PoweRoy schreef op 04 april 2003 @ 10:06:
als je schiet dan gaat die view de kogel volgen. als hij neerkomt gaat de camera weer naar de spot dat getargeted is. zo kun je dus zijn waar je mis schiet en kan je zo corrizeren

??? Dat gebeurt bij mij niet! Ik zie gewoon in die binocularview de kogel wegschieten alsof ik direct i.p.v. indirect schiet... Niks geen 'kogelvolgview'. Komt dat misschien omdat ik zelf voor scout speelde en naast de artillery stond...? Vreemd... Ik bedoel: als ik die kogelvolgview had gezien had ik dit natuurlijk niet gevraagd. Ik zal ergens iets fout doen...
Ik begin BF trouwens al onder de knie te krijgen. Gisteren was ik zelfs derde op een server van 32!

Maar ja, je weet natuurlijk niet met wat voor kneuzen je speelt...

Ik had na 3 kwartier 25 kills of zo. Dat zie ik sommige in 10 minuten halen, dus... Maar het gaat al beter als toen ik begon (zou een slecht teken zijn als dat niet zo was...).
Je gaat vanzelf dingen handiger aanpakken (bijvoorbeeld: constant blijven bewegen: op tijd uit een tank springen voordat 'ie ontploft: gebouwen of bunkers binnengaan met je pistool gereed i.p.v. je sniperrifle of at-geschut: als je een pesterige engineer achter je tank hebt hangen ff uitstappen en 'm neerknallen met je pistool i.p.v. proberen weg te rijden (heerlijk is dat!

): je class aanpassen aan de situatie (soms vraagt de situatie om een andere class, ongeacht de map waar je op bent): etc. etc. Het zijn vaak die kleine dingen die je score beter en beter maken.
Al met al ben ik DIK TEVREDEN met mijn aankoop! Afgelopen week heb ik vooral in de weide vlakten van Afrika doorgebracht. Als dat gesluip en gesnipe in Europese steden vond ik maar lastig. Heerlijk raggen met een jeep over de vlakten om daar control point te verdedigen. (Trouwens jammer dat je geen punten krijgt voor het in je eentje veroveren van control points...) Totdat ik gisteravond in Market Garden een heel afwisselende battle heb gehad: het begon als een tank-battle en eindigde als sniper-battle. Heel leuk hoe zo'n gevecht kan veranderen: van verdediger tot aanvaller: heel afwisselend. En als je dan nog aardig wat punten haalt maakt dat het nog leuker!
Ik heb nog steeds niet op alle maps gespeeld (die watermaps trekken me trouwens nog niet echt...), dus voorlopig ben ik nog wel zoet.

Zelfs zonder RTR en DC. Ik heb ook net DTM Race Driver op m'n computer, maar na twee rondjes kon ik het niet meer houden en MOEST ik BF spelen: ik ben dus redelijk verslaafd!

En ik ben blij dat ik voor een online fps heb gekozen (zie mijn oudere topics over m'n zoektocht naar een fps): het is toch echt tig keer zo leuk tegen echte mensen te spelen dan tegen AI! Helemaal als je dingen samen doet, hetgeen meestal beperkt blijft tot samen rijden op weg naar een gevecht. Maar het geeft me zelfs een kick als iemand stopt om me op te pikken: het is dan net of je er echt bent en zo. Heerlijk.
Okay, genoeg gekletst.... Vergeef me m'n enthousiasme...