een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Dat is vreemd inderdaad. We kunnen niet aannemen dat hij uit ervaring spreekt.chucky666 schreef op 04 March 2003 @ 17:58:
hij vindt het iq gedaald hier op GOT
en dat heeft hij al opgemerkt na 3 maanden
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Een forum is niet alleen info geven en krijgen. Het leuke aan fora is dat het juist de gelegenheid stelt om te discussieren. (Daarom raak ik ook zo nu en dan nog weleens offtopic) Vaak is discussieren leuker -en leerzamer (mits op niveau)- dan alleen maar bot een antwoord te geven op een helpdesk vraag.Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:10:
Een forum is er juist voor om info te geven/ krijgen, dus als je redelijk een vraagt stelt probeer dan ook antwoord te geven, ipv "Use the Search sukkel".
Het probleem van de helpdesk vragen is dat velen allang met dit soort dingen te maken hebben gehad. Nieuwe leden lezen de FAQ niet, gebruiken de SEARCH niet, en dan heb je zoiets van: "Neej, niet alweer zo'n topic"

(bv: P2P downloaden legaal of niet)
Ook op het forum zou zoiets al Karma moeten worden geimplementeerd (een beetje ala slashdot-stijl en frontpage). Ik hoef niet al die topics van newbies te zien. Ik wil kunnen filteren op users die niets bijdragen (negatieve karma). Dan zullen er ook een boel minder onzin replies komen op luser-talk. My 2 cents.Wat mij betreft is het nveau van GoT flink aan het dalen, het lijkt verdomme wel TMF-chat soms (komt misschien wel door de gemiddelde leeftijd hier). Als wij hier zo tolerant zijn in Nederland hoe komt het dan, dan er zoveel onbeschofte figuren hier rondlopen, die alleen anderen willen zien afgaan ???
GOT is GEEN democratie je bent hier zelf gekomen en je mag ook zelf weer weggaan als het je niet bevalt
ik zie zo een aantal reply's van mod's (en ook ex-mods)TrailBlazer schreef op 04 maart 2003 @ 18:52:
Wat me opvalt er heeft volgens mij nog geen enkele mod gereageerd in dit topic.
maar eeh, ze doen het vrijwillig en kunnen dus niet elke sec. elk topic bijhouden enzo
En niet elk topic verdient een replyErkens schreef op 04 maart 2003 @ 18:58:
ik zie zo een aantal reply's van mod's (en ook ex-mods)
maar eeh, ze doen het vrijwillig en kunnen dus niet elke sec. elk topic bijhouden enzo
oei, weer een ex-mod die reageerd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
we hebben het er maar druk mee
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
TrailBlazer schreef op 04 maart 2003 @ 18:52:
Wat me opvalt er heeft volgens mij nog geen enkele mod gereageerd in dit topic. Ik kan me ook heel goed voorstellen waarom. De mods worden de laatste tijd steeds vaker afgezeken dat GOT achteruit gaat en dat de HK dicht/open moet. Weet ik veel wat. Die jongens/meisjes doen hun uiterste best om de boel nog een beetje gezellig/nuttig te houden. Dat er naar het idee van een aantal een beetje te grof gemod wordt jammer dan. Om maar een bekende kreet van een mod te gebruiken.
[...]
Eerste zin: was me ook al opgevallen maar ik vind dat jullie het goed doen zonder ons dus ...

Tweede zin en verder: nee hoor. Ik weet zeker dat dat geen reden is
Verder inhoudelijk geen commentaar
Oh ja toch wel: de titel van TS ben ik het mee eens
Verwijderd
de echte mods reageren niet
Maar het is zo dat sommige reacties wat overdreven zijn (heb ik ook ooit wel eens een LA topic over geopend) Waarschijnlijk komt het door een 'r' die sommige users hebben. Natuurlijk is het een forum voor ervaren tweakers maar valt mij ook op dat sommige vragen al snel worden voorzien 'lullige'/'onnutige' antwoorden. Maar denk dat je daar ook niet zoveel aan kunt doen. Simpel weg omdat er nu zo veel tweakers zijn te vinden op de GOT en er altijd wel mensen bij zitten die zich meer voelen dan een ander of gewoon op zulke wijze willen reageren.
edit:
Itsnows reageert net boven me
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 19:17 ]
Helemaal als ik steeds van jou moet reageren

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 21:23 . Reden: typo's ]
Is dit niet een beetje arrogant? Ik bedoel, we zijn toch allemaal als newbie begonnen?Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 18:39:
...Ik hoef niet al die topics van newbies te zien...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
redhat: het moet ook niet zo zijn dat een LM of mod in zijn forumdeel gaat speuren naar slotjes. Het ideale beeld is: mod en LM posten gewoon in de draadjes en discussieren mee. Indien ze iets geks tegenkomen > aktie
Verwijderd
nou dan zou ik maar eens serieus denken aan een goeie psychiater...Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 17:16:
[...]
forum op slot ?
Je bedoelt denk ik topic.
Ik denk niet dat ik zonder dit forum kan leven.

het is maar een internet site you know.....
Serieus, dit komt al zo vaak voorbij en persoonlijk zie ik deze 'discussies' meestal gewoon als een klaagzang van de topicstarter. Ik heb gewoon geen zin hier echt op te reageren omdat eikels een heel normaal verschijnsel zijn, iedereen komt ze IRL vaker tegen dan 'm lief is en je kunt er niks aan doen (ja, thuis zitten afgesloten v.d. buitenwereld indien je zelf geen eikel bent want dan heb je een probleem
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
heeft zeker indruk gemaakt, nou reageert een mod een keer, en zijn ze allemaal stil, lol.Abbadon schreef op 04 March 2003 @ 19:39:
Hiero dan: *reageer*
Serieus, dit komt al zo vaak voorbij en persoonlijk zie ik deze 'discussies' meestal gewoon als een klaagzang van de topicstarter. Ik heb gewoon geen zin hier echt op te reageren omdat eikels een heel normaal verschijnsel zijn, iedereen komt ze IRL vaker tegen dan 'm lief is en je kunt er niks aan doen (ja, thuis zitten afgesloten v.d. buitenwereld indien je zelf geen eikel bent want dan heb je een probleem) Leer er mee te leven en ze te negeren en je bent al een hele stap verder
Verwacht iig niet van de mod's dat het 'eikelruimers' zijn maar doe gewoon zelf niet datgene wat je van een eikel verwacht en de eikels blijven net als nu een heel kleine minderheid vormen, dat moet al genoeg zijn
voor de duidelijkheid, dit is een grapje.
edit
voordat er weer allemaal boze brieven mijn kant op komen.
en de mods zijn kant.
b.t.w. waar is ts eigenlijks gebleven, werpt een balletje op, en wij maar in discussie
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 20:39 ]
is meestal zo, iemand komt klagen, maar weet ergens wel dat die zelf fout zit/zat, en komt daardoor niet meer terug met een reply, simpelVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 20:31:
b.t.w. waar is ts eigenlijks gebleven, werpt een balletje op, en wij maar in discussie
Verwijderd
Doen jullie alleen om te kijken hoe de users elkaar behandelen
Volgende keer mogen jullie dus niet meer in topics komen, dat gaat alleen maar fout
Wat vind je van de stemming op GoT?
- Prima, houden zo!
- Gaat wel, word er niet warm of koud van
- Vroeger was alles beter!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
prima, houden zo!Bor_de_Wollef schreef op 04 March 2003 @ 21:31:
Misschien leuk voor de poll op de frontpage? Of durven we dat niet aan?
- Prima, houden zo!
en per mail geven ze ook al geen antwoord
bemiddelaar (a) tweakers.net

En verder: als ik zo even kijk, ik weet weinig van programmeren, maar dit is toch wel te doen

Lees dit nog wel even door: Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet
Als dit jou zeer erg beargumeteerde regel is dan denk ik dat je nog weinig hoop hebt ook een rooskleurige toekomst @ GoT.
Leer beargumenteren. Ik heb vandaag ook geleerd te beargumenteren in 5+ uitgebreide posts. En ik zal je zeggen. Argumenteren is niet jouw mening geven, maar argumenten geven, argumenten afwegen met daar ook argumenten voor en dan pas je mening geven. En je mening geven kan ook betekenen dat je je een fout inziet !!!
Als je dat hebt gedaan kun je van mij weer verder GoTten
[ Voor 137% gewijzigd door blackangel op 04-03-2003 21:44 ]
Verwijderd
mag ik mischien vragen wie zijn stelling jij bedoelt.plakbandrol schreef op 04 maart 2003 @ 21:34:
je stelling klopt wel aardig ja, ik had net een topic geopend die zonder rede werd dichtgegooid, en als ik dan opnieuw om een rede vraag wordt ie opnieuw dicht gegooid en krijg ik een NOW
Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 21:37:
[...]
mag ik mischien vragen wie zijn stelling jij bedoelt.
Wat zijn sommige GoTers toch enorme eikels

De hand in eigen boezem steken is er niet bij

Verwijderd
De Ts heeft meer los gemaakt dan die zelf waarschijnlijk verwacht had
De Users(including me) en Mods laten hier zien dat het na een beetje modder gegooi GoT niet vol zit met alleen maar eikels maar ook mensen met niveau
Btw. Ik vind het wel jammer dat We Are Borg hier niet meer heeft gereageerd nadat hij gister mijn mening over een kwestie met een LM erg persoonlijk opvatte.
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
George Bush doet momenteel niks verkeerds geloof ik

hehe hoe offtopic kan men gaanWekkel schreef op 04 March 2003 @ 22:01:
He, E-Mile, nog een normaal cijfer gekregen voor dat LPF opstel?

Verwijderd
plakbandrol,plakbandrol schreef op 04 March 2003 @ 21:34:
je stelling klopt wel aardig ja, ik had net een topic geopend die zonder rede werd dichtgegooid, en als ik dan opnieuw om een rede vraag wordt ie opnieuw dicht gegooid en krijg ik een NOW
Het probleem wat hier besproken word is dat sommige Users(tweakers) onbeschofte of domme reactie's geven op nOOb en/of helpdeskers terwijl het gewoon anders kan, dat neemt niet weg dat jou topics(na het lezen ervan) terecht dicht zijn gegooid , omdat je de faq overslaat en helpdesk vragen stelt , en vervolgens ook erg onbeschoft reageerd op mods en users
Kort samengevat ook jij bent 1 van de oorzaken van dit probleem
edit:
naam verkeerd gespeld van plakbandrol
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 22:35 ]
Verwijderd
hehehe je haalt hem aan , nee dat het goed is wat die doet ben ik met je eens , maar uhh krijg jij ook niet altijd het gevoel dat er iemand bij hem onder het bureau zit en hem vervolgens alles voorzegtE-Mile schreef op 04 maart 2003 @ 21:57:
[...]
George Bush doet momenteel niks verkeerds geloof ik[maar da's een hele andere discussie waar ik nu geen zin in heb
![]()
]
Durven we niet aan, ik kan namelijk niet reageren. Ik heb namelijk een keer zonder me verstand te gebruiken me email-adres verkeerd veranderd.Bor_de_Wollef schreef op 04 March 2003 @ 21:31:
Misschien leuk voor de poll op de frontpage? Of durven we dat niet aan?
- Prima, houden zo!
Hierom:
Van rolfvanleusden (a) hetnet.nl (ging geld kosten) wilde ik het veranderen naar rolfvanleusden (a) hotmail.com. Lukte niet omdat ik vroeger een account had op tweakers (die kon ik zowiezo niet terug vinden) dus wilde ik het veranderen naar rolfvanleusden (a) myrealbox.com maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik rolf (a) myrealbox.com had

Is m'n iq nu tot negatief gedegradeerd?
BTW m'n stem is "Prima, houden zo!"
[ Voor 7% gewijzigd door blackangel op 04-03-2003 22:22 ]
moet je even een frontpage admin contacteren enzo
Blijf zelf dan ook hoffelijk
bazs2000 schreef op 04 maart 2003 @ 22:24:
[...]
Als je weer op de FP wilt kunnen inloggen dan moet je even een topic openen in TFF.
Gedaan. Nu nog ff wachtenErkens schreef op 04 March 2003 @ 22:22:
[...]
offtopic:
moet je even een frontpage admin contacteren enzo
Verwijderd
whowww ik kom bijna niet meer bij van het lachen
Verwijderd
een ding moeten we weer toegeven, het is weer gezellig, vooral na die verhaal van jou blackangel, met dat reggen en die e-mail, lachen man zoals jij dat vertelt, over die spellingsfout maar niet te spreken. lol,Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:36:
[...]
whowww ik kom bijna niet meer bij van het lachen![]()
, spellingsfout dus , maar wel een leuke fout
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 22:53 . Reden: typo ]
Vraag over core steppings
Right. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Abbadon reageert nog heel beschaafd hier, want dingen als lullo gezellig tegenkomen in een topicstart lijkt me toch niet echt leuk.joh lullo's
ik wil weten of het een a of b core is
wat de stepping is , is ie vet te oc'en
nog een keer:
het gaat hier dus over een amd xp2100 + tb
Nu een ander topic, ff 1 van mezelf genomen want snel te vinden in mijn bookmarks:
[Win2k]RAM gebruik optimaliseren
Deze als positief voorbeeld post ik niet om mezelf op te hemelen (zei ik al, die was snel gevonden @ bookmarks) maar om aan te geven dat de omgang op het forum ook anders kan.
Sommige users (gelukkig niet zoveel, anders zat ik hier niet) hebben hier helaas *** aan, en gedragen zich als de king die maar ff antwoord wil, en snel een beetje. Het eerste voorbeeld is een prachtillustratie daarvan, en zo zullen er vast meer zijn.
Maar toch, als ik zo gemiddeld genomen de vraag/antwoord stijl topics bekijk, dan vind ik het best nog meevallen, zowel met de algemene omgang als met hoe er wordt geantwoord. Natuurlijk levert een goeie topicstart heel wat meer op dan joh lullo's, dus dat is al een begin. Helaas kennen sommige mensen de forum faq en gedragsregels (in het algemeen op fora, en op GoT in't bijzonder) niet, en that's a shame. GoT zou er nog beter van worden als die simpele regels ook door groentjes in acht genomen zouden worden.
Happy GoTting aan iedereen verder
Verwijderd
psies kerel(Marihuana heeft veel impactVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:52:
[...]
een ding moeten we weer toegeven, het is weer gezellig, vooral na die verhaal van jou blackangel, met dat reggen en die e-mail, lachen man zoals jij dat vertelt, over die spellingsfout maar niet te spreken. lol,
lees deze eens:ReemF schreef op 04 maart 2003 @ 22:56:
heel verhaal
http://gathering.tweakers...message/17101764#17101764
No more words needed
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 23:42 ]
Verwijderd
zeker weten dat dat een impact heeftVerwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 23:28:
[...]
psies kerel(Marihuana heeft veel impact) , de goeie sfeer draagt ook bij aan een goed GoT
en uhh persoonlijk vind ik die naam met die spellingsfout erin wel toffer
![]()
[...]
No more words needed
Verwijderd
lol sarcasme ooit van gehoordVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 19:36:
[...]
nou dan zou ik maar eens serieus denken aan een goeie psychiater...
het is maar een internet site you know.....
Verwijderd
I second that!Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 18:39:
[...]
Een forum is niet alleen info geven en krijgen. Het leuke aan fora is dat het juist de gelegenheid stelt om te discussieren. (Daarom raak ik ook zo nu en dan nog weleens offtopic) Vaak is discussieren leuker -en leerzamer (mits op niveau)- dan alleen maar bot een antwoord te geven op een helpdesk vraag.
I second that as well!Ook op het forum zou zoiets al Karma moeten worden geimplementeerd (een beetje ala slashdot-stijl en frontpage). Ik hoef niet al die topics van newbies te zien. Ik wil kunnen filteren op users die niets bijdragen (negatieve karma). Dan zullen er ook een boel minder onzin replies komen op luser-talk. My 2 cents.
Hoewel de charme van het forummen wel ligt in de mening van het complete publiek van het forum. Ik denk eerder dat we de problemen op GoT moeten voorkomen door een soortemet van toelatingsexamen bij registratie op GoT.
Kennis van de FAQ, de Search, Google en de policy van GoT zijn een vereiste voor nieuwe gebruikers. Kijk Newbie zijn we allemaal geweest, dus ook newbies hebben recht op een goed en volledig antwoord.
Zie trouwens hiervoor mijn eerste post in dit draadje
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 10:34 . Reden: domme typo ]
Dat zeg ikVerwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 10:29:
Hoewel de charme van het forummen wel ligt in de mening van het complete publiek van het forum. [...] Kijk Newbie zijn we allemaal geweest, dus ook newbies hebben recht op een goed en volledig antwoord.
Yohan schreef op 04 maart 2003 @ 19:27:
[...]
Is dit niet een beetje arrogant? Ik bedoel, we zijn toch allemaal als newbie begonnen?
Stel iemand heeft een vraag, registreert zich en start een topic. ALS deze persoon al niet wordt afgezeken met "Use The Fucking Search", of een slotje krijgt, dan gebeurt het wel dat mensen forumtaal gaan gebruiken.
Ik vind dat je er niet vanuit mag gaan dat iedereen op de hoogte is van GoT-jargon.
Zelf loop ik hier nu ook al een tijdje rond en vraag mij nog steeds wel eens af wat er wordt bedoeld met al die afkortingen.
Ik ben niet de enige, daar er zelfs topics voor geopend worden om er achter te komen wat een afkorting wel betekent.
Laten we allemaal netjes, gezellig en (meestal) effectief reageren om zo de 'leefbaarheid' op GoT te vergroten.
Tevens wil ik kwijt dat ik vind dat wanneer een topic wordt geopend en je weet het antwoord op de vraag, dan mag je dat best wel posten ipv reageren met "heb je de search al gebruikt?"
Last but not least; fouten maken is menselijk, dus geef de mogelijkheid om deze te herstellen.
[ Voor 8% gewijzigd door mcB op 05-03-2003 15:46 . Reden: toevoeging ]
Strix (Skullflame)
Verwijderd
@Yohan ondanks dat je de antwoorden nog steeds beperkt is het wel leuk om te zien dat jij nu ook wel bent omgeslagen en het nut van dit topic nu wel inziet(na redelijk wat spontane reacties
Voor de rest zijn denk ik de meeste mensen nu hun ei wel kwijt
Ja precies, maar ik stel helemaal niet van dat soort vragen, ik studeer zelf namelijk voor systeembeheerder, en baal ervan als je als de 10de noob-in-een-dozijn wordt afgedankt. Maarja ik snap wel dat ik teveel aan het zeuren ben nu. t'was ook niet lelijk naar jullie allemaal bedoelt, ik was gewoon ff zwaar gefrustreerd, maar ik kom nog wel een keer langs om anderen te helpen of als ik vragen heb.Icey schreef op 03 March 2003 @ 23:30:
Een beter wereld begint bij jezelf, Wil je goed geholpen worden, zorg ervoor dat je dan geen help-desk user bent.
Ik kom vaker mensen tegen met 3 post met de vraag 'waar vind ik drivers voor me ati videokaart'. Ik zeg dan iets in de richting met 'wat denk je zelf...' en vervolgens krijg ik de volle laag...
Ja, ok, maar dat vind ik dus bv een standaard probleem, want ik heb een al enige computerkennis, daarom is het woord "newbies" toch uitgevonden.Als je alles anders wilt hebben, of je bent het er niet mee eens, ga dan weg. Of pas jezelf aan of verander de wereld voor zover mogelijk. vraag mensen vriendelijker te reageren, maar kom zelf ook met oplossingen.
Ik ben van mening dat er niks meer gevraagt hoeft te worden, als ik een probleem hem:
1) got search (100% goed antwoord, vaak meerdere...)
2) google (eehmm.. je vind altijd wel wat)
3) ms website (minder handig, beetje onduidelijk, maar werkt wel)
Een topic openen hoeft dus eigenlijk niet, tenzij je een exentriek geval heb.
Kom op zeg, ik zeg niet dat iedereen me irriteert, slechts enkele figuren, maar dat heb je toch altijd, maar het blijft irritant - bv ik vroeg of iemand mijn XP1800+ wilde unlocken in een topic, *OMDAT* ik niet goed ben ik dat kleine prutswerk - ik kreeg me toch een stel vage vunzige replies. Zeg dan gewoon niks en laat mijn topic doodbloeden. Ik erger me net zo rot aan replies als "UTFS" als "Hoe ver kan gaan met mijn dondervogel", gewoon niet op replien, dan komt het allemaal wel op zijn pootjes terecht.
[...]
Dan ook nog zoiets, de moderator heeft altijd gelijk en gooit een topic nooit onterecht dicht. Ze smijten met slotjes, omdat ze de pest erin hebben volgens min, omdat een Newb weer eens een domme vraag stelt, maar zijn er wel domme vragen, denk daar maar eens goed over na. Dom is relatief, voor de een is dit een domme vraag, voor de ander een slimme vraag.
Ik vermoed dat er hier veel brezerkids rondhangen...Radian schreef op 03 maart 2003 @ 23:41:
[...]
En dáár ben ik het zeker helemaal mee eens! overdag is het niveau lager dan laat op de avond.

Ja, sommige mods zijn volgens mij wat overgeirriteerd, omdat ze zoveel van dieVerwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 00:12:
Dan wil je zoeken op ,
XP CD SE
ja heb je toch echt een probleem.
Maar je topic wordt gesloten met UTFS
Zeg je dat het niet kan, wordt het weg gestopt onder flame.
Erg dankbaar altijd idd die GoTers
fake-topics moeten sluiten, snap ik ook wel, dan wordt het moeilijk de goeie
topics eruit te plukken, want alles valt al gauw onder lui gedrag -> UTFS.
Heb ik alleen met Fewture en BalusC een paar keer meegemaakt, ik vind het jammer dat Sinterklaas (mod) was opgestapt, en heb zijn rederening waarom ook gelezen en was het helemaal het hem eens.
Gilian
Door Gilian - Tuesday 17 December 2002 17:11
Help wanted mede-tweakers.
Wie wil mijn AMD XP1800+ unlocken
zonder brokken
Zodat ik dit beestje op 200Mhz FSB kan clocken.
Ik wil er wel 5 Euro voor opdokken.
ik ben gewoon niet handig genoeg om die kleine gaatjes te vullen met zilver, dat zou een dooie AMD proc worden gegarandeerd , daarom wil
ik dat laten doen door iemand die dat vaker heeft gedaan (met succes ).
T'is maar een 1800+, maar hij loopt dus wel op 1875 Mhz vandaar. Mjam
Door Mikado - Tuesday 17 December 2002 17:17
uh, unlocken heeft met MP's te maken, niet met de FSB. Die FSB kan je zo wel opschroeven, alhoewel de 200 MHz vrijwel kansloos is.
>>>Duhhhhhh, ik weet waar ik het over heb, jij blijkbaar niet.
Verder de woorden Search of FAQ
>>>TADAAA, daar is ie weer, the magic words, maja, zie via de search maar eens iemand te vinden die je proc vind unlocken, een medetweaker dus, want ik ga dus echt niet naar zo'n gare Eynsteinwinkel toe.
Door Abbadon (HGM Harde Waren) - Tuesday 17 December 2002 17:21
Check die topictitle van je schrikbarend schreeuwerig zijn Verder is dit niet de bedoeling, GoT is geen dienstenboard o.i.d.
>>>>Oh dank je, heb je verders nog iets positiefs in te brengen in deze topic, neuuhhhh, slotjuuuuh voordat ik ook maar iets kan toevoegen, da's niet netjes.

HELP: WIE KAN MIJN AMD XP1800+ unlockenVerwijderd schreef op 26 April 2003 @ 19:29:
ehhmmm, kan je niet beter een link geven naar het topic?
En dat slotje is gewoon terecht, GoT is geen plek om te vragen of iemand jou kan helpen met dat soort dingen en je topictitel is erg schreeuwerig

Daarnaast lijkt het me niet zo handig om een 1 1/2 maand oud topic nog een keer op te rakelen, ook al is het je eigen.
Geeft alleen maar aan dat je in de tussentijd nog niet veel opgestoken hebt..
[ Voor 64% gewijzigd door alt-92 op 26-04-2003 19:42 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
oh nee, als die hier een nieuwe topic voor had aangemaakt was het ook weer niet goed geweest, en die opmerking van je afvragen waarom sommige mods ermee kappen, slaat ook nergens op, dan moeten ze maar geen ja zeggen, als ze gevraagd worden om mod te worden, je weet wat je kan verwachten als je mod wordt, als iemand politieman wordt, weet hij ook dat hij geen koekjes moet bakken, dus kom niet met zo'n opmerking, als een mod er mee stoppen wil, doet hij het maar, mij een zorg.BackSlash32 schreef op 26 April 2003 @ 19:41:
....en dan je afvragen waarom sommige mods ermee kappen
Daarnaast lijkt het me niet zo handig om een 1 1/2 maand oud topic nog een keer op te rakelen, ook al is het je eigen.
Geeft alleen maar aan dat je in de tussentijd nog niet veel opgestoken hebt..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
nog meer.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 21:38 ]
Dit topic is gesloten.