Battlefield 1942 topic deel IX

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.342 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58862

Wat zit je met een http mirror je tijd te verspillen! In een eerdere post heb ik al aangeeven dat nttp veel degelijker is! alt.binairies.gathering.tweakers

Modbreak:
Doe maar niet, staat vast wel meer spul op dan alleen deze mod.

[ Voor 51% gewijzigd door M@NIC op 03-04-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 23:13
Niks aan die choppers veranderen !!!!
Ze zijn heel goed bestuurbaar mits je geoefend hebt, dus niet meteen zeggen wat een kutdingen, het ligt misschien aan jezelf.
en day 2 rulez !! allemaal in een black hawk en dan aanvallen maar echt heel gaaf !

wat secret weapons betreft, leuk....maar voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58862

OK, maar dat daar meer spul staat is toch geen geheim? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 19-06 10:01
Anoniem: 58862 schreef op 03 April 2003 @ 14:03:
OK, maar dat daar meer spul staat is toch geen geheim? :?

Daar gaat het niet om, het gaar erom dat wij geen illegale zooi hier willen en dus ook geen linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:10

PoweRoy

funky!

M@NIC schreef op 03 april 2003 @ 14:04:

[...]

Daar gaat het niet om, het gaar erom dat wij geen illegale zooi hier willen en dus ook geen linkjes.
staat zelf in de faq :)

maarre over dat secret weapons * PoweRoy lijkt het helemaal nix. ik zie alleen maar zeer foute tanks etc(lijkt wel foute tuning :D) maarja hopelijk komt er een demo oid uit zodat ik ff kan testen.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60375

:( ... ik heb vandaag ff een paar leuke screens ala black hawk down gemaakt .... alleen zijn de .tga's helemaal zwart ? ... iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 60375 schreef op 03 April 2003 @ 14:53:
:( ... ik heb vandaag ff een paar leuke screens ala black hawk down gemaakt .... alleen zijn de .tga's helemaal zwart ? ... iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ?
Moet je ff wachten tot het weer licht wordt/de zon opkomt en anders moet je ff nightvision installeren ofzo (krijg je wel groene beeldjes) :+

Paint shop pro zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm ik open ze met photoshop.... ff kijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In photoshop en paint shop pro zijn ze beide swart ! :s en ut waren nog wel zulke leuke screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Even een domme vraag, in welke map(s) kun je dat grote vliegtuig (die nieuwe) vinden?

Met DC 0.3 leaked dus..

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 39251 op 03-04-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Waarom de leaked versie spelen als de "volledige" 0.3 uit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 39251 schreef op 03 April 2003 @ 16:37:
Even een domme vraag, in welke map(s) kun je dat grote vliegtuig (die nieuwe) vinden?

Met DC 0.3 leaked dus..
El alamein en gazala o.a. En 'dat' grote vliegtuig heet de AC130 :)
M@NIC schreef op 03 April 2003 @ 16:42:
Ik weet niet of dit wel de volledige is eigenlijk (pre-release van fileplanet he) ik zie vandaag bijv. op http://www.planetbattlefield.com een (exclusive) screenshot van een map die ik niet terug kan vinden in de .3M versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M@NIC schreef op 03 April 2003 @ 16:42:
"Ja, die is uit" :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op 03 April 2003 @ 16:49:
[...]

[...]

Ik weet niet of dit wel de volledige is eigenlijk (pre-release van fileplanet he) ik zie vandaag bijv. op http://www.planetbattlefield.com een (exclusive) screenshot van een map die ik niet terug kan vinden in de .3M versie.
Precies .... ik mis die map ... en ook mis ik de B1 Bomber ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Anoniem: 26235 schreef op 03 April 2003 @ 16:49:
[...]

[...]

Hm... waarom zouden ze een deal met Fileplanet sluiten met een .3 die nog niet klaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Maar nogmaals... een paar pagina's terug stonden screens die nu gevorderd zijn tot kruisjes :)
Daarin stond ook een soort tropisch level, met een betegeld straatje die door een afro-dorpje loopt, een paar bruggetjes, zand, en water ala Wake Island... Anybody? welk level is dat en waarom zit ie niet bij 0.3?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

valentinorossi .... der mist inderdaad een groot deel ... zoals ik al eerder genoemd heb ook de B1 -bomber .... en de Colt M4 zou er ook in komen .... geen idee waar die zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
- de hind en de black hawk zijn super ! handig voor verplaatsing en ze sturen ook super.
- de shotgun is kl*te, is alleen handig van heeel dichtbij
- suicide is ook cool (zie je iedereen wegrennen :P)
- die zandzakjes is erg handig, alhoewel het er wel verdacht uit ziet
- de AC130 (toch?) is te zwak, word zo uit de lucht gehaald, maar het eruit jumpen is wel cool.

ik vind 0.3 echt super, veel meer teamwork dan vroeger door middel van die choppers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 60375 schreef op 03 April 2003 @ 17:19:
valentinorossi .... der mist inderdaad een groot deel ... zoals ik al eerder genoemd heb ook de B1 -bomber .... en de Colt M4 zou er ook in komen .... geen idee waar die zijn
b1 zit sowieso niet in de .3 in de leaked version zat ie wel als mesh maar heb nog niet naar gekeken of ie in de .3m versie zit, anyway dat ding is nog niet af. Ik zal vanavond nog wel eens kijken of die mesh erin zit dan maak ik wel een update op een level om hem erin te stoppen :)

//edit: die b1 bomber mesh zit idd nog in de .3m versie maar ik gaat eerst ff eten :) als iemand interesse heeft moet ie even zeggen in welk level hij het wil zien, dont worry: het is ene update kwestie van file kopieren naar de map en weer verwijderen als je weer normaal wilt spelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 03-04-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Anoniem: 26235 schreef op 03 april 2003 @ 17:23:
[...]

b1 zit sowieso niet in de .3 in de leaked version zat ie wel als mesh maar heb nog niet naar gekeken of ie in de .3m versie zit, anyway dat ding is nog niet af. Ik zal vanavond nog wel eens kijken of die mesh erin zit dan maak ik wel een update op een level om hem erin te stoppen :)

//edit: die b1 bomber mesh zit idd nog in de .3m versie maar ik gaat eerst ff eten :) als iemand interesse heeft moet ie even zeggen in welk level hij het wil zien, dont worry: het is ene update kwestie van file kopieren naar de map en weer verwijderen als je weer normaal wilt spelen :)
KAn je niet bijvoorbeeld een mappie als Gazala day huppeldepup doen?
Ik bedoel dat je gewoon een level toevoegt, dan heb je ook geen last ervan online :)

INTERESSE! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 6227 schreef op 03 April 2003 @ 09:33:
[...]

AB-SO-LUUT NIETS MEER DOEN AAN DIE CHOPPERS !!!
Ze vliegen nu gewoon perfect. Als ze dat simpeler gaan maken dan zou ik echt teleur gesteld zijn.
Een beetje realisme kan geen kwaad natuurlijk, en eigelijk zijn ze al te makkelijk om te besturen.
En ik snap trouwes niet wat er nu moeilijk is aan die harrier ?
dat ding is echt zo simpel als 't maar kan ! je houd het gas naar achteren ingedrukt en je gaat verticaal omhoog, als je een goeie hoogte heb laat je achterwaards los en druk je voorwaards in, en je gaat normaal vliegen als ieder ander vliegtuig .... how hard can it be :?

Als je ze echt zo moeilijk vind dan kun je misschien proberen om ff een local game te createn (in je 1tje dus) en daar even wat te oefenen met die dingen, heb ik ook gedaan zora ik de eerste DC versie had, en nu rule ik echt over ieder level als ik in een chopper zit .... (en geen verstopte shilka's tegen kom :P )
Hmmm vaag want zoals ik het ervaarde vloog die Harrier ten opzichte van die F16's nogal laggy (en nee mijn Internet verbinding is snel genoeg). Die choppers zijn dan misschien gewoon zeer moeilijk recht te houden, maar mij lukte het maar zelden om recht op mijn doel af te vliegen. Met zo'n BlackHawk ga je helemaal snel in de spin.....iemand nog tips!? Ik vlieg overigens met een Logitech wingman extreme digital en mijn throttle en rudder zijn respectievelijk W,S,A,D.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Screens!

opening
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84734

special forces in action
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84772

ya talking to me ?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84774

aint she big?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84806

ready to go
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84832

Black Hawk spotted!
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84861

mine
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84876

en nee ik stond er niet in maar dat komt omdat ik aan het klooien was :+
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=84902

EINDE! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68555

Een helicopter sturen is **FD() moeilijk =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

neej hoor
* PoweRoy is een ervaren heli pilot. vraag maar aan py en maestro, hun zijn ook goed :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Mooi als je goed heli kan vliegen, maar ik kan t niet :)
Is er geen Nederlandse heli-guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
PoweRoy schreef op 03 April 2003 @ 18:00:
neej hoor
* PoweRoy is een ervaren heli pilot. vraag maar aan py en maestro, hun zijn ook goed :)
py goed???? :X :X :X

jij kan er idd mee door ;) :P

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Anoniem: 68555 schreef op 03 april 2003 @ 17:56:
Een helicopter sturen is **FD() moeilijk =[
neah, ff oefenen en het lukt goed, het landen lukt me alleen nooit perfect bij de hind ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Ik ben ook wel goed erin. :)
Denk ik. :P
Heb 0.3 nu ook kunnen downloaden, bedankt voor de link jongens!!

Helikopteren is best makkelijk, je moet gewoon het rustig aan doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 21-06 23:51
Hidde schreef op 03 April 2003 @ 18:47:
Ik ben ook wel goed erin. :)
Denk ik. :P
Heb 0.3 nu ook kunnen downloaden, bedankt voor de link jongens!!

Helikopteren is best makkelijk, je moet gewoon het rustig aan doen!!
Ja ik wou even zeggen dat mijn dank ook zeer groot is aan de mensen die voor de links hebben gezorgt _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Ik wilde net BF spelen (standaard, nog geen add-ons geinstalleerd) krijg ik opeens tijdens het laden de melding 'Corrupt data'! Wat is dat nou?!? Kan het zo zijn dat de installatie vanzelf zomaar corrupt is geraakt? Binnen een paar dagen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het helicopter vliegen ook moeilijk, bestuur ook liever een tank of iets anders op het land :P Laat mij maar die kanonnen van de AC-130 en de minigun van de Black Hawk bedienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zonet ff Wake gedaan, maar daar is weinig aan voor DC.. al die kleine mappen zijn ruk.
Anyway, had een leuk actie ookal was m'n score vet erg :X
Ik was piloot in de BH, BH vol.... landen @ vijandelijke airfield, net ff de grond aan raken, iedereen eruit.
Weer terug naar het vliegdek schip, BH weer vol, weer landen maar toen @ vijandelijk dorp, zelfde manier, tot 3x :)
Vind het errug irritant als mensen dat ding gebruiken om aan te vallen |:(
Of nog erger, alleen weg vliegen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lichtoog/b1_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lichtoog/b1_2.jpg

Hier neer te halen 100 kB

Instructies:

Kopiëer Gazala_333.rfa naar: X:\Battlefield DIR\Mods\DesertCombat\Archives\bf1942\levels

en start Gazala vervolgens gewoon op: MP conquest/CTF of gewoon Singleplayer, ik heb de spawntijden van alle vehicles tot een paar sec. gemaakt en de b1 staat op de axis en allies base bij de planes.

Als je Gazala weer normaal wilt hebben verwijder je gewoon Gazala_333.rfa uit je folder, ook als je online wilt spelen met de normale Gazala in desert comabt moet je deze verwijderen!

Verder heb ik er geen day_1 ofzo van gemaakt, dat betekend dat je bijna alle files van een map in die rfa moet stoppen dan krijg ik een file van rond de 2 a 3 MB en zow snelle upload heb ik nou ook niet. Verder betwijfel ik of deze mesh het online doet, hij heeft wel netwerk code daar niet van.

Nog een tipje voor de singleplayer godmode: typ dit in de console: aiCheats.code Tobias.Karlsson (doe het in 1 keer goed anders maakt ie je uit voor cheater :+ ;) maar dat merk je dan wel :P) OF ga naar X:\Battlefield DIR\Mods\bf1942\Settings\AliasedCommands.con (editten met notepad bv.) en zet als command er neer:
code:
1
alias cheat "aiCheats.code Tobias.Karlsson"
dan hoef je in de console alleen nog maar cheat in te vullen :)

have phun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 11:21
Snapt iemand wat van de artillery?

Ik heb het al een tijdje geprobeerd, dan ga ik als support en zet je zo'n mortier op de grond.
Dan roept iemand om artillery, dan klim je in die mortierhouder en dan zie je op je mapje rechtsboven een geel gebied.
Dan druk je rechtermuisknop en zie je (geloof ik) het punt waar die gast z'n mortieren wil hebben, en dan schiet je, en dan gaat het beeld wat schuiven enzo, maar die bommen komen nooit op de goeie plaats terecht! Iemand die mij er wat meer over kan vertellen, hoe het wel moet?

[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 03-04-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

ik zie totaal geen online games op DC0.3 ? Is nog niemand hier mee uitgrust of zo. zijn we weer de eerste:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Heb nu 0.3M, maar als ik 'm in de map mods zet, en via een aangepaste snelkoppeling DC opstart, krijg ik wel de background van DC, maar ik zie bv niet de nieuwe levels :?

Hoe los ik dit op?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
spokje schreef op 03 April 2003 @ 19:58:
Snapt iemand wat van de artillery?

Ik heb het al een tijdje geprobeerd, dan ga ik als support en zet je zo'n mortier op de grond.
Dan roept iemand om artillery, dan klim je in die mortierhouder en dan zie je op je mapje rechtsboven een geel gebied.
Dan druk je rechtermuisknop en zie je (geloof ik) het punt waar die gast z'n mortieren wil hebben, en dan schiet je, en dan gaat het beeld wat schuiven enzo, maar die bommen komen nooit op de goeie plaats terecht! Iemand die mij er wat meer over kan vertellen, hoe het wel moet?
dan zie je een kruisje met op de rond een voertuigje dan moet je zo richten dat hij op het midden richt, de snelheid moet je zelf aanpassen door middel het balkje omhoog of omlaag te doen. (ik zal zo wel ff een screenshot plaatsen, want hier kom je niet wijs uit lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vraagje... Hoe installer je DC als je een schone installatie hebt :? Eerst BF1942, dan RTR en dan DC 0.3 :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

SideSwipe_XP schreef op 03 april 2003 @ 20:06:
Vraagje... Hoe installer je DC als je een schone installatie hebt :? Eerst BF1942, dan RTR en dan DC 0.3 :?
dat maakt nix uit :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SideSwipe_XP schreef op 03 april 2003 @ 20:06:
Je kunt toch hoop ik zelf wel een beetje logisch nadenken? DC is een mod en heeft de Battlefield engine nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Anoniem: 26235 schreef op 03 April 2003 @ 20:08:
[...]

Je kunt toch hoop ik zelf wel een beetje logisch nadenken? DC is een mod en heeft de Battlefield engine nodig.
:z Beetje logisch met de nieuwe maps van RTR ... Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

kun je 0.3 ook spelen zonder andere versies van dc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857 schreef op 03 April 2003 @ 20:17:
kun je 0.3 ook spelen zonder andere versies van dc? :?
ja dit is de full version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007 schreef op 03 April 2003 @ 20:19:
[...]

ja dit is de full version
die van 115 mb dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

correct, alleen kan je nog niet online spelen, volgens mij zijn geen servers online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Anoniem: 65007 schreef op 03 april 2003 @ 20:24:
[...]

correct, alleen kan je nog niet online spelen, volgens mij zijn geen servers online
niet online ??
misschien begrijp ik het verkeerd, maar er zijn genoeg 0.3 servers hoor ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 11:21
Ja, maar er zijn verschillende versies.
Meeste mensen hebben de RAR file van 115 MB idd, maar ik heb een ZIP file van 128 MB :X

Maar werkt net zo goed ;)
Ik hoor alleen het geluid van de black hawk niet, meer mensen daar last van toevallig? Hoor alleen het opstartgeluidje, daarna houd het op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MuSeLive schreef op 03 April 2003 @ 18:21:
[...]

neah, ff oefenen en het lukt goed, het landen lukt me alleen nooit perfect bij de hind ? :?
Vliegen gaat bij mij idd ook al stukken beter! Ben er nu achter dat het samenspel tussen steering en rudder zeer belangrijk is, maar een Hind aan de grond krijgen is bijna niet te doen!!
Thanks for the link en info Lighteye

[ Voor 45% gewijzigd door jagermeister op 03-04-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Laatst online: 17-05 10:11
spokje schreef op 03 April 2003 @ 20:25:
Meeste mensen hebben de RAR file van 115 MB idd, maar ik heb een ZIP file van 128 MB :X

Ik hoor alleen het geluid van de black hawk niet, meer mensen daar last van toevallig? Hoor alleen het opstartgeluidje, daarna houd het op ;)
same here, maar ik heb wel die rar van 115mb, geluid bij de hind deed et bij mij dacht ik ook niet.. nog ff checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Vliegt die Harrier bij jullie ook zo schokkerig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

gewoon filteren op ''Desert Combat'' ingame, en dan staan er genoeg .3M servers, hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/zandzakken1.jpg
Dat zandzakkengedoe zit er wel in ja! of kom ik weer onder een steen vandaan :?

edit: ik zie het al op pagina 31 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Valentino Rossi op 03-04-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MuSeLive schreef op 03 april 2003 @ 20:25:
[...]

niet online ??
misschien begrijp ik het verkeerd, maar er zijn genoeg 0.3 servers hoor ? :?
snap ik niet via the all seeying eye zie ik maar 1 server: www.battle-fields.com meer nit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
M@NIC schreef op 03 April 2003 @ 20:46:
same here
heb ik al van meerdere mensen gehoord :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

MuSeLive schreef op 03 april 2003 @ 20:54:
[...]

same here
heb ik al van meerdere mensen gehoord :|
Dat heb ik sosm bij het vliegen van de bomber. Beetje buggy dus.. Maar ja tis ook nog maar 0.3 he. Wat ik wel ergelijk vind in on-line play is dat mensen die niet heli kunnen vliegen er toch instappen. En dan nog gek vinden om te crashen. Ik heb het gewoon geleerd in singleplay of een multiplay game voor mij alleen. Tis wel saai , maar dan krijg je het wel snel onder de knie.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ja bij mij ook! Erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

ja, same hier. Dat vleigtuig lagged en valt vies tegen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MuSeLive schreef op 03 April 2003 @ 20:05:
[...]

dan zie je een kruisje met op de rond een voertuigje dan moet je zo richten dat hij op het midden richt, de snelheid moet je zelf aanpassen door middel het balkje omhoog of omlaag te doen. (ik zal zo wel ff een screenshot plaatsen, want hier kom je niet wijs uit lijkt me)
Daar wacht ik op :)

Dat "view" gedoe gaat bij mij niet goed want ik heb 4 balkjes, 2 donker gele en 2 lichtgele balkjes, als ik die donkeren op de lichten zet dan moet hij meteen goed richten? soms gaat dat wel op bij mij maar soms richt ie de andere kant op enzo...

zeer vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

lama

[ Voor 91% gewijzigd door Valentino Rossi op 03-04-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was vanavond een ASE update met een filter voor DC 0.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ik krijg iets met Corrupt data.. als ik een server wil joinen (desert combat 0.3)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 03-04-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
spokje schreef op 03 april 2003 @ 20:25:
ik heb een ZIP file van 128 MB :X
Ik hoor de Blackhawk wel degelijk (en hoe :P zoals ik net al zei)
Heb wel de 115 Mb versie (is dat nou 'de goeie' of niet :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ik heb soms ook dat het geluid het niet helemaal doet. Vaag hoor , maja :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 15:48
Anoniem: 60654 schreef op 03 April 2003 @ 21:03:
[...]

Daar wacht ik op :)

Dat "view" gedoe gaat bij mij niet goed want ik heb 4 balkjes, 2 donker gele en 2 lichtgele balkjes, als ik die donkeren op de lichten zet dan moet hij meteen goed richten? soms gaat dat wel op bij mij maar soms richt ie de andere kant op enzo...

zeer vervelend...
Neej zo werkt het niet.
De lichte markers zijn de vorige instellingen die je had. dus als je eens raak hebt geschoten en je beweegt ff de muis (per ongeluk ofzo) dan kun je de juiste hoek weer terugvinden.

De donkergele markers zijn dus de huidige instellingen, en die bewegen met je muis mee. (Had je vast al gezien ;) )

rondom het kruis in het midden staat een cirkel met daarop een pijl. Dat ben jij, en de pijl wijst in de richting die je mikt ten opzichte van het doel. Wat je dus moet doen is de pijl zoveel mogelijk naar het midden laten mikken, en dan een beetje met de hoogte spelen. (echt goed mikken is heel lastig en is vanwege de steeds veranderende omstandigheden ook zeer moeilijk in te schatten) Zodra je afvuurt zal de camera je granaat of raket tracken van jou tot het inslagpunt. Daarmee kan je dus bepalen of je te ver/ niet ver genoeg of teveel naar links / rechts schiet.

Na het eerste schot is het vaak dus een kwestie van bijstellen en nog eens vuren. :)
spokje schreef op 03 April 2003 @ 20:25:

Nop de geluiden werken hier gewoon zoals het hoort. (Voorzover ik weet dan ;) )

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Wat vliegt die BLack hawk lekker zeg, maar als ik land, dan gaat ie soms overhellen naar een bepaalde kant toe ik moet dit weer compenseren met de muis maar hoe kan dat misschien bugje ? want ik land gewoon recht omlaag, of ik kom laag aanvliegen en land dan, nou in elk geval als ik land dan slaat ie over de kop (niet altijd heel soms maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:23

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 40554 schreef op 03 April 2003 @ 21:54:
ik krijg iets met Corrupt data.. als ik een server wil joinen (desert combat 0.3)
A: Heb je wel de nieuwste DC? ( http://www.ad-net.nl/%20/desert_combat_0.3.rar )

B: Join je wel een DC 0.3 server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Eth3r3al schreef op 03 April 2003 @ 22:05:
Ik heb soms ook dat het geluid het niet helemaal doet
probeer 's wat te experimenteren met de soundsettings (hardware acceleration, aantal kanalen, Hz etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Snow_King schreef op 03 April 2003 @ 22:24:
[...]

A: Heb je wel de nieuwste DC? ( http://www.ad-net.nl/%20/desert_combat_0.3.rar )

B: Join je wel een DC 0.3 server?
a: ja

b: ja

ik heb zonet battlefield geinstaleerd, toen RtR..
en daarna de mod ... zo hoort het toch te werken :?

als ik een DC server wil joinen .. after het laadbalkje komt de melding:

Corrupt data

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 03-04-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50739

ermm heb je em van die server gedownload in sweden? weet url zo niet meer, maar die kan nog wel es stoppen naar 10min ofzo.. en dan is je rar bestand dus niet helemaal 115mb, als je hem dan uitpakt en op een server joint krijg je dat:), dus ff opnieuw downloaden als je rar niet 115mb is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 15:48
Ja bij mij is de RAR "115 MB (121.020.895 bytes)" groot, en die doet het prima. Kijk eens of de filesize overeenkomt :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Anoniem: 65007 schreef op 03 april 2003 @ 20:49:
[...]
snap ik niet via the all seeying eye zie ik maar 1 server: www.battle-fields.com meer nit?
zorg er even voor dat je alle filters uit hebt staan (behalve die van no-pass).

ga naar menu filter en selecteer clear modifiers.

over diegene met corrupt data:
zorg dat je de juiste server joint.
(controleer door er 1 maal 1 te joinen waar 0.3m in de naam staat)
het kan zijn dat er sommige een andere versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaDude schreef op 03 April 2003 @ 22:23:
Wat vliegt die BLack hawk lekker zeg, maar als ik land, dan gaat ie soms overhellen naar een bepaalde kant toe ik moet dit weer compenseren met de muis maar hoe kan dat misschien bugje ? want ik land gewoon recht omlaag, of ik kom laag aanvliegen en land dan, nou in elk geval als ik land dan slaat ie over de kop (niet altijd heel soms maar)
Tja...dat heb ik nou ook. Iedereen gillen dat ze zo prima vliegen, maar dat overhellen kan toch niet de bedoeling zijn!! Ik vlieg met joystick BTW maar same here hoor! Verder is er niet op een frisse manier te landen met die Hind, maar ja...de meeste roepen dat het prima is en er niets aan veranderd moet worden, so shoot me!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
weet er iemand of er een commando in bf is zodat je je netwerkstatistieken kan zien (zoals packet-loss)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

jagermeister1 schreef op 03 april 2003 @ 23:29:
[...]

Tja...dat heb ik nou ook. Iedereen gillen dat ze zo prima vliegen, maar dat overhellen kan toch niet de bedoeling zijn!! Ik vlieg met joystick BTW maar same here hoor! Verder is er niet op een frisse manier te landen met die Hind, maar ja...de meeste roepen dat het prima is en er niets aan veranderd moet worden, so shoot me!!
Tja , landen met de hind is echt bagger. Maja als ze dat net zo maken als de BH , dan vind ik het zo wel best. IRL is heli vliegen ook niet al te makkelijk en op deze manier kun je de "die-hards" tenminste herkennen :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Maestro.mosjuh schreef op 03 April 2003 @ 23:41:
weet er iemand of er een commando in bf is zodat je je netwerkstatistieken kan zien (zoals packet-loss)?
console.showstats 1 (correct me if im wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Anton_NL schreef op 04 April 2003 @ 01:36:
[...]
console.showstats 1 (correct me if im wrong)
moeten wij niet naar bed ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ja eigenlijk wel maar dit is leuk topic :P

en idd console.showstats 1

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas maar het is niet console.showstats 1 :P

Er is wel iets, ik heb het bij toeval ooit es aan de praat gehad maar dan moet je iets veranderen in je init.con ofzo en dan console.showFPS 1 typen in je console dan krijg je een extra line. Maar ik weet bij god niet meer wat ik veranderd had in de init.con :X (heb namelijk kort geleden een backup teruggezet omdat die andere vern**kt was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die sandsbags worden overal neergezet uit verveling. Op schepen, op tanks, in choppers (hind) en op huizen... maar ik vind het een beetje onrealistisch dat je zomaar van die lelijke sandsbags kan neerzetten. En die mortars + het soldaatje hebben rare animaties... Hij staat er zo briek bij, Ik zag opeens 15 mortars op een vliegdekschik (spamming?)...

Ik vind het jammer van die zandzakken + mortars en een laggende Harrier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 60654 schreef op 04 April 2003 @ 02:39:
Die sandsbags worden overal neergezet uit verveling. Op schepen, op tanks, in choppers (hind) en op huizen... maar ik vind het een beetje onrealistisch dat je zomaar van die lelijke sandsbags kan neerzetten. En die mortars + het soldaatje hebben rare animaties... Hij staat er zo briek bij, Ik zag opeens 15 mortars op een vliegdekschik (spamming?)...

Ik vind het jammer van die zandzakken + mortars en een laggende Harrier...
Het is nog een Alpha versie he, dus dat het model er als een mongool bij staat achter z'n mortar wordt vast nog wel verholpen. Dat ding is wel effectief trouwens >:) Die Harrier lagt idd, maar ook dat zullen ze wel gaan verbeteren hoop ik. Wat betreft die sandbags: Tja..ik vraag me af of het wel zinvol is om die er in te laten, wat mij aan DC opvalt is dat de nadruk meer op de voertuigen ligt. De heftige man tot man gevechten zie je bijna niet meer, dus zijn die sandbags ook niet echt nuttig. Kan komen omdat de meeste spelers (waaronder ik) nog in de klooi fase zitten en alles aan het uitproberen zijn.

offtopic: Beetje vroeg wakker, maar ik kon niet meer pitten dus ik dacht...laat ik effe een zak borrelnootjes open scheuren, een cola'tje pakken en wat op GoT rond surfen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:34
Anoniem: 40554 schreef op 03 April 2003 @ 22:36:
[...]

a: ja

b: ja

ik heb zonet battlefield geinstaleerd, toen RtR..
en daarna de mod ... zo hoort het toch te werken :?

als ik een DC server wil joinen .. after het laadbalkje komt de melding:

Corrupt data
Ik heb gisteren hetzelfde gedaan, MAAR je vergeet een patch, dus:
1. Battlefield 1942
2. Patch 1.31
3. Battlefield 1942 Road to Rome
4. Desert Combat

uit me hoofd, kan ook zijn dat patch als 3e moet...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Is wel logischer om die patch als 3e te doen ... RtR is nl 1.25 en de patch 1.31.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Zosas schreef op 04 April 2003 @ 07:19:
[...]

Ik heb gisteren hetzelfde gedaan, MAAR je vergeet een patch, dus:
1. Battlefield 1942
2. Patch 1.31
3. Battlefield 1942 Road to Rome
4. Desert Combat

uit me hoofd, kan ook zijn dat patch als 3e moet...
doet het als volgt:

1. Battlefield 1942
2. RtR
3. 1.31 Patch
4. Desert Combat

Moet werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Moah... Ik draai DC nog met 1.25.... Moet nog ff updaten dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic: Beetje vroeg wakker, maar ik kon niet meer pitten dus ik dacht...laat ik effe een zak borrelnootjes open scheuren, een cola'tje pakken en wat op GoT rond surfen :P
offtopic: damn om half 7 cola en borrelnootjes.. 8)7

ik heb net dc ook erop gezet en hij is echt goed!!
De Harrier lagged inderdaad een beetje errug!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 77857 op 04-04-2003 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68555

Zelfs de bots kunnen geen helicopter besturen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Anoniem: 68555 schreef op 04 April 2003 @ 09:25:
Zelfs de bots kunnen geen helicopter besturen ;x
Ook geen voertuigen.... Ze rijden echt alles plat op het slagveld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackSash schreef op 03 April 2003 @ 22:20:
[...]
Zodra je afvuurt zal de camera je granaat of raket tracken van jou tot het inslagpunt. Daarmee kan je dus bepalen of je te ver/ niet ver genoeg of teveel naar links / rechts schiet.
Wat zie je dan als 'ie gaat tracken...? Ik heb ff offline getest. Ik ben zelf als scout in een art gestapt na met de binoculars een target uitgekozen te hebben. Ik zit in de art, klik op rechts en zie wat de scout zag door de binoculars. Ik gok hoe ver ik moet schieten en schiet. Ik zie de bommen door de lucht vliegen (ik stond als scout naast de art dus da's erg makkelijk...) maar of ze het doel raken... da's moeilijk te zien... Geen idee. Het is makkelijker om zo'n art als een soort direct kanon te gebruiken...
Het is me dus niet duidelijk hoe dat tracken gebeurt en wat je dan zou moeten zien. En ook of je een doel raakt lijkt me nogal onduidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77304

Ik snap niks van die artillery vertel is duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77304 schreef op 04 April 2003 @ 09:52:
Ik snap niks van die artillery vertel is duidelijk?
Uitleg: http://fs.mmgn.com/bf1942match/arty/
Maar ik snap nog steeds niet hoe dat tracken werkt: hoe zie je nou duidelijk of je schot nou okay is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

als je schiet dan gaat die view de kogel volgen. als hij neerkomt gaat de camera weer naar de spot dat getargeted is. zo kun je dus zijn waar je mis schiet en kan je zo corrizeren :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PoweRoy schreef op 04 april 2003 @ 10:06:
als je schiet dan gaat die view de kogel volgen. als hij neerkomt gaat de camera weer naar de spot dat getargeted is. zo kun je dus zijn waar je mis schiet en kan je zo corrizeren :)
??? Dat gebeurt bij mij niet! Ik zie gewoon in die binocularview de kogel wegschieten alsof ik direct i.p.v. indirect schiet... Niks geen 'kogelvolgview'. Komt dat misschien omdat ik zelf voor scout speelde en naast de artillery stond...? Vreemd... Ik bedoel: als ik die kogelvolgview had gezien had ik dit natuurlijk niet gevraagd. Ik zal ergens iets fout doen...

Ik begin BF trouwens al onder de knie te krijgen. Gisteren was ik zelfs derde op een server van 32! :) Maar ja, je weet natuurlijk niet met wat voor kneuzen je speelt... ;) Ik had na 3 kwartier 25 kills of zo. Dat zie ik sommige in 10 minuten halen, dus... Maar het gaat al beter als toen ik begon (zou een slecht teken zijn als dat niet zo was...).

Je gaat vanzelf dingen handiger aanpakken (bijvoorbeeld: constant blijven bewegen: op tijd uit een tank springen voordat 'ie ontploft: gebouwen of bunkers binnengaan met je pistool gereed i.p.v. je sniperrifle of at-geschut: als je een pesterige engineer achter je tank hebt hangen ff uitstappen en 'm neerknallen met je pistool i.p.v. proberen weg te rijden (heerlijk is dat! :)): je class aanpassen aan de situatie (soms vraagt de situatie om een andere class, ongeacht de map waar je op bent): etc. etc. Het zijn vaak die kleine dingen die je score beter en beter maken.

Al met al ben ik DIK TEVREDEN met mijn aankoop! Afgelopen week heb ik vooral in de weide vlakten van Afrika doorgebracht. Als dat gesluip en gesnipe in Europese steden vond ik maar lastig. Heerlijk raggen met een jeep over de vlakten om daar control point te verdedigen. (Trouwens jammer dat je geen punten krijgt voor het in je eentje veroveren van control points...) Totdat ik gisteravond in Market Garden een heel afwisselende battle heb gehad: het begon als een tank-battle en eindigde als sniper-battle. Heel leuk hoe zo'n gevecht kan veranderen: van verdediger tot aanvaller: heel afwisselend. En als je dan nog aardig wat punten haalt maakt dat het nog leuker!

Ik heb nog steeds niet op alle maps gespeeld (die watermaps trekken me trouwens nog niet echt...), dus voorlopig ben ik nog wel zoet. :) :) :) :) Zelfs zonder RTR en DC. Ik heb ook net DTM Race Driver op m'n computer, maar na twee rondjes kon ik het niet meer houden en MOEST ik BF spelen: ik ben dus redelijk verslaafd! :) En ik ben blij dat ik voor een online fps heb gekozen (zie mijn oudere topics over m'n zoektocht naar een fps): het is toch echt tig keer zo leuk tegen echte mensen te spelen dan tegen AI! Helemaal als je dingen samen doet, hetgeen meestal beperkt blijft tot samen rijden op weg naar een gevecht. Maar het geeft me zelfs een kick als iemand stopt om me op te pikken: het is dan net of je er echt bent en zo. Heerlijk.

Okay, genoeg gekletst.... Vergeef me m'n enthousiasme... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Anoniem: 16235 schreef op 04 April 2003 @ 11:06:
??? Dat gebeurt bij mij niet! Ik zie gewoon in die binocularview de kogel wegschieten alsof ik direct i.p.v. indirect schiet... Niks geen 'kogelvolgview'. Komt dat misschien omdat ik zelf voor scout speelde en naast de artillery stond...?
Dat denk ik wel ja...als een scout een camera plaatst duurt dat ook maar max. 1 minuut trouwens, en hij moet wel blijven leven anders werkt het ook niet.
Hij kan ook meerdere cams plaatsen, de artillery kan dan switchen tussen de cams met de mousewheel.

Enne...dat enthousiasme wil bij mij ook maar niet minder worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 16235 schreef op 04 April 2003 @ 11:06:
[...]

(Trouwens jammer dat je geen punten krijgt voor het in je eentje veroveren van control points...)
Je krijgt er 2 punten voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik was eerst nogal sceptisch tegenover DC, maar nu weet ik zeker dat het gewoon zwaar kick wordt. Ooh ooh ooh ooh ooohw....wat zijn die choppers strak zeg!! Heerlijk gewoon! Wat me wel opviel is dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jvboxel/ScreenShot68_copy.jpg
Als je in een Abrahams tank zit als gunner dan zie je niet wat er achter je gebeurt! Beetje jammer! Ook vind ik het jammer dat je als je bestuurder bent niet goed ziet wat de voorkant en achterkant van deze tank is. Dit heb je ook bij andere voertuigen en kan lastige situaties opleveren tijdens battles.

Die suicidebombers van de opposing forces is wel geinig verzonnen!

Oh ja..pic heeft een beetje belabberde kleuren, maar dat ligt aan m'n photoshop. Ik weet niet zo 123 hoe ik dat kan verbeteren.

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 04-04-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 04 April 2003 @ 12:32:
Oh ja..pic heeft een beetje belabberde kleuren, maar dat ligt aan m'n photoshop. Ik weet niet zo 123 hoe ik dat kan verbeteren.
is heel makkelijk: colors > adjust dacht ik en dan gewoon ff experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-06 15:45
Ik kwam nog het volgende plaatje tegen van Secret Weapons, met een motorrijtuig met zijspan! :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_bf1942exp2/2003-04-02/screen5_large.jpg%20+%20http://www.tothegame.com/screens/pc_bf1942exp2/2003-04-02/screen5_large.jpg

Ik had deze hier nog niet gezien, dus vandaar dat ik hem ff post :)

[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 04-04-2003 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

jagermeister1 schreef op 04 april 2003 @ 12:32:
Ik was eerst nogal sceptisch tegenover DC, maar nu weet ik zeker dat het gewoon zwaar kick wordt. Ooh ooh ooh ooh ooohw....wat zijn die choppers strak zeg!! Heerlijk gewoon! Wat me wel opviel is dit:
[afbeelding]
Als je in een Abrahams tank zit als gunner dan zie je niet wat er achter je gebeurt! Beetje jammer! Ook vind ik het jammer dat je als je bestuurder bent niet goed ziet wat de voorkant en achterkant van deze tank is. Dit heb je ook bij andere voertuigen en kan lastige situaties opleveren tijdens battles.

Die suicidebombers van de opposing forces is wel geinig verzonnen!

jep, ik vond 1.0 ook maar bagger, maar nu 1.31 er is een een aantal mods ben ik zwaar verslaafd :D Voor de gein ff een soort "bf 1942 mod fansite" opgezet @ www.freewarfare.tk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anton_NL schreef op 04 april 2003 @ 12:48:
[...]
is heel makkelijk: colors > adjust dacht ik en dan gewoon ff experimenteren
Volgens mij is dat het niet. Het lijkt wel of sommige kleuren transparant worden weergegeven. Zie je allemaal grijze en witte vierkantjes.
Anoniem: 49130 schreef op 04 april 2003 @ 12:58:
[...]

jep, ik vond 1.0 ook maar bagger, maar nu 1.31 er is een een aantal mods ben ik zwaar verslaafd :D Voor de gein ff een soort "bf 1942 mod fansite" opgezet @ www.freewarfare.tk 8)
Coole site. Ga ik zeker ff doorspitten als ik tijd heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
WTF ?
Star Wars wordt volgens mij ook heeel leuk ben echt benieuwd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.