"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ghehe dat was nuttig, jij stond al op 90 frags en ErEf had er 40 oid
BTW, die nachtelijke fragpartijen zijn altijd wel lachen ja, helaas ben ik laatste tijd wat ziek maar binnenkort zal ik er vast wel weer zijn 's nachts
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Traag, moet je als spectator adminlogin doen, en dan die summon
Er is zoveel wat je kan doen:
-Spelers in rocket lanchers veranderen
-Gravity veranderen
summon unreali.cow <-- koeien summonen
admin set playerpawn health <-- 1337 iedereen 1337 health
admin set rocket_mk2 momentumtransfer 99999 * <-- een rocket en je zit tegen het plafond, is erg leuk
admin set unreali.cow health 99999 <-- nieuwe voetbal
summon unreali.arrow <-- schiet met een speer
En uber lol:
summon botpack.teamcannon
Summon je zo'n teamcannon die je vaak in Assault tegenkomt..
* met dat geintje kun je jezelf op de Liandri Tower schieten in de (DM-)CityIntro map
Verwijderd
Hoeveel uur wij wel niet hebben zitten klooien @ zooi..41.6C.6D.61.72 schreef op 25 March 2003 @ 13:08:
[...]
-Gravity veranderen
admin set rocket_mk2 momentumtransfer 99999 * <-- een rocket en je zit tegen het plafond, is erg leuk
En uber lol:
* met dat geintje kun je jezelf op de Liandri Tower schieten in de (DM-)CityIntro map
FTPlus en hdd included
Je kunt ook alle wezens & wapens uit Unreal 1 oproepen41.6C.6D.61.72 schreef op 25 March 2003 @ 13:08:
[...]
-Gravity veranderen
En uber lol:
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
summon unreali.chair
gewoon een beetje om je heen kijken in levels wat je zoal ziet, zoek de engelse benaming ervoor en summon maar
http://www.NUiPhone.nl/
Vervolgens moet er bovenaan ergens een knopje met een pion erop staan, dit is de actor class browser, klik hierop. Dan krijg je een een lijst met alle actors en moet je bv maar eens kijken onder decorations als je iets ziet wat je in een level wilt toevoegen moet je gewoon even rechterklikken op dat dingetje en de default options ervan bekijken. Je ziet dan de naam in het vensterbalkje staan (b.v. unreali.chair) waarmee je het kunt toevoegen in een level.
Dat weten de diehard #ut-ers echt wel hoorAlphega schreef op 25 March 2003 @ 16:06:
Als je echt goed wilt zoeken naar wat je allemaal kunt toevoegen moet je de unreal tournement editor maar eens openen.
Vervolgens moet er bovenaan ergens een knopje met een pion erop staan, dit is de actor class browser, klik hierop. Dan krijg je een een lijst met alle actors en moet je bv maar eens kijken onder decorations als je iets ziet wat je in een level wilt toevoegen moet je gewoon even rechterklikken op dat dingetje en de default options ervan bekijken. Je ziet dan de naam in het vensterbalkje staan (b.v. unreali.chair) waarmee je het kunt toevoegen in een level.
lol, de dynamiet ontplofte toen direct in je hand, was lollig
Ik denk ik help traag eens ff echt goed op weg. En andere hier die ineens op ideeën komen om thuis te gaan klooien
[ Voor 29% gewijzigd door Alphega op 25-03-2003 16:15 ]
1
| <tab> set input x summon warshell |
ff respawnen en druk dan eens op X
hint: wel goed mikken
Laat die hint maar, gelukkig spawn je met je aim naar de grondDiaboluzzz schreef op 25 maart 2003 @ 16:20:
Traag een laatste tip:
code:
1 <tab> set input x summon warshell
ff respawnen en druk dan eens op X![]()
![]()
hint: wel goed mikken
Verwijderd
Hé, ik wil niet worden geassocieerd met van die domme belspelletjes.grep schreef op 25 maart 2003 @ 02:21:
[...]
In dat geval missen we er nog een eigenlijk:
Het antwoord in de vorm van een Veronica belspelletje.
Dee*er
Vul de juiste letter in op de plek van het sterretje!
De winnaar wint een geheel verzorgde voetreis naar Facing Worlds, U aangeboden door de Liandri Corporation.
Of bedoel je mij niet
Maar ja, echte mannen *kuch* moeten weer vroeg op om te gaan werken.
Alleen in het weekend heb ik dus tijd om wat langer op te blijven.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:01 . Reden: typo ]
Verwijderd
Tjeme, wat is dat voor fucked-up beeld

Is dat ik dit potje voortijdig moets verlaten in verband met lag.

Anders hadden wij gewonnen
nee, ]IFS[Cheeta aldus spons
Dat is verrot resizenVerwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 20:09:
[...]
Tjeme, wat is dat voor fucked-up beeld
Is dat ik dit potje voortijdig moets verlaten in verband met lag.
Anders hadden wij gewonnen

dan maar zo
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ook dat
Maar jij speelt op 640x480 ofzo??
Ziehier een voorbeeld van een ownage:

Noob en Ravenger waren gewoon niet af te stoppen met z'n 2en. R e s p e c t.
Heren bedankt! ik weet weer ff waar ik sta qua ut skills
grep schreef op 25 March 2003 @ 23:00:
Dames en heren,
[afbeelding]
Noob en Ravenger waren gewoon niet af te stoppen met z'n 2en. R e s p e c t.![]()

LOL hoe krijgen ze het voor elkaargrep schreef op 25 March 2003 @ 23:00:
Dames en heren,
[afbeelding]
Noob en Ravenger waren gewoon niet af te stoppen met z'n 2en. R e s p e c t.![]()

nette score blue team
800*600 of 1024*786 tis maar net hoe druk de pc het heeft, maar meestal 1024*786
[ Voor 24% gewijzigd door Diaboluzzz op 26-03-2003 08:06 ]
Sorry layout. Maar morpheus 0wnage.

Dit geloof ik bijna niet, hier had ik bij moeten zijn
Was eigenlijk gewoon goed teamwork, plain and simple (naast de individuele klasse die beide heren hebben uiteraard)LOL hoe krijgen ze het voor elkaar
Steeds als ik op eentje aan het inbeuken was, werd ik gefragt door de ander.
Verder domineerden ze de shieldbelt positie, wat uiteraard een taktisch voordeel geeft...
Allemaal zeer mooigrep schreef op 26 maart 2003 @ 09:37:
[...]
Was eigenlijk gewoon goed teamwork, plain and simple (naast de individuele klasse die beide heren hebben uiteraard)
Steeds als ik op eentje aan het inbeuken was, werd ik gefragt door de ander.
Verder domineerden ze de shieldbelt positie, wat uiteraard een taktisch voordeel geeft...
Maar de meeste van blauw zaten er nog niet zo lang in
QuestGamer schreef op 26 March 2003 @ 15:10:
Ik zal ook es 2 screenies posten. Hier een potje CTF-Tutorial. Dat was echt lachuh
Clickable uiteraard![]()
[afbeelding]
En een iDM potje, zoals het hoort![]()
![]()
[afbeelding]
En post ook meteen ff de game die er direct na kwam

Diaboluzzz had trouwens een slechte dag toen ofzo...
Nog een andere screenie, morph insta ligt me wel eigenlijk

Genoeg opgeschept, tijd om weer ingemaakt te worden door 7of9 ofzo
Morpheus insta ligt me niet zo blijkbaar
btw: Mij wel
Vanmiddag ging wel lekker, *komt binnen* *ziet insta caves* *30 sec later* *diaboluzzz captured the blue flag, the red team scores*
[ Voor 62% gewijzigd door TrehT op 26-03-2003 22:31 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
41.6C.6D.61.72 schreef op 26 March 2003 @ 22:32:
dunno..elke speler op ut.t.net heeft elke maand wel een andere clan zowat.... wat ik sowieso verafschuw..
Dan weet je meteen het niveau van die spelers
CTF-Tutorial vind ik 0wnen. Plain, simple an yet heftig
Hehe41.6C.6D.61.72 schreef op 26 maart 2003 @ 22:32:
dunno..elke speler op ut.t.net heeft elke maand wel een andere clan zowat.... wat ik sowieso verafschuw..
Ik ben in maart 2002 begonnen met UT, gelijk FtF opgericht. En ik zit er nog steeds bij (en CL)
Verwijderd
/me niet41.6C.6D.61.72 schreef op 26 March 2003 @ 22:32:
Was ik ook wel weer ff aan toe na al die klappen die ik de laatste tijd kreeg.
Sorry Yahel, je was een beetje het lijdend voorwerp (samen met Deeper)

Meestal verlies ik vreemd genoeg bij ctf als het persoonlijk zo lekker gaat, maar ook hier de uitzondering die de regel bevestigd.
Leuk detail: deeper pakt de vlag op moment dat announcer al gaat aftellen en capt ook nog! Had nooit verwacht dat ie dat zou halen...

Als CL kun je ook lastig een "clan hoer" worden, zoals dat genoemd wordt. Overigens zit ik in UTCG sinds 9 Februari 2001QuestGamer schreef op 26 March 2003 @ 22:55:
[...]
Hehe
Ik ben in maart 2002 begonnen met UT, gelijk FtF opgericht. En ik zit er nog steeds bij (en CL)Da's beter he
[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 27-03-2003 09:45 ]
Verwijderd
Ben je al zo oud41.6C.6D.61.72 schreef op 27 March 2003 @ 08:28:
[...]
Als CL kun je ook lastig een "clan hoer" worden, zoals dat genoemd wordt. Overigens zit ik in UTCG sinds 9 Februari 1001... netjes toch
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 08:56 ]
Was Binair, je moest er alleen nog 10 (decimaal) bij optellen
Zeker netjes41.6C.6D.61.72 schreef op 27 March 2003 @ 08:28:
[...]
Als CL kun je ook lastig een "clan hoer" worden, zoals dat genoemd wordt. Overigens zit ik in UTCG sinds 9 Februari 2001... netjes toch
Dan speel je al meer dan 2x zo lang als ik UT online
En ik durf wel te zeggen dat jij niet 2x zo goed bent
Naja, j/k
Ik pas me altijd aan op het niveau van de spelers ,op ut.t.net
Aaaaah, ja maar dat doe ik ook41.6C.6D.61.72 schreef op 27 March 2003 @ 11:43:
Nee joh, dat zie je helemaal verkeerd!!![]()
Ik pas me altijd aan op het niveau van de spelers ,op ut.t.net
Would be ownage41.6C.6D.61.72 schreef op 27 maart 2003 @ 12:13:
Hmm, dan moeten we daar maar eens mee gaan stoppen en in het zelfde team gaan zitten![]()
[/end of slowchat]
(13:09:50) (+UTR) |Dg^Sun_Tzu: fragstealers
Onderhand is #ut erg nieuwsgierig wat daarmee bedoeld wordt
Verwijderd
jah, dat was echt een potje waar ik van baalde, laatste minuut raakte ik niks meer, anders had ik een mooi screenie gehadShittyOldMan schreef op 26 March 2003 @ 16:09:
[...]
Nog een andere screenie, morph insta ligt me wel eigenlijk(let vooral op het tijdsverschil, kwam binnen met -13 achterstand
)
[afbeelding]
Genoeg opgeschept, tijd om weer ingemaakt te worden door 7of9 ofzo
->fragstealers (ik wil ook wel graag weten wat dit is, ik zie het ook wel eens langsflitsen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 13:52 ]
Letterlijk niet...
Maar als je tdm speelt en je bent net met iemand flink aan het vechten, en er komt een teammate lanshuppelen en die schiet 1x met z'n enforcer op de kerel waar jij op stond te maaien en die gaat dood dan heb je de frag van je teammate gejat
lol ik kan me bij normale DM er wat bij voorstellen maar bij een teamgame ben ik juist blij als een teammate me uit de nood helpt, al of niet nodigrival24 schreef op 27 March 2003 @ 14:33:
[...]
Letterlijk niet...![]()
Maar als je tdm speelt en je bent net met iemand flink aan het vechten, en er komt een teammate lanshuppelen en die schiet 1x met z'n enforcer op de kerel waar jij op stond te maaien en die gaat dood dan heb je de frag van je teammate gejat.

http://www.clanbase.com/n...d=83018&mid=16010&lid=803
Constant gelijk..en in laatste minuut maakte we 2x de winnende frags.. 1ste map met 4 frags gewonnen, 2de met 13... en nu ben ik ook 20 jaar ouder volgens mij.. was zooo spannend

(plaatjes zijn beetje onduidelijk...)
Overigens zijn wij nu #1 van Poule D.. en nu komen de echte pittige wars pas... DIE, WfH, etc..
[ Voor 12% gewijzigd door Sponge op 28-03-2003 14:14 ]
Hehe, gg
Rap op attack en ik op de def was ff onverslaanbaar
Hier de 2 games ervoor, 2x iLMS. iLMS zuigt echt, maar ik ging wel redelijk. 1e potje meeste kills maar wist niet te winnen:
2e potje 52 kills en gewonnen
Het was met 9 of 10 man ofzo, maar er waren er al veel gedisconnect en daarom lijkt het zo rustig
GG's Rap
Verwijderd
Woei!QuestGamer schreef op 28 maart 2003 @ 14:34:
[...]
2e potje 52 kills en gewonnen![]()
Het was met 9 of 10 man ofzo, maar er waren er al veel gedisconnect en daarom lijkt het zo rustig
[afbeelding]
GG's Rap
Verwijderd
Thnx, mooie score! 52Kills Lms!QuestGamer schreef op 28 March 2003 @ 14:34:
[...]
Hehe, gg
[afbeelding]
GG's Rap
Oja 1000+337=1337 = =]Phreak[= wist je nog?
Hmz leuk om te zien dat ik ook eens op de screenies voorkom. iLMS is ook niet echt mijn gametype maar dat potje van jou eerste screenie ging ik echt lekker. Ultrakill, 2x killing spree en 22 kills. Helaas bracht het me geen overwinning. Heb je ook pics van het potje Eternal cave van net daarvoor ?QuestGamer schreef op 28 March 2003 @ 14:34:
[...]
Hehe, gg
Hier de 2 games ervoor, 2x iLMS. iLMS zuigt echt, maar ik ging wel redelijk. 1e potje meeste kills maar wist niet te winnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
GG's Rap
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Op gegeven moment gingen we ook de vrij bekende trick jump @ blauwe base van caves proberen.
Na paar keer oefenen lukte dat ook nog en we hebben nog demo's ook! Tja, dan zet je een muziekje eronder, wat tekst erbij en je hebt een movie!
http://www.gotclan.nl/diaboluzzz/trick_grep.rar
Hij is ongeveer 14 mb groot en je hebt Divx 5.0.3 ervoor nodig.
Have fun!
PS: dit is mijn eerste ut movie, dus ik weet: er is nog veel te verbeteren...
Erg leuk gedaan, een hoop beeld voor 1 trickjump
Ons (Knuckles en ik) is het ook gelukt, maar ons fimpje was lang niet zo leuk
Hier mijn debiele UT movie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/Test8.avi
Maar die is vrij oud en saai enzo, ik maak in de zomervakantie wel es een leukere ofzo
[ Voor 34% gewijzigd door QuestGamer op 28-03-2003 19:18 ]

Zo, 't zit erop voor deze week.
* Diaboluzzz gaat morgen lekker verjaardag vieren, zondag leren voor mn laatst pw week OOIT in H5. BB @ zondag avond.
HF & frag ze
* Diaboluzzz signing out *
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Was dat met die training van laatst ofzow? Ik zie dat ik ook weer zinloos type daaro

(zie ik het nu goed, heb jij de origionele crosshair nog? LOL)
Verwijderd
Overigens wordt er soms erg lame gespeeld.. lekker wachten in LMS enzo. Heb vandaag al 2x iemand moeten kicken daarom... En ook dat gedoe met namen.. is er een DarkX, komt er een DarkA, en een DarkC, verder ook nog AntiDark en Lighta, LightC weet ik veel.. v
Volgens mij moet ik (en wat andere admins) al die gasten maar kicken die mee gaan met die naam geintjes, net zoals met de "4 willems" tijdje terug... Sommige verzieken het echt voor de rest
Verwijderd
Nog net 1 gezien met de naam 'Appel' daarna nog een gast net de naam 'peer' etc. Er zijn ook gastjes die lamen/flamen die 't woord 'k*nker gebruiken echt zielig, BOFH vermaakte zich41.6C.6D.61.72 schreef op 29 maart 2003 @ 22:01:
Lees start post ofzo?
Overigens wordt er soms erg lame gespeeld.. lekker wachten in LMS enzo. Heb vandaag al 2x iemand moeten kicken daarom... En ook dat gedoe met namen.. is er een DarkX, komt er een DarkA, en een DarkC, verder ook nog AntiDark en Lighta, LightC weet ik veel.. v
Volgens mij moet ik (en wat andere admins) al die gasten maar kicken die mee gaan met die naam geintjes, net zoals met de "4 willems" tijdje terug... Sommige verzieken het echt voor de rest
Je pics kan je hier uploaden, http://www.gotclan.nl/upload/ het wordt automatisch resized (handig) je krijgt dan codes etc. te zien. Copy (CTRL C) dan paste (CTRL V) bij je post/bericht, ziezo gij onthoud.Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:57:
Hoi![]()
Ik weet nog steeds niet hoe ik screenies kan postermja boeiend kzuig toch.
npgrep schreef op 25 maart 2003 @ 23:00:
Dames en heren,
[afbeelding]
Verwijderd
Ja dat was met die trainingVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 11:36:
Die laatste is echt leuk idd, vooral omdat mijn naam in beeld staat natuurlijk
Was dat met die training van laatst ofzow? Ik zie dat ik ook weer zinloos type daaro
(zie ik het nu goed, heb jij de origionele crosshair nog? LOL)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 00:00 ]
Naja, needless to say that die range er nu wel weer blijft staan. imo Permanent. Denk dat de andere admins het er zeker wel mee eens zullen zijn...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Trouwens... een verloren match zonder gezeur is altijd leuker dan bij een match winnen met een conflict..
Lekker boeiendVerwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 12:15:
Uhm Gdex, ten eerste heeft onze clan verloren, en ten tweede gaat dit topic over de ut.tweakers.net serverKortom, hou die vuile was binnen de clan, hahahaha
er worden zoveel war pics gepost hier
Jeremy Clarkson
Verwijderd

=]Phreak[= 156 in 23min. (Red team), BOFH 250 in 31 min. (Blue team) Het was een leuke, spannende wedstrijd waar de rode team zich duidelijk de winnaar mag noemen. GG

Edit: Hmmm-ah ik resize de screenies altijd naar 640x480 maar dat past dus NET NIET op GoT
[ Voor 21% gewijzigd door Tha_Snail op 30-03-2003 22:00 ]
morgen kom ik de ut server weer onveilig maken
Verwijderd
Hey Grep, ziet er goed uit. Volgens mij word jij steeds en steeds beter.grep schreef op 31 March 2003 @ 22:36:
Woei!
M'n eerste mmmmmonsterkill als [GoT]grep!!!
[afbeelding]
Hier mijn srceenie;

Niks bij te voegen.
Verwijderd
grep schreef op 31 March 2003 @ 22:36:
Woei!
M'n eerste mmmmmonsterkill als [GoT]grep!!!
[afbeelding]
Ik heb geloof ik ooit nog maar 1 x een monster kill gehaald op ut.t.net, ultra kill wel wat meer.
[edit]
sjit, ff bij de stats gekeken maar 0 monster kills zegtie

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 01:20 ]
Dit topic is gesloten.