F1 Challenge 99-02 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.401 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:39
Oh oh, dan moet ik mijn tijd wel ff verbeteren :P
Zal ff de setup van Undeclinable proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm ja ik ga zelf ook nog eens proberen voor ik wat upload :D

eens proberen onder de 1:36:0xx te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb een 1:36.343 gereden op de Nurburgring met ABS:off en TC:High.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm 1:36:069 gereden net, volgende ronde 0.494 sec sneller in de tussentijd en toen was de benzine op, stotter stotter, pruttel pruttel (wel mooi gedaan trouwens, niet zomaar ineens stoppen zoals bij F12002) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben op het moment aan het racen op een server heet RSWalex,
no-aids : 1.33.8
tc high, en clutch: 1:33.425

-edit, ik host nu zelf, password = nice, doe mee als je zin hebt :), gamename: Senninha - tis nu 22:38

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb even een tabelletje online gezet.

Senninha zet ik erbij zodra ik de telemetry heb gezien van die 1:33:8xx ;) 1,5 sec sneller dan Undecipherable dus dat wil ik toch echt zeker weten.

Hier de tijden

Ik zal morgen nog wel wat dingen toevoegen zoals andere circuits enzo.

Hieris de telemetry van mn 1:36:069 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

pff ik kom ineens niet meer onder de 1:38:xxx terwijl ik het licht uit me ogen rij, snap er geen drol van :(

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GVD het mag gewoon niet zo zijn vandaag, net ook weer 7 tiende!!! sneller in het 1e tussenpunt!!! en dan spinnen in de Veedol.
Nou nieuwe poging dus: 5 tiende sneller in het 2e meetpunt, valt ineens mn controller weg in de laatste bocht.

pfff het is niet mijn dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb ook niet mijn dag :( . Kom nauwelijks onder de 1m37... :(

Senninha, zou jij eens een hotlap kunnen posten? Dan kan ik zien waar ik tijd verlies tov een echt snelle tijd..
B.t.w. diep respect voor jouw snelste tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
niet te geloven, 1:36:001!!! ik kap ermee voor vandaag. onder de 1:36 mag ik blijkbaar niet komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier is dan mijn telemetry, het duurde ff want die 1:33.8 lukte tijdelijk niet meer met no-aids, maar na een tijdje is ie kwam er ietse pietsies een betere tijd uit :). Alleen ik snap iets niet, ik rij met no-aids, en mechanical failures on, en toch in de telemetry staat dat ik iets met remmen aids ofzo gebruik, alhoewel dat niet het geval is, klopt niet helemaal denk ik :)

Hotlap no aids 1:33.775 < rechter muis klik/save as, anders werkt ie niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Dat probleem heb ik ook, zie 1 van mijn vorige posts. Beetje raar allemaal :(

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje wazig, kheb net geprobeerd met meer brake duct te zetten, maar dat was het ook niet, maar toen ik in de lap van zamarano keek, had hij niet die brake aid aan staan, zal wel een bug zijn, lekker wazig weer :) Die telemetry is zowieso al buggy, moet je eens proberen op canada, de track layout in het spel is gewijzigd, maar de telemtry is niet geupdate, tis nog de oude van F12k2, de hairpin is naar voren in F1C, maar dat ding denk dus telkens dat je afsnijdt, want in het oude spel was de hairpin verder ;). Dus je kan nooit een valid lap zetten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heb het spel sinds gister. Hele avond gecrossed en kwam toch een paar bugs tegen:

- Erratic stuur beweging: Soms als je een curb of iets anders raakt, gaat je stuur plotseling geheel de andere kant op in het spel. Dus ik heb m'n stuur naar links, maar in het spel in dit opeens rechts, als ik dan het stuur beweeg is het weer weg.

- Shift bug: Soms bij het opschakelen gaat de shifter compleet in de stress, als ik 1x opschakel, schakelt het spel 2x op en 1x down, kost je tijd. (Zat ook in F1-2002)

- Helm bug: Bij de TV cockpit zie ik een gat in de helm van de rijder.
Dit is simpel op te lossen door de camera te verhogen in de PLR file.

Buiten dit is het een zeer geslaagd spel, het geluid is super, physics net wat beter dan F1-2002. Zelfs met TC aan is het pittig.

Lager dan een 1:37.5 kwam ik gister niet op Nürburg, je kan ook niet volgas die S-bocht omhoog zoals F1-2002, mijn auto breekt dan compleet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Redje schreef op 27 June 2003 @ 10:30:
- Shift bug: Soms bij het opschakelen gaat de shifter compleet in de stress, als ik 1x opschakel, schakelt het spel 2x op en 1x down, kost je tijd. (Zat ook in F1-2002)
Is het niet zo dat je em op automatisch schakelen hebt staan? Als je dan opschakelt en die automatische bak doet dat ook net een fractie eerder, dan schakelt ie dus 2x op en de automatische bak corrigeert dat dat door nog een keer terug te schakelen naar de goede versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Nope ik heb alles uit behalve Tc op low en no damage.
Met F1-2002 had ik dit ook, m'n stuur is een oude Wingman Formula Force, maar die werkt opzich perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb USB MS FF, totaal geen problemen..

(en ben nog nooit zo gefrustreerd geweest als bij deze game.. niet te geloven dat je 1.1 seconde onder je tijd zit en dan SPINT bij het uitgaan van de chicane. echt ongeloofelijk. *VLOEK* *VLOEK*)
:D

[ Voor 72% gewijzigd door FoggyFreek op 27-06-2003 11:23 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ja hoor, ik heb me tijd verbeterd, zit nu op een 1:35:686

1:35:686

en Senninha hoe krijg je het voor elkaar om die voorkant zo laag bij de grond te krijgen? Ik heb de ride hight op 1,5 cm (zo laag als mogelijk dus), maar als ik op de tel. file van je kijk, zit je vaak nog een cm lager dan mij.

Zou je als je dat wilt anders je setup is kunnen posten, zodat ik kan zien wat je anders hebt afgesteld en of dat het verschil is??

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Redje, geen enkele bug wat je beschrijft ben ik ooit tegen gekomen... :?

Legaal/WareZ?
Reïnstall geprobeerd?

Ik had bij eerste install dat hij de bomen bij oude Hockenheim circuit niet weergaf. Moest ik track opnieuw laden voordat ik ze wel zag.
Bij het testen van 360 Challenge in F1C ging er iets fout waardoor in spel opnieuw moest installeren.
Nu ineens is die bug weg :o

Nja..misschien een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Hmzzz Redje, ik heb ook dat stuur en heb nergens problemen mee onder Windows XP

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
SebaZ schreef op 27 juni 2003 @ 11:32:
Redje, geen enkele bug wat je beschrijft ben ik ooit tegen gekomen... :?

Legaal/WareZ?
Reïnstall geprobeerd?

Ik had bij eerste install dat hij de bomen bij oude Hockenheim circuit niet weergaf. Moest ik track opnieuw laden voordat ik ze wel zag.
Bij het testen van 360 Challenge in F1C ging er iets fout waardoor in spel opnieuw moest installeren.
Nu ineens is die bug weg :o

Nja..misschien een idee...
Legaal met no-cd.
Zal eens proberen zonder.

Maar het kan best wezen dat het m'n stuur is. (maar dat zou ik vreemd vinden aangezien Race Driver het wel normaal doet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Als je stuur het normaal doet in Race Driver dan issie inderdaad kapot :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Mijn oude Thrustmaster Formula1 (non FF) heeft een brakke terugschakel knop. Af en toe werkt ie niet en af en toe pakt ie twee versnellingen tegelijk. Echt superfrustrerend.
Maar die bug van jou klinkt wel erg vreemd, zal nog best eens aan je stuurtje kunnen liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

btw, al die ronde tijden op de nurburgring, worden die gereden op de 2002 layout??
Of de oude?
scheelt nogal wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

allemaal op de 2002 layout.

Maja anders had je geen tijden van in de 1:35 gehad maar ergens in de 1:18 gok ik zo.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als ik thuiskom ga ik ook de telemetry van Senninha eens analyseren >:)
Zou je zo vriendelijk willen zijn je setup met ons te delen? Ben wel benieuwd.

Ik weet dat ik met mn huidige setup lage 35-ers kan halen maar de 1:33 ga ik niet halen met wat simpele aanpassingen.

@Redje: Ik denk dat je problemen (behalve de helm-bug, die ook niet echt heel hinderlijk is) eerder aan je stuurtje(/andere hard- of software) liggen dan aan het spel zelf.
Ik heb hetzelfde stuurtje ook en ik heb echt nergens last van. Ik schakel ook volledig handmatig maar het gaat altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:04
SebaZ schreef op 27 June 2003 @ 11:46:
ROFLMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 27 juni 2003 @ 12:12:
Als ik thuiskom ga ik ook de telemetry van Senninha eens analyseren >:)
Zou je zo vriendelijk willen zijn je setup met ons te delen? Ben wel benieuwd.

Ik weet dat ik met mn huidige setup lage 35-ers kan halen maar de 1:33 ga ik niet halen met wat simpele aanpassingen.
Datzelfde gevoel heb ik ook, ik heb al op een split-tijd gezeten die uitzicht gaf op een hoge 34'er, maar uiteraard die *$&-chicane die dwarslag. Een 33'er gaat me alleen met deze setup niet lukken.

Waarschijnlijk heeft Senninha een [olav mol-style]ultra-softe[/olav mol-style] suspensie en de laagste ride height. Of niet Senninha? :?

Als ik zijn lap met die van mij vergelijk, zie ik dat hem bijhou tot het eerste rechte stuk na die serie langzame bochten, die laatste langzame bocht, opkomend naar het rechte stuk, verlaat hij veel eerder. En ook de S-bocht neemt hij bijna vol-gas, eventjes maar liftend van het gas.........lukt me ook niet. Blijven oefenen dan maar :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure why not :), hier zijn er twee, 6 is voor met tc, 7 is voor zonder aids, maar vica versa is ook mogelijk lijkt me. 7 zou iets beter moeten zijn, maar dat hoeft ook perse niet echt ;)

Setup Ferrari 2002 - 6

Setup Ferrari 2002 - 7

GL :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zijn lap met die van mij vergelijk, zie ik dat hem bijhou tot het eerste rechte stuk na die serie langzame bochten, die laatste langzame bocht, opkomend naar het rechte stuk, verlaat hij veel eerder. En ook de S-bocht neemt hij bijna vol-gas, eventjes maar liftend van het gas.........lukt me ook niet. Blijven oefenen dan maar
Volgens mij kan je die snelle uphill chicane ook beter niet volgas nemen, want je verliest dan teveel tractie omdat iig met mijn setup de wagen nog te instabiel is, misschien dat je em zelfs in de vijfde kan nemen, en dan rond de 270 kmp/h kom je eruit, das beter dan proberen in versnelling zes en met 250 eruit, omdat je wagen begint te zwieberen, dat heb ik meestal ;).. Iig ff door oefenen en je bent er zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
De Veedol is die trage chicane vlak voor de pitsingang hoor :) Daar ga je niet met 250km/u doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha sorry, damn im stupid, ff de goede naam zoeken :D,,... hmm blijkbaar heeft die geen naam

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Holy shit, wat een waanzinnig goede car setup zeg!! Met die Setup Ferrari 2002 - 6 heb ik meteen een 1m35.843 neergezet. En er zaten zelfs wat foutjes in :). Btw ik rij met TC=low en ABS=off en de rest ook off.
Zal m'n hotlap en telemetry zo ff posten
Kan iemand mijn hotlap voor me hosten? Als ik em hier ga hosten gaan mijn huisgenoten zeiken dat de verbinding traag wordt.. (upload slipt hele verbinding dicht..)

[ Voor 40% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 27-06-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
SebaZ schreef op 27 juni 2003 @ 11:46:
Best moeilijk om voor te stellen dat het misschien een driver probleem kan wezen zeker... :z

Buiten dit gebruik je in Race Driver niet half zo intensief je stuur.
Gas hou je bijna altijd al ingedrukt, en sturen doe je ook met minder correcties...

Maarja dat wist jij natuurlijk allemaal al :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die snelle S-bocht neem ik ook bijna volgas, even liften in het begin en in z'n 5 erdoorheen.
Dan aan het einde in zn 6 met 275kp/h eruit.

Ik denk dat ik wat verlies in de 2 bochten erna. Mijn setup is ook vrij zachtmaar waarschijnlijk kan het nog wel iets zachter en ook wat lager.

Die trage chicane kun je vrij laat remmen (op 70m ongeveer lukt nog wel) en dan de eerste curbstone aan de linkerkant wat raken, en pas volgas geven als je weer recht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 27 juni 2003 @ 13:16:
Holy shit, wat een waanzinnig goede car setup zeg!! Met die Setup Ferrari 2002 - 6 heb ik meteen een 1m35.843 neergezet. En er zaten zelfs wat foutjes in :). Btw ik rij met TC=low en ABS=off en de rest ook off.
Zal m'n hotlap en telemetry zo ff posten
Kan iemand mijn hotlap voor me hosten? Als ik em hier ga hosten gaan mijn huisgenoten zeiken dat de verbinding traag wordt.. (upload slipt hele verbinding dicht..)
Ik heb nu al zin om die setup thuis eens te gaan proberen. Ik zag wel dattie asymmetrisch is.......buiten de camber om, is alles bij mij symmetrisch, weet er veel te weinig vanaf om daarmee te gaan prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 27 June 2003 @ 13:26:
Die snelle S-bocht neem ik ook bijna volgas, even liften in het begin en in z'n 5 erdoorheen.
Dan aan het einde in zn 6 met 275kp/h eruit.

Ik denk dat ik wat verlies in de 2 bochten erna. Mijn setup is ook vrij zachtmaar waarschijnlijk kan het nog wel iets zachter en ook wat lager.

Die trage chicane kun je vrij laat remmen (op 70m ongeveer lukt nog wel) en dan de eerste curbstone aan de linkerkant wat raken, en pas volgas geven als je weer recht staat.
Ik ga in die sneller S bocht met de 5 in en en dan even liften dan gas en voor de volgende bocht zit ik in de 7 en schakel ik terug naar de 2. En dan die volgende bocht eerst even liften, en als je iets over de helft zit geef ik gas, en als ik eruit kom zit ik al in de 3de versnelling.

Oh en [J.d.I.] DirtyHarry check je mail.

[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 27-06-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik denk dat je wat naar mijn hotmail adres hebt gestuurd, die is gedisabled :)
Stuur maar naar rob_ebeling@bigfoot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Zou Senninha misschien een klein n00b handleidingetje kunnen maken over hoe je een goede car-setup maakt? waar je op moet letten? ik rijd met die setup 1.33.890, geweldig hoe de neus 'duikt' en de geweldige hoeveelheid grip die je hebt. (anti roll bars?). Pleeeaaase ? krijg je van mij een koekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Heeft iemand telemetry en setup van australie? die track ken ik helemaal, op alle F1 spellen die ik gespeeld heb was dit de eerste race en traditioneel rij ik altijd australie als eerste dus ken ik deze track van binnen tot buiten.

Wat zijn jullie snelste tijden daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 27 June 2003 @ 14:16:
Zou Senninha misschien een klein n00b handleidingetje kunnen maken over hoe je een goede car-setup maakt? waar je op moet letten? ik rijd met die setup 1.33.890, geweldig hoe de neus 'duikt' en de geweldige hoeveelheid grip die je hebt. (anti roll bars?). Pleeeaaase ? krijg je van mij een koekje
Dit belooft wat!!! AARRGGHHH!!! Moi wants to go home! :) Must.....finish.....work......then......drive.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

aha, we gaan eens een andere baan proberen, vanavond, vanavond. nu eerst leren foggy.. kom op.. zet jezelf ertoe.. ARGH, zo verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

1.17.203 haal ik nu in spanje

1.07.060 haal in in oostenrijk a1 ring

is er nou een wedstrijd voor die nurenberg ring ?

ik ben makkelijk sneller dan jullie 1.34

[ Voor 83% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 15:46 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 15:28:

Dan denk ik dat je het topic iets beter moet doorlezen :) Sneller dan de meeste ja......niet DE snelste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
zo mn 1e ronden gehad op duitsland met als tijd een 1.35.870 maar kan cker nog 6/10e vanaf (verklootte het in laatste bocht :()

Telemetrie lap van YF

edit>> tijd verbeterd naar een 1.34.988 :) (zie nieuwe lap)

[ Voor 14% gewijzigd door yonexfreak op 27-06-2003 16:20 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vergeet niet, Nurenberg 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak

ook wel ffies bewijzen met of LAP files OF VCR ;) :)

* yonexfreak is niet ongelovig maar wil wel graag bewijs zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

zelfs als ik ze nog heb die files ben ik te lui om ze online te zetten :P ik wil heus wel tegen je racen online :P dan merk je het wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb nog steeds last van haperende graphics.. Ik heb detail level van alles iets lager gezet. Nu draait ie makkelijk 80+ fps. Maar af en toe stottert het beeld gewoon even. Echt heel erg vervelend.
Weet iemand hoe/of dat te fixen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 16:04:
zelfs als ik ze nog heb die files ben ik te lui om ze online te zetten :P ik wil heus wel tegen je racen online :P dan merk je het wel >:)
lui kreng :P

en ik wil best x online tegen je racen...:) (geloof dat dutchmen dan ook wel meedoet ;))

maybe x got race houden?

btw>> ik wil wel nu opgenomen worden op die website >:) (lapchart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BruceLee schreef op 27 juni 2003 @ 16:04:
Lekker geloofwaardig.

Als je echt wil laten zien dat je snel bent moet je toch je telemetry uploaden.
Anders gelooft geen hond je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58
Is het bekend of die career mode ook nog op de pc komt. Lijkt me dan nog wel leuk om dat te kunnen, ik heb alleen geen zin om er een console voor te kopen. Ik heb al hier in het topic gezocht en gegoogeld (mag er geen werkwoord van maken, maar het is zo makkelijk) maar kon er geen duidelijk antwoord over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

als je dit topic door had gelezen had je het antwoord gevonden, dus schijnbaar niet goed genoeg gezocht ;)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Goldme schreef op 27 June 2003 @ 14:30:
Heeft iemand telemetry en setup van australie? die track ken ik helemaal, op alle F1 spellen die ik gespeeld heb was dit de eerste race en traditioneel rij ik altijd australie als eerste dus ken ik deze track van binnen tot buiten.

Wat zijn jullie snelste tijden daarop?
zonet een 1.32.002 gereden, kan nog veel sneller.. en jij ?

correctie, zit nu op de 1.30.499 (zal morgen even een tel lap hosten

[ Voor 8% gewijzigd door FoggyFreek op 27-06-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Op Nurburgring net een 1m34.532 gereden. Maar kan nog sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ARGGGHHH net 1s sneller dan mn snelste tijd tot nu te (1.34.998) en had dus onder de 1.34 kunnen komen totdat die #$#chicane :( :(

grrr tis toch verdomd lastig om die ene ultime ronde te rijden zonder fouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Vanavond niet vergeten, op RTL5 om 22:30. Kunnen we zien hoe zij de bochten nemen :P
Ik zie trouwens dat ze onder de 1m30 rijden in de 1e kwalificatie, dat zijn wel :9~ tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

die tijden zijn in spel ook haalbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 17:23:
die tijden zijn in spel ook haalbaar :)
Echt niet, onder 1m30 is echt onmogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Wmwah ik weet niet, ik denk als die gasten van team redline er is voor gaan zitten dat die toch wel aardig in de buurt kunnen komen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

oostenrijk a1 ring moet ik 1.06.xxx kunnen halen hoor en ik weet dat 1.05 ook mogelijk is.

en 1.32 moet ik wel kunnen halen op neurenbergring eerste keer dat ik er reed haalde ik al 1.35 als ik klaar ben met divs kijke rij ik nog paar rondjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ok net even op Australie gereden met als voorlopig besttime een 1.29.735
Australie telemetrie
moet nog wel wat afkunnen hoor :)

eat that voorlopig Dutchmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

pggg ik zit echt vast op de Nurnburgring. Ik ben maar 1 x onder de 1:36 gekomen en zie echt geen mogelijkheid het weer te doen, wat ik ook verander of met welke setup ik ook rij :(. Begint een beetje frustrerend te worden!!

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

dan heb je mijn setup nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hier de replay van mijn 1m34.532.
Telemetrie ben ik helaas vergeten op te slaan :(

Met dank aan Dutch3men voor het hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

doe is voor de grap posten dan je setup?, misschien past jouw setup wel bij mijn rijstijl ;)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Mijn setup is die van Senninha, enige verschil is dat de rembalans iets meer naar de voorwielen geschoven is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ik heb weer ff verder geprobeer zit nu op een 1:34:9xx

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

kom racen op mijn server van f1 99-02

hij heet SK f1

heb nu een 1.33.503 op die nurenbergring

[ Voor 29% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
1.43.nogwat :D maar goed, nog maar 2 rondjes afgelegd op die baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou die setup van senninha is voor mij echt geen doen.
Echt no way dat ik daar een rondje snel mee kan gaan zonder te spinnen.
Mn eigen setup maar weer tweaken dan. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Whoeiii nu op Nurburgring: 1m34.234 :)
Telemetry
Hotlap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58
The DenMan schreef op 27 June 2003 @ 16:34:
als je dit topic door had gelezen had je het antwoord gevonden, dus schijnbaar niet goed genoeg gezocht ;)
Inderdaad het zit er nu niet in, maar ik kon niets vinden over een eventuele update, waarbij men dat wel toevoegd, en daar was ik benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

1.33.222 :P

www.people.zeelandnet.nl/...stiankeijmel_1.33.222.lap

[ Voor 81% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 27 juni 2003 @ 19:01:
Nou die setup van senninha is voor mij echt geen doen.
Echt no way dat ik daar een rondje snel mee kan gaan zonder te spinnen.
Mn eigen setup maar weer tweaken dan. zucht.
Heb ik ook ik ga sneller achterste voren met zijn setup dan die van mij.
Arg was 1 sec sneller maar toen voor het laatste rechte stuk sip in DAMN :(, maarja kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik host nu ook voor 9 spelers, join als je zin hebt :). Gamename = senninha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je hebt alle aids aan en nog ben je amper sneller dan senninha. Ga toch snel weg kleuter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 19:43:
Hey, ik host nu ook voor 9 spelers, join als je zin hebt :). Gamename = senninha
shit je zit vol :( (8/8 op Japan)

mja probeer het zometeen nog wel x en anders pech gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Zoals altijd TC=Low, de rest uit, behalve Clutch. Die setup van Senninha was een perfecte basis.....paar aanpassingen en toen kwam dit eruit :D

1.33.531 Lap + VCR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Gimme aanpassingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Holy shit, op een of andere server zie ik dat ene J-P-Montoya een 1m30.680 heeft gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ZAMoRANo schreef op 27 juni 2003 @ 19:56:
[...]

Je hebt alle aids aan en nog ben je amper sneller dan senninha. Ga toch snel weg kleuter! :P
wrom zou je ze neit aan mogen hebben :P

en ik ben toch stukje sneller hahah en heb niet altijd alles aan ik gebruik tc ovveride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ok dat was lachen net op servertje van Senninha :)
race op Japan met zn 7/8-en wie was de winnaar.........................IK :P

* yonexfreak heeft Senninha geadd op msn en spreekt hem binnenkort wel weer om mee te racen ;)
(je ping was goed >40-50ms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 27 June 2003 @ 20:43:
Holy shit, op een of andere server zie ik dat ene J-P-Montoya een 1m30.680 heeft gereden...
Als het niet de "super car bug" was, dan is dat wel een hele nette tijd!! Net nog wel m'n tijd aangescherpt tot 1.33.308, maar het wordt nu wel erg lastig om nog sneller te gaan!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

jahahah 1.30.380 haal ik nu

www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/130380.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Dus je hebt zomaar 3 seconden van je beste tijd afgereden? Zou ik aub de setup van jou mogen?? Wel ongelooflijk snel zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

nee dit is nog meer verbeterde setup, oke mail hem wel

ja lach maar is met hulp gedaan maar ik zie jullie nog niet zomaar 1.30 rijden daar >:) en ik doe deze baan nog maar 1 dag

[ Voor 77% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 22:11:
nee dit is nog meer verbeterde setup, oke mail hem wel

ja lach maar is met hulp gedaan maar ik zie jullie nog niet zomaar 1.30 rijden daar >:) en ik doe deze baan nog maar 1 dag
Ik heb nog even die eerste telemetry lap van jou bekeken, maar ik zie dat je bij de laatste chicane gewoon en 'offroad' ging, en die lijn sloeg ook echt helemaal nergens op!! :) Oftewel, probeer eens zonder hulp (TC mag), en dan kijken of je ook nog die 1.30'er rijdt. En het is echt veel leuker zonder hulp om die auto op de baan te houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Heb vandaag een aantal racen online gedaan met Senninha waaronder Japan, San Marino, Brazilië de laatste was erg gaaf de eerst 3 man zatten de hele race bij elkaar max 4 sec of zo. Ik zelf werd eraf getikt dus kapte ik er maar mee. Bij de races van Japan en volgens mij ook San Marino deed Yonexfreak ook mee en ook heel even in een flits BruceLee.
Die zei trouwens ook dat we op moesten passen op zijn tijden en ja hoor weer zette er geen tijd neer ..... BruceLee dus :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Afbeeldingslocatie: http://web79.s101.hosting.nl.nu/f1/foto.jpg
:9~ :9~ :9~ zelf gefotosoept :+

Kheb ff een kleine page gemaakt met zo'n 25 shots van de Arrows '00 en '01
Je vind hem hier

Veel plezier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Afbeeldingslocatie: http://web79.s101.hosting.nl.nu/f1/jos04b.jpg

Dit heb ik vaker gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Screenshot je van de race op Brazilië.
Incomming Ferrari hehe.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/flipvlap/Pics/ferrariinvasion.jpg
Ik ben de rechter voor,links voor is Senninha en die 2 andere zijn andere peronen :p.

[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 29-06-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja was ff op full speed op europe. 374 topspeed maar vloog in de lucht en kwam in de bandenstapels terecht :p

Slechte pic tho, mja niet zon goede comp he

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/smeezio/f1/GRAB_002.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Whoeii net een mooi rondje gereden tijdens kwalificatie op Nurburgring. 1m34.341, met een hele mooie inhaalactie op een Minardi die in de weg reed :) Anders was het nog wel wat sneller :)

Hotlap 1m34.341 met inhaalactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jajajajaja mijn eerste 33'er :) 1m33.573
Hotlap
Telemetry

[ Voor 4% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 28-06-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha lol zit je ff bij GOT te kijken kom je een plaatje van jezelf tegen >:) (de 3e ferrari van de groep op Interlagos, Brazilië). Hehe en zie nog wat bekende mensen ook.. Alleen kennen zei mij niet onder deze nick.. whaha mister X 8).

Anyway heb het spel gister voor het eerst gespeeld en ik heb genoten. De auto's rijden vooral in de langzame bochten beter, geen last meer van een eeuwige onderstuur die F1 2002 toch een beetje had.

In de snelle bochten is het mooi dat je nu gewoon je achterkant verliest bij een te hoge snelheid of een te scherpe stuurbeweging. En het geluid!! wow das vet! Kortom: genieten mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ghehe jammer dat ik er niet bij kon zijn gister (denk dat interlagos gereden is na imola toen ik er nog bij was :))

ik ben even gestopt met Duitsland, heb er nu al veel te veel ronden opzitten :P en word zo langzamerhand gek van in elke ronde 1 foutje ;)

* yonexfreak vond de race gister op Japan erg leuk, paar ronden lang iemand achter me op 1s , brr das zweethanden werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op 28 juni 2003 @ 12:44:
ghehe jammer dat ik er niet bij kon zijn gister (denk dat interlagos gereden is na imola toen ik er nog bij was :))

ik ben even gestopt met Duitsland, heb er nu al veel te veel ronden opzitten :P en word zo langzamerhand gek van in elke ronde 1 foutje ;)

* yonexfreak vond de race gister op Japan erg leuk, paar ronden lang iemand achter me op 1s , brr das zweethanden werk :P
Correctie was San Marino had je zelf aan gevraagd :)

En ja ik ben ook gekapt met de nurburgring wordt er gek van telkens een foutje hup weg die 1 sec dat je sneller was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahah hey Rene, wist niet dat je hier ook zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een oplossing voor het volgende probleem.
Na installatie zonder foutmeldingen word ik teruggegooit naar windows als die een track inlaadt , soms aan begin laden en soms wat langer na laden. Ik heb mijn ac 97 drivers al geupdate en ook mijn videodrivers al geprobeerd op 44.03 en 40.72 allebei met geen succes.
Hardware accl. heb ik ook al mee zitten klooien maar ook geen succes.
Ik draai xp en sp1 op athlon 1700+ 512mb en gf4 ti4200 . Hopelijk herkent iemand dit probleem, alvast dank
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.