Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Dit vind ik net:
http://www.pure-bnet.de
aparte realm waar ze iets beter opletten tegen hacks ed.
zelfs hostilen zonder toestemming is niet toegestaan en levert je een ban op

ze hebben een anti-cheat tool gemaakt die op het moment alle cheats tegen houd.
alleen mh would toegestaan.

nog een paar andere dingen:
geen 90 day removal van chars
22 chars per account

helaas is het er nog niet zo druk (10 games atm) maar een goed id als je een groepje vrienden hebt en een helemaal legit wilt spelen, zonder risico gehackt/pk'ed te worden, of illegale items te krijgen in trades

[ Voor 35% gewijzigd door RocketKoen op 06-05-2003 00:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Kijk _dat_ is pas interessant :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets voor de mensen die hier af en toe komen... om daarzo samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Pheno79 krijgt opeens weer zin om DiabloII te spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds raar waarom er indestructable opstaat, terwijl die phase blade dat al van zichzelf is...

btw. als er meerdere uniques op 1 item komen, dan verdwijnt het hele unid. traden dus ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik kan niet online spelen via freesco.... Ik heb dus een freesco router, en ik heb port 6112 open gezet, zowel TCP als UDP.. Als ik probeer te connecten wil het niet lukken... Port 4000 staat ook open maar nog wil hij het niet doen..

Iemand die weet wat ik fout doe?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 12:16:
nog steeds raar waarom er indestructable opstaat, terwijl die phase blade dat al van zichzelf is...

btw. als er meerdere uniques op 1 item komen, dan verdwijnt het hele unid. traden dus ook :(
Dit vraag ik me dus ook af, als "noob zijnde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Misschien zal de 'normale' phase blade standaard niet meer indestructable zijn? :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net na een jaar voor het eerst weer eens ff LOD geinstalleerd. Nu zit ik een beetje rond te kijken naar welke char de beste optie is op dit moment. Zijn er nog chars die ik beter niet kan nemen omdat ze te slap zijn? Ik zat zelf te denken aan een barb, pala of een amazon. De skill tree ben ik nog niet helemaal uit maar dat zie ik wel als ik de char heb gekozen. Iemand nog tips/ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zou in ieder geval geen elemental druid maken :P. De meesten beginnen met barb, killt niet echt lekker in cows ofzo, maar doet zijn werk met mf wel goed. En aangezien je weer overnieuw start, zou ik als ik jou was toch weer gaan mf-en :). Persoonlijk vind ik een sorc beter voor mf, maar dat kan aan mij liggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik zou geen pala maken als ik jou was, die hebben erg veel problemen om goed te worden zonder 1337 stuff (die je hebt gespaard).
een rage-wolf druid is ook een leuke char, en mooi als je net weer begint.
HarrieH schreef op 06 May 2003 @ 12:37:
Ik kan niet online spelen via freesco.... Ik heb dus een freesco router, en ik heb port 6112 open gezet, zowel TCP als UDP.. Als ik probeer te connecten wil het niet lukken... Port 4000 staat ook open maar nog wil hij het niet doen..

Iemand die weet wat ik fout doe?
lukt het zonder router dan wel??
ik heb ook een router maar ik heb voor diablo helemaal niks open gezet...
je hebt toch wel een geldige cdkey?

[ Voor 56% gewijzigd door RocketKoen op 06-05-2003 14:43 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 12:16:

Deze phaseblade (de Azurewrath) zet er toch anders uit dan de Lightsabre ... gewoon NOG beter opletten met unid trades ...

1 voordeel; als het goed is kan er niet (lees minder) worden gecheat zodra 1.10 uit is; het nut om nog unid te traden is dan ook een stuk minder geworden ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

RocketKoen schreef op 06 mei 2003 @ 14:41:
ik zou geen pala maken als ik jou was, die hebben erg veel problemen om goed te worden zonder 1337 stuff (die je hebt gespaard).
een rage-wolf druid is ook een leuke char, en mooi als je net weer begint.

[...]

lukt het zonder router dan wel??
ik heb ook een router maar ik heb voor diablo helemaal niks open gezet...
je hebt toch wel een geldige cdkey?
Ik heb een geldige key ja, maar hij connect nieteens :(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
paar oplossingen van blizzard.:
Reset the Battle.net server list:
Windows Users:
Click on Start then Run.
Type regedit and click OK.
Click on the + icon beside the HKey_Local_Machine branch.
Click on the + icon beside the Software branch.
Select the Battle.net branch and press the delete key.
Click on the + icon beside the HKey_Current_User branch.
Click on the + icon beside the Software branch.
Select the Battle.net branch and press the delete key.
werkt dit niet, dan is je verbinding idd verkeerd ingesteld.
in dat geval zou ik iets posten in NT

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

RocketKoen schreef op 06 mei 2003 @ 16:42:
paar oplossingen van blizzard.:

[...]

werkt dit niet, dan is je verbinding idd verkeerd ingesteld.
in dat geval zou ik iets posten in NT
Ben al verder hij connect. Daarna gaat hij patch updaten , zodra hij moet gaan downloaden blijft hij steken op 0%.. Diablo hangt niet vast... Als ik kijk in BNupdate log staat er;

Blizzard BNUpdate v2.26 compiled on Jun 18 2001
Log created at 6:05 pm on 05/06/2003

Registry error loading key 'Patch\Patches'
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

WARNING: couldn't delete registry key

WARNING: couldn't delete registry key

RESULT: Patch failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch van blizzard.com downloaden en handmatig installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 18:15:
De patch van blizzard.com downloaden en handmatig installen?
Done nu, maarja.. Nu connect hij weer helemaal niet meer :(

ARGH, ik word gek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
Ben ik de enige die om de 10 seconden kijkt of de patch er al is :? :P 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ja...?
patch komt echt de eerste 3 weken niet meer, als blizzard zegt misschien eind mei, dan komt ie niet voor 30 mei, en hoogstwaarschijnlijk heel veel later :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ik ga pas weer spelen met 1.10 denk ik.. teveel cheatende PK'ers (drophack, triggers) en dupers nu :/

[ Voor 16% gewijzigd door Mitt3nz op 07-05-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat 1.10 het cheaten veel/lang tegen zal gaan.... zoals met alle patches zijn cheaters er zo weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
RocketKoen schreef op 06 May 2003 @ 21:44:
ja...?
patch komt echt de eerste 3 weken niet meer, als blizzard zegt misschien eind mei, dan komt ie niet voor 30 mei, en hoogstwaarschijnlijk heel veel later :P
Waar haal jij je info vandaan, Bill Roper (de man himself :P) heeft tog egt wel gezegd dat niemand et meer over 1.10 heeft op de eerstkomende E3, dus dat ie daarvoor al uit is. De E3 begint op 13 mei, dus dat is 1 week ;)
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 01:09:
ik denk niet dat 1.10 het cheaten veel/lang tegen zal gaan.... zoals met alle patches zijn cheaters er zo weer
Ja maar 1.10 is niet zomaar een patch ;) Alle dupes etc. zijn dan weg. En je kan ladder spelen, daar moet iedereen vanaf scratch beginnen. Misschien komen dr wel weer cheaters ja.... maar ik denk dat et wel een hele poos gaat duren totdat het weer zover komt zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Lawtje.com schreef op 07 May 2003 @ 01:18:
[...]

Waar haal jij je info vandaan, Bill Roper (de man himself :P) heeft tog egt wel gezegd dat niemand et meer over 1.10 heeft op de eerstkomende E3, dus dat ie daarvoor al uit is. De E3 begint op 13 mei, dus dat is 1 week ;)
ja, die zegt wel vaker wat, en meteen daarna ontkent bliz alles, en als je nog een weekje wacht zul je zien dat Bill ietsjes te enthousiast was (nineuws..)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt echt niet lang voordat er weer cheats voor 1.10 zijn....
Ik geloof ook niet dat ze alles kunnen fixen, er blijven altijd wel private hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
cheats maken misbruik van fouten in de software.
maak geen fouten, en je krijgt geen cheats.
alleen in softwareland schijnt dat nogal moellik te zijn :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:27
De 1.10 patch zit in de release-candidate testing fase, dus hij kan elk moment gereed zijn. Hoogst waarschijnlijk vóór de E3 naar het schijnt.

Heb zelf sinds het uitkomen van DungeonSiege Diablo II/LOD niet meer aangeraakt, maar het begint nu toch weer te kriebelen! DS ziet er grafisch dan wel veel mooier uit dan D2, maar het heeft gewoon niet de verslavingsfactor, de item-honger, het "nog eeeeeeven doorspelen tot ik level up ben" gevoel en het "ik stop echt wanneer ik bij het volgende waypoint ben" gevoel....

Dus wanneer 1.10 uitkomt gaan ik en mijn vrouw en wat vrienden weer lekker D2 spelen! We beginnen weer lekker helemaal onderaan met nieuwe frisse characters en gaan weer lekker van het spel genieten! :) Eerst ff wachten op de patch, om te zien wat er allemaal veranderd is, voordat ik kies wat voor character ik wil gaan spelen...

Heb er weer helemaal zin in! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
voor de E3 mn aars :P
nieuwste nieuws is dat het op zn allervroegst eind mei uitkomt... maja, niemand gelooft dat nog
Xcuus dit keer was dat ze de proggers nodig hadden om E3 demo's af te maken :Z

[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 07-05-2003 12:38 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Iemand die mij nog kan helpen met online te komen ;)

Welke server staat er bij jullie als je connect? Ook server.fsgs.net ? Of wat anders........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 07 May 2003 @ 12:37:
voor de E3 mn aars :P
nieuwste nieuws is dat het op zn allervroegst eind mei uitkomt... maja, niemand gelooft dat nog
Xcuus dit keer was dat ze de proggers nodig hadden om E3 demo's af te maken :Z
Wat ik zo'n k*t excuus vindt, want dat klink echt alsof ze gewoon wat programmeurs hebben die voor alles, zonder verdere kennis of wat dan ook, overal kunnen inzetten... dat lijkt me zo bullshit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ja Ik denk toch egt wel dat die patch voor de E3 komt. Rocketkoen geef jij eens wat voorbeelden dan waarbij blizz een release date had aangekondigt en ze niet waar hadden gemaakt :)

Als je Blizzard een beetje goed kent dan geven ze nooit concrete release dates, dus gaan ze er ook nooit echt over heen. Zoals bij die ene starcraft patch, iedereen had hem veel eerder verwacht, maar blizzard had nooit gezegd wanneer die zou komen.

Echter in dit geval is wel duidelijk gemaakt dat het echt vóór de E3 komt. Hmm we kunnen leuke weddenschap houden :) ALs die voor de E3 komt krijg ik van jou de eerste SOJ die je vind op ladder :) (als je tenminste als een egte bikkel ladder gaat spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
HarrieH schreef op 07 mei 2003 @ 12:45:
Iemand die mij nog kan helpen met online te komen ;)

Welke server staat er bij jullie als je connect? Ook server.fsgs.net ? Of wat anders........
Geen id, maak jij gebruik van een 'speciale' loader? Zodat je ook op niet-bliz realms kan spelen?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Lawtje.com schreef op 07 May 2003 @ 12:59:
Ja Ik denk toch egt wel dat die patch voor de E3 komt.
Rocketkoen geef jij eens wat voorbeelden dan waarbij blizz een release date had aangekondigt en ze niet waar hadden gemaakt :)

Als je Blizzard een beetje goed kent dan geven ze nooit concrete release dates, dus gaan ze er ook nooit echt over heen. Zoals bij die ene starcraft patch, iedereen had hem veel eerder verwacht, maar blizzard had nooit gezegd wanneer die zou komen.

Echter in dit geval is wel duidelijk gemaakt dat het echt vóór de E3 komt. Hmm we kunnen leuke weddenschap houden :) ALs die voor de E3 komt krijg ik van jou de eerste SOJ die je vind op ladder :) (als je tenminste als een egte bikkel ladder gaat spelen)
ik hoef geen voorbeelden te geven, dat doe jij net voor me......
blizzard geeft iid geen officiele release dates meer, meestal zijn het terloopse uitspraken, die door fans worden opgeblazen en heiligverklaard.
Bliz heeft wel gezegd dat ze de E3 niet kunnen halen, en dat de patch op zn vroegst eind mei komt.

dat ze proggers missen zullen ze waarschijnlijk anders bedoelen, ik denk dat de QA sectie nu druk bezig is met testen van de demo's (is iig een beter Xcuus :P )

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

kan ik nu helemaal niet meer op Battle.net komen???
hij zegt steeds dat ik geen verbinding heb...

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik zit er nog op, dus aa Bnet ligt het niet.
proxyserver ofzo dicht? firewall die dicht staat?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ik heb zonealarm... en die heb ik zelfs al een keer afgesloten...
ik weet het echt niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat op B.net, lig ik erineens af.
Als ik wil inloggen zegtie Realm Down.
Doe ik iets fout of is het echt down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Tis down jazeker.
Waarom resetten ze de realms eens niet, zoveel bugged kak die weg zou zijn.
BLizzard is slecht bezig met hun lakse optreden.

[ Voor 80% gewijzigd door peke op 07-05-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei oei down... zouden ze iets aan het updaten zijn >:)

Het zal toch niet waar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bliz zou toch wel ff waarschuwen van te voren? een jaar of 3 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 07 May 2003 @ 17:18:
Tis down jazeker.
Waarom resetten ze de realms eens niet, zoveel bugged kak die weg zou zijn.
BLizzard is slecht bezig met hun lakse optreden.
Je hebt er nix aan om de realms te resetten aangezien die bugged items er net zo snel weer op zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb egt geen realm down hierzo hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer :+

Ach, binnen nu en 3 jaar komt 1.10 vast wel een keer uit... het is ook zo'n moeite om voor tienduizenden mensen die je games voor heel wat geld hebben gekocht een aantal verbeteringen en bug- en hackfixes in een patch te coden voor een spel dat je zelf gemaakt hebt :X

Ik geloof er ook geen flikker van dat die patch bijna zoveel veranderingen bevat als de expansion en dat de code (voor een deel) herschreven is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jacman schreef op 07 May 2003 @ 15:53:
ik heb zonealarm... en die heb ik zelfs al een keer afgesloten...
ik weet het echt niet meer...
herinner me een bug in zonealarm die er voor zorgde dat je icoontje wel weg ging als je afsloot, maar dat zonealarm toch actief bleef op de achtergrond

edit: ik kom er hier gewoon op hoor.
welke realm spelen jullie dan?

[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 07-05-2003 18:49 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Europe

*Fragz_NL is m'n hoofdaccount

maar ik ben nu ff de laatste animatrix aan het kijken 8)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ook Europe...
hij zegt eerst 3 a 4 keer dat ik disconnected ben en daarna zegt ie dat ik geen verbinding heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
moet je toch een naar je verbinding kijken
* RocketKoen heeft nergens last van

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

het ligt niet aan m'n verbinding volgens mij. Hih heeft eerst vrolijk het spel ge-update en daarna krijg ik die melding...
Ik heb overigens internet via de kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik heb ook Inet via een kabel, want door de lucht kan hier nog niet snel genoeg...
ik heb zo het id dat je het updaten hebt vern**kt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:26:
Ach, binnen nu en 3 jaar komt 1.10 vast wel een keer uit...
Geoff Fraizer heeft eergisteren op het battle.net forum gezegd:
More information will be released about Diablo II 1.10 for E3. Watch the forums or fan sites for any new news. Dat klinkt in mijn oren als: 1.10 komt in ieder geval NIET vóór E3 uit, maar waarschijnlijk vrij kort daarna. We zullen zien he...
Ik geloof er ook geen flikker van dat die patch bijna zoveel veranderingen bevat als de expansion en dat de code (voor een deel) herschreven is...
Nee, natuurlijk niet net zoveel veranderingen als de expansion! Wel is de code zodanig herschreven dat alle items nu in makkelijk te onderhouden tabellen zitten zodat een volgende eventuele patch veel sneller te maken is.

Ben wel benieuwd naar de iets van 100 nieuwe Unique items! :9~ En alle stats-veranderingen van bestaande items. Op Diablo II.net staat ook dat de huidige (zwakke) Azurewrath in de 1.10 patch disabled is en dat die nieuwe brute Azurewrath er dus voor in de plaats gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees het nu pas:
cheats maken misbruik van fouten in de software.
maak geen fouten, en je krijgt geen cheats.
alleen in softwareland schijnt dat nogal moellik te zijn
Lol, laat ik het zo zeggen: als je programma meer dan 100 regels bestaat zitten er fouten in. Maak jij ze niet,dan doet de compiler dat nog wel. Zogenaamde "overflowfouten" zijn moelijk te vinden. Kijk naar een OS als Linux, open source, dus iedereen kan er in kijken en nog worden er na al die tijd fouten gevonden (no flame intented). Nu neemt Blizzard meestal wel de tijd om een spel uit te brengen (of een patch ;) ), maar ik wil geen 20 jaar wachten op een DiabloIII of een 1.10 :D

Bugvrije software bestaat niet, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op 08 mei 2003 @ 16:10:
Lees het nu pas:

[...]

Lol, laat ik het zo zeggen: als je programma meer dan 100 regels bestaat zitten er fouten in. Maak jij ze niet,dan doet de compiler dat nog wel. Zogenaamde "overflowfouten" zijn moelijk te vinden. Kijk naar een OS als Linux, open source, dus iedereen kan er in kijken en nog worden er na al die tijd fouten gevonden (no flame intented). Nu neemt Blizzard meestal wel de tijd om een spel uit te brengen (of een patch ;) ), maar ik wil geen 20 jaar wachten op een DiabloIII of een 1.10 :D

Oh nee en windows dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Pheno79 schreef op 08 mei 2003 @ 16:10:
Lees het nu pas:

[...]

Amen.

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 08 mei 2003 @ 14:15:
[...]

Geoff Fraizer heeft eergisteren op het battle.net forum gezegd:
More information will be released about Diablo II 1.10 for E3. Watch the forums or fan sites for any new news. Dat klinkt in mijn oren als: 1.10 komt in ieder geval NIET vóór E3 uit, maar waarschijnlijk vrij kort daarna. We zullen zien he...

[...]

Nee, natuurlijk niet net zoveel veranderingen als de expansion! Wel is de code zodanig herschreven dat alle items nu in makkelijk te onderhouden tabellen zitten zodat een volgende eventuele patch veel sneller te maken is.

Ben wel benieuwd naar de iets van 100 nieuwe Unique items! :9~ En alle stats-veranderingen van bestaande items. Op Diablo II.net staat ook dat de huidige (zwakke) Azurewrath in de 1.10 patch disabled is en dat die nieuwe brute Azurewrath er dus voor in de plaats gekomen is.
Ik zei _bijna_ zoveel veranderingen, en bijna geloof ik ook niet, maar Blizzard heeft dat letterlijk gezegd...

Blizzard zegt wel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Pheno79 schreef op 08 May 2003 @ 16:10:
Lees het nu pas:

[...]

de software branche is dan ook de enige tak in het bedrijfsleven die fouten mag maken (en een hoop af en toe) en er nog mee weg komt ook :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De dag dat Bill's OS bugvrij wordt....nee die maak ik niet meer mee :)

Blizzard zegt eigenlijk nooit wat, dat is het probleem. Ze zouden goed de politiek in kunnen gaan, zo vaag kan zelfs Balkenende niet praten :) Het ging niet om de veranderingen, het ging om de impact van de veranderingen in het spel. LoD had ook veel impact door al de veranderingen. Dus ben je lang aan het testen. Deze patch heeft veel core veranderingen (schijnt), dus moeten ze een vol testtraject doen. Dat duurt lang. Tijdens het testen kom je dingen tegen, die moet je weer fixe. En ja hoor opnieuw testen. Als je een aanpassing in een core hebt gedaan, kun je al je vorige tests weer opnieuw doen. Tenminste als je goed wilt testen volgens de normale regels :D Je kunt in principe wat gemold hebben door je aanpassing. En dan komt het op de markt en blijkt dat je nog niet aan alles hebt gedacht. Dus krijg je weer lekken en dus weer cheats. Zo gaat het altijd, zucht.

Dus we kunnen klagen, maar ach de service is gratis, niet veel bedrijven maken nog een patch na meer dan 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 08 May 2003 @ 16:26:
[...]

de software branche is dan ook de enige tak in het bedrijfsleven die fouten mag maken (en een hoop af en toe) en er nog mee weg komt ook :(
Als ze geen fouten mochten maken, dan werd er gewoon veeeeel minder software uitgebracht. Dan zaten we nu nog op windows 98 te wachten.

Ik heb liever een besturingssysteem dat vernieuwd is, maar bugs bevat, dan geen vernieuwd besturingssysteem (of andere software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de software branche is dan ook de enige tak in het bedrijfsleven die fouten mag maken (en een hoop af en toe) en er nog mee weg komt ook
Tja, ik ondervind het op mijn werk. Als je ziet wat er voor een fouten bij een niet nader te noemen bank gemaakt worden.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

RocketKoen schreef op 08 May 2003 @ 10:58:
ik heb ook Inet via een kabel, want door de lucht kan hier nog niet snel genoeg...
ik heb zo het id dat je het updaten hebt vern**kt
ik heb nu wel gewoon 1.09 en hij doet het verder ook prima, alleen bnet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
schijnt dat bliz heelk wat info heeft uitgebrackt net!
site is down, maar dit is nog wel te vinden:

Skillchanges
Nieuwe runewords
nieuwe armors
Belts
Boots
Helms
Shields

:)
Ik zie vooral dat verschillende skills nu een bonus geven op een andere skill, leuk om zwakke skills toch punten te geven, en helemaal omdat dan +1 to skills heel veel meer doet
net als de druid summon tree nu heeft
paar nuttige runew. erbij :) vooral de Chains of Honor, +2 to all en enorme res.
ik zie ook Ladder only items!!! Tyrael's Might bvb
Defense: 1073.6-1502.5 (varies)(Base Defense: 487-600)
+120-150% Enhanced Defense (varies)
+50-100% Damage To Demons (varies)
+20% Faster Run/Walk
+20-30 To Strength (varies)
All Resistances +20-30 (varies)
Cannot Be Frozen
Requirements -100%
Slain Monsters Rest in Peace
Indestrustible
(Uber Item)
(Ladder Only)

(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
of Andariel's Visage:
Defense: 204-387.5 (varies)(Base Defense: 101-154)
Durability: 20
+100-150% Enhanced Defense (varies)
+2 To All Skills
20% Increased Attack Speed
8-10% Life Stolen Per Hit (varies)
+25-30 To Strength (varies)
+10% To Maximum Poison Resist
Fire Resist -30%
Poison Resist +70%
15% Chance To Cast Level 15 Poison Nova When Struck
Level 3 Venom (20 charges)
(Uber Item)
(Ladder Only)
leuke mod op uniqgue shield, medusa's gaze:
100% Chance To Cast Level 44 Nova When You Die (act3 merc tijd :P)

op www.diabloii.net fora staan nog veel meer goodies.
Wolfhowl
Fury Helm
Defense: 233.2-377.5 (varies)(Base Defense: 105-150)
Required Level: 79
Required Strength: 129
Durability: 35
(Barbarian Only)
+2-3 To Warcries (Barbarian Only) (varies)
+3-6 To Feral Rage (varies)
+3-6 To Lycanthropy (varies)
+3-6 To Werewolf (varies)
+8-15 To Strength (varies)
+8-15 To Dexterity (varies)
+8-15 To Vitality (varies)
Level 15 Summon Dire Wolf (18 Charges)
dat wordt dan een barb-rage-wolf? :)

helaas zijn B.net forums down, dus ik kan niet kijken of het echt is..
Hier is veel te vinden, kost je alleen 10 refreshes per pagina
Originally Posted by FenrisWulf

Okay, everyone, slow down for a bit (myself included!).

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Isolde over in this Lurker Lounge post (third from the bottom)
1) None of this was supposed to be released. (someone's gonna get a lot of flak tomorrow morning).
2) Quite a lot of it is wrong. WAY wrong.

:shrug:
--------------------------------------------------------------------------------

Now, Isolde is a bona-fide Blizzard employee, so...I guess we just get to go back to waiting, eh? If anyone makes any more speculation about this stuff, just point this out to them, please.
en atm verdwijnt alles weer langzaam van areat summit.... :( schijnt dat die info nog niet final was, en nog helemaal niet hoorde te verschijnen }:O

[ Voor 102% gewijzigd door RocketKoen op 09-05-2003 13:23 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Over die skillchanges. Ligt het nou aan mij of hebben ze de necromancer nog verder verneukt door deze zo weinig changes te geven (alleen golems) dat hij in vergelijking met de rest nu NOG slechter is :?

Toch wel vaag, want het is een van mijn favo characters maar Blizzard blijft hem verneuken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

hmmmmm, interesting ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het komt er geloof ik een beetje op neer dat alles sterker wordt... de monsters sterker en de charactereigenschappen + items ook sterker... ben benieuwd, armor van 1500 defense, of shield van 500 defense :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
En hopelijk tegelijk met de 1.10 patch een realm wipe ;)
Het liefst alle characters, maar alle duped/hacked items (iths, uniques, zods) in ieder geval...
Anders zijn die nieuwe runewords enzo nog niets waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Shagura schreef op 09 mei 2003 @ 13:30:
Over die skillchanges. Ligt het nou aan mij of hebben ze de necromancer nog verder verneukt door deze zo weinig changes te geven (alleen golems) dat hij in vergelijking met de rest nu NOG slechter is :?

Toch wel vaag, want het is een van mijn favo characters maar Blizzard blijft hem verneuken :'(
Ja, toen Diablo II destijds uitkwam was m'n eerste character een Necromancer. leuk spelen! Maar ja, na wat patches en LOD, kom je met je Necro net in Nightmare dan kun je je in gezelschap nog niet staande houden, en kom je vervolgens eind Nightmare, begin Hell dan kun je het wel vergeten. Dan ben je gedegenereerd tot de curse-bitch voor de party en mag je verder je mond houden...

Daarna dus geen Necro meer gespeeld... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, revive is veel te kort imho op hell niveau. Voordat die lui iemand dood hebben :X
Misschien dat ze de tijdsddur laten verlengen door bv meer punten in skeletons te pleuren?

Nou ja, ik neem deze info maar weer met een korrel zout. Eerst zien, dan geloven. Er is al veel te veel gebullshit over 1.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De unique charms:
Annihilus*
Small Charm
Required Level: 62
+1 To All Skills
+10-20 To All Attributes (varies)
All Resistances +10-20 (varies)
+5-10% To Experience Gained (varies)
Annihilus - You must do something "special" to get this item. It is up to you to find out what.
:9~ WOW :9~

Als dit waar is, hoop ik dat het verkrijgen van zo'n charm erg moeilijk wordt...
Gheed's Fortune*
Grand Charm
Required Level: 62
80-160% Extra Gold From Monsters
Reduces All Vendor Prices 10-15% (varies)
20-40% Better Chance of Getting Magic Items (varies)
(Ladder Only)
Gheed's Fortune - You can only have one Gheed's Fortune Charm in your inventory at a time.
aardig voor mf-ers, als het % BCoGMF hoog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
OMG en check die nieuwe ability 'Slain monsters rest in peace' (zit in uberarmor en ring). Nee dan worden necros nog leuker, als iedereen dan ook nog ice gaat gebruiken wordt het helemaal erg.

Verder zijn de meeste items wel leuk en kun je eindelijk wat meer kiezen wat je aandoet (waarschijnlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zitten ook leuke runewords in.
1 met +2 to all en +65% psn,fire en lightn res. en 90% cold res.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
RocketKoen schreef op 09 mei 2003 @ 14:33:
zitten ook leuke runewords in.
1 met +2 to all en +65% psn,fire en lightn res. en 90% cold res.
Ook eentje met 2 zods erin :| (Nature's Kingdom: Zod + Um + Jah + Zod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Zowee, weer wat nieuwe elite unique items, kan ik weer eens wat nieuws proberen te vinden met m'n magic sorc (alleen ik ga denk ik toch een keer een nieuwe MF sorc maken, met veel fire damage).

Laatst ben ik nog een keer online geweest, alleen was er dus een account weg, weg Stormshield, Arreats, sojs en nog wat andere dingen. Maar ja, eigenlijk zou het het mooist zijn wanneer je bij 1.10 helemaal opnieuw zou moeten beginnen, zonder de oude items. Eigenlijk zou ik het niet eens erg vinden, ondanks dat ik toch wel het een en ander heb aan leuke items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Toewan schreef op 09 mei 2003 @ 14:44:
Zowee, weer wat nieuwe elite unique items, kan ik weer eens wat nieuws proberen te vinden met m'n magic sorc (alleen ik ga denk ik toch een keer een nieuwe MF sorc maken, met veel fire damage).

Laatst ben ik nog een keer online geweest, alleen was er dus een account weg, weg Stormshield, Arreats, sojs en nog wat andere dingen. Maar ja, eigenlijk zou het het mooist zijn wanneer je bij 1.10 helemaal opnieuw zou moeten beginnen, zonder de oude items. Eigenlijk zou ik het niet eens erg vinden, ondanks dat ik toch wel het een en ander heb aan leuke items.
ladder realm anyone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Finally, only those party members within 2 screens of the monster death receive experience.
dit stond op de experience pagina van AS, nu ist weer weg.

BETER!
nog een, quest changes:
act1:
no apparent changes

act2:
The Seven Tombs (duriel)
Given by Jerhyn after reaching level 20, or after having completed The Radament's Lair Quest, The Horadric Staff or the Tainted Sun Quest.

act3:
The Guardian (mephisto)
Given by Ormus after smashing the Compelling Orb

act4:
Terror's End (diablo)
Given by Tyrael after the Fallen Angel Quest is completed.

act5:
***Edit - nasty....***
Eve of Destruction (baal)
Given by the Ancients
je kan pas naar baal NA het halen van ancients quest, dus pas na lvl20 norm, lvl40 mn en lvl60 hell!!

dag dag rush!

[ Voor 64% gewijzigd door RocketKoen op 09-05-2003 15:56 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wow idd.. op hell wil echt niemand helpen met die ancients omdat ze simpelweg te lastig zijn. Daar gaat je rush naar hell cows :) Maar heel erg vind ik 't niet... misschien dat er nu meer mensen komen die _echt_ gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Kaastosti schreef op 09 mei 2003 @ 16:05:
Wow idd.. op hell wil echt niemand helpen met die ancients omdat ze simpelweg te lastig zijn. Daar gaat je rush naar hell cows :) Maar heel erg vind ik 't niet... misschien dat er nu meer mensen komen die _echt_ gaan spelen :)
tuurlijk is het niet erg, het is geweldig :D eindelijk eens 'normaal' d2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wat dacht je van act3? je kan mephi pas does als je de compelling orb quest hebt gedaan, dus moet je kalims relics allemaal zoeken, de council mollen.... duurt nog langer als act2!

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
RocketKoen schreef op 09 May 2003 @ 16:08:
wat dacht je van act3? je kan mephi pas does als je de compelling orb quest hebt gedaan, dus moet je kalims relics allemaal zoeken, de council mollen.... duurt nog langer als act2!
In principe vind ik het wel goed, maar het houdt mephiruns niet tegen door de waypoint. Ik hoop dus dat ze de drops van mephi nerfen, waardoor dat ook vrij onzinnig wordt (alle runs zijn loos in principe, behalve full act5 runs oid ;))

Toch is act 3 nogal saai en ik weet niet of ik het zo leuk vind om al die relics door die eindeloze oerwouden te zoeken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Iedereen heeft echt een hekel aan Act 3 omdat je er heeeel veel rond moet hollen en die kleine kl*temannetjes zijn echt een ramp, helemaal op hell. Rushen kan nog steeds, alleen de definitie ervan wordt anders... rushes duren langer, maar je zou het nog steeds een 'rush' kunnen noemen, aangezien het nog altijd sneller is dan zelf alles doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Kaastosti schreef op 09 May 2003 @ 16:23:
Iedereen heeft echt een hekel aan Act 3 omdat je er heeeel veel rond moet hollen en die kleine kl*temannetjes zijn echt een ramp, helemaal op hell. Rushen kan nog steeds, alleen de definitie ervan wordt anders... rushes duren langer, maar je zou het nog steeds een 'rush' kunnen noemen, aangezien het nog altijd sneller is dan zelf alles doen :)
Act 3 is een eitje met sorc ;)

Maar voor de andere chars is het idd de irritantste act van het hele spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand de nieuwe 1.10 items al gezien? Waren allemaal te zien op de site Arreat Summit, was ws een foutje, want nu zijn ze niet meer te zien, maar op de Duitse Daiblo2 site www.diablo2.de zijn ze nog wel te zien, ook de nieuwe runewoorden combis zijn er te zien en de skill veranderingen van alle characters.

Linkje naar nieuwe ringen, amus enz.:

http://diablo2.ingame.de/spiel/110_jewelry.php

Linkje naar Armors, Belts, Boots enz.:

http://diablo2.ingame.de/spiel/110_armors.php

Linkje naar nieuwe wapens:

http://diablo2.ingame.de/spiel/110_weapons.php

Linkje naar nieuwe skills(wel duits):

http://diablo2.ingame.de/spiel/skills110.php

Linkje naar nieuwe rune combies:

http://diablo2.ingame.de/spiel/rune_110.php

[ Voor 42% gewijzigd door Cthulhu op 09-05-2003 18:23 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
www.diabloii.net heeft nu ook alle nieuwe items hier gepost. Volgens mij staan er meer dan op die duitse site ende al bestaande elite-items staan er ook nog bij (goed voor vergelijken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Cthulhu schreef op 09 May 2003 @ 18:16:
Iemand de nieuwe 1.10 items al gezien?
Ja dus, heb ik 6 uur geleden ook al gepost, waarom denk je dat er ineens 2 pagina's aan posts bij zijn? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op 03 april 2003 @ 08:50:
Ben eergister ook met mn eerste HC char begonnen.. nu een lvl 23 sorc. HC is een stuk leuker dan SC imo :) Veel minder lamers in HC lijkt het.
Hmm dat betwijfel ik :) Het is wel een feit dat er veel minder hacked items op HC rondzwerven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tot de 1e keer dat iemand je drop/triggerhackt (tenzij je maphack gebruikt natuurlijk)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

ik weet t niet, ik vind al die changes zo "anti-blizzard", b.v. dat 100 % kans op cast lvl 44 $skill ( :+), dat is zoiets vreemds imo, en die
Defense: 1073.6-1502.5 (varies)(Base Defense: 487-600)
+50-100% Damage To Demons (varies)
+20% Faster Run/Walk
+20-30 To Strength (varies)
All Resistances +20-30 (varies)
Cannot Be Frozen
Requirements -100%
Slain Monsters Rest in Peace
Indestrustible
(Uber Item)
(Ladder Only)
vind ik ook al zowat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Phobos schreef op 09 mei 2003 @ 22:12:
ik weet t niet, ik vind al die changes zo "anti-blizzard", b.v. dat 100 % kans op cast lvl 44 $skill ( :+), dat is zoiets vreemds imo, en die

[...]

vind ik ook al zowat...
Blizzard haat gewoon necromancers ofzo als ze dat er echt in gaan stoppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:52:
[...]

Hmm dat betwijfel ik :) Het is wel een feit dat er veel minder hacked items op HC rondzwerven..
Heh, daar ben ik ondertussen zelf ook al achter gekomen.

Altijd leuk.. die drophackende PK'ers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
New Diablo II Game World Event
Friday, May 9, 2003
Players can trigger a new, secret quest in Hell difficulty games. While we don’t want to spoil the surprise, we did want to give you a clue to get you started when the 1.10 patch for Diablo II releases. Note: this event is ONLY available to realm characters and does not trigger in single-player or open games.
This screen shot is from the latest release candidate for the 1.10 patch of Diablo II that is currently being run through our QA testing procedure. Although we do not have a release date set for this patch, we are working hard to get it out as soon as possible.
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/diablo2exp/images/other/worldevent.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
leuk zeg, nu gaat iedereen sojs verkopen om er achter te komen hoe de de secret quest kunnen halen, en ook al is het na een tijdje bekend, dit lijkt me niet geschikt om te gaan runnen :P (verkoop 10 sojs en do enog een paar dure dingen elke keer om het te openen :P )

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je daarvoor een of ander uberitem kan verdienen, Die
annihilus charm ofzo, dan denk ik dat VEEL mensen het zullen doen...

Misschien is het nu wel handig om sojs te gaan verzamelen. Of niet. Ach ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Iets dat 9 soj vereist om een quest te doen lijkt me nogal onlogisch, wie weet houdt de quest wel in "delete all your dupes or you will be banned in 30 minutes" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dit is een hint die bliz gaf over een geheime quest, om die te mogen doen moet je vanalles doen. dit was een tip om je op gang te brengen.

er is ook een geheime set, je krijgt super mooie full-set bonussen, maar de items hebben geen groene naam en zien er in lk opzicht net zo uit als normale items, wel hebben ze iets met elkaar te maken.

bvb alle items die izual aan zou moeten hebben ofzo

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik speel toch alleen maar classic dus van nieuwe items zal er toch geen sprake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 15-09 23:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

hmmmz.. zo te zien is het hoog tijd nog ff een pala en druid naar lvl 75+ te krijgen zodat ik alle #$%^% ellende met de anti-rush dingen vermijd... bah.. ik begrijp niet wat al die mensen er tegen hebben. ik geloof er namelijk helemaal geen flikker van dat al die moraalridders NIET gerusht zijn...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Mijn barb op hc classic was duke tot en met lvl 82, en ik heb zelf alle wps gezocht, alle q gedaan en 0 keer gecowd, na lvl 82 deed ik een cs run met open quest zonder er aandacht aan besteedt te hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het irriteert me niet dat mensen elkaar rushen en helpen levelen, het irriteert me dat als ik een game maak op hell met de naam "act 1 Hell" met mijn lvl 60 sorcje dat er 6 mensen joinen die rond de level 12 zijn. Dat is gewoon de schurft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 20:23:
Het irriteert me niet dat mensen elkaar rushen en helpen levelen, het irriteert me dat als ik een game maak op hell met de naam "act 1 Hell" met mijn lvl 60 sorcje dat er 6 mensen joinen die rond de level 12 zijn. Dat is gewoon de schurft.
Op SC valt dat nog mee. Op HC in act 5 NM een lvl4 tegenkomen, dat is pas triest!! :( en dan nog PARTY!!! gaan blaten!

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
SlinkingAnt schreef op 11 May 2003 @ 20:41:
[...]

Op SC valt dat nog mee. Op HC in act 5 NM een lvl4 tegenkomen, dat is pas triest!! :( en dan nog PARTY!!! gaan blaten!
Ik hostile die lui dan meestal (als ze boven lvl 8 zijn).. weten ze vaak niet hoe snel ze weg moeten wezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

LoD rules. Het is enige spel wat ik vaak speel en niet flauw van wordt. Vind het alleen jammer dat hij niet hoger als 800x600 kan draaien. En als 1.10 komt zal ik weer vaak online te vinden zijn.
Vooral omdat ik bijna alle items al heb. Ben benieuwd naar de nieuwe items :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Brazza op 11-05-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 11 May 2003 @ 15:52:
hmmmz.. zo te zien is het hoog tijd nog ff een pala en druid naar lvl 75+ te krijgen zodat ik alle #$%^% ellende met de anti-rush dingen vermijd... bah.. ik begrijp niet wat al die mensen er tegen hebben. ik geloof er namelijk helemaal geen flikker van dat al die moraalridders NIET gerusht zijn...
Nou dan ga jij lekker maar buiten de ladder spelen, want je hebt geen ruk aan die lvl 75+ chars als je op de ladders wilt spelen. Ik vraag me overigens af waarom je het spel nog speelt, aangezien diablo niet cowen heet. Het is ook nog een echt spel. Domme keuze van Blizz om dat cowlvl erin te proppen, want daardoor vergeten veel mensen wat Diablo2 nou ECHT is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09:14
Woei ben weer begonnen met iemand anders te spelen via tcp/ip, wel grappig want je bent dan al blij met alles wat je vind :D Na de patch zal dat dus ook over internet zo zijn :) maar waarom doen ze zo geheimzinnig over wanneer die uitkomt?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.