Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Anoniem: 35969
Het downloaden werkt niet echt. Hij wordt namelijk na +/- 10 minuten afgebroken. Dan heb je nog maar zo'n 30 tot 50mb binnen. Ligt dit aan mij of hebben jullie er ook last van ?Haay schreef op 02 april 2003 @ 13:26:
Woei, iemand heeft al de DC 0.3 uitgepakt en opnieuw geRARed gehost:
http://digitalfelons.smokedup.us/dc/DesertCombat.rar
Go go go!
Anoniem: 60654
Ook last, met gewoon windows xp download gaat het mis, nu probeer ik download accelerator...Anoniem: 35969 schreef op 02 april 2003 @ 14:18:
[...]
Het downloaden werkt niet echt. Hij wordt namelijk na +/- 10 minuten afgebroken. Dan heb je nog maar zo'n 30 tot 50mb binnen. Ligt dit aan mij of hebben jullie er ook last van ?
hmmm, minderz, als je hem hebt, kun jij hem dan misschien ergens anders hosten ? Of heeft iemand toevallig nog een andere mirror ?Anoniem: 60654 schreef op 02 April 2003 @ 14:29:
[...]
Ook last, met gewoon windows xp download gaat het mis, nu probeer ik download accelerator...
Ik wil hem hebbe hebbe hebbe
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Raku
Is deze 115mb ?
Edit: check dit draadje.... http://forums.bf42.com/sh...&postid=277158#post277158
[ Voor 54% gewijzigd door SileX op 02-04-2003 15:23 ]
Nee het is de officiele. Deze is gedownload vanaf FP en daarna weer ingepakt... Dus niet de geleakte versie van 1 week terug....SileX schreef op 02 April 2003 @ 15:09:
officiele ? of kopie van die leaked ?
Is deze 115mb ?
Edit: check dit draadje.... http://forums.bf42.com/sh...&postid=277158#post277158
Die heb je niet nodig bij die mirrors meer ...Anoniem: 16235 schreef op 02 april 2003 @ 15:22:
En heb je die Fileplanet key nodig? Zit die er bij?
Anoniem: 16235
'like I said, to find any major bugs.' zegt Frank als antwoord op de vraag waarom DC drie dagen eerder is gereleased op Fileplanet. Ik wacht wel tot zaterdag...SileX schreef op 02 April 2003 @ 15:09:
officiele ? of kopie van die leaked ?
Is deze 115mb ?
pcies - of deze eerst downen en dan zaterdag die 'officiele'...Anoniem: 16235 schreef op 02 April 2003 @ 15:38:
[...]
'like I said, to find any major bugs.' zegt Frank als antwoord op de vraag waarom DC drie dagen eerder is gereleased op Fileplanet. Ik wacht wel tot zaterdag...
Het is o.a. bij market garden, el alamein etc
Anoniem: 6227
normale is gewoon met alles
x_day_2 is zonder vliegtuigen (wel met choppers)
x_day_3 is zonder vliegtuigen en choppers, alleen land voertuigen dus.
trouwes oppassen emt die SCUD als je Arty-vieuw inschakelt ...
rechetermuisknop vuurt ook een raket af, maar dan op een bepaalde snelheid, dus als je simpelweg *klik* doet lanceer je een SCUD op je zelf
dus je moet rechtermuis dan ff ingedrukt houden
gewoon dat mapje in de mods dir zetten en je snelkoppeling verandern van "+game desert_combat" naar "+game desertcombat"Anoniem: 76512 schreef op 02 April 2003 @ 16:38:
Downloaden geen probleem... maar hoe krijg ik hem geinstalleerd???
Anoniem: 76512 schreef op 02 April 2003 @ 16:38:
Downloaden geen probleem... maar hoe krijg ik hem geinstalleerd???
Death Angel was me net voor
[ Voor 28% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 02-04-2003 16:49 ]
Anoniem: 58862
na het zien van dat filmpje kon ik het echt niet meer houden.
dit weekend zal vet worden (had al afgesproken dat mijn buurjongen zijn pc mee zou nemen)
ik heb nergens last vanAnoniem: 35969 schreef op 02 April 2003 @ 15:58:
Hier doet hij het wel, echt coole nieuwe units. Maar een groot aantal levels werkt niet. Als ik ze wil laden zie ik niet het desert combat schermpje, maar het standaard scherm en halverwege crasht het spel terug naar windows.
Het is o.a. bij market garden, el alamein etc
Raku
Hopelijk gaat het goed...
Iemand nog een suggestie omtrent AsE, hij gooit me er telkens uit als hij de map aan het laden is....
wijze woorden
Anoniem: 32089
Dirext x version 0 , you need at least 8.1 balbla
Maar die heb ik al....
wijze woorden

Oke heb de link gezien, tnx! Weg met dat genaai!!
[ Voor 20% gewijzigd door BlizzarD op 02-04-2003 18:49 ]
BF1942 heeft een mod folder , daar de "DesertCombat" in zetten...Zosas schreef op 02 April 2003 @ 18:45:
errrh misschien stomme vraag.... maar hoe installeer ik de boel. Het is geen exe bestand, maar gewoon files en folders...
Het kan zijn dat je versie 2.5 hebt en die staat in "Desert_Combat" maar toen ik het daar in deed kreeg ik problemen... dus gewoon een nieuwe directorie zetten in de Mods folder
Maar ja, dan moeten ze maar niet lopen samen spannen met Fileplanet
maar heb de boel geinstalleerd, snelkoppeling gewijzigd, alles gaat goed, totdat ik een level laad... ik word er uitgeknikkerd!!!
wijze woorden
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
ja idd, was best geinige map.. kan ff niet op de naam komenAnoniem: 60375 schreef op 02 April 2003 @ 18:36:
Waar is die ene map trouwens die bij 0.3h er ook bij zat

Kom ik weer eens op t forum, doen beide links het al niet meer
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Hehe je moet wat meer op de bf42.com forums van desert combat zitten als je maar een beetje wacht is er wel een sukkel die het niet kan laten een link te posten_VooDooMen_ schreef op 02 april 2003 @ 19:05:
Ik ben jaloers... die links zijn overbelast denk ik... maar met mijn chello lijntje.. gaat het nog braker...
Verder vind ik de scud nog steeds niks voorstellen en alles wat in zijn baan ligt lijkt wel te ontploffen en ruim eromheen terwijl dat niet hoort.
Ook is die zelfgemaakte level voor DC (battle of 73 easting) gemaakt met behulp van, jawel, Battlecraft
//edit: ow ja en de planes van het type f16 en de mig29 zijn ook waardeloos geworden in mijn ogen, die rakketinslagen stellen niks meer voor en je bent voer voor de AA
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 02-04-2003 19:17 ]
dit is géén warez request, er staat hier nergens dat het leaked is!
De explosie van de scud en de hele omgeving die hij meeneemt is idd beetje jammerAnoniem: 26235 schreef op 02 April 2003 @ 19:12:
[...]
Hehe je moet wat meer op de bf42.com forums van desert combat zitten als je maar een beetje wacht is er wel een sukkel die het niet kan laten een link te postenkort daarna is die link ofcourse wel weg en is ie gebanned, nog ietsjes strenger beleid als hier
Verder vind ik de scud nog steeds niks voorstellen en alles wat in zijn baan ligt lijkt wel te ontploffen en ruim eromheen terwijl dat niet hoort.
Ook is die zelfgemaakte level voor DC (battle of 73 easting) gemaakt met behulp van, jawel, Battlecraftlekker professioneel team zou ik zeggen
//edit: ow ja en de planes van het type f16 en de mig29 zijn ook waardeloos geworden in mijn ogen, die rakketinslagen stellen niks meer voor en je bent voer voor de AA

Ik zit er over te denken om Battlefield aan te schaffen, maar voordat ik dit doe wil ik zeker weten dat het wel op mijn systeem gaat werken. Heb de demo wel aan de praat gehad maar met veel mensen in beeld was dit niet te spelen eigenlijk...
Anyway, misschien dat iemand ervaring heeft met de full game met ongeveer de zelfde systeem specs als ik die heb.
Specs:
MSI K7T Pro-2a
AMD Duron 650@800
256ram
Gforce 2gts
valentinorossi schreef op 02 april 2003 @ 19:15:
nog één linkje? of wil iemand m mirroren?
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Nee, zou toch min. een gf3/4 nemen en 512 mb geheugen en dan ook maar een snellere proc. omdat het anders een overkill wordtkixor schreef op 02 april 2003 @ 19:27:
Even een vraagje, ben al even wezen zoeken op officiele site en google maar kan geen bevredigend antwoord vinden.
Ik zit er over te denken om Battlefield aan te schaffen, maar voordat ik dit doe wil ik zeker weten dat het wel op mijn systeem gaat werken. Heb de demo wel aan de praat gehad maar met veel mensen in beeld was dit niet te spelen eigenlijk...
Anyway, misschien dat iemand ervaring heeft met de full game met ongeveer de zelfde systeem specs als ik die heb.
Specs:
MSI K7T Pro-2a
AMD Duron 650@800
256ram
Gforce 2gts
ik zal kijken wat ik voor je kan doen... ( ik beloof nixvalentinorossi schreef op 02 April 2003 @ 19:15:
check deine mail meine herr!valentinorossi schreef op 02 april 2003 @ 19:15:
Herr moet met een hoofdletter
Ik zie nog geen meel
Edit:
Check mn profiel...
999 posts!!
Waar gaat de eer van de 100e heen?
edit: 1000e idd
[ Voor 22% gewijzigd door Valentino Rossi op 02-04-2003 19:53 ]
Ligt niet aan chello... ligt aan brakke servers
@home doet t net zo hard niet
En nu is t feest:
Valerossi's 1000e post!
[ Voor 59% gewijzigd door Valentino Rossi op 02-04-2003 20:00 ]

Anoniem: 26786
Die Hind en Black Hawk zijn echt op te smullen en vliegen heerlijk soepel en makkelijk
Krijg alleen die deuren niet open van de Hind, moet wel kunnen toch ?
En die Harrier (?) is ook errug fun, vooral in dogfights enorm handig.
Als iemand achter je vliegt geef je gewoon gas terug, sta je stil
Maar die grote plane is een beetje vaag, allemaal mini guns en kanonnen aan de zijkant
En één groot kanon aan de zijkant ... heeeel vaag ding
Hoe krijg je die deuren trouwens open
En ze hadden het erover dat je nu ook zelf zandzakken kunt plaatsen ? Hoe dan ?
ik zoek alleen nog webhosting (45 MB of 120 MB)Anoniem: 26786 schreef op 02 April 2003 @ 20:21:
iemand een mirror voor me, zelf heb ik hem. Maar nu dat alle de 2 mirrors down zijn zit een vriend van me de hele tijd aan me kop te hangen.... nie al te best dus

ik weet t, maar verder is t wel snel usernamepje, password, en daar is je ftp- server
Alleen werkt ASE er ook mee?
Als ik nu DC servers bezoek via ASE gebeurd er niets meer
En als ik servers in DC zelf opzoek connect ik weer met normale BF1942 servers...grrrr
Hoe vinden jullie de nieuwe DC servers??
Ik snap ten eerste geen reet van ASEmelly schreef op 02 April 2003 @ 20:41:
Sjee..erg vet die dc zeg
Alleen werkt ASE er ook mee?
Als ik nu DC servers bezoek via ASE gebeurd er niets meer
En als ik servers in DC zelf opzoek connect ik weer met normale BF1942 servers...grrrr
Hoe vinden jullie de nieuwe DC servers??
Ik vind het makkelijker om gewoon te filteren op desert combat ingame...
No offence tegen ASE-fans

Kan de pic niet meer vinden... maar ik zie m niet in 0.3!
bij lycos mag je geen bestanden hostenMaxOW schreef op 02 april 2003 @ 21:18:
hmz, dat uploaden bij lycos accounts gaat echt veeel te traag
* PoweRoy heeft dan gedaan en moest een andere aanmaken en kon weer 52 pics uploaden

[This space is for rent]
Lijkt wel een beetje op die beelden aan het begin van de oorlog.
Erg stoer, nu ff een server/map zoeken met choppers
Zoek even en je hebt er een!
ff 2 vragen aan M@NiC
1. Wil je AJB een ander icon nemen?
2. Is DC 0.3 nou warez of wat? Mag ik een mirror hier plaatsen?
2. Kantje boord, ik maak er geen probleem van zolang je maar niet de leaked post
Maargoed, dan zal ik het maar doen
Daarna: De screenshots! Jazeker, nu al.REDWOOD CITY, Calif., April 2, 2003 – Requesting reinforcements! There are new battles to be fought and won. Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) and Digital Illusions today announced that development is underway on the latest expansion pack for the award-winning Battlefield 1942™ PC game series. Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII, scheduled for release in fall 2003, will significantly enhance the multiplayer combat experience by bringing the most unique and deadly weapons from the German and Allied laboratories to life on the battlefields of World War II.
From classified, cutting edge weapons to secret forces and clandestine places, Secret Weapons of WWII, will add a new level of drama and excitement to the Battlefield 1942 experience. The expansion pack will feature many new vehicles and weapons that were extremely powerful, yet experimental. While these armaments and vehicles are rooted in World War II history, many never saw actual combat–until now.
In Secret Weapons of WWII, players will engage in war with a choice of up to 46 vehicles to control. In addition to the 30 vehicles introduced in the original game such as fighter planes, tanks, and aircraft carriers, players can operate16 new vehicles including the Horton HO 229 “Flying Wing” that is equipped with 30 mm machine guns and missiles. Other vehicles consist of a US Sherman tank with a T-34 Calliope rocket launcher, U.S. T95/T28 Super Heavy Tank, the Sturmtiger (naval gun mounted on Tiger tank), U.S. Goblin jetfighter, C-47 cargo plane that will serve as a mobile spawn point, the American Armstrong Whitworth AW-52 advanced fighter, the German Wasserfall guided anti-air missile and the German Natter rocket plane. Also, for the first time, Secret Weapons of WWII will give players the chance to fly and fight at the same time with a top secret German prototype Rocket Pack.
There will be seven new weapons including one-shot kill knives. Other weapons include the Bren light machine gun, Remington Auto 5 shotgun and the Mauser K98 grenade rifle. Players can put these weapons to use in eight fresh World War II combat campaigns including Peenemüende, a V2 research facility, and The Eagle’s Nest, Hitler’s hideaway. All new battlefields offer unique settings ranging from nightfall during the summer in Prague to a winter battle in Norway.
In addition to offering innovative weapons and vehicles, the game introduces British Commando and German Elite troops while enriching gameplay by adding a new “objective based” gameplay mode. In this new mode, players will be tasked with a specific objective such as destroying a secret facility in order to win the battle.
Officieel bericht van EA
- [url=http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/sw_01_large.jpg][img]http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/sw_01_small.jpg[/img][/url] [url=http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/sw_02_large.jpg][img]http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/sw_02_small.jpg[/img][/url] [url=http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/sw_03_large.jpg][img]http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots/sw_03_small.jpg[/img][/url] [url=http://www.tothegame.com/screens/pc_bf1942exp2/2003-04-02/screen3_large.jpg][img]http://www.tothegame.com/screens/pc_bf1942exp2/2003-04-02/screen3_small.jpg[/img][/url] [url=http://www.tothegame.com/screens/pc_bf1942exp2/2003-04-02/screen2_large.jpg][img]http://www.tothegame.com/screens/pc_bf1942exp2/2003-04-02/screen2_small.jpg[/img][/url]
[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 02-04-2003 21:44 ]
Dat andere custom level he(e)t(e) Dune_Messiah
ohw, en ik vind die SCUD echt wel lache nu hoor
ookal is de visuele explosie niet zo groot, de DMG radius wel
en die MIG29 en F16 zijn niet waardeloos
is wel beter vind ik, zo ga je ook het base/carrier campen tegen
hmz.. ik weet het... ik heb het ook meegemaaktPoweRoy schreef op 02 April 2003 @ 21:29:
[...]
bij lycos mag je geen bestanden hosten
* PoweRoy heeft dan gedaan en moest een andere aanmaken en kon weer 52 pics uploaden

Beetje onnozel
Mmm.. ben al 2uur aan het zoeken.. maar kan niks vinden... ben ik zeker een n00b in zoeken van links..Snow_King schreef op 02 april 2003 @ 21:32:
Wrom maakt iedereen DC 0.3 mirrors? der zijn er zat!
Zoek even en je hebt er een!
ff 2 vragen aan M@NiC
1. Wil je AJB een ander icon nemen?
2. Is DC 0.3 nou warez of wat? Mag ik een mirror hier plaatsen?
Ga weer verder in mijn zoektocht...
Kijk Snow_King ff lief aan_VooDooMen_ schreef op 02 April 2003 @ 21:55:
[...]
Mmm.. ben al 2uur aan het zoeken.. maar kan niks vinden... ben ik zeker een n00b in zoeken van links..
Ga weer verder in mijn zoektocht...
Btw.. Wanneer komen de Stelth bommenwerpers?
[ Voor 8% gewijzigd door Valentino Rossi op 02-04-2003 21:59 ]
Zo moeilijk is het toch niet
Deze link is al eerder gegeven en werkt perfect.
Ik heb hem nu net binnen gehaald
thx heb de link al... maar bij mij duurt het nog 8uur.. komt denk door de usersmelly schreef op 02 April 2003 @ 22:00:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet
Deze link is al eerder gegeven en werkt perfect.
Ik heb hem nu net binnen gehaald
_VooDooMen_ schreef op 02 april 2003 @ 22:03:
[...]
thx heb de link al... maar bij mij duurt het nog 8uur.. komt denk door de users
Ik heb het nu net nog ff getest,maar de link van Bartaa doet het toppie hoor.
145 kb/sec...probeer anders eens die ik net zei?
[ Voor 5% gewijzigd door melly op 02-04-2003 22:06 ]
hhmm, ok zou kunnen ... maar toen ik dat las over die jet-packs, en die screenshots van die "wing"-vliegtuig geval zag had ik al zowiets van WTFSwitch schreef op 02 April 2003 @ 21:49:
Die wapens bestonden dus echt in WW2 alleen zijn niet massaal ingezet door beide legers.
maargoed, bij nader inzien zou het inderdaad best kunnen ... maar toch lijkt het me niet zo geweldig eigelijk ....
als je op een server klikt met ase dan zie je rechts onderin de 'mod versie' daar moet staan 'DesertCombat' en dan doet hij et
[This space is for rent]
Dan heb je iets verkeerd overgezetAnoniem: 76512 schreef op 02 april 2003 @ 23:01:
Waarom krijg ik een Corrupt Data melding als ik een 0.3 spel wil beginnen???
Btw nog screenie van vanavond. Speel BF pas een week of 2 intensief

Clickable
Damn , maar ons team heeft wel verloren
[ Voor 26% gewijzigd door Raku op 02-04-2003 23:42 ]
Raku
idd, was me ook al opgevallen. Heb ook een aantal shotjes gemaakt, waaronder een paar van droogzwem praktijken!
Blackhawks erg cool maar moet nog een hoop aan gebeuren qua besturing!

Droogzwemmen (4 pics)!!

Ik vind het al met al zeer knap gedaan allemaal. Vooral die AC130 Gunship is echt dodelijk!! Had in El Alamein iets van 28 kills achterelkaar met dat apparaat! Ik vraag me alleen af hoe lang het gaat duren voordat het echt lekker speelbaar is! Nu klooit iedereen maar wat aan en de choppers vindt ik persoonlijk beroerd vliegen. Die Harrier trouwens ook, maar jah...ut is nog een Alpha he!
Nog een linkje naar het echte werk van zo'n gunship boven Afganistan
oops...sorry mod, maar ik zie net dat mijn pics iets te breed zijn

[ Voor 68% gewijzigd door jagermeister op 03-04-2003 00:38 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat is tch bewijs dat die jetpacks bestaan hebben
Overigens heb ik het ook nog es op Discovery gezien. Hadden ze zelfs footage van test prototypes en hoe het allemaal mis ging.
... of was dat nou in Rocketman?
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Denken jullie dat het wat realisme in gaat brengen?
Ik krijg het enge gevoel dat de Battlefield formukle naar de knoppe gaat..
AB-SO-LUUT NIETS MEER DOEN AAN DIE CHOPPERS !!!jagermeister1 schreef op 03 April 2003 @ 00:11:
[...]
idd, was me ook al opgevallen. Heb ook een aantal shotjes gemaakt, waaronder een paar van droogzwem praktijken!Verder zijn ze niet zo bijzonder, maar aangezien er nog niet zo veel pics van DC zijn gepost plaats ik er toch maar een paar.
Blackhawks erg cool maar moet nog een hoop aan gebeuren qua besturing!p
Ik vind het al met al zeer knap gedaan allemaal. Vooral die AC130 Gunship is echt dodelijk!! Had in El Alamein iets van 28 kills achterelkaar met dat apparaat! Ik vraag me alleen af hoe lang het gaat duren voordat het echt lekker speelbaar is! Nu klooit iedereen maar wat aan en de choppers vindt ik persoonlijk beroerd vliegen. Die Harrier trouwens ook, maar jah...ut is nog een Alpha he!
[/b]
Ze vliegen nu gewoon perfect. Als ze dat simpeler gaan maken dan zou ik echt teleur gesteld zijn.
Een beetje realisme kan geen kwaad natuurlijk, en eigelijk zijn ze al te makkelijk om te besturen.
En ik snap trouwes niet wat er nu moeilijk is aan die harrier ?
dat ding is echt zo simpel als 't maar kan ! je houd het gas naar achteren ingedrukt en je gaat verticaal omhoog, als je een goeie hoogte heb laat je achterwaards los en druk je voorwaards in, en je gaat normaal vliegen als ieder ander vliegtuig .... how hard can it be
Als je ze echt zo moeilijk vind dan kun je misschien proberen om ff een local game te createn (in je 1tje dus) en daar even wat te oefenen met die dingen, heb ik ook gedaan zora ik de eerste DC versie had, en nu rule ik echt over ieder level als ik in een chopper zit .... (en geen verstopte shilka's tegen kom
Vergeleken met andere chopper spelletjes, zijn de control erg vreemd opgezet.
Zal wel wennen zijn, maar het voelt gewoon onlogisch aan.
alsof je midden in de Vietnam oorlog zit of zo
heb de pc altijd aangesloten op m'n hifi-installatie en het lijkt wel of er een
echte chopper in m'n kamer staat
om een filter voor DC 0.3m te krijgen in ase:
Open met een texteditor filters.txt
Welke staat in
C:\program files\the all-seeing eye\
Maak nu een backup van deze filters.txt
zoek nu naar :
1
2
| Battlefield 1942\Mods Group: NUL |
voeg daaronder toe:
Battlefield 1942\Mods\Desert Combat 0.3m
JoinTemplate: {EXEPATH}[ +game {Game Id}] +restart 1 +joinServer {address} +isInternet 1[ +playerName "{NAME}"][ +password {PASSWORD}]
Group: BFMODS
Mutex: BFMODS
1 if Game\ Id ~!= "DesertCombat" remove
opslaan, ase starten en zie daar een nieuwe filter bij de andere mod-filters staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 03-04-2003 11:58 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Anoniem: 16235
evaarties schreef op 03 April 2003 @ 08:55:
Maar toch,, ik betwijfel of het de gameplay ten goede komt, al die 'secret' weapons.
Ik ben nog maar net nieuw wat BF betreft, maar ik vind dat het ook allemaal wat de lollige, fantastische kant opgaan... Ik heb eerlijk gezegd liever mooie nieuwe maps dan exotische wapens. Het worden er een beetje teveel. Lichtelijk ongeloofwaardig. Het komt volgens mij het realisme bepaalt niet ten goede.DeX schreef op 03 april 2003 @ 09:27:
Even over die nieuwe expansion pack:
Denken jullie dat het wat realisme in gaat brengen?
Ik krijg het enge gevoel dat de Battlefield formukle naar de knoppe gaat..
Wat DC betreft: wel leuk, maar dan wel in de DESERT. Die screenshots van Desert-spul in West-Europa... Nee...
Al met al wordt het echte BF gevoel (wat bij mij nog maar net nieuw is) en het daarbij behorende realisme (WO II wapens in authentieke omgevingen) danig om zeep geholpen...
jagermeister1 schreef op 03 april 2003 @ 00:11:
Nog een linkje naar het echte werk van zo'n gunship boven Afganistan: FILMPJE
Zal niet zeggen dat ie cool is... maar wel... indrukwekkend.
Helemaal mee eens, vliegen nu allemaal super.Anoniem: 6227 schreef op 03 april 2003 @ 09:33:
[...]
AB-SO-LUUT NIETS MEER DOEN AAN DIE CHOPPERS !!!
Ze vliegen nu gewoon perfect. Als ze dat simpeler gaan maken dan zou ik echt teleur gesteld zijn.
Een beetje realisme kan geen kwaad natuurlijk, en eigelijk zijn ze al te makkelijk om te besturen.
En ik snap trouwes niet wat er nu moeilijk is aan die harrier ?
dat ding is echt zo simpel als 't maar kan ! je houd het gas naar achteren ingedrukt en je gaat verticaal omhoog, als je een goeie hoogte heb laat je achterwaards los en druk je voorwaards in, en je gaat normaal vliegen als ieder ander vliegtuig .... how hard can it be
En die harrier is erg handing in dogfights, gas los laten en blijven zwefen.
Dan haalt de ander je in en zit je weer achter hem
Als je ze echt zo moeilijk vind dan kun je misschien proberen om ff een local game te createn (in je 1tje dus) en daar even wat te oefenen met die dingen, heb ik ook gedaan zora ik de eerste DC versie had, en nu rule ik echt over ieder level als ik in een chopper zit .... (en geen verstopte shilka's tegen kom)
Zouden ze moeten verplichten ofzo, ik doe het trouwens met elke nieuw spel.
ff alle wapens enzo proberen en dan pas online.
Erger me nogal aan gasten die een plane/chopper voor je neus weg kapen en na 2 meter weer neerstorten.
Correct me if am wrong!
Dit topic is gesloten.