Kan het inderdaad niet beter zeggens_roubos schreef op 05 March 2003 @ 23:59:
Meer=beter wordt helaas ook vrijwel altijd gevolgd door =duurder...
Ik weet niet hoe rijk je bent, maar vraag je bij alles af wat je luistert of het verschil in kwaliteit je ook het verschil in geld waard is...
Aan de andere kant moet je ook oppassen dat je niet voor iets minders settled, waarna je thuis later zit te balen dat je niet 500 euro meer hebt uitgegeven.
Voorbeeld: ik heb de CD72 urenlang zitten vergelijken met de CD82. 400 euro verschil, en uiteindelijk toch niet gedaan. Geen spijt van, wel heb ik in mijn achterhoofd een upgrade naar de CD92, want dat was wel een heel verschil in kwaliteit.
't is niet makkelijk, die hifi-hobby
Ik ben ook zeker van plan alles te gaan proberen, en is dit topic nu voroal bedoelt om meningen, ideeen en tips te vergaren, waar ik tot nu toe al heel erg veel aan heb gehad.
Ik heb helaas geen geldboom in de tuin, maar ik wil gewoon een kwalitatief gode set, maar ik wil ook niet dat het heel erg uit de hand gaat lopen. Dat doe ik wel als ik wat meer verdien als ik ouder ben. Marco heeft me erg goede tips gegeven, en heeft ook een aantal interlink ideeen gemaild, maar daar ga ik voorlopig niet aan beginnen, aan kabels van dat soort caliber. Dat zal ongetwijfeld een keer komen, en ik moet ook nog wat up te graden hebben inderdaad
Iets wat ik nog wel wil vrage, heeft iemand van jullie ervaring met powercords evrvangen? Maakt dat grootse verschillen? Marco die is zelf van plan een powercord van 1250E

Music Addicted