Het Grote GameCube Topic Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan...
vandaag SMB2 story mode in 2:31:03 uitgespeeld. Zullen we een lijstje maken hier? :)
Is wel leuk om elkaars tijden proberen te verbeteren enzo, ik neem aan dat yam wel onder deze tijd komt bij, kan ik weer aan de slag :)

Kheb trouwens gisteren mijn Mortal Kombat + tshirt + mok van cubezon binnen gekregen, moet zeggen dat ik 't toch wel een best goed spel vind totnutoe, khad er minder van verwacht

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie lucky bastard.. allemaal nieuwe games (re 0, smb 2, PSO) en ik heb geen geld :'(
na ja.. na deze maand maar allemaal tegelijk met prime kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik zit ook redelijk in een financïele dip op het moment.. :( Ik ga iig geen RE0 kopen voor ik RE1 heb uitgespeeld en 't zelfde geldt voor SMB2.. eerst maar eens SMB1 helemaal onder de knie krijgen en dan is SMB2 aan de beurt.. En of ik PSO ga aanschaffen.. mwah, eerst maar eens de reacties afwachten van de rest.. :/

In ieder geval ga ik er wel voor zorgen dat ik op de één of andere manier € 54,- heb, wanneer Metroid Prime uit is, want die game moet ik gewoon vanaf de eerste dag dat ie uit is hebben.. en als 't kan nog eerder! :P

[ Voor 11% gewijzigd door blakez op 07-03-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:32

admiral866

The King Personality Disorder

hey ik kwam nog wat leuks tegen. Voor degenen die dus geluid af willen tappen van hun scart aansluiting.
Afbeeldingslocatie: http://www.elektronicaonline.nl/TV%20en%20Video%20Kabels_bestanden/SCART60.jpg
Deze connector steek je in de tv of video en aan de achterkant kun je er een scart kabel insteken. Aan de bovenkant zitten extra audio, video en S-VHS aansluitingen. Hiermee kun je dus een aftakking maken voor extra beeld en/of geluidsapparatuur. De extra aansluiting zijn omschakelbaar als in of uitgang.
http://www.elektronicaonline.nl/TV en Video Kabels.htm
hele site en dan staat ie dus bij tv en video kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

dubbel... :(

[ Voor 99% gewijzigd door Collaborator op 07-03-2003 20:33 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

D³ schreef op 07 March 2003 @ 17:48:
[...]
Ik misschien, ff kijken of ik inspiratie heb. Zo'n Super Sized Samus is wel ultiem cool natuurlijk!!

[...]
Resultaten voor TheEvilCuber :

Topic 1 - 76 posts
Topic 2 - 17 posts
Topic 3 - 17 posts
Topic 4 - 43 posts
Topic 5 - 34 posts
Topic 6 - 40 posts
Topic 7 - 56 posts
Topic 8 - 56 posts
Topic 9 - 66 posts
Topic 10 - 66 posts
Topic 11 - 41 posts
Topic 12 - 57 posts
Topic 13 - 94 posts
Topic 14 - 42 posts
Topic 15 - 6 posts
Topic 16 - 27 posts
Topic 17 - 10 posts
Topic 18 - 22 posts
Topic 19 - 4 posts
Topic 20 - 4 posts
Topic 22 - 15 posts

Je hebt niet gepost in Topic 21 blijkbaar? Klopt dat?
Ja dat klopt jammergenoeg :( oten had ik nog geen ADSL en was mijn KPN kostenbeheersing ( :X ) tegoed op dus tone kom ik niet internetten
damn.. toch wel jammer :(.. maar je had wel gelijk :/ nu ben ik geen harde kern meer :| :| :'(

edit:
Metroid Prime moet maar ff wachten voor mij hoor.. nu hoop ik wel ff dat ie owrd uitgesteld ofzo }) want ik heb nog geen geld en niet eens een baantje dus hem op de launch kopen zit er niet in :(

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 07-03-2003 20:35 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:32

admiral866

The King Personality Disorder

hehe zeker ff de post inhalen door dubbel te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Nou ik heb vandaag geen SMB2 en RE:0 gezien bij FRS of BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
ik heb nu ook maar ff smb gekocht, is het ook mogelijk om de replay uit te zetten?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nou EvilCuber, dan mag jij bij de medium doorbakken kern hoor ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey!! ik zit ook bij de harde kern!! w00t w00t!! I'm a true cuber >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Wat ik heb gehoord is dat de FRS nu pas de games op het hoofdkantoor krijgen op de dag dat ie uitkomt. Omdat ze op hun flikker hebben gekregen van the big N omdat ze, ze altijd eerder uitbrachten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

damn, Ik wacht al 3 weken op mn bestelling van Metroid Prime :( als het goed is komt ie begin volgende week EINDELIJK!!

en anderhalve week later is ie gewoon hier in de winkel te koop :S
offtopic:
Iemand nog interesse in Timesplitters 2?? zou em graag willen ruilen

mail me: sander @ suffication . com

[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 07-03-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phydomir schreef op 07 March 2003 @ 22:12:
Wat ik heb gehoord is dat de FRS nu pas de games op het hoofdkantoor krijgen op de dag dat ie uitkomt. Omdat ze op hun flikker hebben gekregen van the big N omdat ze, ze altijd eerder uitbrachten.
raar dat ze hier PSO woensdag al in de winkel hadden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik weet niet wie beweerde dat je "toch nog niet online kon"? Maar ik ben vandaag met mijn Kubusje lekker aan de lijn geweest. Ik wilde eerst wachten met het 'verbruiken' van mijn gratis maand maar ik wilde eigenlijk ook wel weer 1 van de eerste zijn.

Maar het werkt dus allemaal zonder problemen. Ik heb hem achter de router gehangen en alles doettet prima! Alleen is iedereen die daar rondloopt al veeeeeeeeeeeeeeel verder dan ikke. Maar je kunt dus ook naar Amerikaanse en Japanse 'schepen' toe.

Morgen ga ik er ECHT mee aan de slag (eerst in offline singleplayer) om daarna eens online wat te gaan proberen.

EvilCuber zin om een keer te 'meeten' ;) ?

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 07-03-2003 22:38 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

k heb geen geld voor een moden dus ik kna nog niet ;( en aangezien mijn oders geen Credit card wilen kopen zit in in big shit :(

misschien kan ik iemand op het forum met een Credit Card lief aankijken en een €8.99 per maand op zijn rekening storten :)
anders zal dat ''meeten'' niet zo snel komen ;( nouja, ik mag zowiezo nog 1 maand gratis van sega dus dan kan het wel (als ik de modem heb)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

je kan ook gewoon meerdere maanden van te voren betalen, dus je kan vast wel iets met iemand regelen voor een jaartje, al is dat wel BEHOORLIJK prijzig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 07 maart 2003 @ 22:50:
je kan ook gewoon meerdere maanden van te voren betalen, dus je kan vast wel iets met iemand regelen voor een jaartje, al is dat wel BEHOORLIJK prijzig!
k vindhet geen probleem om voor een half jaartje te betalen.. das rond de 60 euro en ALS ik het nog leuk vind na het proefmaandje heb ik dat er wel voor over

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hehe, reken even uit... 3x60= 180 fucking euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

nog even een vraagje:

ik wou weten of deze Scart Verdeeldoos geschikt is voor een Gamecube in combinatie met een (nintendo) RGB kabel... wat ik bedoel is dus of dit ding de beeldkwaliteit verminderd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je link werkt niet.

Maar meestal verslechterd zo'n scartdoos de beeldkwaliteit erg. Ik zou het iniedergeval niet aanraden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 07 maart 2003 @ 23:14:
hehe, reken even uit... 3x60= 180 fucking euro :)
hoezo 3x??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hmmmm, maar ik vrees voor mn kabels als ik moet blijven wissellen...

misschien is dit iets
Afbeeldingslocatie: http://www.elektronicaonline.nl/TV%20en%20Video%20Kabels_bestanden/SCART26.jpg

ook in metalen behuizing verkrijgbaar, misschien werkt het dan beter, of juist niet? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

spel
modem (schijnt 60euro ipv 50 te zijn)
half jaar abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ohh ja de modem is 50 d8 ik hoor en idd 120 euro per jaar voor dat online
maar ALS ik het doe regel ik eerst een half jaar.. anders zit ik er meteen zo lang aan vast
het geld heb ik er zeker wel voorover.. geld is om uitegeven niet omte laten wegrotten op je rekening

[ Voor 24% gewijzigd door Collaborator op 08-03-2003 00:04 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ik ga er voorlopig nog niet aan beginnen, eerst even kijken welke spellen dat online gebeuren nogmeer gaan ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je alleen 60 hertz spellen kan spelen op 100 hrtz tvs? Of kan je het ook spelen op 50 hertz tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 23:54:
Klopt het dat je alleen 60 hertz spellen kan spelen op 100 hrtz tvs? Of kan je het ook spelen op 50 hertz tv's?
hangt van je TV af, maar de meeste moderne TV ondersteunen wel 60Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 23:54:
Elk (Pal) Gamecube spel dat je hier in de winkel koop is gewoon 50 Hz en bij sommige spellen zit ook een mode ingebouwd om op 60 Hz te kunnen spelen.. Dat wordt meestal aan het begin van het spel gevraagd.. Maar je kan alleen maar op 60 Hz spelen áls je TV het ondersteund.. maar net als Thelema ook zegt, de meeste TV's ondersteunen die mode wel.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door blakez op 07-03-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

volgens mij zit er op bijna alle spellen die nu uitkomen als PAL versie die 60hz optie wel..

bij mij vragen bijna alle spellen het iig als ik b ingedrukt houdt bij booten =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Thelema schreef op 07 March 2003 @ 23:46:

misschien is dit iets
[afbeelding]

ook in metalen behuizing verkrijgbaar, misschien werkt het dan beter, of juist niet? :s
hey ik heb ook zo'n ding, voor ut switchsen van me NGC-DVD (en soms me N64) maar ik zie geen verschil.. misschien komt het omdat ik EN een oude TV heb, EN geen RGB/RBG (whatever) kabel heb... maar bij mij is de kwalitiet ut zelfde :) heb er btw 11euro voor betaalt bij een Brammetje Dump shop.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net gehoord dat alleen op NTSC tvs, of tvs die NTSC ondersteunen 60 hrtz wordt ondersteund hij wist het alleen niet 100% zeker, ik vind het namelijk vreemd hoe kan je 60 hertz beeld krijgen op een tv die 50 hertz is (alle tv's die onder de 100 hertz zitten zijn 50 hertz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
yamAUchi schreef op 08 March 2003 @ 00:29:
volgens mij zit er op bijna alle spellen die nu uitkomen als PAL versie die 60hz optie wel..

bij mij vragen bijna alle spellen het iig als ik b ingedrukt houdt bij booten =)
Bij mij vragen alle spellen die het ondersteunen, altijd of ik op 60 Hz wil spelen...hoef dus geen b knop in t houden. :? :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:07
Crashman schreef op 08 maart 2003 @ 01:04:
[...]

Bij mij vragen alle spellen die het ondersteunen, altijd of ik op 60 Hz wil spelen...hoef dus geen b knop in t houden. :? :)
Klopt ja:

-ssbm
-re zero
-star wars.

nfs ondersteunt geen 60 Hz mode.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
BloodKnight schreef op 08 March 2003 @ 01:16:
[...]

Klopt ja:

-ssbm
-re zero
-star wars.

nfs ondersteunt geen 60 Hz mode.
Nog wel veel meer dan dat... zelfs Sonic Mega Collection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige spellen vragen 't 1x en slaan dat op op je memory card denk ik, sommige spellen vragen 't helemaal niet. Je kan 't iig opvragen door B ingedrukt te houden als je je cube aanzet, zoals yam ons enkele berichten geleden vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

En er zijn ook spellen waarbij het in het boekje staat dat het wel kan, maar je op B kan blijven drukken tot je een ons weegt, maar in 60 Hz zal ie niet gaan...

Rayman 3 :/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 07 maart 2003 @ 23:46:

misschien is dit iets
[afbeelding]

Zul je eerst eens heel goed moeten kijken of de aansluitngen op die doos rbg zijn.
Ik heb ook zo'n doos staan alleen dan met 3 aansluitningen die allemaal rbg zijn maar koste wel een fokking 50 euro.
9/10 van die doosjes zijn helemaal geen rgb en heb je geen zak aan zeker niet als je een cube/x-box/dvd speler hebt die gewoon alleen maar echt mooi zijn op een rgb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb zojuist dit aparaat gevonden, lijkt me wel geschikt, iemand meningen of ervaringen?

Afbeeldingslocatie: http://www.avisat.nl/media/Game-select.GIF
3 scart ingangen, 1 scart-uitgang en 2 RCA (tulp) uitgangen voor audio en video. Tegelijkertijd naar de ene bron kijken en de andere opnemen of kopieren. Geschikt voor VHS, S-VHS, Video 8, HI-8 en RGB. Scart-schakelaar: Scart-plug - 4 Scart Chassis en 6 x Tulp Chassis, schakelaar
19.95euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Nintendo (of Europe) heeft eindelijk eens een site opgezet waar je wat meer informatie kan vinden over het online gebeuren van de cube en er staat ook wat informatie over hoe je Phantasy Star Online moet spelen etc.. :)

hier kan je die site vinden..

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 08-03-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Thelema, je hebt mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Is Animal Crossing nou de moeite waard? Ik hoorde van een vriend namelijk dat het ontzettend snel gaat vervelen, hoe denken de mensen die het spel al enige tijd in hun bezit hebben daarover?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mensen raad eens wat er is gebeurt! Ik kijk vandaag op mijn memorycard en zie ineens staan:

NES data save. :D :D

Nou ga ik straks weer beginnen maar wat moet ik dan verwachten? een brief ofzo? Hoe kan ik die spellen spelen dan? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
schnumi schreef op 08 maart 2003 @ 13:07:
mensen raad eens wat er is gebeurt! Ik kijk vandaag op mijn memorycard en zie ineens staan:

NES data save. :D :D

Nou ga ik straks weer beginnen maar wat moet ik dan verwachten? een brief ofzo? Hoe kan ik die spellen spelen dan? :)
Dan heb je gewoon met een van je NES spelletjes gespeeld... Heb je Soccer oid?

Verder is PSO wel een erg goed spel. Je moet het veschten even onder de knie hebben (erg goed gedaan) en dan kom je al een heel eind. Maar het blijft toch wel enorm moeilijk!

Wat me trouwens wel tegenvalt is dat je geen winkels hebt om items te (ver)kopen... Dalijk maar eens online gaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 08 March 2003 @ 13:26:
[...]

Dan heb je gewoon met een van je NES spelletjes gespeeld... Heb je Soccer oid?

Verder is PSO wel een erg goed spel. Je moet het veschten even onder de knie hebben (erg goed gedaan) en dan kom je al een heel eind. Maar het blijft toch wel enorm moeilijk!

Wat me trouwens wel tegenvalt is dat je geen winkels hebt om items te (ver)kopen... Dalijk maar eens online gaan kijken!
euhmm ik heb dus niet met 1 van mijn NES spelletjes gespeelt. :)

Maar hoe kan ik die spellen gaan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Neergooien in je husi en dan ervoor gaan staan en op A drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ik wil vandaag een nieuw spel gaan halen maar twijfel tussen

- Rayman 3
- Sonic mega collection
- Monkeyball 2

Speel vaak alleen, dus ik wil een spel met een goede single-player experience :P.....

Graag ffies snel reageren want wil hem vandaag nog halen :D

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

Whoohoo, heb net Animal Crossing door de bus gekregen!! Ok, eerste wat ik nu ga doen is niet de town + brief van Nintendo van de memory card verwijderen ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ff vraagje

bij Super Monkey Ball 1.. heb je dan:

beginner 10levels
advanced 30levels
exper 50levels

en daarna nog extra levels ofzo ??

klopt dit ? (want dan zijn het er wel veel :P ) advanced bijna uitgespeeld (alleen 30 nog) en exper nogmaar bij 6 :/ wat is da moeilijk man :) wel leuk btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik zou voor rayman 3 gaan voor de singelplayer en anders Monkey Bal 2 voor de multi

Zelf ben ik nu zwaaar tevredenover Phantasy star online (offline) maar je moet er wel van houden

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Yohann!s schreef op 08 March 2003 @ 14:05:
ff vraagje

bij Super Monkey Ball 1.. heb je dan:

beginner 10levels
advanced 30levels
exper 50levels

en daarna nog extra levels ofzo ??

klopt dit ? (want dan zijn het er wel veel :P ) advanced bijna uitgespeeld (alleen 30 nog) en exper nogmaar bij 6 :/ wat is da moeilijk man :) wel leuk btw :D
er zijn per mode 3 bonus levels, maar die haal je door het uit te spelen zonder ook maar een enkele keer dood te gaan... in beginnen en advanced is dit mij nog wel gelukt, maar in expert lijkt me dit toch wel aardig onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik ben ook druk bezig met SMB.. Heb alle 3 de mini games al unlocked en heb beginner + advanced mode beide uitgespeeld.. Ook heb ik de 3 extra levels van beginner mode unlocked.. Nu ben ik bezig met Expert, maar daar kom ik niet verder dan level 7 of 8 geloof ik.. Dat is echt soooo moelijk hè.. :) Maaruh, oefening baart kunst zeggen ze.. dus ooit zal 't me nog wel eens lukken.. :P

En Thelema, er zijn nog veel meer levels dan dat jij zegt hoor.. :)
Dit heb ik van gamefaqs:
Beginner: 10 levels + 3 extra beginner levels
Advanced: 30 levels + 5 extra advanced levels
Expert: 50 levels + 10 extra expert levels + 10 extra master levels
Die master levels zijn volgens mij echt onhaalbaar.. :+ Of zijn er hier, die die levels wel al gehaald hebben?? yamAUchi ofzo? :P

[ Voor 44% gewijzigd door blakez op 08-03-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

klopt inderdaad ja, maar die master levels zijn echt zowat onhaalbaar... heb er wel ns wat filmpjes van gezien van gasten die het echt allemaal zonder moeite doen... maar dan ben je echt een beetje obsessed bezig vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
what the fuck wat lees ik nu allemaal
SMB 2 is er al??? die zou volgende week pas komen
en PSO is er ook al?

:'( ben ik ff weg komt opeens alles uit

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 08 March 2003 @ 13:28:
Neergooien in je husi en dan ervoor gaan staan en op A drukken
hmm dat is dus het probleem.

Ik heb dus wel die data maar ik heb geen spel ofzo gekregen? Hoe moet je die krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Goed nieuws voor alle Resident Evil fans onder ons.. Capcom heeft de domein naam "Residentevil5.com" geregistreerd! En dat betekent zeer waarschijnlijk dat er dus ook daadwerkelijk een 5de deel in de Resident Evil reeks gaat uitkomen.. Yammie! :9

Lees hier het hele bericht.

[ Voor 7% gewijzigd door blakez op 08-03-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 08 maart 2003 @ 14:50:
[...]

hmm dat is dus het probleem.

Ik heb dus wel die data maar ik heb geen spel ofzo gekregen? Hoe moet je die krijgen dan?
nou als je de eerste game start hoor je een brief te krijgen met 2 games
delete je die brief, of die eerste game (of save je die eerste game niet) dan krijg je de brief (en de 2 NES-spellen) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ook leuk:
Ik Liepvorige zondag op de Nieuwendijk in Amstersam.. dus ik ben bij de vroegere Games&zo (nu e-plaza) dus ik kijk op het releaselijstje dat nop de toonbank ligt om te kijken of alles een beetje klopt.
Dus ik keek..... Hé phanstasy star vrijdag al.. cool!!..
Komt die man achter de kassa ; ''hou er maar gen rekening mee het blijft Nintendo hoor''.
met zon lachje waar ik echt niet tegen kan :(
Dus ik zo; ''het spel word niet een uitgebracht door Nintendo dus dat slaat nergens op''

Dus die man echt zo verbaasd.. maar ik vond het echt zon kut opmerking die tgenwoordig nergens meer op slaat :( :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 08 March 2003 @ 14:52:
[...]

nou als je de eerste game start hoor je een brief te krijgen met 2 games
delete je die brief, of die eerste game (of save je die eerste game niet) dan krijg je de brief (en de 2 NES-spellen) niet
hmm heb idd nog geen brief ontvangen.

Maar het is dus wel vreemd even de situatie schetsen:

gisteren: alles met mijn *(_@+*_$@*&_@$ kop eraf gegooit nieuwe town gestart.
vandaag: stond er dus samen met mijn town ineens NES data op. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Resident Evil 5 dot com

Er was laatst al een gerucht over een vijfde Resident Evil, en dat lijkt nu bevestigt.

Er is namelijk iets heel interessants gebeurt. Iemand is erachter gekomen dat Capcom de domeinnaam 'ResidentEvil5.com' heeft geregistreerd! Voordat je hals over kop naar die site gaat: er is nog niks te zien, behalve zo'n scherm dat de site under construction is en dat de domeinnaam geregistreerd is. Toen de pers erachter kwam dat iemand Residentevil5.com heeft geregistreerd, was iemand zo slim om een domein check te doen. En ja, het bleek Capcom te zijn. We kunnen ons niet voorstellen dat Capcom voor de grap een domeinnaam registreert, dus een RE5 zal er wel gaan komen! Laten we ons echter eerst maar eens gaan richten op Resident Evil 4 en de ports van 2 en 3, omdat zelfs die nog lang niet uit zijn. Kun je nagaan hoelang het nog duurt voordat deel 5 uitkomt.
RE5 eigenlijk nu wel zeker bevestigd!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maar of hij dan ook weer GC exlusief word is maar de vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

er is nog geen fuck bevestigd over RE5, ze hebben gewoon het domein al geregistreerd voordat iemand anders die er wat geld mee wil verdienen dat kan doen..

en eigenlijk kan je er toch donder op zeggen dat ie komt

edit:

en nog iets, Capcom zou wel gek zijn als ze em weer exclusief maken, na RE4 is hun contract afgelopen met Nintendo.. (no offence, ik hou nogsteeds van mn cube hoor ;))

[ Voor 33% gewijzigd door SD5k op 08-03-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

hey eindelijk heb ik van de beginner stage de 3extra missies gehaald :D :D pittig hoor.. om geen 1keer dood te gaan :| maar euh.. klopt het dat je die extra missies niet in de multiplayer kunt spelen ??? :( of wel ? ik kan ze niet vinden :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yohann!s schreef op 08 maart 2003 @ 15:54:
hey eindelijk heb ik van de beginner stage de 3extra missies gehaald :D :D pittig hoor.. om geen 1keer dood te gaan :| maar euh.. klopt het dat je die extra missies niet in de multiplayer kunt spelen ??? :( of wel ? ik kan ze niet vinden :( ...
ehm welke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Die zal zeer waarschijnlijk Super Monkey Ball 1 bedoelen.. Maaruh Yohan!s, als je die beginner stage zonder doodgaan al pittig vind.. Tja.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Super Monkey Ball heeft ie het over

maar die levels kan je wel in MP mode spelen... op het scherm waar je levels kan kiezen heb je 3 tabs in je beeld, namelijk beginner, advanced, en expert.... als je naar die tabs gaat kan je naar rechts drukken.... en rechts van de tab expert mode staan dus de extra levels van beginner mode, daarnaast dan die van advanced, en daarnaast die van expert... en daarnaast heb je dan nog de master levels.... maar op die laatste 2 moet je voorlopig maar niet rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 08 March 2003 @ 14:57:
ook leuk:
Ik Liepvorige zondag op de Nieuwendijk in Amstersam.. dus ik ben bij de vroegere Games&zo (nu e-plaza) dus ik kijk op het releaselijstje dat nop de toonbank ligt om te kijken of alles een beetje klopt.
Dus ik keek..... Hé phanstasy star vrijdag al.. cool!!..
Komt die man achter de kassa ; ''hou er maar gen rekening mee het blijft Nintendo hoor''.
met zon lachje waar ik echt niet tegen kan :(
Dus ik zo; ''het spel word niet een uitgebracht door Nintendo dus dat slaat nergens op''

Dus die man echt zo verbaasd.. maar ik vond het echt zon kut opmerking die tgenwoordig nergens meer op slaat :( :(
Het is toch zo :/ . Ik vind Nintendo gewoon een kut bedrijf hier in Europa. De gamecube zuigt gewoon imho omdat we in Europa zitten. Mijn xbox ownt dus gewoon vet dik omdat die is omgebouwd en ik gewoon alle nieuwe spellen op tijd op mijn xbox heb ipv half jaar wachten op een spel en dan nog word die uitgesteld.

Dat wachten ben ik allang zat en ik denk er over na om mijn gamecube te verkopen. Ik heb al 3/4 maanden geen 1 spel op de gamecube en heb er in de tussen tijd ook niks leuks gezien. Wat heb ik daar dan aan :/ .

Als je in amerika of nog beter in japan woont dan is een gamecube nog te doen. Maar als je hier in Europa woont dan zit je weet ik hoe lang te wachten op een spel en maar uit stellen en maar uit stellen. En dan komt een free loader.....YES goeie hoop. Werkt dat kut ding niet op alle spellen en er is ook nog een beperkte aantal freeloaders hier in Europa gebracht.

De spellen die er nu zijn.... Ja er zitten wel een paar top spellen erbij. Ik heb me best vermaakt met Super Mario Sunshine maar het was niet echt een top spel en graphisch zuigt het gewoon (nee ik ben geen graphic whore maar ze konden toch wel een beetje iets moois leveren). SSBM ook leuk maar niet echt origineel ofzo dus ik vind niet dat dat spel alle credits moet krijgen voor originaliteit. Luigis Mansion- veel te kort en na 30 minuten spoken opzuigen heb je het ook al gezien.

Het word tijd voor nintendo om iets nieuws en vers uit te brengen en ook eens op te letten in Europa. Want ik denk niet dat zelda en metroid alles gaat redde :/ . En ik denk ook niet dat mario 128, pikmin 2 en pokemon de show stelen. En voordat mario kart ooit europees licht ziet dan......... is het al intussen al 2004.

Ik had eerst veel hoop in de gamecube en toen zakte het een beetje en toen ging mijn hoop omhoog maar nu gaat het steeds lager en lager zitten. Ook met de online gebeuren. Ik bedoel de online mogelijkheden zijn daar maar met PSO1/2 red je het niet mee het is tenslotte niet iets origineels en komt ook op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

je vergeet wel te vermelden dat XBOX Live nogal prijzig is... het schijnt dat je extra moet betalen om items en levels ed. te downlaoden.. verder vind ik Nintendo toch nogsteeds stukken beter dan Microsoft met hun XBOX....

en er is al een probleem voor als je geen geduld hebt: Freeloader + import games

[ Voor 39% gewijzigd door SD5k op 08-03-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik kan me nog herinneren dat jij constant de Xbox aan het bashen was en je jezelf constant als Nintendo Fanboy wilde profileren... :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:09:
[...]

Het is toch zo :/ . Ik vind Nintendo gewoon een kut bedrijf hier in Europa. De gamecube zuigt gewoon imho omdat we in Europa zitten. Mijn xbox ownt dus gewoon vet dik omdat die is omgebouwd en ik gewoon alle nieuwe spellen op tijd op mijn xbox heb ipv half jaar wachten op een spel en dan nog word die uitgesteld.

Dat wachten ben ik allang zat en ik denk er over na om mijn gamecube te verkopen. Ik heb al 3/4 maanden geen 1 spel op de gamecube en heb er in de tussen tijd ook niks leuks gezien. Wat heb ik daar dan aan :/ .

Als je in amerika of nog beter in japan woont dan is een gamecube nog te doen. Maar als je hier in Europa woont dan zit je weet ik hoe lang te wachten op een spel en maar uit stellen en maar uit stellen. En dan komt een free loader.....YES goeie hoop. Werkt dat kut ding niet op alle spellen en er is ook nog een beperkte aantal freeloaders hier in Europa gebracht.

De spellen die er nu zijn.... Ja er zitten wel een paar top spellen erbij. Ik heb me best vermaakt met Super Mario Sunshine maar het was niet echt een top spel en graphisch zuigt het gewoon (nee ik ben geen graphic whore maar ze konden toch wel een beetje iets moois leveren). SSBM ook leuk maar niet echt origineel ofzo dus ik vind niet dat dat spel alle credits moet krijgen voor originaliteit. Luigis Mansion- veel te kort en na 30 minuten spoken opzuigen heb je het ook al gezien.

Het word tijd voor nintendo om iets nieuws en vers uit te brengen en ook eens op te letten in Europa. Want ik denk niet dat zelda en metroid alles gaat redde :/ . En ik denk ook niet dat mario 128, pikmin 2 en pokemon de show stelen. En voordat mario kart ooit europees licht ziet dan......... is het al intussen al 2004.

Ik had eerst veel hoop in de gamecube en toen zakte het een beetje en toen ging mijn hoop omhoog maar nu gaat het steeds lager en lager zitten. Ook met de online gebeuren. Ik bedoel de online mogelijkheden zijn daar maar met PSO1/2 red je het niet mee het is tenslotte niet iets origineels en komt ook op de xbox.
Ten eerste. Wat als jij je Xbox nu niet kon ombouwen was hij dan nog zo vet? En je kunt nu al import titels spelen alleen moet je dan of een freeloader kopen of een US gamecube aanschaffen. :)

En tsja Xbox live is idd zeer duur.

1 Je moet maandelijkse abbokosten betalen
2 Als je een aparte MMORPG wil spelen moet je ook apart betalen
3 Als je extra levels enz wil downen moet je ook apart betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 08-03-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 08 March 2003 @ 16:38:
[...]

En tsja Xbox live is idd zeer duur.
Dat valt best wel mee hoor, het kost €10 per maand, meeste games incl, bij PS2 en Cube zul je dus meer games aantreffen waarvoor je extra moet betalen.

En dan hoef je dus niet extra te betalen voor Games, en er wordt gebruik gemaakt van een gesloten netwerk, terwijl de PS2 en GC alles maar over laten aan de game maker, waardoor het netwerk daarvan enorm gespreidt wordt, een cluster zoals Live! is veel beter.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Ik heb een omgebouwde xbox en een gamecube...

Xbox: Speel eigenlijk maar één game: Kung Fu Chaos. En die verveeld nu ook al. Ik zou dus echt niet weten welk spel ik zou moeten kopen....

Paar games die ik heb....

Halo --> een gewone 1st person shooter en ik snap al die commotie om deze game niet.
Jsrf/Sega GT --> Jsrf is leuk voor 2 dagen daarna niet meer aangeraakt. Sega GT heb ik niet langer dan 1 uur gespeeld.
Splinter Cell --> Leuk tot missie 6 ofzo toen verloor ik mijn interresse in deze game.
Kung Fu Chaos --> Wel leuk spelletje met minigames enzo, maar alleen leuk als je het met zijn 2en doet.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan. De enige reden dat mijn xbox aangaat is omdat er emulators voor zijn.

Xbox live...... Snap er geen reet van dat mensen daar op lopen te geilen :/ Ik bedoel jaarlijkse kosten, extra dokken voor content, creditcard vereist. Sorry maar daar loop ik nu echt niet warm van!

Op de gamecube heb ik wel al mijn spellen uitgespeeld (behalve alle trophies voor SSBM en bij TimeSplitters 2 is ook niet alles goud).

Ook het online gebeuren van de GC trekt mij meer aan dan xbox live, omdat er geen creditcard vereist is en geen verplichte jaarlijkse kosten. Tuurlijk moet je voor sommige games ook dokken per maand, maar dan haal ik die games simpel weg niet. Ik wil gewoon niet ergens aan vast zitten.

Kortom: Xbox leuk voor de emu's en films, maar GC toch echt de beste games.

Owja heb ook nog een playstation 2 gehad (met 150+ spellen), maar die console voldeed ook niet aan mijn verwachtingen.

Owja dis natuurlijk geen flame ofzo naar andere consoles... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 16:45:
[...]

Dat valt best wel mee hoor, het kost €10 per maand, meeste games incl, bij PS2 en Cube zul je dus meer games aantreffen waarvoor je extra moet betalen.

En dan hoef je dus niet extra te betalen voor Games, en er wordt gebruik gemaakt van een gesloten netwerk, terwijl de PS2 en GC alles maar over laten aan de game maker, waardoor het netwerk daarvan enorm gespreidt wordt, een cluster zoals Live! is veel beter.
ho ho Nintendo had wel een deal gesloten met Sega om hun netwerk te mogen gebruiken (evenals Sony)! Dus als andere gamesmakers van dat netwerk gebruik maken zal het wel meevallen.

Maar ik bedoel kijk nou naar dit voorbeeld:

PSO voor Xbox en GC:

Xbox = 9 euro voor PSO (dacht ik) en 10 euro voor maand abbo = 19 euro
GC = 9 euro voor PSO = 9 euro per maand

allebei hetzelfde spel + dezelfde mogelijkheden. :)

edit: sorry foutje sega maakt gebruik van het eigen netwerk. :) Maar snap je wat ik dan bedoel ong? :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 08-03-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:09:
En dan komt een free loader.....YES goeie hoop. Werkt dat kut ding niet op alle spellen en er is ook nog een beperkte aantal freeloaders hier in Europa gebracht.
erm... Je moet je toch beter laten inlichten. De 1.06b versie werkt nml. overal mee..

Maar ja, ga maar lekker op de X-Box spelen dan, kan er verder toch niets aan veranderen... Ik hou ut wel bij m'n Kubus en m'n ps2 voor de exclusieve games die daarop uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

idd hij werk Perfect met alle spellen dus ALS je niet wilt w8ten is er geen excuus mer om dat ding te halen behalve dat je geen CC. hebt

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Tsja ik deel de mening van de meesten hier, als je het wachten op spellen irritant vind dan zijn er opties zoals de freeloader of een USA/JAP cube.
Zelf baal ik er ook van om te moeten wachten maar wat ik erger vind is dat weinig spellen echt zo goed zijn als vroeger. Zoals vele nintendo fans zit ik ook nog vast in het nostalgie tijdperk van de snes. Daarnaast ben ik van mening dat 2d voor heel veel spellen beter/leuker is dan 3d.
Maar eigenlijk vraag ik het volgende af bij het lezen van de teksten van flip.mo en freezer. Welke spellen vinden jullie wel echt fantastisch? Mijn hoop is gevestigd op metroid, hoewel ik eigenlijk niet bekend ben met de serie buiten het heel even spelen van de 8 bit versie (qua zelf spelen dan, ik weet wel het type spel en voornamelijk de positieve reacties van zowel gamers als reviewers).
Door het 3d verhaal twijfel ik ernstig over het aanschafffen van cube zelda, ik ben namelijk een van de 3 mensen die OoT niet het beste spel ooit vind :)

offtopic:
iemand vroeg een tijdje terug of ik al wist voor welke soul calibur versie ik ging...euh nee, daar ben ik nog niet uit. De ps2 versie heeft denk ik een iets betere controler voor het genre, maar de graphics en het geluid waren dacht ik (lijkt me ook logisch) beter voor de cube.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrr ik mocht vandaag maar 1.5 uur cuben van m'n moeder...... Trut. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Sagat schreef op 08 March 2003 @ 17:32:
Tsja ik deel de mening van de meesten hier, als je het wachten op spellen irritant vind dan zijn er opties zoals de freeloader of een USA/JAP cube.
Zelf baal ik er ook van om te moeten wachten maar wat ik erger vind is dat weinig spellen echt zo goed zijn als vroeger. Zoals vele nintendo fans zit ik ook nog vast in het nostalgie tijdperk van de snes. Daarnaast ben ik van mening dat 2d voor heel veel spellen beter/leuker is dan 3d.
Maar eigenlijk vraag ik het volgende af bij het lezen van de teksten van flip.mo en freezer. Welke spellen vinden jullie wel echt fantastisch? Mijn hoop is gevestigd op metroid, hoewel ik eigenlijk niet bekend ben met de serie buiten het heel even spelen van de 8 bit versie (qua zelf spelen dan, ik weet wel het type spel en voornamelijk de positieve reacties van zowel gamers als reviewers).
Door het 3d verhaal twijfel ik ernstig over het aanschafffen van cube zelda, ik ben namelijk een van de 3 mensen die OoT niet het beste spel ooit vind :)

offtopic:
iemand vroeg een tijdje terug of ik al wist voor welke soul calibur versie ik ging...euh nee, daar ben ik nog niet uit. De ps2 versie heeft denk ik een iets betere controler voor het genre, maar de graphics en het geluid waren dacht ik (lijkt me ook logisch) beter voor de cube.
Idd de Xbox versie schijnt toch de beste versie te hebben kwa graphics/geluid.

Maar ligt er natuurlijk ook aan welk charater je wil hebben. :) Ik vind bijv Spawn geen ene zak aan Link is veel cooler. :)
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 17:42:
Grrrrr ik mocht vandaag maar 1.5 uur cuben van m'n moeder...... Trut. :(
hoezo dat dan?

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 08-03-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

De spawn hype is ook niet aan mij besteed, maar die keuze valt bij mij af door een gebrek aan x-box :)

Heiachi (toch? :?) spreekt mij ook minder aan dan link maar dit is voor mij niet doorslaggevend.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Sagat schreef op 08 March 2003 @ 17:48:
De spawn hype is ook niet aan mij besteed, maar die keuze valt bij mij af door een gebrek aan x-box :)

Heiachi (toch? :?) spreekt mij ook minder aan dan link maar dit is voor mij niet doorslaggevend.
Ik zou gewoon voor de cube versie gaan ik denk namelijk dat dit iets beter is:

- graphics (verwacht ik wel)
- laadtijden (denk het haast wel zeker)
- geluid (misschien wel)

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 08-03-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Precies, en als er een online mogelijkheid komt in SC2 hoop ik wel dat wij als Nintendo fans de X-BOX broekies kunnen ownen met Link :+

nee, zonder gekheid, ik verwacht nog veel van de online mogelijkheden van de Gamecube, maar daarover zullen we wel meer horen op de E3...

ohja, en waar het bij de xbox nogal aan ontbreekt imo is een eigen imago met kenmerkende characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

spawn is in de comics wel vet hoor :)
maar link is nog doper.. ->Super Smash brothers melee

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Smash brothers melee??? Is dat nou wel leuk???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

mwoah, link is toch meer op zn plaats in zn eigen games hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 08 March 2003 @ 18:04:
mwoah, link is toch meer op zn plaats in zn eigen games hoor :+
Precies. Link tegen Pikachu hoort niet ;) (zag je maar bij smash bros op de 64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

smash brothers op de GC is tochwel een heel stuk beter dan op de N64 vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Link is een van de beste alround characters in Melee met sterke attacks enzo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 08 March 2003 @ 18:07:
smash brothers op de GC is tochwel een heel stuk beter dan op de N64 vind ik
Zit Pikachu er nog steeds bij???? (Wat heeft zo'n pokemon geval nou met mario te maken. Net zo min hoort Link bij Mario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seg, bij dat filmpje van P.N.03 zie je dat het over 3 weken al uitkomt. Is dat in Amerika, Japan of wereldwijd?
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:10:
[...]

Zit Pikachu er nog steeds bij???? (Wat heeft zo'n pokemon geval nou met mario te maken. Net zo min hoort Link bij Mario)
Yup, die zit er bij
Wat een vraag..? Als je niet mag, dan mag je niet, spreekt toch voor zich... 8)7
Niet iedereen is moeders schoot al ontgroeid he

edit:
TOTAAL OFF-TOPIC
De 2de animatrix is online _/-\o_
http://www.intothematrix.com/

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:11:
seg, bij dat filmpje van P.N.03 zie je dat het over 3 weken al uitkomt. Is dat in Amerika, Japan of wereldwijd?
Zal wel alleen Japan zijn (maar ik weet het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:10:
[...]

Het spel draait gewoon om bekende NIntendo figuren... en Pokemon is een van de bekendste franchises van Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm hoe zit het nou met PSO
ik snap t ff niet

je moet 60 euro voor t spel dokken, 60 euro voor t modem en 9 euro abo per maand??

haha screw nintendo... belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox heeft het juist.. maar ik vind het geen probleem

stelletje gierige hollanders.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 08-03-2003 18:58 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 08 March 2003 @ 18:51:
phse heeft het juist.. maar ik vind het geen probleem

stelletje gierige hollanders.. ;)
ik vind t wel een probleem
als je geld vangt met het spelen van het spel dan moeten ze het spel maar goedkoper verkopen, voor 10 euro ofzo
en dat modem... bah bah... een netwerk kaart van 60 euro?
een 3com is nog goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat ie maximum 30€ zou koste
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:14:
[...]

Zal wel alleen Japan zijn (maar ik weet het niet)
ja idd, is alleen Japan, heb gecheckt op ign

quote]TheEvilCuber schreef op 08 March 2003 @ 18:51:
Phusebox heeft het juist.. maar ik vind het geen probleem

stelletje gierige hollanders.. ;)[/quote]

Ik denk dat er wel meer mensen het heel duur vinden...

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Breedband modem voor €47,99 bij dimplus.nl

Tsja tis niet goedkoop maar tis natuurlijk voor meerdere spellen.

Wat betreft PSO €60 + maandelijkse kosten is gewoon kut! Precies de rede waarom xbox live niks voor me is en waarom ik geen spellen koop waar je maandelijks voor moet betalen. Ik bedoel bij een PC hoeft dat toch ook niet (uitzonderingen daar gelaten) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik heb de breedband adapter bij de Media Markt zien liggen voor €60, inderdaad te gek voor woorden. Ik dacht een tijdje geleden iets gelezen te hebben over een combi-pak van het modem en PSO, dat zou wel een aardige actie zijn.

Als cadeau bij Animal Crossing heb ik de NES spellen Tennis en Golf gehad. Dat Golf sucked big time maar Tennis is nog best wel een leuk spelletje! Heb het net met m'n broertje gespeeld, erg geinig! Heeft iemand enig idee hoeveel van deze spellen je in AC kan verwachten?
(uitzonderingen daar gelaten) :(
Ja daar zeg je wat, die uitzonderingen waar je het over hebt zijn voor de MMORPG's, precies wat PSO ook is. Oftewel, totaal geen verschil tussen PC en Console wat dat betreft.

[ Voor 20% gewijzigd door jOzh op 08-03-2003 19:34 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op 08 March 2003 @ 19:32:
Wat betreft PSO €60 + maandelijkse kosten is gewoon kut! Precies de rede waarom xbox live niks voor me is en waarom ik geen spellen koop waar je maandelijks voor moet betalen. :(
Nu maak je wel een oneerlijke vergelijking met XBOX hoor. Bij xbox live moet je 9€/maand betalen, maar daarbij krijg je bij heel veel spellen gratis levels, kan je tegen elkaar spelen, enz.
Dat is onvergelijkbaar met PSO waar je dezelfde prijs betaald voor ÉÉN spel online te spelen.
+ Je krijgt een jaar gratis. Een JAAR, dat zijn dus 12 maanden, waarbij je enorm veel bij enorm veel spellen extra kan doen. Dat is een pak meer dan 1 maandje alleen PSO gratis he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 19:39:
[...]

Nu maak je wel een oneerlijke vergelijking met XBOX hoor. Bij xbox live moet je 9€/maand betalen, maar daarbij krijg je bij heel veel spellen gratis levels, kan je tegen elkaar spelen, enz.
Dat is onvergelijkbaar met PSO waar je dezelfde prijs betaald voor ÉÉN spel online te spelen.
+ Je krijgt een jaar gratis. Een JAAR, dat zijn dus 12 maanden, waarbij je enorm veel bij enorm veel spellen extra kan doen. Dat is een pak meer dan 1 maandje alleen PSO gratis he....
Wil je PSO via de Xbox online spelen, dan moet je ook €9 per maand enkel en alleen voor PSO neerleggen. Dus nog bovenop eventuele Xbox-Live kosten

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Jup, plus dat het me meer om de maandelijkse kosten te doen zijn. Ookal waren het maandelijkse kosten van €0,01... Ik wil gewoon nergens aan vast zitten.

Achja genoeg die het niet met me eens zijn en die moeten het natuurlijk maar zelf weten :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.