, de meeste dingen zijn optevangen in de setup.

Maaruh als je tijdens het terugschakelen in zijn achteruit komt ben je imho wel een prutser ;) Je weet toch wel in welke versnelling je zit. :)
(dit kan je btw. aanpassen in PLR file, heet Autoreverse)

F1C heeft dezelfde dingen allemaal alleen heeft de auto oa. iets meer grip in de langzame bochten zodat de auto iets minder glijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

ok, nu kijk ik net ff wat plaatjes door die hier door iemand zijn gepost op een site, maar wat is dit?
let op bovenin: Time until pit closes.

Het lijkt op een opwarmronde of iets dergelijk...

Kan iemand mij zeggen wat dit is en hoe kan ik dit instellen in het spel zodat ik dit ook krijg?
ik ken dit niet namelijk...

plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://web79.s101.hosting.nl.nu/f1/jos19b.jpg

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op 30 June 2003 @ 18:01:
ok, nu kijk ik net ff wat plaatjes door die hier door iemand zijn gepost op een site, maar wat is dit?
let op bovenin: Time until pit closes.

Het lijkt op een opwarmronde of iets dergelijk...

Kan iemand mij zeggen wat dit is en hoe kan ik dit instellen in het spel zodat ik dit ook krijg?
ik ken dit niet namelijk...

plaatje:

[afbeelding]
kan je in je .plr veranderen, staat als het goed is ergens:

CURNT Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps
PRACT Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps
QUICK Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps
GPRIX Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps
CHAMP Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps
MULTI Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps
RPLAY Reconnaissance="0" // Reconnaissance laps

moet je die 0'en vervangen door 1'en et voilà

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
dat is de recon lap, ook in te stellen in je player file, je hebt dan 5 minuten om vanuit de pits naar de grid te rijden, daar te wachten op de formation lap (als je die ook aanzet) en dan te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
http://www.m4driving.sm/ op deze site zijn de williams en de prost uit 99 te vinden met tabak reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Oke met mijn huidige radeon 7000 is het niet meer te doen(2002 was goed te doen). Ik moet dus overschakelen op een andere videokaart.

Ik had een nieuwe radeon 9200 met 128 MB DDR in gedachten. Speelt iemand F1C met zo'n videokaart? en wat zijn de FPS die je haalt met een resolutie van 1024X768 met deze videokaart(als je met deze videokaart speelt dus). Ik heb de 9200 in gedachten omdat ik niet veel meer dan 100 euro kwijt kan.

overigens haalde ik FPS van 30-40 in F12002 met vrij veel details aan. met F1C haal ik nu de onspeelbare 20-30 FPS op mijn huidige radeon 7000.

Verder heb ik een athlon 1.4Ghz, 512 MB geheugen.

[ Voor 14% gewijzigd door Goldme op 30-06-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zo'n 9200 is een beetje zonde van je geld vrees ik.
Ik zou ff doorsparen voor een kaart die het spel echt goed kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Redje schreef op 30 June 2003 @ 17:42:
[...]

De meeste punten die jij als niet-realistisch ervaart zijn dat imho juist wel.
Met een F1 met zoveel PK kan je echt niet ff vol op het gas...
Als hij snapped bij het aanremmen staat of je rem-balans niet goed (moet meer naar voren) of je hebt teveel overstuur.
Ook snapped de auto bij te snel terugschakelen, de meeste dingen zijn optevangen in de setup.

Maaruh als je tijdens het terugschakelen in zijn achteruit komt ben je imho wel een prutser ;) Je weet toch wel in welke versnelling je zit. :)
(dit kan je btw. aanpassen in PLR file, heet Autoreverse)

F1C heeft dezelfde dingen allemaal alleen heeft de auto oa. iets meer grip in de langzame bochten zodat de auto iets minder glijdt.
Ik ga ook heel langzaam op het gas, maar in een bocht lijkt dat gewoon niet te kunnen, misschien kan ik de gevoeligheid van het pedaal nog iets aanpassen. En dat schakelen, dat doe ik dan denk ik idd te snel, dat is nog m'n GP4 rijstijl zeg maar :D , daarom schiet ie weg. Ga er toch nog maar even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 06:58
ZAMoRANo schreef op 30 juni 2003 @ 20:14:
Zo'n 9200 is een beetje zonde van je geld vrees ik.
Ik zou ff doorsparen voor een kaart die het spel echt goed kan draaien.
Koop een ati radeon 9500 128 MB, die kun je als een 9700 pro laten draaien :) scheelt je 140 euri ;)

Maar even over de realisme van het spel, en dan bedoel ik alleen even het weggedrag van de wagen. Ik heb het idee dat de auto te veel 'rolt', alsof je de anti-rollbar hardstikke slap hebt ingesteld. Ook lijkt het dat wanneer je stuurt, hij te laat reageert.. Is dit puur de afstelling van de wagen, of is dit gewoon brak gemaakt? Je kunt mij namelijk niet wijs maken dat een formule 1 wagen in het echt ook laat reageert met sturen, en dat de wagen over de lengteas rolt als een terrein-jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
De auto rolt volgens mij niet zoveel, maar de camera tilt wat mee, (zeg maar de hoofd beweging)misschien dat je dat ziet.
De auto stuurt gewoon zoals ie moet sturen, dus direct.
Kan aan je setup liggen, zachte veren ed. zorgen voor minder direct stuur gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 06:58
Redje schreef op 01 July 2003 @ 09:12:
De auto rolt volgens mij niet zoveel, maar de camera tilt wat mee, (zeg maar de hoofd beweging)misschien dat je dat ziet.
De auto stuurt gewoon zoals ie moet sturen, dus direct.
Kan aan je setup liggen, zachte veren ed. zorgen voor minder direct stuur gedrag.
Ah, ik heb die instelling idd ergens gezien, de mate dat het hoofd mee moet rollen. Dan zie ik dat denk ik :)

Ik zal eens proberen om de veren stugger af te stellen en de anti-rollbar stijver af te stellen, want ik vind de wagen laat reageren op mijn stuurbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
De default grip setup stuurt iig direct.
Als dit niet zo is dan is het misschien een controller setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13
Zo heb et spel dus eindelijk ook ff gespeeld, en na het instellen van me Saitek Force Feedback Wheel (Gemod naar een MS FF Wheel :p) Brak de hel los. Zooo eindelijk een lekkere F1 Racer, spel loopt stuk beter dan GP4, alleen wel jammer dat wanneer je langs de start rijdt en er 20 auto's in de pits zitten het beeld wat begint te schokken, maar dat zijn kleine aanmerkingen.

Ik zal zo ook ff proberen om wat leuke tijden neer te zetten, hoewel ik nog wel een probleempje heb met me FF, die werkt zeg maar naar buiten, als ik stuur naar links, gaat de FF steeds harder naar links trekken. Las dat iemand anders in dit topic hetzelfde had met F1 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Moet je de Force Feedback naar -100% zetten......had hetzelfde probleem. :)

P.S. Als die al op -100% staat, moettie uiteraard naar 100% ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
ik heb een radeon 9500 pro 128mb, maar kan niet echt zeggen dat het spel daarmee nou super draait
volgens mij had die engine toch wel wat beter gekund

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik heb zelf ook een Radeon 9500 Pro en draai alles max 1280x1024x32 met 4x AF, kan denk ik zelfs nog wel op 8x, en dan loopt het alles behalve schokkerig, alleen wanneer je b.v. in de replay alle 22 auto's tegelijk in beeld krijgt, misschien ff 3dmark draaien om te checken of je geen algemenere problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Zelfs op mijn Radeon 7500 Mobility (laptop) draait het spel goed!
1024x768x32 meeste settings op high!

op mijn Radeon 9700pro loopt het zelfs SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Hmm ik heb een beetje een probleem met m'n gas. Kheb een Saitek R4 Force Wheel, gemod naar een MS Force Feedback wheel om em werkend te krijgen onder XP. Wanneer ik in het spel bij controls kijk en een beetje m'n gas in druk zie je niets in die sliders links, pas wanneer ik em half in gedrukt heb schiet hij ineens naar boven. Oftewel, ik moet de hoeveelheid gas regelen met de 2de helft van mijn gaspedaal, iets wat nogal irritant is als je erg zachtjes een bocht door wil.

Ik moet nu TC op High zetten anders slip ik door elke bocht heen :/ Iemand een idee? Bij Spelbesturing in XP reageert het gas wel goed, en die ingame settings van sensetivity en deadzone lijken niet veel effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe kan ik dan zien of ik problemen heb met 3d mark? en welke versie moet ik daarvoor draaien?

ps. hoe verander ik de cam zodat ik die irritante helm-fout niet meer heb?
het gaat om tv-style cockpit cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Phusebox schreef op 01 juli 2003 @ 13:53:
hoe kan ik dan zien of ik problemen heb met 3d mark? en welke versie moet ik daarvoor draaien?

ps. hoe verander ik de cam zodat ik die irritante helm-fout niet meer heb?
het gaat om tv-style cockpit cam
Via Insert switch je naar TV cockpit, cockpit & hood cam.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lezen.... moeilijk...

hoe verander ik de cam... niet hoe verander ik van cam

ik heb dus het probleem wat velen hebben dat je door de helm heenkijkt bij de tv cockpit

maar goed ik heb de oplossing zelf al gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
heeft er eigenlijk iemand fatsoenlijke damage instellingen ?
want de standaard shit zuigt echt zwaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik vind dat je een lekkere feeling krijgt in de auto's! Vooral omdat je de wind lekker hoort suizen :) De snelheid etc is ook oke. Wat minder oke is, is dat het regent in de tunnel in Mornaco :X

lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik speel et nu een tijdje met toetsenbord maar dit begon ik toch behoorlijk zat te worden.
bij norrod heb ik toch maar de (voor mijn doen vrij dure) Logitech momo besteld. ik hoor hier goede dingen over en de reviews liegen er ook niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook besteld en ik verwacht hem vandaag of morgen binnen te hebben. Ik heb er ook veel goede dingen over gehoord. Maar is het wel te doen met toetsenbord? of helemaal niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. ziet er goed uit allemaal!
Ik ga mijn Logitecht GP stuurtje maar eens opzoeken, en dit spel kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 10:14:
Ik heb het spel ook besteld en ik verwacht hem vandaag of morgen binnen te hebben. Ik heb er ook veel goede dingen over gehoord. Maar is het wel te doen met toetsenbord? of helemaal niet. :?
Zou er niet aan beginnen, want dan valt het echt alleen maar tegen. Je merkt niks van het geavanceerde physics-model en de 'feedback' die je van de FF krijgt. Doe net als je voorganger met z'n post, koop een MOMO, is z'n geld meer dan waard!!! Ik weet in ieder geval dat ik er geen spijt van heb gekregen!!!!!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 04 juli 2003 @ 10:27:
[...]

Zou er niet aan beginnen, want dan valt het echt alleen maar tegen. Je merkt niks van het geavanceerde physics-model en de 'feedback' die je van de FF krijgt. Doe net als je voorganger met z'n post, koop een MOMO, is z'n geld meer dan waard!!! Ik weet in ieder geval dat ik er geen spijt van heb gekregen!!!!!
Ja maar aan de andere kant speel ik niet meer zoveel spellen op de PC. Dus om nou zo'n ding aan te schaffen. Er zijn wel heel wat mensen die online aan het racen zijn. Ik heb op andere forums leuke screenies gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Undeclinable schreef op 04 juli 2003 @ 10:27:
[...]

Mmmm... Ik heb al een stuurtje, nl een MS Sidewinder geval maar zonder FF. Is het dan de moeite een beter stuurtje met FF te nemen? Zelf vindt ik het stuurtje best OK maar hij is al oud (ik denk dik 4 jaar) en ik heb nog nooit FF-effecten gevoeld, alleen met de ps2 controller maar die trillen alleen maar, ik geloof dat FF wel een stuk beter is. Kan iemand mij vertellen wat je met die effecten precies voelt? Voel je de auto ook beter aan, waardoor je bv eerder kunt reageren/tegensturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je voelt met FF meteen wanneer je grip verliest en ook weer terugkrijgt ja.
Ik heb gister een race gedaan met wisselend weer, nou je voelt dan ook precies wanneer je gaat aquaplanen op je intermediates ;)

Ook wanneer je kerbstones raakt enzo natuurlijk, dat maakt het allemaal toch weer realistischer qua feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
Voor de mensen die een FF stuur willen kopen:

bij dixons hebben ze een aanbieding van een FF sidewinder stuur+microsoft gamepad(ook een relaxet ding) voor 89 euro.

Prachtige aanbieding dus. je kan via site of gewoon in de winkel bestellen, even in winkel aangeven dat je de aanbieding van internet bedoelt en je mag hem zo meenemen met een gamepad gratis erbij.

Volgens vele testen is deze stuur 1 van de beste. topproduct van saitek werd beter gewaardeerd maar die is duurder. FF voelt heerlijk aan met deze stuur en je kan dat ding heel goed vastzetten, er zit een lekker grote pedaaltje aan het stuur die dat ding rotsvast zet als je er tegenaan duwt. En omdat het een microsoft product is werkt het natuurlijk direct goed onder windows(hier XP).

edit:

artikelnummer is 7037322

en link is:
http://www.dixons.nl/Stor...besturing&prid=0007037322

[ Voor 16% gewijzigd door Goldme op 04-07-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Goldme schreef op 04 July 2003 @ 15:23:
Voor de mensen die een FF stuur willen kopen:

bij dixons hebben ze een aanbieding van een FF sidewinder stuur+microsoft gamepad(ook een relaxet ding) voor 89 euro.

Prachtige aanbieding dus. je kan via site of gewoon in de winkel bestellen, even in winkel aangeven dat je de aanbieding van internet bedoelt en je mag hem zo meenemen met een gamepad gratis erbij.

Volgens vele testen is deze stuur 1 van de beste. topproduct van saitek werd beter gewaardeerd maar die is duurder. FF voelt heerlijk aan met deze stuur en je kan dat ding heel goed vastzetten, er zit een lekker grote pedaaltje aan het stuur die dat ding rotsvast zet als je er tegenaan duwt. En omdat het een microsoft product is werkt het natuurlijk direct goed onder windows(hier XP).

edit:

artikelnummer is 7037322

en link is:
http://www.dixons.nl/Stor...besturing&prid=0007037322
Laat me raden, jij werkt bij dixons? ;)

Die Sidewinder stuurtjes zijn zowat de slechtste die je kunt kopen. Ze gaan erg snel stuk, de FF is ontzettend slecht en hij voelt erg plastic-achtig en goedkoop aan.
Ik heb veel stuurtjes in mn handen gehad en getest in een aantal sims maar die MS zou ik echt niet kopen, nog voor geen 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 10:38:
[...]

Ja maar aan de andere kant speel ik niet meer zoveel spellen op de PC. Dus om nou zo'n ding aan te schaffen. Er zijn wel heel wat mensen die online aan het racen zijn. Ik heb op andere forums leuke screenies gezien. :)
ik zit met hetzelfde, speel bijna nooit meer racespellen. maar dat komt juist omdat je altijd maar met et toetsenbord werkt.

op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken en een stevig bedrag uitgeven aan een apparaat wat dit soort spellen gewoon veel interessanter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ZAMoRANo schreef op 04 July 2003 @ 19:26:
[...]

Die Sidewinder stuurtjes zijn zowat de slechtste die je kunt kopen. Ze gaan erg snel stuk, de FF is ontzettend slecht en hij voelt erg plastic-achtig en goedkoop aan.
Ik heb veel stuurtjes in mn handen gehad en getest in een aantal sims maar die MS zou ik echt niet kopen, nog voor geen 30 euro.
hmm hier ben ik het niet mee eens...ik kan lezen en schrijven met mn Sidewinder stuurwiel (zonder FF)

heb ook vaak genoeg sturen in mn handen gehad en dit is 1 van de weinigen die ik zelf prettig vind....ok tis geen FF maja toen scheelde me dat zowat 200pieken :)

en heb tot nu toe nog geen 1 spel gehad die niet direct goed werkte met het stuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
yonexfreak schreef op 04 July 2003 @ 19:52:
[...]

hmm hier ben ik het niet mee eens...ik kan lezen en schrijven met mn Sidewinder stuurwiel (zonder FF)

heb ook vaak genoeg sturen in mn handen gehad en dit is 1 van de weinigen die ik zelf prettig vind....ok tis geen FF maja toen scheelde me dat zowat 200pieken :)

en heb tot nu toe nog geen 1 spel gehad die niet direct goed werkte met het stuur :)
ik denk ik ga dit spel is testen op mijn gloedje nieuwe systeem, zie signature.
alles op high zowel in het spel als drivers van ati.

wat denk je loopt het niet soepel :'(
ben ik te enthousiast of klopt er iets niet? :?

screenshot met alles op max:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/duncan/f12002.JPG

Ik ben er achter wat het was ik had "use vertical sync" aanstaan in 3d setup van f1 99-02. dat icm met de ati settings loopt dus niet zo lekker. :p

[ Voor 9% gewijzigd door duncanvdlinden op 04-07-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Tja, zelfs dat is niet voldoende :P
Maar komt ook omdat het niet een DX9 game is, EA/ISI liep altijd een beetje achter de graphics feiten aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
ZAMoRANo schreef op 04 July 2003 @ 19:26:
[...]

Laat me raden, jij werkt bij dixons? ;)

nee hoor, vond het gewoon een goede aanbieding.

Ik vind het stuur eerlijk gezegd gewoon goed, dat ding ligt perfect in de hand door de groeven. De forcefeedback vind ik zeer zeker goed, je voelt gelijk als de auto wegbreekt, de curbstones laten je stuur als een razende tekeergaan(zeer lekkere gevoel om die curbs zo hard te voelen) maar omdat je een goed grip hebt op het stuur blijft het goed in de hand ondanks het geweld.

Als je over dat plasticachtige uiterlijk valt(wat flink meevalt trouwens, dat ding is gewoon mooi) dan is dat natuurlijk je eigen mening maar ik ben niet bereid om >50 euro extra te betalen zodat het stuur beter aanvoelt op de plekken waar ik hem toch nooit vastpak. De plek waar je de sidewinder vastpakt is een lekker aanvoelende rubber(dat rode gedeelte) die veel grip biedt.

En ik basser het feit dat hij de beste FF effecten heeft op verscheidene tests uitgevoerd in zowel het verleden als nu(check google, op sidewinder review zoeken), ze geven allemaal aan dat de sidewinder 1 van de beste is. Saitek wordt meestal als betere aangewezen maar die is beperkt leverbaar(alleen online voor mij) en nog een stuk duurder.

Wat vind jij een goede stuur bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Is de MOMO Force wel in die tests opgenomen dan? Want die is toch echt een stuk beter hoor ;)
Ik weet niet of hij nog ergens verkrijgbaar is in Nederland, anders is de MOMO Racing ook wel een goed alternatief (is weliswaar iets minder maar nog steeds erg goed) Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je er voor over hebt, beide stuurtjes zijn een stuk duurder dan die MS, maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Wat ik klote vind van MS FFB Wheel is dat-ie geen shifter heeft, MOMO Force wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nog steeds niemand met goede damage settings?
want mijn wielophanging weerstaat nagenoeg alle crashes
en buigen doet ie al helemaal nooit...

ja damage multiplier staat op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja de MOMO's, vooral de Force zijn veel beter idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 07:26
Trouwens, kan je nu bij bv 9 ronden ook iedereen verplichten mistens 1 x te pitten.

Bij Race Driver is dit wel het geval en dat is kick. Dat je gewoon 1 x per wedstrijd naar binnen moeten ook al duren de wedstrijden maar 10 ronden.

Edit : Nog een vraag, als je nu in een multiplayer zit kan je dan ook bots toevoegen ?

*Ja, ik heb de openingspost gelezen, Ja ik heb ook een stuk van het topic doorgelezen*

[ Voor 13% gewijzigd door Maeslant op 06-07-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja, dat kon in F1-2002 ook al. Moet je gewoon fuel usage op x2, x3 o.i.d. zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
Postov schreef op 01 July 2003 @ 12:04:
Hmm ik heb een beetje een probleem met m'n gas. Kheb een Saitek R4 Force Wheel, gemod naar een MS Force Feedback wheel om em werkend te krijgen onder XP.
Ik heb zo'n zelfde stuurtje en draai om die reden multiboot (98SE en XP) om het stuurtje dus te kunnen gebruiken. Hoe heb jij hem gemod, want het lijkt mij ook wel wat om gewoon alleen Xp te kunnen gebruiken.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 16-09 13:11
Ik heb even een vraag over F1 Challenge.

Ik ben van plan om een game te hosten, maar door mijn router lukte dit niet helemaal.
Ook niet toen ik de poorten in had gesteld die in het boekje stonden.
Daarna heb ik mijn router ertussen uit gehaald, de game kwam wel in het lijstje te staan.
Maar de joiners konden niet connecten, heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad,
en heefte diegene het misschien ook opgelost zodat ie nu wel kan hosten?
Dan zou ik graag even willen weten..!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Session wel announced? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Laatst online: 22:26

me1299

$ondertitel

Heeft er iemand al een oplossing voor het eerder genoemde beeld flikker probleem? Ik heb hem net geinstalleerd, en wil hem spelen en zie constant het beeld flikkeren.

Ik heb al geprobeerd vsync aan te zetten maar dat helpt niet.

Ik heb een GF4 TI 4200

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
welke poorten moeten gemapt worden voor multiplayer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Het is me al gelukt, die ingebouwde firewall van XP zat weer in de weg :(
Maar als het goed is moeten deze poorten gemapped worden:

tcp: 34397,34396,34297
udp: 34397,34396

Dit staat in het boekje...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels ook in het bezit gekomen van F1 challange en wat een gruwelijke goed spel is het zeg. Hij loopt veel vloeiender dan F12002 en ziet er op de 1 of andere manier ook veel beter uit. De computer is een goeie tegenstander hij kan je echt onder druk zetten. Je ziet ze ook weleens niet meer van hun startplaats afkomen. Waardoor het nog realistischer wordt. Je merkt goed het verschil tussen het rijden over de ideale lijn en over het vuile gedeelte. Je wachten krijgt ineens onderstuur. Verder zijn de weersomstandigeheden realistisch genoeg. Dit spel is echt de moeite waard om te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Okee, ik ga een sessie hosten, alleen hoe zet ik er een wachtwoord op?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

SebaZ schreef op 30 June 2003 @ 17:40:
Bij het invoeren van de Server naam moet je op de witte balk in het midden klikken./ Er verschijnt een cursor en tadaa...password invoeren en klaar :)
Beter zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
The DenMan schreef op 08 juli 2003 @ 11:33:
Okee, ik ga een sessie hosten, alleen hoe zet ik er een wachtwoord op?
Afbeeldingslocatie: http://www.murchisons.net/f1/articles/password%20shot.JPG
Daar kun je het wachtwoord invullen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Is het iemand al gelukt om succesvol te hosten achter een router?
Ik zit hier achter een Draytek Vigor 2200E, maar nou kan ik niet hosten..
Is het iemand al gelukt? En welke poorten moeten er dan gemapped worden?

[ Voor 10% gewijzigd door Game-Freak op 10-07-2003 17:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Game-Freak schreef op 10 July 2003 @ 17:46:
Is het iemand al gelukt om succesvol te hosten achter een router?
Ik zit hier achter een Draytek Vigor 2200E, maar nou kan ik niet hosten..
Is het iemand al gelukt? En welke poorten moeten er dan gemapped worden?
nope mij ook nog niet :( en heb netjes bovenstaande porten gemapt..

to be continued....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op 10 July 2003 @ 20:14:
[...]
nope mij ook nog niet :( en heb netjes bovenstaande porten gemapt..

to be continued....... ;)
Ik kan gewoon hosten via mijn Draytek Vigor 2200E.
plaatje wat ik open heb staan.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/flipvlap/Pics/F1Challenge.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Phusebox schreef op 05 juli 2003 @ 13:36:
nog steeds niemand met goede damage settings?
want mijn wielophanging weerstaat nagenoeg alle crashes
en buigen doet ie al helemaal nooit...

ja damage multiplier staat op 100%
invulnaireble uit zetten :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ik zie dat er hier meer mensen aan het zoeken zijn naar een stuurtje.

Mijn vraag hierbij is die Thrustmaster F1 Force Feedback Racing Wheel een goeie? (is wel duur maar ik leg liever wat meer geld neer voor een echt goed stuurtje). Kep verder ook nog nergens gezien in het forum wat de ervaringen met deze zijn. Kep wel een review gezien waar die goed uitkwam.

De MOMO van logitec die de meeste mensen aanraden hier zijn volgens mij namelijk heel moeilijk zo niet onmogelijk nog te krijgen. Er is wel een mindere versie nog te krijgen. Maar ik krijg zelf het idee dat die wat minder goed is afgewerkt als zijn voorganger en als dat Thrusmatster stuurtje.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:35
Logitech MoMo Force is idd niet meer te krijgen.. (stuur met rode kast) :'(

Logitech heeft een wat goedkope versie gemaakt "MoMo Racing force"
die heeft plastic pedalen en shift flippers en pookje...

Ik heb zelf een Racing force gekocht na een flinke zoektocht door nederland
voor een MoMo force..zelfs wat zaken in Belgie...:(

Maar moet zeggen ik ben zeer tevreden met m'n Racing Force, stuurt goed
en wat ik zelf heel cool vind (en dat heeft de MoMo Force niet) is het kleine pookje
om mee te kunen schakelen...ideaal bij bijvoorbeeld GT/Lemans mods... :)

kortom ik vind niet dat je kan zeggen dat tie minder is omdat hij gewoon in een andere prijsklasse zit (toen ik hem kocht was tie €125 tegen €175 van de Force)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

kost nu iets meer dan €100 :)
hier tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Jongens bedankt voor jullie reakties,

maar ik ben toch nog benieuwd of iemand nog wat van die Thrustmaster F1 Force Feedback Racing Wheel kan zeggen. Die ziet er naar mijn geveoel toch wat beter uit, ok hij kost wat meer maar dat boeit mij niet zoveel.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik heb hem maandag ook maar gekocht. Ik moet zeggen dat ie een stuk beter is dan F1 2002, vooral het aantal fps dat een stuk hoger is, en kun je nu een knop instellen om hem in z'n vrij te zetten.
Het was wel een hele omschakeling voor mij want ik was GP4 gewend, en dat rijdt heel anders, maar nu gaat het eindelijk goed nadat ik een eigen setup gemaakt heb.
Maar ik wil mijn tijden wel eens met die van anderen vergelijken eigenlijk.. Er is geen apart rondetopic he? Hier zie ik ook niemand zijn tijden posten, maar ik post mijn tijd gewoon lekker hoor:
Silverstone: 1:24,897
Die tijd heb ik neergezet met de Williams van Juan uit 2002, zonder af te snijden. (er zijn nl twee stukken asfalt waarmee je de bocht kunt afsnijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kutkip schreef op 11 July 2003 @ 12:57:
Ik heb hem maandag ook maar gekocht. Ik moet zeggen dat ie een stuk beter is dan F1 2002, vooral het aantal fps dat een stuk hoger is, en kun je nu een knop instellen om hem in z'n vrij te zetten.
Het was wel een hele omschakeling voor mij want ik was GP4 gewend, en dat rijdt heel anders, maar nu gaat het eindelijk goed nadat ik een eigen setup gemaakt heb.
Maar ik wil mijn tijden wel eens met die van anderen vergelijken eigenlijk.. Er is geen apart rondetopic he? Hier zie ik ook niemand zijn tijden posten, maar ik post mijn tijd gewoon lekker hoor:
Silverstone: 1:24,897
Die tijd heb ik neergezet met de Williams van Juan uit 2002, zonder af te snijden. (er zijn nl twee stukken asfalt waarmee je de bocht kunt afsnijden)
Ik haal makkelijk een 1:22 met een simpele setup(grip setup met minder vleugel etc, geen demper veranderingen) en weinig rondjes, onder de 1:20 moet makkelijk kunnen.
Je moet gewoon meer pushen, dus ook op kleine stukjes gewoon ff gasgeven en remmen en niet uit laten rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Redje schreef op 11 juli 2003 @ 13:30:
[...]

Ik haal makkelijk een 1:22 met een simpele setup(grip setup met minder vleugel etc, geen demper veranderingen) en weinig rondjes, onder de 1:20 moet makkelijk kunnen.
Je moet gewoon meer pushen, dus ook op kleine stukjes gewoon ff gasgeven en remmen en niet uit laten rollen.
Toch wel met alle hulp uit behalve TC op low he? Hmm ik dacht dat dit toch best wel vlot was.. :)
Iig ik ga nog even wat proberen met de setup :)

edit-> Met die afstelling haal ik niet eens een lage 1;25'er :?

[ Voor 11% gewijzigd door kutkip op 11-07-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Woei de car set van Ralph Hummerich is uit met 2003 wagens.
Download het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 07:26
kNarf schreef op 06 July 2003 @ 10:41:
Ja, dat kon in F1-2002 ook al. Moet je gewoon fuel usage op x2, x3 o.i.d. zetten
Maar dan pit ik wel. Maar de rest van de auto's niet :s
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.