De meeste mensen deugen!
is al gebeurdmarzzman schreef op 10 April 2003 @ 10:03:
[...]
Genoteerd... !
Ik ken toevallig [GoT]Twit persoonlijk --> kzal eens ff kijken of hij jullie kan samenvoegen voor een leuke war!
http://www.NUiPhone.nl/
Ik zal ook ff in mijn tactics room plaatsen dat we een war willen
Me is trouwens promoted tot CO-Clan Leader
De meeste mensen deugen!
Mja maar als er dan een paar zoiets hebben van ja op zich UT ik toch al erg weinig eigenlijk wil ik er wel even een tijdje mee stoppen, dan kunnen we dat pracc'en wel vergetenVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 09:31:
mjah zolang we dom blijven verliezen niet natuurlijk
meer pracc'en misschien?
Mja zoals ik al zei, ik stop er niet mee hoorTha_Snail schreef op 10 april 2003 @ 12:08:
[...]
Mja maar als er dan een paar zoiets hebben van ja op zich UT ik toch al erg weinig eigenlijk wil ik er wel even een tijdje mee stoppen, dan kunnen we dat pracc'en wel vergetenBovendien speelt dat memberstekort ons steeds erger parten
Maar Quest, houd de moed erin, binnenkort gaan we een leagueje winnen of een andere goeie prestatie neerkwakken
Betere verbinding zou alleen wel leuk zijn voor mij.....
Logitech z 560 ownage :)
Dan moet je broer niet zoveel Startrek films leechenRealKnuckles schreef op 10 april 2003 @ 12:33:
Betere verbinding zou alleen wel leuk zijn voor mij.....
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Okay danTha_Snail schreef op 10 april 2003 @ 12:08:
[...]Maar Quest, houd de moed erin, binnenkort gaan we een leagueje winnen of een andere goeie prestatie neerkwakken
Ik geef ook niet op ofzo. De overwinningen zullen vanzelf binnenstromen over een tijdje
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Zeg jij het tegen hem?
Maar chello is zoieso niet stabiel, al is mijn broer er niet eens dan heb ik nog wel vaak drops van 45 naar 140
Logitech z 560 ownage :)
Hoe zit het met dat custom maps id ?
komt daar nog wat van tot uitvoering ?
Verwijderd
nu alleen nog een degelijke muismat en een mx 500 muis. ( taz rulze
hehe
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 19:52 ]
maar 't was een gg iig
Verwijderd
mm. ik vind dat low world detail lelijk . en helemaal GEEN geluid vind ik nu het beste aangezien ik dan wel 2 x zo veel kills maakRaVeNgEr schreef op 11 April 2003 @ 19:52:
tja ik speel ook beter als mijn geluid zachter staat. Niet uit ofcourse want dan hoor ik niemand meer aankomen. Verder speel ik met low world detail en high detail mannetjes.
Je gaat me toch niet vertellen dat je van schrik geen screenie gemaakt hebt? Zo nee, waar issie dan?Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 19:27:
ik weet niet hoe het kan maar heb net mijne eerste team dm gewonnen . 47 frags. niet super maar niet slecht. ik kan dus blijkbaar veeeell beter spelen zonder geluid en op een reso van 800*600 in plaats van 1280*960.
nu alleen nog een degelijke muismat en een mx 500 muis. ( taz rulze)
hehe
En persoonlijk heb ik, na aanschaf van m'n mx300, de muismat weggegooid.
Die optische techniek is zo goed tegenwoordig, dat ie het op elke ondergrond goed doet.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Potje DM NW Deck16][ won ik met eff 81% =)
Heb maar ff screenshot van de nestats gemaakt, hehe:

Vanmiddag won ik ook een iLMS Deck][ met eff. 77%, ook geen screenie en de stats daarvan zijn al weg
Volgende keer beter
[ Voor 43% gewijzigd door QuestGamer op 11-04-2003 23:42 ]
Op deck waren we alle 3 erg op de shieldbelt gericht. Zaten elkaar constant in de weg of je was je shield meteen weer kwijt door diverse combo's...
Een moment was wel heel bizar: Ik spring naar sb, zie ik Rap opeens in beeld komen vliegen (beland nog bijna op z'n rug), en maak echt een fractie van een seconde op tijd een headshot voor hij de sb kon pakken
Echt zo'n moment dat je bij jezelf denkt: YESSSSSS!

Verwijderd
Zijn dit frames uit een demo of heb je in die serieus korte tijd 2x een screenie gemaakt?!grep schreef op 12 april 2003 @ 03:21:
Van(avond/nacht) weer een paar erge leuke potjes met Deeper en Raptorix gespeeld (veel verloren dus...)
Op deck waren we alle 3 erg op de shieldbelt gericht. Zaten elkaar constant in de weg of je was je shield meteen weer kwijt door diverse combo's...
Een moment was wel heel bizar: Ik spring naar sb, zie ik Rap opeens in beeld komen vliegen (beland nog bijna op z'n rug), en maak echt een fractie van een seconde op tijd een headshot voor hij de sb kon pakken
[afbeelding]
[afbeelding]
-mans-
(En al waren het screenies; heb je toen ook nog die sb kunnen pakken? of werd je gekilld
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 11:16 ]
Zijn dus screenies van de demo...
En ja, die belt lag daar toen zo zielig...die heb ik toen maar gepakt
Wat heb jij voor lompe sniper, lijkt meer een shotgun zoals hij uit elkaar klaptgrep schreef op 12 april 2003 @ 03:21:
Van(avond/nacht) weer een paar erge leuke potjes met Deeper en Raptorix gespeeld (veel verloren dus...)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Nou, zet je muis dan maar op mijn bureau.grep schreef op 11 April 2003 @ 22:57:
[...]
En persoonlijk heb ik, na aanschaf van m'n mx300, de muismat weggegooid.
Die optische techniek is zo goed tegenwoordig, dat ie het op elke ondergrond goed doet.
Ik kan je verzekeren dat ie geen centimeter beweegt
Het potje duurde in totaal 45,9 minuten, waarvan ik er 44,8 heb meegemaakt. Er werden in totaal 1059 mensen gekilled.
Dum-Dum kogels misschienAlphega schreef op 12 April 2003 @ 13:45:
[...]
Wat heb jij voor lompe sniper, lijkt meer een shotgun zoals hij uit elkaar klapt
Correctie: 1056Tha_Snail schreef op 12 April 2003 @ 13:56:
Er werden in totaal 1059 mensen gekilled.
Maar leuke pot, wish I was there....
Lol @ je aantal killing sprees: 19 stuks maar liefst!
Aleen jammer voor je dat binnenkort die stats weer gereset gaan worden (toch?)
LOL Ja, Snail jij ging lekkerTha_Snail schreef op 12 April 2003 @ 13:56:
Na een iFace-game gister is "The Single Highest Scoring Game of All Time" op NGstats van de t.net-server weer vernieuwd. Daarmee zijn natuurlijk ook de "Highs - From a Single Game" -"Most Frags" en -"Most Kills" geupdate, sinds november vorig jaar. Werd een keer tijd ook eigenlijk. En natuurlijk de "Most Kills with a Weapon - From a Single Game" met de Enhanced Shock Rifle, maar dat spreekt voor zich. Laatste drie staan hier hier.
Het potje duurde in totaal 45,9 minuten, waarvan ik er 44,8 heb meegemaakt. Er werden in totaal 1059 mensen gekilled.
Helaas heb ik geen screenie van dat potje
Jij had precies 300 punten, ik had er 220 oid. Slecht
Maar was wel lachen, duurde gewoon driekwartier
Like: BOEJUVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 21:49:
Heej traag,
ik wist niet dat je een padvinder scout was
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Mja ik kan nog steeds 6 permbans krijgen als ik wil hoor.Traag schreef op 12 April 2003 @ 21:50:
[...]
Like: BOEJUKun jij jezelf niet verwijderen uit dit topic na je laatste permban
En nee ik verwijder me niet uit dit topic.
Dan wil ik je bij deze verzoeken om ontopic te blijven, laat me het ajb niet afdwingen via een modjeVerwijderd schreef op 12 april 2003 @ 21:57:
Mja ik kan nog steeds 6 permbans krijgen als ik wil hoor.
En nee ik verwijder me niet uit dit topic.
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Reageer gewoon niet op hem? Net zo makkelijk, hij gaat heus niet in zichzelf zitten praten.
BTW, desp: een modje is een moderator van GoT die jou bijv. kan bannen als iemand daar behoefte aan zou hebben.
Verwijderd
Red Team 8
• ]IFS[Phreak 201
• [GoT]UieR_ZUiGeR 84
• ShittyOldMan 54
• de.nVidia.zynergy 22
• tibo 21
Blue Team 4
• DragonBreed 97
• Boomball 54
• Tuo/\/ozO 22
• -=]DEEPER[=- 18
• killl_ya_all;9
Rood stond 0-3 achter en later kwamen we op 8-4 en dat was ook gelijk de eindresultaat!
Verwijderd
Ok, als het serieus isVerwijderd schreef op 12 april 2003 @ 22:00:
Wat is een modje?
Maar ok ik zal voortaan on-topic blijven zoals altijd
Modje=Moderator en is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van zijn forum.
Dit bestaat uit de volgende onderdelen :
• Een moderator zorgt ervoor dat er een FAQ in zijn forum staat, en dat deze ook up-to-date blijft.
• Een moderator sluit eventueel topics, of geeft users waarschuwingen als de users of een bepaald topic in overtreding zijn met de algemene FAQ en / of zijn specifieke forum-FAQ.
• Een moderator checkt op reguliere basis SM, om te controleren of daar eventuele misstanden worden aangegeven voor zijn forum.
Zie verder --------------------------> De Organisatie achter GoT
Verwijderd
Wow niemand heeft hier skills boven de 100 en jij hebt 200 goed man!Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 23:26:
Potje CTF-Eternalcaves
Red Team 8
• ]IFS[Phreak 201
• [GoT]UieR_ZUiGeR 84
• ShittyOldMan 54
• de.nVidia.zynergy 22
• tibo 21
Blue Team 4
• DragonBreed 97
• Boomball 54
• Tuo/\/ozO 22
• -=]DEEPER[=- 18
• killl_ya_all;9
Rood stond 0-3 achter en later kwamen we op 8-4 en dat was ook gelijk de eindresultaat!
[afbeelding]
heb jij weleens tegen NAVY gespeelt.ik wel hij ownde me hijs pas goed bij team dm had hij 40 en ik 25 bij codex hijs prof hij weet waar je respawnt enzo hij is echt een freak speel eens tegen hem!?!
Verwijderd
Thnx.Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 23:59:
[...]
Wow niemand heeft hier skills boven de 100 en jij hebt 200 goed man!
heb jij weleens tegen NAVY gespeelt.ik wel hij ownde me hijs pas goed bij team dm had hij 40 en ik 25 bij codex hijs prof hij weet waar je respawnt enzo hij is echt een freak speel eens tegen hem!?!
40-25 is niet ownen imhoVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 23:59:
[...]Wow niemand heeft hier skills boven de 100 en jij hebt 200 goed man!
Speel eens 1on1 iDM tegen Tearz oid, vooral op Liandri was ik nogal kansloos.
Kijk dan ook eens naar de tijden wat de players al hebben gespeeld. * Robin IFS[Phreak speelt met drie andere al 22 minuten, terwijl de rest met nog minder moet doen. Als de andere ook 22 minuten hadden gespeeld was hij niet nummer één gewordenVerwijderd schreef op 12 april 2003 @ 23:59:
Wow niemand heeft hier skills boven de 100 en jij hebt 200 goed man!
Verwijderd
/me is liev. Kijk maar es wat ik voor QuestGamer hebQuestGamer schreef op 11 april 2003 @ 23:37:
Bah, own ik eens een keertje heb ik 255 shots in mijn system, waardoor de screenshots niet meer opgeslagen worden
Potje DM NW Deck16][ won ik met eff 81% =)
Heb maar ff screenshot van de nestats gemaakt, hehe:
[afbeelding]
Vanmiddag won ik ook een iLMS Deck][ met eff. 77%, ook geen screenie en de stats daarvan zijn al weg
Volgende keer beter
Haha dankjeVerwijderd schreef op 13 April 2003 @ 01:59:
[...]* QuestGamer is liev. Kijk maar es wat ik voor QuestGamer heb
[afbeelding]
Voodoo3 3000 (AMD 1200, 800x600, low detail)
min: 41.90
avg: 63.68
max: 84.64
Niet slecht opzich
Als ik later vandaag tijd/zin heb kom ik wel even op ut.t.net spelen
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Soms speel ik nog wel eens UT maar ik wil eens weten hoe goed ik in UT ben (in EF eerlijk gezegd vrij goed
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Vast...7... vast
Verwijderd
Ow ok dat dacht ik al dus.QuestGamer schreef op 12 April 2003 @ 22:52:
Traag, je doet er nu zelf aan mee hoor.
Reageer gewoon niet op hem? Net zo makkelijk, hij gaat heus niet in zichzelf zitten praten.
BTW, desp: een modje is een moderator van GoT die jou bijv. kan bannen als iemand daar behoefte aan zou hebben.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Hehe, dat was echt zo'n slecht potjeTha_Snail schreef op 13 april 2003 @ 16:43:
Oja die iTDM eronder is het bewijs waarom FtF steeds iTDM-wars verliest: Quest doet mee. (Hij is te dik).
Normaal zit ik niet onder 50% met Efficiency
En ik ben niet dik
tegen 10 godlike tamerlanes?41.6C.6D.61.72 schreef op 13 april 2003 @ 11:57:
[...]
Vast...7... vastAls ik nog godlikes haal met 10 godlike bots in Stalwart XL, moet jij dat ook *zeker* kunnen halen...
[ Voor 9% gewijzigd door TrehT op 13-04-2003 21:06 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Dat klopt. Er zijn 2 bots waarbij het minder wordt. Raynor, en Tamerlane. Maar met 10 bots zijn bots soms ook met zichzelf bezigTrehT schreef op 13 April 2003 @ 21:05:
[...]
tegen 10 godlike tamerlanes?Ik wou even sniper arena doen op morbias met random bot. Nadat ik 20-5 achterstond vroeg ik me af of de bot nou zo goed was of ik zo slecht
bleek dat die bot tamerlane is. tamerlane=accuracy=100%.
Verwijderd
Volgens mij bedoel je niet Raynor maar Loque.41.6C.6D.61.72 schreef op 13 april 2003 @ 23:03:
[...]
Dat klopt. Er zijn 2 bots waarbij het minder wordt. Raynor, en Tamerlane. Maar met 10 bots zijn bots soms ook met zichzelf bezig..alleen respawnen is soms dodelijk
Loque heeft een hogere accurency dan Tamerlane geloof ik. Dat herinner ik me nog uit een vaag grijs verleden toen ik nog geen internet had...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 09:21 ]
Eh.. ja, LoqueVerwijderd schreef op 14 april 2003 @ 09:17:
[...]
Volgens mij bedoel je niet Raynor maar Loque.
Loque heeft een hogere accurency dan Tamerlane geloof ik. Dat herinner ik me nog uit een vaag grijs verleden toen ik nog geen internet had...
Ach, ik ken de namen van de bots nog
Verwijderd
CTF-McSwartzly][
CTF-Terra-LE
CTF-Ranel
CTF-Misrule
DM-Seraphim
DM-Voac-JoltEdition
DM-Nitro
DM-NaliTemple
maps die weg kunnen
DM-Fetid
DM-Pyramid
DM-KoosGalleon
CTF-Face (er staat al een SE op dus waarom 2x?)
zal deze post thuis wel bewerken als ik de map lijst van de server voor me heb staan, zit nu op m'n werk en weet ze niet allemaal uit m'n hoofd
oh en Phreak, post eens CTF screenies waar je niet op E-Caves bij het rode team zit te campen
lache was dat gisteravond met knokkels quest en snail
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 11:55:
Ach, in dit topic en @ UT wordt er ook tegen desperator gesproken, wat is erger
Jeremy Clarkson
CTF Face moet zeker blijven, als ik 1 mislukte SE versie vind is het die van face wel.Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 13:51:
nog maar een keer het verzoek voor nieuwe maps op de server en het verzoek om een aantal maps gewoon weg to gooien.
maps die weg kunnen
**
CTF-W00tabolous ownt. Net als CTF-AndAction.Diaboluzzz schreef op 14 april 2003 @ 14:46:
lol ik wil die ctf-w00tbalous oid wel op de server hebben
lache was dat gisteravond met knokkels quest en snail
Die mogen van mij ook wel op de server, en ik sluit me aan bij Chao's maplist, voeg die eens toe
Btw, Diaboluzz bedankt he

Het potje erna (andere teams), liep iets beter voor me af

Screenies clickable of course =)
Ja 2vs2 is het beste, 3vs3 kan misschien nog net. Geldt idd ook voor Tutorial en voor Andaction.grep schreef op 14 April 2003 @ 15:47:
Ken dit level verder niet, maar ziet er uit dat ie alleen leuk is met beperkt aantal spelers (net als CTF-Tutorial). Wordt ie niet onspeelbaar met 10 man (ik bedoel: spawn - meteen dood - spawn - meteen dood etc.) ?
Maar het is vaak zat rustig genoeg op tweakers om dat te spelen...
En als er idioten zijn die zo'n map met 5vs5 gaan voten moet je die mensen kicken
Er connecten ook nog vaak genoeg mensen halverwege een potje waarna je de rest van de tijd een chaos hebt (laatst nog meegemaakt bij Tutorial).
Blijft gewoon een moeilijke situatie voor een public server...
Verwijderd
Haha idd,Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 16:15:
[...]
Cavez, def, rood. Dat zijn de kernwoorden voor Phfreak
Hahaha. Ik speel ook andere mappen alleen is Cavez 1 van me favoriete CTF-land.
...en achterVerwijderd schreef op 14 april 2003 @ 16:15:
[...]
Cavez, def, rood. Dat zijn de kernwoorden voor Phfreak
Dude het is juist mega vet om zulk soort maps met veel spelers te spelenQuestGamer schreef op 14 April 2003 @ 15:55:
[...]
Ja 2vs2 is het beste, 3vs3 kan misschien nog net. Geldt idd ook voor Tutorial en voor Andaction.
Maar het is vaak zat rustig genoeg op tweakers om dat te spelen...
En als er idioten zijn die zo'n map met 5vs5 gaan voten moet je die mensen kicken
Ik zal in elk geval wel 1 van de personen zijn die deze map dus wel voor 5 vs 5 vote.
Je houdt dus van complete chaos, random shot == kill??PizZa_CalZone schreef op 14 april 2003 @ 16:32:
[...]
Dude het is juist mega vet om zulk soort maps met veel spelers te spelenhet liefst zie ik het max player aantal stijgen op de server, maar aangezien dit naar mijn weten geen mogelijk heid is aangezien de snelheid van de server en vele mensen het hier totaal niet mee eens zijn zal dit tog nooit gebeuren.
![]()
Ik zal in elk geval wel 1 van de personen zijn die deze map dus wel voor 5 vs 5 vote.
op random schieten is het zeker niet
Ja, gooi de maps weg die toch niet gespeeld worden en voeg x toe.. dat scheeltVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 13:51:
CTF-McSwartzly][
CTF-Terra-LE
CTF-Ranel
CTF-Misrule
DM-Seraphim
DM-Voac-JoltEdition
DM-Nitro
DM-NaliTemple
maps die weg kunnen
DM-Fetid
DM-Pyramid
DM-KoosGalleon
De map van quest zag ik onlangs in #utcg voorbij komen, maar was hem alweer vergeten
Verwijderd
haha doorkrassen van ut hoeft niet hoor..
Verwijderd
Idd, was weer erg gezellig in de nacht van zaterdag op zondag.Tha_Snail schreef op 13 April 2003 @ 16:43:
Vet chaggie FtFers midden in de nacht, was wel lacheBij die 6-2 kan ik me maar 1 tegencap herinneren, ik weet niet waar de rest vandaan kwam
toen sliep ik zeker ofzo
Als Deeper een keer naar #ifsquad op irc.quakenet.org wil komen kunnen we het een keertje overdoen
Oja die iTDM eronder is het bewijs waarom FtF steeds iTDM-wars verliest: Quest doet mee. (Hij is te dik).
Scheldende en tierende FtF'ers.
Bannen die hap
Geen wonder dat ze niet ver komen in de cup
In aanvulling van Phreak z'n screenshot, hier van mij nog een FtF-ownage shot
Verwijderd
Ja idd chaos, maar wel lache, was toen bijna Dominating,(mmmmonsterkillgrep schreef op 14 april 2003 @ 16:05:
Het gaat ook niet om het begin aantal.
Er connecten ook nog vaak genoeg mensen halverwege een potje waarna je de rest van de tijd een chaos hebt (laatst nog meegemaakt bij Tutorial).
Blijft gewoon een moeilijke situatie voor een public server...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 19:19 ]
Verwijderd
Whehey knap gedaan en een mooie salto.Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:59:
[...]
In aanvulling van Phreak z'n screenshot, hier van mij nog een FtF-ownage shot:
[afbeelding]
l0l dankjeVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:59:
[...]
Idd, was weer erg gezellig in de nacht van zaterdag op zondag.
Scheldende en tierende FtF'ers.
Bannen die hap
Geen wonder dat ze niet ver komen in de cup
[afbeelding]
Ik scheld toch nooit??
En die cup gaan we nog wel winnen. Ooit.
1/16e finale is verder dan de groupstage anders. Dat we vervolgens zoveel pech tegenkwamen konden we weinig aan doen
De admin heeft het warreport net afgemaakt, ik heb er zelf ook een stukje bijgeschreven.
http://www.clanbase.com/n...d=84475&mid=16485&lid=804
oeh Deeper, je raakt een gevoelige snaar!Tha_Snail schreef op 14 April 2003 @ 22:30:
[...]
1/16e finale is verder dan de groupstage anders. Dat we vervolgens zoveel pech tegenkwamen konden we weinig aan doen
De admin heeft het warreport net afgemaakt, ik heb er zelf ook een stukje bijgeschreven.
http://www.clanbase.com/n...d=84475&mid=16485&lid=804
Als ik het report zo lees kan ik me voorstellen dat het achteraf frustrerend is geweest. Jammer hoor, volgende keer hopelijk beter.
Lol trouwens @ steenkolen engels van het report: "omg what can that map be exciting"
Sorry, ik schrok van een muis en struikelde ik en toen schoot me vinger naar de trekker en toen....naja lama...Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 19:17:
[...]
Ja idd chaos, maar wel lache, was toen bijna Dominating,(mmmmonsterkill) moest nog 1 kill, komt die Grep weer, daar ging me spree
gg.
bij deze de laatste whine verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door TrehT op 15-04-2003 22:57 ]
Lol das dus mijn servert :-). Hijs goed ey die navy. Woont hierverder op. ander maatje van me Cyno, ken je die ook? Is ook al zon maffe gast die veel te goed is. We werden 1,1 en 3 op Occ dat was wel vet (occ=belgische lan) Momenteel is qx server down, we hebben nog niet betaald rabl. Foutje.Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 18:38:
Oja TrehT: Ik heb die NavY server voor je, nog veel succes daar.
Server: qx.mine.nu
Pass= qx
en voor de ongelovigen onder ons: http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=18052
Verwijderd
Ziet er goed uitQuestGamer schreef op 14 april 2003 @ 15:40:
[...]
CTF-W00tabolous ownt. Net als CTF-AndAction.
Die mogen van mij ook wel op de server, en ik sluit me aan bij Chao's maplist, voeg die eens toe
Btw, Diaboluzz bedankt he![]()
![]()
[afbeelding]
Het potje erna (andere teams), liep iets beter voor me af![]()
[afbeelding]
Screenies clickable of course =)
Maar ik stem voor. Misschien dta iemand zo aardig kan zijn om CTF-W00tabolous bij te voegen op ut.tweakers.net
Ik heb nog nooit tegen NavY gespeeld maar hij schijnt dus goed te zijn. Cyno ken ik niet. Misschien dat jij ChAoS kent? Ook een hele goeie UTspeler (insta) Het zou wel leuk zijn als ze een keer ut.tweakers.net bezoekenErAdiCToR schreef op 16 april 2003 @ 11:43:
[...]
Lol das dus mijn servert :-). Hijs goed ey die navy. Woont hierverder op. ander maatje van me Cyno, ken je die ook? Is ook al zon maffe gast die veel te goed is. We werden 1,1 en 3 op Occ dat was wel vet (occ=belgische lan) Momenteel is qx server down, we hebben nog niet betaald rabl. Foutje.
en voor de ongelovigen onder ons: http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=18052
Gistereavond nog een potje gespeeld, CTF-Caves, insta. Dit keer spelde ik effe zonder corsair +
Ik mis dit een beetje geloof ikErAdiCToR schreef op 16 April 2003 @ 11:43:
[...]
Lol das dus mijn servert :-). Hijs goed ey die navy. Woont hierverder op. ander maatje van me Cyno, ken je die ook? Is ook al zon maffe gast die veel te goed is. We werden 1,1 en 3 op Occ dat was wel vet (occ=belgische lan) Momenteel is qx server down, we hebben nog niet betaald rabl. Foutje.
Verwijderd
En gooi gelijk de map CTF-Dreary van de server, wat haat ik die map
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:00:
En gooi gelijk de map CTF-Dreary van de server, wat haat ik die map
Luister naar de man en haal de helse map weg!
Ik krijg af en toe echt geen hoogte van mijn ut skills hoor...

Gelukkig waren de reacties erg volwassen toen ik zei dat ik hier wel een screenie van ging posten:
<UTR> |Dg^KoeK: weet je wat het leuke is? Clan GoT durft niet tegen |Dg^ in een iCTF war
<UTR> .: lol
<UTR> [AARS]Dymlos: pfrt wat een mietjes
<UTR> |Dg^KoeK: ach, het boeit me niet
<UTR> [AARS]Dymlos: mij wel
<UTR> [AARS]Dymlos:
Ik zie dat je hebt liggen spammen/sprayen met je minigun
Accept dan eens een van onze offi'sgrep schreef op 16 April 2003 @ 19:35:
Speel ik het hele level al klote, en dan heb ik opeens dit.
Ik krijg af en toe echt geen hoogte van mijn ut skills hoor...
[afbeelding]
Gelukkig waren de reacties erg volwassen toen ik zei dat ik hier wel een screenie van ging posten:
<UTR> |Dg^KoeK: weet je wat het leuke is? Clan GoT durft niet tegen |Dg^ in een iCTF war
<UTR> .: lol
<UTR> [AARS]Dymlos: pfrt wat een mietjes
<UTR> |Dg^KoeK: ach, het boeit me niet
<UTR> [AARS]Dymlos: mij wel
<UTR> [AARS]Dymlos:
<edit>
btw: was niet bedoeld als kinderachtige reactie op jouw unstoppable ofzo, het was een NW potje, daar zuig ik in...
[ Voor 12% gewijzigd door KoeKk op 16-04-2003 20:04 ]

De eerste war na de CUP match tegen DIE.. ik had ongeveer een maand niet gespeeld, en het viel me dan ook erg tegen om weer te UT-en, maar een pauze was wel ff lekker

Naja, dit ging niet zo als Diaboluzz gehoopt had volgens mij?

Ditto, alleen dan in curse

Nog een keer Deck...

En dit was closeee
Was coole game, weet ik dat ik iig weer redelijk mee kan komen na die periode van inactivity
Als hij het druk heeft met dingen als school en werk dan is de kans groot dat de wedstrijdjes vooruit geschoven worden aangezien hij de enigste is die dat UBER brakke CB systeem een beetje begrijpt.
Iig, je zegt maar wanneer je wilt warren, we will be there..
edit: owja mac adres: zoals de screens duidelijk aangeven ik ben een dieseltje, ik kom traag op gang
was wel 's ochtends vroeg dat moet er wel ff bijgezet worden
[ Voor 19% gewijzigd door Diaboluzzz op 17-04-2003 09:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()