eindelijk is hij dan af , na 3 weken hard zwoegen , zagen , slepen , tillen , schroeven en koffiedrinken
His name is QuBe and i will introduce him to you now!!

zie daar dit is hem dan!!! de afmetingen van Qube zijn 50cm X 50cm x 50cm
er is een aardig tijdje aan gewerkt en hier onder volgen wat meer foto's!!!

zo die is mooi van de achter kant he

zie daar hoe de voeding mooi is weg gewerkt !!

Als je goed kijkt zie je 2 blowholes (
) waar daarnaast 2 balkjes zijn daar op komt mijn radiator te staan van mijn waterkoeling en daar stop ik dus ook nog 2 fan's op.

Op deze foto zie je heel duidelijk waar ik mijn hardeschijven ga hangen.

Deze LCD moet ik er ook nog in maken ... maar ik ben een
als het om solderen gaat
ik zou maandag nog ff een update posten als ik daadwerkelijk mijn moederbord enzo er in heb (moederbord was stuk). Ik ga ook nog ff 2 blaauwe ccfl's halen en bovenop komen nog 2 blowholes om de warmte van de radiator weg te zuigen.
Ook komt er boven op nog een handvat (zet ik vandaag een keer er op) en aan beide zeikanten komt ook een handvat om hem te tillen (hij weegt veel). verder komen er nog stalen hoek stukken op de onderste 4 hoeken.. maar dat vinden jullie vast niet intressant
Ow en aan de bovenkant moet nog hoekprofiel komen (zwart net zoals aan de onderkant) dan zie je geen hout meer
alvast bedankt voor je reacties
-------- edit
sorry ik had 1 2 3 4 ook met .jpg het moest .JPG zijn
His name is QuBe and i will introduce him to you now!!
zie daar dit is hem dan!!! de afmetingen van Qube zijn 50cm X 50cm x 50cm
er is een aardig tijdje aan gewerkt en hier onder volgen wat meer foto's!!!
zo die is mooi van de achter kant he
zie daar hoe de voeding mooi is weg gewerkt !!
Als je goed kijkt zie je 2 blowholes (
Op deze foto zie je heel duidelijk waar ik mijn hardeschijven ga hangen.
Deze LCD moet ik er ook nog in maken ... maar ik ben een
ik zou maandag nog ff een update posten als ik daadwerkelijk mijn moederbord enzo er in heb (moederbord was stuk). Ik ga ook nog ff 2 blaauwe ccfl's halen en bovenop komen nog 2 blowholes om de warmte van de radiator weg te zuigen.
Ook komt er boven op nog een handvat (zet ik vandaag een keer er op) en aan beide zeikanten komt ook een handvat om hem te tillen (hij weegt veel). verder komen er nog stalen hoek stukken op de onderste 4 hoeken.. maar dat vinden jullie vast niet intressant
Ow en aan de bovenkant moet nog hoekprofiel komen (zwart net zoals aan de onderkant) dan zie je geen hout meer
alvast bedankt voor je reacties
-------- edit
sorry ik had 1 2 3 4 ook met .jpg het moest .JPG zijn
[ Voor 14% gewijzigd door dstyle_nl op 07-03-2003 14:45 . Reden: als je [IMG] op het eind doet inplaats van [/IMG] werkt dat niet goed :P ]
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9