Mijn mening

RaVeNgEr schreef op 18 April 2003 @ 14:53:
mwa ik zeik ook altijd op instagib spelers

, vooral omdat de meesten die insta kiezen op de server net komen kijken bij UT en daarom insta makkelijker is voor hun. Zo zie je ook dat bij insta constant dezelfde maps worden gevote, en als er dan een keer nw is dan is et nog een instagib map.
Bedankt

. je hebt goede spelers.. en slechte (mindere) spelers. Er de eerste groep is minder aanwezig dan de 2e groep.. dan betekend dat je niet moet gaanz euren als eentje iets stoms doet.. als je daar aan ergert moet je maar naar een andere server toe.
Zo heb ik me net ook aan Mich geergerd.. jullie zijn zo goed, maar WAAROM ALTIJD anderen afzeiken? Ik ben toch ook goed? Ik doe het toch ook niet? Ik zou niet weten waarom!
Ik heb ook tijden NW gespeeld, daar begon ik mee met UT in 2000.. later in 2001 ben ik overgestapt naar instagib, en niet omdat dat makkelijker is. 7of9 speelt toch ook erg goed insta? En overigens worden bij NW ook altijd de zelfde maps gevote...
En ook een insta map. Net zoals Deck, Morbias, Liandri,Turbine,Pressure, Zeto, Peak, Curse, Codex, Stalwart, Stalwart-XL, en alle andere maps. Weet je dat sommige clans zeurt dat NW geen UT map is vanwege low grav? Dat is toch precies hetzelfde gezeur.. het zit in UT. Live with it. Ik vraag me eigelijk af of Hall of Giants wel gespeeld wordt bij de CTF clans, of in de cup...
Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 17:15:
[...]
maar wat zo ook eens zouden kunnen doen inplaats van dat Instagib is de Sniper arena . het is een vergelijk baar wapen. alleen ietste moeilijker. zo kan je je headshots skills eens flink testen
En dan vervangen we de normale NW door Shock arena (instagib dus)! geweldig idee, niemand meer die zeurt over wapens! Als men opeens moet wijken omdat een paar goede spelers zich ergeren aan anderen.. dan moeten die maar weer naar gamepoint gaan ofzo, als dat nog bestaat. Sowieso was er 2 jaar terug nooit (zoveel) gezeur in UT op de servers... en toen liepen de meesten nog
rond met 200ms+ ping. En dan zeurt men nu over lag...
Ach ja.. tempo doeloe. (goede ouwe tijd)
btw:
Wordt soms erg zat over dit gezeur, en andere spelers ook.. gewoon fraggen, en heb plezier... Geen zin om een 'strenge' admin te worden ofzo..
maar binnekort ga ik me misschien wel eens meer met dit gedoe @ 7777 bemoeien...
[
Voor 197% gewijzigd door
Sponge op 18-04-2003 19:07
]