wh00t, ik ben online!
Aanvraag dus van 20 december.. Enorme vertraging,allerlei gezeik enz.
Sinds 31-12-02 stond ik dus op linetest..
En sinds vandaag was de linetest geaccepteerd (eindelijk!!!)
Ik heb een zootje modems liggen hier, dus meteen een USB ding eraan geklussed. Ik had al linesync een maandje ofzo, maar geen IP en verkeerde snelheid.
Vanavond aangesloten: 2048/512.. EN een IP... Macadres erin geklopt op die mac-page, en gaan!
Snel een oude pentium 150 voorzien van Win98SE en een USB kaart, die in de kruipruimte gepleurd, winroute erop en gaan!
Maar goed ook, want Chello komt dus een dezer dagen mn modem ophalen, had ik bijna via ISDN kunnen internetten
Nu vooralsnog primitief opgelost dmv extra PC. Heb ook geen splitter, gewoon de modem parallel aan de ingang van mn NT1 (S3) gezet... Ik kan bellen, gebeld worden, en internetten, dus who gives a fuck about de splitter
Ff wachten op m'n modem en splitter, dan kan de hobbybob oplossing ook de deur uit.. (P150, anyone?)
Ping is 31 ms.... iig beter dan Chello. Surfen gaat ook "soepeler". Downen met 210k/sec, upload met 50k...
Maar goed, da's niet echt representatief, die P150 kast is fucking traag....
Edit: Ben nu een paar uurtjes online.. Bevalt me prima zo.. Heb m'n DNSsen inmiddel allemaal geupdated, mn mailkick geconfigged, m'n mailservers geconfigged, m'n IPlists op mn dumps veranderd

dus we zijn een heel eind..
Mail komt iig weer overal netjes binnen, de rest komt wel (zal vast wel wat vergeten zijn).
[
Voor 22% gewijzigd door
DJSmiley op 26-02-2003 02:00
]