F1 Challenge 99-02 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:08
Whoeii beter! :)
Ik heb even je replay bekeken, en het kan hier en daar idd nog wel sneller. Maar wel heftig dat je bijna volgas die slinger omhoog door gaat :P

Ik zal morgen je setup es testen, ben benieuwd :)

Btw. net een mailtje gestuurd over het sluiten van het rondetijden topic. Ben benieuwd voor reactie. Hopen dat die weer geopend wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 25-06-2003 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Phoe he, het is genoeg geweest.. het lukt me maar niet. Met minder vleugel pak ik bijna een seconde in het eerste deel, maar verlies ik er weer 1 in het laatste. Misschien volledig vleugel zetten ? eerst slapen.. ogen.. kunnen... niet.. meer...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh man . ik vind dit spel geen haar beter dan de F12002 . dit is gewoon echte uitmelkerij zeg . dit zijn gewoon alle auto's van de afegeopen paar F1's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
yonexfreak schreef op 24 June 2003 @ 20:07:
net een 1.17.6 op magny cours met de arrows 2000
kan nog wel sneller maar voor mn 1e rondjes niet zo slecht denk ik :)

btw> website is best leuk id om daar te kijken wat de rest doet aangezien het rondentijden topic op slot gegooid is (grrr modjes :P)
Heb ik gisteren een 1:15,870 gereden op Magny Course met de Ferrari 2002.
Alleen is nog dik 1 seconden te langzaam gisteren met online racen reed er iemand een 1:14 nog wat.

Dat wordt dus nog meer pushen :)

Ja leuk idee als wel een league of zo gaan houden kan ik misschien aan een host komen van 100Mbit dus als je er een nodig hebt roep maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Dutch3men schreef op 25 June 2003 @ 06:42:
[...]

Alleen is nog dik 1 seconden te langzaam gisteren met online racen reed er iemand een 1:14 nog wat.

Ja leuk idee als wel een league of zo gaan houden kan ik misschien aan een host komen van 100Mbit dus als je er een nodig hebt roep maar.
* Rusty roept.

Dat lijkt me wel vet, zeker met een 100Mbit host. Ik zou zeggen opzetten die GoT league.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 11:54

The DenMan

PSN ID: Thedenman

die 100 Mbit is wel leuk natuurlijk, alleen hoe wou je dat doen? Want er is nog steeds geen mogelijkheid tot dedicated server.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dutch3men schreef op 25 June 2003 @ 06:42:
[...]

1.9s achter de ferrari valt toch wel mee? (cker als je bedenkt dat ik denk in totaal nu kleine 15ronden heb gereden waarvan ongeveer 1/3 met uitstapjes waren ;) (jaja je moet toch je limiet zoeken)

ik heb wel erg veel last van onderstuur en dat zelfs met voorvleugel op max en rollbar wat zachter gezet :)

mja...toch maar wat dieper in de setup duiken als ik tijd heb...heb EA nog nooit een degelijke setup zien leveren in hun games (althans niet voor mijn rijstijl :+ )

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Onderstuur kan ook betekenen dat je achter te veel vleugel hebt staan he, krijg je ook onbalans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op 25 June 2003 @ 09:41:
Onderstuur kan ook betekenen dat je achter te veel vleugel hebt staan he, krijg je ook onbalans ;)
ja klopt, meestal staan de verhoudingen bv 50-40 (of iets in die richting)
maar heb een schurfthekel aan onderstuur, doe dan liever overstuur dat is eenvoudiger te corrigeren en toch snel te blijven :)

maja merk wel dat je nu meer tijd moet besteden aan de setup om echt snel over circuit te gaan :) en dat is positief...

btw> waar moet ik een *.lap file plaatsen? in de map REPLAYS doet ie weinig,althans ik kan de replay dan niet selecteren :? :) (ik doe vast iets fout ;))

[ Voor 14% gewijzigd door yonexfreak op 25-06-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Was dat niet de directory Telemetry/Laps???

Ik zal dit weekend ook eens serieus gaan proberen om wat tijden neer te zetten! (Als de multi van netKar niet uitkomt natuurlijk :))

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Heel belangerijk is ook het gewicht in de auto, je kan heel erg makkelijk je stabiliteit in de bochten verbeteren door het gewicht naar voor of naar achter te plaatsen. Hetzelfde met je vering, voor strakker = overstuur, achter strakker= onderstuur. (zorgt voor meer grip bij acceleratie, maar minder grip op hobbelige stukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Undeclinable schreef op 25 June 2003 @ 10:40:
Was dat niet de directory Telemetry/Laps???
dat zou best kunnen, is in ieder geval een poging waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
FoggyFreek schreef op 25 juni 2003 @ 10:48:
Heel belangerijk is ook het gewicht in de auto, je kan heel erg makkelijk je stabiliteit in de bochten verbeteren door het gewicht naar voor of naar achter te plaatsen. Hetzelfde met je vering, voor strakker = overstuur, achter strakker= onderstuur. (zorgt voor meer grip bij acceleratie, maar minder grip op hobbelige stukken)
Volgens mij is het juist zo dat met hardere vering aan de voorkant, dat je minder grip hebt aan de voorkant, en dus last hebt van onderstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

minder grip op het hobbelige gedeelte, meer grip op het strakke asfalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

FoggyFreek schreef op 24 June 2003 @ 23:48:
www.jorisbos.nl/images/nurenberg.svm

wel de veren wat strakker voor en achter :) dan is ie perfect voor mijn stijl

en even mijn 1.36.4 (idioot die ik ben, mijn 1.34.9 overschreven :( ) Ik ga snel weer aan de slag. Je ziet wel wat ik waar fout doe :) vooral de lange doordraaier na het langzame stuk kan veeel beter...

www.jorisbos.nl/images/1364.vcr

btw traction op low, de rest uit (behalve de clutch)
kijk nog ff allemaal naar mijn ronde :) da's leuk. ik wil meer vcr bestandjes zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik zal vanavond (zit nu op afstudeerbedrijf) ook ff wat hotlaps produceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Aaaaaaaaaah.
Heb ik een 1:16.299 staan op Magny Course kom ik voorbij het 2de meetpunt ben ik -0.926 sneller spin ik eraf DAMN. Had ik misschien wel een 1:14.??? kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Dutch3men schreef op 25 June 2003 @ 12:08:
Aaaaaaaaaah.
Heb ik een 1:16.299 staan op Magny Course kom ik voorbij het 2de meetpunt ben ik -0.926 sneller spin ik eraf DAMN. Had ik misschien wel een 1:14.??? kunnen rijden.
prutser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Kom jij aan met je 1:17.6 >:) >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
The DenMan schreef op 25 June 2003 @ 07:51:
die 100 Mbit is wel leuk natuurlijk, alleen hoe wou je dat doen? Want er is nog steeds geen mogelijkheid tot dedicated server.
Waarom een dedicated server ?
Hij speelt zelf dan ook mee hij is goed genoeg hoor, dus ik zie het punt nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Dutch3men schreef op 25 June 2003 @ 12:19:
[...]

Waarom een dedicated server ?
Hij speelt zelf dan ook mee hij is goed genoeg hoor, dus ik zie het punt nie.
misschien is ie bang dat ie achteraan rijdt :P (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

LCD Display Modes="5" // Add the modes to allow them: 1=status 2=aids 4=engine/brake temps

Zoek dat op in X:\Formula 1 Challenge\Save\player.plr file en je kan engine+brake temps op je LCD display toveren! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Woei heb nou een 1:14.343 gereden op Magny Course nou jij weer Yonexfreak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Dutch3men schreef op 25 June 2003 @ 12:58:
Woei heb nou een 1:14.343 gereden op Magny Course nou jij weer Yonexfreak :p
jaja niet zo patsen he :+

geef me wat tijd en ik rij (hopelijk) ook een 1.14 :)

* yonexfreak word juist extra gemotiveerd als ie uitgedaagt wordt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
SebaZ schreef op 25 June 2003 @ 12:53:
LCD Display Modes="5" // Add the modes to allow them: 1=status 2=aids 4=engine/brake temps

Zoek dat op in X:\Formula 1 Challenge\Save\player.plr file en je kan engine+brake temps op je LCD display toveren! :9
Hahaha goed gevonden man :)
Kannie wachten tot ik weer naar huis kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
SebaZ schreef op 25 June 2003 @ 12:53:

Hier staat LCD Display Modes="3" // Add the modes to allow them: 1=status 2=aids 4=engine/brake temps

Wat moet ik dan eigenlijk doen dat snap ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Dutch3men schreef op 25 juni 2003 @ 14:11:
[...]

Hier staat LCD Display Modes="3" // Add the modes to allow them: 1=status 2=aids 4=engine/brake temps

Wat moet ik dan eigenlijk doen dat snap ik niet echt.
volgens mij die 3 naar de 5 veranderen en dan zou het moeten werken :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Ik speel het spelletje al een tijd nu. Ik probeer met zo min mogelijk hulp te rijden en ik kan dat inmiddels met weinig hulp aan. Het enige wat ik nog niet onder de knie heb is rijden zonder traction control.

Elke keer als ik traction control uitschakel draai ik bij het opschakelen 180jes. Ik begrijp dat dit een super-powered car is maar dat het zo erg is dat zelfs bij rustig intrappen van het gaspedaal de auto alsnog spint lijkt me ietswat overdreven.

Het stuur is kaarsrecht uitgelijnd en als ik optrek en de toeren in de bovenste regionen komen in de eerste of 2e versnelling dan kan ik met geen mogelijkheid voorkomen dat de auto gewoon achterstevoren spint.

Ik gebruik micrsosoft sidewinder FF stuur. Kan het aan het stuur(gevoelige pedalen) zelf liggen of is dit echt het gedrag van een echte F1 auto? rijden er hier nog meer mensen met TC uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

TC op low is normaal, uit is erg moeilijk maar wel te doen. Ik heb ook een MS FF stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40
Vandaag heb ik f1 challenge 99-02 geinstalleerd. Tot nu toe geen problemen tegengekomen, zelfs de forcefeedback bug is verdwenen (negatieve force is nu mogelijk) Ik heb een oud force feedback stuur (de eerste versie van microsoft sidewinder ff wheel, nog met gamepoort aansluiting) waarbij bij de vorige versies de force naar buiten duwde ipv naar het centrum.

Nu heb ik een paar vragen aan jullie. Ik ben de gpx versies gewend (gp2, gp3 en gp4) en daarbij kon ik heel mooi mijn stuur afstellen dat ik 0% stuurhulp heb, en dat mijn max lock op 17 graden stond. gp4 spelers weten wat ik bedoel :)
Ook wat ik nog niet weg kan krijgen uit f1 challenge is dat wanneer ik aan mijn stuur begin te draaien, dat het stuur in m'n cockpit zeg maar niet dezelfde beweging maakt. Pas wanneer ik mijn stuur redelijk ver doordraai, begint het stuurpas goed te reageren. Ik zou dit graag linear willen hebben. Op dit moment rijdt hij als een vrachtwagen, en bij een goede sim (ea schijnt goede sims te maken volgens een hoop gotters) moet het in te stellen zijn dat mijn stuur lineair reageert, en niet kwadratisch ofzo :P )
Wie kan mij helpen? Misschien is er iemand die me over icq wil helpen? icq # = 21208965

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenTheStig op 25-06-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
je kan bij je controller opties de Deadzone groter of kleiner zetten :)
tevens kan je ervoor zorgen dat ie wel/net snel reageert (geloof sensability heet het in F1)

als je hier beetje mee gaat spelen krijg je vast je stuur zoals je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 23:53
Ik zie nu hoe het kan dat mijn stuur niet lineair reageert. Als ik bij de settings kijk, dan zie ik wanneer ik aan mijn stuur draai, dat de uitslag ook niet lineair is. Hoe kan ik dit aanpassen, en bestaat er een calibratie-mogelijkheid in het spel?

hmm... dit bericht komt dus gewoon van BoKToR ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Badeend op 25-06-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

zit hier met momo en zonder tc rijden is vet cool dan voel je pas echt de power

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
BruceLee schreef op 25 juni 2003 @ 15:25:
zit hier met momo en zonder tc rijden is vet cool dan voel je pas echt de power
en vervolgens ben je een veredelde grasmaaier ipv F1 coureur cker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 23:53
hoe is jullie stuuruitslag in het spel? loopt dat wel lineair? Als ik hem halverwege naar links zet, dan is de uitslag in het spel niet eens op een vijfde :(
Ik wil het stuur zo, dat wanneer ik mijn stuur halverwege naar links draai, dat de uitslag in het spel ook halverwege links zit... Dit ligt toch niet aan mijn drivers, want in Windows loopt hij wel netjes lineair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Vreemd, met alle standaard instellingen draait bij mij het stuur bijna perfect hetzelfde als op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
hmm, dan ligt het dus aan mijn stuur. Zijn er hier mensen die een Microsoft Sidewinder FF Stuur van 3 jaar oud hebben? in Windows Xp kan ik namelijk niet drivers installeren waarmee ik o.a. de knoppen kan programmeren, maara ik moet de eigen drivers van windows gebruiken. Zal het hier te maken mee hebben? En zal dit euvel de oorzaak zijn waarom ik nooit een fan ben geweest van EA F1 sims? Bij de vorige versies was mijn auto net zo slecht te besturen als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
BoKToR schreef op 25 June 2003 @ 16:08:
hmm, dan ligt het dus aan mijn stuur. Zijn er hier mensen die een Microsoft Sidewinder FF Stuur van 3 jaar oud hebben? in Windows Xp kan ik namelijk niet drivers installeren waarmee ik o.a. de knoppen kan programmeren, maara ik moet de eigen drivers van windows gebruiken. Zal het hier te maken mee hebben? En zal dit euvel de oorzaak zijn waarom ik nooit een fan ben geweest van EA F1 sims? Bij de vorige versies was mijn auto net zo slecht te besturen als nu.
ik heb de standaard MS Precision Racing wheel en er geen last van, althans niet dat ik het merk...

wel stuurt ie wat scherper dan in GP4 bv...daar moest ik echt stuur omgooien voor een max lock en in F1 is dat iets minder (zeg maar 4/5 van stuur omgooien
enige jammere aan XP is dat dat stuurwiel geen gescheiden assen pakt voor gas/rem en dat wel in windows 2000 doet :)

vind het beter rijden als je gescheiden assen heb voor het remmen/gas geven ..mja winxp loopt lekkerder nu bij mij..

[ Voor 12% gewijzigd door yonexfreak op 25-06-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ik heb gelukkig het gas en de rem wel op 2 assen zitten, dat rijd een stuk prettiger en kan ook iets makkelijker corrigeren.

Weet er iemand al iets meer over de site??

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
even klein plaatje met daarin de display van motor/remmen temperatuur :)

Afbeeldingslocatie: http://www.crimsoncards.com/platinum6/pictures/images/upload/1056555371-21706.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
yonexfreak schreef op 25 June 2003 @ 14:12:
[...]

volgens mij die 3 naar de 5 veranderen en dan zou het moeten werken :? :)
1=status 2=aids 4=engine/brake temps

1+2+4=7 veranderen in 7 dus om alle schermpjes te kunnen zien, gewoon de juiste getalletjes optellen en klaaaaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
yonexfreak schreef op 25 juni 2003 @ 17:37:
even klein plaatje met daarin de display van motor/remmen temperatuur :)

[afbeelding]
Uh, remmen zijn 23 graden? En water 39???

Lijken me niet echt realistische temperaturen

[ Voor 12% gewijzigd door Rusty op 25-06-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Ik denk dat de beste man net uit de pits rijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rusty schreef op 25 juni 2003 @ 18:47:
[...]

Hij is niet eens aan 1 ronde begonnen te rijden, ik weet niet hoe warm die dingen zijn straigt outta the pits? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rusty schreef op 25 June 2003 @ 18:47:
[...]

zoals gezegd zijn dat de temps als je net uit de pits komt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rooij.cistron.nl/got/temps.jpg

dit zijn temperaturen die je krijgt als je rem en gas tegelijk geeft :P hij begon wel te klagen over overheating the brakes (joh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Weet iemand wat de volgende icoontje inhouden bij de telemetry? Ik weet alleen dat de middelste clutch assistant is. Die andere 2 zijn niet Brake assist en Spin recovery, want die zien er anders uit.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~lm.dammers/F1c.JPG

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
Pure gok zijn het stuur hulp en ABS.

Enne die Brake temp zijn wel cool trouwens, niet specific nuttig maar wel leuk.

Was inderdaad net de pits uit zoals iedereen al heeft vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

nope, stuurhulp zie je een stuurtje staan en met abs zie je een soort van 2 stippellijntjes vertikaal lopen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Hoor ik er nu een beetje bij? ;) Ik heb eindelijk TC op 'low' gezet, hielp zeker iets, maar vooral de setup is nu beter!!

Telemetry Lap

[ Voor 5% gewijzigd door Undeclinable op 25-06-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wów, ziet er gelikt uit! Ik denk alleen dat mijn pc het spel niet eet:( Hopelijk snel een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Undeclinable schreef op 25 juni 2003 @ 20:44:
Hoor ik er nu een beetje bij? ;) Ik heb eindelijk TC op 'low' gezet, hielp zeker iets, maar vooral de setup is nu beter!!

Telemetry Lap
Het kan nog een seconde sneller

Ik zit nu op de 1:36:371, bekijk mijn telemetry lap eens, misschien heb je er wat aan.

Telemetry Lap

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ik heb 'm :)
Alleen mischien een stomme vraag , bij de andere rijders zie ik disk glow en bij mezelf niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik zit nu op 1:36:806 maar er zat wel nog meer in het rondje.
Weer verder testen. Ik ben ook nog niet helemaal tevreden met mn setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 21:00:
Eindelijk ik heb 'm :)
Alleen mischien een stomme vraag , bij de andere rijders zie ik disk glow en bij mezelf niet ?
harder remmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ABS uit misschien? :)

1:36:375 nu op de Nurnburgring, grrrr 4 duizendste langzamer dan DenMan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei toch dat het een stomme vraag was :+
Inderdaad de remmen werden niet warm genoeg , te lang de sports car mods gespeeld denk ik.
Remde veel te vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Er valt nog zoveel te winnen, paar bochten absoluut nog niet de perfecte lijn te pakken.....maar wel een 1.36.355! :D

1.36.355, VCR + Telemetry Lap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

wat zit het allemaal dicht bij elkaar :D, dit gaat een hele leuke competitie worden hier :D

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja het zit echt mooi dicht bij elkaar. pff met zn 3en binnen 2 honderdste sec.
Ik ga zo voor t slapen gaan nog 1x proberen. :7

Mijn rondje was zeker ook nog niet perfect, ik maakte een kleine slide toen ik de RTL-kurve uitkwam. k ving m wel meteen goed op gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb net ff met de setup van FoggyFreek gereden, die voelde wel goed aan! Ook eens TC van high naar low gezet. Heb je toch wat meer gevoel in de auto en ik denk dat ik daarmee een stuk harder kan rijden. Ik heb na een paar rondjes tot nu toe een 1m38.1, maar het kan zeker meer dan een seconde sneller. Mag ook wel, anders haal ik jullie tijden niet :)
Poehe, ben ik niet gewend dat er zoveel sneller zijn dan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

YESS.. een 1.36.0 omg, zweet overal, en kijk maar naar de VCR, wat een fout !
ABS op Low, Traction op Low, de rest uit.

www.jorisbos.nl/images/1360.vcr

nog een keer, ik wil onder die 1.36 komen..
Als mensen de Telemetry willen moeten ze het even zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb net een 1:36:174 zonder ABS (TC=Low) gereden :7

Telemetry

Ben wel benieuwd naar je telemetry FoggyFreek, kijken of je verschil ziet tussen ABS uit en op low.

Edit: even de VCR erbij, voor het eerst ben ik redelijk tevreden met de lijnen die ik rij.

Foggy, jij rijdt best wel andere lijnen zie ik op je VCR, die van jouw vind ik wat strakker, ik smijt wat meer met dat ding naar mijn idee. Wel grappig die verschillende rijstijlen en dan qua tijd zo dicht bij elkaar.

[ Voor 48% gewijzigd door Zamorano op 25-06-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Hehe, eindelijk onder de 1.36!! TC=low, rest uit (behalve Clutch)

Op de limiet rijden is zo geweldig! Net online nog een 1.36.3xx gereden met TC uit! Dat had ik echt niet verwacht!!

1.35.827 Lap + VCR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tof ! je rijd nog wel heer erg 'netjes' als je volgens mij nog verder en harder gaat dan kom je zeker tot de 1.35 rond.. Hoe krijg jij je auto zo laag ? je zit een centimeter lager dan ik! Je hebt trouwens ook je damper op vol staan.. of niet.

Netjes gereden hoor, maar we pakken je nog wel ! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
rondetijdentopic is toch een paar deuren verderop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Dan mag jij zeggen welke deur :P

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
Hoe staat het met de site eigenlijk? Iemand al iets gemaakt, ik zou het wel willen doen maar kan er kont van dus dat schiet niet zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 26 June 2003 @ 01:06:
Tof ! je rijd nog wel heer erg 'netjes' als je volgens mij nog verder en harder gaat dan kom je zeker tot de 1.35 rond.. Hoe krijg jij je auto zo laag ? je zit een centimeter lager dan ik! Je hebt trouwens ook je damper op vol staan.. of niet.

Netjes gereden hoor, maar we pakken je nog wel ! hehe
Ik zal vanmiddag m'n setup wel posten, zit nu op werk. Maar ik heb gewoon m'n ride height flink lager gegooid en in combinatie met redelijk zachte suspensie levert dat wel een lage ride height op.

Damper vol? Ik weet helemaal niet precies wat voor voordeel ik daaruit kan halen, dus volgens mij staan mijn Bump en Rebound Damping settings nog op default :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Rusty schreef op 26 June 2003 @ 08:14:
Hoe staat het met de site eigenlijk? Iemand al iets gemaakt, ik zou het wel willen doen maar kan er kont van dus dat schiet niet zo op.
Ik ben wel begonnen met een layout voor de website.
k zit nu @ werk maar ik zal vanavond wel ff iets online zetten.

Nu er zoveel mensen dicht bij elkaar zitten qua tijd is het wel leuk om het bij te houden.

Volgens mij staat het nu zo op de Nurnburgring:

Undeclinable: 1:35:827 (TC=low, ABS=off)
FoggyFreek: 1:36:0xx (TC=low, ABS=low)
ZAMoRANo: 1:36:174 (TC=low, ABS=off)
TheDenMan: 1:36:371 (TC=low?, ABS=off)

Trouwens, ik vind de replays wel enorm verbeterd tov F12002, het geluid loopt synchroner en de camera's zijn echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
gister even met Dutchmen gereden en jaja ik was lekker sneller op Australie en ook race gewonnen :) (1.33.9 was toen de snelste tijd)

ik ga hopelijk vanavond ook eens op Duitsland proberen te racen en zien hoever ik kom...geloof dat 1.36.x een mooi streven is

wel vind ik de wagens verdomd lastig te rijden op de limiet, heb vaak dat de achterkant ''snapt'' en overgaat naar ''onderstuur'' wat me gewoon veel tijd kost

rij aardig lijk verstappen (heel laat in remmen en zeg maar hoekig insturend) wat het dus moeilijk maakt om snel te zijn...(maja das de uitdaging)

auto waarin rijd> Arrows 2000 (heerlijke bak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je moet wel de arrows van 2002 nemen dan, want de nurenberg baan is alleen in 2002 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
FoggyFreek schreef op 26 June 2003 @ 11:11:
Je moet wel de arrows van 2002 nemen dan, want de nurenberg baan is alleen in 2002 :)
owja das waar ook anders is het met de chicane na rechte stuk :)
mja dan maar anders auto in 2k2 ,want die arrows rijd niet goed :P

btw> met welke auto's zijn die 1.16.x tijden neergezet :? :) (cker Ferrari/Mclaren/Williams)

maakt tenslotte nog wel wat uit, ik verwacht niet dat de minardi 2k2 die tijd haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op 26 juni 2003 @ 10:22:
gister even met Dutchmen gereden en jaja ik was lekker sneller op Australie en ook race gewonnen :) (1.33.9 was toen de snelste tijd)

ik ga hopelijk vanavond ook eens op Duitsland proberen te racen en zien hoever ik kom...geloof dat 1.36.x een mooi streven is

wel vind ik de wagens verdomd lastig te rijden op de limiet, heb vaak dat de achterkant ''snapt'' en overgaat naar ''onderstuur'' wat me gewoon veel tijd kost

rij aardig lijk verstappen (heel laat in remmen en zeg maar hoekig insturend) wat het dus moeilijk maakt om snel te zijn...(maja das de uitdaging)

auto waarin rijd> Arrows 2000 (heerlijke bak)
Ja was wel grappig ja.

Maar in frankrijk was ik weer sneller, maar ten moes jij weer weg.

Vanavond weer :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Zou de Ferrari F2002 sneller zijn in het spel dan de McLaren MP4-17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 26 June 2003 @ 11:57:
Zou de Ferrari F2002 sneller zijn in het spel dan de McLaren MP4-17?
Volgens mij zijn ze gelijk, moet je maar eff kijken wie de meeste toeren maakt.
Ik weet dat de Williams meer toeren maakt dan de Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Dutch3men schreef op 26 June 2003 @ 12:00:
[...]

Volgens mij zijn ze gelijk, moet je maar eff kijken wie de meeste toeren maakt.
Ik weet dat de Williams meer toeren maakt dan de Ferrari.
Meer? Dan zou het berekende vermogen niet alleen afhankelijk zijn van het toerental. Dus als de ferrari en mclaren even veel toeren draaien wil dat niet meteen zeggen dat ze even krachtig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Dutch3men schreef op 26 June 2003 @ 11:52:
[...]

Ja was wel grappig ja.

Maar in frankrijk was ik weer sneller, maar ten moes jij weer weg.

Vanavond weer :) ?
moet even kijken, moet straks auto van garage halen :)
spreken wel ffies via msn wat af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik denk dat er tussen de 3 topteams niet zo heel veel verschil zit. Misschien verschilt het ook wat qua rijstijl.

Gister had ik even de setup van FoggyFreak geprobeerd (die in de McLaren rijdt) met de Ferrari en ik kwam niet verder dan 1:38:4xx. Het voelde wel heel stabiel aan moet ik zeggen maar ik kon er gewoon niet hard mee.

Misschien dat ik vanavond ff een andere auto probeer.Misschien toch eens kijken wat ik dan in een Minardi kan ofzo ;)

Het officiele ronderecord staat trouwens op 1:32:226 van Michael Schumacher, ik betwijfel sterk of wij daar in de buurt komen met de huidige (TC) settings.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 26-06-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
zo, inmiddels maar gekocht :D

Wel een stuk lastiger, heeft iemand een goede setup voor de Neurenburgring? mijn eigen versies zijn veels te tail happy, vooral na het aanremmen, rem los = in de rondte en als ik ook de cerbstone maar iets aanraak wordt ik gelanceerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
DIe openings post zit erg :9 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 11:33
Misschien een vreemde vraag voor de die-hards hier, maar valt het ook fatsoenlijk te spelen als je alleen een keyboard hebt en dus geen stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ge-flopt schreef op 26 June 2003 @ 13:04:
Misschien een vreemde vraag voor de die-hards hier, maar valt het ook fatsoenlijk te spelen als je alleen een keyboard hebt en dus geen stuur?
Deze vraag is al eens eerder voorbij gekomen volgens mij.

Ik zou het iig niet serieus proberen met keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 11:33
Ok, dat wordt dus een stuur egens vandaan halen..."Tjeerd hier met dat stuur :P"

[ Voor 10% gewijzigd door ge-flopt op 26-06-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik heb de game gister op de XboX gespeeld, en moet zeggen dat ik de grafics zwaaar onder de maat vond! Misschien niet lang genoeg gespeeld om de feeling te krijgen, maar ik vond het maar niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

hehe, ga dan de PC versie maar eens spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb tot nu toe een 1m 37.791 als snelste staan. Mijn $#@$%@ stuur doet het ook niet meer goed. De button die ik gebruik voor terugschakelen reageert niet altijd, of doet ineens 2 versnellingen tegelijk.. In beide gevallen schuif je nogal es de bocht uit.. Nouja tis ook een ding van bijna 7 jaar oud. Ik wacht met smart op mijn MOMO Racing Force. Zal nog wel even duren, omdat hij bijna niet meer leverbaar is. Blijkbaar een grote run op dat ding ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

heb hem nu orgineel hmm geneiten ik ga weer racen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:21

KneoK

Not in a million lightyears

Neejoh schreef op 26 June 2003 @ 15:40:
Ik heb de game gister op de XboX gespeeld, en moet zeggen dat ik de grafics zwaaar onder de maat vond! Misschien niet lang genoeg gespeeld om de feeling te krijgen, maar ik vond het maar niets...
Dan moet je 'm zwaaar eens op de pc spelen. Ik vind het spel weer helemaal fantastisch !!! Moet alleen weer behoorlijk inkomen, zeker met de extra moeilijkheids-/realiteitsgraad. Man man man, tel bij de tijden die ik haalde in F1 2002 op elk circuit maar minimaal 7 seconden bij. Maar ik ben weer helemaal blij !!! EA, top !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
hmm, ik kom na me 1ste 2 foutloze (dwz, 100% ontrack :P) rondjes nog zo'n 7 sec te kort op de ring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 26 June 2003 @ 08:53:
[...]
Volgens mij staat het nu zo op de Nurnburgring:

Undeclinable: 1:35:291 (TC=low, ABS=off)
FoggyFreek: 1:36:0xx (TC=low, ABS=low)
ZAMoRANo: 1:36:174 (TC=low, ABS=off)
TheDenMan: 1:36:371 (TC=off, ABS=off)
Correctie: toch nog even geprobeerd, en er viel weer wat te winnen.....kwam nu veel sneller uit de BIT-Kurve en ook de Veedol-chicane ging beter :)

[ Voor 1% gewijzigd door Undeclinable op 26-06-2003 18:52 . Reden: DenMan=TC off! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

hmzzz zou de setup wel eens graag willen zien :)
En ik rij zonder TC, zover ik weet! Altijd leuk om flink te battelen die auto op de baan te houden!!

[ Voor 52% gewijzigd door The DenMan op 26-06-2003 18:30 ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Please, geef me je setup Undeclinable, ik wor gek hier.. pleeeeaaase ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Die Veedol chicane is zwaar kut. Volgens mij kan ik daar wel harder doorheen, maar hij is echt moeilijk..
En inderdaad, post die setup maar es :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Vooruit dan maar :)

Erg knap DenMan, zonder TC........probeer het maar niet met TC, want dan ben ik niet meer de snelste :) (op Senninha na dan)

Setup van 1.35.291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Hoe kan ik nu een carriere beginnen? Ik kan het nergens bij de opties vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
BoKToR schreef op 26 June 2003 @ 19:09:
Hoe kan ik nu een carriere beginnen? Ik kan het nergens bij de opties vinden
Dat kan niet in de PC versie, alleen de console versie heeft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Rusty schreef op 26 juni 2003 @ 19:13:
[...]

Dat kan niet in de PC versie, alleen de console versie heeft dat.
wat is dat voor iets belachelijks? Ik heb ook gehoord dat er een opwarmronde bij zit, is dit ook alleen voor de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
nee, moet je ergens aan het begin van de thread kijken, daar staat hoe je de warmup aan moet zetten. Al istie hier en daar wat buggy

En nee, het is niet belachelijk, het spel heet F1 Challenge 99-02 en niet F1 Carreer Challenge 99-02 zoals op de console versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
nee oke, maar je wordt wel belazerd imo... overal previews enzo "jaaaaaa en je kunt een carriere mode afwerken, en dan moet je eerst een testsessie afleggen om in een wagen te kunnen stappen blaaaaaaaaablaaaaaaaaablaaaaa enz enz"
en dan zit ie niet bij de PC versie... mooie boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm de meeste mensen wisten al lang dat er geen career mode in F1 Challenge 99-02 zat.
Daarvoor heb je F1 Career Challenge op de console.
Dus ligt het toch blijkbaar aan jou ;)

Ik zet straks wel ff een klein tabelletje online met de snelste tijden, iig van de Nurnburgring alvast ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.