Toon posts:

zonnet family error 650 drama

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zonnet adsl family aansluiting (via Versatel) en ik zit met het volgende probleem:

Als ik wil inloggen bij zonnet kreeg ik error 650:

The computer you're dialing in to cannot establish a Dial-up Networking connection. Your server type setting might be incorrect. To fix this problem, contact your InternetService Provider, or network administrator.

Ik heb nog nooit verbinding kunnen krijgen, de helpdesk van zonnet is een ramp :r :r ze kunnen me niet verder helpen. Van alles geprobeerd: nieuwste via 4 in 1 drivers (volgens zonnet zijn er soms probelemen met via chipset en usb), de modem aansluiten zonder de splitter er tussen, nieuwste modemdrivers,enz)

Het controlpanel van mijn E-tech ADSL usb modem zegt dat ik verbonden ben met ADSL, ik kan verzenden maar ik krijg dus geen respons.

Wat is er in hemelsnaam aan de hand? Volgens mij doe ik niks verkeerd, heeft iemand misschien suggesties? Wordt er helemaal 8)7 van!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

http://www.zonnet.nl -> Zon Breedband -> Support -> Bovenste 'Klik hier' -> Foutmeldingen.
Oftewel, even zoeken is niet verboden ;)

Edit: Nog wat relevante draadjes hier op GoT:
Error 650 met ADSL modem
ADSL - ERROR 650 - BOARD RESET
[rml][ adsl] code 650, maar wel alles perfect ingesteld![/rml]

[ Voor 47% gewijzigd door intoxicated op 05-03-2003 18:22 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.