Die ingame browser van DC is buggy.... soms retrieved hij de serverlist niet... altijd gekut...
ik denk dat dit illigaal is omdat dc.3h ook isAnoniem: 6227 schreef op 29 March 2003 @ 19:08:
[...]
hoe dan ?![]()
ik zoek altijd ff op naam v/d server of er .3 in zit maar kom er nooit 1 tegen
[ Voor 75% gewijzigd door PoweRoy op 29-03-2003 19:22 ]
[This space is for rent]
Anoniem: 6227
ik zoek ook altijd met ASEAnoniem: 60654 schreef op 29 March 2003 @ 19:13:
Die ingame browser van DC is buggy.... soms retrieved hij de serverlist niet... altijd gekut...
maargoed jammer van die servers .... ERGENS (diep en ver weg
We hebben toch lol gehad gisteren hé Death Angel 

Ik Schoot Death Angel welke net opsteeg met de Su-25 uit de lucht met mijn RPG!!!

Ik Schoot Death Angel welke net opsteeg met de Su-25 uit de lucht met mijn RPG!!!
[ Voor 67% gewijzigd door Snow_King op 29-03-2003 20:50 ]
Wat bedoel je?Snow_King schreef op 29 March 2003 @ 18:17:
[...]
das met Counter-Strike zo, maar bij BF werkt dat truukje niet!
Ik heb het hier niet over RtR daar krijg je maar 1 CD bij maar bij offciele BF kan je het spel met beide CD's spelen en je kan gewoon allebij online zolang je niet op dezelfde server speelt en hoe ik dat weet is simpel, mijn broer en ik spelen zo vaak tegelijk online.
hee, lol... 
Wist iemand dat dat gekke irakese bakkie wat na een kogel kapot is, en waar je verder eigenlijk geen kloot aan hebt....

EEN AMFIBIE VOERTUIG IS???
Jawohl, varen met die hap!
Wist iemand dat dat gekke irakese bakkie wat na een kogel kapot is, en waar je verder eigenlijk geen kloot aan hebt....

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Well duh en hij is trouwens immune tegen kogels althans in 0.3 dan
Lache man, die amfibie dingen.
Altijd leuk om op een meer af te stormen en je passagiers eruit ziet springen.
Dan op een battle cruiser af en entereh!
Altijd leuk om op een meer af te stormen en je passagiers eruit ziet springen.
Dan op een battle cruiser af en entereh!
ja, moet je maar niet boven aan de trap gaan staan, ik kan namelijk tussen spijlen doorschieten!Anoniem: 68393 schreef op 29 March 2003 @ 22:16:
Jij met je onmogelijke kills ook altijd... Vandaag weer 2x in Stalingrad ;-)
onder welke steen kom jij vandaagvalentinorossi schreef op 30 March 2003 @ 01:23:
hee, lol...
[afbeelding]
dit is nogal _allang_ bekent
[This space is for rent]
al heel lang, dat gekut met wat is APCPoweRoy schreef op 30 March 2003 @ 11:58:
[...]
onder welke steen kom jij vandaag
dit is nogal _allang_ bekent
Amphibious Personel Carrier
Armored Personel Carrier enz
Anoniem: 55957
effe voor de extra kriebels : http://l.etranger.free.fr/dc3mq.avi
promotie filmpje van de nieuwe desert combat
jeee, gaat met 900 bytes per seconde, maar ik denk dat dat filmpje ook op de Desert Combat site te halen is!
Weet iemand hoe je die klep van de C-130 openkrijgt 
De normale klep open/dicht keys werken iig niet.
Op plaats 6 zitten...rig0r schreef op 30 maart 2003 @ 13:13:
op plaats 6 zitten en dan met het knopje waar je normaal een klep mee dicht doet ff ingedrukt houden, dan gaatie open.rig0r schreef op 30 March 2003 @ 13:13:
dit is een reversed hatch ofzo
Anoniem: 25263
Ik heb net Desert Combat geprobeerd, en ik vind het super !!!
Maar, gaan ze missies nieuwe missies maken ook ?
Want ik vind het een beetje raar, met dat moderne geschut WOII naspelen ...
Der zit in 0.3h Seak en Destroy, je moet als Allies dan een chemische wapens fabriek van de iraqis vernietigen
Anoniem: 55957
Modbreak:
Pas ff op met wat je zegt.
In een slechte bui kun je dit ook zien als een warez request.
[ Voor 76% gewijzigd door M@NIC op 30-03-2003 14:15 ]
LOLAnoniem: 25263 schreef op 30 maart 2003 @ 13:49:
Ik heb net Desert Combat geprobeerd, en ik vind het super !!!
BronWhat is Desert Combat?
Desert Combat is a modern day military modification to the popular war game BattleField1942 from EA. It is focused on conflicts in the middle-east within the last decade between the various nations, From Desert Storm to Somalia. This war game is a total conversion for Battlefield1942 and is based on the same principles of a FPS and arcade style vehicle sim. It will be focused around multiplayer online gameplay and is expected to be free to the public.
hmm, in desert combat 0.3 zijn die 'touwladders' van het vliegdekschip weg?
Anoniem: 60654
Komen er in 0.3 ook nieuwe moderne woestijn achtige mappen?
want de helft van de huidige ww2 maps zijn te 'klein' voor planes...
Modbreak:
Zie je mail
[ Voor 68% gewijzigd door M@NIC op 30-03-2003 15:17 ]
Stuur een mail hier heen, alvast veel plezierAnoniem: 60654 schreef op 30 March 2003 @ 14:52:
Komen er in 0.3 ook nieuwe moderne woestijn achtige mappen?
Modbreak:
Zie je mail
[ Voor 31% gewijzigd door M@NIC op 30-03-2003 15:19 ]
Anoniem: 26235 schreef op 30 March 2003 @ 15:10:
[...]
Stuur een mail hier heen, alvast veel plezier
Modbreak:
En nu kappen aub.
[ Voor 29% gewijzigd door M@NIC op 30-03-2003 15:20 ]
oei, oei, maar ik kan ook niet wachten op de officiele zonder bugs en dan op de grote servers
. iemand nog iets gehoord over de release ?
[ Voor 3% gewijzigd door MuSeLive op 30-03-2003 15:31 ]
Ik las dat CNN een column daarover had gedaan ivm de echte war in Irak en dit spel...MuSeLive schreef op 30 maart 2003 @ 15:30:
oei, oei, maar ik kan ook niet wachten op de officiele zonder bugs en dan op de grote servers. iemand nog iets gehoord over de release ?
Ze zeiden dat de volgende versie deze week uit komt...
Anoniem: 60375
ok ff iets heel anders ... .weet iemand toevallig hoe je een demo maakt in battlefield ... of weet iemand een macro proggie waar ik direct filmpjes mee kan maken .... wil ff een leuk filmpje namenlijk maken van wat stunts en domme dingen
kan je misschien ff vermelden wat voor codex het is in gecodeerd? krijg em niet afgespeeldAnoniem: 55957 schreef op 30 maart 2003 @ 12:35:
effe voor de extra kriebels : http://l.etranger.free.fr/dc3mq.avi
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Anoniem: 58392
Ahhh tis lang geleden, maar vandaag eindelijk weer een beetje actief met BF begonnen. Meteen een clanwar gewonnen met m'n clan UGB.
Volgende week wacht de GoT clan. Wordt hopelijk een goede match! Ik kijk er iig al naar uit! 
Suicide bomben in DC 0,3 is trouwens heel erg cool om te doen, al zullen je tegenstanders wel anders over denken. Ik kreeg iig veel scheldwoorden naar m'n hoofd toen ik een enemy tank ik 1 klap pakte.
Suicide bomben in DC 0,3 is trouwens heel erg cool om te doen, al zullen je tegenstanders wel anders over denken. Ik kreeg iig veel scheldwoorden naar m'n hoofd toen ik een enemy tank ik 1 klap pakte.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 30-03-2003 23:40 ]
Suicide bomben in DC? LoL 
Maar zijn er ook in 0.3 aangepaste maps die een beetje realistic zijn voor DC?
en Unforgiven en is je email?
en nee, dit is geen warez request...
yupAnoniem: 60654 schreef op 30 March 2003 @ 23:46:
Weet iemadn hoe de linux server support van BF op het moment is, ik ben nu 1.3 beta 2 aan het downloaden ofzo.
En is het ook mogelijk om mods te draaien @ linux servers?
En is het ook mogelijk om mods te draaien @ linux servers?
[ Voor 16% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 31-03-2003 03:22 ]
de linux servers van BF zijn zeer buggy en ronduit slecht...
alleen maar lag
alleen maar lag
offtopic:
Znz, nice icon, wie is dat?
Znz, nice icon, wie is dat?
Heb laatst winex (3.x) proberen te installeren, want BF1942 zou er ook op moeten kunnen draaien, maar kreeg het net voor elkaar, dan maar een partitie in stand houden om BF op win2k te kunnen laten draaien.
Anoniem: 16235
Wat ook ronduit slecht is... is de manual van BF. Als newbie kom je er niet ver mee: de meest interessante info heb ik van 't internet moeten halen! Zo staat er (of ik moet blind zijn) nergens dat je in een voertuig van plaats kunt verwisselen me de cijfertoetsen. Of dat je de klep alleen open krijgt vanaf de plek van de bestuurder. Dat soort toch wel belangrijke info...
Wat ik nog steeds niet helemaal vat (en volgens mij nog meer mensen niet want ik hoor er zelden requests voor...) is het indirecte schieten. Als scout moet je de verrekijker activeren en dan... klikken..? Gewoon met links (fire)? Dan gebeurt er bij mij niets. En als ik eerst met rechts klik, kijk ik door de verrekijker. Moet ik dan met rechts klikken om een 'image' te maken...? Volgens de manual moet er een icon verschijnen op de map, maar ik zie niets. Er verschijnt wel een melding dat ik om artillery verzocht heb of zo, dus er gebeurt wel iets, maar niet wat ik verwacht... Maakt het nou uit of je nu wel of niet eerst rechtsklikt met de verrekijker? En als je de beschikking hebt over artillery, dan moet je rechtsklikken om die image te zien...?
Sowieso vind ik het knap knudde dat je voor info over de wapens en voertuigen verwezen wordt naar de site... Heel goedkoop, hoor.
En wat me dus toch ook tegenvalt (waar ik al bang voor was): de meeste mensen spelen voor zichzelf. Als je request om a pickup scheuren ze doodleuk gewoon vlak voor je neus weg. Of ze rijden je zelfs compleet ondersteboven, zodat je health geminimaliseerd wordt!!! Ik heb het afgelopen weekend (ik heb BF vrijdag gekocht) echt nog maar een paar keer meegemaakt dat iemand (bewust) stopte en me in liet stappen. Ik heb vooralsnog niet het idee dat het een teamgame is, waar ik wel op hoopte...
Maar...
...blijft wel het feit dat BF een leuk spel is. Ik heb me gisteren heerlijk vermaakt door in Kursk als engineer steeds maar weer van die op afstand ontplofbare bommen bij het hek van de basis van de tegenstander te leggen. Het er heen sluipen is al leuk, nog leuker is het als een nietsvermoedende tank richting battlefield gaat om in een klap opgeblazen worden! Ook als A-T'er kun je lol beleven door vlakbij het basiskamp van de tegenstander tussen de bosjes te gaan liggen. Zodra de tanks nietsvermoedend voorbij tuffen schiet je een bom in hun achterste. Dikke pret. Spullen repareren als engineer (en mensen verplegen als medic) heb ik nauwelijks gedaan. Niemand die er om verzoekt, in ieder geval. Zoals ik al zei: niet echt teamplay. Die medic is vooralsnog een redelijk nutteloos figuur.
Er is toch een GoT-clan? Ik zal de FAQ eens ff checken. Want ik neem aan dat er met jullie hier wél teamplay valt te spelen...? Dat is nog steeds mijn hoop en wens: da's toch ook een van de redenen dat ik BF heb gekocht...
Wat ik nog steeds niet helemaal vat (en volgens mij nog meer mensen niet want ik hoor er zelden requests voor...) is het indirecte schieten. Als scout moet je de verrekijker activeren en dan... klikken..? Gewoon met links (fire)? Dan gebeurt er bij mij niets. En als ik eerst met rechts klik, kijk ik door de verrekijker. Moet ik dan met rechts klikken om een 'image' te maken...? Volgens de manual moet er een icon verschijnen op de map, maar ik zie niets. Er verschijnt wel een melding dat ik om artillery verzocht heb of zo, dus er gebeurt wel iets, maar niet wat ik verwacht... Maakt het nou uit of je nu wel of niet eerst rechtsklikt met de verrekijker? En als je de beschikking hebt over artillery, dan moet je rechtsklikken om die image te zien...?
Sowieso vind ik het knap knudde dat je voor info over de wapens en voertuigen verwezen wordt naar de site... Heel goedkoop, hoor.
En wat me dus toch ook tegenvalt (waar ik al bang voor was): de meeste mensen spelen voor zichzelf. Als je request om a pickup scheuren ze doodleuk gewoon vlak voor je neus weg. Of ze rijden je zelfs compleet ondersteboven, zodat je health geminimaliseerd wordt!!! Ik heb het afgelopen weekend (ik heb BF vrijdag gekocht) echt nog maar een paar keer meegemaakt dat iemand (bewust) stopte en me in liet stappen. Ik heb vooralsnog niet het idee dat het een teamgame is, waar ik wel op hoopte...
Maar...
...blijft wel het feit dat BF een leuk spel is. Ik heb me gisteren heerlijk vermaakt door in Kursk als engineer steeds maar weer van die op afstand ontplofbare bommen bij het hek van de basis van de tegenstander te leggen. Het er heen sluipen is al leuk, nog leuker is het als een nietsvermoedende tank richting battlefield gaat om in een klap opgeblazen worden! Ook als A-T'er kun je lol beleven door vlakbij het basiskamp van de tegenstander tussen de bosjes te gaan liggen. Zodra de tanks nietsvermoedend voorbij tuffen schiet je een bom in hun achterste. Dikke pret. Spullen repareren als engineer (en mensen verplegen als medic) heb ik nauwelijks gedaan. Niemand die er om verzoekt, in ieder geval. Zoals ik al zei: niet echt teamplay. Die medic is vooralsnog een redelijk nutteloos figuur.
Er is toch een GoT-clan? Ik zal de FAQ eens ff checken. Want ik neem aan dat er met jullie hier wél teamplay valt te spelen...? Dat is nog steeds mijn hoop en wens: da's toch ook een van de redenen dat ik BF heb gekocht...
Met de verrenkijker eerst inzoomen op doelwit, dan "vuren". Dan kan iemand die beschikt over artillerie of over de schutspositie van een destroyer dat zicht van jou gebruiken en dus bijv. een voertuig afschieten. De meeste lui reageren hier niet op, dus het is beter als je met een vriend afspreekt dat er een scout gaat op een server en de andere in een artilleriestuk. Want ik kan je wel vertellen dat als ik het anders doe er NIEMAND op reageert......
Wat ook ronduit slecht is... is de manual van BF. Als newbie kom je er niet ver mee: de meest interessante info heb ik van 't internet moeten halen! Zo staat er (of ik moet blind zijn) nergens dat je in een voertuig van plaats kunt verwisselen me de cijfertoetsen. Of dat je de klep alleen open krijgt vanaf de plek van de bestuurder. Dat soort toch wel belangrijke info...
[/quote]
In voertuigen is het ook zo dat je met de cijfers van positie kan veranderen.
Klep?? je bedoeld zeker een bom gooien? Dat kan idd alleen vanaf de piloot.
Bij de mensen die in een artilerie voertuig zitten komt er een duidelijk teken op de kaart waar de artilerie vereist is. En hun kunnen dan via een "bird eye" het doel bekogelen.
[/quote]
In voertuigen is het ook zo dat je met de cijfers van positie kan veranderen.
Klep?? je bedoeld zeker een bom gooien? Dat kan idd alleen vanaf de piloot.
Eerst rechts, dan links op target.Wat ik nog steeds niet helemaal vat (en volgens mij nog meer mensen niet want ik hoor er zelden requests voor...) is het indirecte schieten. Als scout moet je de verrekijker activeren en dan... klikken..? Gewoon met links (fire)? Dan gebeurt er bij mij niets. En als ik eerst met rechts klik, kijk ik door de verrekijker. Moet ik dan met rechts klikken om een 'image' te maken...? Volgens de manual moet er een icon verschijnen op de map, maar ik zie niets. Er verschijnt wel een melding dat ik om artillery verzocht heb of zo, dus er gebeurt wel iets, maar niet wat ik verwacht... Maakt het nou uit of je nu wel of niet eerst rechtsklikt met de verrekijker? En als je de beschikking hebt over artillery, dan moet je rechtsklikken om die image te zien...?
Bij de mensen die in een artilerie voertuig zitten komt er een duidelijk teken op de kaart waar de artilerie vereist is. En hun kunnen dan via een "bird eye" het doel bekogelen.
Meestal is 1 keer roepen om een pick-up niet voldoende. Het is vaak gewoon 10 keer roepen om een pickup als er iemand voor je neus weg rijdt.Sowieso vind ik het knap knudde dat je voor info over de wapens en voertuigen verwezen wordt naar de site... Heel goedkoop, hoor.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Juist, ja...
Spelen de GoT'ers wel vaak samen...? Ik heb net ff gekeken op het Army of Got forum (de site kan ik niet vinden! De link inde faq werkt niet!). Er wordt daar schijnbaar gewerkt met mIRC. Heb ik zelf niet. Is het handig om dat te installeren? Gebruiken jullie dat vaak om te kijken wie waar is en speelt? Of is dat alleen voor de echte clan-leden...?
Clan-lid zal ik jammergenoeg niet gauw kunnen worden: ik zag dat er dan oorlogen afgesproken worden op bepaalde tijden en zo die mij niet uitkomen...
Ik wil gewoon als het uitkomt BF spelen en dan het liefst een beetje met dezelfde mensen, zodat je elkaar leer kennen (online dan...) en meer kunt samenwerken. Ik computer hier en daar tussendoor maar over het algemeen ook 's avonds tussen 9 en 10 uur. Ongeveer. Heeft het dan nut om mIRC te installeren en in te loggen op #armyofgot? Of is dat niet gewenst...?
Spelen de GoT'ers wel vaak samen...? Ik heb net ff gekeken op het Army of Got forum (de site kan ik niet vinden! De link inde faq werkt niet!). Er wordt daar schijnbaar gewerkt met mIRC. Heb ik zelf niet. Is het handig om dat te installeren? Gebruiken jullie dat vaak om te kijken wie waar is en speelt? Of is dat alleen voor de echte clan-leden...?
Clan-lid zal ik jammergenoeg niet gauw kunnen worden: ik zag dat er dan oorlogen afgesproken worden op bepaalde tijden en zo die mij niet uitkomen...
Ik wil gewoon als het uitkomt BF spelen en dan het liefst een beetje met dezelfde mensen, zodat je elkaar leer kennen (online dan...) en meer kunt samenwerken. Ik computer hier en daar tussendoor maar over het algemeen ook 's avonds tussen 9 en 10 uur. Ongeveer. Heeft het dan nut om mIRC te installeren en in te loggen op #armyofgot? Of is dat niet gewenst...?
De faq moet nog es updated wordenAnoniem: 16235 schreef op 31 March 2003 @ 10:08:
Juist, ja...

Anyway:
Site: www.armyofgot.nl
Forum: www.armyofgot.nl/forum/
irc: irc://irc.tweakers.net/armyofgot (iedereen mag er natuurlijk vrij komen, waarom niet
Nog handig als je wilt joinen: http://www.armyofgot.nl/forum/viewforum.php?f=25
Bedankt voor de links. En over dat joinen: ik denk niet dat ik tijd genoeg heb om een volwaardig (nuttig) clanlid te worden. Daarvoor kan ik jammergenoeg geen tijd vrij maken.
Maar eh... jullie spelen toch ook wel eens voor de lol? Doen jullie dat dan ook op de eigen betaalde server? Of zijn er openbare servers (of servers waarvan iemand mij het wachtwoord wil vertellen) waar de GoT'ers voor de leut bij elkaar komen?
Maar eh... jullie spelen toch ook wel eens voor de lol? Doen jullie dat dan ook op de eigen betaalde server? Of zijn er openbare servers (of servers waarvan iemand mij het wachtwoord wil vertellen) waar de GoT'ers voor de leut bij elkaar komen?
In zo'n situatie kun je beter mijnen leggen (i.p.v. de expacks die jij gebruikte), dan hoef je er namelijk niet bij te gaan wachtenAnoniem: 16235 schreef op 31 March 2003 @ 09:26:
Ik heb me gisteren heerlijk vermaakt door in Kursk als engineer steeds maar weer van die op afstand ontplofbare bommen bij het hek van de basis van de tegenstander te leggen.

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, al was het alleen maar omdat je natuurlijk ook jezelf kunt genezen...ik ben dus zelden assault moet ik zeggen.Die medic is vooralsnog een redelijk nutteloos figuur.
Die medic gun vind ik trouwens best wel een aardig wapen.
Anoniem: 57975
Als niet lid bent kan je gewoon in ons irc channel komen zitten waar we dan regelmatig een public server pakken met een aantal mensen, kan je gewoon meegaanAnoniem: 16235 schreef op 31 March 2003 @ 10:54:
Bedankt voor de links. En over dat joinen: ik denk niet dat ik tijd genoeg heb om een volwaardig (nuttig) clanlid te worden. Daarvoor kan ik jammergenoeg geen tijd vrij maken.
Denk alleen dat de mods op dit forum liever zien dat je dit soort zaken op ons forum bespreekt, dus zet daar aub discussie en vragen voort, maar kom gewoon langs op irc, praat nog makkelijker
Maar ik vind het juist LEUK om er op te wachten en het met de hand te doen en het te ZIEN gebeuren!Anton_NL schreef op 31 March 2003 @ 11:30:
[...]
In zo'n situatie kun je beter mijnen leggen (i.p.v. de expacks die jij gebruikte), dan hoef je er namelijk niet bij te gaan wachten
Ik vind dat wapen niet zo denderend, dus daar houd het mee op. En met mijn opmerking dat 'ie nutteloos is: dat bedoelde ik in de zin van: nutteloos omdat niemand er om vraagt en gewoon zijn eigen gang gaat! Als ik op een server kom waar echt teamplay is, zou ik zeer zeker ook wel medic spelen![...]
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, al was het alleen maar omdat je natuurlijk ook jezelf kunt genezen...ik ben dus zelden assault moet ik zeggen.
Die medic gun vind ik trouwens best wel een aardig wapen.
Okay, is goed. Ik heb me al geregistreerd maar moest ff wachten op het bevestigende mailtje (is nu binnen, zie ik nu). Vandaar dat ik het hier nog maar ff waagde te vragen...Anoniem: 57975 schreef op 31 March 2003 @ 11:56:
[...]
Als niet lid bent kan je gewoon in ons irc channel komen zitten waar we dan regelmatig een public server pakken met een aantal mensen, kan je gewoon meegaan![]()
Denk alleen dat de mods op dit forum liever zien dat je dit soort zaken op ons forum bespreekt, dus zet daar aub discussie en vragen voort, maar kom gewoon langs op irc, praat nog makkelijker
Edit: hm, ik lees dat ik nog moet wachten op een bevestigend mailtje van de administrator... Nou ja, geduld is een schone zaak...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 31-03-2003 13:03 ]
Ben nu bezig met het editen van een DC 0.3 map: Battle_of_73_Easting ofzo .. daar zitten nu alleen maar tanks in (en een hoop ook zeg, tering) maar nu heb ik met de RFA extractor en de MakeRFA het zo ge-edit dat er (als het goed is) voor beide teams 2 aanvals choppers staan, en voor beide teams een Blackhawk (om arty targets te painten) maargoed dat MakeRFA duurt zo verdomt lang
zal wel een minuut of 20 - 30 zijn eer hij klaar is ... dus ik zit (on)geduldig te wachten tot hij eindelijk klaar is met inpakken en dan kan ik ff testen, zal ook wel wat screens neerzetten dan
Ten eerste: volgens mij was het zo dat battle of 73 easting eerst gemaakt was door iemand die niet uit het DC team kwam en later hebben ze overlegd om hem officieel uit te geven voor dc .3 of nu ook al voor .2(5) maar wat ik ermee wil zeggen: het is al een custom map en een custom map maken is verdomd veel werk en het is niet leuk als iemand anders met jouw werk ervandoor gaat om zo de credits op te eisen, dus ik zou er nog ff over nadenkenAnoniem: 6227 schreef op 31 March 2003 @ 13:17:
Ben nu bezig met het editen van een DC 0.3 map: Battle_of_73_Easting ofzo .. daar zitten nu alleen maar tanks in (en een hoop ook zeg, tering) maar nu heb ik met de RFA extractor en de MakeRFA het zo ge-edit dat er (als het goed is) voor beide teams 2 aanvals choppers staan, en voor beide teams een Blackhawk (om arty targets te painten) maargoed dat MakeRFA duurt zo verdomt langzal wel een minuut of 20 - 30 zijn eer hij klaar is ... dus ik zit (on)geduldig te wachten tot hij eindelijk klaar is met inpakken en dan kan ik ff testen, zal ook wel wat screens neerzetten dan
Ten tweede: onmogelijke dat MakeRFA er zo lang over doet (hooguit een paar sec.) ik denk dat je dan de compressie aan hebt staan: zal je nooit lukken een goede map te krijgen met compressie aan, dus zet het uit
//edit: overigens vind de community het algemeen een slechte zaak dat al bestaande maps een beetje veranderd worden om zo credits op te eisen (heb ik iig het idee, die maps van moonquake bijv. in het aller begin werden toen nog wel positief ontvangen maar later begon men er een afkeer van te krijgen omdat het niks vernieuwend is/was).
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 31-03-2003 13:48 ]
Anoniem: 58392
The_UnforgivenII@hotmail.comAnoniem: 60654 schreef op 30 maart 2003 @ 23:46:
Zit geloof ik 1 DC map in. Kheb alleen nog maar ff met de 'alternatieve' 0,3 gespeeld op Bocage en Wake. Is in multiplayer goed te doen. Die personal morter dingen zijn ook wel erg goed.
ohw, ik ben ook niet van plan met iemand zn credits aan de haal te gaan hoor ... dit is gewoon puur een LAN mapje, om het wat interessanter te makenAnoniem: 26235 schreef op 31 March 2003 @ 13:43:
[...]
Ten eerste: volgens mij was het zo dat battle of 73 easting eerst gemaakt was door iemand die niet uit het DC team kwam en later hebben ze overlegd om hem officieel uit te geven voor dc .3 of nu ook al voor .2(5) maar wat ik ermee wil zeggen: het is al een custom map en een custom map maken is verdomd veel werk en het is niet leuk als iemand anders met jouw werk ervandoor gaat om zo de credits op te eisen, dus ik zou er nog ff over nadenken
Ten tweede: onmogelijke dat MakeRFA er zo lang over doet (hooguit een paar sec.) ik denk dat je dan de compressie aan hebt staan: zal je nooit lukken een goede map te krijgen met compressie aan, dus zet het uitDe map zelf lijkt harstikke groot maar als je hem rarred of zipped (om downloadbaar te maken) wordt ie ongeveer 2x kleiner
//edit: overigens vind de community het algemeen een slechte zaak dat al bestaande maps een beetje veranderd worden om zo credits op te eisen (heb ik iig het idee, die maps van moonquake bijv. in het aller begin werden toen nog wel positief ontvangen maar later begon men er een afkeer van te krijgen omdat het niks vernieuwend is/was).
Het enige wat ik verander zijn de spawns, wat er verder voor credits etc in zitten laat ik gewoon staan
mooi dat compressie uit kan blijven .. dat scheelt me uren werk
maareh .. op de een of andere manier start het spel niet meer op als ik mijn map toe voeg aan de folder met maps....
nog maar es wat tutorials zoeken hierover dan
Aha, zo bedoel je.Anoniem: 16235 schreef op 31 maart 2003 @ 12:58:
met mijn opmerking dat 'ie nutteloos is: dat bedoelde ik in de zin van: nutteloos omdat niemand er om vraagt en gewoon zijn eigen gang gaat! Als ik op een server kom waar echt teamplay is, zou ik zeer zeker ook wel medic spelen!
Ik vind trouwens dat er een soort beloningssystem moet komen voor medics die anderen genezen, er is al 's vaker over gepraat hier.
Hetzelfde geldt voor engineers die voertuigen repareren.
Hopelijk komt dat in versie 1.4
DC team heeft gezegt dat het [v]voor[/b] april uitkomt dus dan zou het vandaag moeten zijn...
volg de dc forums en sommige developers zeggen dat het heeeel binnenkort komt...
Laten we het hopen van wel..
Laten we zekersteweten hopen
Ik speel vaak als engineer simpelweg omdat dat handig is als je zelf een tank hebt "gekaapt"Anton_NL schreef op 31 maart 2003 @ 14:43:
[...]
Aha, zo bedoel je.
Ik vind trouwens dat er een soort beloningssystem moet komen voor medics die anderen genezen, er is al 's vaker over gepraat hier.
Hetzelfde geldt voor engineers die voertuigen repareren.
Hopelijk komt dat in versie 1.4
Raku
Anoniem: 39251
Er was toch zo'n pack met historisch accurate skins? Waar kan ik die downloaden?
edit: laat maar, heb hem al, maar mijn fps word er wel stukken lager van... heb hem eraf gegooid maar volgens mij zijn die textures er nog steeds... moet ik re-installen om de standaard textures weer te krijgen?
edit: laat maar, heb hem al, maar mijn fps word er wel stukken lager van... heb hem eraf gegooid maar volgens mij zijn die textures er nog steeds... moet ik re-installen om de standaard textures weer te krijgen?
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 39251 op 31-03-2003 21:16 ]
gewoon alle MC1942_* mappen uit je BF1942/mods/ map verwijderen en je init.con terugzetten
volgens mij halen ze het niet meer om DC 0.3 uit te brengen voor april o_0
Ik denk het ook niet...MaxOW schreef op 31 March 2003 @ 23:44:
volgens mij halen ze het niet meer om DC 0.3 uit te brengen voor april o_0
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
sjah ... en als ze het zo blijven uitstellen is iedereen strax enorm teleurgesteld ...._VooDooMen_ schreef op 31 maart 2003 @ 23:56:
[...]
Ik denk het ook niet...Messchien morgen... ik word gek van het wachten....
maargoed, we zullen zien ...
altijd makkelijk voor je medetweakers om dan alsnog even te vertellen waar je hem gevonden hebt....Anoniem: 39251 schreef op 31 maart 2003 @ 20:26:
Er was toch zo'n pack met historisch accurate skins? Waar kan ik die downloaden?
[ Voor 20% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 01-04-2003 00:09 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Hoofdpagina van Merciless Creations Historic Add-on kun je hier vinden. Met o.a. info hoe je je init.con file moet aanpassen zodat de MC Add-on gebruikt wordt.Maestro.mosjuh schreef op 01 April 2003 @ 00:08:
altijd makkelijk voor je medetweakers om dan alsnog even te vertellen waar je hem gevonden hebt....
De downloadpagina voor de Add-on en afzonderlijke texture packs kun je hier vinden. Ze hebben volgens mij vergeten de link voor de nieuwste Midway pack aan te passen. Daar staat nog "coming soon", maar op bf1942files.com kun je hem wel vinden, bij de overige MC Historic Add-on files.
Die Midway pack is overigens erg mooi geworden! Startbanen voor de vliegtuigen op het eiland zijn van asfalt/beton. En de vliegtuigen hebben ook de historische skins wat er echt mooier uitziet! Verder uiteraard de historisch accurate vlaggen
[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 01-04-2003 11:08 . Reden: toevoeging ]
Tijdens een online game gisteravond met wat mede-GoT'ers werd al snel duidelijk dat ik nog veel te leren heb... Hun hadden zo ongeveer 10 kills en 2 levens verloren en ik omgekeerd...
Ik vroeg me af: spelen jullie meestal eenzelfde soort soldaat of gewoon maar wat je leuk vindt? Je moet natuurlijk ook leten op de map en zo, maar ik vraag me toch af of het slim is je te specialiseren. Of moet je gewoon veel spelen en komt het dan wel goed...?
Als ik engineer ben denk ik: had ik maar anti-tank gekozen. En als dan dus anti-tank ben denk ik: was ik maar scout geworden. Het lijkt vaak (niet altijd hoor) of ik steeds de verkeerde kies voor een bepaald moment...
Ik merk wel dat ik meer kills scoor op maps als Kursk en ergens in Afrika (naam ff kwijt) waar ik stiekem als a-t (of engineer) tanks kan opblazen. Dus misschien ligt daar mijn talent...?
Ik vroeg me af: spelen jullie meestal eenzelfde soort soldaat of gewoon maar wat je leuk vindt? Je moet natuurlijk ook leten op de map en zo, maar ik vraag me toch af of het slim is je te specialiseren. Of moet je gewoon veel spelen en komt het dan wel goed...?
Als ik engineer ben denk ik: had ik maar anti-tank gekozen. En als dan dus anti-tank ben denk ik: was ik maar scout geworden. Het lijkt vaak (niet altijd hoor) of ik steeds de verkeerde kies voor een bepaald moment...
Ik merk wel dat ik meer kills scoor op maps als Kursk en ergens in Afrika (naam ff kwijt) waar ik stiekem als a-t (of engineer) tanks kan opblazen. Dus misschien ligt daar mijn talent...?
ten eerste; dat bijna iedereen boven jou stond was natuurlijk niet vreemd. als je 'al' 4 dagen battlefield speelt heeft _iedereen_ een voorsprong op jou kwa ervaring. je moet gewoon eerst een beetje oefenen, kijken hoe alles werkt enzo.Anoniem: 16235 schreef op 01 April 2003 @ 11:29:
Tijdens een online game gisteravond met wat mede-GoT'ers werd al snel duidelijk dat ik nog veel te leren heb... Hun hadden zo ongeveer 10 kills en 2 levens verloren en ik omgekeerd...
de meesten van ons spelen BF al vanaf het moment dat de demo beschikbaar was. NIEMAND had toen nog skillz, dus toen viel je als newb niet op.
Je moet je er dus niets van aantrekken dat anderen beter zijn. als je over 2 maand nog zo slecht bent dan kan je je afvragen wat je verkeerd doet.
de enige tip die ik heb die je kan helpen met skillz is gewoon zelf even een spel opstarten en bijvoorbeeld leren hoe je moet vliegen, hoe tanks reageren en jeeps bijvoorbeeld. dit kan makkelijker als je even alleen bent.
kijk hoe de kogels van tanks vliegen en hoe je bommen moet gooien (doe een coop met heeel weinig cpu tijd voor de bots, zijn ze mooie sitting ducks die stiekum toch bewegen).
offtopic:
ik was dus 1 v.d. GoTTers die gisteren met jou meerende
ik was dus 1 v.d. GoTTers die gisteren met jou meerende
de beste tactiek die je kan hebben is om gewoon raak te schieten.
en wat 'wij' spelen; dat is in mijn geval erg flexibel. vaak ben ik medic (als ik vlaggen wil veroveren zonder voertuig). das makkelijk om mezelf te healen.
als ik net dood ben geschoten door een tank, en ik zie er meer v.d. tegenstander rijden, dan spawn ik natuurlijk als at'er.
als ik zelf een tank ga rijden word ik engeneer.
wil ik gaan vliegen, dan doe ik dat als engeneer; word je bijna aan pulp geschoten, land je op een rustig plekje, repair, en weer verder.
voor het laatste is natuurlijk wel vereist dat je met een vliegtuig ook kan landen. dus moet je dat ook weer oefenen.
maar meestal speel ik dus erg flexibel. gewoon wat er op dat moment nodig is.

Wanneer komt DC 0.3 nou uit
Na veel gepriegel ben ik eruit gekomen !
Ik kan landen met de blackhawk, je moet je sprite precies op de horizon richteh en dan geef je wat gas terug !!
Ik kan landen met de blackhawk, je moet je sprite precies op de horizon richteh en dan geef je wat gas terug !!
The Desert Combat .3 Alpha will be released on the 5th day of April at 0900-Hours EST to the public.valentinorossi schreef op 01 april 2003 @ 12:48:
[afbeelding]
Wanneer komt DC 0.3 nou uitVaag, dat ze geen datum kunnen geven.
Lijkt me toch duidelijk...? Quotte komt van http://www.planetbattlefield.com/ Of hebben julle het over iets anders...?
Edit: hier maar ff de complete quote:
P.S. Niet boos op mij worden als dit een flauwe 1 april grap blijkt te zijn van planetbattlefield...Well boys & girls... This is the news all of you have been demanding with fists raised to the sky for. I'm pleased to say it's now time to relax and take a deep breathe. The release date has finally been etched in stoned by Frank and the DC Mod Team. I 'm honored to be the first to announce the official release date for the Team. The Desert Combat .3 Alpha will be released on the 5th day of April at 0900-Hours EST to the public. That's right, your eyes are working just fine soldier. It's coming out this Saturday!! Let's all rejoice and give praise! Yup, Frank just gave me the go ahead to make it official and to spread the good word to all you fans and other websites. This announcement should finally put an end to all those rumors floating around about the release date. You people are worse then a fat lady waiting for the next alpha version of Double-Chocolate Chip Ice Cream!! Trust me, you are!! (so am I, shhhhh!)
To make the wait a little bit less painful (if that is possible). We are going to feature exclusive screenshots in our PotD for each day in the countdown. These never before seen images will be provided by Frank himself and will show what all this waiting is for. Let the countdown begin soldiers!
*Let me just say that I have been playing DC .3 every night for the past week with all the great people involved (thanks guys). And all I have to say is this is going to blow you away! It truly does transform Battlefield 1942 into modern day warfare. My suggestion is to clear your calendar for the next few months and cancel any dates you might have this Saturday night! Yes, its that good! You are Dismissed
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 01-04-2003 14:18 ]
heb jij dc al geprobeert eigenlijk?Anoniem: 16235 schreef op 01 April 2003 @ 14:11:
een verhaaltje
of heb je je alleen nog maar op BF gestort?
alleen nog maar bf (sinds vrijdag, dus wat dacht je anders...?
ik heb de helft van de maps nog geeneens gezien!)
is dc top? blijkbaar wel... wordt het niet een totaal ander spel? sneller en zo? meer op afstand, dat soort werk?
is dc top? blijkbaar wel... wordt het niet een totaal ander spel? sneller en zo? meer op afstand, dat soort werk?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 01-04-2003 14:24 ]
Ik vind persoonlijk dat DC mooier, beter en leuker is. De ouderwetse warfare uit ww2 begon een beetje te vervelen en dus ik heb me maar op DC gestort. In 0.2 zijn er nog geen 'dc maps'. Er worden gewoon mappen gebruikt van BF. DC speelt zich in moderne warfare in Irak en er zijn veel betere en leukere voertuigen en vliegtuigen/choppers. 0.3 wordt beter met andere wapens, voertuigen, nieuwe helicopters en vliegtuigen en speciale gemaakte DC maps. 0.3 zal 5 April uitkomen volgens het DC team maar dat kan ook als een 1 april grap gaan. Alleen de balance is soms uneven omdat A10 te sterk zou zijn voor tanks en grondtroepen en in de DC community wordt er nog teveel gecampt voor alleen maar helicopters en vliegtuigen...Anoniem: 16235 schreef op 01 april 2003 @ 14:22:
alleen nog maar bf (sinds vrijdag, dus wat dacht je anders...?ik heb de helft van de maps nog geeneens gezien!)
Anoniem: 39251
Dat vliegende spawnpoint word cool
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 39251 op 01-04-2003 19:53 . Reden: typo ]
lijkt me idd erg leuk
All seeing eye MY ASS
Elke keer als ik een game opstart voor Desert Combat flikkert ie me eruit!
Heb:
BF1942 1.31
DC 0.25
RtR incl. DC update voor RtR
No comprendo!!
Heb:
BF1942 1.31
DC 0.25
No comprendo!!
wijze woorden
Waar kan ik DC.03 downloaden?
Officieel is 'ie zaterdag pas uit!
Hidde schreef op 01 April 2003 @ 21:30:
Waar kan ik DC.03 downloaden?

(om toch nog wat nuttigs erbij toe te voegen, met hoeveel mensen spelen jullie wars, GoT ?)
[ Voor 26% gewijzigd door MuSeLive op 01-04-2003 21:35 ]
ligt meestal aan de andere partij hoeveel mensen hun kunnen regelen. bij ons komt er bij iemand soms ook iets tussen maar ja.MuSeLive schreef op 01 April 2003 @ 21:34:
[...]
(om toch nog wat nuttigs erbij toe te voegen, met hoeveel mensen spelen jullie wars, GoT ?)
meestal 8vs8 10vs10 of 12vs12
[This space is for rent]

The DesertCombat team is pleased to announce the third major public alpha of DesertCombat will be available April 5th. If you are a fileplanet subscriber, a pre-release of .3 will be available on April 2nd. Make sure you visit FilePlanet for more details. Since the first and second test was so successful, we were able to get valuable feedback and bug reports to make this mod even better, Thank you so much for the support, feedback and donations.
Public Alpha 0.3 features a slew of bug fixes and additions aimed at creating one of the best war game experiences on the PC. In this stage of development each is roughly balanced with some minor advantages to each, making gameplay much more fun and exciting.
.3 Public Release Weapons and Vehicles
** This is not the complete or final list, this is only what is available for the public alpha and more will follow in the next alpha release.
US
Land
• M1A1 Heavy Tank
• M2A3 Light Tank
• MLRS Mobile rocket truck
• Humvee with a .50 cal machine gun and Supplies
• Humvee with a Tow launcher
• M163 Vulcan Mobile AntiAircraft
• M-109 Mobile Artillery *
Air
• A-10 Thunderbolt II
• A-10 Thunderbolt II Bomber *
• F-16
• AH-64 Attack Helicopter
• UH-60 Blackhawk Transport Helicopter *
• AV8b Harrier *
• AC-130 Gunship *
Hand Weapons
• M16A2 Assault Rifle
• New MP5 sub machine gun *
• M9 handgun
• SMAW rocket launcher
• M249 Machine Gun
• M25 Sniper Rifle
• C4
• M15 LandMine *
• Deployable SandBags *
• Deployable Mortar *
IRAQ
Land
• T-72 Heavy Tank
• Shilka Mobile Antiaircraft
• BDRM2 (amphibious)
• BM21 Multiple launch rocket truck
• M-1974 Amphibious Artillery *
• SCUD Launcher *
Air
• Mig29
• SU-25 Ground Attack Plane *
• M124d Hind attack Helicopter *
Hand Weapons
• AK-47
• AK7-SU
• Browning Hipo Handgun
• RPG7
• PKM Heavy Machine gun
• Scorpion sub machine gun
• Tabuk Sniper Rifle
• C4 *
• M15 LandMine *
• Deployable Mortar *
• Suicide Bomber *
• Deployable SandBags *
Misc. weapons
• Maverick Missiles
• AMRAAM missiles
• Hellfire missiles
• Hyrda missiles
• MK83 large Bombs *
• SnakeEye Bombs *
• SCUD Rockets *
• AS-7 Bombs *
* New in DesertCombat .3
.3 Public New Features
DesertCombat now has 6 new classes to choose from,
Sniper
Assault
Heavy Gunner
Anti Armor
Support
Spec Ops
These new classes have a wide range of new abilities, including the ability to create mortars anywhere on the battlefield for any soldier to use or create sandbag walls to hide behind in the middle of a battle.
.3 Public New Maps
DesertComabt .3 comes with a few new maps, One of which is DC’s own DC Battle of 73 Eastings, an intense tank battle map. More maps are coming soon. In the meantime, we have mad over 5 new maps from the exisiting BattleField 1942 maps, These variations are called Day 2 – Day 3. Day 2 means = less airpower, Day 3 = land war only. This allows players who want to play without to much airpower in the air.
Thanks and I hope you enjoy DesertCombat .3, see you on the battlefield.
Frank DeLise
DesertCombat
Founder
Dus een kan 0.3 downloaden morgen op fileplanet (als je member bent) en 5 april kan je het overal downloaden... w00t!
Morgen kunnen we het dus allemaal downen voor de 2e keer
en op hun forums zeiden ze dat (naast het geld dat ze ofcourse krijgen maar dat wordt er ook ofcourse niet bijverteld) dat ze die versie van morgen als een testversie zien en zo hopen dat als er serieuze bugs zijn die nog voor de 5e kunnen verbeteren 
hmm lees ik net hier: http://forums.bf42.com/showthread.php?s=&threadid=21054 dat er toch een dc dev zegt dat het de final betreft die van morgen
hmm lees ik net hier: http://forums.bf42.com/showthread.php?s=&threadid=21054 dat er toch een dc dev zegt dat het de final betreft die van morgen
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 01-04-2003 21:57 ]
huh dat heb ik nog niet gezien ?Anoniem: 60654 schreef op 01 April 2003 @ 21:37:
These new classes have a wide range of new abilities, including the ability to create mortars anywhere on the battlefield for any soldier to use or create sandbag walls to hide behind in the middle of a battle.
Dus een kan 0.3 downloaden morgen op fileplanet (als je member bent) en 5 april kan je het overal downloaden... w00t!
Als je wat voor member ben? zal wel weer voor de premium members zijn.Anoniem: 60654 schreef op 01 April 2003 @ 21:37:
[afbeelding]
Assume there are no rules and it's one big free for all
ik denk dat de preview van morge die leaked beta zal zijn
maarja ik zie morge wel
[This space is for rent]
Anoniem: 58862
Ik baal van die fileplanet policy
Alleen als je betaald mag je eerder en zonder wachten DC .3 downloaden. Slechts $59.95 voor 1 jaar.
Hopen op een mirror dan maar?
Alleen als je betaald mag je eerder en zonder wachten DC .3 downloaden. Slechts $59.95 voor 1 jaar.
Hopen op een mirror dan maar?
Een pre-release, geen preview.
Maar ja, iemand download em en zet dan een mirrir op op dezelfde dag.
Niet dat ik ga zoeken... ik wacht wel netjes.
Net als op Devastation, heheh.
Maar ja, iemand download em en zet dan een mirrir op op dezelfde dag.
Niet dat ik ga zoeken... ik wacht wel netjes.
Net als op Devastation, heheh.
Anoniem: 58862
Wachten? Hoe moet dat als je alleen al kijkt naar de classes!
Sniper
Assault
Heavy Gunner
Anti Armor
Support
Spec Ops
Suggesties iemand? AsE is nl. superhandig.... als het werktZosas schreef op 01 april 2003 @ 20:52:
All seeing eye MY ASS
Heb:
BF1942 1.31
DC 0.25
No comprendo!!
wijze woorden
DC team heeft het iig afgekeken van een andere mod (weet de naam ff niet) maar die mod is nog niet uit maar heeft er alleen pics van geshowed, maar je mag er toch vanuit gaan dat ze daardoor op het idee zijn gekomen.
Nou, je kan em nu downloaden bij Fileplanet, 0.3, maar je hebt een unique Fileplanet member key nodig tijdens het installen.
De installer werkt dan dus maar op 1 PC.
Dus als iemand wat host, moeten ze alle geinstalleerde files zippen en die distribueren. Lekker handig... maar ja, 3 daagjes wchten dan maar.
De installer werkt dan dus maar op 1 PC.
Dus als iemand wat host, moeten ze alle geinstalleerde files zippen en die distribueren. Lekker handig... maar ja, 3 daagjes wchten dan maar.
ff alvast een paar newbie vragen, voor het geval ik zaterdag DC download en installeer: hoe werkt het nou precies...? Kan ik gewoon nog de originele BF maps bliijven spelen? Moet je in BF zelf kiezen dat ik DC wel of niet wil spelen? Start je op met een aparte exe? Maakt 'ie een zooitje van de BF install of is het makkelijk weer te de-installeren? Weet ASE (ideaal proggie!) dan vanzelf wat 'ie moet opstarten? En dat soort domme vragen... Ach, het zal vanzelf wel duidelijk worden, maar ik ben gewoon benieuwd.
Ja, je mag kiezen wat je wilt spelen via een ingame menu.
DC overwrite niets, het zet alleen maar files erbij.
En ASE weet inderdaad wat hij moet opstarten. ASE ziet automatisch welke mods er onder BF1942 staan.
Alleen moet ASE wel geupdate worden om te weten waar hij naar moet zoeken... maar dat gaat wederom geheel automatisch elke keer dat je ASE opstart (geweldig programma *snif*).
En ASE weet inderdaad wat hij moet opstarten. ASE ziet automatisch welke mods er onder BF1942 staan.
Alleen moet ASE wel geupdate worden om te weten waar hij naar moet zoeken... maar dat gaat wederom geheel automatisch elke keer dat je ASE opstart (geweldig programma *snif*).
Dank je.HuggyB schreef op 02 April 2003 @ 10:21:
En ik vraag me af waarom alle onlinegames nog steeds met die Gamespy-crap worden geleverd?!?!? ASE RULEZ!!!
Bij mij deed ie het niet automatisch en moest ik het handmatig invoeren bij de opdrachtregel van bf1942. Als ik dus weer bf1942 original wil spelen moet ik dat command weer ff verwijderen.HuggyB schreef op 02 april 2003 @ 10:21:
Dit moest ik erbij zetten zodat ik er niet meer uitgemikt werd:
+game Desert_Combat
dus:
"C:\games\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.EXE" +game Desert_Combat
Ik zou 't toch effe checken als ik jou was
De scud valt me iig vies tegen, gewoon een kleine explosie wat ik dus al gedacht had omdat ze daar geen pics van hebben gepost...
http://forums.bf42.com/showthread.php?s=&threadid=21261 *hint*
http://forums.bf42.com/showthread.php?s=&threadid=21261 *hint*
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 02-04-2003 13:10 ]
Uhm, zou het niet makkelijker zijn om een kopie van die shortcut te maken, en de ene "BF1942 gewoon" en de ander "BF1942 DC" of iets dergelijks te noemen, en dan in de "BF1942 DC" shortcut wel die +game Desert_Combat toevoeging te hebben en in de andere niet? Beetje DUH he!spokje schreef op 02 april 2003 @ 12:56:
Bij mij deed ie het niet automatisch en moest ik het handmatig invoeren bij de opdrachtregel van bf1942. Als ik dus weer bf1942 original wil spelen moet ik dat command weer ff verwijderen.
Dit moest ik erbij zetten zodat ik er niet meer uitgemikt werd:
+game Desert_Combat
dus:
"C:\games\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.EXE" +game Desert_Combat
Ik zou 't toch effe checken als ik jou was
Woei, iemand heeft al de DC 0.3 uitgepakt en opnieuw geRARed gehost:
http://digitalfelons.smokedup.us/dc/DesertCombat.rar
Go go go!
http://digitalfelons.smokedup.us/dc/DesertCombat.rar
Go go go!
Dit topic is gesloten.