Oh oh, dan moet ik mijn tijd wel ff verbeteren 
Zal ff de setup van Undeclinable proberen
Zal ff de setup van Undeclinable proberen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 22:34 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 00:18 ]
Verwijderd
Is het niet zo dat je em op automatisch schakelen hebt staan? Als je dan opschakelt en die automatische bak doet dat ook net een fractie eerder, dan schakelt ie dus 2x op en de automatische bak corrigeert dat dat door nog een keer terug te schakelen naar de goede versnelling.Redje schreef op 27 June 2003 @ 10:30:
- Shift bug: Soms bij het opschakelen gaat de shifter compleet in de stress, als ik 1x opschakel, schakelt het spel 2x op en 1x down, kost je tijd. (Zat ook in F1-2002)
[ Voor 72% gewijzigd door FoggyFreek op 27-06-2003 11:23 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Legaal met no-cd.SebaZ schreef op 27 juni 2003 @ 11:32:
Redje, geen enkele bug wat je beschrijft ben ik ooit tegen gekomen...
Legaal/WareZ?
Reïnstall geprobeerd?
Ik had bij eerste install dat hij de bomen bij oude Hockenheim circuit niet weergaf. Moest ik track opnieuw laden voordat ik ze wel zag.
Bij het testen van 360 Challenge in F1C ging er iets fout waardoor in spel opnieuw moest installeren.
Nu ineens is die bug weg
Nja..misschien een idee...
ROFLMAOSebaZ schreef op 27 June 2003 @ 11:46:
Als je stuur het normaal doet in Race Driver dan issie inderdaad kapot![]()
![]()
Datzelfde gevoel heb ik ook, ik heb al op een split-tijd gezeten die uitzicht gaf op een hoge 34'er, maar uiteraard die *$&-chicane die dwarslag. Een 33'er gaat me alleen met deze setup niet lukken.ZAMoRANo schreef op 27 juni 2003 @ 12:12:
Als ik thuiskom ga ik ook de telemetry van Senninha eens analyseren
Zou je zo vriendelijk willen zijn je setup met ons te delen? Ben wel benieuwd.
Ik weet dat ik met mn huidige setup lage 35-ers kan halen maar de 1:33 ga ik niet halen met wat simpele aanpassingen.
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 12:51 ]
Verwijderd
Volgens mij kan je die snelle uphill chicane ook beter niet volgas nemen, want je verliest dan teveel tractie omdat iig met mijn setup de wagen nog te instabiel is, misschien dat je em zelfs in de vijfde kan nemen, en dan rond de 270 kmp/h kom je eruit, das beter dan proberen in versnelling zes en met 250 eruit, omdat je wagen begint te zwieberen, dat heb ik meestalAls ik zijn lap met die van mij vergelijk, zie ik dat hem bijhou tot het eerste rechte stuk na die serie langzame bochten, die laatste langzame bocht, opkomend naar het rechte stuk, verlaat hij veel eerder. En ook de S-bocht neemt hij bijna vol-gas, eventjes maar liftend van het gas.........lukt me ook niet. Blijven oefenen dan maar
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 13:07 ]
[ Voor 40% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 27-06-2003 13:19 ]
Best moeilijk om voor te stellen dat het misschien een driver probleem kan wezen zeker...SebaZ schreef op 27 juni 2003 @ 11:46:
Als je stuur het normaal doet in Race Driver dan issie inderdaad kapot![]()
![]()
Ik heb nu al zin om die setup thuis eens te gaan proberen. Ik zag wel dattie asymmetrisch is.......buiten de camber om, is alles bij mij symmetrisch, weet er veel te weinig vanaf om daarmee te gaan prutsen.[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 27 juni 2003 @ 13:16:
Holy shit, wat een waanzinnig goede car setup zeg!! Met die Setup Ferrari 2002 - 6 heb ik meteen een 1m35.843 neergezet. En er zaten zelfs wat foutjes in. Btw ik rij met TC=low en ABS=off en de rest ook off.
Zal m'n hotlap en telemetry zo ff posten
Kan iemand mijn hotlap voor me hosten? Als ik em hier ga hosten gaan mijn huisgenoten zeiken dat de verbinding traag wordt.. (upload slipt hele verbinding dicht..)
Ik ga in die sneller S bocht met de 5 in en en dan even liften dan gas en voor de volgende bocht zit ik in de 7 en schakel ik terug naar de 2. En dan die volgende bocht eerst even liften, en als je iets over de helft zit geef ik gas, en als ik eruit kom zit ik al in de 3de versnelling.ZAMoRANo schreef op 27 June 2003 @ 13:26:
Die snelle S-bocht neem ik ook bijna volgas, even liften in het begin en in z'n 5 erdoorheen.
Dan aan het einde in zn 6 met 275kp/h eruit.
Ik denk dat ik wat verlies in de 2 bochten erna. Mijn setup is ook vrij zachtmaar waarschijnlijk kan het nog wel iets zachter en ook wat lager.
Die trage chicane kun je vrij laat remmen (op 70m ongeveer lukt nog wel) en dan de eerste curbstone aan de linkerkant wat raken, en pas volgas geven als je weer recht staat.
[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 27-06-2003 13:43 ]
Dit belooft wat!!! AARRGGHHH!!! Moi wants to go home!FoggyFreek schreef op 27 June 2003 @ 14:16:
Zou Senninha misschien een klein n00b handleidingetje kunnen maken over hoe je een goede car-setup maakt? waar je op moet letten? ik rijd met die setup 1.33.890, geweldig hoe de neus 'duikt' en de geweldige hoeveelheid grip die je hebt. (anti roll bars?). Pleeeaaase ? krijg je van mij een koekje
[ Voor 83% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 15:46 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dan denk ik dat je het topic iets beter moet doorlezenBruceLee schreef op 27 June 2003 @ 15:28:
1.17.203 haal ik nu in spanje
1.07.060 haal in in oostenrijk a1 ring
is er nou een wedstrijd voor die nurenberg ring ?
ik ben makkelijk sneller dan jullie 1.34
[ Voor 14% gewijzigd door yonexfreak op 27-06-2003 16:20 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Vergeet niet, Nurenberg 2002BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 15:28:
ook wel ffies bewijzen met of LAP files OF VCRBruceLee schreef op 27 June 2003 @ 15:28:
lui krengBruceLee schreef op 27 June 2003 @ 16:04:
zelfs als ik ze nog heb die files ben ik te lui om ze online te zettenik wil heus wel tegen je racen online
dan merk je het wel
Lekker geloofwaardig.BruceLee schreef op 27 juni 2003 @ 16:04:
zelfs als ik ze nog heb die files ben ik te lui om ze online te zettenik wil heus wel tegen je racen online
dan merk je het wel
zonet een 1.32.002 gereden, kan nog veel sneller.. en jij ?Goldme schreef op 27 June 2003 @ 14:30:
Heeft iemand telemetry en setup van australie? die track ken ik helemaal, op alle F1 spellen die ik gespeeld heb was dit de eerste race en traditioneel rij ik altijd australie als eerste dus ken ik deze track van binnen tot buiten.
Wat zijn jullie snelste tijden daarop?
[ Voor 8% gewijzigd door FoggyFreek op 27-06-2003 17:25 ]
Echt niet, onder 1m30 is echt onmogelijk
[ Voor 29% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 19:22 ]
Inderdaad het zit er nu niet in, maar ik kon niets vinden over een eventuele update, waarbij men dat wel toevoegd, en daar was ik benieuwd naar.The DenMan schreef op 27 June 2003 @ 16:34:
als je dit topic door had gelezen had je het antwoord gevonden, dus schijnbaar niet goed genoeg gezocht
[ Voor 81% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 19:42 ]
Heb ik ook ik ga sneller achterste voren met zijn setup dan die van mij.ZAMoRANo schreef op 27 juni 2003 @ 19:01:
Nou die setup van senninha is voor mij echt geen doen.
Echt no way dat ik daar een rondje snel mee kan gaan zonder te spinnen.
Mn eigen setup maar weer tweaken dan. zucht.
shit je zit volVerwijderd schreef op 27 June 2003 @ 19:43:
Hey, ik host nu ook voor 9 spelers, join als je zin hebt. Gamename = senninha
wrom zou je ze neit aan mogen hebbenZAMoRANo schreef op 27 juni 2003 @ 19:56:
[...]
Je hebt alle aids aan en nog ben je amper sneller dan senninha. Ga toch snel weg kleuter!
Als het niet de "super car bug" was, dan is dat wel een hele nette tijd!! Net nog wel m'n tijd aangescherpt tot 1.33.308, maar het wordt nu wel erg lastig om nog sneller te gaan!![J.d.I.] DirtyHarry schreef op 27 June 2003 @ 20:43:
Holy shit, op een of andere server zie ik dat ene J-P-Montoya een 1m30.680 heeft gereden...
[ Voor 49% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 21:52 ]
Dus je hebt zomaar 3 seconden van je beste tijd afgereden? Zou ik aub de setup van jou mogen?? Wel ongelooflijk snel zeg!!BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 21:49:
jahahah 1.30.380 haal ik nu
www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/130380.jpg
[ Voor 77% gewijzigd door BruceLee op 27-06-2003 22:19 ]
Ik heb nog even die eerste telemetry lap van jou bekeken, maar ik zie dat je bij de laatste chicane gewoon en 'offroad' ging, en die lijn sloeg ook echt helemaal nergens op!!BruceLee schreef op 27 June 2003 @ 22:11:
nee dit is nog meer verbeterde setup, oke mail hem wel
ja lach maar is met hulp gedaan maar ik zie jullie nog niet zomaar 1.30 rijden daaren ik doe deze baan nog maar 1 dag
[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 29-06-2003 17:12 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 07:02 ]
[ Voor 4% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 28-06-2003 10:56 ]
Verwijderd
Correctie was San Marino had je zelf aan gevraagdyonexfreak schreef op 28 juni 2003 @ 12:44:
ghehe jammer dat ik er niet bij kon zijn gister (denk dat interlagos gereden is na imola toen ik er nog bij was)
ik ben even gestopt met Duitsland, heb er nu al veel te veel ronden opzittenen word zo langzamerhand gek van in elke ronde 1 foutje
* yonexfreak vond de race gister op Japan erg leuk, paar ronden lang iemand achter me op 1s , brr das zweethanden werk
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq