[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 06:32
Diaboluzzz schreef op 17 april 2003 @ 09:03:
DG^ : dikke bull dat wij niet meer tegen jullie willen spelen. En voor de rest is Uier de man die de wars regelt enz enz.
Als hij het druk heeft met dingen als school en werk dan is de kans groot dat de wedstrijdjes vooruit geschoven worden aangezien hij de enigste is die dat UBER brakke CB systeem een beetje begrijpt.
Ik heb ergens een IRC log waaring het volgende wordt gezegd (dit was na de laatste friendly tegen ons): We moeten eerst meer oefenen totdat we een betere partij vormen tegen Dg & [INSERT_CLAN] (tis niet letterlijk zo gezegd, maar had wel dezelfde strekking). Op dat moment stond er van ons een challenge open binnen de iCTF cup, welke niet gerechallenged is o.i.d. :). Daarnaast als Uier het zo druk heeft zou het mischien eens handig zijn om een trustee wat uitleg te geven over CB (en ja: het is een onduidelijk systeem, dat moet ik met je eens zijn)

Maargoed, GoT is ook niet de plek om hierover te discussieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

rival24 schreef op 16 april 2003 @ 19:37:
[...]

Ik zie dat je hebt liggen spammen/sprayen met je minigun ;)
juist niet :) hij heeft die gun niet gehad anders zou het getal van minigun zijn opgelicht (maar dan geen ammo)
Alphega schreef op 16 april 2003 @ 19:07:
[...]

_/-\o_
Luister naar de man en haal de helse map weg!
eh dreary roelt k

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoeKk schreef op 17 april 2003 @ 11:25:
[...]

Ik heb ergens een IRC log waaring het volgende wordt gezegd (dit was na de laatste friendly tegen ons): We moeten eerst meer oefenen totdat we een betere partij vormen tegen Dg & [INSERT_CLAN] (tis niet letterlijk zo gezegd, maar had wel dezelfde strekking). Op dat moment stond er van ons een challenge open binnen de iCTF cup, welke niet gerechallenged is o.i.d. :). Daarnaast als Uier het zo druk heeft zou het mischien eens handig zijn om een trustee wat uitleg te geven over CB (en ja: het is een onduidelijk systeem, dat moet ik met je eens zijn)

Maargoed, GoT is ook niet de plek om hierover te discussieren ;)
Ey Koek ik weet niet wat je nou loos staat te zwammen:
A: Ik heb gezegd ik wil pas officieel spelen zodra we beter zijn dat houdt dus in dat ik friendly's wil spelen.
B: Ik had een challenge van jullie op CB staan die officieel was ik heb die gerechallenged met de melding: Wij speel op dit moment alleen nog friendly al wil je geen friendly accept deze challenge dan niet, vervolgens krijg ik weer een rechallenge die weer officieel is dus die heb ik verwijderd:7
C: Ik heb het helemaal nie druk (maar dat zei Dia -> UieR slaat Dia erg hard B) )

Mja dus ik weet nie waarom er zo 'ruzie' om gemaakt wordt 8)7
Van mijn part is de dicussie gesloten... al heb je nog wat te melden wip dan langs op irc niet hier:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

PizZa_CalZone schreef op 17 April 2003 @ 11:06:
Damn, wat staat jouw ut mega donker kokos...pff =P (heeft dat nog enige voordelen?)
Ik kan niet meer tegen licht ;). Nee, dit komt door de Glide met win2k denk ik.. normaal waren de screenshots al helemaal messed up onder win2k.. dat er zelfs stukken ongebruikt video geheugen erin terug kwamen.. en opeens doet ie het weer.. naja

Diaboluzzz: mijn naam is niet een mac adres, moet je onderhand wel
weten :)

[ Voor 1% gewijzigd door Sponge op 17-04-2003 13:16 . Reden: +z :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik draai nu ook een ut server, maar ik heb een vraagje aan iemand hier die de tweakers server onderhoud/admint. Wie kan ik contacten? (klein vraagje maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 17 April 2003 @ 16:06:
ik draai nu ook een ut server, maar ik heb een vraagje aan iemand hier die de tweakers server onderhoud/admint. Wie kan ik contacten? (klein vraagje maar)
@Zie de topicstarter, Gerco, Robin & nog een paar. :)

Hier hadden we een potje CTF-Hallofgaint gespeeld. We wonnen gelukkig met 4-2 :)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image7a1b403e1ec69f97aa7a2ee904e53f99_small.jpg

En hier CTF-Eternal Caves wéér :P ook 4-2 :+

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagef8253445ad1f88e2aae4426646b46625_small.jpg

LoL gistere dacht UieR-ZuiGeR dat ik een AiMboT was, :+ Hij herkende me niet, omdat ik onder de naam: . speelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:19:
[...]
LoL gistere dacht UieR-ZuiGeR dat ik een AiMboT was, :+ Hij herkende me niet, omdat ik onder de naam: . speelde :P
Wat dus irritant en lame is ;) . Naja, ik doe het soms ook wel.. maar alleen als ik iemand moet kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:19:
[...]

Hier hadden we een potje CTF-Hallofgaint gespeeld. We wonnen gelukkig met 4-2 :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Mark my words, ik was degene die gister zei dat jij het was friek... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 16:19:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

hey daar sta ik op m`n broertjes nick ook nog op (jero_007).
ik was ff wat dingetjes aan het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 17 april 2003 @ 16:21:
[...]

Wat dus irritant en lame is ;) . Naja, ik doe het soms ook wel.. maar alleen als ik iemand moet kicken :)
Eingelijk is het wel lame idd maar ik kan nie anders. Meeste spelers kennen mij Phreak als = Lamer terwijl dat niet zo is. :/ Haast alles wat ik doe is irritant als ik bij zo'n heuveltje bij caves staat en iemand doodschiet is het lame, als ik bij LMS 1 van de mindere kills en op nummer 1 staat -]is dat lame[- :/ Alles wat ik doe is lame, waarom word ik op de andere server(s) niet zo opgevallen? Alleen op ut.tweakers.net als lamer genoemt. Als ik op een Rampage komt? is het weer camp/lamegezeur! :/ Ik speel hoe ik speel en ik blijft het ook doen. :)

En ik wil de naam Phreak ook niet erger maken. Maar gelukkig zijn er ook aardige spelers op ut.tweakers.net :*)
PizZa_CalZone schreef op 17 April 2003 @ 16:22:
[...]

Mark my words, ik was degene die gister zei dat jij het was friek... :)
_/-\o_

Wanneer is dat [GoT] vs DG oid? Ben er benieuwd wie de winnaar wordt. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Terug komend om mensen die niet weten wie bots zijn, check dit:
(12:33:54) (+UTR) Loque entered the game.
(12:35:01) (+UTR) [BFS]Brence: je bent goed
(12:35:09) (+UTR) [BFS]Brence: ooit gedacht om voor clan te gaan spelen ?
:D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

41.6C.6D.61.72 schreef op 18 april 2003 @ 12:39:

[...]

O M G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 18 april 2003 @ 12:39:

[...]

LMAO!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

41.6C.6D.61.72 schreef op 18 April 2003 @ 12:39:

[...]

L O L

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is toch niet waar he . kunnen niet tegen verlies . win ik eens een Instagib LMS game op Morheus ,
hoor je iedereen gelijk zeggen. wat een kut level, hier kunnen noobs zooals heerex ook winnen. wat een mietjes zeg. en zo slecht ben ik ook weer niet

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 13:28:
het is toch niet waar he . kunnen niet tegen verlies . win ik eens een Instagib LMS game op Morheus ,
hoor je iedereen gelijk zeggen. wat een kut level, hier kunnen noobs zooals heerex ook winnen. wat een mietjes zeg. en zo slecht ben ik ook weer niet
Idd ja maar de persoon die dat riep, Ab, liep daarna ook heel de tijd te zeuren. Ik was 2e caves met 105 dus ik zeg alleen van jammer dat ik 2 punte tekort kom. Meteen insta noobs allemaal lucky shots en flag kills bla bla bla, ik vind dat zo opvallend he mij hoor je nooit over NW noobs maar de nw'ers hebben altijd wat te zeiken op mensen die insta spelen :(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Ik ga die ab eens ter discussie stellen, irritante gast heeft laatst toen ik ingame was ook mensen lopen afzeiken.
sfeer verpester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
ik heb geen probleem met ab eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

RaVeNgEr schreef op 18 april 2003 @ 13:57:
Me neither.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor instagib is het wel zo handig een goede reactie tijd te hebben hoor . is ook niet altijd makelijk. ik speel instagib en normal wapens . is allebij leuk. Maar bij AS hoort zeker weten NW

en ravenger . zo lang je niet wint ja is het goed. of als je altijd wint . kijken ze wel tegen je op

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 18 April 2003 @ 13:57:
Omdat jullie toevallig NW-spelers zijn? Ab zeikt op mensen die Instagib spelen en ik ben het eens met Twit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
ik heb op zich niks tegen ab maar hij moet zich niet zo opstellen zo van "ik ben goed en iedereen die insta speelt suckt " want dat soort mensen mag ik gewoon niet zo. Iedereen speelt op zijn eigen niveau en als hij heerst dan zien we dat wel terug in scores.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa ik zeik ook altijd op instagib spelers :), vooral omdat de meesten die insta kiezen op de server net komen kijken bij UT en daarom insta makkelijker is voor hun. Zo zie je ook dat bij insta constant dezelfde maps worden gevote, en als er dan een keer nw is dan is et nog een instagib map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Maar morph is een nw map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind NW en insta beide leuk.

Wat soms wel leuk is om te zien is dat sommige (goede) insta spelers, heel slecht zijn in NW.
Bij insta frag je met 1 schot je tegenstander, maar bij NW moet je meestal meer dan 1 keer fraggen.
Wat ze hier dan fout doen is dat ze stil blijven staan, waarna jij ze net een fractie eerder kan fraggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

tis al gefixed met ab, Gerco heeft hem vanmiddag vriendelijk verzocht een beetje minder zijn medespelers te beledigen.

Boodschap kwam goed over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 15:28:
Ik vind NW en insta beide leuk.

Wat soms wel leuk is om te zien is dat sommige (goede) insta spelers, heel slecht zijn in NW.
Bij insta frag je met 1 schot je tegenstander, maar bij NW moet je meestal meer dan 1 keer fraggen.
Wat ze hier dan fout doen is dat ze stil blijven staan, waarna jij ze net een fractie eerder kan fraggen :P
Tja das is waar. maar Instagib is de perfecte manier om je reactie vermogen en je aim te trainen. Bij NW gaat het er om dat je een bepaald wapen op het juiste moment gebruikt en daar hebben heel veel mensen nog problemen mee .

in kleine smalle ruimtes is bijv : de rocket en het flag canon heel goed.

Mijn favoriet voor Morpheus gaat naar die minigun. daar kan je makelijk idereen mee uit de lucht maaien.

maar wat zo ook eens zouden kunnen doen inplaats van dat Instagib is de Sniper arena . het is een vergelijk baar wapen. alleen ietste moeilijker. zo kan je je headshots skills eens flink testen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mijn mening :)
RaVeNgEr schreef op 18 April 2003 @ 14:53:
mwa ik zeik ook altijd op instagib spelers :), vooral omdat de meesten die insta kiezen op de server net komen kijken bij UT en daarom insta makkelijker is voor hun. Zo zie je ook dat bij insta constant dezelfde maps worden gevote, en als er dan een keer nw is dan is et nog een instagib map.
Bedankt :(. je hebt goede spelers.. en slechte (mindere) spelers. Er de eerste groep is minder aanwezig dan de 2e groep.. dan betekend dat je niet moet gaanz euren als eentje iets stoms doet.. als je daar aan ergert moet je maar naar een andere server toe.

Zo heb ik me net ook aan Mich geergerd.. jullie zijn zo goed, maar WAAROM ALTIJD anderen afzeiken? Ik ben toch ook goed? Ik doe het toch ook niet? Ik zou niet weten waarom!

Ik heb ook tijden NW gespeeld, daar begon ik mee met UT in 2000.. later in 2001 ben ik overgestapt naar instagib, en niet omdat dat makkelijker is. 7of9 speelt toch ook erg goed insta? En overigens worden bij NW ook altijd de zelfde maps gevote...
rival24 schreef op 18 April 2003 @ 15:03:
Maar morph is een nw map :P
En ook een insta map. Net zoals Deck, Morbias, Liandri,Turbine,Pressure, Zeto, Peak, Curse, Codex, Stalwart, Stalwart-XL, en alle andere maps. Weet je dat sommige clans zeurt dat NW geen UT map is vanwege low grav? Dat is toch precies hetzelfde gezeur.. het zit in UT. Live with it. Ik vraag me eigelijk af of Hall of Giants wel gespeeld wordt bij de CTF clans, of in de cup...
Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 17:15:
[...]
maar wat zo ook eens zouden kunnen doen inplaats van dat Instagib is de Sniper arena . het is een vergelijk baar wapen. alleen ietste moeilijker. zo kan je je headshots skills eens flink testen
En dan vervangen we de normale NW door Shock arena (instagib dus)! geweldig idee, niemand meer die zeurt over wapens! Als men opeens moet wijken omdat een paar goede spelers zich ergeren aan anderen.. dan moeten die maar weer naar gamepoint gaan ofzo, als dat nog bestaat. Sowieso was er 2 jaar terug nooit (zoveel) gezeur in UT op de servers... en toen liepen de meesten nog
rond met 200ms+ ping. En dan zeurt men nu over lag...

Ach ja.. tempo doeloe. (goede ouwe tijd)

btw:
Wordt soms erg zat over dit gezeur, en andere spelers ook.. gewoon fraggen, en heb plezier... Geen zin om een 'strenge' admin te worden ofzo.. maar binnekort ga ik me misschien wel eens meer met dit gedoe @ 7777 bemoeien...

[ Voor 197% gewijzigd door Sponge op 18-04-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 22:17

QuestGamer

Questje

Ach, die eeuwige discussie tussen NW en insta wordt ik een beetje misselijk van :O

Ik vind ook NW en instagib beiden leuk.
NW is gewoon iets veelzijdiger, je moet met meerdere wapens kunnen omgaan enzo. Maar dat is nog geen reden om instagibbers te gaan afzeiken. Instagib heeft ook zijn leuke kanten. Dat de skill bij insta nou toevallig alleen aim en reactievermogen is wil nog niet zeggen dat n00bs dat zomaar ff winnen oid. Officiele iCTF en iDM wars (of 1on1's) zijn echt wel l33t :P

NW en insta heeft allebei wat, klaar.

En nu fraggen jullie, niet zo zeuren _/-\o\_

(edit: ik lees net Sponge's verhaal, mijn post is eig overbodig nu, compleet mee eens ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door QuestGamer op 18-04-2003 19:16 ]

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

41.6C.6D.61.72 schreef op 18 april 2003 @ 19:05:
Mijn mening :)

[...]

Bedankt :(. je hebt goede spelers.. en slechte (mindere) spelers. Er de eerste groep is minder aanwezig dan de 2e groep.. dan betekend dat je niet moet gaanz euren als eentje iets stoms doet.. als je daar aan ergert moet je maar naar een andere server toe.

Zo heb ik me net ook aan Mich geergerd.. jullie zijn zo goed, maar WAAROM ALTIJD anderen afzeiken? Ik ben toch ook goed? Ik doe het toch ook niet? Ik zou niet weten waarom!

Ik heb ook tijden NW gespeeld, daar begon ik mee met UT in 2000.. later in 2001 ben ik overgestapt naar instagib, en niet omdat dat makkelijker is. 7of9 speelt toch ook erg goed insta? En overigens worden bij NW ook altijd de zelfde maps gevote...

[...]

En ook een insta map. Net zoals Deck, Morbias, Liandri,Turbine,Pressure, Zeto, Peak, Curse, Codex, Stalwart, Stalwart-XL, en alle andere maps. Weet je dat sommige clans zeurt dat NW geen UT map is vanwege low grav? Dat is toch precies hetzelfde gezeur.. het zit in UT. Live with it. Ik vraag me eigelijk af of Hall of Giants wel gespeeld wordt bij de CTF clans, of in de cup...

[...]

En dan vervangen we de normale NW door Shock arena (instagib dus)! geweldig idee, niemand meer die zeurt over wapens! Als men opeens moet wijken omdat een paar goede spelers zich ergeren aan anderen.. dan moeten die maar weer naar gamepoint gaan ofzo, als dat nog bestaat. Sowieso was er 2 jaar terug nooit (zoveel) gezeur in UT op de servers... en toen liepen de meesten nog
rond met 200ms+ ping. En dan zeurt men nu over lag...

Ach ja.. tempo doeloe. (goede ouwe tijd)

btw:
Wordt soms erg zat over dit gezeur, en andere spelers ook.. gewoon fraggen, en heb plezier... Geen zin om een 'strenge' admin te worden ofzo.. maar binnekort ga ik me misschien wel eens meer met dit gedoe @ 7777 bemoeien...
_/-\o_

Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven, af en toe is het gewoon niet leuk spelen meer doordat je steeds commentaar krijgt omdat je niet zo goed bent als de anderen.
Ik speel UT voor mn plezier, Ik ben niet super goed en dan is dat gezeur van n00bs of "ffs dia, sukkel leer eens ut-spelen" of "jezus man waarom speel jij eik in een clan?" erg irritant.

Voor de rest, naast deze twee voorbeelden, niks toe te voegen op 41.6C.6D.61.72's post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom kwam ik op een iedee om eens andere wapens te gebruiken . En een noob in Nw kan een pro zijn in insta. .. en toch reactie vermogen is heel belangerijk bij insta. wie het eerst schiet als je de ander ziet maakt een kill

edit: en al ze dat map vote eens weg doen. of gaan er dan nog meer mensen zeiken.

toch ik ben voor andere wapens .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

lolz insta sucks=te eentonig, nw pwns. hall of giants no thx :P maar goed ik heb me ook afgekeerd van zeiken * TrehT -> whine-loos :D. Oh en niet zo stoer doen met @7777 dit of dat, gewoon tweakers haast niemand kent die andere... (* TrehT included) :f
rival24-> flak is lame in LMS, in DM en CTF ok maar flakken in lms vind ik niet een vertoon van fun halen uit UT

[ Voor 22% gewijzigd door TrehT op 18-04-2003 19:49 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
<------- :D
Flipmode is the greatest doh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

En toch zeikt iedereen over de flak :) als je die gebruikt. Voor mijn part flak je 24-7, mij heb je er niet mee (nu krijg ik ruzie met BOFH/DR :X) Dat wat ik over morpheus zei was meer een geintje (ik speel m liever nw dan insta :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Boeit me niet, alleen leer eens LMS spelen... dat zijn toch wel regels die iedereen behoort te kennen en die ook altijd in het hele UT 'tijdperk' door iedereen zijn aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

TrehT schreef op 18 April 2003 @ 19:16:
Oh en niet zo stoer doen met @7777 dit of dat, gewoon tweakers haast niemand kent die andere
@ 7777 is net zo stoer als "pwnen".. Naja, vaak gebruik ik dat op IRC, anderen ook, dus soms zeg ik dat hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie het allemaal weer jullie missen chuckie zow=p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whee shock arena goed ID :P hoef ik niet eens meer te zoeken voordat ik kan beginnen met fraggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 06:57:
whee shock arena goed ID :P hoef ik niet eens meer te zoeken voordat ik kan beginnen met fraggen :D
maar uh . in de shock arena en sniper arena heb je toch een beperkt aan tal kogels . die worden volgens mij wel wee aangevult al je een kill maakt en het wapen van de dode erbij pakt . maak je helemaal geen kills . dan helaas kom je
zonder kogels te zitten . ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 05:51:
ik zie het allemaal weer jullie missen chuckie zow=p
Chuckie, Chuckie, die naam komt mij enigszins vaag voor. ;)

We missen je niet hoor Chuck :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 10:56:
[...]

Chuckie, Chuckie, die naam komt mij enigszins vaag voor. ;)

We missen je niet hoor Chuck :> :P
Hij en zijn sniper B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang geleden dat ik hier meegespeeld heb...

Ik kan het niet meer zo goed (gibben lukt nog wel een beetje, maar verder... :{ ) want heb het al lang niet meer gedaan, maar ach, ik kan het iig nog proberen he ;)

/me gaat even kijken of er nu al iemand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 18 april 2003 @ 19:16:
lolz insta sucks=te eentonig, nw pwns. hall of giants no thx :P maar goed ik heb me ook afgekeerd van zeiken * TrehT -> whine-loos :D. Oh en niet zo stoer doen met @7777 dit of dat, gewoon tweakers haast niemand kent die andere... (* TrehT included) :f
rival24-> flak is lame in LMS, in DM en CTF ok maar flakken in lms vind ik niet een vertoon van fun halen uit UT
Ik vind het eigenlijk vervelend om op deze post te moeten reageren, maja, sometimes you just have to write it down :)
Dit is nou precies waar het om ging, iedereen zijn eigen LOL. Ik speel beide (nw slechter dan insta :'() Maar ik heb altijd wel lol, ook al wordt ik laatste. En naar mijn mening zijn het altijd mensen die zeuren over flak, die gewoon niet goed genoeg zijn om er iets tegen te doen. Als ik met LMS loop te flakken tegen 7of9, boeit hem dat weinig, hij fragt me toch wel :7 Ik zie er dus wel de lol in van flak, doe maar eens een poging om met de rechtermuisknop met de flag cannon iemand precies in z'n smoel te raken. Als dat lukt, lig ik dubbel achter mijn bureau (ja, ik ben zwakzinnig, hehehe) En dat is echt niet zo makkelijk, want je moet aan timing, ballastiek en de beweging van de ander denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 15:38:
[...]
En dat is echt niet zo makkelijk, want je moet aan timing, ballastiek en de beweging van de ander denken :+
Moet ik aan me ballen denken bij de flak cannon? Nou laat maar zitten dan!
Snie goed voor me concentratie :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

grep dan snapt hij nog niet is hij te jong voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puber talk is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, dit ging voor geen meter. Ik moet weer oefenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

whatever :D man ze hadden beide je Pa kunnen zijn hoor.
exacte leeftijd zal ik maar niet zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 19 April 2003 @ 19:46:
[...]

whatever :D man ze hadden beide je Pa kunnen zijn hoor.
exacte leeftijd zal ik maar niet zeggen :P
hoe oud zijn ze dan, 60
:? :P :D . op die leeftijd nog ut én . dan moet je wel een aparte zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

samen zijn we OUDER dan 60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image5083e19a8ea013728229d4dc119a6f2d_small.jpg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel je altijd met zo'n donker beeld? zekah opengl ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 12:53:
speel je altijd met zo'n donker beeld? zekah opengl ofzo
Nee, ik gebruik gewoon Direct3D en bij screenshots is het altijd wat donker. :)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image76d6f758c7fac5c3259bee1c1b09b697_small.jpg

Potje Deathmatch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 16:04:
[...]

Nee, ik gebruik gewoon Direct3D en bij screenshots is het altijd wat donker. :)

[afbeelding]

Potje Deathmatch >:)
je voelt je zeker wel de man nu met je nieuwe nickname :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 20 April 2003 @ 16:30:
[...]

Vind je dat? Nou ik niet 8)7 Me nick is gewoon ]IFS[Phreak en daar blijft het ook. :/ Ik voel me 1 v/d grootste lamer aller tijden happy? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
faken = teh suck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

RaVeNgEr schreef op 20 april 2003 @ 16:30:
[...]

Jij speelt toch ook opeens onder een andere naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

rustig maar dames :P
rav laat je niet zo gaan, mich reclame maken voor jezelf net zo :P

[14:05] <+UTR> Mich.TMservers.com: Armor [AVAIL]
[14:05] <+UTR> Tibo.TMservers.com: WHIEhiAEhIEHihAIEhiHEi :>

iedereen maakt wel eens een foutje, klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*LEZEN!!

[quote]Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:37:
[...]

Eingelijk is het wel lame idd maar ik kan nie anders. Meeste spelers kennen mij Phreak als = Lamer terwijl dat niet zo is. :/ Haast alles wat ik doe is irritant als ik bij zo'n heuveltje bij caves staat en iemand doodschiet is het lame, als ik bij LMS 1 van de mindere kills en op nummer 1 staat -]is dat lame[- :/ Alles wat ik doe is lame, waarom word ik op de andere server(s) niet zo opgevallen? Alleen op ut.tweakers.net als lamer genoemt. Als ik op een Rampage komt? is het weer camp/lamegezeur! :/ Ik speel hoe ik speel en ik blijft het ook doen. :)

En ik wil de naam Phreak ook niet erger maken. Maar gelukkig zijn er ook aardige spelers op ut.tweakers.net :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
Ik zou eerlijk gezegd bij god niet weten wie 'Phreak' is, dus specifiek jou flamen, nah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey. phreak. ben je soms bang ofzo?

ik heb nooit gezegt dat je lame bent. Je bent er altijd op het verkeerde moment en dat
vinden blijkbaar heeeel veel mensen irritant . ( ik niet want knal je gelijk voor je gezicht :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 17:54:
Hey. phreak. ben je soms bang ofzo?

ik heb nooit gezegt dat je lame bent. Je bent er altijd op het verkeerde moment en dat
vinden blijkbaar heeeel veel mensen irritant . ( ik niet want knal je gelijk voor je gezicht :> )
Nee ben niet bang :o Ik heb ook nooit gezegt dat jij mij lame noemde ( ook ben ik dat), maar de mensen die mij lame noemen weten donders goed wie. 2 gastjes in de [GoT] clan en nog paar ... :O

Hier een voorbeeld:( wedstrijd is afgelopen en ik wil netjes op de foto komen en dan gebeurt dit.

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagedd90af3f70ec8c8a8f494e9fd065466c_small.jpg

Ik denk dat dit mensen irriteren als ze bijvoorbeeld met de flag van de tegenstander lopen en ik altijd ze neerknallen bij een irritante en vervelende plek (zoals zijn eigen base) Ik mag mijn eigen base verdedigen en dat hoort bij CTF dan mag dat weet ik 100% dit moet zelfs bij war/cups volgens mij en ik vraag me af wat ik FOUT doet.
• Ik def, dat mag

Ik wil graag weten wat ik mis doet? Waarom jullie mij lame noemen en met een duidelijke feit/mening. Over dat nick . wil ik niks horen ik heb mijn antwoord hierboven al gegeven.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

trek het je niet zo aan!! mij boeit het iig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 20 april 2003 @ 19:25:
trek het je niet zo aan!! mij boeit het iig niet...
Ja, ben ik ook mee bezig. Maar vind je het niet irritant genoeg als je steeds 'Phreak lame hoor' hoort? Steeds als ik iemand neerknalt "Phreak lame hoor" ? Kom op man Unreal Tournament is een SPEL!! geen oorlog of iets dergelijk. Ik wil wel weten wat ze aan mij irritant vinden en waarom ik lame. Als ze zich zo groot voelen vertel het dan? :?

Ik wil graag UieR ZuiGer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

/nick uier

stel je niet zo aan, deffen is prima en @ een war moet je idd gaan deffen door op dezelfde plek te blijven en te knallen, alles wat je kan maar op een public server is het toch iets meer spelen voor de fun, risico wagen, niet constant op 1 plek blijven zoals met wars.

IMHO speel je soms best flauw @ caves rood, beetje zoals desp wel eens deed, gewoon staan wachten tot er weer iemand aankomt en dan knallen.
Hartstikke goed als je je zo opstelt in een war, maar @ public mag je opstelling wel ietsje losser.
en aldoor dezelfde map voten / spelen is ook niet echt bevorderlijk voor je imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 19:29:
[...]

Ja, ben ik ook mee bezig. Maar vind je het niet irritant genoeg als je steeds 'Phreak lame hoor' hoort? Steeds als ik iemand neerknalt "Phreak lame hoor" ? Kom op man Unreal Tournament is een SPEL!! geen oorlog of iets dergelijk. Ik wil wel weten wat ze aan mij irritant vinden en waarom ik lame. Als ze zich zo groot voelen vertel het dan? :?

Als je dat zovaak hoort wordt et dan niet es tijd om es naar je zelf te kijken ipv anderen te verwijten dat ze dat zeggen? Mensen zeggen dat niet zomaar hoor. Et feit dat je onder "." gaat spelen ten eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Mijn mening (voor zover het iemand boeit):
Ik vind het eigenlijk wel handig wat Phreak doet. Je weet precies waar je hem kan verwachten en daar rekening mee houden. Als je een beetje nadenkt en niet als een bezetene naar de vlag toe rent is er niks aan de hand. Toegegeven, phreak kan af en toe irritant precies zijn (nofi :) ) maar een beetje teamwork lost dat echt wel op. Zou zeker geen probleem voor de betere spelers moeten zijn...

Tip voor phreak: defend eens aan de voorkant. Doe ik ook altijd als ik def @ caves. Het is wel moeilijker, maar geeft ook grotere kick als je diverse tegenstanders een tijd compleet tegenhoud. Probeer het gewoon eens een tijdje. Wie weet bevalt het en ben je meteen van het gezeik af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm. er komt niet meer zo veel teamwork aan te pas he. heel soms wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip voor phreak, ga ook eens een beetje aanvallen, dan zien mensen je ook eens ergens anders dan bij de basis en dan vinden ze je al een stuk minder lame. Ik ben in theorie deffender en aanval kan ik ook niet zo ontzettend goed ofzo, maar t is wel eens leuk. Zoals als gisteren ook, ik roep tegen je take their flag en schiet ff twee keer op je. Je blijft gewoon deffen. Ik denk dat het lame gezeur vooral komt omdat je zo 'saai' speelt. (hoewel ik moet zeggen dat ik heel veel mensen alleen maar hetzelfde zie doen) Kortom, zie post grep en doe ook eens wat anders. (oh ja, die screenies van jou @ caves kennen we hiero nu wel :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Zo net voor het eerst ff op de GoT server gespeeld en het was wel leuk, voornamelijk omdat ik een potje gewonnen heb :P

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

(11:09:47) (+UTR) [] entered the game.
Die ;)? Is wel een beetje irritante naam maja :).

Voor andere nieuwe spelers hier, sinds er een paar bij gekomen zijn: Lees de faq even op http://ut.tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
41.6C.6D.61.72 schreef op 21 April 2003 @ 11:24:
[...]

Die ;)? Is wel een beetje irritante naam maja :).

Voor andere nieuwe spelers hier, sinds er een paar bij gekomen zijn: Lees de faq even op http://ut.tweakers.net :)
[Qylos] Goed? :)

of ik een 'nieuwe speler' ben denk ik niet, ik speelde ff om te kijken of ik kon joinen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Qylos op 21-04-2003 11:33 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op DIT moment is er echt een bout potjes bezig . november 1 vs 2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:27:
op DIT moment is er echt een bout potjes bezig . november 1 vs 2 :o
En hier de resultaat ;)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image16dd2c95c1f4018bffe7c2c61278a0de_small.jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

pff@ van die fakenickers die denken dat ze de bom zijn en dan iedereen uitschelden met noob en lol en omg... en als je ze even (al dan niet per ongeluk :p)ownt leaven ze :O overigens niet bij tweakers maar bij jolt waar alle ego's unite :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistereavond had IFS clan een war tegen PoC en speelden op CTF-Coret & CTF-EternalCave. Helaas kon ik bij CTF-Coret niet aanwezig zijn, omdat ik nog paar downloads te doen had dus ik maar wachten en hopen dat ze zouden winnen. Nou we speelden veel beter dan ik had gedacht. Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image9e1f832b42052cbe3761da03768efa64_small.jpg

Eindelijk was al mijn downloads precies op tijd klaar. Time to own! >:) Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image4acae0c7f236716c03386f5cc0af4431_small.jpg

Niemand en ook niemand kon langs mij en EXO :)

Edit:/ Als ik het goed begrepen heb is IFS vs GoT op 6 mei? >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 12:30:
Edit:/ Als ik het goed begrepen heb is IFS vs GoT op 6 mei? >:)
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 19:29:
[...]

Net zoals Diaboluzzz en Grep al eerder zeiden de manier waarop jij iCTF speelt(met andere gametypes heb ik geen problemen)is naar mijn mening 'lame' of je zit achter een hoekje te wachten tot iemand de vlag pakt en hem vervolgens kan neerknallen om 5 punten te krijgen of je schiet je eigen teammates de lava in(misschien dat je het niet express doet maar et gebeurt WEL) en dat soort fratsen
Als je dus zo bezig bent dan zeg ik er dus wat van in de hoop dat je anders gaat spelen..
Verders ben je een goede speler met voldoende skills, als zou je je iets anders opstellen kwa speelgedrag zouden mensen heel anders tegen je gaan aankijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 14:46:
[...]
Net zoals Diaboluzzz en Grep al eerder zeiden de manier waarop jij iCTF speelt(met andere gametypes heb ik geen problemen)is naar mijn mening 'lame' of je zit achter een hoekje te wachten tot iemand de vlag pakt en hem vervolgens kan neerknallen om 5 punten te krijgen of je schiet je eigen teammates de lava in(misschien dat je het niet express doet maar et gebeurt WEL) en dat soort fratsen
Als je dus zo bezig bent dan zeg ik er dus wat van in de hoop dat je anders gaat spelen..
Verders ben je een goede speler met voldoende skills, als zou je je iets anders opstellen kwa speelgedrag zouden mensen heel anders tegen je gaan aankijken!
Ach ja, dan geen defend @ caves meer voor mij maar aanvallen :/ maak niet uit. 6 mei GoT vs IFS? Oh yeah >:)

LoL net effe geut'ed, paar potjes gespeeld en ze noemen mij een aimbot 8)7

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image86a5c29e6f04edea42835fc6f11df86c_small.jpg :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 14:56:
[...]

Ach ja, dan geen defend @ caves meer voor mij maar aanvallen :/ maak niet uit. 6 mei GoT vs IFS? Oh yeah >:)

LoL net effe geut'ed, paar potjes gespeeld en ze noemen mij een aimbot 8)7

[afbeelding] :)
Mja, hij heet "THE_killer" dat zegt genoeg :D ;) Maar zie ik het goed en zat er iemand in je team met een betere aimbot :P

[ Voor 13% gewijzigd door Alphega op 22-04-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Alphega schreef op 22 april 2003 @ 15:31:
[...]

Mja, hij heet "THE_killer" dat zegt genoeg :D ;) Maar zie ik dat goed en zat er iemand in je team met een betere aimbot :P
LOL, en dan subtiel dat console scherm over de scores heen ;)

Tja, aimbot...een beter compliment kun je niet krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aimbot was da? hoor er wel eens over praten maar niemand zegt wat dat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op 22 april 2003 @ 15:31:
[...]

Mja, hij heet "THE_killer" dat zegt genoeg :D ;) Maar zie ik dat goed en zat er iemand in je team met een betere aimbot :P
Hij had idd betere score, maar ik moest effe me ma helpen met iets dus heb ik maar 6 min. ofzo gespeeld. :)
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 16:25:
aimbot was da? hoor er wel eens over praten maar niemand zegt wat dat is
Een Bot die alle stuff werk voor je doet zoals aimen (mikken) maar bewegen moet je zelf doen. Aimbots bewegen laggy en aimbot is gemaakt van de aim van Loque. Speel maar tegen Loque, dat is een aimbot eik.. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahah. net zoals een triggerbot. smerig als iemand met soort dingen gaat spelen. als je zoiets doet ben je gewoon een lozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

precies gamepad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
\o/ @ |Dg| geflame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 17:03:
ahah. net zoals een triggerbot. smerig als iemand met soort dingen gaat spelen. als je zoiets doet ben je gewoon een lozer.
Inderdaad, maar ik heb gelukkig geen Aimbot gebruikt (het zit gewoon in me) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand en ook niemand kon langs mij en EXO
lekker relaxed 20 minuten caves mogen spelen op blauw. normaal is het 10 minuten per kleur maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal voor de verandering ook es een caves screenie posten :)

TIP: Let op de tijd..
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image4359d27a0a0fe3e2647c80a594b7bf0a_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 19:39:
Ik zal voor de verandering ook es een caves screenie posten :)

TIP: Let op de tijd..
[afbeelding]
ja was leuk leuk potje

die erna was echt strond

. het word btw weer eens tijd voor de nieuwe omega driver. dan kan me 8x AF uit . scheeld weer wat he. wil ik nu degelijk spelen moet ik mijn accu *zien* op performence zetten. dat speelt bij mij blijk baar fijner. mijn aim in caves was echt stront

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei eindelijk weer eens ouderwets geowned met LMS morph hed hed ff geduurd maar dan heb je ook wat :P

Afbeeldingslocatie: http://jennevdmeer.webservicez.nl/tmp/Shot0038.jpg

dit stond er bij stats:

Weapon Specific Information
Weapon, Frags, Kills, Deaths, Suicides, Efficiency
Sniper Rifle, 39, 39, 9, 0, 81.2%
Shock Rifle, 7, 7, 5, 0, 58.3%
(http://ut.tweakers.net/st...me_Stats/Last_Game/2.html)
Anders gezegt oi sniper ging wel ok :7 8)7

damn ik mag dit eigelijk niet posten valt onder schokend materiaal :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha. en trots :D

ja als je een beetje kunt headshots kunt maken met sniper dan werkt het het zelfde als instagib ,.....dus je tegenstander verliest gelijk z'n hoofd ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
grep schreef op 22 april 2003 @ 15:43:
[...]

LOL, en dan subtiel dat console scherm over de scores heen ;)

Tja, aimbot...een beter compliment kun je niet krijgen!
mwa ik hoor et af en toe 5x per dag, is best vervelend geloof me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Tegen mij zeggen ze altijd dat ik een miss-bot gebruik, moet ik daar ook trots op zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

een miss-bot? wasda? een bot in badpak die de hele tijd loopt te vertellen hoe ze de wereld gaat verbeteren?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 22:14:
Woei eindelijk weer eens ouderwets geowned met LMS morph hed hed ff geduurd maar dan heb je ook wat :P

[afbeelding]

[...]
Je was weer ouderwets veels te goed bezig met die sniper ;)

Vanavond heb ik nog wel even gedemonstreerd hoe je Face moet spelen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ut-face.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:41
vraagke: waar kan ik een name change aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Aangezien je dat in dit topic vraag, moet ik wel aannemen dat je het over je ut nick hebt en niet over je GoT nick (toch ?!?!) :)
In dat geval hoef je het niet aan te vragen. Kan je gewoon onder 'player setup' veranderen! :)

voor het geval je toch je GoT nick bedoelde, kijk hier eens: Nickchange : eenmalig wordt toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 23 April 2003 @ 08:40:
vraagke: waar kan ik een name change aanvragen
Volgens mij bedoel je GoT nick? (UT nick is té makkelijk) Lees de post hierboven en GoT nick aanvragen doe je hier Schop een Modje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm net een potje lms tegen harez gespeelt. op het laatste speelde ie niet serieus :(

naja. was wel spannend . en de potjes ctf erna hebben we ook gewonnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 17:59 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.