Dat wordt iedereen die vaker dan 2x per week in LA komt

Ok, dit is mijn mening:
Dit is een heel groot forum, met een heel divers publiek dat 1 ding gemeen heeft: computers.
Er zijn idd regels nodig om alles in goede banen te leiden. Het is alleen jammer dat er enkele moraalridders c.q. kontenlikkers zijn die er een hobby van maken om heel GoT af te struinen naar een in hun ogen verkapte warez request of iets wat weleens in strijd zou kunnen zijn met de policy. Dat werkt dus HELEMAAL niet sfeerverhogend op een forum. Zo krijgt GoT een bepaald stempel. (en dat werkt dit soort gezeik weer in de hand)
Ik begrijp je standpunt heel erg goed. Er zijn alleen keuzes die de moderators EN de users moeten maken.
Gaan we voor een gezellig forum, lekker lol trappen, hk geheel open
voor de rest wil ik ff hk buiten discussie houden leuk offtopic posten onder elke reply. Klinkt leuk, het enige is dat dan het computerniveau sterk achteruit gaat, waardoor de die-hard GoTter ergens anders heen gaat / eigen forum aan maakt.
Of we gaan voor een streng forum. Een forum waarbij alles via regeltjes gaat en waarbij de startpagina van Got naar
deze link wijst. Zoals in mijn vorige posts zul je erachter zijn gekomen dat ik zelf meer voorstander ben van het tweede. Iets minder extreem natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel.
Ja ik was een beetje overdreven Elk mens is anders en iedereen heeft een eigen mening. Zorg er alleen voor dat je je mening kunt beargumenteren.
Mijn mening is dat GoT puur voor tweakers is. Als er alleen goede users komen, komen ze vanzelf met elkaar in contact en wordt het vanzelf ook leuker. Dit is al in het verleden gebeurt op LAN-party's enzo (LANparty-topics zijn het leukste om te lezen

). Maar er komen nieuwe users bij, deze moeten wij eerst ook in goede banen leiden. Als we dat gedaan hebben komt het vanzelf dat zij ook tot de Tweakers gaan behoren, en dat we ze ook tot onze "interne communitie" laten behoren. Maar eerst moeten ze zich bewijzen. Wij helpen wel, soms iets extreem. Maar als sommige de FAQ niet eens hebben doorgelezen kunnen wij ze niet helpen, en dan moeten ze - er naar mijn mening - op gewezen worden.
Strenge regels zijn goed, maar die moeten dan wel reeel en consequent zijn.
Dus als GoT een soort toelatingsexamen invoert, alle nieuwe users goed wijst op de FAQ, de search en de policy op GoT worden er al een hoop mogelijke problemen kortgesloten.
Die is er al. Je moet bij de registratie zeggen dat je de FAQ hebt gelezen. Alleen hebben volgens mij maar weinig mensen dat daadwerkelijk gedaan (ik iig niet, het logisch nadenken kom je ook een heel eind)
Newbies hebben ook recht op goede hulp, en topics moeten niet bot en kortzichtig gesloten worden door machtsgeile modjes (van een jaar of 16). No offence hoor, maar zo zie ik het een beetje.
Ik weet 1 ding. Modjes zijn echt niet
altijd machtsgeil. Ze gooien namelijk niet slotjes omdat ze het leuk vinden. Ze vinden het leuk om de medetweaker te helpen. En als iemand dwars zit moet dat iets aan gedaan worden. Mijn visie op een modje

[disclaimer]
Ik zal deze post nog een paar maal editten verwacht ik. Ik wil niemand persoonlijk beledigen met deze post.
Maakt niet uit, ik heb hem toch al gequote
[disclaimer]
Ik zal deze post nog een paar maal editten verwacht ik. Ik wil niemand persoonlijk beledigen met deze post.