Toon posts:

ADSL - ERROR 650 - BOARD RESET

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt ruzie met KPN over mijn ADSL verbinding!

Ik moet dagelijks bellen om een 'board reset'. Het probleem wat ik heb is dat mijn internet geregeld weg valt en dan niet meer werkt totdat KPN een board reset uitvoert. Ik heb dan alleen een lampje dat knippert voor de upload maar er komt niks terug download. En verbinden lukt niet meer (error 650). Het probleem is dat al mensen huin modem uitzetten een buffer vol loopt bij bepaalde alcatel kaarten bij KPN. Dit is dan alleen te verhelpen met een board reset. Je belt en geef je ticket nummer door en het wordt gedaan als je guluk hebt. Meestal werkt het uren later weer voor soms maar een paar uur. En dan kan je weer bellen.

Het probleem is bekend zeggen ze en wordt in Maart waarschijnlijk opgelost.... Ik hebt al 200x gebeld, 2 brieven geschreven, mail gestuurd enz. Maar allemaal zonder resultaad. Ja reakties van ja eind janurari mischien?, februari, nu al maart!!!

Ook heb ik een tweak gedaan in mijn alcatel isdn modem zodat het nu een router is en automatisch verbinding maakt. Maar ook dit zonder resultaat voor mijn probleem.

Het probleem heb je ook alleen als je een Alcatel ISDN- Ethernet Modem hebt, en op zo'n nieuwe kaart zit aangeloten in de centrale.

Maar ze willen me tijdelijk geen USB modem geven !! :( :( :( KPN.

Ook kan ik niet overstappen op kabel of andere adsl aanbieder, omdat we dat hier niet hebben. (alblasserdam)

HELP HELP HELP wie denkt meer te weten?

IK :r van KPN

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:24
Is toch niet bij alle gebruikers ?? ik heb er nog nooit last van gehad

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet bij iedereen maar wel bij een hoop mensen ik heb al begrepen dat het om 10tallen mensen gaat!

ADSL - ISDN- Ethernet

"Board reset"