Ik heb een zonnet adsl family aansluiting (via Versatel) en ik zit met het volgende probleem:
Als ik wil inloggen bij zonnet kreeg ik error 650:
The computer you're dialing in to cannot establish a Dial-up Networking connection. Your server type setting might be incorrect. To fix this problem, contact your InternetService Provider, or network administrator.
Ik heb nog nooit verbinding kunnen krijgen, de helpdesk van zonnet is een ramp
ze kunnen me niet verder helpen. Van alles geprobeerd: nieuwste via 4 in 1 drivers (volgens zonnet zijn er soms probelemen met via chipset en usb), de modem aansluiten zonder de splitter er tussen, nieuwste modemdrivers,enz)
Het controlpanel van mijn E-tech ADSL usb modem zegt dat ik verbonden ben met ADSL, ik kan verzenden maar ik krijg dus geen respons.
Wat is er in hemelsnaam aan de hand? Volgens mij doe ik niks verkeerd, heeft iemand misschien suggesties? Wordt er helemaal
van!
Als ik wil inloggen bij zonnet kreeg ik error 650:
The computer you're dialing in to cannot establish a Dial-up Networking connection. Your server type setting might be incorrect. To fix this problem, contact your InternetService Provider, or network administrator.
Ik heb nog nooit verbinding kunnen krijgen, de helpdesk van zonnet is een ramp
Het controlpanel van mijn E-tech ADSL usb modem zegt dat ik verbonden ben met ADSL, ik kan verzenden maar ik krijg dus geen respons.
Wat is er in hemelsnaam aan de hand? Volgens mij doe ik niks verkeerd, heeft iemand misschien suggesties? Wordt er helemaal