Wat ik heb gedaan is te doen hoor

Bij KPN kwamen ze er niet uit, en een monteur had me flink veel geld gekost.
Waarom ik dus deze constructie heb gedaan is omdat er geen ISRA punt bij mij aanwezig was
Bij mij komt de lijn dus beneden in de huiskamer binnen. Op de wand zit een aansluiting voor een telefoon.
Boven is ook een telefoon, in de muur zit daar ook een telefoonaansluiting… deze lijn lag er al dus het was geen afsplitsing van beneden.
Toen ik dat dus wist, moest ERGENS die lijn naar boven gaan… toen had ik dus beneden de wandcontactdoos opengemaakt en zag ik dus meerdere kabels…
De inkomende zijn duidelijk te zien… daarnaast waren er nog een paar “paar” kabeltjes… door ze te ontkoppelen en boven de telefoon en beneden op te nemen, kwam ik erachter welke kabels voor boven en welke voor beneden waren.
Dat is allemaal genoeg om te weten, nu hoefde ik alleen nog de inkomende kabeltjes te voorzien van een stekkertje (meegeleverd in het DHZ). Deze gaat dan op de ingang van de splitter.
Nu zou je ADSL het al kunnen doen, wanneer je ook de APARTE kabel aansluit naar je PC (adsl-modem).
Om nu nog ook te kunnen telefoneren, moet je de kabeltjes die voor beneden en boven zijn bij elkaar binden, stekkertje erop en op slitter.