Battlefield 1942 topic deel IX

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.339 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bat_faq_png.png

De oude topics:
Battlefield 1942 demo eindelijk uit
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)
Het grote BF1942 topic deel V
Battlefield 1942 topic deel VI
Battlefield 1942 topic deel VII
Battlefield 1942 topic deel VIII

Handige links:

GoT faq:
De Battlefield 1942 GoTfaq - GoTfaq in html :)

Officiële websites:
Officiële Battlefield 1942 website (Kijk hier of het klopt als er een eventuele patch uit is)
Officiële messageboard
EA tech support

Overige websites:
BF central
PlanetBattlefield.com
Battlefield 1942 Tweakguide (engels) (Zeer zeker de moeite waard eens helemaal goed door te lezen als je ff niks weet te doen)
bf42.com

Editting related:
Zie hiervoor onze eigen Battlefield modding topic :)

Downloadlinks voor de bekendste files, met veel dank aan Snow_King
De 1.31 patch (47 MB) het is niet nodig een eerdere versie te installeren.
Bloodpatch voor versie 1.3 (88 kB)
Desert Combat alpha version .2 (83 MB)
Desert Combat alpha version .25 (4,4 MB) V.2 van DC en patch 1.3 is benodigd!
SOLDIER9's REALISM MOD 2.1 (15 MB)
SOLDIER9's REALISM MOD 2.11 update! (89 kB)
SOLDIER9's REALISM MOD 2.2 (46 MB)
SOLDIER9's REALISM MOD soundpack (26 MB)
CE mod 1.0 (53 MB)
A bridge too far (custom map voor orginele Battlefield (9 MB)

Coral Sea heb ik verwijderd omdat die in de 1.31 patch zit.

Alle info omtrent de 1.31 patch

Overzicht van de veranderingen:
NETWORK/SERVER FIXES
-Fixed Co-op crash when restarting map
-Removed default Remote Admin Password for servers
-Changed Object collision system To prevent Exploits involving players
hiding inside of objects

CLIENT FIXES
-locked out console.showClientPredictionStatus console command
to prevent exploit
Op sommige fora lees ik dat er kleine dingetjes ‘zou’ veranderd moeten zijn aan de AA guns en de planes o.a. , maar heb nog niet echt een bevestiging/bewijs hiervan gezien/gelezen.

Nieuwe ‘shortcut’ commandos voor je console sinds 1.31 patch
Je kunt sinds de 1.31 patch je console commands nu ‘renamen’ naar een makkelijker (kortere) command. Er is een standaard template die je kunt vinden in: X:\Battlefield dir\Mods\bf1942\Settings\AliasedCommands.con

Als je een beetje de commands doorscrolled moet je een bekende tegenkomen die we snel even als voorbeeld zullen gebruiken: alias fps console.showfps wat dit regeltje nu zegt is dat hij de std commando console.showfps moet vervangen door het woord fps voor het woord fps kun je ook je eigen woord verzinnen zolang het oorspronkelijke commando maar blijft staan (console.showfps in dit geval dus). Bekijk verder de .con bestand om het e.e.a. te wijzigen/bekijken.

The All Seeing Eye

The All Seeing Eye als alternatief voor Gamespy :)
Ga naar http://www.udpsoft.com/eye/ om ASE te downloaden, het is een bestandje van een paar kB’s en dat is dan een web-installer, gaat verder vrijwel automatisch :)

ASE en Battlefield
ASE ondersteunt naast Battlefield 1942 ook nog de volgende mods van genoemde:
- Road to Rome
- Desert Combat
- CEMOD
- Soldier9 Realism
- Conflict in Somalia.
- GI Joe

Verder ondersteund ASE de standaard 17 mappen plus de 6 mappen van Road to Rome. Ook de custom levels van MoonQuake (Wake Evenings en Coral Insomnia) ondersteund ASE.

Als The All Seeing jouw favoriete mod (nog) niet ondersteund dan zou je dit eens na kunnen lezen op hun forum of er misschien een andere oplossing is, ook zou je daar een suggestie kunnen doen om het bij een volgende release erin te doen. Link naar forum

Plaatjes posten

Algemene uitleg
Uit de algemene faq: [img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

Deze tag mag dan wel werken maar heeft naar mijn idee 0,0% effect, snap niet waarom ie erin zit.

Als je bijv. een plaatje hebt in 1024x768 en laten we zeggen 200 kB groot, dan kun je hem wel fijn resizen met de UBB tags, maar dan blijft ie nog steeds 200 kB (DUH) alleen de layout help je misschien een handje.

Hoe je het beste een pic kan posten:
Kan op twee manieren, eerste de makkelijkste:

1. Je resized je pic met je favoriete painteditor tool naar een max. breedte van 600 pixels en dan post je pic met de volgende tag: [img]urlvanplaatje[/img]

2. Zelfde als 1 maar dan doe je het grote plaatje er ook bij met als gevolg dat je dus twee plaatjes krijgt!

vb: [ url=urlvanGROTEplaatje ] [img]urlvanKLEINEplaatje[/img] [/url]

Het spreekt voorzich dat je de eventuele spaties in mijn tags er niet in moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

aan jouw dus de eer voor deze topic :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49922

zijn er al servers met 1.31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

hmm, ook een update-patch zou ook wel fijn zijn geweest, ipv alleen maar een cumulatieve...

maar goed, heeft de modem ook weer eens wat te doen :p

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
in 1.31
aa-gun is niet meer nodig tegen planes
gewoon mg van de tanks of apc gebruiken gaat sneller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 22:44
Heb net RTR gehaald, zal vdan de week als ik een keer tijd heb het eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Janspj schreef op 08 March 2003 @ 16:27:
in 1.31
??

legges uit?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49922

Zijn er al online servers die 1.31 draaien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77464

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
met mg van de tank en apc kan je sneller een vliegtuig uit de lucht schieten dan met de aa-gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:20
staat geen eens www.bf1942.nl tussen;)
kheb gemerkt nu ik 1.31 heb geinstalleerd dat het spel zelf sneller loopt en laad, handig mee genomen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Janspj schreef op 08 maart 2003 @ 16:27:
in 1.31
Dat is nu net 1 van de redenen dat ze de AA minder effectief hebben gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

Ik krijg in elke server sinds 1.31 connection problems om de 1 min of 4 min en dan word ik gekicked :(

iemand daar opeens ook last van of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

DeadKnight schreef op 08 March 2003 @ 19:09:
staat geen eens www.bf1942.nl tussen;)
kheb gemerkt nu ik 1.31 heb geinstalleerd dat het spel zelf sneller loopt en laad, handig mee genomen dus!
hehe www.battlefield-1942.nl ook niet eens :( ik ga kijken of ik 1.31 eens kan gaan installeren heb vanavond war en volgens mij draait onze server nog 1.3 ...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:35

steveman

Comfortabel ten onder

Anoniem: 26235 schreef op 08 March 2003 @ 19:21:
[...]

Dat is nu net 1 van de redenen dat ze de AA minder effectief hebben gemaakt :)
dat snap ik niet, AA gun is toch juist het effectiefst tegen pleens, nou ja in het echt dan :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

IK krijg wel veel connection problems tijdens het spelen, dat schiet mijn ping ineens extreem omhoog en krijg ik een waarschuwing (dat ik de ping van 250 heb overschreden), maar het duurt maar paar seconden, dan is hij weer gewoon (nee, er staat geen share-software ofzo aan!)... Ik ben daardoor 1x gekicked, omdat ik 3x een paar seconden en hele hoge ping had... Dit had ik in 1.3 nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 68393 schreef op 09 March 2003 @ 09:03:
IK krijg wel veel connection problems tijdens het spelen, dat schiet mijn ping ineens extreem omhoog en krijg ik een waarschuwing (dat ik de ping van 250 heb overschreden), maar het duurt maar paar seconden, dan is hij weer gewoon (nee, er staat geen share-software ofzo aan!)... Ik ben daardoor 1x gekicked, omdat ik 3x een paar seconden en hele hoge ping had... Dit had ik in 1.3 nooit.
Dat is een serverinstelling als je gekicked wordt bij een te hoge ping, verder is het gewoon een brakke server met zo'n ping of je verbinding is brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50581

weet iemand een 1.31 server die de map monte cassino draait van road to rome? ik kan ze namelijk niet vinden op T ASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Klopt het dat er ook wat grafische aanpassingen zijn met deze patch?
Ik zag in Battleaxe bv bij de bunker vlak tegen de engelse base een grote houten spoel liggen.
Deze was mij nog niet eerder opgevallen.
Ok zag ik in (wat ik dacht) Toburok? bij 1 van de bunkers dat er een ladder aan de muur was bevestigt en dat je het dak van de bunker op kon klimmen.
Boven op het dak v.d. bunker zag ik dat er een gat in zat waardoor je grenaten in de bunker zou kunnen gooien..
Klopt dit?..of zit ik er nu gewoon naast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 20-06 21:35

PoweRoy

funky!

melly schreef op 09 March 2003 @ 11:44:
Klopt het dat er ook wat grafische aanpassingen zijn met deze patch?
Ik zag in Battleaxe bv bij de bunker vlak tegen de engelse base een grote houten spoel liggen.
Deze was mij nog niet eerder opgevallen.
Ok zag ik in (wat ik dacht) Toburok? bij 1 van de bunkers dat er een ladder aan de muur was bevestigt en dat je het dak van de bunker op kon klimmen.
Boven op het dak v.d. bunker zag ik dat er een gat in zat waardoor je grenaten in de bunker zou kunnen gooien..
Klopt dit?..of zit ik er nu gewoon naast
onder welke steen kom jij vandaan ;)
dit is al lang bekent hoor :)

over battleaxe gesproken je kan daar goed winnne als je in een apc zit alleen :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/dtf.JPG

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb Battleaxe gespeeld op een 1.31 server en vond hem OK, goede patch, eindelijk verlost van cheaters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
PoweRoy schreef op 09 maart 2003 @ 12:11:
[...]

onder welke steen kom jij vandaan ;)
dit is al lang bekent hoor :)

over battleaxe gesproken je kan daar goed winnne als je in een apc zit alleen :)
[afbeelding]
Kennenlijk was dit dus niet bij mij bekent.
Ik heb trouwens helemaal erg weinig informatie gelezen over deze patch.
Zodoende was dit toch echt nieuw voor mij (trouwens ook voor diegene die ook op die server waren).
Maargoed..ik breng zo te horen niets nieuws onder de zon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 15:35

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Janspj schreef op 08 March 2003 @ 16:27:
in 1.31
Volgens mij mik je dan wel erg slecht. je moet er namelijk erg ver voor schieten ik zie heel veel mensen gewoon er op of een klein beetje er voor schieten...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DAMAGE schreef op 09 March 2003 @ 13:10:
[...]

Volgens mij mik je dan wel erg slecht. je moet er namelijk erg ver voor schieten ik zie heel veel mensen gewoon er op of een klein beetje er voor schieten...
Yep :Y) geldt overigens niet alleen voor de AA maar met alle schietobjecten :P en de afstand hoever je ervoor moet schieten hand af van het wapen en hoe snel jouw target beweegd, kortom je hebt wel degelijk ietwat skill nodig voor elk wapen in Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

soms zit je met een aa gun wel 5 cm op je beeldscherm ervoor te mikken :P maarja ik pak liever een mg, ik vind et veel fijner :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

PoweRoy schreef op 09 maart 2003 @ 13:30:
soms zit je met een aa gun wel 5 cm op je beeldscherm ervoor te mikken :P maarja ik pak liever een mg, ik vind et veel fijner :)
* Snow_King knikt ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Vereist dit spel een serial om online te spelen? Heb namelijk een niet zo legale versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

JA het vereist een serial om online te spelen. en je mag de niet zo legale versie niet hebben van de politie. dus ga morgen naar de winkel en koop BF :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Anoniem: 41239 schreef op 09 March 2003 @ 14:19:
Vereist dit spel een serial om online te spelen? Heb namelijk een niet zo legale versie :)
En aan jou pc spec's te zien, zou ik gelijk ff naar de pc boer gaan en extra reepje van 256mb halen doet namelijk wonderen :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb ook net 1.31 geinstalleerd, en nu heb ik volgens BF1942 maar 31 hardware accelerated channels, i.p.v. 63 met patch 1.3. Mijn Asus A7N8X Deluxe mobo ondersteund 64 hardware 3d kanalen dus daar ligt het niet aan. Ik wil wel heeeel graag hardware accelerated sound want das echt cool met 5.1 speakers, maar 32 kanalen is wel heel erg bagger. Iemand anders zelfde probleem of zelfs een oplossing? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ok, even een updateje over de Vietnam mod 'Eve of Destrucion'. Wat persoonlijk mijn favoriet op dit moment is, en wat mij betreft Desert Combat overtreft.

Ze hebben heel wat screenshots vrijgegeven! Onderandere in deze thread en 30 mooie screenshots in een *.zipje.

Er komt een Closed alpha waarvoor je je moest inschrijven (Wat ik natuurlijk heb gedaan). Deze mod wordt een succesje, en ik voel het ;). Ik zet de screens expres niet in dit topic omdat ik het erg druk heb, ben moe en moet straks huiswerk doen. En dan moet ik ook nog m'n dagelijkse portie BF1942 binnen krijgen.

Drukdrukdrukdruk.

update
Er worden maar een paar closedAplha testers uitgekozen van de +/- 400 mensen die zich aangemeld hebben, als ik of iemand niet wordt gekozen komt er 2 weken na de closed alpha een public alpha.

Deze mod ga zoooo erg aarschschoppen :9.

update2
Ik kon jullie deze super mooie shots van de huey niet onthouden, dus heb wat tijd vrijgemaakt :*

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/eod/1small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/eod/2small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/eod/3small.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Switch op 09-03-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Wow die eve of destruction pics zijn wel vet... Jammer dat de meeste mod's er nog geen map in hebben zitten die ook speciaal voor die thema's gemaakt zijn. Ik mis bv. bij eve of destruction, de ondoordringbare jungle, en als je de desert combat mod ziet daar heb je snelle vliegtuigen, maar is de map er niet op aangepast, waardoor, als je niet oplet je zo van de map af bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
ge-flopt: Jawel, bij Desert combat zijn er nog geen custom maps gemaakt, daar zijn ze op dit moment mee bezig. Bij Eve of Destruction zijn er al van die jungle's. Als je even verder kijkt zie je een linkje naar allemaal pics ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het uitkomen van de 1.31patch zie ik als een goed moment om BF1942 er helemaal af te gooien en alles vers te installeren. (eerst BF dan RTR en dan 1.31).

Natuurlijk wil ik wel graag al mijn instellingen bewaren. Weet hier iemand met zekerheid te vertellen welke files je dan moet bewaren ?

De files die je moet hebben staan volgensmij hier:
D:\Games1\Battlefield 1942\Mods\bf1942\settings

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Al je instellingen houd je :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Switch schreef op 09 March 2003 @ 20:30:
Al je instellingen houd je :).
heb net alles via "de officiele manier" gedeinstalleerd de door mij genoemde directory blijft idd gewoon bestaan.
Als ik je goed begrijp Switch kan je nu dus gewoon hieroverheen installeren?

Dat is dan erg handig!

Wel vraag ik me af of de volgorde nog uitmaakt, dwz heeft het zin om 1.31 voor RTR te installen zodat er bepaalde 1.25 files niet geinstalleerd worden of is dit
muggezifterij?? :

Dus
1) BF (1.00)
2) 1.31
3) RTR (1.25)
of
1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Help!!!! schreef op 09 March 2003 @ 20:51:
[...]

heb net alles via "de officiele manier" gedeinstalleerd de door mij genoemde directory blijft idd gewoon bestaan.

Dat is dan erg handig!

Wel vraag ik me af of de volgorde nog uitmaakt, dwz heeft het zin om 1.31 voor RTR te installen zodat er bepaalde 1.25 files niet geinstalleerd worden of is dit
muggezifterij?? :

Dus
1) BF (1.00)
2) 1.31
3) RTR (1.25)
of
1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31
Maakt niet uit, tot nu toe zijn er alleen patches uitgegeven waarin alle vorige updates zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ok heb alles nu ff fresh geinstald inclusief defrag. Ook nog ff kort gespeeld. Soundbug heb ik vooralsnog niet meer waargenomen en het lijkt ook iets soepeler te spelen.

patch 1.31 lijkt me ok. Binnenkort ff hele avond spelen om het echt te testen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Saweet... Die 1.31 patch is een verbetering, het laad sneller dan die 1.3 patch.. Heb net ff online RTR zitten spelen, maar hij is strak!!

PS weet er al iemand iets van de editor die men uit zou brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

bassGunner schreef op 09 March 2003 @ 15:21:
Ik heb ook net 1.31 geinstalleerd, en nu heb ik volgens BF1942 maar 31 hardware accelerated channels, i.p.v. 63 met patch 1.3. Mijn Asus A7N8X Deluxe mobo ondersteund 64 hardware 3d kanalen dus daar ligt het niet aan. Ik wil wel heeeel graag hardware accelerated sound want das echt cool met 5.1 speakers, maar 32 kanalen is wel heel erg bagger. Iemand anders zelfde probleem of zelfs een oplossing? :D
is nieuw in BF, ligt niet aan je PC, 32 that's it!

Ik heb 31 kanalen met mijn Audigy en heb nergens last van!

ge-flopt, nee niets over bekend!

[ Voor 4% gewijzigd door Snow_King op 10-03-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
nou ja ik heb ook niet echt ergens last van, snap alleen waarom 1.31 maar 32 kanalen ondersteund, als het geluid hardwarematig verwerkt wordt heeft het toch nauwelijks invloed op de performance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Switch schreef op 09 March 2003 @ 15:49:
Ok, even een updateje over de Vietnam mod 'Eve of Destrucion'. Wat persoonlijk mijn favoriet op dit moment is, en wat mij betreft Desert Combat overtreft.

Ze hebben heel wat screenshots vrijgegeven! Onderandere in deze thread en 30 mooie screenshots in een *.zipje.

Er komt een Closed alpha waarvoor je je moest inschrijven (Wat ik natuurlijk heb gedaan). Deze mod wordt een succesje, en ik voel het ;). Ik zet de screens expres niet in dit topic omdat ik het erg druk heb, ben moe en moet straks huiswerk doen. En dan moet ik ook nog m'n dagelijkse portie BF1942 binnen krijgen.

Drukdrukdrukdruk.

update
Er worden maar een paar closedAplha testers uitgekozen van de +/- 400 mensen die zich aangemeld hebben, als ik of iemand niet wordt gekozen komt er 2 weken na de closed alpha een public alpha.

Deze mod ga zoooo erg aarschschoppen :9.

update2
Ik kon jullie deze super mooie shots van de huey niet onthouden, dus heb wat tijd vrijgemaakt :*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er strak uit :9~

Is het net zo onmogelijk om die heli's te bedienen als in Desert Combat ?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op 09 March 2003 @ 20:51:
[...]

Dat is dan erg handig!

muggezifterij?? :

Dus
1) BF (1.00)
2) 1.31
3) RTR (1.25)
of
1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31
Je moet

1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31

Omdat, RTR anders 1.31 weer overschrijft met 1.25, dus dan moet je daarna opnieuw 1.31 installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 68393 schreef op 10 March 2003 @ 08:03:
[...]

Je moet

1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31

Omdat, RTR anders 1.31 weer overschrijft met 1.25, dus dan moet je daarna opnieuw 1.31 installeren...
ok thanx, zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan... :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

Je moet

1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31

Is niet waar hij installeert alleen de 1.25 pacth als er een oudere patch op zit, maakt dus niks uit welke volgorde je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

[...]

Je moet

1) BF (1.00)
2) RTR (1.25)
3) 1.31

wrong ;) rtr kijkt of er een nieuwe versie opstaat, als dat het geval is blijft hij gewoon v1.31 :)

EDIT: voortaan eerst verder scrollen :D :P

[ Voor 6% gewijzigd door PoweRoy op 10-03-2003 13:22 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op 10 maart 2003 @ 09:11:
[...]

Is niet waar hij installeert alleen de 1.25 pacth als er een oudere patch op zit, maakt dus niks uit welke volgorde je het doet.
Bij mij anders niet, ik had 1.3 (poosje geleden) er eerst opgezet en toen RTR, maar hij had mooi 1.25 geïnstalleerd, dus moest ik 1.3 er weer opzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Wat ik nou weer nie begrijp is overal staat aangegeven dat als je een Soundblaster Live heb, je Hardware Acceleration uit moet zetten en ff met die kanalen moet klottuh welke het beste is voor de performance. Ik heb juist het omgedraaide, zodra ik HW uitzet gaat mijn performance zo omlaag :X 15fps :? en als ik HW weer aanzet heb ik een boost van 45/50fps altijd zo geweest vanaf update 1,1 :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
Bij mij is zo'n 80% van de servers grijs en als ik daarop probeer te komen krijg ik de error "corrupt data" en dan sluit het spel af, wat is dat voor raars?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:33
bobo1on1 schreef op 10 maart 2003 @ 16:41:
Bij mij is zo'n 80% van de servers grijs en als ik daarop probeer te komen krijg ik de error "corrupt data" en dan sluit het spel af, wat is dat voor raars?
No-CD crack zeker..

had ik ook met de vorige patch.
domme CD gedoe altijd..
Begrijp me niet verkeerd: ik heb Battlefield gekocht..
Word er alleen zo zat van dat hij iedere keer als ik My Computer (of Deze Computer) open dat ie dan die hele CD weer op gang moet brengen |:(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:50
Ik heb nu een probleem... krijg battlefield niet meer opgestart echt vaag... heb gewoon orgineel gekocht battelfield en rtr, snap er niks van... hij laad de cd wel maar daarna doet het spel niks meer. Iemand oplossing...

alvast bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door _VooDooMen_ op 10-03-2003 17:00 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51640

Afbeeldingslocatie: http://www.moddb.com/images/mods/gallery/1963img.jpg

Maak me gek, straks ook met de typische lego grond en gebouwen.
http://www.legowarz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFL :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 51640 schreef op 10 March 2003 @ 17:10:
[afbeelding]

Wow :D nu heb ik het niet zo op mods e.d. maar deze hou ik wel in de gaten :) ook die star wars en dc natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
OxiMoron schreef op 10 March 2003 @ 16:47:
[...]

No-CD crack zeker..

domme CD gedoe altijd..
Word er alleen zo zat van dat hij iedere keer als ik My Computer (of Deze Computer) open dat ie dan die hele CD weer op gang moet brengen |:(
Die had ik idd geinstalleerd ja, en toen kon ik niet meer online, toen heb ik de patch er weer overheen gezet maar waarschijnlijk heeft dat niet alles van de nocd crack vervangen, ik ga nu het spel opnieuw installeren.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
OxiMoron schreef op 10 maart 2003 @ 16:47:
[...]

No-CD crack zeker..

domme CD gedoe altijd..
waarom zo moeilijk doen???:
http://members.home.nl/van-lune/tut/
dan hoef je je niet bij elke update druk te maken over moeilijke dingen en meestal laad bf ook nog sneller.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

[afbeelding]

Meer info over DE mod :P

http://mods.moddb.com/1089/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:28
[afbeelding]

Lol, die is cool _/-\o_
Ook zien die ventjes er ook eindelijk eens uit als Lego ventjes en zijn ze niet blokkerig en weet ik het.
Als ze nou nog een beetje houterig lopen dan is het helemaal compleet 8)
Moeten ze natuurlijk geen bloed hebben als ze dood gaan, maar dan moeten ze deuken krijgen ofzo als ze geraakt worden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
MaRc0 ziet het al helemaal zitten :D 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 10 maart 2003 @ 18:15:
MaRc0 ziet het al helemaal zitten :D 8).
* Snow_King ook

_/-\o_ aan LEGO _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lego owned gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

OMG die ga ik dnek ik wel graag spelen :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
lekker dan... eerder al 1.3 gedownload, 40 meg

en nou moet ik wéér 40 meg downen voor een 0,01 increase in versienummers.

Lekker handig.... :Z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Met lego kun je alles maken :P zelfs een mod voor battle field :P
Heeft iemand dat filmpje gezien op legowarz? Die's vet

[ Voor 31% gewijzigd door ge-flopt op 10-03-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ge-flopt schreef op 10 maart 2003 @ 23:51:
Heeft iemand dat filmpje gezien op legowarz? Die's vet
looool
man ik wil deze mod echt spelen, lijkt me echt super droog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tampie schreef op 10 maart 2003 @ 23:08:
lekker dan... eerder al 1.3 gedownload, 40 meg

en nou moet ik wéér 40 meg downen voor een 0,01 increase in versienummers.

Lekker handig.... :Z
Dat is wel raar eigenlijk, want als je geen snelle verbinding hebt, dan kun je niet online spelen... In dat geval speel je alleen SP en heb je weinig aan deze 1.31 patch, die eigenlijk niets meer doet dan het verwijderen van de wallhack (en geloof het of niet, in SP heb je geen last van een wallhack, ook zonder 1.31).

En als je wel een snelle verbinding hebt, en BF1942 online speelt, dan moet je 1.31 wel downloaden, maar met een snelle verbinding is die 40MB toch geen enkel probleem lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62307

Begrijp ik het goed dat je met een van Internet geplukte battlefield niet online kunt spelen? Of alleen maar als je een werkende serial te pakken krijgt? Ik speel nu alleen de demo maar wil MEER !! Ben alleen helaas een arme student me te weinig poen om battlefield nieuw te kopen...Kan ik beter sparen voor upgrade van me systeem...
Maar als het idd gewoon niet mogelijk om met niet-legale versie online te spelen; heeft dan misschien iemand een legale versie "over" tegen een zacht prijsje of weet iemand die dat wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 62307 schreef op 11 March 2003 @ 13:43:
Begrijp ik het goed dat je met een van Internet geplukte battlefield niet online kunt spelen? Of alleen maar als je een werkende serial te pakken krijgt? Ik speel nu alleen de demo maar wil MEER !! Ben alleen helaas een arme student me te weinig poen om battlefield nieuw te kopen...Kan ik beter sparen voor upgrade van me systeem...
Maar als het idd gewoon niet mogelijk om met niet-legale versie online te spelen; heeft dan misschien iemand een legale versie "over" tegen een zacht prijsje of weet iemand die dat wel heeft?
sorry, maar deze game verdient echt beter, je kan echt wel 45 euro ophoesten denk ik als Student en als je dat niet kan tja...

Ik denk ook dat de meeste mensen hier hun BF niet verkopen, het is te wijs!
Dan maar even sparen denk ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 68393 schreef op 11 March 2003 @ 09:38:
[...]

Dat is wel raar eigenlijk, want als je geen snelle verbinding hebt, dan kun je niet online spelen... In dat geval speel je alleen SP en heb je weinig aan deze 1.31 patch, die eigenlijk niets meer doet dan het verwijderen van de wallhack (en geloof het of niet, in SP heb je geen last van een wallhack, ook zonder 1.31).

En als je wel een snelle verbinding hebt, en BF1942 online speelt, dan moet je 1.31 wel downloaden, maar met een snelle verbinding is die 40MB toch geen enkel probleem lijkt me.
Ik zag ook nog 1.2 servers van EA online :|

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 11 maart 2003 @ 14:26:
[...]
sorry, maar deze game verdient echt beter, je kan echt wel 45 euro ophoesten denk ik als Student en als je dat niet kan tja...

Ik denk ook dat de meeste mensen hier hun BF niet verkopen, het is te wijs!
Dan maar even sparen denk ik! :)
ik ben inderdaad ook een arme student en ik kan ook BF en RtR kopen in de winkel.. geloof me: je zal er ZEKER geen spijt van hebben!!!

BF is echt HET beste spel dat ik ooit heb gespeeld.. _/-\o_ _/-\o_

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Anoniem: 68393 schreef op 11 March 2003 @ 09:38:
[...]

het is geen probleem, maar wel stom. De culumative patches voor UT2k3 bijvoorbeeld zijn maar 13 MB :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Die grote is zodat de 'n00bs' die het spel net in de winkel hebben gekocht niet meteen 5 patches hoefen te leechen, maar in een keer 1.31 kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Switch schreef op 11 March 2003 @ 17:25:
Die grote is zodat de 'n00bs' die het spel net in de winkel hebben gekocht niet meteen 5 patches hoefen te leechen, maar in een keer 1.31 kunnen pakken.
Ze kunnen dan toch één cumulative en één 1.30>1.31 patch maken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Switch schreef op 11 March 2003 @ 17:25:
ja, dat vind ik ook het mooie er aan!

En, zeg es ff, de verbindingen tegenwoordig zijn zo snel dat je 40MB binnen 30min moet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
@ Tampie

Man, zeur niet :D. Je hebt kabel en een snelle verbinding, 40mb is echt geen ramp.

En het zou ook nog is veels te verwarrend zijn, vooral voro de n00bs. Maar aan de andere kant ook wel weer beter voor de bandwith van de EA D/L servers ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 11-03-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Tampie schreef op 11 March 2003 @ 17:33:
[...]

Ze kunnen dan toch één cumulative en één 1.30>1.31 patch maken? :X
blijkbaar niet dan.. maar als zo'n patch zo'n probleem is, dan download je um toch niet? :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Anoniem: 62307 schreef op 11 maart 2003 @ 13:43:
* Maestro.mosjuh is ook student....

en * Maestro.mosjuh heeft ook het geld opgehoest...

als je het geld er niet voor over hebt, speel het dan niet....
hij is het meer dan waard.
als je geld hebt voor een kabel of adsl verbinding; dan kan je dit ook betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik word helemaal gek van die mod van desertcombat, ze laten op hun site de hele tijd gaafe plaatjes zien, maar ik w8 al fix lang op die nieuwe update.. Want die 0.2 versie gaat vervelen...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
_VooDooMen_ schreef op 11 March 2003 @ 17:43:
Ik word helemaal gek van die mod van desertcombat, ze laten op hun site de hele tijd gaafe plaatjes zien, maar ik w8 al fix lang op die nieuwe update.. Want die 0.2 versie gaat vervelen...
amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey btw mosjuh. dat klepje wat je mist... die case hebben ze bij ons op school :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
ik vind servers altijd wel leuk als ze goed vol zitten.. weten jullie nog goeie servers waar een groot aantal spelers op kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

wat dacht je van de EAUK servers :+

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
ik heb vandaag 1.3.1 gedownload van fileplanet en geinstalleerd. Als ik het spel opstart dan schiet ie gelijk weer terug naar window :?
Met 1.3.0 wou ie ook al geen ene server joinen en nu kan ik niet eens het spel meer opstarten. :( O ja, ik heb niet een illegale versie

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
*sight* reboot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Waarom zou je denken dat een reboot gaat werken? Er wordt na het updaten nergens verteld dat je moet rebooten na het installeren. En het zou wel heel dom zijn van EA om een patch te maken waar na de installatie gereboot moet worden en niet een reboot melding geeft.

Ennuh na de reboot werkt het nog steeds niet mister einstein.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alpha-sphere schreef op 11 March 2003 @ 21:23:
[...]

Waarom zou je denken dat een reboot gaat werken? Er wordt na het updaten nergens verteld dat je moet rebooten na het installeren. En het zou wel heel dom zijn van EA om een patch te maken waar na de installatie gereboot moet worden en niet een reboot melding geeft.

refreshrate weer op 1 zetten, grote kans dat ie hem weer op 0 heeft gezet bij een nieuwe pacth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50581

Alpha-sphere schreef op 11 March 2003 @ 21:23:
[...]

installeer even de nieuwste drivers van je videokaart fabrikant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30567

Alpha-sphere schreef op 11 March 2003 @ 20:32:
ik heb vandaag 1.3.1 gedownload van fileplanet en geinstalleerd. Als ik het spel opstart dan schiet ie gelijk weer terug naar window :?
Met 1.3.0 wou ie ook al geen ene server joinen en nu kan ik niet eens het spel meer opstarten. :( O ja, ik heb niet een illegale versie
ff allow.allrefreshrates 0 naar 1 zetten

in (bijvoorbeeld) C:\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\Videodefault.con

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 14:15
En als je plane bijna stuk is jump je gewoon op een tactische plek op de kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 11:01

Bzzje

Negeren is vooruitzien

RTR was me toch iets te duur, maar nu ik hem heb gekregen....wowa...

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Peter23 schreef op 12 March 2003 @ 11:09:
En als je plane bijna stuk is jump je gewoon op een tactische plek op de kaart. :)
je méént het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-06 15:45
Woei! Nog 2 dagen tot de release van de eerst public alpha van de Battlefield Star Wars mod !!!

Naar verwachting zullen de volgende zaken in die mod komen te zitten:

Maps

Battle of Hoth
Tatooine

Vehicles

X-wing
A-wing
Millenium Falcon
TIE Fighter
TIE Bomber
Land Speeder
Snow Speeder

Weapons

DH-17 (pistol)
E11 (blaster)
Hoth Rifle (blaster)
DL-44 (Han Solo's Blaster)

Check hun website voor meer info en pics: http://swbattlefield.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

OxiMoron schreef op 10 March 2003 @ 16:47:
[...]

No-CD crack zeker..

domme CD gedoe altijd..
Dan moet je maar eens gaan zoeken naar de combo "Virtual Clonedrive / CloneCD"
Hiermee kun je een image maken van de CD, en op je harddisk plaatsen. Vervolgens krijg je dan enkele virtuele driveletters erbij, die je aan zo'n image kan koppelen, en zorgt het programma er voor, dat je systeem dat image als DE CD-ROMspeler ziet.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

The_Prince_of_Mu schreef op 12 maart 2003 @ 15:41:
[...]

Dan moet je maar eens gaan zoeken naar de combo "Virtual Clonedrive / CloneCD"
Hiermee kun je een image maken van de CD, en op je harddisk plaatsen. Vervolgens krijg je dan enkele virtuele driveletters erbij, die je aan zo'n image kan koppelen, en zorgt het programma er voor, dat je systeem dat image als DE CD-ROMspeler ziet.
http://armyofgot.nl/faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80766

he een vragje wat is de beste setting/duplex mode voor je netwerk kaart = 10mbit half/full of 100mbit half/full of auto select
ik heb hem nu op auto select staan en heb gehoort dat het je snelheid verstiert ?
ik weet niet of dat alleen voor netwerk of ook voor internet geldt ?
wat is de beste keus voor internet ? ik dacht dat je aan 10 mbit genoeg hebt maar ik weet niet welke half / full duplex mode het beste is voor battlefield ?

afz william 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 80766 schreef op 12 March 2003 @ 17:51:
he een vragje wat is de beste setting/duplex mode voor je netwerk kaart = 10mbit half/full of 100mbit half/full of auto select
ik heb hem nu op auto select staan en heb gehoort dat het je snelheid verstiert ?
ik weet niet of dat alleen voor netwerk of ook voor internet geldt ?
wat is de beste keus voor internet ? ik dacht dat je aan 10 mbit genoeg hebt maar ik weet niet welke half / full duplex mode het beste is voor battlefield ?

afz william 8)7
Autoselect is goed.

Wat voor internet heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb kabel internet met een Ingestelde modemsnelheid: downstream 768 kbit/s max , upstream 128 kbit/s max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus ik dacht niet over de 10 mbit te komen met deze internet verbinding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook een tweede computer met gedeelt internet met kabelcross kabel daarmee is het wel verstandig die twee netwerk kaartjes op 100 mbit full duplex mode te zetten ?
in comp 1 2x netwerk kaart 1 voor internet en 1 voor netwerk met comp 2 allemaal 10/100
in comp 1 1 netwerk kaart op autoselect voor internet en een netwerk kaart voor netwerk op 100 mbit full duplex comp 2 1 netwerk kaart ook voor netwerk ook op 100 mbit full duplex

is deze instelling zo goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41941

ja dat kan prima, elke pc pakt automatisch de bandbreete die hij nodig heeft. En hoe hoger de snelheid hoe sneller je files kan tranferren. Zodoende kan je de pc van je zus oid als fileserver gebruiken >:)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.