[3d] Groepsproject - Museum

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 22:23
cool, count me in

Mag er een tesla-coil in 't museum staan? >:)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Anoniem: 77503

Lord_Mithril schreef op 27 February 2003 @ 11:12:
[...]

grote kans dat t plateau gemaakt is in 3dsmax 5.
probeer anders de 3ds en importeer die.. dat zou wel moeten werken (3ds is universeler)
thx, dit was de oplossing, ik kan ook wat gaan maken

nou nog ee n00b vraag, hoe kan ik als ik bijv die schijf heb, de zijkant van de schijf een andere material geven dan de bovenkant.
alvast bedankt!
p.s. ik weet dat het offtopic is maar toch, en liever geen verwijzingen naar F1

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 77503 op 27-02-2003 12:01 ]

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:44

SilentSimon

Have you been hopped?

Afbeeldingslocatie: http://213.93.124.148/download/got-project.jpg

mijn WIP-je :) heb nog niet veel ervaring, maar mn bedoeling is om iets mechanisch te maken, (mensen die syberia gespeeld hebben weten het ongeveer) :)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 11:13

dawuss

gadgeteer

Anoniem: 68580 schreef op 26 February 2003 @ 21:48:
ik doe ook maar mee, en ik ga een eh vage machine make die zichzelf aandrijft :)
oftewel iets wat totaal niet klopt, maar daarom moet et juist wel weer grappig worden.. (hoop ik)
een perpetuum mobile. Ben ik ook mee bezig :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Anoniem: 74854

Anoniem: 77503 schreef op 27 February 2003 @ 11:59:
[...]

thx, dit was de oplossing, ik kan ook wat gaan maken

nou nog ee n00b vraag, hoe kan ik als ik bijv die schijf heb, de zijkant van de schijf een andere material geven dan de bovenkant.
alvast bedankt!
Dan nog maar weer een nOOb vraag: hoe heb je dat dan in max geimporteerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 27-02-2003 12:15 ]

Anoniem: 63976

file >> import

Anoniem: 35969

Anoniem: 77503 schreef op 27 February 2003 @ 11:59:
[...]
alvast bedankt!
Maak er een editable mesh / poly van (als dat het nog niet was) en selecteer de polygonen van de zijkant. Ga nu naar de material editor en assign die polygonen aan het gewenste material. Zelfde verhaal voor de bovenkant.

Thanks, nou ist wel gelukt! :) :)
Stom van me trouwes

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 27-02-2003 12:40 ]

Anoniem: 34259

Hmm ik werk dus met lightwave omdat ik de interface van 3dsmax niet echt lekker vind werken. Maar het probleem zit hem nu bij de animaties. Ik kan wel naar 3ds exporten, maar dan ook zonder texture maps en animatie, omdat die dingen in lightwave layout worden geregeld. En zon lightwave layout scene kan je denk ik niet in max of 3ds omzetten :( Alleen de objecten kunnen naar 3ds geconverteerd worden

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Liquidus: Ik ken het probleem, heb op de eerste pagina al hierover gepost, maar nog geen antwoord ontvangen.

LW7.5 -> 3DS exporten is gewoon niet goed te doen, Alias Wavefront .OBJ wordt door alle pakketten ondersteund zo ongeveer, waarom wordt dat niet ingezet als uitwisselformaat?

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Keej ik doe ook mee. Animeren en zo van het eindresultaat kan mischien ook wel onderverdeeld worden. Dat lijkt me ook leuk om te doen.

http://hawvie.deviantart.com/

MissingDog schreef op 27 February 2003 @ 13:01:
Liquidus: Ik ken het probleem, heb op de eerste pagina al hierover gepost, maar nog geen antwoord ontvangen.

LW7.5 -> 3DS exporten is gewoon niet goed te doen, Alias Wavefront .OBJ wordt door alle pakketten ondersteund zo ongeveer, waarom wordt dat niet ingezet als uitwisselformaat?
Maar je kan zeker alleen via modeler naar obj exporteren? Want dan kan ik nog geen animaties maken voor dit project :(

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 34259 schreef op 27 February 2003 @ 13:10:
[...]

Maar je kan zeker alleen via modeler naar obj exporteren? Want dan kan ik nog geen animaties maken voor dit project :(
Klopt...ik vrees dat het hier modelen in LW en daarna animeren in Max wordt.....al is dat laatste geen pretje voor een LW native.

Of...iemand moet de volgende plugin hebben. Deze plugin maakt het mogelijk om in Max complete LW scenes met alles er op en eraan te importeren, vele andere formaten ook ondersteund.

Anoniem: 68580

kan je zelf een vierkant plateau gebruiken en de winst op gebied van polies in je scene zetten? :)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Anoniem: 68580 schreef op 27 februari 2003 @ 13:59:
kan je zelf een vierkant plateau gebruiken en de winst op gebied van polies in je scene zetten? :)
Het zal denk ik blijven bij het gebruik van de aangeleverde plateau...

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
je moet het ronde plateau gebruiken, omdat ik de inzendingen wil laten ronddraaien, verder tellen die pollies ook niet mee in het uiteindelijke resultaat.
Voor diegene die nog een gratis 3d programma zoeken: http://www.discreet.com/products/gmax/

overigens zijn er ook formaten als .obj enzo te importeren in max, maar ik heb daar geen ervaring mee, en kan er dan ook niet garant voor staan :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

iemand enig idee in Cinema hoe je polygonen kan tellen?

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 10:31

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

weer een ideetje gekregen, weet niet of het mag ivm wapentuig regeling, maar tis geen plasma gun ofzow :D vraag me af of iemand ziet wat het moet gaan worden :o
Afbeeldingslocatie: http://as.gdries.com/wip4.jpg

• Mercarra
  • Laatst online: 10:24
AtomicShockwave schreef op 27 februari 2003 @ 16:47:
weer een ideetje gekregen, weet niet of het mag ivm wapentuig regeling, maar tis geen plasma gun ofzow :D vraag me af of iemand ziet wat het moet gaan worden :o
[afbeelding]
Het heeft niets met wapens te maken maar ik dacht aan het idee van 2 schalen... vacuum, die zelfs met 4 paarden niet uit elkaar kunnen worden getrokken toen ik dit zag.

Dit was de eerste demonstratie van een vacuum in het openbaar... echt iets voor een museum.

[ Voor 16% gewijzigd door Mercarra op 27-02-2003 17:15 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
bah ik schrijf me toch maar niet in zou niet weten wat ik moet maken :( en hoe ik iets moois kan maken :'(

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

mercarra schreef op 27 februari 2003 @ 17:00:
[...]

Het heeft niets met wapens te maken maar ik dacht aan het idee van 2 schalen... vacuum, die zelfs met 4 paarden niet uit elkaar kunnen worden getrokken toen ik dit zag.

Dit was de eerste demonstratie van een vacuum in het openbaar... echt iets voor een museum.
nup, het is de basis van een atoombom, maar hij ziet er nog niet geloofwaardig genoeg uit. 2 halve bollen uranium, tegen elkaar rammen-> kritische massa, boem, noujah in het kort uitgelegd dan.

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
OK, bij deze is het idee voor een (kapot) speelgoed-fabriek van mij, tenminste, ik heb hem toch nog niet voorbij zien komen? Het wordt een ingewikkelde machine die tinnen soldaatjes in elkaar zet, die vervolgens een stukje lopen en dan kapot gaat. Doel wordt zo veel mogelijk beweging en gedoe in een grote loop te stoppen. Om te kunnen lopen gaan de kapotte onderdelen uiteraard weer opgehaald en hergebruikt worden, of iets dergelijks, anders kan er niet geloopt worden.
AtomicShockwave schreef op 27 February 2003 @ 17:25:
[...]

nup, het is de basis van een atoombom, maar hij ziet er nog niet geloofwaardig genoeg uit. 2 halve bollen uranium, tegen elkaar rammen-> kritische massa, boem, noujah in het kort uitgelegd dan.
Je hebt jezelf in een vooruitziende bui alvast genoemd naar je werk in dit project?
lordsnow schreef op 27 February 2003 @ 03:33:
Ik heb nog nooit ge-3d'ed, dus ik ben reuze benieuwd. Voor dit soort project, wat raden jullie aan om te gebruiken - Lightwave3D, 3DMAX, of Maya?
Discussies over welk 3d-programma het beste is lopen altijd op niks uit, dus daar laat ik me niet over uit. In dit verband raad ik je toch 3dsMAX aan, niet omdat die de beste zou zijn, maar omdat alles daar toch naartoe geïmporteerd gaat worden en omdat ik een animatie tutorial voor MAX ga schrijven, dus als n00b zou je dan snel kunnen leren hoe het werkt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Martink
Oogst schreef op 27 februari 2003 @ 17:36:
[...]
en omdat ik een animatie tutorial voor MAX ga schrijven, dus als n00b zou je dan snel kunnen leren hoe het werkt.
Ah kewl :)
precies wat ik nodig heb _/-\o_

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 23:39
mercarra schreef op 27 februari 2003 @ 17:00:
[...]

Offtopic, => Maagdenburger halvebollen :)

Oogst schreef op 27 February 2003 @ 17:36:
OK, bij deze is het idee voor een (kapot) speelgoed-fabriek van mij, tenminste, ik heb hem toch nog niet voorbij zien komen? Het wordt een ingewikkelde machine die tinnen soldaatjes in elkaar zet, die vervolgens een stukje lopen en dan kapot gaat. Doel wordt zo veel mogelijk beweging en gedoe in een grote loop te stoppen. Om te kunnen lopen gaan de kapotte onderdelen uiteraard weer opgehaald en hergebruikt worden, of iets dergelijks, anders kan er niet geloopt worden.
Als je dit mooi kunt uitwerken, waar ik natuurlijk alle vertrouwen in heb ;) , gaat het echt super worden !
Wat wel leuk zou zijn is dat wanneer de soldaatjes kapot zijn gesprongen dat ze dan bij elkaar geveegd worden en weer omgesmolten zouden worden. Dat zou wel een mooi effect zijn denk ik.

Ik zit nog steeds te denken over iets wat ik zou kunnen maken...........

Hoe zit het eigenlijk met de belichting ? Kunnen we daar naar hartelust gebruik van maken ? Of niet ?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 27-02-2003 19:12 ]

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Zijn er verder nog beperkingen dan de bovengenoemde, ik heb verder nog niks over raytrace kunnen vinden maar mag je daar gewoon vrij zoveel gebruik vna maken als je wilt???

Ok, ff de werking van mijn apparaat dan:
-Een machine die uitzichzelf satéballen produceert
-Die dan over een lopende band vervoert
-Die lopende band zo beweeglijk is (wat in het echt denk onmogelijk is) dat ie de satébal in de lucht laat vliegen doormiddel van samentrekken en dan weer uittrekken (erg irri uit te leggen)
-een robothand die een stokje vast houd en de satébal dan opvangt!

Wat bedoelen jullie met loop???, dat met dezelfde situatie begint als ie eindigt en dat ie dan eeuwig door zou kunnen gaat ofsow???

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Spotter

Lichtnicht

ik wil beginnen, heb ik in max zo'n blauw vierkantje dat ik dus alleen nog grootes van het raster kan gebruiken om een box oid te maken?? hoe krijg ik dit weer weg?

• Oogst
Anoniem: 74854 schreef op 27 februari 2003 @ 19:10:
Ok, ff de werking van mijn apparaat dan:
-Een machine die uitzichzelf satéballen produceert
-Die dan over een lopende band vervoert
-Die lopende band zo beweeglijk is (wat in het echt denk onmogelijk is) dat ie de satébal in de lucht laat vliegen doormiddel van samentrekken en dan weer uittrekken (erg irri uit te leggen)
-een robothand die een stokje vast houd en de satébal dan opvangt!

Wat bedoelen jullie met loop???, dat met dezelfde situatie begint als ie eindigt en dat ie dan eeuwig door zou kunnen gaat ofsow???
Een loop is inderdaad een ding dat eeuwig doorgaat. In jouw geval zou dat dus betekenen dat je dat kunt maken door de robothand de satébal in een doosje te laten doen om vervolgens een nieuwe op te kunnen vangen. Handig hieraan is dat doordat de satébal in een doosje valt, je hem daarna gewoon weer naar het beginpunt kunt laten gaan zonder dat iemand de bal ziet verdwijnen uit het doosje (als het doosje dicht is tenminste).

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Martink
Je ken natuurlijk ook met die saté ballen de tinnen soldatjes van oogst kapot schieten >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Martink op 27-02-2003 21:36 ]

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

lopende band dat de doosjes naar dat apparaat gaat en dan kan oogst die weer gebruiken>:

• Oogst
Ja, das misshien wel erg leuk om het toch wat meer eenheid te geven: machines van verschillende mensen die objecten uitwisselen. Dat vergt alleen wel een flink stuk meer samenwerking en goede ideeën ervoor, maar dan zou het best leuk kunnen zijn.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Anoniem: 68580

Oogst schreef op 27 februari 2003 @ 17:36:

[...]
Je hebt jezelf in een vooruitziende bui alvast genoemd naar je werk in dit project?

[...]
Discussies over welk 3d-programma het beste is lopen altijd op niks uit, dus daar laat ik me niet over uit. In dit verband raad ik je toch 3dsMAX aan, niet omdat die de beste zou zijn, maar omdat alles daar toch naartoe geïmporteerd gaat worden en omdat ik een animatie tutorial voor MAX ga schrijven, dus als n00b zou je dan snel kunnen leren hoe het werkt.
grmf, zoiets wilde ik dus ook al doen, eigelijk bijna etzelfde van poppetjes die in mekaar worde gezet, en dan de machine aandrijven die ze in mekaar zet, na gebruik valle ze uit elkaar, om later weer in mekaar gezet te worden.
maja, kzal es kijke of ik nog een ander id krijg, kben zowiezo nu ff bezig met de misdaad contest :)

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000

mymind*

A Beautiful Mind

Nog even wat wipjes en ook meteen een vraagje

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/3d/wip2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/3d/borstel.jpg

Ik moet alleen aan uiteinden van de armpjes uit het detail hierboven kleine borsteltjes maken die tegen de schijven aankomen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik deze het beste kan maken? is dat misschien met een fur of hair plugin te doen?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 21:31
Oogst schreef op 27 februari 2003 @ 23:00:
Ja, das misshien wel erg leuk om het toch wat meer eenheid te geven: machines van verschillende mensen die objecten uitwisselen. Dat vergt alleen wel een flink stuk meer samenwerking en goede ideeën ervoor, maar dan zou het best leuk kunnen zijn.
je bedoelt het TIM idee?
zou kunnen maar dat word denk ik wel heel moeilijk..
mischien met een select groepje en alles extreem strak regelen.. maar anders word het denk ik een zooitje..

Bier, Whiskey en Metal!!

mymind* schreef op 27 February 2003 @ 23:38:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet alleen aan uiteinden van de armpjes uit het detail hierboven kleine borsteltjes maken die tegen de schijven aankomen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik deze het beste kan maken? is dat misschien met een fur of hair plugin te doen?
Er zijn hier en daar wel gras-tutorials te vinden, misschien dat je daar wat mee kunt ?
Deze bijvoorbeeld.
edit: hier wordt gebruikt gemaakt van scatter, zoals Atgast hieronder zegt :)

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Je model ziet er iig goed uit ! _/-\o_
Een beetje een offtopic vraagje : Hoe heb je belicht ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 28-02-2003 00:02 ]

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
mymind: woei, hij ziet er leuk uit, je kan ook 1 haartje moddelen en deze dan via scatter laten verspreiden over het uiteinde van de buis :)

Anoniem: 21944

Ik zal niet mee doen aan dit project omdat ik in het geheel geen ervaring met 3D'en heb, maar ben wel enorm geïnteresseerd.

Het topic zal dan ook op de voet gevolgd worden.

Ook wil ik mijn PC ter beschikking stellen voor het uiteindelijke renderen.

Anoniem: 40049

SilentSimon schreef op 27 February 2003 @ 15:48:
Object Manager->Objects->Object Information en Scene Information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Top zien de WIPjes er al uit. Ik ga nu aan de tutorial van Oogst beginnen :).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Even een vraagje: is het mogelijk in gMax animatie en textures op mijn model toe te passen en het geheel vervolgens te exporteren als iets wat jullie in 3DS kunnen lezen? Vooral dat laatste dus, ik weet dat ik mijn model in gMax kan animeren ^^

[ Voor 1% gewijzigd door DaSchop op 28-02-2003 00:15 . Reden: sp... ]

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
met gmax kun je toch als .max opslaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Nee, dat is het hem juist. Alleen als .gmax, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet hetzelfde is, die gasten bij Discreet zijn niet helemaal gek ^^

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hmmm ik heb is goed gebrainstormed gisteren en heb nu weer te veel ideeen :P.

- Zaag machine op stoom
- Machine die machine maakt (:9)
- perpetuum mobile
- Machine die een briefje omdraait waarop ZOZ (op beide kanten) staat :D

Ik zit te twijfelen tussen de 1ste en de laatste :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Lord_Mithril schreef op 27 February 2003 @ 23:39:
[...]

je bedoelt het TIM idee?
zou kunnen maar dat word denk ik wel heel moeilijk..
mischien met een select groepje en alles extreem strak regelen.. maar anders word het denk ik een zooitje..
Ik bedoel dan ook absoluut niet met zijn alleen, maar met een paar mensen onderling als dat toevallig binnen hun ideeën valt. Zo heeft mijn machine hoofden nodig voor de tinnen soldaatjes. Iemand zou een machine kunnen maken die hele grote houten hoofden maakt en die dan met een maf apparaat verkleint en via een lopende band naar mij toe stuurt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Oogst schreef op 28 februari 2003 @ 09:49:
[...]
Ik bedoel dan ook absoluut niet met zijn alleen, maar met een paar mensen onderling als dat toevallig binnen hun ideeën valt. Zo heeft mijn machine hoofden nodig voor de tinnen soldaatjes. Iemand zou een machine kunnen maken die hele grote houten hoofden maakt en die dan met een maf apparaat verkleint en via een lopende band naar mij toe stuurt.
Dat is idd ook leuk om te doen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

iig wel iets wat meedere onderdelen nodig heeft, zoals idd die poppetjes, of een pc ofzow..

k had eerst wel meerdere id-en maar die zijn allemaal al langsgekomen in dit topic(waren bijna hetzelfde), nu weet k nix beters dan een papier-verscheurmachine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[afbeelding]

Er stond toch in het reglement dat je geen bestaande uitvinden mocht gebruiken? Want zo'n ding hebben we dus exact ook bij ons op school staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 27 februari 2003 @ 23:00:
Dat lijkt me net leuk, wat meer samenwerken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

[afbeelding]

[afbeelding]

klopt dit ontwerp wel? volgens mij gaat je electriseermachine zo nooit werken, beide bollen krijgen namelijk dezelfde lading volgens mij. Ik dacht 't kruislings moest, dus de ene bol een borsteltje op de achterste en de andere op de voorste schijf

edit: nee toch niet: http://www.physics.auburn.edu/~demo/em/5a/!5a50_10.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 28-02-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000

mymind*

A Beautiful Mind

Anoniem: 34259 schreef op 28 February 2003 @ 11:52:
[...]

Er stond toch in het reglement dat je geen bestaande uitvinden mocht gebruiken? Want zo'n ding hebben we dus exact ook bij ons op school staan :/
Er staat idd dat er geen bestaande apparaten nagemaakt mogen worden. Helaas, al het werk voor niets geweest :( erg jammer

Het leek me juist zo'n leuk apparaat voor in een museum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 10:01
grmbl ik ben nog steeds inspiratieloos, moet toch eens wat gaan verzinnen.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77503

mymind* schreef op 28 februari 2003 @ 16:29:
[...]

Er staat idd dat er geen bestaande apparaten nagemaakt mogen worden. Helaas, al het werk voor niets geweest :( erg jammer

kom op, hierdoor ga je toch niet opnieuw beginnen. het is een hardstikke mooi ding voor in museum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 20:17

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

SilentSimon schreef op 27 February 2003 @ 15:48:
In de objectmanager:
rechstklik op een object, je krijgt een menuutje, daarin vind je 'Object Information' en 'Scene Information'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
mymind* schreef op 28 February 2003 @ 16:29:
[...]

als je dit nu eens gebruikte om de haren voor mensen statisch te maken zodat ze een hanenkam konden maken, een hanenkamgenerator© :P

beetje creatief blijven hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14573

Atgast schreef op 28 February 2003 @ 18:33:
[...]

als je dit nu eens gebruikte om de haren voor mensen statisch te maken zodat ze een hanenkam konden maken, een hanenkamgenerator© :P

beetje creatief blijven hè
Goed gevonden! :)

Even weer een wipje van mijn robotje. Ik ben er nog nie echt uit wat ik met de armen aan moet. Ik denk dat ik het model vrij simpel ga houden, en dat ik veel tijd ga proberen te steken in het animeren. Ik wil eigenlijk een soort grappig filmpje ervan proberen te maken, en in een heel korte tijd et karakter van et robotje neer proberen te zetten. Deze robot moet het apparaat dus aan gaan zetten, of er een "gulden" ingooien waardoor hij brood begint te snijden :9

Afbeeldingslocatie: http://130.89.162.95/~massie/3d/brood/robot1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 14573 op 28-02-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
hijs leuk MaSsie, maar zet de shadow map sample rate eens wat hoger. ook zou ik willen verzoeken om touwtjes oid als rugengraat te gebruiken, aangezien "het moet ook kunnen" een factor was in deze opdracht.

Het ideaal is dat als het filmpje klaar is, je het geheel zou kunnen namaken met bestaande materialen (in theorie) dit is niet de perfecte defenitie van dat wat ik hoop te bereiken, maar ik denk dat de meeste wel een voorstelling kunnen maken :P
ik hoop vanavond ook nog een eerste wipp te kunnen plaatsen van het museum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ik kan deze en volgende week nog niet beginnen, daarna wel... dit vanwege tijdgebrek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14573 schreef op 28 februari 2003 @ 19:22:
[...]

Even weer een wipje van mijn robotje. Ik ben er nog nie echt uit wat ik met de armen aan moet. Ik denk dat ik het model vrij simpel ga houden, en dat ik veel tijd ga proberen te steken in het animeren. Ik wil eigenlijk een soort grappig filmpje ervan proberen te maken, en in een heel korte tijd et karakter van et robotje neer proberen te zetten. Deze robot moet het apparaat dus aan gaan zetten, of er een "gulden" ingooien waardoor hij brood begint te snijden :9

[afbeelding]
Grappig, wel een euro dan ;)
hoe wil die robot een muntje vast gaan houden met die handen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Ik maak dus zo'n aapje dat met twee deksels slaat; bij deze moet iedereen die dat idee al had een ander idee gaan zoeken ;)

Nou alleen nog ff leren 3D'en... laatste keer dat ik iets in 3d heb gemaakt was met 3dmax 2.5, een tijd geleden dus... verder alleen pov-ray geklooi :P

Ow ja, voor dat achtergrondgeluid lijkt het me wel leuk zo'n geluid waarin je voetstappen van mensen hoort, en dan af en toe gekuch, en zo van "Hmmm.... hmmm...." u know?

[edit]
un problema pequeño... de .3ds en .max plateau's doen t niet in mijn 3dsmax4...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 28-02-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=64713

dit wordt heeeeel basic de vorm van het museum, maar ik garandeer je dat de uiteindelijke versie en de versie die je hier ziet, niet zal herkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 08:51
Atgast schreef op 01 maart 2003 @ 00:12:
[afbeelding]

dit wordt heeeeel basic de vorm van het museum, maar ik garandeer je dat de uiteindelijke versie en de versie die je hier ziet, niet zal herkennen :)
Als je nou een glazen dak maakt op dat sleutelgat vormpje dan lijkt het net of je alles ziet gebeuren door een heel groot sleutelgat en dan heb je gelijk een enorme hoeveelheid licht in je museum.
Of was je dat al van plan?

edit: typen blijft moeilijk

[ Voor 4% gewijzigd door MewBie op 01-03-2003 11:02 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ik weet nog niet zeker wat ik met het dak ga doen, maar het plaatje wat ik postte was misschien net iets té wip...

deze vormen staan er eigenlijk alleen maar om mij een idee te geven van de verhoudingen.
ik zal dalijk nog eens een plaatje neerzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
also:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=64792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Cool zeg.
Ik zie het al voor me dat die camera die trap op gaat!

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik schrijf me in :)
Ik heb je ook gemaild atgast, maar ik weet niet of je die vaak leest.

Davinci is een ruige stijl om leuke dingen in te maken, me goes to work.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

op die trap steeds in de zijkant een nis waar een object staat oid :) ?

[ Voor 2% gewijzigd door SilentSimon op 01-03-2003 12:56 . Reden: typo :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73031

Ik volg deze topics altijd met plezier en ga toch maar eens wat tijd in MAX steken zodat ik ook mee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmz.... mijn idee wat aangepast :)

één aapje loopt (met zo'n draaisleutel op zn rug) met twee deksels tegen elkaar aan te slaan, daarachter komt net zo'n aapje maar dan met een trommel, en daarachter een met een accordeon. Mogen ze eigenlijk ook door het museum lopen? Dan lijkt het me veel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 14573 schreef op 28 februari 2003 @ 19:22:
[...]

Even weer een wipje van mijn robotje. Ik ben er nog nie echt uit wat ik met de armen aan moet.[afbeelding]
Geen armen!
Zo met die zwevende handen is juist cool!! 8)
Soort van Rayman effect :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

maar niet echt te maken he? of je moet er kleine motortjes inmaken, zoals straalmotortje of proppellertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Atgast schreef op 28 February 2003 @ 19:47:
hijs leuk MaSsie, maar zet de shadow map sample rate eens wat hoger. ook zou ik willen verzoeken om touwtjes oid als rugengraat te gebruiken, aangezien "het moet ook kunnen" een factor was in deze opdracht.

Het ideaal is dat als het filmpje klaar is, je het geheel zou kunnen namaken met bestaande materialen (in theorie) dit is niet de perfecte defenitie van dat wat ik hoop te bereiken, maar ik denk dat de meeste wel een voorstelling kunnen maken :P
ik hoop vanavond ook nog een eerste wipp te kunnen plaatsen van het museum :)
Hmm, ik vind het een beetje beperkend om te zeggen dat alles echt moet kunnen. Het lijkt me eerlijk gezegd veel leuker als er wat vage dingen in mogen, want een type als die robot is toch wel cool zónder touwtjes. En ga me nou niet vertellen dat je mét touwtjes wel in het echt zo'n robot zou kunnen bouwen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Oogst schreef op 01 March 2003 @ 15:01:
[...]

Hmm, ik vind het een beetje beperkend om te zeggen dat alles echt moet kunnen. Het lijkt me eerlijk gezegd veel leuker als er wat vage dingen in mogen, want een type als die robot is toch wel cool zónder touwtjes. En ga me nou niet vertellen dat je mét touwtjes wel in het echt zo'n robot zou kunnen bouwen.
het hoeft niet te kunnen, het moet rieel zijn met de technieken wat we nu hebben, ik kan je vooralsnog geen betere defenitie geven.
die handen die zweven gaat gewoon niet lukken. als die wervel verbonden was met elkaar dan zou dat best lukken om dat te maken.

een beetje proberen te bevatten wat ik bedoel, want ik weet niet hoe ik de grens van wat kan/niet kan duidelijker moet aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

kan toch met propellors en/of straalmotortjes ofzo?

dat is ook te maken duzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb em al iets aangepast. Is ie zo "realistisch" genoeg? :9

Afbeeldingslocatie: http://130.89.162.95/~massie/3d/brood/robot2-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://130.89.162.95/~massie/3d/brood/robot2-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://130.89.162.95/~massie/3d/brood/robot2-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14573 schreef op 01 maart 2003 @ 17:43:
Ik heb em al iets aangepast. Is ie zo "realistisch" genoeg? :9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er leuk uit! :)
en ook een stuk realistischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
hell yeah :D

ik vind em erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
[contactadvertentie]

Jong, in ontwikkeling zijnd speelgoedfabriek-apparaat (v) zoekt knappe machine (m) met mooi lichaam om een vruchtbare samenwerking mee op te bouwen. Ik zoek iemand die zijn resultaat in mij wil injecteren opdat ik het kan uitbouwen tot iets groters.

[/contactadvertentie]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Oftewel: mocht iemand een leuk idee hebben dat mijn machine samen kan werken, dan wil ik daar wel wat tijd in steken, want het is een groepsproject en dat lijkt me wel leuk. Als je een fabriek hebt die onderdelen voor speelgoed maakt, of electriciteit produceert, of ander speelgoed dat met mijn speelgoed wil spelen: let me know!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ohja, nog een mededeling aan een ieder die wil animeren, gebruik een framerate van 24fps.
Dit om eventuele omzettings problemen voor te zijn.

(met dank aan Oogst voor oplettendheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, ik doe speelgoed Oogst... (zie post boven) drie rondlopende opdraaibare aapjes die muziek maken :)

Enne... het kleine probleempje is er wel dat het plateau (of hoe je t ook schrijft) niet in 3D Studio Max r4 geopend kan worden :(

Ow ja, en mogen mijn aapjes vrij rondlopen? Anders is het zo zielig, de hele dag op zo'n plateau rondjes lopen :P

[edit]
En ik stel 2 processors ter beschikking voor de final render: mijn PII 233 MMX, en mijn AMD Athlon XP 2000+ (ligt eraan hoe lang de render duurt, maximaal 2 dagen oid anders krijg ik afkickverschijnselen :P )

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 01-03-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933 schreef op 01 March 2003 @ 22:55:
Hey, ik doe speelgoed Oogst... (zie post boven) drie rondlopende opdraaibare aapjes die muziek maken :)

Enne... het kleine probleempje is er wel dat het plateau (of hoe je t ook schrijft) niet in 3D Studio Max r4 geopend kan worden :(

Ow ja, en mogen mijn aapjes vrij rondlopen? Anders is het zo zielig, de hele dag op zo'n plateau rondjes lopen :P

[edit]
En ik stel 2 processors ter beschikking voor de final render: mijn PII 233 MMX, en mijn AMD Athlon XP 2000+ (ligt eraan hoe lang de render duurt, maximaal 2 dagen oid anders krijg ik afkickverschijnselen :P )
Dat ie niet geopend kon worden had ik ook problemen mee, je kan de .3DS wel gewoon importeren, die werkte bij mij wel :)
Ik gebruik ook MAX 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 01 March 2003 @ 22:15:
Oftewel: mocht iemand een leuk idee hebben dat mijn machine samen kan werken, dan wil ik daar wel wat tijd in steken, want het is een groepsproject en dat lijkt me wel leuk. Als je een fabriek hebt die onderdelen voor speelgoed maakt, of electriciteit produceert, of ander speelgoed dat met mijn speelgoed wil spelen: let me know!
ff een vraagje, hoe wil jij eigenlijk dat je tinnen soldaatjes kapot gaan?? meschien kan ik daar wel wat mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

hamertje? :p

[nog-niet-aan-bod-vraagje-maar-vraag-het-toch] Kan ik ook een pc laten renderen, en dan een 2e pc die via netwerk meerenderd altijd zo ff stoppen en later weer meedoen? Want dan laat ik hem op een amd 1 ghz met 256 mb lopen, met daarbij een amd xp 1800+@2000+ met 512 mb, een duron 1300 met 256 mb. Andere pc's kunnen niet meedoen.

Want k wil ook nog wel ens computeren, en op de momenten als ik niet computer kan ie fijn renderen.. en die 1 ghz, die mag op mijn part wel een weekkie draaien hor.. op dit moment gebruikt niemand um ff... maar dan misschien wel eens.. maarjah, veel vaker dan 1 maal per week is dat niet, dus dan zoekt diegene maar ander pc-tje op
[/nog-niet-aan-bod-vraagje-maar-vraag-het-toch]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wdekreij schreef op 01 March 2003 @ 23:44:
hamertje? :p

[nog-niet-aan-bod-vraagje-maar-vraag-het-toch] Kan ik ook een pc laten renderen, en dan een 2e pc die via netwerk meerenderd altijd zo ff stoppen en later weer meedoen? Want dan laat ik hem op een amd 1 ghz met 256 mb lopen, met daarbij een amd xp 1800+@2000+ met 512 mb, een duron 1300 met 256 mb. Andere pc's kunnen niet meedoen.

Want k wil ook nog wel ens computeren, en op de momenten als ik niet computer kan ie fijn renderen.. en die 1 ghz, die mag op mijn part wel een weekkie draaien hor.. op dit moment gebruikt niemand um ff... maar dan misschien wel eens.. maarjah, veel vaker dan 1 maal per week is dat niet, dus dan zoekt diegene maar ander pc-tje op
[/nog-niet-aan-bod-vraagje-maar-vraag-het-toch]
Via netwerk renderen kan zowieso. Wat je kunt doen om nog normaal gebruik te kunnen maken van je pc is 'priority task' uitzetten bij render opties. Hierdoor gebruikt 3dsmax alleen de vrij processor capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 08:53
Oogst schreef op 01 March 2003 @ 22:15:
Lijkt me een leuk idee binnen dit museum-project, alleen: wat vindt Atgast van deze speelgoed fabriek in "zijn" museum?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
zolang we ook op zichzelf staande objecten overhouden heb ik er geen problemen mee, ik hoop trouwens dat we nog wat meer deelnemers krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik zal ook es ff kijken of ik wat kan maken in 3D st. Max :) Als het een beetje mooi is en onderwerp gevoelig stuur k m wel op :) (word 1e projectje voor mij :9)

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 02-03-2003 01:49 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
BTW> Inschrijven betekent toch gewoon hier even posten dat je meedoet?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 02 March 2003 @ 02:26:
BTW> Inschrijven betekent toch gewoon hier even posten dat je meedoet?
Jah ik neem aan van wel.

Ik heb weer lekker zitten klooien met mijn robotje, en heb er op dit moment eentje met een dikke reet die in een grote pan aan het roeren is :) Ze is nieuwe ideeën aan het brouwen :9

Roerende robot (met dikke kont)
DivX 5.03 is benodigd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Atgast @ 22:31:
ohja, nog een mededeling aan een ieder die wil animeren, gebruik een framerate van 24fps.
Dit om eventuele omzettings problemen voor te zijn.

(met dank aan Oogst voor oplettendheid)
Misschien handig om dat ook in de 1post te editten?

Misschien doe ik nog wel mee met dit project..
Als het meezit heb ik met ingang van volgende week weer wat vrije tijd voor mezelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Scipionyx op 02-03-2003 11:11 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

* E-Mile gaat proberen of ie iets kan
Hoewel ik n00b ben klinkt dit project wel heeel erg leuk, moet alleen ff wachten op oogst en z'n tutorial :P :9

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Die robot ziet er al heel erg leuk uit :)
laat zijn 'schouders' eens een beetje mee waggelen, ziet het er nog realistische uit.

ik heb overigens even op verzoek de eerste post ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

i'm in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

al bestaande dingen mochten niet worden nagemaakt? anders zou ik dat ventje in die cirkel wel willen maken, en hem dan zijn handen en benen laten bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 14573 schreef op 02 maart 2003 @ 03:35:
[...]
Jah ik neem aan van wel.

Ik heb weer lekker zitten klooien met mijn robotje, en heb er op dit moment eentje met een dikke reet die in een grote pan aan het roeren is :) Ze is nieuwe ideeën aan het brouwen :9

Roerende robot (met dikke kont)
DivX 5.03 is benodigd ..
Ziet er leuk uit MaSsiE :).

1ste wip van mij (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wip-1.jpg
Het begin is er zullen we maar zeggen :9 ;).

Het is denk ik ook wel te raden wat dit gaat worden ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 23:29

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Atgast schreef op 02 maart 2003 @ 01:41:
zolang we ook op zichzelf staande objecten overhouden heb ik er geen problemen mee, ik hoop trouwens dat we nog wat meer deelnemers krijgen :)
Ehm, en wat nou als die aapjes opeens van de trap af donderen, wat natuurlijk niet ingecalculeerd is waardoor ze in de lucht blijven wandelen?

Ik kan helaas niet meedoen, ik heb LightWave, maar ik ben er nog lang niet goed genoeg mee. Ik zou zo graag een klein Leonardo Da Vinci stijl vliegtuigje bouwen.
Bovendien zou ik na het modellen ook nog moeten leren animeren, nou, je ziet me over een jaartje wel terug hoor ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

een bliep aparaat voor in de supermarkt? :?

:+

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Mr_UnAnimouS schreef op 02 maart 2003 @ 14:36:
[...]

Ziet er leuk uit MaSsiE :).

1ste wip van mij (klikbaar):
[afbeelding]
Het begin is er zullen we maar zeggen :9 ;).

Ja, leuk bedacht maar ik vraag me af of je wel op de hoogte bent van de ronddraaiende schijf waarop hij zal staan: als je dan die theepot van een andere kant bekijkt zie je nog steeds in X-ray (of hoe dat ook heet) die theepot. Bouw er dan een box omheen zodat je 't niet kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

inquestos schreef op 02 March 2003 @ 14:54:
[...]

Ja, leuk bedacht maar ik vraag me af of je wel op de hoogte bent van de ronddraaiende schijf waarop hij zal staan: als je dan die theepot van een andere kant bekijkt zie je nog steeds in X-ray (of hoe dat ook heet) die theepot. Bouw er dan een box omheen zodat je 't niet kan zien :)
Ik ben nog een beetje aan het testen hoe ik dat ga doen. Want ik wil ook een arm bovenop het apparaat zetten die het object weer naar het begin transporteert ;).

Ik heb wel al een manier gevonden om via animatie een object andere materials te geven :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste