Toon posts:

Het Grote Gamecube Topic Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 12 March 2003 @ 09:07:
cool de meesten zijn voor 5 volgens mij...
btw. de foto's in 3/4/5 heb ik zelf gemaakt gisteravond...

moeten we er nog over stemmen?
ik denk dat het wel duidelijk is.. orange it is! _/-\o_
vind em ook wel cool trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

ik stem voor #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Lees: stemmen hoeft niet, het wordt 5 ;)

Elander: Kun jij echt alleen maar op 50 hz spelen? Ik denk namelijk dat het gros hier op 60 hz speelt. Daar is ook een hoop meer keuze en het speelt toch een stukje sneller ;)
Maar als je echt niet anders kan dan kommik vanavond wel even Cave met je doorlopen op 50 hz. Of we kunnen ook wat guild quests doen (ook erg leuk).

Wellicht is het een idee om een afsplitsing te maken in een PSO topic waar dit soort afspraakjes kunnen worden gemaakt...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 21:27
DORIMAGA scores:
P.N. 03 (GC, Capcom): 7 / 7 / 6 / 8 (Total 7,0)
Kritik: Schwache Story, schwer zu steuern, interessante Spielewelt, gutes Combosystem

Soul Calibur 2 (Xbox - GC - PS2, Namco): 9 / 9 / 8 / 8 / 9 (Total 8,6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

uhm phuse, reply over die php image generator nog gelezen ? .. als dat nou ook met die andere 4 mag, kunnen we een random openings-plaatje hebben (die van fubar ook erbij.. hup =)

nou ja, ik hoor het nog wel

edit:

nog zo weinig dagen.. we kunnen deze wel al gaan gebruiken ! =)
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_releasedate.gif
· * yamAUchi Prime Time Countdown *
· European release in T minus 8 days, 13 hours and 4 minutes.

[ Voor 49% gewijzigd door yamAUchi op 12-03-2003 10:44 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Nummer 5 is echt de meest coole _/-\o_ die er bij zit. Anders nummer 2 maar dan moet je de letters daarvan wel standaard maken.

Verder hoe zit het nu met die GC-GBA link. Uit dat verhaal van bruine ehh.. ;) blauwebeer een aantal pagina's terug kan ik afleiden dat er verschillende spellen komen met een link. Nu is mijn vraag is zo'n GBA dan noodzakelijk? Heb je dan straks. een GC spel+ een GBA + een GBA spel nodig om je GC spel te kunnen spelen. Als je alleen nog maar een GBA nodig heb is het misschien nog wel te doen. Maar stel dat je voor Mario 128 een GC spel nodig heb = 60 euro + een GBA spel 50 euro.. dan wordt het toch wel een beetje te gek.

Verder nog misschien een leuk idee voor de jubileum stats. Misschien kan er dan een uitgebreid overzich komen van alle reguliere gebruikers, met de datum van het eerste bezoek en het nummer van het aantal posts + het aantal quotes + het aantal smiles. Als je nu toch al bezig ben... :z Misschien kunnen we ook wel iemand verkiezen tot mister HGGCT. Maar dat zou waarschijnlijk te veel ongewenste topic vervuilende posts opleveren... :'(

Nog een laatste vraag, eigenlijk een herhaling. Kun je straks ook gewoon je Zelda 3-in-1 verpakking bij je lokale gameboer kopen of moet ik hem toch gaan bestellen? :?
UDPATE: Dixons may not drop Cube...

The BBC reported today on its website Dixons may not be dropping the GameCube after all. A Dixons spokesman said the outcome of the promotion would help determine whether it would continue selling the GameCube in the future.

bron = Cube-europe
Zo misschien was het nog niet voor iedereen duidelijk. Na huidige actie wordt dus bekeken of de Cube wel of niet weg gaat bij de Dixons in Engeland. In Nederland is nog niets aan de hand. Al hoewel het wel zo is dan bij de Middelburgse Dixons de GameCube een beetje in een hoekje zit, terwijl als je binnen kom lopen de Xbox recht voor je neus staat. :(

[ Voor 22% gewijzigd door RareGast op 12-03-2003 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
RareGast schreef op 12 March 2003 @ 10:13:
Nummer 5 is echt de meest coole _/-\o_ die er bij zit.

Nog een laatste vraag, eigenlijk een herhaling. Kun je straks ook gewoon je Zelda 3-in-1 verpakking bij je lokale gameboer kopen of moet ik hem toch gaan bestellen? :?
Eerste lading van Zelda bevat de bonusdisc. Die zal dus bij elke gameboer te halen zijn!

Ik kom er trouwens net achter dat de savegames van PSO niet te kopieren zijn... Ik wilde namelijk een aparte Memcard inrichten voor PSO maar ik kon niets overzetten... Dit maakt voor een hoop dingen niets uit maar voor met name mijn karakter is het best zuur.
Nu wil ik eigenlijk opnieuw beginnen en dan kijken of ik mijnoude figuur kan importeren. Ook wil ik dan de netwerk file op mijn huidge card laten staan. Dat moet toch allemaal kunnen?

* Deddiekoel zit op stage en verveelt zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
yamAUchi schreef op 12 maart 2003 @ 10:12:
uhm phuse, reply over die php image generator nog gelezen ? .. als dat nou ook met die andere 4 mag, kunnen we een random openings-plaatje hebben (die van fubar ook erbij.. hup =)

nou ja, ik hoor het nog wel
ja van mij mag t wel...
kijk morgen wel ff ofzo, vandaag niet veel tijd

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Een bericht op N-philes. Misschien toch geen vertraging van F-zero en Wario World...
News: F-Zero And Wario World Not Delayed?

We reported this past weekend that the F-Zero and Wario World game pages at Nintendo of America's website had been changed to reflect new release dates. However, looking at the F-Zero game page and the Wario World game page today shows the original release dates of June 23rd for F-Zero and May 26th for Wario World. The changes before may have either been an error, or may be a sign of a future delay. We will let you know if we can confirm the release dates for both games.

Posted by Derek Miller, News Writer
Source: Nintendo of America

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mm beter lets hope so. :)

btw die SC screens van de GC versie zien er ook heel :9~ uit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:53
TheEvilCuber schreef op 12 March 2003 @ 00:13:
miamoto interview op gammo!!! V8!!!!!
Dat is de herhaling. :)
Gammo -> zaterdag om 18:00.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
BloodKnight schreef op 12 March 2003 @ 11:41:
[...]

Dat is de herhaling. :)
Gammo -> zaterdag om 18:00.
Dat waz echt een stom interview.
Het duurde maar iets van 5 minuten en ze vertelden nix nieuws.

Alleen dat hij nederlands probeerde te praten was wel leuk. ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
check dit FF

Verkoopcijfer in Japan

Game Boy Advance SP: 57,800 (Annual: 255,100)
PlayStation 2: 57,200 (Annual: 705,400)
Game Boy Advance: 22,200 (Annual: 685,300)
GameCube: 6,600 (Annual: 175,200)
PSOne: 1,500 (Annual: 25,700)
Xbox: 1,400 (Annual: 41,700)
Wonder Swan Crystal: 750 (Annual: 13,200)
Game Boy Color: 470 (Annual: 7,900)
Wonder Swan Color: 340 (Annual: 8,600)

Daar draait de cube wel goed

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Default. schreef op 12 maart 2003 @ 11:58:
check dit FF

Verkoopcijfer in Japan

Game Boy Advance SP: 57,800 (Annual: 255,100)
PlayStation 2: 57,200 (Annual: 705,400)
Game Boy Advance: 22,200 (Annual: 685,300)
GameCube: 6,600 (Annual: 175,200)
PSOne: 1,500 (Annual: 25,700)
Xbox: 1,400 (Annual: 41,700)
Wonder Swan Crystal: 750 (Annual: 13,200)
Game Boy Color: 470 (Annual: 7,900)
Wonder Swan Color: 340 (Annual: 8,600)

Daar draait de cube wel goed
Sarcastisch bedoeld neem ik aan...?

Ik vind die cijfers maar raar, als dit maandcijfers zijn dan klopt die schatting voor de jaarlijkse verkoop bij de cube voor geen meter.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 13:43

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 11:59:
[...]

Ik vind die cijfers maar raar, als dit maandcijfers zijn dan klopt die schatting voor de jaarlijkse verkoop bij de cube voor geen meter.
Zijn weekcijfers...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 12 March 2003 @ 12:10:
[...]

Zijn weekcijfers...
Hmmm, ik vind 6600 niet bepaald aan de hoge kant. Begin december lieppie een stuk beter (35000 meen ik). Wel mooi dat de xdoos het helemaal ruk doet. De GBA (allebei) loopt daar trouwens wel als een dolle! Ik hoop dat de gok die Nintendo neemt om de GC mee te laten liften op het succes van de GBA en pokemon goed gaat uitpakken. Ik denk haast van wel. Superveel mensen hebben daar een GBA met de Pokemon game. Als die allemaal de cubeversie willen dan ziet het er goed uit voor de Kubus in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 12 March 2003 @ 09:37:
[...]

Lees: stemmen hoeft niet, het wordt 5 ;)

Elander: Kun jij echt alleen maar op 50 hz spelen? Ik denk namelijk dat het gros hier op 60 hz speelt. Daar is ook een hoop meer keuze en het speelt toch een stukje sneller ;)
Maar als je echt niet anders kan dan kommik vanavond wel even Cave met je doorlopen op 50 hz. Of we kunnen ook wat guild quests doen (ook erg leuk).

Wellicht is het een idee om een afsplitsing te maken in een PSO topic waar dit soort afspraakjes kunnen worden gemaakt...
kan wel op de 60hz server spelen alleen moet ik dan op me tv in de woonkamer gamen ipv het oude (maar toch nog goed werkende :p ) tvtje op me kamer (en in de avond zit me vader/moeder nog wel eens tv te kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 12:26:
[...]

kan wel op de 60hz server spelen alleen moet ik dan op me tv in de woonkamer gamen ipv het oude (maar toch nog goed werkende :p ) tvtje op me kamer (en in de avond zit me vader/moeder nog wel eens tv te kijken)
sla ze allebei buiten westen. >:) ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Deddiekoel schreef op 12 March 2003 @ 12:25:
[...]

Hmmm, ik vind 6600 niet bepaald aan de hoge kant. Begin december lieppie een stuk beter (35000 meen ik). Wel mooi dat de xdoos het helemaal ruk doet. De GBA (allebei) loopt daar trouwens wel als een dolle! Ik hoop dat de gok die Nintendo neemt om de GC mee te laten liften op het succes van de GBA en pokemon goed gaat uitpakken. Ik denk haast van wel. Superveel mensen hebben daar een GBA met de Pokemon game. Als die allemaal de cubeversie willen dan ziet het er goed uit voor de Kubus in Japan.
Hoe staat het eigenlijk met de Pokemon versie van de GC. :? Niet dat ik die wil maar het zou er voor kunnen zorgen dat de GC wat beter gaat lopen, waar door de support er voor zou kunnen toenemen.

Komt er nog een Pokemon voor de GC en wanneer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 11:59:
[...]

Nee niet sarcastisch hoor maar gewoon ff posten en natuurlijk dat de xdoos het nie goed doet. >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Review van Winning Eleven 6:FE op PlanetGameCube: http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=308

Hier de conclusie:
Graphics: 9.0
Outstanding animation and smooth framerate, but character models are not what they could be.

Sound: 7.0
The weak point. Wonderfully insane commentary and nice crowd options, but the atmosphere is rather weak.

Control: 9.0
Tight, filled with options, but mostly easy to access. Docked a point for poor strategic control.

Gameplay: 10.0
A perfect rendition of soccer. Accessible, but oh-so-deep.

Lastability: 9.5
It’s a sports game with a four player mode – of course it’s endlessly replayable, and then there’s the Master League…

Final Score (Not an average): 9.5
World Soccer Winning Eleven 6: Final Evolution is the best rendition of soccer ever to hit a console. It’s deep. It’s fun. It’s accurate. It’s a must-buy.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 12 March 2003 @ 12:42:
Review van Winning Eleven 6:FE op PlanetGameCube: http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=308

Hier de conclusie:

[...]
MAN, wat wil ik die game graag hebben. Alleen wil ik hem ook zeker niet importeren, aan dat japans kannik gewoon niet wennen. Ik hoop dus vurig dat de game naar het westen komt. Dan maar onder de Winning Eleven naam maar komen moet ie. Zijn er geen grote game ketens die wat 'druk' kunnen uitoefenen. Ik meen een verhaal te kennen dat NCSX.com ervoor heeft gezorgd dat Ikaruga nog op de DC is uitgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd klinkt als een zeer lekker spel. :)

btw: ik heb zo'n ticket gekregen van tom nook maar wat kun je daar nu weer mee? :) Het heeft iets met een loterij te maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 12 maart 2003 @ 13:03:
Idd klinkt als een zeer lekker spel. :)

btw: ik heb zo'n ticket gekregen van tom nook maar wat kun je daar nu weer mee? :) Het heeft iets met een loterij te maken ofzo?
als ik het goed gegrijp zijn dat codes die je aan andere (real life) personen kunt geven

edit: ik begreep het dus niet... zal mn mond maar verder houden over AC :)

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 12-03-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 12 maart 2003 @ 12:42:

Hier de conclusie:

[...]
STOP IT, kheb het al zo moeilijk met wachten!!! Er was iets verkeerd gegaan met de betaling maar nu komt ie er echt aan! :D Binnenkort ff alvast een Memcard halen :) http://www.soccered.com/d...s.php?func=fileinfo&id=81 <--- hier een flimpje van de game. Deze is van de ps2 versie met een patch eroverheen dus daarom staan er sponsors op de shirts :)
Thelema schreef op 12 March 2003 @ 13:08:
[...]

als ik het goed gegrijp zijn dat codes die je aan andere (real life) personen kunt geven
Je moet 5 van deze Raffle tickets hebben en dan kan je meedoen aan een loterij aan het eind van de maand. Deze loterij is op Raffle Day. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

nog een vraagje:
waneer komt die 1019blocks mem card van Nintendo zelf uit?

en die Panasonic kaartjes, komen die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 12 March 2003 @ 12:10:
[...]

Zijn weekcijfers...
Dan kloppen die PS2 cijfers weer voor geen meter... Die zou dan bijna 4 miljoen keer verkocht moeten worden per jaar...

En met 52 weken in een jaar zou de jaarlijkse verkoop van de Cube op 340.000 uit moeten komen, tweemaal zoveel als in die cijfers staat.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Default. schreef op 12 maart 2003 @ 12:36:
[...]

Nee niet sarcastisch hoor maar gewoon ff posten en natuurlijk dat de xdoos het nie goed doet. >:) >:) >:)
Oke, maar je zegt dat de cube het wel goed doet... 6600 tov 57000 (ps2) is nou niet bepaald goed te noemen, daarom dacht ik dat je het sarcastisch bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van dixons is echt onzin hoor.. ik heb ff naar dixons gemailt en dit kreeg ik terug:

We have at the moment only reduced the Nintendo Game Cube in price,
but have not been given notification  regarding  the discontinuation of  these
products. -Sally Lomas
Customer services

ik vraag me af welke site deze geruchten stroom nu weer is begonnen zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:21:
[...]

Dan kloppen die PS2 cijfers weer voor geen meter... Die zou dan bijna 4 miljoen keer verkocht moeten worden per jaar...

En met 52 weken in een jaar zou de jaarlijkse verkoop van de Cube op 340.000 uit moeten komen, tweemaal zoveel als in die cijfers staat.
Dude, de getallen tussen haakjes zijn de verkochte aantallen in 2003 tot nog toe

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 13:27:
Dat van dixons is echt onzin hoor.. ik heb ff naar dixons gemailt en dit kreeg ik terug:

We have at the moment only reduced the Nintendo Game Cube in price,
but have not been given notification  regarding  the discontinuation of  these
products. -Sally Lomas
Customer services

ik vraag me af welke site deze geruchten stroom nu weer is begonnen zucht..
Dit zegt toch helemaal niks... Binnen grote ondernemingen weet de ene afdeling vaak niet wat de andere aan het doen is, laat staan de customer service. Neem aan dat Sally niet in de board of directors zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 12 March 2003 @ 13:31:
[...]

Dude, de getallen tussen haakjes zijn de verkochte aantallen in 2003 tot nog toe
Top, dacht altijd dat het een estimate voor het jaar was, weet eigenlijk niet waarom ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:33:
[...]

Dit zegt toch helemaal niks... Binnen grote ondernemingen weet de ene afdeling vaak niet wat de andere aan het doen is, laat staan de customer service. Neem aan dat Sally niet in de board of directors zit.
zulke mensen zijn toch juist om de klanten informatie te geven over de gang van zaken ? als 1 van de hogere mensen dit zegt, dan pikt iemand van CS dat ook wel op lijkt mij. Van welk bericht kan je nu nog wel op aan dan? het zou meer dan dom zijn om de Cube in deze tijd van het jaar te droppen..dus ik neem aan dat Dixons UK niet zo dom is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woei heb nu al 3 NES games had ergens codes gevonden. :)

Excitebike, baseball, wario's wood.

wel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik heb nu Tennis en Golf, dat Tennis is erg leuk, Golf zuigt. Soccer wil ik nog graag hebben, die had ik ook op m'n NES. Jeugdsentiment :P

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 12-03-2003 14:17 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 12 March 2003 @ 14:17:
Ik heb nu Tennis en Golf, dat Tennis is erg leuk, Golf zuigt. Soccer wil ik nog graag hebben, die had ik ook op m'n NES. Jeugdsentiment :P
Soccer kun je 'krijgen' op www.animal-crossing.com door een x aantal keer te klikken op de banner met die post-...'vogels'.

Verder wil ik een HGGCT subdraadje openen voor het uitdelen van codes aan elkaar. Ik heb nog wel wat kersen liggen nl. en kan wel wat andere vruchten gebruiken!
Thelema schreef op 12 March 2003 @ 13:17:
nog een vraagje:
waneer komt die 1019blocks mem card van Nintendo zelf uit?

en die Panasonic kaartjes, komen die nog?
Ik denk dat de 1019 memcard er niet meer van komt. Ik denk eerder (en hoop eigenlijk) dat de lezer voor de panasonic kaartjes (SD cards) wel uitkomt. Ik vermoed dat dit medium zal worden gebruikt voor de opslag van eventuele online content. Sowieso lijken die panasonic dingen mij ideaal!

[ Voor 40% gewijzigd door Deddiekoel op 12-03-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Deddiekoel schreef op 12 March 2003 @ 14:43:
[...]

Soccer kun je 'krijgen' op www.animal-crossing.com door een x aantal keer te klikken op de banner met die post-...'vogels'.

Verder wil ik een HGGCT subdraadje openen voor het uitdelen van codes aan elkaar. Ik heb nog wel wat kersen liggen nl. en kan wel wat andere vruchten gebruiken!
Lijkt me een goed plan! Heb nog niet helemaal door hoe dat traden werkt maar ik zal vanavond even in de manual bladeren.
Ok, ik ga ff op zoek naar die code voor soccer!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 15:27
Deddiekoel schreef op 12 maart 2003 @ 14:43:
[...]

Das een goed idee...
Ik heb ondertussen ook een Kers en Cocosnoot.
Ik zoek nu alleen nog een Sinasappel. @ schnumi _/-\o_ _/-\o_

Name:Erwin
Town:Everwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
hehe, ik ben blijkbaar een verloren zoon volgens de stats :P Naja klopt wel, ik heb een xboxje, maar wat ik me nu dus afvraag is, wat is er zo leuk aan metroid prime, het ziet er heel gewoon uit, wel mooi, maar geen bijzonder spelconcept, beetje spaceschipachtig in het rondknallen. Wat maakt die game nou dus zo bijzonder? kwil eigenlijk best een gc hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
heeft iemand misschien mp3'tjes van animal crossing? ik wil echt graag die vrolijke overworld theme hebben :) dat deuntje dus van phusebox zijn filmpje... als je gewoon door het dorp loopt... die is zooooo kicke :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DarkShadow schreef op 12 March 2003 @ 15:02:
hehe, ik ben blijkbaar een verloren zoon volgens de stats :P Naja klopt wel, ik heb een xboxje, maar wat ik me nu dus afvraag is, wat is er zo leuk aan metroid prime, het ziet er heel gewoon uit, wel mooi, maar geen bijzonder spelconcept, beetje spaceschipachtig in het rondknallen. Wat maakt die game nou dus zo bijzonder? kwil eigenlijk best een gc hebben :)
Ja wat moet ik hier op zeggen. Alleen dat je uiteraard sowieso een GC moet aanschaffen.
Ik weet niet of je bekend bent met de Metroid games? Maar het spel is niet een beetje in een ruimteschip rondknallen. Het speelt zich af in een hele grote omgeving die je moet doorzoeken (met steeds meer mogelijkheden) om zo de verhaallijn naar het einde te loodsen. Het wordt ook gecategoriseerd als een FPA (first person adventure) ipv een FPS. Eigenlijk moet je het gewoon (langer dan een half uur) spelen om het te geloven en in te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Piepels

Het AC subdraadje is geopend. Dus alle AC fans komt en handelt!

HGGCT: Het kleine Animal crossing trading subdraadje

[ Voor 106% gewijzigd door Deddiekoel op 12-03-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:48
RareGast schreef op 12 March 2003 @ 10:13:Zo misschien was het nog niet voor iedereen duidelijk. Na huidige actie wordt dus bekeken of de Cube wel of niet weg gaat bij de Dixons in Engeland. In Nederland is nog niets aan de hand. Al hoewel het wel zo is dan bij de Middelburgse Dixons de GameCube een beetje in een hoekje zit, terwijl als je binnen kom lopen de Xbox recht voor je neus staat. :(
FRS dan, die proppen de games ergens tussen de PC budget games... kom je dan achter na 5 mins zoeken, terwijl der een complete wand word ingenomen door Xbox en PS2...

En dan zeggen dat het zo slecht verkoopt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Noisy schreef op 12 March 2003 @ 14:50:
[...]

Das een goed idee...
Ik heb ondertussen ook een Kers en Cocosnoot.
Ik zoek nu alleen nog een Sinasappel. @ schnumi _/-\o_ _/-\o_

Name:Erwin
Town:Everwood
jah jah rustig ik zal er een paar bewaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 12 March 2003 @ 14:17:
heb jij daar code's van dan of heb je die gewoon gekocht/gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 12 March 2003 @ 15:19:
[...]

heb jij daar code's van dan of heb je die gewoon gekocht/gekregen? :)
Dat was het kado wat ik van Nintendo gekregen heb. Maar ik snap die codes nog niet helemaal, zal vanavond ff de manual doornemen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD, ik zit hier met Mario op zo'n eiland, waar allemaal spiegels een ei warmhouden, weet je? Nu zijn daar allemaal beeste op, en ligt er zo'n grote rups op het ei. Hoe dood ik die beesten op de spiegel? Als ik wat rondloop zijn er zowat hints, die zeggen: "breng de spiegel uit balans, en spuit dan water" ik breng die spiegel dus uit balans, dat beest staat aan de rand van de spiegel, en ik begin te spuiten... da beest zweeft met 1 voet in de lucht, maar blijft met het andere stevig staan. Ik spuit, spuit...en blijf spuiten, tot mijn tank op is. Dan staat dat k*tbeest gewoon trug op, en loopt wat verder... Plez, help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:26:
GVD, ik zit hier met Mario op zo'n eiland, waar allemaal spiegels een ei warmhouden, weet je? Nu zijn daar allemaal beeste op, en ligt er zo'n grote rups op het ei. Hoe dood ik die beesten op de spiegel? Als ik wat rondloop zijn er zowat hints, die zeggen: "breng de spiegel uit balans, en spuit dan water" ik breng die spiegel dus uit balans, dat beest staat aan de rand van de spiegel, en ik begin te spuiten... da beest zweeft met 1 voet in de lucht, maar blijft met het andere stevig staan. Ik spuit, spuit...en blijf spuiten, tot mijn tank op is. Dan staat dat k*tbeest gewoon trug op, en loopt wat verder... Plez, help me
Haha, leuk stukje is dat :)
Als ie met 1 voet op de spiegel staat moet je aan de andere kant van de spiegel springen en dan op de grond 'stampen' (hoe deed je die move ook weer, ik dacht met 'L' of 'R') Dan vliegen die beesten er als het goed is vanaf.
Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door jOzh op 12-03-2003 15:30 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op 12 March 2003 @ 15:09:
[...]
FRS dan, die proppen de games ergens tussen de PC budget games... kom je dan achter na 5 mins zoeken, terwijl der een complete wand word ingenomen door Xbox en PS2...
Dat is zeer zeker niet in elke FRS zo. Sterker nog; alle (wat grotere) FRS vestigingen en die ik bezoek hebben allemaal een mooie gamecube sectie. Hij is niet altijd even groot, maar het aanbod van spellen ligt dan ook gewoon wat lager denk ik.

M4rt, ben trouwens erg benieuwd of Monkey Target 2 mij ook over gaat halen. Jij bent er nogal weg van zie ik. Misschien dat ik nu het hele idee van "de hoogste score" los moet laten en dit vooral als partygame moet gaan zien.
Bowling is trouwens ook stoer. Was er in monkey ball 1 al over te spreken (nine strikes in a row hehe) en nu is ie echt leuk geworden met die misselijke banen :D

Nu moet ik alleen even minder kopen, en meer spelen. Liggen veel te veel games die ik nog niet echt goed heb gespeeld. Verschil met vroeger (NES, SNES) he, minder games (want minder geld) dus speelde ik ze helemaal grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Dank je, jOzh, was ik niet op gekomen :)
2. Idd Jaxe, heb ook dat probleem, het gaat allemaal veel te snel, heb te weinig tijd om te gamen. Binnen dit en 3 maanden komen alleen al Metroid, Zelda, Ikaruga en Hitman 2 uit. Ik vergeet er waarschijnlijk zelfs nog enkelen. Nu ja, we kunnen er alleen maar blij mee zijn eh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
Deddiekoel schreef op 12 March 2003 @ 15:07:
[...]

Ja wat moet ik hier op zeggen. Alleen dat je uiteraard sowieso een GC moet aanschaffen.
Ik weet niet of je bekend bent met de Metroid games? Maar het spel is niet een beetje in een ruimteschip rondknallen. Het speelt zich af in een hele grote omgeving die je moet doorzoeken (met steeds meer mogelijkheden) om zo de verhaallijn naar het einde te loodsen. Het wordt ook gecategoriseerd als een FPA (first person adventure) ipv een FPS. Eigenlijk moet je het gewoon (langer dan een half uur) spelen om het te geloven en in te zien.
tnx, ik zal er over denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen die nog orange's wouden check het AC trade topic voor code's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

The_Unforgiven, jij had het laatst over een site waar je de save van WE6 vandaan kon halen, was dat deze site: http://perso.wanadoo.fr/winningeleven/sauvegardes%20gc.htm ?
Dan heb ik waarschijnlijk minder goed nieuws... Deze site vond ik op een board @ gamefaqs, de maker van die site (en van de save) zegt daar dat het een save is van een Japanse GameCube. Dat gaat niet werken op een GameCube die gebruik maakt van een Freeloader...
Hoe het precies zit weet ik niet maar op het Edge forum was ook iemand die z'n saves (gemaakt met een Japanse Cube) verkocht aan anderen, maar personen met een PAL GC en een Freeloader konden de saves niet gebruiken...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 13:23:
[...]

Oke, maar je zegt dat de cube het wel goed doet... 6600 tov 57000 (ps2) is nou niet bepaald goed te noemen, daarom dacht ik dat je het sarcastisch bedoelde.
Ik had er beter neer kunnen zetten dat nintendo het (zoals) gewoon goed doet, door de Advance grotendeels.
Of tov ''de X doos''. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 12-03-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Weet niet of ze al gepost zijn :) scores van de jappen :)
Famitsu :
- Made in Wario (GBA, Nintendo): 10 / 8 / 9 / 8 (35/40)
- Arc the Lad: Seirei no Koukon (PS2, Sony): 8 / 8 / 8 / 7 (31/40)
- Over the Monochrome Rainbow featuring Shogo Hamada (PS2, SMI): 6 / 6 / 6 / 6 (24/40)
- Boboboubo Boubobo (PS2, Hudson): 6 / 7 / 6 / 6 (25/40)
- XII Stag (PS2, Taito): 6 / 7 / 7 / 6 (26/40)
- NBA 2K3 (PS2, Sega): 7 / 7 / 7 / 7 (28/40)
- Baseball 2003 (GC & PS2, Konami): 7 / 7 / 7 / 7 (28/40)
- Sister Princess 2 (PS2, Mediaworks): 7 / 5 / 6 / 6 (24/40)
- Star Wars: Clone Sensou (GC, EA): 7 / 6 / 7 / 7 (27/40)
- New Roommania: Porori Seishun (PS2, Sega): 8 / 8 / 7 / 7 (30/40)
Nog meer... nu met SC2 en PN3
Dorimaga :
- P.N. 03 (GC, Capcom): 7 / 7 / 6 / 8 (Total 7,0)
- Soul Calibur II (Xbox - GC - PS2, Namco): 9 / 9 / 8 / 8 / 9 (Total 8,6)
- Arc the Lad: Seirei no Koukon (PS2, Sony): 7 / 7 / 8 / 8 (Total 7,5)
- New Roommania: Porori Seishun (PS2, Sega): 9 / 7 / 8 (Total 8,0)
- Made in Wario (GBA, Nintendo): 9 / 8 / 8 (Total 8,33)
- Dai-2-Ji Super Robot Taisen Alpha (PS2, Banpresto): 10 / 10 / 8 / 9 / 9 (Total 9,2)
- Pia Carrot e Youkoso!! 3 (DC & PS2, NEC): 8 / 8 / 7 (Total 7,66)
- Baseball 2003 (GC & PS2, Konami): 7 / 8 / 7 (Total 7,33)
Beetje lage score voor PN3... als comment geven ze:
Weak story
Poor controls
Interesting environments
Good combo system
Mja... Capcom kan arcade games maken als geen ander dus
dat actie gedeelte zit iig wel goed. hoe het verhaal precies gaat weet
ik niet dus kan ik zelf ook niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Still two weeks from launch, more than 560,000 Zelda fans have reserved their copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker and received the nearly sold-out limited-edition disk featuring two playable, full-length games originally for the Nintendo 64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time and The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, for a suggested retail price of $49.95. This makes The Legend of Zelda: The Wind Waker Nintendo's most successful pre-sell program in history.

"The Legend of Zelda: The Wind Waker is the most anticipated video game in Electronics Boutique's history based on our pre-orders, even outpacing last year's Grand Theft Auto: Vice City," says Jerry Madaio, vice president, merchandising, Electronics Boutique. "And the number of pre-orders is still growing! Clearly, this game's appeal is so wide, that it is a 'must-have' for any Nintendo GameCube owner."

"Given the history of the Zelda series, we expected overwhelming interest, and this solidifies the ever-growing phenomenon and attraction gamers have to the characters and story," explains George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America Inc. "It doesn't matter which system you own, gamers across the world respect and anticipate the launch of any Zelda game and The Legend of Zelda: The Wind Waker is a killer application that will move hardware."

[ Voor 4% gewijzigd door Fred_Perry op 12-03-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vind de eigen foto's van Phuse het best, heeft iets dramatisch met die schaduwen en angle. Is de logo competitie nu afgelopen of kan ik er ook nog 1 inleveren :?

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.gif * Dyxtra The Wind Waker Newsflash *

• GameSpot filmpjes, te downloaden met ASFrecorder of gewoon streamen:

http://perl.gamespot.com/...ed=300&path=zwwusg362.asx

http://perl.gamespot.com/...ed=300&path=zwwusg361.asx

http://perl.gamespot.com/...&path=zeldatww_0129m4.asx

http://perl.gamespot.com/...&path=zeldatww_0129m1.asx

• Advertentie

Afbeeldingslocatie: http://home.attbi.com/~styx630/zelda.jpg

Game Info
Titel: Legend of Zelda: The Wind Waker Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Action RPG
Release date: JPN: 13/12/2002 - USA: 25/03/2003 - EUR: 03/05/2003
Media: Trailer | Screenshots

Alle mogelijk GC-GBA player combo's, kan je kijken welke je het mooist vindt :P

Afbeeldingslocatie: http://igngcngb.50megs.com/gbpcolors.jpg
HIValicious schreef op 11 March 2003 @ 21:24:
kan je me eens meele over hoeveel posts ik in totaal heb gemaakt etc? lijkt me bruut om te zien ;)
Volgend topic bied ik de gelegenheid individuele stats te bekijken :)
yamAUchi schreef op 11 March 2003 @ 21:37:
d3.. ik wil wel dat de =) smiley mee wordt geteld !, want die :) of ;) smileys sucken aars omdat er dan zo'n hoeren smiley gifje te voorschijn komt =P
Meneer moet weer afwijken hoor. Meneer moet weer per se =) gebruiken. Ik zal eens kijken :P
yamAUchi schreef op 12 maart 2003 @ 00:35:
edit : ben even bezig geweest voor de 1e pic (die was makkelijkst, heeft achter het nummer zwarte achtergrond .. http://yamauchi.selwerd.n...cgens/topic-pic.php?tn=24 is voorlopig resultaat, misschien morgen even wat afspreken ?
Dat is geinig :) Moet me ook maar eens verdiepen in dat php image gedoe.
Aristagon schreef op 12 maart 2003 @ 08:47:
Wat D³ gebruikt bij zijn stats, Samus banner, vind ik ook best mooi, alhoewel hij daar waarschijnlijk minime aanpassingen heeft verricht.
Toch wel helemaal zelf die tekst getikt hoor :P ;)
RareGast schreef op 12 maart 2003 @ 10:13:
Verder nog misschien een leuk idee voor de jubileum stats. Misschien kan er dan een uitgebreid overzich komen van alle reguliere gebruikers, met de datum van het eerste bezoek en het nummer van het aantal posts + het aantal quotes + het aantal smiles.
Zeker leuk idee, wie zijn volgens jou de reguliere gebruikers (welke criteria gebruiken om dat te bepalen)?
DarkShadow schreef op 12 March 2003 @ 15:02:
Eek MP is absoluut geen 'spaceschipachtig in het rondknallen'! :) Alleen het eerste (trainings) level speelt zich af op een spaceship en uh...daar knal je wat in het rond. Voor de rest speelt het zich voornamelijk af op een waanzinnig mooie planeet (echt de mooiste en meest gedetaillerde 3d wereld die ik ooit heb mogen aanschouwen _/-\o_ ) en de gameplay is een perfecte combinatie van ontdekken, puzzelen, combat en intelligente boss battles. 'Geen bijzonder spelconcept' - MP is nou juist wel eens iets heel anders dan de zoveelste standaard FPS :)

Afijn check hier nog even wat screenshots en hier een hele rits reviews (die van GameSpot is een aanrader (de video review is ook leuk)). // MP promotie mode

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Zie ik het nou goed bij die poster??

*kijkt nog eens...*

ja zeker :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/trivalent1/vio.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een geniale reclame poster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 22-09 21:03
D³ schreef op 12 March 2003 @ 17:48:
Vind de eigen foto's van Phuse het best, heeft iets dramatisch met die schaduwen en angle. Is de logo competitie nu afgelopen of kan ik er ook nog 1 inleveren :?

[table width=600 border=1 bordercolor=#FBED00 cellpadding=10]
[tr][td bgcolor=#5DB54F][afbeelding] * Glorix Jim The Wind Waker Newsflash *

• GameSpot filmpjes, te downloaden met ASFrecorder of gewoon streamen:

http://perl.gamespot.com/...ed=300&path=zwwusg362.asx

http://perl.gamespot.com/...ed=300&path=zwwusg361.asx

http://perl.gamespot.com/...&path=zeldatww_0129m4.asx

http://perl.gamespot.com/...&path=zeldatww_0129m1.asx

dat 4e filmpje is best wel een spoiler imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee iemand voor wanneer die gba -> gc player uit gaat komen in NL en de prijs ervan ? :) lijkt me namelijk een betere optie dan een gba(sp) kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmmpg wilde net SMB2 gaan kopen... ben ik bij de FRS... monkeyball?! zegt de mongool achter de balie
JA! zeg ik...
die staat niet in ons systeem...

achterlijke figuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 12 maart 2003 @ 19:08:
hmmpg wilde net SMB2 gaan kopen... ben ik bij de FRS... monkeyball?! zegt de mongool achter de balie
JA! zeg ik...
die staat niet in ons systeem...

achterlijke figuren
lol dat is idd heel dom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 12 March 2003 @ 19:16:
[...]

lol dat is idd heel dom. :P
idd echt product kennis hebben ze dus helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:17:
[...]

idd echt product kennis hebben ze dus helaas niet :(
dat kom je wel vaker tegen en zou idd niet moeten voorkomen. Als je iemand aanneemt moet hij er toch wel iets verstand van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 12 maart 2003 @ 19:20:
[...]

dat kom je wel vaker tegen en zou idd niet moeten voorkomen. Als je iemand aanneemt moet hij er toch wel iets verstand van hebben.
Zeker , en tuurlijk je kan niet alles weten (werk zelf ook in een winkel) maar weten of je iets wel of niet verkoopt als een klant de naam noemt mag je toch nog wel verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:29:
[...]

Zeker , en tuurlijk je kan niet alles weten (werk zelf ook in een winkel) maar weten of je iets wel of niet verkoopt als een klant de naam noemt mag je toch nog wel verwachten :P
yep tuurlijk kun je niet van elke cd enz alles weten maar gewoon wat basiskennis mag je toch wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zien jullie het topic ook weer op slot gaan :? :P ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

GolbeZeromus schreef op 12 maart 2003 @ 19:30:
Niet zo snel. maar ik snap wel waarom ie in de 1e instantie een keer op slot ging. Een beetje lulpraat is niet erg. Maar of een of andere dodo bij de FRS monkey ball kent of niet is niet bijzonder interressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

RSP schreef op 12 maart 2003 @ 19:38:
[...]

Niet zo snel. maar ik snap wel waarom ie in de 1e instantie een keer op slot ging. Een beetje lulpraat is niet erg. Maar of een of andere dodo bij de FRS monkey ball kent of niet is niet bijzonder interressant.
Blijf het jammer vinden dat sinds het vorige deel daar ineens op gelet wordt. :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 12 maart 2003 @ 19:30:
zie er geen reden toe. :) Trouwens net mooi een klote situatie meegemaakt met AC. :P

Er was zo'n tapijthandelaar in het dorp ik dus mijn oude tapijt tegen een nieuwe + 3000 bells inruilen nou mooi ik terug ondertussen even een praatje maken met een buurtgenoot en die haalt me *)#@*!** mijn kleed af!!! en geeft mij dan de keuze tussen haar oude kleed of haar behang!! :(

Ik dat oude (haar kleed) dus verkocht bleek het maar 300 bells waard te zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Phydomir schreef op 12 March 2003 @ 19:44:
Blijf het jammer vinden dat sinds het vorige deel daar ineens op gelet wordt. :(
Ik ook. lees al dik 20 topics met plezier mee en zou 't zonde vinden als
het spul (nu al) afgesloten zou worden :) laten we d'r maar over ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Whoa, die Zelda pre-orders zijn wel VET. Ik ben alleen wel benieuwd wat er gebeurt met de verkopen als de game een week of 2 uit is...

Hier zal Zelda samen met de Platinum cube ook wel hoge ogen gaan gooien denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Still two weeks from launch, more than 560,000 Zelda fans have reserved their copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker and received the nearly sold-out limited-edition disk

Ik hoop dat er een bonus disc bij mijn pre order zit anders haal ik em ook mooi niet op.
Ik moet en zal die bonus disc hebben want tww kan ik altijd wel kopen die bonus disc niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Zelda samen met de platinum GC? Als in een pakket? Want dat zou ik wel erg cool vinden van Nintendo; SMS+paarse GC, MP+zwarte GC en Zelda+platinum GC. Alhoewel dat wel de collectors waarde van de plat. Cube verminderen, maar het zou idd wel goed verkopen. Of je bedoelde gewoon allebei los te koop, in dat geval mag je wat ik net heb gezegd gewoon negeren.

@Fubske, nou nou gelijk weer zo aggresief, ik was toch enigzins positief over jouw inzending! ")

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
ik vroeg me vandaag ineens af of je et de gameboy player de zelfde extra's kan krijgen als met de gba+link kabel.
ik heb zelf wel een gba maar ik vind dielink kabel tot nu toe een beetje onzinnig

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Capibara schreef op 12 March 2003 @ 21:23:
ik vroeg me vandaag ineens af of je et de gameboy player de zelfde extra's kan krijgen als met de gba+link kabel.
ik heb zelf wel een gba maar ik vind dielink kabel tot nu toe een beetje onzinnig
dat staat daar niet eens mee in verband... het enige wat die Gameboy Player met de GBA link mogelijkheid te maken heeft is dat je zo je GBA als controller kan gebruiken..

tis niet zo dat je met een Gameboy Player die link optie kan gebruiken zonder GBA

ohja, ik heb sinds vandaag Starfox Adventures... en in tegenstelling tot wat ik zo overal hoor vind ik em behoorlijk gaaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

w8 maar tot e rond de 50% bent, dan word het echt saai.. dan denk je echt; damn weer zon fokking saaie en simpele temple

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 12 March 2003 @ 21:48:
w8 maar tot e rond de 50% bent, dan word het echt saai.. dan denk je echt; damn weer zon fokking saaie en simpele temple
we zullen zien, maar ik vind em in ieder geval gaver dan Timesplitters 2 (waartegen ik SA heb geruild)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

offtopic:
Zeg Fuubke, wat is nou die website/server met logos.nino.ru? Met http geeft hij een 404 en ftp lukt ook al niet
Phusebox schreef op 12 March 2003 @ 22:04:
[...]

www.logos.nino.ru

(google was de oplossing geweest)
Ik weet niet wat het is, maar hier werkt hij echt niet. :/

[ Voor 47% gewijzigd door GZ op 12-03-2003 22:08 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 12 maart 2003 @ 22:00:
offtopic:
Zeg Fuubke, wat is nou die website/server met logos.nino.ru? Met http geeft hij een 404 en ftp lukt ook al niet
www.logo.nino.ru

(google was de oplossing geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
D³ schreef op 12 maart 2003 @ 17:48:
[...]
Zeker leuk idee, wie zijn volgens jou de reguliere gebruikers (welke criteria gebruiken om dat te bepalen)?
Niet al te moeilijk denken hoor.. misschien iedereen die meer dan 40-100 post of zo heeft.. bedenk zelf maar wat, zolang ik er maar bij sta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net die movies op ign gekeken waarop ze gba-gcn linkup van zelda laten zien...
best geinig gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, SMS is echt wel ongelooflijk moeilijk bij momenten. Het begint makkelijk, maar eens je wat verder komt...Die sandbird is echt onmogelijk

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:20:
Pfff, SMS is echt wel ongelooflijk moeilijk bij momenten. Het begint makkelijk, maar eens je wat verder komt...
ik vond bepaalde moeilijkere levels juist behoorlijk origineel, die old-school levels hebben best een redelijke replay value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

http://www.logo.nino.ru/

sandbird is eigenlijk VERSCRIKKELIJK makkelijk!!!
maaaaarrrr... je moet hem doorhebben.. dan is ie echt zoooo makkelijk

maar als je hem niet snapt LIJKT ie onmogelijk

Ik vond die missie met de schommelschepen pas onmogelijk, daar ben ik 2 dagen mee begiz geweest

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bij die Sandbird kan je er naast hooveren met je spuit, maar daarvoor heb je wel een goeie timing nodig... het makkelijkst is om als de vogel scheef gaat hangen op zo;n uitstekend blokje te gaan staan die aan allebei de kanten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAH BABY, GELUKT :*) :*) :*)
I love this game maat
Thelema schreef op 12 March 2003 @ 22:24:
[...]
ik vond bepaalde moeilijkere levels juist behoorlijk origineel, die old-school levels hebben best een redelijke replay value
Bedoel je die levels met al die blokjes in de ruimte? Vind ik ook schitterend. Echt een zalig spel. Ik begrijp niet waarom het door zovelen zo negatief onthaald werd.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zullen zien, maar ik vind em in ieder geval gaver dan Timesplitters 2 (waartegen ik SA heb geruild)..
hoe lang heb je timesplitters gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:39:
YEAH BABY, GELUKT :*) :*) :*)
I love this game maat

[...]

Bedoel je die levels met al die blokjes in de ruimte? Vind ik ook schitterend. Echt een zalig spel. Ik begrijp niet waarom het door zovelen zo negatief onthaald werd.
Ach wat is zovelen? Het spel is geloof ik meer dan 1 miljoen keer over de toonbank gegaan en heb jij daarvan veel horen klagen. Fora geven niet bij uitstek de mening van de gamende massa.
Zelf vind ik het ook een erg leuk/verslavend spel en vroeger was nu eenmaal alles beter bla bla bla.
Weet je wat pas echt een kutspel is (ben vrijwel de enige lijkt het wel): Super Smash Brother: Melee :r Heb het een dag gehad en wist niet hoe snel ik dat weer moest omruilen tegen Extreme G3. Dit spel vind ik eigenlijk ook niet zo super en daarom heb ik het idee dat F-Zero ook onwijs tegenvalt maar misschien is de gameplay daarvan beter? Gelukkig is EG3 ook het enige tegenvallende spel dat ik heb gekocht.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ff voor de duidelijkheid

http://logo.nino.ru

damn, die ea-dvd die ik op cubezone heb gewonnen is lame :D hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

heb die random-openings-deel-pic af ..

plaatjes zijn van Phusebox en daFubar !

opties zijn -> tn en pic . tn = topicnummer en pic = picnummer (zitten er nu 6 in)

url -> http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php
je krijgt dan ->
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php

voor volgend topic -> http://yamauchi.selwerd.n...cgens/topic-pic.php?tn=25
je krijgt dan ->
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php?tn=25

nog even die kleur van opties ding (en misschien achtergrond kleur van daFubar pic fixen) maar dan is tie best cool, als er meer mensen plaatjes maken, kunnen ze er wel gewoon bij =), dan hebben we na een tijdje vast wel een leuke verzameling van coole openings pics !

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yammie does it again =) nice work

smash brothers is gewoon een traktatie voor nintendo fans, al die characters, velden en muziekjes, geweldig gewoon. Makkelijk om op te pakken, kost veel moeite om er goed in te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yamAUchi schreef op 13 March 2003 @ 02:51:
heb die random-openings-deel-pic af ..

plaatjes zijn van Phusebox en daFubar !

opties zijn -> tn en pic . tn = topicnummer en pic = picnummer (zitten er nu 6 in)

url -> http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php
je krijgt dan ->
[afbeelding]

voor volgend topic -> http://yamauchi.selwerd.n...cgens/topic-pic.php?tn=25
je krijgt dan ->
[afbeelding]

nog even die kleur van opties ding (en misschien achtergrond kleur van daFubar pic fixen) maar dan is tie best cool, als er meer mensen plaatjes maken, kunnen ze er wel gewoon bij =), dan hebben we na een tijdje vast wel een leuke verzameling van coole openings pics !
cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hoezo moet die achtergrondkleur van mij gefixt worden? het is een gif met als matte gewoon de kleur van het forum... ik zie niet wat daar aan gefixt moet worden...

edit: wacht ik zie het al :D

[ Voor 9% gewijzigd door Fubaruba op 13-03-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:39:
Die bedoel ik ja, zitten echt een hoop super originele levels bij
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 23:39:
hoe lang heb je timesplitters gespeeld?
2 maanden ongeveer... multiplayer is ie nog wel redelijk leuk, maar de beste shooters vind je toch nogsteeds op de pc.. stel maar ns voor hoe TS2 op de PC zou zijn, dan zou het echt niks voorstellen met andere shooters..
De enige gamecube "shooter" die ik echt goed vind is Metroid Prime, maar das dan ook echt een geval apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
In de nieuwe Veronica gids staat nog een mini stukje over de bunos-disk die bij Zelda zit.
Volgens hun komt de die schijf bij elke versie, dus ook zonder dat je hem pre-orderd, en dat er maar een klein aantal komt.

Dit is dus wel vaag, wat wordt het nou??
Enkel pre-order of zoals hierboven staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
.Default. schreef op 13 March 2003 @ 11:42:
In de nieuwe Veronica gids staat nog een mini stukje over de bunos-disk die bij Zelda zit.
Volgens hun komt de die schijf bij elke versie, dus ook zonder dat je hem pre-orderd, en dat er maar een klein aantal komt.

Je kunt hem het best pre-orderen. Dan weet je min of meer zeker dat je hem krijgt. Nintendo levert een "beperkt" (in de VS ongeveer 600.000) aantal bonus discs. Misschien dat die op Day0 allemaal zijn uitverkocht, maar misschien ook niet.

Als je dus echt zeker wilt zijn dan ga je hem vandaag nog pre-orderen en tegen die gasten zeggen dat je die bonus disc erbij wilt hebben. Want bij sommige winkels weet je het maar nooit (lees: FRS hè phuse :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
.Default. schreef op 13 March 2003 @ 11:42:

dat weet dus duidelijk niemand.
ik zou hem gewoon preorderen en kopen..

trouwens, het valt mij op dat bijna iedereen zelda bijna alleen lijkt te kopen voor de bonusdisc.
als ik die disc er niet bij krijg zal ik heus niet minder blij zijn, het gaat mij echt puur en alleen om the wind waker en dat je er dan wat bonus spellekes bij zitten dat is mooi meegenomen.

anyways,
ik heb ff mijn dingetje verbouwt.

Afbeeldingslocatie: http://www.exploitation.nl/sites/bramszooi/cubetopic2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

daFubar schreef op 13 March 2003 @ 12:18:
[...]
dat weet dus duidelijk niemand.
ik zou hem gewoon preorderen en kopen..

trouwens, het valt mij op dat bijna iedereen zelda bijna alleen lijkt te kopen voor de bonusdisc.
als ik die disc er niet bij krijg zal ik heus niet minder blij zijn, het gaat mij echt puur en alleen om the wind waker en dat je er dan wat bonus spellekes bij zitten dat is mooi meegenomen.

anyways,
ik heb ff mijn dingetje verbouwt.

[afbeelding]
precies, zo denk ik er ook over, het is gewoon mooi meegenomen...

btw, mooi logo! maar wat doet dat jongetje daar? :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.