Nummer 5 is echt de meest coole

die er bij zit. Anders nummer 2 maar dan moet je de letters daarvan wel standaard maken.
Verder hoe zit het nu met die GC-GBA link. Uit dat verhaal van
bruine ehh..

blauwebeer een aantal pagina's terug kan ik afleiden dat er verschillende spellen komen met een link. Nu is mijn vraag is zo'n GBA dan noodzakelijk? Heb je dan straks. een GC spel+ een GBA + een GBA spel nodig om je GC spel te kunnen spelen. Als je alleen nog maar een GBA nodig heb is het misschien nog wel te doen. Maar stel dat je voor Mario 128 een GC spel nodig heb = 60 euro + een GBA spel 50 euro.. dan wordt het toch wel een beetje te gek.
Verder nog misschien een leuk idee voor de jubileum stats. Misschien kan er dan een uitgebreid overzich komen van alle reguliere gebruikers, met de datum van het eerste bezoek en het nummer van het aantal posts + het aantal quotes + het aantal smiles. Als je nu toch al bezig ben...

Misschien kunnen we ook wel iemand verkiezen tot mister HGGCT. Maar dat zou waarschijnlijk te veel ongewenste topic vervuilende posts opleveren...
Nog een laatste vraag, eigenlijk een herhaling. Kun je straks ook gewoon je Zelda 3-in-1 verpakking bij je lokale gameboer kopen of moet ik hem toch gaan bestellen?

UDPATE: Dixons may not drop Cube...
The BBC reported today on its website Dixons may not be dropping the GameCube after all. A Dixons spokesman said the outcome of the promotion would help determine whether it would continue selling the GameCube in the future.
bron = Cube-europe
Zo misschien was het nog niet voor iedereen duidelijk. Na huidige actie wordt dus bekeken of de Cube wel of niet weg gaat bij de Dixons in Engeland. In Nederland is nog niets aan de hand. Al hoewel het wel zo is dan bij de Middelburgse Dixons de GameCube een beetje in een hoekje zit, terwijl als je binnen kom lopen de Xbox recht voor je neus staat.
[
Voor 22% gewijzigd door
RareGast op 12-03-2003 10:24
]