Toon posts:

Wat zijn sommige GoTers toch enorme eikels.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niemand hier beledigen, maar wat reageren sommige figuren hier op GoT toch kinderachtig en onbeschoft op normale vragen, inclusief dus sommige van de mods, en ja dat had ik zeker niet mogen zeggen, maar ik doe het toch.
Een forum is er juist voor om info te geven/ krijgen, dus als je redelijk een vraagt stelt probeer dan ook antwoord te geven, ipv "Use the Search sukkel".
Wat mij betreft is het nveau van GoT flink aan het dalen, het lijkt verdomme wel TMF-chat soms (komt misschien wel door de gemiddelde leeftijd hier). Als wij hier zo tolerant zijn in Nederland hoe komt het dan, dan er zoveel onbeschofte figuren hier rondlopen, die alleen anderen willen zien afgaan ???

Bedankt en hier mag een slotje op Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegen UTFS antwoorden enzo word anders al tijden hard opgetreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja somige reacties zijn wat overdreven... maar ik sta er gewoon boven :9

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 22:51

JdM

Humbled

Een paar voorbeelden van je probleem zouden niet verkeerd zijn. (dit hoort ook nogeens in LA ofzo...)

[ Voor 24% gewijzigd door JdM op 03-03-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radian schreef op 03 March 2003 @ 23:14:
Een paar voorbeelden van je probleem zouden niet verkeerd zijn.
Een move naar LA ook niet :+

Aan de ts: weet waar je aan begint, dit soort topics worden vaak oeverloze discussies.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Het kan soms ook vervelend zijn dat bepaalde mensen te lui zijn om te zoeken. Als je iets voor de 80ste keer moet uitleggen kan een UTFS reactie heel begrijpelijk zijn.

Dus dit verhaal heeft 2 kanten...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Je hebt helemaal gelijk....no denying that.

Probeer echter niet op dit soort sujetten in te gaan, en probeer zelf een steentje bij te dragen aan het niveau. Verbeter de wereld, begin met jezelf, of zoiets :)

Ik check altijd even iemand zijn registratiedatum en leeftijd, als hij iets heel obvious vraagt. Een reactie als 'use the fucking search' schiet niemand wat mee op, vind ik. Als ik een vraag mijn tijd niet waard vind, reageer ik gewoon niet... net zo makkelijk.

Beany: 3e zijde: als je 'UTFS' antwoord dan schop je het topic omhoog. Gewoon niet doen dus.

[ Voor 13% gewijzigd door DynaMikeY op 03-03-2003 23:18 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat veel GOT'ers hier last van hebben... maarja, je moet er echt boven staan. Alles melden in 'Schop een modje' is ook zo kinderachtig, of juist goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja je hebt wel een beetje gelijk, gister nog....ik had niet eens tijd om precies uit te leggen wat mn probleem was of het topic was al gesloten......GRGR.. :( :( :(
maar het komt ook regelmatig voor dat er van sommige topics al 6 bestaan en dat er dan NOG EEN ZELFDE geopend wordt :X !! Dan is het een ander verhaal....want met search'en kom je een heel eind..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:17:
Ik denk dat veel GOT'ers hier last van hebben... maarja, je moet er echt boven staan. Alles melden in 'Schop een modje' is ook zo kinderachtig, of juist goed?
/me is benieuwd hoelang het duurt voor deze daar staat (wat niet kinderachtig is, gezien het nivo van het topic nofi), ik geef het topic max. 5min. (blijft toch lang open)

[ Voor 6% gewijzigd door JdM op 03-03-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 18:45
Er boven staan maar wel snel je reactie editen als ie toch een beetje harder aankwam ;)

Klaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 06:23
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:10:
inclusief dus sommige van de mods, en ja dat had ik zeker niet mogen zeggen, maar ik doe het toch.
Pure onzin, waarom zou je niets over de mods mogen zeggen? Zou mooie boel zijn dat mods hier het 'absolutisme' in gaan voeren, blijft er weinig van GoT over denk ik...
Er word idd steeds botter gereageert, vooral op de newbies (mensen leren het verschil ook nooit).

move -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 21:44
Sommige mensen melden wel erg snel in SeM imo :/. Gebruikt niemand dan het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacties als... "gebruik searche" leverd niets op. Kijk zelf even in de searche en geef een directe link. Wel zo vriendelijk. En zo verwijs je de persoon ook gelijk naar de searche en deze kan zien dat de searche of bv. google ook goed werken en zou hier de volgende keer rekening mee houden (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radian schreef op 03 March 2003 @ 23:18:
[...]

/me is benieuwd hoelang het duurt voor deze daar staat (wat niet kinderachtig is, gezien het nivo van het topic nofi), ik geef het topic max. 5min.
HAHAHA, dat zou flauw zijn !! :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

ShotGun schreef op 03 March 2003 @ 23:19:
[...]

Sommige mensen melden wel erg snel in SeM imo :/. Gebruikt niemand dan het [afbeelding]?
Doe je best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radian schreef op 03 March 2003 @ 23:18:
[...]

/me is benieuwd hoelang het duurt voor deze daar staat (wat niet kinderachtig is, gezien het nivo van het topic nofi), ik geef het topic max. 5min.
daar zijn al weer 3 van om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt altijd beter weters. En je hebt mensen die geen moeite willen doen voor andere.
beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 23:20:
[...]

daar zijn al weer 3 van om. ;)
ik ga van mezelf verliezen B) (Mods zijn zeker aan het zuipen in de kroeg? :) )

[ Voor 13% gewijzigd door JdM op 03-03-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Jongens, misschien is het beter om dit topic met rust te laten, het is vergelijkbaar met tientallen andere topics uit LA en bovendien verzand dit in een HK-topic.

De topicstarter heeft zijn gal uitgespuwd en er komt vanzelf wel iemand langs die deze op slot gooit. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:21:
Je hebt altijd beter weters. En je hebt mensen die geen moeite willen doen voor andere.
beetje jammer.
Cker als ze alleen een opmerking achter laten. Zoals 'gebruik searche' en er geen linkje bijzetten. Dit is dan ook geen meerwaarden voor het Topic. Maar ik geeft toe ik heb het ook wel is gedaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet je helemaal gelijk geven. Dit is een fantastisch forum, maar de meeste kiddies snappen niet dat ze eens buiten hun eigen (vaak zeer beperkte) referentiekader moeten kijken. Vaak staan mensen snel klaar om maar met het vingertje te wijzen. Meestal is dat om hun eigen stompzinnig gedrag te camoufleren om zelf minder stupide te lijken. Ik erger me hier ook gigantisch aan. Van de andere kant weet ik dat dit soort mensen niet beter weet en moet ik vaak even lachen om de domme opmerkingen. Ik heb wel het idee dat het algemeen niveau op GoT sterk dalende is, en dat is jammer.

Verder staat ook een first post hoog op de verlanglijst van de meester GoT. Een raar verschijnsel, volgens mij overgewaaid van Fok. O ja, tip van flip: als je een first post wil hebben dan blaat eerst heel snel iets, en gebruik daarna de edit knop om je bericht wat inhoud te geven. (Moet je eens kijken bij de first-posts hoeveel een edit melding hebben!)

Keep the faith. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:26:
Ik moet je helemaal gelijk geven. Dit is een fantastisch forum, maar de meeste kiddies snappen niet dat ze eens buiten hun eigen (vaak zeer beperkte) referentiekader moeten kijken. Vaak staan mensen snel klaar om maar met het vingertje te wijzen. Meestal is dat om hun eigen stompzinnig gedrag te camoufleren om zelf minder stupide te lijken. Ik erger me hier ook gigantisch aan. Van de andere kant weet ik dat dit soort mensen niet beter weet en moet ik vaak even lachen om de domme opmerkingen. Ik heb wel het idee dat het algemeen niveau op GoT sterk dalende is, en dat is jammer.

Verder staat ook een first post hoog op de verlanglijst van de meester GoT. Een raar verschijnsel, volgens mij overgewaaid van Fok. O ja, tip van flip: als je een first post wil hebben dan blaat eerst heel snel iets, en gebruik daarna de edit knop om je bericht wat inhoud te geven. (Moet je eens kijken bij de first-posts hoeveel een edit melding hebben!)

Keep the faith. 8)
offtopic:
Zie mijn post boven aan... maar dit was echt een EDIT. Kijk maar naar de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41
Een beter wereld begint bij jezelf, Wil je goed geholpen worden, zorg ervoor dat je dan geen help-desk user bent.

Ik kom vaker mensen tegen met 3 post met de vraag 'waar vind ik drivers voor me ati videokaart'. Ik zeg dan iets in de richting met 'wat denk je zelf...' en vervolgens krijg ik de volle laag...

Als je alles anders wilt hebben, of je bent het er niet mee eens, ga dan weg. Of pas jezelf aan of verander de wereld voor zover mogelijk. vraag mensen vriendelijker te reageren, maar kom zelf ook met oplossingen.

Ik ben van mening dat er niks meer gevraagt hoeft te worden, als ik een probleem hem:

1) got search (100% goed antwoord, vaak meerdere...)
2) google (eehmm.. je vind altijd wel wat)
3) ms website (minder handig, beetje onduidelijk, maar werkt wel)

Een topic openen hoeft dus eigenlijk niet, tenzij je een exentriek geval heb.

Voorbeeld, kreeg vanmiddag een error NTLDR missing, 24000 topics met "NTLDR missing" in de titel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

goh en daar kom je nu pas achter :D . maar idd de sfeer is hier anders.. de modjes zijn strenger alles moet naar hun wens.. is het topic niet goed hup slot erop.. en dan heb ik het nog niet over sommige lui idd gehad.. weet niet 1-2-3 zo wat namen maar de sfeer is anders hier.. iig

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
ReseTTim schreef op 03 March 2003 @ 23:34:
goh en daar kom je nu pas achter :D . maar idd de sfeer is hier anders.. de modjes zijn strenger alles moet naar hun wens.. is het topic niet goed hup slot erop.. en dan heb ik het nog niet over sommige lui idd gehad.. weet niet 1-2-3 zo wat namen maar de sfeer is anders hier.. iig
Savonds word het al leuker... dan zijn de snelle ondoordachte jongeren weg (doelgroep 8 - 15, wizzkids die 'wel ff de pc van de buurman fixen', en tevens 'wel ff hotmail kunnen hacken'.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Icey schreef op 03 maart 2003 @ 23:40:
[...]

Savonds word het al leuker... dan zijn de snelle ondoordachte jongeren weg (doelgroep 8 - 15, wizzkids die 'wel ff de pc van de buurman fixen', en tevens 'wel ff hotmail kunnen hacken'.)
En dáár ben ik het zeker helemaal mee eens! overdag is het niveau lager dan laat op de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Radian schreef op 03 March 2003 @ 23:41:
[...]

En dáár ben ik het zeker helemaal mee eens! overdag is het niveau lager dan laat op de avond.
Gewoon het feit dat ze alles te snel willen, search alleen op het woordje 'windows', klikken op het bovenste, zit niks bij, en dan maar zeggen dat ze gesearch hebben...

Ik zelf had en idee, got kopieren, met het 2e gedeelte alleen voor de wat oudere mensen, die zichzelf bewezen hebben... maarjah, waar leg je dan de lat, en verschuif je dan hetb probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Icey schreef op 03 March 2003 @ 23:44:
[...]

Gewoon het feit dat ze alles te snel willen, search alleen op het woordje 'windows', klikken op het bovenste, zit niks bij, en dan maar zeggen dat ze gesearch hebben...

Ik zelf had en idee, got kopieren, met het 2e gedeelte alleen voor de wat oudere mensen, die zichzelf bewezen hebben... maarjah, waar leg je dan de lat, en verschuif je dan hetb probleem niet?
offtopic:
je bent zelf ook pas 17 , leeftijd wil dus ook weer niet alles zeggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Laatst online: 21-08 19:44

Snijkoek

Metal up your ass

Dat tweede gedeelte snap ik niet helemaal Icey :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Nou ja...ik reageer gewoon maar niet op dingen waar ik me aan kan ergeren.
Nu ik hier al een tijdje rondhang leer ik de luitjes wel kennen die wat serieuzer zijn.
Dat maakt het wel wat makkelijker.

Alleen betrap ik me er wel steeds vaker op dat ik gewoon liever niet reageer in een topic,
vanwege de ergernissen die sommige reacties op kunnen wekken.
En vaak is het antwoord ook dan ook al wel een keer gevallen.

En ja met meer dan 50000 users (was het geloof ik) zitten er ook méér mensen bij
die minder intelligent reageren dan anderen..... :{

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Laatst online: 10:03
Wat dat betrefd heb je vaak wel gelijk Icey: search levert heel vaak een goed antwoord op, en anders de faq's wel. Reden voor mij om eigenlijk nooit een topic te openen (iets van 3 of 4, tegenover bijna 1500 techposts), waarbij de laatste keer zelfs de mods er niet uit kwamen.

Maar niet iedereen denk er zo over, waarschijnlijk heeft dat iets te maken met de steeds vaker voorkomende mentaliteit van "ja, die mensen weten het wel, dus ik post maar snel even mijn vraag". Kun je daar wat aan doen? Ja en nee. Je zou een strenger beleid kunnen voeren wbt mensen die mogen joinen. Daarbij valt te denken aan een minimumleeftijd van 15, 16 jaar, zodat je alleen mensen hier krijgt die redelijk goed zelf kunnen beredeneren hoe ze een probleem moeten oplossen. En natuurlijk een beetje doorhebben dat je je hier aan de regels moet houden. Grootste bezwaren: er zijn ook genoeg sukkels van 25, en iemand kan liegen over z'n leeftijd. En natuurlijk is het een vrij 'rechts' beleid: je voldoet niet, dus oprotten :)

Misschien dat iets van een simpel vragentestje, met daarin vragen over de algemene faq + paar simpele dingetjes wat is? Of, en dat is nog veel simpeler: je er gewoon niet aan ergeren, maar serieus antwoord blijven geven op vragen die de moeite waard zijn, en de rest melden in SeM :Y)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik heb wel eens een keer gehad dat een mod mijn topic dichtgooide met de UTFS melding. (een mod notabene!)
Nog een keer geopend omdat ik het niet kon vinden (nog in mijn posting gegooid)
en hoppa weer een slotje.
Bleek dat ik verkeerd had gezocht in de search(ok mijn fout) maar een mod mag wel wat beleefder zijn.
Maar er zijn zeker mensen hier die wel manieren mogen leren.
Niet iedereen die hier de eerste keer komt kent alle regels helemaal goed en soms zie je door de bomen het bos niet meer en kan het zijn dat je dingen gewoon niet vind (ookal staan ze ongeveer 341242342 keer op GoT).

Gooi dan het topic dicht met een link naar een ander topic. Wel zo aardig en vooral behulpzaam.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd LA :) Ondertussen ga ik even dit draadje lezen :P

Uhm.. => LA dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Zou zo'n topic nou echt wereldverbeterend werken ? :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wil je zoeken op ,
XP CD SE

ja heb je toch echt een probleem.
Maar je topic wordt gesloten met UTFS

Zeg je dat het niet kan, wordt het weg gestopt onder flame.

Erg dankbaar altijd idd die GoTers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk hier al een tijd rond en heb nog maar 1 topic hoeven openen.
maar meerdere topics over het zelfde onder werp is ook niet verkeerd, omdat ieder probleem anders is ook al gaat het over het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 00:12:
Dan wil je zoeken op ,
XP CD SE

ja heb je toch echt een probleem.
Maar je topic wordt gesloten met UTFS

Zeg je dat het niet kan, wordt het weg gestopt onder flame.

Erg dankbaar altijd idd die GoTers
Met UTFS wordt niet alleen de interne search bedoeld hoor. Ook google, sherlock oid kan een oplossing zijn.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic heeft niet echt heel veel zin. Het enige dat ik er echt over kan zeggen is het volgende:

Er zijn altijd users waarbij je een ander gevoel hebt. Live with it ;)
En dan nog wat, mods zijn ook mensen. Ze zijn niet om tegenaan te zeiken. Ze hoeven niet hun mond te houden als er op ze gezeken wordt. Ze zijn bezig voor JULLIE, gratis, in hun vrije tijd. Mods kunnen niet alles goed doen.

Voor mij persoonlijk geldt dat ik mijn weg moest vinden toen ik net Litemod werd. En ja, dan gaat er wel eens wat fout. Maar niemand gaat de discussie aan en mailt even. Ja..mails dat je een weet ik niet wat bent..die krijg je wel :/
Verder vind ik persoonlijk dat alles voorgekauwt moet worden en er erg weinig users zijn die zelf iets ondernemen. Heb ik het idee dat je niks gedaan hebt en is je startpost zo brak als het maar kan..ja dan heb je echt pech. Topics die goed opgebouwd zijn maar beneden het niveau blijven wel open. Of het moet echt searchwerk zijn.

En nu is het wachten op een slotje vrees ik.. (en nee die kan ik hier niet zetten :P )

Users die anderen afzeiken komen heel snel aan hun eind trouwens. Dus wees gerust.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen kan zeggen wat die wil , maar met 1 ding heeft de topicstarter gewoon gelijk , er reageren een heleboel gasten gewoon erg bot hier of lopen te zeiken , ik had er in het begin hier ook wel een beetje last van ondanks dat ik echt geen newbie ben in de comp wereld, vanaf 1982 :) ,maarja was er een tijdje uit geweest en had een paar cpu en chipset ontwikkelingen gemist 8)7
Ik heb wel een mooi voorbeeld van zoiets wat de TP bedoeld:

Een mod wie een reactie zoals: 'Nice Job' |:( verwijderde en er vervolgens onder zette 'Nice Job' |:( , dit is natuurlijk compleet belachelijk , maar heb er maar niet op gereageerd vanwege het feit dat het niet het forum is waar ik zelf kom en dit resulteerd in het feit dat de TP gewoon een slotje krijgt omdat dezelfde Mod dan weer op zijn ... getrapt is :( .

Dan het schop een modje verhaal:
Ook totaal belachelijk , het lijkt wel een klik-lijn te worden voor zwartwerkers ,echt waar ,gewoon een schande, ik zag vandaag dat er iemand aanbood om alle helpdeskers te posten daar want hij had tijd genoeg en had al een lijstje gemaakt van 25 mensen,ronduit belachelijk kinderlijk gedrag :(

Maarja ikzelf zit altijd in DOC , en de Mods daar (Dabit en Fewture) zijn gewoon toffe gasten wie je altijd gewoon een eerlijk antwoord geven _/-\o_ , en het eikel gehalte staat daar op hooguit 1% onder de users _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met de TS wel in zoverre eens dat ik afentoe iets op slot gegooid zie staan met UTFS, of dat ik (wat vaker gebeurd) een antwoord van iemand zie met UTFS en dat wanneer ik in iemands history kijk, dat de persoon in kwestie net nieuw is. Tegen nieuwelingen mag je wat mij betreft wat duidelijker staan.
Ik kan het echt niet iemand kwalijk nemen dat hij niet helemaal de procedures weet als hij hier voor het eerst komt.

Betreft de post van Icey:
...we hebben beginnersweb.

edit:
Betreft, schop een modje, je hoeft niet gelijk een klikker te zijn om daar te posten. Als iets echt niet kan op tweakers heb ik inmiddels geconcludeerd dat je beter even een melding kan maken bij Schop een Modje, dan dat je massaal met iedereen gaat posten dat dat echt niet kan.
Dat je elke dag het forum gaat afstruimen om te kijken wie je er bij kunt klikken en dat je mensen er bij gaat klikken omdat je hun vraag te simpel vindt, vind ik wel een beetje naaierig.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ThaRazor: Weet al welk topic je bedoelt (of anders de situatie).

m-m heeft ook een keer (vast wel vaker :P ) replies lopen editten met de tekst dat dit in strijd was met de policy. Hij poste toen ook dat iedereen met blauwe tekst in zijn post ff link naar FAQ moest bekijken. En toen zei hij ook "nice job topicstarter met mod"

Om nog een beetje ontopic te reageren. En ja, dat jij er dan zo over gaat lopen mierenneuken..... :/
Ook totaal belachelijk , het lijkt wel een klik-lijn te worden voor zwartwerkers ,echt waar ,gewoon een schande, ik zag vandaag dat er iemand aanbood om alle helpdeskers te posten daar want hij had tijd genoeg en had al een lijstje gemaakt van 25 mensen,ronduit belachelijk kinderlijk gedrag :(
Hier ga ik niets eens op in zeg, want een complete onzin.

Misschien help je zo de moderators die in hun vrije tijd dit forum voor JOU onderhouden? Misschien is het om flames te melden, warez topics waar GoT problemen mee kan krijgen te melden. Maar dat ziet meneer natuurlijk niet, altijd negatieve kanten bekijken, goed man :/
maar heb er maar niet op gereageerd vanwege het feit dat het niet het forum is waar ik zelf kom en dit resulteerd in het feit dat de TP gewoon een slotje krijgt omdat dezelfde Mod dan weer op zijn ... getrapt is
Ja, moderators gooien graag topics op slot als ze op hun "..." getrapt zijn |:(

-1 flame gewoon :/

[ Voor 29% gewijzigd door We Are Borg op 04-03-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig aan mensen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik in ieder geval nog even voorop zetten dat ook al betwijfel ik soms een actie van een mod, ik het over het algemeen zeer op prijs stel dat ze hun werk zo goed en ijverig doen. Ok, daar loopt inderdaad een ander topic voor, maar ik wil er even zeker van zijn dat er bij mij hier niet een verkeerde conclusie getrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:28

Sport_Life

Solvitur ambulando

Volgens mij vergeten hier een aantal mensen dat GoT voornamelijk bestaat uit vrijwillige moderators die ook maar mensen zijn en dus ook fouten kunnen maken...

Ik heb ook weleens gedacht bij een slotje van "moet dat nou ?" (was niet mijn eigen topic), maar er moet ergens een grens zijn met zoveel users... :)
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 00:29:

Regels zijn regels en die zijn er niet voor niets (dat is weer een andere discusie) en SeM is een subliem hulpmiddel voor de mods (athans zo zie ik het...)

[ Voor 54% gewijzigd door Sport_Life op 04-03-2003 01:02 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
over slotjes gesproken... :+

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Wederom een topic van deze aard zoals er zo velen rondhangen in LA, het is nou alweer de zoveelste keer dat er geklaagd word over reacties etc. in en rond GoT, en ja, dat heeft een kern van waarheid, want het is eens in de zoveel tijd dat er echt grote n00bvragen gesteld worden, waar mensen gauw de neiging hebben om te roepen dat ze de FAQ cq Search moeten gebruiken.

Enigszins terecht vind ik het wel, bij aanmelding en start van gebruiken van het forum staat overal duidelijk in sticky's wat wel en niet kan.

Omdat GoT nu een van de grootste fora van nederland is, is er een streng doch rechtvaardig modbeleid nodig. Sommige mensen neigen vaak naar het "vrijwilligerswerk" al dan niet gewenst, er zijn mensen die veel informatie en hulp krijgen van dit forum, als gevolg daarvan hebben een aantal de neiging iets terug te doen( nogmaals al dan niet gewenst).
Hierdoor zie je soms topics terug in SM waarin het modwerk zoveel mogelijk weggenomen wordt, de vraag is of je hiermee helpt, maar zonder twijfel is de bedoeling goed, op dit forum is niemand erop uit om iemand te -excuse my language- naaien, althans, misschien is 't naief, maar het is mijn insteek nooit geweest van het openen van een SM-topic.

Mensen met een totaal van 88 posts, en een lidmaatschap van nog geen 4 maanden, kan wat mij betreft ECHT NIET zeggen of "het GoT niveau", voorzover dat te meten is, achteruit of vooruit is gegaan, ikzelf (lid vanaf juni 2002, durf dit nog niet eens te zeggen, omdat ik (en tegenwoordig niemand) niet in staat ben een heel forum of zelfs een heel subforum te overzien. GoT is groot en blijft groeien en als gevolg daarvan zie je soms dingen die de kwaliteit minimaal doen verkleinen, daarmee zeg ik minimaal, omdat ik ervan overtuigd ben dat de crew altijd zal proberen om te voorzien in behoeften, omdat dat ook de insteek van de originele opzet is geweest.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Sommige overdrijven en hebben het idee van SM niet helemaal begrepen. ECHTER: hoe denk je nou ooit dat je met een stuk of 2 moderaters per sub-forum heel GoT in de gaten kan houden? GoT is een community waarin iedereen moderator is (de maatschappij dat ben jij :) ) maar slechts een paar man kunnen die rechten ook uitvoeren. SM is gewoon een communicatie medium. Ik zou geen GoT meer zonder SM willen zien, daar is het forum gewoon veel te groot voor.
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 01:00:
En dit voegt toe?

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik zei het wat onduidelijk. Mijns inziens kan dit forum een slot gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Tzar zegt:
Dat je elke dag het forum gaat afstruinen om te kijken wie je er bij kunt klikken en dat je mensen er bij gaat klikken omdat je hun vraag te simpel vindt, vind ik wel een beetje naaierig.
Dat bedoel ik er dus mee, ik bedoel ook absoluut niet dat SeM niet goed is en het word door een heleboel mensen ook wel goed gebruikt maar ik vind gewoon dat in sommige gevallen men ook eerst de desbtreffende user er eerst op kan wijzen wat die verkeerd doet zoals bijv: de search te gebruiken , of sla ik de plank nu volledig mis? :? , maar uhhh ik ga nu ff zelf ff iets op SeM posten. :*)

@we are borg:
Ja dat was die situatie , en lullige van het verhaal is dat het topic van die gozert met zijn coole mod bijna dichtgesmakt werd omdat de topic verzeild raakte in een letterlijke Schop een Mod topic. Een mod kan ook zeggen dat de desbetreffende user gelijk heeft en er de volgende keer aan zou denken,probleem opgelost toch?
Om nog een beetje ontopic te reageren. En ja, dat jij er dan zo over gaat lopen mierenneuken.....
Vind jij , er zijn ook mensen wie het anders zien :)

Ik zie dat mensen een antwoord geven met zo'n instelling van waar praat jij over , je bent hier pas ThaRazor, maar status behoor je hier gewoon te krijgen door je kennis te delen en uiteraard niet door lullige en beledigende uitspraken te doen , zo is GoT toch groot geworden,iedereen was ook ooit Noob en stelde de verkeerde vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Yohan schreef op 04 maart 2003 @ 00:10:
Zou zo'n topic nou echt wereldverbeterend werken ? :?
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 01:00:
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 01:10:
[...]

Jouw 3 bijdragen aan dit topic....

Iets zegt me dat jij je best aangesproken mag voelen door de openingspost van dit topic. Wat is nou je motivatie om hier 3 x zo'n losse kreet neer te zetten met het verzoek om een discussie (want dat was het toch min of meer geworden ten tijde van je eerste post), waar je ZELF niet eens aan deelneemt, met een slot af te kappen?
Heb je het nou echt niet door dat dit soort postings nou PRECIES het hele probleem van het "dalende niveau" zijn. Die post-drang die sommige gebruikers toch nog altijd lijken te hebben, het persé moeten plaatsen van een compleet overbodige reactie.

Het zeiken om een "slotje" in een draad heb ik nog nooit begrepen. Denk je een topic te zien dat niet aan de regels voldoet, ga naar [SM] en maak er een melding van. Spreek een mod aan op IRC / ICQ / MSN (zijn er modjes met MSN? :+ ) of douw op "report topic". Waarom zou je nou in een draad een reactie plaatsen waarin je om een slotje vraagt? Aan wie vraag je dat? De topic starter? De mensen die WEL mee praten? Een modje dat toevallig binnen komt fietsen? Leg me dat nou eens uit, ik snap echt niet wat nou het nut kan zijn van een dergelijke reply...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Goh weer zo'n topic, klagen klagen maar niet zoeken naar een oplossing :/
Klagen is toch zo makkelijk, echter je schiet er niets mee op, getuige de grote diversiteit aan topics in LA ;)

En waarom wordt er geklaagd? omdat de policy tegen je zin is? waarom kom je dan hier? niemand die jou verplicht hier te komen ;)

Door wie wordt er geklaagd? door de mensen die niet de faq's lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er wordt al langer hard opgetreden tegen onzin en slotje en UTFS geroep. Die duurt echter even voor je er iets van merkt. Net als in de economie, het GAAT misschien wel beter, maar het duurt even voor we er iets van merken. Dat komt omdat het hier op GoT zo groot en loch is, dat je niet 1-2-3 resultaat ziet. Dit komt nog wel, en dan word het nieveau hier allemaal een stuk hoger. (Ik hoop dat ik het dan nog kan volgen :X).

Oftewel: Geduld is een schone zaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Plague schreef op 04 March 2003 @ 08:41:
Oftewel: Geduld is een schone zaak. :)
en daarom is het goed dat de diverse users de mods helpen dmv Schop een Modje en topic-report ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:52

Wokschotel

Op 6 wielen

ik vind het hier ook niuet fein altijd als ik een topic wil openen komt er een slot op ne dan zeggen die modjes ook noch dat ze hier voor de users zijn nou ik geloov er geen ene flikker van op deze manier is het toch geen democrasie hier of niet dan en dan is er ook noch dat shop een modje dat is gewoon verlinken we szijn hier toch om mekaar te helpen niet dan ik kan etr toch ook niets aan doen dat ik niet zoveel van computerz afweet als de andere tweakerz hier ik vind hyet dus helemaal niet leuk meer en ga styoppen met got

en oja ik ben ook nog eens dyslectisch maar dat geloven veel mensen niet :(

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Wokschotel schreef op 04 March 2003 @ 09:20:
ik vind het hier ook niuet fein altijd als ik een topic wil openen komt er een slot op ne dan zeggen die modjes ook noch dat ze hier voor de users zijn nou ik geloov er geen ene flikker van op deze manier is het toch geen democrasie hier of niet dan en dan is er ook noch dat shop een modje dat is gewoon verlinken we szijn hier toch om mekaar te helpen niet dan ik kan etr toch ook niets aan doen dat ik niet zoveel van computerz afweet als de andere tweakerz hier ik vind hyet dus helemaal niet leuk meer en ga styoppen met got

En wil je daarmee niet dit topic verpesten? Je kan er een nieuw topic voor openen, met opbouwende kritiek, je kan gewoon weg gaan en je kan.... blijven.
je HOEFT hier niet te blijven hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

:?

edit:
zie je wel :+

[ Voor 3% gewijzigd door Erkens op 04-03-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Plague schreef op 04 maart 2003 @ 09:24:
[...]

En wil je daarmee niet dit topic verpesten? Je kan er een nieuw topic voor openen, met opbouwende kritiek, je kan gewoon weg gaan en je kan.... blijven.
je HOEFT hier niet te blijven hoor. :)
cynisme wel eens van gehoord?

offtopic:
/me eist vermelding als eikel ;) in dit topic

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:07

Arno

PF5A

D2k schreef op 04 maart 2003 @ 09:26:
offtopic:
Dennis: je bent een eikel... kom maar, kom maar, kom maar :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

D2k schreef op 04 March 2003 @ 09:26:
offtopic:
eeh is niet nodig, is vanzelfsprekend :+

* Erkens runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[knip]
Dat valt nog wel mee, de rest van jouw replies zijn goed te lezen.

Als ik zie dat er UTFS of Slotje! geroepen wordt doe ik altijd een TR, SeM is iets te zwaar geschut voor zo'n klein dingetje.

Als ik een topic zie dat echt zoek/faqwerk is doe ik ook een TR, ik ga er niet in reageren.
Tenzij ik tijd te veel heb, dan ga ik het zoekwerk doen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Resistor schreef op 04 March 2003 @ 09:29:
Als ik zie dat er UTFS of Slotje! geroepen wordt doe ik altijd een TR, SeM is iets te zwaar geschut voor zo'n klein dingetje.

Als ik een topic zie dat echt zoek/faqwerk is doe ik ook een TR, ik ga er niet in reageren.
Tenzij ik tijd te veel heb, dan ga ik het zoekwerk doen.
je moet je nooit in een topic begeven als het niet nodig is, als je niets ontopic te melden hebt moet je er gewoon uitblijven ;)
verwijzen naar de faq's is ook zoiets, als ik voortaan zo'n topic tegenkom, zal ik een linkje posten naar de desbetreffende faq en het stukje quoten, daar heeft een user meer aan dan enkel "zie de faq :Z"

[disclaimer]lees "je" als een willekeurig persoon[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

LOL :P @ Wokschotel! :D

Mensen die die reply serieus nemen moeten voor de grap even op zijn naam klikken en wat meer topics lezen...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
D2k schreef op 04 March 2003 @ 09:26:
[...]

cynisme wel eens van gehoord?

offtopic:
Cynisme? Wasda? :?

Mwa, ik heb bij nader inzien inderdaad de verkeerde conclusie getrokken. Iets wat ik ten zeerste betreur. Het zij zo. :+
GA!S schreef op 04 March 2003 @ 09:41:
[...]

LOL :P @ Wokschotel! :D

Mensen die die reply serieus nemen moeten voor de grap even op zijn naam klikken en wat meer topics lezen...
Ik vond het idd raar, omdat ik weet dat WukSkoiteul zo'n voorbeeldige usert is :+ Ik ben blij om te horen dat je blijft O-) :P

[ Voor 37% gewijzigd door Plague op 04-03-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Laatst online: 02-10 13:27

Dat zeg jij. Je hebt me voorbeeld gezien, dat was dan nog een lichtere. Er zijn er genoeg die gewoon een "paar" maanden op GoT komen; 200 post, waarvan een paar tientallen niet in hun eigen topic.
En als je er kritiek op hebt: Er is dacht ik een regel dat je _NOOIT_ kritiek mocht hebben op SeM. In SeM laat je _JOU_ mening zien over users en topic's. En in het topic van mij geef ik _MIJN_ mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ga mij dan niet beledigen van kinderlijk gedrag. In het bovenstaande stukje staat iig. dat jij fout bent geweest. Ik ben dan idd iets** te ver gegaan, maar sommige users willen we liever niet op GoT hebben. En als jij ook denkt dat we liever geen helpdeskers op GoT willen hebben, staan we nog steeds aan dezelfde kant.

Verder een stomme vraag aan de modjes. Kan er niet ergens een SeM@t.net komen, kan ik dit soort reacies vermijden.

**meningsverschillen mogen hoor, is niet een speciale reactie voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blackangel schreef op 04 maart 2003 @ 09:54:

Verder een stomme vraag aan de modjes. Kan er niet ergens een SeM@t.net komen, kan ik dit soort reacies vermijden.

**meningsverschillen mogen hoor, is niet een speciale reactie voor nodig ;)
je moet je niks van die reacties aantrekken, het getuigt gewoon van onvolwassen gedrag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

blackangel schreef op 04 March 2003 @ 09:54:
right
enig idee hoeveel mail je dan krijgt die niet voor jou is?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
D2k schreef op 04 March 2003 @ 09:57:
[...]

right
enig idee hoeveel mail je dan krijgt die niet voor jou is?
Ik bedoel niet voor topic's aan te geven. Gewoon voor helpdeskusers. Degene die niksweinig ** met helpdeskusers doen (bijv. litemod's) gewoon geen toegang geven.

** Niet veel, behalve als ze ze toevallig tegenkomen erop wijzen

[ Voor 14% gewijzigd door blackangel op 04-03-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 23:18:
Haha, ja je hebt wel een beetje gelijk, gister nog....ik had niet eens tijd om precies uit te leggen wat mn probleem was of het topic was al gesloten......GRGR.. :( :( :(
Daar heb je ALLE tijd van de wereld voor. Niemand dwingt je voortijdig op de "Verstuur bericht" knop bij het aanmaken van je topic te drukken.

Waarom denk je dat er zo ontzettend wordt gehamerd op een fatsoenlijke openingspost?
Als je een beetje oplet zie je meteen dat topics met een fatsoenlijke openingspost
• Veel eerder is opgelost
• Minder posts heeft
• Veel on-topic-er is
• Veel minder slotjes krijgen
• Door bovenstaande punten geen search-vervuiling zijn

M.a.w. had je "precies uit [..] leggen wat mn probleem was" nou in je openingspost gedaan, dan was je probleem veel kans de wereld al uit.

edit:
Ik heb je topic bekeken, en je probleem is zelfs de wereld al uit. Iedere internetconnectie heeft een ISP nodig, en die geeft jou je inbelgegevens

[ Voor 10% gewijzigd door Paul op 04-03-2003 10:25 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word eerlijk gezegd een beetje moe van dit oeverloze gelul van wat er allemaal slecht is aan GoT...

Ok, dit is mijn mening:
Dit is een heel groot forum, met een heel divers publiek dat 1 ding gemeen heeft: computers.
Er zijn idd regels nodig om alles in goede banen te leiden. Het is alleen jammer dat er enkele moraalridders c.q. kontenlikkers zijn die er een hobby van maken om heel GoT af te struinen naar een in hun ogen verkapte warez request of iets wat weleens in strijd zou kunnen zijn met de policy. Dat werkt dus HELEMAAL niet sfeerverhogend op een forum. Zo krijgt GoT een bepaald stempel. (en dat werkt dit soort gezeik weer in de hand)

Strenge regels zijn goed, maar die moeten dan wel reeel en consequent zijn.

Dus als GoT een soort toelatingsexamen invoert, alle nieuwe users goed wijst op de FAQ, de search en de policy op GoT worden er al een hoop mogelijke problemen kortgesloten.

Newbies hebben ook recht op goede hulp, en topics moeten niet bot en kortzichtig gesloten worden door machtsgeile modjes (van een jaar of 16). No offence hoor, maar zo zie ik het een beetje.

[disclaimer]
Ik zal deze post nog een paar maal editten verwacht ik. Ik wil niemand persoonlijk beledigen met deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 10:49:
ik word eerlijk gezegd een beetje moe van dit oeverloze gelul van wat er allemaal slecht is aan GoT...
Dat wordt iedereen die vaker dan 2x per week in LA komt :/
Ok, dit is mijn mening:
Dit is een heel groot forum, met een heel divers publiek dat 1 ding gemeen heeft: computers.
Er zijn idd regels nodig om alles in goede banen te leiden. Het is alleen jammer dat er enkele moraalridders c.q. kontenlikkers zijn die er een hobby van maken om heel GoT af te struinen naar een in hun ogen verkapte warez request of iets wat weleens in strijd zou kunnen zijn met de policy. Dat werkt dus HELEMAAL niet sfeerverhogend op een forum. Zo krijgt GoT een bepaald stempel. (en dat werkt dit soort gezeik weer in de hand)
Ik begrijp je standpunt heel erg goed. Er zijn alleen keuzes die de moderators EN de users moeten maken.
Gaan we voor een gezellig forum, lekker lol trappen, hk geheel open voor de rest wil ik ff hk buiten discussie houden leuk offtopic posten onder elke reply. Klinkt leuk, het enige is dat dan het computerniveau sterk achteruit gaat, waardoor de die-hard GoTter ergens anders heen gaat / eigen forum aan maakt.
Of we gaan voor een streng forum. Een forum waarbij alles via regeltjes gaat en waarbij de startpagina van Got naar deze link wijst. Zoals in mijn vorige posts zul je erachter zijn gekomen dat ik zelf meer voorstander ben van het tweede. Iets minder extreem natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel. Ja ik was een beetje overdreven Elk mens is anders en iedereen heeft een eigen mening. Zorg er alleen voor dat je je mening kunt beargumenteren.

Mijn mening is dat GoT puur voor tweakers is. Als er alleen goede users komen, komen ze vanzelf met elkaar in contact en wordt het vanzelf ook leuker. Dit is al in het verleden gebeurt op LAN-party's enzo (LANparty-topics zijn het leukste om te lezen ;) ). Maar er komen nieuwe users bij, deze moeten wij eerst ook in goede banen leiden. Als we dat gedaan hebben komt het vanzelf dat zij ook tot de Tweakers gaan behoren, en dat we ze ook tot onze "interne communitie" laten behoren. Maar eerst moeten ze zich bewijzen. Wij helpen wel, soms iets extreem. Maar als sommige de FAQ niet eens hebben doorgelezen kunnen wij ze niet helpen, en dan moeten ze - er naar mijn mening - op gewezen worden.
Strenge regels zijn goed, maar die moeten dan wel reeel en consequent zijn.

Dus als GoT een soort toelatingsexamen invoert, alle nieuwe users goed wijst op de FAQ, de search en de policy op GoT worden er al een hoop mogelijke problemen kortgesloten.
Die is er al. Je moet bij de registratie zeggen dat je de FAQ hebt gelezen. Alleen hebben volgens mij maar weinig mensen dat daadwerkelijk gedaan (ik iig niet, het logisch nadenken kom je ook een heel eind)
Newbies hebben ook recht op goede hulp, en topics moeten niet bot en kortzichtig gesloten worden door machtsgeile modjes (van een jaar of 16). No offence hoor, maar zo zie ik het een beetje.
Ik weet 1 ding. Modjes zijn echt niet altijd machtsgeil. Ze gooien namelijk niet slotjes omdat ze het leuk vinden. Ze vinden het leuk om de medetweaker te helpen. En als iemand dwars zit moet dat iets aan gedaan worden. Mijn visie op een modje :P
[disclaimer]
Ik zal deze post nog een paar maal editten verwacht ik. Ik wil niemand persoonlijk beledigen met deze post.
Maakt niet uit, ik heb hem toch al gequote :+

[disclaimer]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Laatst online: 01-10 23:24

KabalA!

[ No-Life ]

E-Mile schreef op 04 March 2003 @ 01:03:

Mensen met een totaal van 88 posts, en een lidmaatschap van nog geen 4 maanden, kan wat mij betreft ECHT NIET zeggen of "het GoT niveau", voorzover dat te meten is, achteruit of vooruit is gegaan, ikzelf (lid vanaf juni 2002, durf dit nog niet eens te zeggen, omdat ik (en tegenwoordig niemand) niet in staat ben een heel forum of zelfs een heel subforum te overzien. GoT is groot en blijft groeien en als gevolg daarvan zie je soms dingen die de kwaliteit minimaal doen verkleinen, daarmee zeg ik minimaal, omdat ik ervan overtuigd ben dat de crew altijd zal proberen om te voorzien in behoeften, omdat dat ook de insteek van de originele opzet is geweest.
Dit ben ik niet met je eens, omdat ik ook kan zeggen dat het niveau hier op GoT de laatste tijd gedaalt is. Dit ondanks dat ik nog maar kort lid ben en nog maar weinig posts heb, maar dit neemt niet weg dat ik al ruim 1.5 jaar hier rondkijk en lees... en ik dus best kan zeggen dat het niveau in sommige (sub-) fora behoorlijk gedaald is.

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
GA!S schreef op 04 March 2003 @ 02:02:

Leg me dat nou eens uit, ik snap echt niet wat nou het nut kan zijn van een dergelijke reply...
Het nut van dit hele topic is me niet duidelijk. Natuurlijk is het niveau niet overal op Got even hoog. Iedereen heeft daarin z'n eigen verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep , wij staan zeker aan dezelfde kant :) en ook ik wil van GoT zeker geen helpdesk maken ;)
Mischien was mijn reactie ook wat ondoordacht(komt te zeikerig over) over bepaalde zaken binnen SeM 8)7 , ik gebruikte jou topic ook als voorbeeld maar bedoelde jou niet persoonlijk, No hard feelings 8)
Maar je geeft het zelf op een hele goeie manier aan , dat je mischien iets te ver bent gegaan, ik vind het dan ook gewoon een meningsverschil tussen mijn opvating en die van anderen , want ik vind als jij genoeg tijd over heb , je ook een andere manier kan vinden om een goede bijdrage aan GoT te leveren ;)
Maarja genoeg hierover , mijn excuus als het beledigend over kwam :)

Overigens ben ik nog steeds van mening dat we eerst iemand op z'n fout moeten wijzen voordat we gelijk er een topic van maken in SeM(niet allemaal tegelijk uiteraard), en dan iemand er op wijzen dat die de search / faq moet gebruiken maar tegelijkertijd wel fatsoenlijk antwoord geven op zijn/haar vraag.

Uiteraard vind ik dat er wel een groot verschil zit tussen newbie's en complete nOOb's , en de laatsgenoemde hebben gewoon op GoT niets te zoeken. :)

Wat mij ook opvalt is dat mensen hier in reactie in dit forum praten over leeftijden , zoals dat de jonkies hier het niveau naar beneden trekken ,maar mijn inziens heeft het niets met leeftijd te maken want in mijn omgeving zijn meestal de ouderen vaak de complete nOObs :9 , maar zoals veel andere zaken is dit slechts een verschil van mening. :)
Het nut van dit hele topic is me niet duidelijk. Natuurlijk is het niveau niet overal op Got even hoog. Iedereen heeft daarin z'n eigen verantwoordelijkheid.
Het is wel gewoon goed dat er eens in de zoveel tijd gewoon zo'n topic gewoon word gestart, iedereen kan gewoon even zijn ei kwijt en misverstanden worden op gelost , discusie's zijn er gewoon voor om problemen op te lossen en iedereen met de neus in de zelfde richting te krijgen en je moet toe geven , het niveau begint van deze discusie begint te stijgen en we krijgen steeds meer begrip voor elkaar :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 12:05:
[...]

Het nut van dit hele topic is me niet duidelijk.
Reageer dan gewoon NIET!

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 12:13:
[...]

[knipt goedmakend praatje]

Overigens ben ik nog steeds van mening dat we eerst iemand op z'n fout moeten wijzen voordat we gelijk er een topic van maken in SeM(niet allemaal tegelijk uiteraard), en dan iemand er op wijzen dat die de search / faq moet gebruiken maar tegelijkertijd wel fatsoenlijk antwoord geven op zijn/haar vraag.
Fout, als we iedereen op z'n fout gaan wijzen krijg je juist weer reply's in de trand van: Eerst zoeken
omdat mensen te lui zijn om echt wat bij te dragen en nijdig zijn, zodra je een topic tegenkomt wat niet volgens FAQ regels etc. is is het het handigst en het slimst om dat aan modjes over te laten, immers, zij weten het best wat ze met 'foute' topics aanmoeten omdat ze de meeste ervaring en weet van de policy etc. hebben.
Uiteraard vind ik dat er wel een groot verschil zit tussen newbie's en complete nOOb's , en de laatsgenoemde hebben gewoon op GoT niets te zoeken. :)
Klopt, maar dat neemt niet weg dat newbies faq's moeten lezen ( en dat blijkt niet altijd te gebeuren )
Wat mij ook opvalt is dat mensen hier in reactie in dit forum praten over leeftijden , zoals dat de jonkies hier het niveau naar beneden trekken ,maar mijn inziens heeft het niets met leeftijd te maken want in mijn omgeving zijn meestal de ouderen vaak de complete nOObs :9 , maar zoals veel andere zaken is dit slechts een verschil van mening. :)
Ik heb in dit topic nog niks over leeftijden gezien maar inderdaad dat kom je nog wel 's tegen op GoT dat er mensen afrekenen op leeftijd, terwijl dat in de meeste gevallen (de meeste) weinig van doen heeft met het niveau etc.

Wat wel gezegd moet worden is dat jij zo heel duidelijk je eigen mening hebt over de reply's en de gang van zaken hier op GoT, maar in dit topic blijkt dat jijzelf niet de capaciteiten hebt om zonder flames je reply te geven wat je daarmee het recht om te klagen ernstig verkleint naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Yohan schreef op 04 maart 2003 @ 12:05:
[...]
Maar jij hebt die verantwoordelijkheid in ieder geval niet blijkt, want zelfs nadat je een post leest over dat je oneliners vervelend en niet gefundeerd zijn, blijf je ermee doorgaan, blijf dan liever weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Mile schreef op 04 maart 2003 @ 12:24:
[...]

Fout, als we iedereen op z'n fout gaan wijzen krijg je juist weer reply's in de trand van: Eerst zoeken
omdat mensen te lui zijn om echt wat bij te dragen en nijdig zijn, zodra je een topic tegenkomt wat niet volgens FAQ regels etc. is is het het handigst en het slimst om dat aan modjes over te laten, immers, zij weten het best wat ze met 'foute' topics aanmoeten omdat ze de meeste ervaring en weet van de policy etc. hebben.
Nu quote ik mijzelf even:
Het lijkt mij dat je mijn verhaaltje niet goed leest , want ik zeg toch erg duidelijk dat we geen reply's moeten geven zoals alleen eerst zoeken etc etc :) , ik vind nog steeds dat dit gewoon een verschil van mening is,maarja daar is een discusie voor :)
Wat wel gezegd moet worden is dat jij zo heel duidelijk je eigen mening hebt over de reply's en de gang van zaken hier op GoT, maar in dit topic blijkt dat jijzelf niet de capaciteiten hebt om zonder flames je reply te geven wat je daarmee het recht om te klagen ernstig verkleint naar mijn mening.
Inmiddels zijn de desbetreffende zogenaamde 'flames' al terug getrokken , volgens mij heb je weer niet goed gelezen :+ , mijn capaciteiten staan hier ook overigens niet ter discussie gezien hoe ik binnen DOC mijn discusie's voer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
ThaRazor: Fijn dat we aan dezelfde kant staan :)
blackangel schreef op 04 maart 2003 @ 11:21:
[..]
Elk mens is anders en iedereen heeft een eigen mening. Zorg er alleen voor dat je je mening kunt beargumenteren.
[..]
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 12:05:
[...]

Het nut hier is dat verscheidene mensen hun meningen over GoT kunnen geven en als het nodig is dat er een oplossing komt. Iedereen in dit topic heeft een probleem en/of lost het op. Simpel. Mooi voorbeeld: ThaRazor vond dat ik niet echt een geweldige actie had gedaan. We hebben het netjes opgelost binnen dit topic. Ik blij, hij blij. Dat is het doel van dit topic.

En nu wachten alle reply-ers in dit topic op het nut van jouw opmerking in dit topic :) Als het nut niks is, wees dan zo vriendelijk om hierbuiten te blijven. Tuurlijk weet iedereen die meer dan 2x per week in LA komt dat er regelmatig wat meningsverschillen zijn op het beleid, modjes, acties van modjes (bijv. hk-sluiting/opening) en in dit geval de users. En bijna elke keer wordt het op een normale manier met praten (lees: typen) opgelost. Maar elke keer zijn er ook mensen die het hele topic willen laten sluiten door het topic te verzieken. Die users hebben we niet op GoT nodig (lees een van mijn vorige posts onder het kopje: helpdeskers ;) ).

Een van die users is dit: *klik*

En nu weet je mijn geargumenteerde mening. It's your move now :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 12:35:
[knip]

Het lijkt mij dat je mijn verhaaltje niet goed leest , want ik zeg toch erg duidelijk dat we geen reply's moeten geven zoals alleen eerst zoeken etc etc :) , ik vind nog steeds dat dit gewoon een verschil van mening is,maarja daar is een discusie voor :)
Nogmaals, dat zou inderdaad prima zijn, maar op zo'n moment zijn er veel mensen geneigd toch te roepen dat ze de search moeten gebruiken en verder niets.
[...]

Inmiddels zijn de desbetreffende zogenaamde 'flames' al terug getrokken , volgens mij heb je weer niet goed gelezen :+ , mijn capaciteiten staan hier ook overigens niet ter discussie gezien hoe ik binnen DOC mijn discusie's voer |:(
Het gaat om je capaciteit je flames niet te maken ipv ze terug te draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door E-Mile op 04-03-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
E-Mile schreef op 04 maart 2003 @ 12:44:
[...]

Nogmaals, dat zou inderdaad prima zijn, maar op zo'n moment zijn er veel mensen geneigd toch te roepen dat ze de search moeten gebruiken en verder niets.
Als de tweaker dan de term search roept, waarom zetten ze dan geen mogelijke key-words erbij. Die 20 sec. extra maakt toch geen (..) uit.
(Mocht je het willen opvatten. Dit is tegen de tweakers in het algemeen, niet persoonlijk tegen jouw)
[...]

Hij heeft een fout gemaakt door in dit topic te flamen. Hij heeft zijn fout ingezien. Hoe kun je het dan goedmaken? Tuurlijk kun je beter niet flamen, maar als je het doet (zo van "even daar kritiek op hebben" en het loopt uit de hand (niet onbewust, maar ook niet bewust)). Hoe moet je het dan goedmaken. Dit is de enige oplossing. En het is toch al iets dat hij zijn fout heeft ingezien. En ik denk ook dat hij volgende keer iets beter zijn reply doorleest voordat hij op "versturen" drukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackangel schreef op 04 March 2003 @ 12:44:
ThaRazor: Fijn dat we aan dezelfde kant staan :)
[...]
[...]
Het nut hier is dat verscheidene mensen hun meningen over GoT kunnen geven en als het nodig is dat er een oplossing komt. Iedereen in dit topic heeft een probleem en/of lost het op. Simpel. Mooi voorbeeld: ThaRazor vond dat ik niet echt een geweldige actie had gedaan. We hebben het netjes opgelost binnen dit topic. Ik blij, hij blij. Dat is het doel van dit topic.

En nu wachten alle reply-ers in dit topic op het nut van jouw opmerking in dit topic :) Als het nut niks is, wees dan zo vriendelijk om hierbuiten te blijven. Tuurlijk weet iedereen die meer dan 2x per week in LA komt dat er regelmatig wat meningsverschillen zijn op het beleid, modjes, acties van modjes (bijv. hk-sluiting/opening) en in dit geval de users. En bijna elke keer wordt het op een normale manier met praten (lees: typen) opgelost. Maar elke keer zijn er ook mensen die het hele topic willen laten sluiten door het topic te verzieken. Die users hebben we niet op GoT nodig (lees een van mijn vorige posts onder het kopje: helpdeskers ;) ).
Een van die users is dit: *klik*
En nu weet je mijn geargumenteerde mening. It's your move now :P
blackangel slaat de spijker op z'n kop want juist die opmerkingen wat Yohan maakt heeft veroorzaakt dat de TS zijn gal heeft uitgespuugd over de users hier :)
Dus een verkeerde/foute reactie geven zegt gelijk iets over je capaciteiten , ik denk persoonlijk nu dat jij ook een impulsieve reactie hebt gegeven op mijn woorden waardoor jij ook niet echt capaciteiten bezit ;) , snap je waar ik heen wil ,mensen maken nu eenmaal fouten en perssonlijk vind dat als een kerel van mijn formaat dat toegeeft dat gewoon heel erg netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

blackangel schreef op 04 March 2003 @ 12:59:
[...]

Als de tweaker dan de term search roept, waarom zetten ze dan geen mogelijke key-words erbij. Die 20 sec. extra maakt toch geen (..) uit.
(Mocht je het willen opvatten. Dit is tegen de tweakers in het algemeen, niet persoonlijk tegen jouw)
Ik weet 't ik probeer het ook altijd te doen, maar inderdaad sommigen niet en dat is vervelend, in a perfect world we all would :P
[...]

Hij heeft een fout gemaakt door in dit topic te flamen. Hij heeft zijn fout ingezien. Hoe kun je het dan goedmaken? Tuurlijk kun je beter niet flamen, maar als je het doet (zo van "even daar kritiek op hebben" en het loopt uit de hand (niet onbewust, maar ook niet bewust)). Hoe moet je het dan goedmaken. Dit is de enige oplossing. En het is toch al iets dat hij zijn fout heeft ingezien. En ik denk ook dat hij volgende keer iets beter zijn reply doorleest voordat hij op "versturen" drukt :)
Klopt en daarmee lijkt me deze discussie van het flame gebeuren klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door E-Mile op 04-03-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 13:04:
Dus een verkeerde/foute reactie geven zegt gelijk iets over je capaciteiten
Ik zeg niks over al je capaciteiten alleen maar over dit ene aspect, maarja een foutje kan gebeuren discussie klaar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Enige waar ik mij voornamelijk aan erger is dat mensen in een topic alleen neerzetten waar het topic evt. beter past. Zonder verder iets nuttigs aan het topic toevoegen.

Of: "<van dit en dat probleem> heb ik geen last" en verder nix.

Maarja, zal wel aan mij liggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Mile schreef op 04 March 2003 @ 13:20:
[...]
Ik zeg niks over al je capaciteiten alleen maar over dit ene aspect, maarja een foutje kan gebeuren discussie klaar dan :)
Yep onze discussie is klaar :)
_/-\o_ _/-\o_ Friendship move _/-\o_ _/-\o_

Ik vind overigens wel dat deze topic een slechte start had, maar nu de echte tweakers allemaal met de neus in de zelfde richting zet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:51

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

denken jullie weleens aan je bloeddruk?
Ik heb de indruk dat sommige onder ons zich onnodig druk maken.
Maar misschien zie ik dat verkeerd?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ShotGun schreef op 03 maart 2003 @ 23:19:
[...]

Sommige mensen melden wel erg snel in SeM imo :/. Gebruikt niemand dan het [afbeelding]?
dat is waar de mod-wannabee's zich afscheiden van de "gewone" users ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zondagskindje schreef op 04 March 2003 @ 14:14:
Onnodig drukmaken. Dat is dus wat ik steeds probeerde te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 14:24:
[...]

*kuch*

blackangel in "Wat zijn sommige GoTers toch enorme eike"
Dit bericht was ZEER persoonlijk op jou gericht. Als je het gelezen had zou je nu deze "zeer nuttige opmerking waar heel GoT iets aan heeft" *kuch* niet maken.

Er zijn hier meerdere mensen die zich ergeren aan jou gedrag. Ga dan eerst na wat je evt. fout doet. Daarna ga je het op een simpele manier aan andere vragen wat je fout doet. Als je dat op een goede manier vraagt geven wij op een goede manier antwoord. Tenminste, dat zouden we doen als we je er niet al verscheidene keren op hebben gewezen.

Elk normaal mens gaat voor de reactie eerst na of je met die reactie wel iets nuttigs zeg. Her enige wat je hierbij doet is een ongeargumenteerde mening quoten zonder er extra informatie bij te geven. Oftewel: zeer hard gezegd. In LA wordt je verwacht je meningen te beargumenteren. Jij doet dat niet dus jij bent niet nodig in LA, beter gezegd. Je bezorgt meerdere geirriteerde mensen extra werk. Je bent dus zeer nutteloos }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Je wordt boos omdat ik bijval krijg van iemand? Zou je dan niet eerst es bij jezelf afvragen of het misschien mogelijk is dat mensen er anders over denken dan jij? In dit geval zelfs meer dan 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 04 maart 2003 @ 14:41:
Je wordt boos omdat ik bijval krijg van iemand? Zou je dan niet eerst es bij jezelf afvragen of het misschien mogelijk is dat mensen er anders over denken dan jij? In dit geval zelfs meer dan 1?
Nee Yohan , ik viel hem veel harder aan en toen werd die ook niet boos :)
Maar om dit niet helemaal het kill Yohan topic te maken , dit is je eerste post in dit topic waar je geen one-liner gebruikt ;)
Het valt gewoon op gezien de laaste topics waar jij actief bent en je er toevallig geen intresse voor heb , je er nutteloze one-liners uitgooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 02-10 16:56

Pubbert

random gestoord

Wat ik helemaal erg vind aan sommige users die denken dat ze een status hebben als ze bijv 5000+ posts hebben, en dan merk je dan gewoon aan hun post gedrag :r

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dond3r schreef op 04 March 2003 @ 15:05:
Wat ik helemaal erg vind aan sommige users die denken dat ze een status hebben als ze bijv 5000+ posts hebben, en dan merk je dan gewoon aan hun post gedrag :r
ben ik niet met je eens, sommige users wellicht die geilen op aantal posts enzo, maar verder nee, ik denk dat die users gewoon beter weten hoe het er hier aan toe gaat ;)
status? nee
wmb mag die hele teller eruit gesloopt worden (ja, een paar maanden geleden had ik daar een andere mening over, simpel weg omdat ik statestiek wel leuk vind enzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 14:41:
Als je echt wilt weten waarom ik me naar jou woorden druk maak:
Zondagskindje schreef op 04 March 2003 @ 14:14:
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 14:24:
[...]
Welke argumenten staan hier :?

Je mag van mij best een eigen mening hebben, maar een mening behoor je te argumenteren. Dit is bij Zondagskindje en bij jou niet goed gedaan. Zo simpel is het. Als je nu rustig even mijn posten terugleest, dan zie je dat ik best in ben voor kritiek, maar niet jou soort kritiek. Gewoon argumenten gebruiken, als je dat moeilijk vind hoef je je niet in discussies te mengen --> niet in LA, W&L, etc. te komen.

Dus mijn vraag: Jij hebt een mening. Met welke doorslaggevende argumenten ben je tot die mening gekomen. Rustig ff uittypen enzo, je snapt het wel :) Als je geen/verkeerde/slechte argumenten gebruikt willen we je niet hebben. En ik dat opzicht ben ik echt niet de enige...
Erkens schreef op 04 maart 2003 @ 15:25:
gequote tekst

ben ik niet met je eens, sommige users wellicht die geilen op aantal posts enzo, maar verder nee, ik denk dat die users gewoon beter weten hoe het er hier aan toe gaat ;)
status? nee
wmb mag die hele teller eruit gesloopt worden (ja, een paar maanden geleden had ik daar een andere mening over, simpel weg omdat ik statestiek wel leuk vind enzo ;))
Ik denk precies hetzelfde. Wat is eigenlijk stiekempjes nou het nut van het weten van hoeveel posts ze hebben. Tuurlijk is het leuk om te weten, en idd sommige tweakers geilen dus maar op cijfertjes. En daar is niks mis mee :)

Maar ik denk idd dat er wel gevolgen van zijn van een "hogere status". Niet echt veel, maar ik denk wel dat er soms wel een wat hogere eigendunk uit komt. Als het weg is komt het deels het forum wel ten goede, maar voor sommige mensen zal het ook een teken zijn dat ze naar een vrouw op zoek moeten :+

[ Voor 26% gewijzigd door blackangel op 04-03-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Laatst online: 10:03
Dond3r schreef op 04 March 2003 @ 15:05:
Iemand die na 5000+ techposts nog steeds geen ban heeft weet ondertussen wel hoe het hier werkt. Word je daar arrogant van? Misschien.. maar wat wou je eraan doen? Iemand een OW geven voor te arrogant zijn?

Ik heb eerlijk gezegd liever een ietwat arrogante post van iemand die er verstand van heeft, en wel een goed antwoord kan geven, dan een onbeargumenteerde post van iemand die zomaar wat schreeuwt om zoveel mogelijk posts te krijgen. Dat laatste speelt natuurlijk ook een rol, hoe post je? Misschien is het inderdaad wel een goed idee om die teller eruit te halen, op die manier voorkom je dat een aantal users maar veel oneliners ertegenaan smijt, alleen maar om bijvoorbeeld de HK in te mogen, of te kunnen pochen over hun aantal posts.

Tot slot nog dit: ik zit hier nu zo'n anderhalf jaar. Is er in die tijd veel verandert? Ja en nee.. Kom niet al te veel meer in de HK, gewoon omdat er steeds minder aan is... Ik zie steeds vaker topics in de trent van "wow, kijk nu naar net5" oid, echt totaal nutteloos. Tuurlijk, daar is de HK ook voor, maar de sfeer valt tegen IMHO. Aan de andere kant is het in de subfora waar ik vaak kom (DOC, CME en PMG) steeds gezelliger geworden, vooral DOC verdient hierbij een eervolle vermelding. Alleen jammer dat het nivo steeds hoger wordt, en de vragen steeds specifieker over bijvoorbeeld 1 soort mobo of 1 specifieke koeler gaan. Ken je'm niet heeft het weinig nut te posten, dus wordt het stiller, ook nog doordat de wat algemenere vragen vaak op slot moeten... Jammer? Oach.. Vonnut "vroeger" ook wel gezellie! :Y)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 01:10:
[...]

forum op slot ?
Je bedoelt denk ik topic.

Ik denk niet dat ik zonder dit forum kan leven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het lijkt erop dat de topicstarter weinig anders heeft gedaan dan het topic starten en vervolgens is weggelopen. Valt dat ook onder de noemer van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 17:16:
[...]
forum op slot ?
Je bedoelt denk ik topic.

Ik denk niet dat ik zonder dit forum kan leven. _/-\o_
Oei damn, mag soms blij zijn dat ik m'n zin niet krijg >:) Topic inderdaad! We leven van GOT :)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.