Error 650 met ADSL modem

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Hallo!

Ik heb vandaag mijn ADSL modem aangesloten.
Op de modem branden de 2 laatste lampjes (van power, en van de line), en het eerste lampje van de LAN die knippert ook.
Verder heb ik ook gewoon een kiestoon.

Als ik verbinding probeer te maken met de provider, krijg ik na een lange tijd gewacht te hebben, de fout 650 >> The remote computer you're dialing into does not respond to a network request. Check your server type settings in the properties of the connection. If this problem persists contact your network administrator.

Ik heb een basic ADSL abonnement bij XS4ALL, ISDN Ethernet.
Ik heb al diverse keren naar KPN gebeld, maar zei wisten geen antwoord op mijn vraag.

mijn netnummer is 0297, kan het zijn dat er een storing is ? of heb ik gewoon de aansluiting verkloot ??

Verwijderd

Heb je de complete installatie nog een keer heel goed nagelopen?
Misschien heb je ergens iets fout aangesloten.

• CyberTijn
ja, ik heb alles goed nagelopen, alle kabeltjes gecontroleerd, en alle software goed ingesteld

KPN wist ook niet wat het probleem was :(
zij dachten aan een storing

ik heb trouwens een oude S1 NT1 kast, is wel wat meer werk om ADSL aan te sluiten, maar zou eigenlijk moeten werken..... niet het geval dus, en ik heb geen zin om een nieuwe S3 kast te gaan halen als het hiermee ook zou moeten werken

m'n line sync brandt, en het lampje van de power ook. lampje van LAN knippert.
ik heb het met verschillende kabels geprobeerd, zowel gewoon, als crosslink, op 2 verschillende PC's. heb ook de verschillende kabeltjes van ADSL naar splitter geprobeerd, niets helpt. :(
betaal je hier nou zo veel geld voor ? :'(

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

stop maar:

is je username wel:
username@xs4all-basic-adsl

was ik namelijk vergeten!

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• CyberTijn
Op zaterdag 04 augustus 2001 18:20 schreef Skinkie het volgende:
stop maar:

is je username wel:
username@xs4all-basic-adsl

was ik namelijk vergeten!
ja dat heb ik ook geprobeerd, stond ook heel duidelijk op de site van XS4ALL :(

• Diz-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-05 05:42
ik heb momenteel het zelfde probleem, ik heb isdn en adsl nu, maar krijg me adsl niet werkend, grappige is dat ik het een half uurtje werkend heb gehad en daarna het er mee kapte. Er komt pas over 2 weken een monteur langs :(

- line sync brand
- Lan knippert als ik connectie probeer te maken
- Tx Line knippert als ik connectie probeert te maken

alleen krijg geen reply terug van de server, waar dit aan zou moeten liggen, heb zelfs de alle kabels vervangen om na te gaan of het geen ruis was. ISDN werkt nog wel steeds perfect. heel vaag. :r

Verwijderd

Ik heb echt ruzie met KPN over mijn ADSL verbinding!
Ik moet dagelijks bellen om een 'board reset'. Het probleem wat ik heb is dat mijn internet geregeld weg valt en dan niet meer werkt totdat KPN een board reset uitvoert. Ik heb dan alleen een lampje dat knippert voor de upload maar er komt niks terug download. En verbinden lukt niet meer (error 650). Het probleem is dat al mensen huin modem uitzetten een buffer vol loopt bij bepaalde alcatel kaarten bij KPN. Dit is dan alleen te verhelpen met een board reset. Je belt en geef je ticket nummer door en het wordt gedaan als je guluk hebt. Meestal werkt het uren later weer voor soms maar een paar uur. En dan kan je weer bellen.

Het probleem is bekend zeggen ze en wordt in Maart waarschijnlijk opgelost.... Ik hebt al 200x gebeld, 2 brieven geschreven, mail gestuurd enz. Maar allemaal zonder resultaad. Ja reakties van ja eind janurari mischien?, februari, nu al maart!!!

Ook heb ik een tweak gedaan in mijn alcatel isdn modem zodat het nu een router is en automatisch verbinding maakt. Maar ook dit zonder resultaat voor mijn probleem.

Het probleem heb je ook alleen als je een Alcatel ISDN- Ethernet Modem hebt, en op zo'n nieuwe kaart zit aangeloten in de centrale.

Maar ze willen me tijdelijk geen USB modem geven !! :(:( KPN.

Ook kan ik niet overstappen op kabel of andere adsl aanbieder, omdat we dat hier niet hebben. (alblasserdam)

HELP HELP HELP wie denkt meer te weten?

IK :r van KPN
Pagina: 1