Toon posts:

Aanvragen User Notes

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 454 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:46

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Gomez12 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:48:
Wordt steeds vager en vager, want als ik het zo zie, dan is de prijs dus afhankelijk van hoeveel de crew via google etc. over een user heeft weten te vinden :)
Als dat wordt bijgehouden in de database en direct gelinkt is aan jouw useraccount, ja :) Alleen we gaan niet met sherlock holmes petjes iemand's gehele geschiedenis op Internet nastruinen en alles netjes in de notes zetten :)

Daarnaast is de prijs gebaseerd op een vergoeding voor het te verrichten werk, niet voor de hoeveelheid opgeslagen informatie :)

[ Voor 12% gewijzigd door gorgi_19 op 30-08-2004 20:50 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
gorgi_19 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:50:
[...]

Als dat wordt bijgehouden in de database en direct gelinkt is aan jouw useraccount, ja :) Alleen we gaan niet met sherlock holmes petjes iemand's gehele geschiedenis op Internet nastruinen en alles netjes in de notes zetten :)

Daarnaast is de prijs gebaseerd op een vergoeding voor het te verrichten werk, niet voor de hoeveelheid opgeslagen informatie :)
* Gomez12 denkt dat Hlpdsk's salaris van 0,0 euro opeens gestegen is naar 1000,- per uur..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

-edit- verkeerde venster :X

[ Voor 91% gewijzigd door Steve op 30-08-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:46

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Gomez12 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:54:
* Gomez12 denkt dat Hlpdsk's salaris van 0,0 euro opeens gestegen is naar 1000,- per uur..........
:? erhm.. denk je dat we niets beters te doen hebben dan de hele dag iedereen na te pluizen? :? Lees anders de betreffende officiele regels eens :)

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 30-08-2004 21:04 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gorgi_19 schreef op 30 augustus 2004 @ 21:03:
[...]

:? erhm.. denk je dat we niets beters te doen hebben dan de hele dag iedereen na te pluizen? :? Lees anders de betreffende officiele regels eens :)
Waarom is er anders zo veel crew nodig? :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

gorgi_19 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:50:
[...]

Dus ook de topics die over je username gaat die in de crew fora's staat?

in dat geval heb ik er nog wel 5 euro voor over :P

zo niet dan moet ik maar ff wachten tot ik crew word :+

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Gomez12 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:48:
[...]

Wordt steeds vager en vager, want als ik het zo zie, dan is de prijs dus afhankelijk van hoeveel de crew via google etc. over een user heeft weten te vinden :)

Print dan gewoon elke message die iemand geplaatst heeft op een apart blad uit en vraag hier 1,00 euro voor.... Is veel makkelijker te berekenen en ik denk ook veel winstgevender...
Goed, mijn grap loopt een beetje uit de hand. Je betaalt gewoon administratiekosten meen ik, zoals al door zeef gemeld is. Ik maakte een grapje dat het heel duur zou worden als je veel notes heb: dat is pure onzin. Zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 07:57
* zeef spankt g33rt LA uit... LESJE GISTEREN NIET GELEERD, APEKOP ?!?!?!?!

Nee vrienden, we gaan niet laten betalen per A4, er is een vast tarief voor, omdat het een handeling/dienst betreft die niet tot het normale werk van ons behoort. De €4,54 (vier euro en vierenvijftig cent) oftewel 10 oud Hollandsche guldens dekken niet alle kosten, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

zeef schreef op 31 augustus 2004 @ 12:40:
* zeef spankt g33rt LA uit... LESJE GISTEREN NIET GELEERD, APEKOP ?!?!?!?!

Nee vrienden, we gaan niet laten betalen per A4, er is een vast tarief voor, omdat het een handeling/dienst betreft die niet tot het normale werk van ons behoort. De €4,54 (vier euro en vierenvijftig cent) oftewel 10 oud Hollandsche guldens dekken niet alle kosten, maar dat terzijde.
Ehj! niks tegen apen(-nootjes) he???!!!??

En dat G33rt zijn grapje een beetje uit de hand gelopen is komt ook door mij geloof ik .... Mijn reply om jou was met een grote korrel zout te nemen alleen had niet iedereen dat door geloof ik.... :X

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1 2 3 Laatste