[3d] Groepsproject - Museum

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.749 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Weet je ongeveer al wanneer dat final filmpje er zal komen ?
Eventueel wil ik nog wel iets maken om voor een beetje opvulling te zorgen. MAAR ik heb de komende maand niet echt veel tijd, dus ik kan niks garranderen. En als het filmpje er (bijvoorbeeld) over een week al komt, dan begin ik er ook niet aan :)

Misschien is het handig om toch nog een nieuwe deadline te stellen, anders komt er nooit een eind aan......

edit:

hé, 800e post alweer, en ik ben zelf net over de 1500 heen :*)

edit2:
Goed zo ! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 11-05-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Nieuwe deadline: Zondag 1 Juni

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

damn zo lang nog, en ik me kapot werke voor nix ;) (naja, vandaag eindelijk veel werk erin gestoke en vanavond zal mn planetariumding wel af zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75059

PJanssen heeft idd als enigste pas iets ingeleverd, erg jammer.

Er zijn gelukkig nog enkele mooie werkjes op komst, maar we halen nog niet eens 10% van de mensen die aanvankelijk wilden meedoen :(
Sorry Atgast, ik zat te wachten op instructies zonder een final te bestempelen.

Mijn final is als m'n laatste post + een aangepast plateau:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~dkerkhove/Navicellavolante_final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er mooi uit Goodgulf !
Kun je eens een close-up maken van het punt waar de 2 vleugels samenkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

Zoefff

❤ 

Dat punt kan je mooi zien in een animatie die hij hier al eerder heeft gepost :)

[rml]Goodgulf in "[ 3d] Groepsproject - Museum"[/rml]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

damn ben echt super blij dat het wat is uitgesteld :)
zit hier namelijk met examens.. na examens heb ik nog 1 dag de tijd voor ik op vakantie ga.. dan maak ik wel mn final render..
Im still in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336 schreef op 11 May 2003 @ 22:02:
damn ben echt super blij dat het wat is uitgesteld :)
zit hier namelijk met examens.. na examens heb ik nog 1 dag de tijd voor ik op vakantie ga.. dan maak ik wel mn final render..
Im still in
Ah, fijn ! Weer een plaatsje gevuld! _/-\o_
Ik begin het vertrouwen in dit project toch weer een beetje terug te krijgen.

btw : Ik weet niet of je het zo letterlijk bedoelde, maar je hoeft je final niet zelf te renderen, dat doen we met 'de groep'. Je hoeft dus alleen maar je .max file + textures naar atgast te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-06 20:11

evaarties

Powerball @ 12.582

Atgast schreef op 11 mei 2003 @ 16:50:
PJanssen heeft idd als enigste pas iets ingeleverd, erg jammer.

Er zijn gelukkig nog enkele mooie werkjes op komst, maar we halen nog niet eens 10% van de mensen die aanvankelijk wilden meedoen :(

Voor diegene die zeiden dat ze mee wilden doen, denk in het vervolg even na over je 'inschrijving'. Als je niet van plan bent iets te maken, zeg dan ook niet dat je meedoet. Voor diegene die alsnog iets willen maken, dat kan. Wat mij betreft blijft het museum gewoon open. Wel zal er een soort final filmpje komen van de mensen die wél mee wilden doen en ook daadwerkelijk iets hebben gemaakt.

Nog even een opmerking voor zij die brazil gebruiken: er wordt GEEN brazil gebruikt in de final, gebruik ALLEEN materials en lampen die standaard bij max4/5 zitten. (of lightwave ed.)
De 30ste april heb ik ook mijn final ingeleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo ik post ook maar weer een plaatje, moet nog wel klein beetje werk aan gedaan worden in het middenstuk, maja kheb nog 9000 polies over :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/planetarium1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ PJanssen, ja dat weet ik :)
bedoel dat ik dan mn model + animatie af zal maken..
't was al laat gister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81369

Anoniem: 68580 schreef op 12 May 2003 @ 01:21:
zo ik post ook maar weer een plaatje, moet nog wel klein beetje werk aan gedaan worden in het middenstuk, maja kheb nog 9000 polies over :)
[afbeelding]
ziter er mooi uit *steekt duimpie op* :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 75059 schreef op 11 May 2003 @ 19:20:
[...]

Sorry Atgast, ik zat te wachten op instructies zonder een final te bestempelen.

Mijn final is als m'n laatste post + een aangepast plateau:

[afbeelding]
Maar hij zit helemaal niet vast aan het plaform, vliegt ie er nu boven of balanceert ie er bovenop?
Anoniem: 68580 schreef op 12 May 2003 @ 01:21:
[afbeelding]
Woei, hij is vet hoor! Ik zie alleen een zeer onregelmatige detailverdeling, vooral onderin: die supergedetaileerde robots trekken hem rond en zitten vast aan een enorm egale balk. Die balk is dus veel te ongedetaileerd in verhouding tot de rest.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 12 May 2003 @ 21:43:
Woei, hij is vet hoor! Ik zie alleen een zeer onregelmatige detailverdeling, vooral onderin: die supergedetaileerde robots trekken hem rond en zitten vast aan een enorm egale balk. Die balk is dus veel te ongedetaileerd in verhouding tot de rest.
thx voor de bewondering :), maar ik had al geschreven dat er nog werk zat in het middenstuk (die balk dus) maja, das een half uurtje primitives bakke en late draaien dus dat komt wel goed :), verder heb ik gewoon voor et onderste stuk etgene wat ik eerst had gemaakt gebruikt zodat ik een leuk plaatje had, maar in mn final komen de robots meer naar buiten te lopen zodat er meer te zien is van het detail wat erin zit (zoveel polies zijn ze ook weer niet, maar ongeveer 3000 per stuk).

(verder zijn er meer punte die nog een beetje aangepast zullen worden, maja, kwil eerst dat ie helemaal werkt :))

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 12-05-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

topic is nogal dood...

ik wou nogmaals laten weten dat ik altijd bereid ben mn pc op te offeren als render-machine :)

dus laat het me weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ja nu die toch weer hoog staat:

Inquestos, hoe staat het met je hoofden-machine?

Putjesschepper, hoe staat het met je sloop-animatie?

Ik kan mijn machine niet afmaken zonder jullie informatie.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:14
@Oogst: Begrijp ik, wij hebben eerst ook een tijd op jouw machine moeten wachten, dat heb je bij projecten waarbij je samenwerkt. Ik zal je zo snel mogelijk laten zien hoe het met mijn machine ervoor staat.

Je hoofden zullen zoals gewenst per 5 worden geleverd, om de 600 frames, met behulp van een soort van helikopter, waar ze onder komen te hangen. Ze zullen in de volgende opstelling komen te hangen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/hoofden.gif

Het enige waar je op hoeft te letten is dat er ruimte boven de te leveren plaats moet zitten (vanwege de helikopter). Ik zal het zo proberen te maken dat de hoogte, afstand tot midden te regelen is, en ook alles is te roteren.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Oogst schreef op 03 mei 2003 @ 13:00:
inquestos: ik heb je hoofd op mijn lichaam gezet en de volgende abominatie is het resultaat:

[afbeelding]

Oftewel: jouw hoofd is veel mooier dan mijn lichaam.

Maar ik kan mijn lichaam nu amper meer veranderen omdat het overal al in de animatie verwerkt zit, dus ik laat het gewoon zo. Ik vind dit resultaat eigenlijk wel heel erg grappig zo, dus het kan zo wel blijven, vind ik. :)
ziet er cool uit,
mar is het niet mooier om het of het hoofd in kleur te doen,
of het lichaam in grijs.
Persoonlijk zou ik kiezen voor het lichaam grijs te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Oogst schreef op 19 May 2003 @ 10:27:
Ja nu die toch weer hoog staat:

Inquestos, hoe staat het met je hoofden-machine?

Putjesschepper, hoe staat het met je sloop-animatie?

Ik kan mijn machine niet afmaken zonder jullie informatie.
Ik kan er maar 1 ding over zeggen: Ik ben er mee bezig :)
tnx uberigens voor die tip over die xtra bone twerkt echt!

@Oogst: ff een vraagje aan jouw, ik moet er voor zorgen dat mijn mepbeweging jouw ventje raakt op frame 47, bedoel je hiermee de eerste mep? (hij mept nl 3 keer)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 19-05-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
BTW:

Ik lees net dat de inleverdatum 1 juni is (dacht eerder 1 juli gelezen te hebben |:( ). Wordt hard doorwerken, want ik ga volgende week op excursie naar de Ardennen. Maar dit project is toch nog verre van af. Als dit alles zou zijn heb je slechts enkele machines, en een museum, versiert met slechts enkele "schilderijen" van het vorige project.

Ook bij de meeste machines denk ik: daar mag nog heel wat aan gebeuren (allen, op die van Ojah na, die is errug netjes :) )

Ofterwijl: is 1 juni 1 juni, of is het meer zoiets van: doorwerken mensen (doe ik igg wel, doe verder niks anders, maar heb dan ook niet veel tijd :) ), zo snel mogelijk met een goed resultaat dit project afhandelen ??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 19 May 2003 @ 17:34:
Ook bij de meeste machines denk ik: daar mag nog heel wat aan gebeuren (allen, op die van Ojah na, die is errug netjes :) )
Vertel maar wat dan ;)

Trouwens : fijn dat het topic weer een beetje leeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja zeg et is! kritiek vinnik natuurlijk nooit erug! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW:

Ik lees net dat de inleverdatum 1 juni is (dacht eerder 1 juli gelezen te hebben |:( ). Wordt hard doorwerken, want ik ga volgende week op excursie naar de Ardennen. Maar dit project is toch nog verre van af. Als dit alles zou zijn heb je slechts enkele machines, en een museum, versiert met slechts enkele "schilderijen" van het vorige project.

Ofterwijl: is 1 juni 1 juni, of is het meer zoiets van: doorwerken mensen (doe ik igg wel, doe verder niks anders, maar heb dan ook niet veel tijd :) ), zo snel mogelijk met een goed resultaat dit project afhandelen ??
je vergeet die van oogst echt wel :) vinnik stukke leuker dingetje als dat van mij waarin alles linear 360 grade draait (oeee wat moeilijk te animeren :P)
verder zijn er nog bes veel leuke machientjes hoor, en tzal vast wel wat leuks worden. (enige wat ik misschien over dit project zou kunnen zeggen is dat animeren te hoog gegrepen is voor de gemiddelde 3d tweaker, en dat de lat erg snel hoog gelegd werd waardoor er veel de weg kwijtraakten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ok, hier wat beelden van mijn machine.

Machine
De machine zelf, bevat niet alles, maar dat zal ik zodadelijk laten zien. Inmiddels al wat aan verandert (foutje eruit gehaald bij het plaatsen van de hoed bijv.). Ik had eerst wireparameters in mijn animatie zitten. Maar als je die gaat loopen blijkt max die niet op te slaan om een of andere reden.
Hier een filmpje<--

Andere onderdelen:
"hoofden opvang"
Apparaat dat de hoofden tijdelijk opslaat voor vervoer naar Oogst z'n machine

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/hoofd_grijper_02c.jpg -->filmpje<-- (op verzoek van Oogst een skylight-render :P ;) )

helicopter
voor het vervoeren van de hoofden naar Oogst. de haak met kist moet je maar wegdenken :) Komt iets anders voor in de plaats (zie groene schematische tekening twee posts eerder)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/helicopter_01.jpg

Over wat ik net zei van dat ik alle animaties op die van Ojah (waar ik eigenlijk nog maar weinig van heb gezien :/ ), niet helemaal af vindt: Ze mogen van mij wat uitgebreider. Die van Oogst is idd goed :) , maar ook hij laat alleen het noodzakelijke zien. Alleen de handelingen die nodig zijn voor het maken van de robot, en dat was het. Waar ik nu mee bezig ben zitten denk ik enkele tientallen zo niet honderden bewegingen in. Dat zou ik graag bij andere animaties ook zien. Helaas is dat niet altijd het geval... Dat betekent niet dat er mooie werkjes tussen zitten :) Alleen zou het wat meer mogen bevatten, zodat je niet in één oogopslag meteen de hele animatie ziet.

Ik heb niet echt specifieke kritiek op één animatie. Die van Pjanssen is eigenlijk wel af, zou ook zo niet weten wat er bij kan. Maar bijvoorbeeld die van putjesschepper zouden allerlei rotaties, bewegingen etc. mogen bevatten.

edit: url toegevoegd (altijd handig :P )

[ Voor 4% gewijzigd door inquestos op 19-05-2003 22:21 . Reden: URL ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81369

inquestos schreef op 19 May 2003 @ 21:59:
[url=][afbeelding] -->filmpje<--[/url] (op verzoek van Oogst een skylight-render :P ;) )
mischien handig om naar je filmpje te lnken? de machine ziet er trouwens gelikt uit hoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt veel zeggen over dit project. Er doen misschien niet veel mee, maar er zitten zeker mooie werkjes tussen :9~

p.s. imquestos : het hoedje komt nog een beetje vaag naarboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 81369 schreef op 19 mei 2003 @ 22:02:
[...]

mischien handig om naar je filmpje te lnken? de machine ziet er trouwens gelikt uit hoor :9~
Dank u :)
Heb de URL toegevoegd.
Anoniem: 35969 schreef op 19 mei 2003 @ 22:18:
Je kunt veel zeggen over dit project. Er doen misschien niet veel mee, maar er zitten zeker mooie werkjes tussen :9~

p.s. imquestos : het hoedje komt nog een beetje vaag naarboven..
Klopt:
inquestos schreef op 19 mei 2003 @ 21:59:
De machine zelf, bevat niet alles, maar dat zal ik zodadelijk laten zien. Inmiddels al wat aan verandert (foutje eruit gehaald bij het plaatsen van de hoed bijv.). Ik had eerst wireparameters in mijn animatie zitten. Maar als je die gaat loopen blijkt max die niet op te slaan om een of andere reden.
Comments zoals altijd meer dan welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82720

Overigens verdwijnt je kaak ook na het aanzetten dervan opeens om dan als ie bijna opgehaald wordt weer te verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Klopt, die kaak moet ik ook iets voor maken, zodat ie ook niet uit het niets te voorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
inquestos schreef op 19 mei 2003 @ 16:49:
...Je hoofden zullen zoals gewenst per 5 worden geleverd, om de 600 frames, met behulp van een soort van helikopter, waar ze onder komen te hangen. ...
OK, dat is goed, dan maak ik een platform. De definitieve animatie van mijn grijper kan wel wachten tot je complete model af is.
Anoniem: 74854 schreef op 19 mei 2003 @ 17:20:
@Oogst: ff een vraagje aan jouw, ik moet er voor zorgen dat mijn mepbeweging jouw ventje raakt op frame 47, bedoel je hiermee de eerste mep? (hij mept nl 3 keer)
De eerste mep moet het mannetje raken op frame 47.
...Ook bij de meeste machines denk ik: daar mag nog heel wat aan gebeuren (allen, op die van Ojah na, die is errug netjes :) )

Ik denk niet dat dit project er bijzonder bij gebaat is om de deadline weer te verschuiven. Hoeveel is er al gepost sinds de vorige deadline-verschuiving? Heel weinig.
inquestos schreef op 19 May 2003 @ 21:59:
...
Hier een filmpje<--
...
-->filmpje<--[/url] (op verzoek van Oogst een skylight-render :P ;) )
...
Die van Oogst is idd goed :) , maar ook hij laat alleen het noodzakelijke zien.
...
Je verklein-machine is erg cool gedaan, zoals de kop kleiner wordt, maar de machine alleen maar inschuift. Strak. :)

De animatie van het hoofden in elkaar zit daarentegen zit nog vol fouten, ik zie een aantal punten waarop onderdelen verspringen naar een andere plek, dat moet je nog even nakijken, lijkt me.

Dat er bij mij alleen het noodzakelijke gebeurt is waar ja, moet ik eigenlijk nog wat aan doen. Overigens is het zo eigenlijk ook al een enorme zooi aan animaties overal, maar het kunnen er altijd meer zijn. :P

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
hoe lang duurt dit project nog, anders heb ik wel zin om mee te doen

edit:
ik denk dat ik een beetje laat ben :P ik was namelijk bezig met de contest 'inanimate objects'

[ Voor 46% gewijzigd door IFASS op 20-05-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
IFASS schreef op 20 May 2003 @ 19:03:
hoe lang duurt dit project nog, anders heb ik wel zin om mee te doen

edit:
ik denk dat ik een beetje laat ben :P ik was namelijk bezig met de contest 'inanimate objects'
1 juni is de nieuwe deadline, komend weekend ga ik mijn comp eens even flijnk laten texture baken op het museum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:09
zoek maar iemand met dual xeons om te renderen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Topic is weer eens aardig dood :/

Ga morgenvroeg op excursie (ardennen). Kom woensdag laat in de middag weer terug. Heb ik dus nog een paar daagjes om te maxen.

Wat ik nog moet doen:
- kaak niet zomaar uit het niets te voorschijn laten komen
- hoofd-opslaan-machine goed animeren (gaat nog moeilijk worden, geloof me)
- helikopter voor het vervoeren van de hoofden animeren, en hoofdgrijper op helikopter maken.
- nog wat rotzooi op het platform gooien, als ik er de tijd voor heb
- dingen die ik nu waarschijnlijk over het hoofd zie :)

Over die animatie van die helikopter naar OOgst's platform: Ik weet natuurlijk niet precies waar dat platform ten opzichte van dat van mij komt, en hoe alles precies staat enzo. Dus dat kan ik niet helemaal animeren. Als ik mijn machine dus volgende week inlever, zal daar dus later nog aan moeten worden gewerkt tot de final Museum-groupproject.max file :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atgast, ik heb nog eens naar die schroeven van mij gekeken, maar bij mij gaat het wel gewoon goed. Dus als jij zo vriendelijk wilt zijn om bij de door jou ontvangen file dit even te corrigeren, heel graag :)
de schroeven draaien zo'n 1500 graden per 600 frames. De onderste schroef draait, van voren gezien naar links (dus neg. waardes voor z-as rotatie)
De andere schroef (bovenste) draait de andere kant op (dus pos. waardes voor z-as rotatie)

Ik hoop dat hiermee het probleem is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grrrrrrrrrrr, ik weer een probleem, doordat ik de material van het hoofd van inquentos faceted maak vern**kt ie heel de material :(

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 23-05-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Net voordat ik ga slapen:

volgensmij is mijn kop nog steeds te downloaden op:

http://home.planet.nl/~ooter000/got/KOP.MAX

En het materiaal hoort faceted te zijn, dus als het er verneukt uitziet, kan het ook aan mij liggen, heb niet echt iets aan texturing daarbij gedaan.... (Zoiezo al weinig bij mijn machine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik post vanmiddag wel ff een plaatje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier dan:
zonder faceted:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Goed01.jpg
met faceted:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Fout01.jpg

dat noem ik vern**ken :( :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 24-05-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Je bump-map staat veel te sterk volgens mij.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, de size moest dus 0,01 zijn, sorrie, verkeerd doorgegeven. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis lekker dood hier...

Ik ben nu weer is bezig met men animatie
maar da maakt nie uit, het begint nou eindelijk te lukken! :) :)
ik kan helaas geen filmpjes posten want MAX doet een beetje gaar.........
but that won't stop me :D

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 28-05-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

f*ckt heb het niet gered, model is niet afgekomen vandaag... ;(
en ga morgen op vakantie..
ik check na vakantie wel of ie r nog in kan k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Putjesschepper heeft zijn animatie af en die heb ik er bi mij nu dus tegenaan geplakt. Een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Machine%20render23.jpg

En een preview-filmpje:

-->>Filmpje!<<--

Wat er nu nog moet gebeuren:
-ding van inquestos krijgen en mijn machine daaraan aanpassen;
-opruimmachine voor brokstukken van Putjesschepper maken.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fok, tis al 1 juni
kdach dat et dat morge pas was :|
naja, dan maar vanacht ff doorwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atgast : Zou je me misschien even uitsluitsel kunnen geven over mijn aparaat. Ik bedoel dus het vage gedoe met die schroeven.
Mocht het zo zijn dat ik het nog moet proberen op te lossen kan ik dat dan zo snel mogelijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier een kleine update
kwerd nogal gek van de uv`s (volges mij had ik ze beter kunne neerzette toen ik aan et modelle was :P maja ik zat ook maar beetje te klooien) en zelf textures maken met photoshop werd helemaal een ramp (zowiezo, dan was ik volgend jaar nog bezig geweest)
dus kheb maar enkele procedurals gemaakt om erop te gebruiken, onderste gedeelte moet nog gedaan worden en zal hoogst waarschijnlijk veel hout erin krijgen, maja, hier dus ff een pic om te late zien hoe ver et staat inmiddels
hopelijk bevallen de kleuren :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/planetarium13.jpg

edit: hier is nog een nogal grote versie, om er wat meer van te kunne zien
btw, ik denk dat ik et groen nog iets grijzer maak, en et bruin bij et groen iets groener, zodat et wat minder "hard" overkomt.
ietsje grotere pic (644kb)

edit nr2: zie meteen een error erin :|
edit nr3: nu met iets andere kleuren opnieuw gerenderd:
plaatje

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 02-06-2003 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
mymind* schreef op 27 februari 2003 @ 23:38:
Nog even wat wipjes en ook meteen een vraagje

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet alleen aan uiteinden van de armpjes uit het detail hierboven kleine borsteltjes maken die tegen de schijven aankomen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik deze het beste kan maken? is dat misschien met een fur of hair plugin te doen?
Meerder V vormige splines maken, en die flink vaak clonen en willekeurig plaatsen. Daarna extrude erop toepassen en misschien beetje scalen om juist verhoudingen te krijgen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 30 mei 2003 @ 12:39:
Putjesschepper heeft zijn animatie af en die heb ik er bi mij nu dus tegenaan geplakt. Een screenshot:

[afbeelding]

En een preview-filmpje:

-->>Filmpje!<<--

Wat er nu nog moet gebeuren:
-ding van inquestos krijgen en mijn machine daaraan aanpassen;
-opruimmachine voor brokstukken van Putjesschepper maken.
De spectacular van men metaal is echt was ook wat minder bij bij :)
en et marmer is ook nog iets te veel spectacular :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 02-06-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Anoniem: 35969 schreef op 01 juni 2003 @ 21:39:
Atgast : Zou je me misschien even uitsluitsel kunnen geven over mijn aparaat. Ik bedoel dus het vage gedoe met die schroeven.
Mocht het zo zijn dat ik het nog moet proberen op te lossen kan ik dat dan zo snel mogelijk doen :)
ja doe toch maar even herstellen aub. Het is onnodig lastig om voor mij na te gaan hoe jij ze wil laten draaien. Zet ze gewoon in een group, dan is er geen probleem.

en verander de belichting even, geen brazil materials of lights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, eindelijk biiijjjna klaar, maja beetje vertraging door school, verkeerd inschatte van hoeveel werk et zou zijn, etc. mijn excuses hiervoor.
hier nog ff een plaatje van hoe ie er ongeveer uit komt te zien, graag zou ik wat horen over de kleuren, en hoe de kleuren verder in het museum naar voren komen. Dan kan ik dat nog even wat aanpassen :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/planetarium19.jpg
(edit: opnieuw gerenderd , met schaduwen aan, en ietsje duidelijkere belichting)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 03-06-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Woei, die texture op de vloer maakt hem erg mooi :> en dat heldere groen vind ik ook goed passen. Eigenlijk is het enige waar ik iets aan commentaar kan bedenken die rode verbindingsstukken bij de dwarsbalken onderaan, die zouden beter groen of grijs kunnen zijn, denk ik, past beter qua kleur.

@inquestos:
Is je machine al af? Als je hem naar mij mailt kan ik de animatie van het geheel netjes afwerken.

[ Voor 20% gewijzigd door Oogst op 03-06-2003 19:33 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 03 June 2003 @ 18:11:
Woei, die texture op de vloer maakt hem erg mooi :> en dat heldere groen vind ik ook goed passen. Eigenlijk is het enige waar ik iets aan commentaar kan bedenken die rode verbindingsstukken bij de dwarsbalken onderaan, die zouden beter groen of grijs kunnen zijn, denk ik, past beter qua kleur.

@inquestos:
Is je machine al af? Als je hem naar mij mailt kan ik de animatie van het geheel netjes afwerken.
Sorry, had problemen met computer (En daarnaast dezelfde problemen als Ojah: ook ik had het druk met school, en ik dacht dat waar ik nou mee bezig was een eenvoudige oplossing was... Niet dus :'( ), vandaar dat ik zo veelste laat ben :o Sorry

Heb er vandaag nog een kwartiertje aan kunnen werken, en ik ga er de rest van de avond ook aan werken, maar wil dit niet afraffelen nou. Als jij het verder af maakt, zou dat heel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, ik ben wel zo ongeveer klaar eigelijk :D (zullen nog paar kleine dingen inkome, kheb nog genoeg polies over voor wat leuke extratjes)

wel jammer is dat ik mn ouwe robot niet goed meer omgezet kreeg naar de rondlopende animatie (je had toch gelijk oogst :P) dus ik heb een andere gemaakt, waarbij et nog steeds een enorm klotewerk was trouwens... maja, uiteindelijk ziet de animatie er redelijk uit vinnik, ik zal em vanavond even late rendere, dan heb ik er morgen een filmpje om te laten zien.

de nieuwe robot(met een stuk minder detail):
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/robot.jpg
en et complete plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/planetarium21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en zoals gezegd, het filmpje, handen worde nog aangepast, voeten als et nog lukt ook
filimpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Die voeten zijn jammer, verder vind ik hem nog steeds heel erg cool.

Het probleem met die voeten komt waarschijnlijk doordat je de controllers voor de positie van de voeten gelinkt hebt ergens aan, of schat ik dat verkeerd in? Voeten moet je voor stabiliteit eigenlijk altijd linken aan de grond, oftewel nergens aan.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm kzal et eens proberen, thx voor uitleg. Khad nog niet zo heel veel met animatie gedaan hiervoor, dus ik ben nog lerende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
* inquestos kickt dit topic fftjes flink uit 't vergeethoekje

Sorry, maar ik ben nu onderhand toch eindelijk wel zo'n beetje klaar. Moeten nog wat kleine dingen aan worden gedaan, maar veel werk is het niet. Maar goed, eerst het filmpje maar eens laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/museum_machine_05.jpg ---> filmpje <--- divx v5.03/ 2,5 mb

De helikopter is duidelijk nog niet geanimeerd, want ik weet namelijk niet hoe het zit met de positie van Oogst z'n machine. Opmerkingen en Kritiek is meer dan welkom :)

btw: groot bestand, dus downloaden met mate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 12:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

was nu de deadline? ik wil iig wel wat renderwerk doen voor jullie, ik heb Max 3.1 en brazil is geinstalleerd volgens mij. Een xp1800+ @ 2.23Ghz tot u dienst :)
Mede doordat ik halverwege et project heb opgegeven wil ik toch wat terug doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

inquestos, heel netjes hoor, ik doe het je niet na!

Je hebt alleen 1 (schoonheids)foutje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/foutje.png

Dat pijpje komt volgens mij niet goed uit in het blok... Lijkt me makkelijk aan te passen toch? Als het uberhaupt een fout is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ik heb nog steeds geen Max files binnen mensen, ik ga ze nu toch gedurende 2.5 week niet behandelen ivm school, maar zorg dat ze klaar zijn, dan kunnen we alles bij elkaar zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lachu ding inquenstos!! ziet er mooi uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Zoefff schreef op 13 June 2003 @ 22:18:
inquestos, heel netjes hoor, ik doe het je niet na!

Je hebt alleen 1 (schoonheids)foutje gemaakt:

[afbeelding]

Dat pijpje komt volgens mij niet goed uit in het blok... Lijkt me makkelijk aan te passen toch? Als het uberhaupt een fout is :P
Ja, idd, die pijp heb ik gister nog toegevoegd, maar ik had het nog niet helemaal afgemaakt. Toen ik vanmiddag moest werken dacht ik: laat m'n computer even renderen, ook al zou ik nog wat toe moeten voegen. Maar als dat 't enige is, zit 't verder wel goed :)

Hoe maak je eigenlijk zo'n capture van m'n filmpje. Als ik "Printscreen" krijg ik een zwart beeld??

@AtomicShockwave: Denk dat je eerst een upgrade naar max 5/5.1 nodig hebt :)

@ATGAST: Zal denk ik wel lukken, om met Oogst (en Putjesschepper, maar dat is denk ik zo te zien wel klaar) onze 3 projecten te voltooien. Misschien zijn 2 weken nog wel genoeg om alsnog met dit project mee te doen, of nog een tweede machine te maken?? :)

[ Voor 7% gewijzigd door inquestos op 13-06-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67941

Ik kan echt niet wachten tot het resultaat :D
Hoop dat het nu snel zal gebeuren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Woei, inquestos, l33t man! _/-\o_

Maar ik heb wel nog een klein foutje in je animatie ontdekt. De klemmen die het hoofd vasthouden gaan vlak voor het hoofd ertussen wordt gezet wel heel erg abrupt open, dat klopt volgens mij niet.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, om de een of andere rede krijg ik het maar niet voor elkaar die schroeven goed rond te laten draaien om hun eigen as :(
Ik heb er nu een uur mee zitten kloten, zonder enig resultaat....
Groupen helpt niet, allignment to local (oid) helpt ook niet. Hij gaat maar als een gek ronddraaien ...... iemand een goede tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Er is voor dit soort zaken altijd nog de noodoplossing dat je je schroefjes linkt aan een dummy en die gaat animeren.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar een dummy gaat op dezelfde manier flippen als de schroeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 14 June 2003 @ 10:40:
Woei, inquestos, l33t man! _/-\o_

Maar ik heb wel nog een klein foutje in je animatie ontdekt. De klemmen die het hoofd vasthouden gaan vlak voor het hoofd ertussen wordt gezet wel heel erg abrupt open, dat klopt volgens mij niet.
thanx :)

Idd, ik weet ook niet hoe dat foutje erin is geslopen, zat er eerst niet in (hoewel, als ik mijn vorige filmpje nu bekijk zie ik het ook). Als je trouwens goed kijkt zie je dat die klemmen bij die arm helemaal flippen, maar goed, zal er iets aan doen.

Wat overigens ook te snel gaat zijn die 5-tal armen die tijdelijk de hoofden opvangen. Schuiven vrij snel over zo'n rails heen, richting helicopter. Was echter niks aan te doen, anders moest heel m'n animatie om worden gegooit, en daar had ik niet veel zin in (was zoiezo al een klote werk, die animatie, zeker na een foutmelding, waarna ik alles weer overnieuw moest doen (geen autoback :'( )

Wat ik echt jammer vind is dat m'n machine niet compact genoeg is, en allerlei onderdelen te ver uit elkaar staan. Daarom heb ik dus ook die pijltjes toegevoegd :P Beetje opvulling :)

@Pjanssen: Ik dacht dat je al klaar was? Of ben je helemaal opnieuw begonnen. Nou ja, om dan nog maar een noodoplossing te geven: Zet de schroef weer horizontaal of verticaal (IIG niet scheef), en laat 'm dan om z'n as draaien. Zet 'm vervolgens weer scheef. . .

Begrijp trouwens niet dat je er nog steeds problemen mee hebt.

@ATGast: Is je museum niet te groot ? Zelf ik was niet pessimistisch genoeg lijkt wel met m'n "de helft van de 40/50 zal wel afvallen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 14 June 2003 @ 16:05:
[...]
@Pjanssen: Ik dacht dat je al klaar was? Of ben je helemaal opnieuw begonnen. Nou ja, om dan nog maar een noodoplossing te geven: Zet de schroef weer horizontaal of verticaal (IIG niet scheef), en laat 'm dan om z'n as draaien. Zet 'm vervolgens weer scheef. . .
Begrijp trouwens niet dat je er nog steeds problemen mee hebt.
Mijn geval was ook al klaar, maar het bleek dat de schroeven toch niet goed draaiden (dat hebben ze dus wel ooit gedaan 8)7 )
Dat het me nog steeds niet lukt begrijp ik ook niet. En ik baal er ook behoorlijk van :(

Ook jouw oplossing wil niet werken. Als de schroef recht staat gaat alles goed. Maar zodra ik hem dan in de originele positie terugdraai, gaat het wéér mis :(

edit: Ik heb je even aan m'n msn-contacts toegevoegd, dan kan ik je de file sturen en dat communiceert wat makkelijker...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 14-06-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
* inquestos vindt 't maar vreemd

Je hebt denk ik al eens hetzelfde als wat ik net zei geprobeerd, maar dan de schroef voor het scheef zetten linken aan een dummy, en vervolgens de dummy scheef zetten niet?

Zet je file anders online, waarschijnlijk maak je gewoon de hele tijd een klein stom foutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik gek wordt :
Na vele gestrande pogingen deed ik nog een keer een wanhoopsdaad : gewoon proberen om 'm scheef staand te animeren en ja hoor, hij doet het gewoon 8)7
Ik heb geen idee wat ik nu anders gedaan heb, maar hij doet het en daar gaat het om !

edit:
nu zie ik hoe hij het wel doet : Ik heb de tweede schoef (die nog verkeerd draaide) gelinkt aan een dummy en hij doet het meteen goed ! (zonder opnieuw te animeren :? ) erg vreemd....

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 14-06-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
inquestos schreef op 14 June 2003 @ 16:05:
[...]

@Atgast: Is je museum niet te groot ? Zelf ik was niet pessimistisch genoeg lijkt wel met m'n "de helft van de 40/50 zal wel afvallen"...
jep, best wel veel te groot :P

Ik was van plan nog wat plantjes ed. ering te gaan plaatsen om het wat minder kaal te laten lijken. Mijn huidige planning is deze:

zodra de huidige inzendingen binnen zijn word er een filmpje gerenderd. Dit Groepsproject sluit samen met het uitkomen van dat filmpje. Het museum blijft dan open voopr een ieder die zijn aparaat erin wil zetten :) (denk niet dat er dan ooit nog iets bijkomt, maarja)

Het is me wel erg tegengevallen als je kijkt naar animo/deelnemers, een van de nadelen van het vrijblijvende internet ben ik bang...

de huidige deelnemers krijgen iig een plekje, een filmpje en een eervolle vermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Atgast schreef op 14 June 2003 @ 17:43:
[...]

Ik was van plan nog wat plantjes ed. ering te gaan plaatsen om het wat minder kaal te laten lijken. Mijn huidige planning is deze:
Heb je nog "opvulling" nodig, zoals bij het vorige de project huisjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 22:11
Atgast schreef op 14 juni 2003 @ 17:43:
[...]

zodra de huidige inzendingen binnen zijn word er een filmpje gerenderd. Dit Groepsproject sluit samen met het uitkomen van dat filmpje. Het museum blijft dan open voopr een ieder die zijn aparaat erin wil zetten :) (denk niet dat er dan ooit nog iets bijkomt, maarja)

Het is me wel erg tegengevallen als je kijkt naar animo/deelnemers, een van de nadelen van het vrijblijvende internet ben ik bang...

de huidige deelnemers krijgen iig een plekje, een filmpje en een eervolle vermelding.
Kunnen we nog niet één weekje wachten. Ik ben erg druk geweest met school. En heb nu de tijd om wat in elkaar te zetten. Ik vind het zonde als mijn machientje er niet in kan komen.. :'(

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Aangezien Atgast de komende weken toch druk is met school, gaat dat volgens mij geen groot probleem worden. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Atgast schreef op 14 June 2003 @ 17:43:
[...]

Heb je een overzicht van wie er nu allemaal precies mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

humor had ik hier maar aan meegedaan :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op 16 June 2003 @ 13:42:
humor had ik hier maar aan meegedaan :\
Het kan nog ! Graag zelfs !

Mijn machine is inmiddels helemaal klaar (de schroeven doen het nu goed) ik zal hem zometeen ff naar je mailen Atgast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Deelnemers bij mijn weten:
-Atgast (leiding)
-evaarties
-inquestos
-PJansen
-Putjesschepper
-Oogst
-Ojah
-Goodgulf
-Chimero (alstie trug is van vakantie, misschien)

Er zijn er vast meer, maar ik weet dat niet precies.

edit:
Meer toegevoegd...

[ Voor 25% gewijzigd door Oogst op 17-06-2003 19:38 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een aanvullinkje :) :
-Ojah
-Goodgulf
-Chimero (alstie trug is van vankantie, kdacht dat ie zoiets ging doen...)

@HawVer hieronder: o ja tuurlijk 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 16-06-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 22:11
HawVer...? :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Erg weinig :(... volgende keer mag het echt wel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

inquestos schreef op 13 juni 2003 @ 23:39:
Hoe maak je eigenlijk zo'n capture van m'n filmpje. Als ik "Printscreen" krijg ik een zwart beeld??
Met een speciaal programmatje zoals "HyperSnap", of door meer dan 2 mediaplayers open te zetten.

De eerste maakt dan gebruik van je grafische kaart oid, daar kan je geen screencap van maken, maar de 2e word gewoon afgespeeld door je CPU zegmaar, dus daar kan je dan wel een screencap van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

als ik voor bepaalde mensen nog een en ander moet renderen.. you mail me:)

wou het nogmaals even laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Idd, voor het renderen kan de renderfarm van het treinproject waarschijnlijk wel weer uit de kast worden getrokken..

Ik stel mn megahertzen iig beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Ik weet niet hoe ik ze beschikbaar kan stellen, maar ik doe 't toch ;)

megahertzen

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 22-06-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:25
Anoniem: 55933 schreef op 22 June 2003 @ 11:28:

megahertzen
same here :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Anoniem: 55933 schreef op 22 June 2003 @ 11:28:

megahertzen
Gewoon, processor eruit en opsturen zodat ie gebruikt kan worden in de renderfarm O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

hehe, jah idd.. Maar moederbord + ram is ook nodig, dus wil je meedoen, mail naar mij dan krijg je mn adres:p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 12:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik ben nog ff 3dsmax5 aan het regelen, maar als die eropstaat dan ben ik ook beschikbaar.
gebruiken jullie brazil? of dat andere geval?

[ Voor 21% gewijzigd door AtomicShockwave op 22-06-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er wordt de gewone max scanline renderer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

ff het topic uit de stoffige doos omhoog halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
@Oogst:hier mijn machine. Kijk er maar eens na, en voeg 'm toe aan jullie machines. De Helikopter animatie is nog niet af, en stelt eigenlijk nog niet veel voor, alleen de grove lijnen. Ik weet niet of jij er nog wat aan kan doen, of we de boel een paar keer over en weer moeten "pingpongen" maar het zal wel goed komen :)

Ik hoop dat de machine een beetje in goed formaat valt ten opzichte van de andere machines...

[ Voor 8% gewijzigd door inquestos op 27-06-2003 14:42 . Reden: url toegevoegd, altijd handig :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, ik heb van het weekend wel tijd om ernaar te kijken, maar nu moet ik zo werken, dus ik down hem nu nog niet. Mooi dat ie er is in ieder geval. :)

edit: @CybErik: Sheer heart attack rules!

[ Voor 15% gewijzigd door Oogst op 28-06-2003 13:20 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 27 juni 2003 @ 16:30:
OK, ik heb van het weekend wel tijd om ernaar te kijken, maar nu moet ik zo werken, dus ik down hem nu nog niet. Mooi dat ie er is in ieder geval. :)

edit: @CybErik: Sheer heart attack rules!
Nog naar gekeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59232

1 gb ram 2,4ghz => ik stel hem terbeschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik heb donderdag mijn laatste tentamen datastructuren. Misschien kom ik er morgen al aan toe er mee aan de slag te gaan, maar anders wordt het echt vrijdag.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 14:42
geen idee hoe dat renderen gaat maar worden alle pc's in een ruimte aan elkaar geknoopt, of kan dat ook via het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan (gelukkig) gewoon via het internet hoor ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste