F1 Challenge 99-02 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13
heb net gisteravond de 1e rondjes gereden op Japan met de 2000Arrows van Jos en potverdomme dat is andere koek dan f1 2002

was daar gewend bijna volgas door de 1e knik voor de slingerbochten te gaan maar bij dit spel was het direct grindhappen en richting publiek *D

dat geluid is zeker erg mooi gemaakt!!! heb nu veel meer het gevoel dat je hard rijd net zoals het traction control geluid, constant dat geprrrrr als je in zn 2 rijd en gas geeft :)

1e ronden waren dus meteen erg positief en ben zeer benieuwd hoe de challenge in zijn werk gaat!

* yonexfreak zit op werk en vanavond op kraamvisite dus kan pas op vroegst morgenavond spelen :'(

owja ik speel met alles uit behalve TC op FULL en ABS op LOW (anders constant blokkerende wielen bij de lichtste remaanraking...)

* yonexfreak hoopt dat de netcode nu echt goed is...want met F1 2002 was het al zwaar laggen met meer dan 3spelers erbij :(

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
ik ga zo naar de Dixons op zuidplein rennen :D
Speciaal vroeg op gestaan hiervoor, dus beter dat ze em hebben, anders ikke voor nix 60 km (1 uur) in de bus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
_-= Erikje =-_ schreef op 23 June 2003 @ 09:32:
ik ga zo naar de Dixons op zuidplein rennen :D
Speciaal vroeg op gestaan hiervoor, dus beter dat ze em hebben, anders ikke voor nix 60 km (1 uur) in de bus :/
succes, je zal er geen miskoop aan hebben (denk ik :))
cker niet als je bedenkt dat de mods ook weer nodige spektakel zullen bieden in de toekomst ;) (inclusief alle car/tracks updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 10:59

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik het goed voor heb heeft NL hem een week voor de rest van Europa gekregen :o (aldus BHmotorsports). Jammer dat er geen demo van is dan kon ik het rijgedrag al eens testen :9 Maar nu moet ik dus wachten tot ik de full koop.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
kNarf schreef op 21 June 2003 @ 15:22:
Williams demo op Zandvoort in 1999 :)

[afbeelding]

En de Arrows demo in 2001 (ik was er bij :P)

[afbeelding]

[afbeelding]
De Nissan jeeps van de marshalls zitten er zelfs in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
volgens mij heeft kNarf zelf de zandvoort track erin gezet...althans ik zag hem gister niet bij de banen toen ik 2000seizoen koos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Stond al eerder hier dat de oude F1-2002 add-on banen het hier ook goed in doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
ik speel dus met een Microsoft SideWinder gamepad en het sturen gaat nog niet echt lekker. Met andere woorden, als ik op links druk, dan trekt hij meteen volledig naar links. Hetzelfde geldt (duh) voor naar rechts.

Weet iemand hoe ik dit iets soepeler kan instellen?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:51
yonexfreak schreef op 23 June 2003 @ 09:05:

* yonexfreak hoopt dat de netcode nu echt goed is...want met F1 2002 was het al zwaar laggen met meer dan 3spelers erbij :(
Ik heb gewoon broadband basic van Wanadoo en heb gisterenmorgen een servertje gedraaid. Op een gegeven moment reden er een auto of 6 bij mij (was trouwens Imola 2002) en dat ging helemaal goed. Alleen als er een nieuwe gebruiker inlogde freezde het beeld een seconde ofo. Volgens mij hebben ze het dus een stuk beter voor elkaar.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
peeth schreef op 23 June 2003 @ 10:14:
[...]

Ik heb gewoon broadband basic van Wanadoo en heb gisterenmorgen een servertje gedraaid. Op een gegeven moment reden er een auto of 6 bij mij (was trouwens Imola 2002) en dat ging helemaal goed. Alleen als er een nieuwe gebruiker inlogde freezde het beeld een seconde ofo. Volgens mij hebben ze het dus een stuk beter voor elkaar.
dat zou absoluut top zijn, denk dat dit de populariteit alleen maar positief beïnvloed :) (zeker met de mods erbij)

lijkt er tot nu toe op dat hun laatste F1 game met licenties toch wel een knaller is ipv wat sommigen roepen een goedkope manier om nog geld te verdienen :)

netjes hoor EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
Iemand al goede setups gemaakt of gevonden?

Ben zelf niet zo'n prutser, maar heb wel al gemerkt dat het heel veel uitmaakt. En dan zit ik alleen nog maar met de schuifjes te schuiven. Dan heb ik het nog niet over dempers, rollbars e.d.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
peeth schreef op 23 June 2003 @ 10:24:
Iemand al goede setups gemaakt of gevonden?

Ben zelf niet zo'n prutser, maar heb wel al gemerkt dat het heel veel uitmaakt. En dan zit ik alleen nog maar met de schuifjes te schuiven. Dan heb ik het nog niet over dempers, rollbars e.d.
kan je niet je setups gebruiken van F1 2002 :?
geloof dat zowat alles ervan gebruikt kan worden ;)

heb je in ieder geval een solide basis (ff gerekend dat je leuke setups maakt voor jezelf :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
yonexfreak schreef op 23 juni 2003 @ 10:26:
[...]

kan je niet je setups gebruiken van F1 2002 :?
geloof dat zowat alles ervan gebruikt kan worden ;)

heb je in ieder geval een solide basis (ff gerekend dat je leuke setups maakt voor jezelf :+ )
Sowiesow had ik ook daar zelf in ieder geval geen toppertjes. Al zullen die best te vinden zijn op het net. Maar gezien het feit dat het wagengedrag van F1c compleet anders is dan die van f12002 denk ik ook niet dat je er heel veel aan hebt. Volgens mij is het verschil tussen de twee spellen te groot.

(zit op het werk, dus ik kan het niet uitproberen)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm ik pas gewoon de setups aan die bij het spel zitten.
Een beetje sleutelen aan de camber, de springs en de roll-bars is vaak voldoende om het aan te passen naar je eigen rijstijl.

Wat is trouwens het meest realistisch qua drivers-aids? TC op Low of op High? En ABS?
Ik heb beide op Low staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja ik ga hem om 1 uur vanmiddag kopen :D

ja KOPEN >:)

goeie games moet je maar eens gaan ondersteunen en laatste tijd ben ik echt f1 2002 fan geworden door lekkere gameplay en communety er om heen met mooie mods als gtr 2002 marcoz :D zo'n lekkere car...

update : als ze hem maar hebben anders ga ik doom spelen met kettingzaag })

[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 23-06-2003 12:35 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
BruceLee schreef op 23 juni 2003 @ 12:09:
ja ik ga hem om 1 uur vanmiddag kopen :D

ja KOPEN >:)

goeie games moet je maar eens gaan ondersteunen en laatste tijd ben ik echt f1 2002 fan geworden door lekkere gameplay en communety er om heen met mooie mods als gtr 2002 marcoz :D zo'n lekkere car...
heel goed :)

zelf ga ik hem ook kopen....had hem gister gedownt maar spel bevalt me zo goed dat dit cker de aanschaf waard is (en zo hoort het ook!)

spel zelf is al reden genoeg om hem te kopen en het feit dat er vast weer talloze goede mods voor komen zorgt voor een lange levensduur~!

dit spel verdient het om gekocht te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb met het afstellen trouwens wel gemerkt dat het veel moeilijker is om de wagen goed in balans te krijgen. Als je balans niet goed breekt ie heel snel weg aan de achterkant.

Ook moet je veel meer rekening houden met de kerbs, als je die op het verkeerde moment raakt ben je m ook zo kwijt. Zachtere afstelling lijkt daar wel wat maar niet veel tegen te doen.

Korton het afstellen is wel een stuk belangrijker geworden, het is moeilijker geworden om een goede te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Heb gister ook ff achter het stuur gezeten van een arrows maar ik hou die wagen met geen mogelijkheid op de baan (ik rijd met mn keyboard) Moet ik de zooi beter instellen of is het weer eens een racegame welke absoluut niet met een keyboard te spelen is?

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
balle tent, sta ik daar om 10.45 gaan die (!@*(#&(*$& pas om 13.00 open, affijn, ik download em nu wel en ga em donderdag (26 juni) wel halen in de winkel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
even je stuurhulp op high zetten (of low)
probleem met controllers en ramplanken is dat je OF stuurt OF niet
tis dus een OF OF verhaal terwijl je bij stuurwielen bv 50% stuurt :) (zeg maar)

zou je toch aanraden om eens te gaan kijken naar een leuk stuurwiel, volgens mij zijn die tegenwoordig zeker niet duur meer :) en vergroot het rijplezier enorm!

* yonexfreak is vandaag in een positieve tsjakka bui gezien zn vorige posts :P (lijk wel vertegenwoordiger van dit spel O-) )

[ Voor 15% gewijzigd door yonexfreak op 23-06-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

hehe stuurhulp staat al op high, maar het kan ook ligguh aan mn pc. celezonnetje 500 met tnt2 (durf het bijna niet te zegguh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Een sim met keyboard is niet echt handig.
Je moet niet verwachten er dan veel plezier aan te beleven, daar is t gewoon niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Nou in de GPx serie is dit toch erg goed te doen hoor. Bij deze mijn complimenten aan die heren als dit idd zo moeilijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
--JvL-- schreef op 23 juni 2003 @ 13:19:
Nou in de GPx serie is dit toch erg goed te doen hoor. Bij deze mijn complimenten aan die heren als dit idd zo moeilijk is!
nou het zal best te doen zijn om te maken alleen naar mijn mening vervalt dan elke poging tot realisme...

* yonexfreak ziet zichzelf als met een toetsenbord in het dagelijkse verkeer ipv stuur ;)
dat levert leuke inhaalacties op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zegt meer over die prutspelletjes van Geoff dan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ze hebben hem hier nergens ...

donderdag pas ...

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 23 June 2003 @ 13:54:
ze hebben hem hier nergens ...

donderdag pas ...
zelfde hier ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 14:07:
[...]

zelfde hier ........
Tot nu toe heb ik hem in iedere dixons gezien waar ik ben binnengelopen. Nu waren dat er maar twee, maar toch een 100% score tot nu toe. Toen ik hem zaterdag kocht kreeg je zelfs nog 10% korting op gamesoftware. Weet niet of dat nog steeds zo is trouwens.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
huh 10% korting op games bij dixons zaterdag?

ik heb em zaterdag gehaald en niks geen 10% korting

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Phusebox schreef op 23 June 2003 @ 14:14:
huh 10% korting op games bij dixons zaterdag?

ik heb em zaterdag gehaald en niks geen 10% korting
De korting was alleen geldig op spelcomputer software... niet op software voor de pc dus.

Als een filiaal jou dus 10% heeft gegeven, is dat een fout van dat filiaal...

en inderdaad is die actie inmiddels voorbij...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
dynabyte had hem ook liggen gisteren :)...misschien die even x opzoeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ZAMoRANo schreef op 23 juni 2003 @ 13:32:
Zegt meer over die prutspelletjes van Geoff dan denk ik ;)
Mwah GP4 is idd niet echt top. Maar GP3 en Gp2 zijn wel zeer goede spellen hoor vooral GP2 was zijn tijd ver vooruit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik bedoelde GP3 en 4. Physics van 3 zijn ook heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja het is niet echt top maar GP3 was nog wel beter als GP4 en ook F1 2001 of F1 2000.

Alleen bij GP4 hebben ze de plank aardig misgeslagen. Volgens mij komen er trouwens ook geen GP games meer uit aangezien Infogames de studio van Geoff heeft gesloten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
en nu weer verder of F1 challenge die weer (wat mij betreft) de leiding heeft genomen qua F1 racing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daar bestaat weinig twijfel over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
is het misschien een idee om net als bij GP4 een soort ''het grote rondentijden" topic te maken voor dit spel

ook misschien handig om dan bij je snelste lap meteen evne je setup te posten

id :? :)

* yonexfreak die zelf pas morgenavond weer wat rondes kan rijden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

de auto is moeilijker op de baan te houden dan in 2002, heb nog niet echt veel gekloot met de setups, maar ik verneem de verschillen wel beter

vind het nog steeds jammer dat bij een behoorlijke crash (net ff eau rouge crash met 250+) dat de banden aan de auto blijven :( af en toe vliegt er een x een af, maar enkel de voor- en achtervleugel breken af)

en het spel lijkt me stuk zwaarder dan 2002, ik draai op 1024x768 16 bits met alles op high en het schokt nog :/
heb je ook een p3@3,1 en 9700 pro o'clocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hij draait hier juist beter dan F12002.
1024x768x16 met QCAA en alles max op een OC'd Ti4200 (XP1600+@1800+, 512 MB) en vrij soepel tijdens races (35 fps in de pits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja dat met die crashes vind ik ook erg vaag
en dan zetten ze op de doos dat de crashes verbeterd zijn...

crap dus, want de voor en achtervleugel vliegen er al bij teveel wind af
en de wielen overleven meestal alle crashes tot 270 km/u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Crash multiplyer wel op 100% staan? :?
Bij mij vliegen ze er wel af...en als ze er niet af vliegen is de wielophanging krom. :P

Ik vind dit eigenlijk veel beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja het staat op 100%... en wielophanging krom? hmm dat doet ie bij mij dus ECHT niet
of eraf of niet

close multiplayer racing:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/f1ch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:21

KneoK

Not in a million lightyears

Vos schreef op 23 juni 2003 @ 14:53:
de auto is moeilijker op de baan te houden dan in 2002, heb nog niet echt veel gekloot met de setups, maar ik verneem de verschillen wel beter

vind het nog steeds jammer dat bij een behoorlijke crash (net ff eau rouge crash met 250+) dat de banden aan de auto blijven :( af en toe vliegt er een x een af, maar enkel de voor- en achtervleugel breken af)

en het spel lijkt me stuk zwaarder dan 2002, ik draai op 1024x768 16 bits met alles op high en het schokt nog :/
heb je ook een p3@3,1 en 9700 pro o'clocked
Het draait hier net zo fantastisch als 2002, met 4xAA en 8xAF. Ik heb net heel eventjes zonder stuur gereden met default controls en alle hulp nog aan dus heb nog totaal geen goed beeld van het spel, maar ga zo mijn stuur even aansluiten en even echt racen zonder al die prutserige hulpdingen.
Ik heb heel even in Season 2002 de Albert Parc Circuit eventjes gereden en wat mij een beetje op (tegen) viel was dat de intro (tijdens het loading screen) exact hetzelfde was als van F1 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

BioWEB schreef op 23 June 2003 @ 16:26:
[...]

Het draait hier net zo fantastisch als 2002, met 4xAA en 8xAF. Ik heb net heel eventjes zonder stuur gereden met default controls en alle hulp nog aan dus heb nog totaal geen goed beeld van het spel, maar ga zo mijn stuur even aansluiten en even echt racen zonder al die prutserige hulpdingen.
Ik heb heel even in Season 2002 de Albert Parc Circuit eventjes gereden en wat mij een beetje op (tegen) viel was dat de intro (tijdens het loading screen) exact hetzelfde was als van F1 2002.
hmz dan zit er iets fout bij mij zou ik zo zeggen
heb net wat details naar beneden gehaald, maar draait nog steeds nie echt super
zal f1-2002 eens draaien, kijken wat die nu doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
welke muziek zit er eigenlijk in het spel ?
phusebox mooie screen

[ Voor 24% gewijzigd door SPOXER op 23-06-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
er zit niet echt muziek in... behalve bij menu's
maar da's niet belangrijk

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
klein foutje :P
Afbeeldingslocatie: http://designercard.com/htdocs/samples/clipart/Jos.JPG

129 start :?
4 overwinning :? *D (was het maar waar!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Heeft er misschien iemand zin om straks online te racen of zo?
Lijk me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk dat ik al weet wat de fout is. :P Volgens mij zijn het de gegevens van HHF. :P

geboortedatum enz kloppen wel alleen de racegegevens kloppen niet. :)

[ Voor 30% gewijzigd door schnumi op 23-06-2003 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat m'n Radeon 9100 nog wel ok was, maar dit spel gaat echt niet zo soepel. Op 1024x768x16 en alle details op high heb ik framerates tussen de 27 en 40, en dat vind ik toch echt te laag. f1 2002 draait veeeel beter, terwijl ik toch niet echt direct verschil zie (toch?).

(misschien een keer de TI4200 van m'n vader jatten :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb hier ook wel redelijk vaak framedrops in races (XP2400, Ti4200), maar dat komt denk ik als er veel pitcrews buiten zijn. Maar dat vind ik juist een cool detail dus die zet ik niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

hmz de nieuwste omega drivers pakten hier toch niet zo goed uit, daar zat het bij mij fout
me 3dmark was 2928, ff andere drivers en nu heb ik 5070
daar zat de fout dus ;)

hier nog ff de prost 2000 (1280x1024 32 bits, geen aa, etc)
Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/prost.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 23-06-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat is de Prost uit 2000 hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb toch nog wat op de Nurnburgring zitten uitproberen. De setup wat veranderd en ik kwam relatief makkelijk tot een 1:40:2xx.

Maar ik reed een rondje achter een Minardi aan in de training en zag dat ik m bijhield tot de snelle links-rechts combinatie vlak na de Dunlop-Curve daar trok ie gewoon een gat van misschien wel 2 sec.

Als ik dan naar mn Telemetry kijk ga ik die bocht in rond de 180 kph in zn 4 en kom er uit rond 255 in zn 5. Volgens mij is dat veel te langzaam.
Wat doen jullie daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 18-09 11:54

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb net ook ff zitten pielen met de setup en er een setup guide bij gepakt(voor het eerst)en het gaat allemaal steeds beter, heb een 2 sec van me tijd weten af te snoepen, zit nu op een 1:38:2xx.

Ik kom die bocht zo rond de 270 uit, daar verlies je dus wel wat, maar ik ben daar nog steeds aan het klooien voor de ideale lijn, want met volgas dan ga ik er als een idioot af, terwijl ik wel denk dat hij vol moet kunnen indien je de juiste lijn hebt.

Misschien is het ook wel een idee dat iemand een groot ronde tijden topic gaat maken??

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik denk ook dat het volgas kan. Ik zat niet dicht genoeg achter die Minardi om zn lijn te kunnen volgen.

Qua setup heb ik de springs iets lager gezet, en ook de fastbump springrate. Nu kom ik een stuk lekkerder en stabieler de tragere en medium snelle bochten door.
Nu alleen nog die snelle links rechts combi.

EDIT:

Nog zachtere afstelling: 1:39:4xx
We komen er wel, ik ging (kon) nu ook 20kph harder die snelle bocht in. Maar de ideale lijn daar luistert heel nauw.

[ Voor 21% gewijzigd door Zamorano op 23-06-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En nog weer beter die bocht door en wat meer risico in de 1ste 4 bochten >> 1:38:4xx, weer een seconde eraf. Het is wel 1 van de gaafste banen om te leren, heel erg technisch en veel verschillende bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Zekers, de oude baan, was een vrij snelle baan, en met dat nieuwe gedeelte heb je eigenlijk van alles wel wat. Dit is naar mijn idee samen met Sepang en Japan 1 van de betere banen om alles goed onder de knie te krijgen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

schnumi schreef op 23 juni 2003 @ 21:08:
Dat is de Prost uit 2000 hoor. ;)
sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja Suzuka en vooral Sepang heb ik al wel veel gereden maar de nieuwe Nurnburg had ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.
Valencia is trouwens ook een heel mooi gevarieerd circuit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo.....wat een lastig spel :) Begin het nu een heeeel klein beetje onder de knie te krijgen.
Met de default 'grip' setup op de Nurburgring een 1.41.710 gereden. Zamorano, zou jij een telemetry lap kunnen posten/mailen aub? Dan kan ik kijken op welke stukken ik het meest verlies.......alvast bedankt!! ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Met de default grip setup zul je niet heel veel sneller gaan denk ik (kom je ook maar tot de 6e versnelling in geloof ik). Je kunt beter de gewone setup ietsjes aanpassen naar je eigen smaak.

Telemetry file van 1:38.469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toch nog even met de default gereden, en ik haalde een 1.40.301......dus er zit zeker verbetering in! Ik kom er nu pas achter hoe hard je wel niet door die bochten kan :)

Maar ik zag dat op 95%, je tegenstanders gewoon 1.33.xxx rijden tijdens de kwalificatie!! Dat is wel redelijk rap!

Edit: Nog bedankt trouwens ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Undeclinable op 24-06-2003 00:18 ]

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Laatst online: 06-04-2022
Heel ff een vraagje tussendoor.
Is het bij iedereen zo dat het sturen erg moeilijk gaat. Als ik een bocht in ga met 100 moet ik echt enorm veel sturen. Gaat niet zo makkelijk. Heb geen stuur,gewoon toetsenbord. Moet ik er aan wennen of moet ik een setting veranderen?

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Kan er iemand inderdaad een rondetijden topic starten. Ik ben heel benieuwd wat jullie rijden. Ik heb namelijk het idee dat ik als een krant rij. Zodra ik de tegenstanders op 100% zet kom ik echt seconden tekort. :(

Mijn tijden na nog maar heel kort rijden:
Canada: 1.23.228 (default Canada setup, niet de grip dus)

[ Voor 7% gewijzigd door Rusty op 24-06-2003 09:18 ]

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Koetje_boe schreef op 24 June 2003 @ 07:28:
Heel ff een vraagje tussendoor.
Is het bij iedereen zo dat het sturen erg moeilijk gaat. Als ik een bocht in ga met 100 moet ik echt enorm veel sturen. Gaat niet zo makkelijk. Heb geen stuur,gewoon toetsenbord. Moet ik er aan wennen of moet ik een setting veranderen?
Klinkt misschien lullig maar met een toetsenbord moet je gewoon niet teveel verwachten voor de controls.
Ik geloof dat er ten opzichte van F1-2002 nog wat settings veranderd zijn die t voor een toetsenbord weer moeilijker maken om de wagen te besturen.
Rusty schreef op 24 June 2003 @ 09:13:
Kan er iemand inderdaad een rondetijden topic starten. Ik ben heel benieuwd wat jullie rijden. Ik heb namelijk het idee dat ik als een krant rij. Zodra ik de tegenstanders op 100% zet kom ik echt seconden tekort. :(

Mijn tijden na nog maar heel kort rijden:
Canada: 1.23.228 (default Canada setup, niet de grip dus)
Volgens mij heeft iedereen dit op 100%.
De rondetijden van de AI op 100% halen is behoorlijk pittig. Ik ben al blij als ik er een aantal achter me hou tijdens de training. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
goh net gisteravond weer eens gereden maar pfff dat valt weer ffies vies tegen :)

sinds tijdens duw ik het veld weer eens vooruit ipv te leiden ;)
btw die formation lap gaat in monaco lekker klote, bij het zwembad gedeelte staan er 8auto's elkaar richting publiek te duwen :(

ik rijd lekker nog met de 2000arrows, 1 van jos mooiste wagens ooit *D

* yonexfreak vind het ook wel tijd worden voor een groot rondentijden topic incl de setups ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Laatst online: 06-04-2022
Ok,de bestuiring is echt brak dus het ligt aan het spel :)
Zal toch maar eens voor een stuurtje gaan kijken dan.

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 10:12

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Koetje_boe schreef op 24 June 2003 @ 12:24:
Ok,de bestuiring is echt brak dus het ligt aan het spel :)
Zal toch maar eens voor een stuurtje gaan kijken dan.
Dit spel is ook echt gemaakt voor een stuurtje... Laatst geprobeerd zonder, werd 3x niets :D

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Idd, het heet daarom ook niet voor niets een SIM ;). Ik vind dus ook dat ze niet eens rekening hoeven te houden met mensen met toetsenboard.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:08
Weet iemand hoe je het aantal frames per second kan weergeven? Ik zit wat te knutselen met grafische settings, kijken hoe ik die het beste kan instellen. Daarbij is het aantal fps wel erg handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 24 June 2003 @ 13:05:
Weet iemand hoe je het aantal frames per second kan weergeven? Ik zit wat te knutselen met grafische settings, kijken hoe ik die het beste kan instellen. Daarbij is het aantal fps wel erg handig om te weten :)
ik dacht met control+F en anders kan het programma FRAPS het ook wel weergeven (dacht ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ctrl+F or Alt+F did the trick in F1-2002 so it might work with F1CC :)

Argh, dat krijg je dus als je op een Engelstalig IRC channel zit :P

[ Voor 34% gewijzigd door Fuelke op 24-06-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ctrl F werkt hier ook weer :).

Heb net weer me ronde tijd iets aangescherpt. Zit nu op een 1:37:447

http://members.chello.nl/...ng_thedenman_1.37.447.lap

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ah thanks, kan ik straks ff proberen als ik weer thuis ben :)
Ik heb nogal es last van dat hij af en toe heel schokkerig wordt. Erg vreemd, maar ik had het idee dat het aan het veranderen van het weer ligt. Weet iemand hier meer over?

(en waar blijft dat rondetijden topic nou? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 24 juni 2003 @ 13:31:

(en waar blijft dat rondetijden topic nou? :P )
astu:[url] [rml][ F1 Challenge] Centraal rondentijden topic[/rml][/url]

[ Voor 25% gewijzigd door yonexfreak op 24-06-2003 13:55 . Reden: topic aangemaakt zoals gewenst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 24 June 2003 @ 13:31:
Ah thanks, kan ik straks ff proberen als ik weer thuis ben :)
Ik heb nogal es last van dat hij af en toe heel schokkerig wordt. Erg vreemd, maar ik had het idee dat het aan het veranderen van het weer ligt. Weet iemand hier meer over?
Z'n voorganger had dat probleem ook, ging het schokken bij veranderende weersomstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Ik heb em nu een tijdje gespeeld en ik moet zeggen :9~ vooral het geluid van de tracktion control etc.
Jammer dat er nog niet veel online games zijn. wat ik me wel afvraag: is er nu EINDELIJK wel een dedicated server mogelijkheid?
Ik ga em donderdag echt direct kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
_-= Erikje =-_ schreef op 24 June 2003 @ 19:06:
Ik heb em nu een tijdje gespeeld en ik moet zeggen :9~ vooral het geluid van de tracktion control etc.
Jammer dat er nog niet veel online games zijn. wat ik me wel afvraag: is er nu EINDELIJK wel een dedicated server mogelijkheid?
Ik ga em donderdag echt direct kopen.
zitten er nou veel verschillen in t.o.v. f2002. Want anders blijf ik f2002 spelen met aangepaste tracks en teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
SPOXER schreef op 24 June 2003 @ 19:14:
[...]

zitten er nou veel verschillen in t.o.v. f2002. Want anders blijf ik f2002 spelen met aangepaste tracks en teams :)
*geluid is vele malen realistischer
*traction control geluid
* keuze uit 4jaargangen waarbij wagens merkbaar anders reageren (arrows 2k meer toeren bv dan Arrows 2k1)

* circuits aangepast naar seizoen
* beter/moeilijker rijgedrag :)
*etc etc...

ikzelf vind f1 challenge stukken beter dan f1 2002...en is zeker moeilijker om op de limiet te rijden (foutje is nu zo gemaakt is mn ervaring en de bezoekjes aan grindbak zijn er genoeg geweest al :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm we hebben dus geen rondetijden topic meer zie ik.
Dat gemod hier word af en toe wel wat te gek maargoed.

Eigenlijk zou je op FTL subleagues moeten kunnen maken, met password eventueel ofzo dan kon je een eigen competitie maken. Ik hoop dat F1C er snel toegevoegd word iig.
Misschien een idee om een klein websiteje te maken met tabelletjes van de beste 5 tijden (gereden door GoT-ers) op elk circuit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Nouja als iemand een een site in elkaar kan knutselen dan wil ik hem wel tijdelijk hosten
tot FTL er is.

Wordt dan gewoon op me chello account. Is toch redelijk snel en geen reclame troep enz.
Ik ben alleen grafisch geen wonder, dus vandaar zou het misschien handig zijn als iemand anders het grafische gedeelte voor zijn rekening zou willen nemen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dat grafische gedeelte/site in elkaar draaien wil ik best wel doen. ff kijken of er meer animo voor is.

BTW: klopt het dat je met steering help op low rijd? (zag ik in je telemetry file), volgens mij ga je daar alleen maar langzamer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
net een 1.17.6 op magny cours met de arrows 2000
kan nog wel sneller maar voor mn 1e rondjes niet zo slecht denk ik :)

btw> website is best leuk id om daar te kijken wat de rest doet aangezien het rondentijden topic op slot gegooid is (grrr modjes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Aghhh dat rondentijden topic vind ik best dat ze het sluiten, maar dan moeten ze ook die van GP4 sluiten. stelletje...grmbl...

Oww als dat zo is ga ik die optie ff uit zetten, nieuwe ronde is dan zo online ;)

Ik hoor het wel als iemand een site in elkaar heeft geknutseld?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik heb ook nog wel ruime om eventueel een site te hosten (op mijn webhost) voor de ronde tijden. Mocht het chello verhaal een probleem zijn om wat voor reden dan ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Rusty op 24-06-2003 20:13 ]

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

wat houdt eigenlijk bij de telemetry dat pijltje in bij de hulpmiddelen? dat is het 1e geval bij mijn lap en wat is het 3e ding? Ik heb zover ik weet alles op Off staan behalve Clutch. Owja die ronde met stuurhulp mag als niet gereden beschouwd worden, was foutje van mij :(

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
dat pijltje is spin recovery toch?

En volgens mij stond brake assistance ook aan bij jou.

k heb net een 1:37:6 gedaan op de Nurnburgring maar ik moet ff serieus gaan sleutelen aan de setup.

Ik zal nu wel ff beginnen aan een simpele website.

[ Voor 47% gewijzigd door Zamorano op 24-06-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Hmzzz spin recovery is het niet, want die staat uit :( en de brake assistant ook... beetje vaag allemaal :(

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off topic misschien : op de xbox is dit spel echt brak :( het lijken wel bots auto's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off topic misschien : op de xbox is dit spel echt brak het lijken wel bots auto's
Ik heb ooit de F1 2002 PS2 versie gespeeld, en die herkende ik ook helemaal niet terug in de pc versie. Pc versie is veel beter, maar een analoge besturing vind ik zelf eigenlijk wel noodzakelijk (bij F1 2002 en de nieuwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Waarom is het rondetijden topic gesloten?? :(
Het GP4 rondetijden topic is toch ook nog open :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Heeft iemand een goede car setup voor Nurburgring? Er is zo'n lange omhooggaande bocht waar iedereen volgas doorheen denderd, maar als ik dat doe breekt ie achter uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 24 June 2003 @ 21:51:
Heeft iemand een goede car setup voor Nurburgring? Er is zo'n lange omhooggaande bocht waar iedereen volgas doorheen denderd, maar als ik dat doe breekt ie achter uit..
Bij mij hetzelfde :( Ik gooi dan de auto wat op overstuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ja dat gaat een paar keer goed, maar niet continu...
Wie reed er hier ook alweer iets van 1m37 ofzo? gimme that setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik rijd een 1m34 :) zal zo de setup even hosten

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jummie, hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 24 June 2003 @ 22:11:
Ja dat gaat een paar keer goed, maar niet continu...
Wie reed er hier ook alweer iets van 1m37 ofzo? gimme that setup :)
Zit nu op de 1.38 :/ Sneller wil niet... Ik vlieg steeds mijn rempunt voorbij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb 1m 39.000 gereden. Maar kan nog wel sneller. Vooral als ik een wat stabielere setup heb van FoggyFreek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

www.jorisbos.nl/images/nurenberg.svm

wel de veren wat strakker voor en achter :) dan is ie perfect voor mijn stijl

en even mijn 1.36.4 (idioot die ik ben, mijn 1.34.9 overschreven :( ) Ik ga snel weer aan de slag. Je ziet wel wat ik waar fout doe :) vooral de lange doordraaier na het langzame stuk kan veeel beter...

www.jorisbos.nl/images/1364.vcr

btw traction op low, de rest uit (behalve de clutch)

[ Voor 8% gewijzigd door FoggyFreek op 24-06-2003 23:52 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.