Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip - statusreport & basicvraag]

[ Voor 97% gewijzigd door intoxicated op 12-08-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
gewoon cat5 (de 'cat' waarde zegt iets over kwaliteit) tegenwoordig is bijna alle kabel minstens CAT5. de modem kan 100 mbit aan dus een beetje kwaliteit kabel is wel lekker (Belkin oid).

Ik heb vrijdag de modem gekregen, aangesloten en werkte meteen. prima service!

overigens nog een ding wat mij opviel en ik in eerste instantie verkeerd had gedaan: de splitter aansluiten; er staat aan de ene kant 'telephone' bij de poort en aan de andere kant 'line' en 'dsl' bij de twee poorten.

LET DUS GOED OP HOE JE DE SPLITTER AANSLUIT!

De fout dit ik had gemaakt is dat ik de telefoon en de modem aan DEZELFDE kant had aangesloten... dat moet dus niet. de telefoon moet in 'telephone' (duh zou je zeggen). Ik dacht dat het logisch was dat aan de ene kant de lijn ingaat en aan de andere kant dsl/telefoon uitkomt maar dat is dus niet zo... ik krijg in dat geval dan ook geen 'DSL' groen lampje op mijn modem, een probleem wat meer mensen hier hebben lijkt het. toen ik het omdraaide werkt alles prima.

tzal wel niet dat veel mensen dit ook hebben gedaan maar check het toch maar even, wie weet is dit iets wat veel frustratie kan voorkomen.

ja shit nou weet ik het ook niet zeker meer... ik kijk straks nog even als ik thuis ben.

[ Voor 157% gewijzigd door BuG2FiX op 12-08-2003 14:03 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ridde100 die mij inmiddels in Sem heeft gepost:

Ik heb geen ervaring met kabeltjes, is toch niet meer als logisch dat ik het dan hier vraag voor de zekerheid??

En ik geef je wel gelijk over het status-gebeuren, dat hoeft inderdaad niet gepost te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 14:07:
Ik heb geen ervaring met kabeltjes, is toch niet meer als logisch dat ik het dan hier vraag voor de zekerheid??
Dan is het niet meer dan logisch dat je eventjes topics doorleest, waar het al vrij vaak is gepost.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een topic doorlezen is bij 35 pagina's niet echt tof (35x25 replies != weinig).

Wanneer er stond Lees de FAQ door, dan had ik je gelijk gegeven, maar die er is nog niet echt...

Verwijderd

Iemand al wat gehoordt over de upload verhoging van het abo. 768/128 naar 265 of is daar nog niks over bekent??

Hoop wel dat ze het binnenkort weten

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 16:07:
Iemand al wat gehoordt over de upload verhoging van het abo. 768/128 naar 265 of is daar nog niks over bekent??

Hoop wel dat ze het binnenkort weten
je hebt over adsl basic van KPN neem ik aan? dit gaat over bbned

maar is het zo dan? hoe kom je aan die informatie?

• Speedener
  • Laatst online: 09:04
Ik heb vorige week vrijdag de bevesting gekregen dat het kan enzo en dat mijn modem binnen een week opgestuurd wordt. maar op de status pagina is nu (donderdag) nog steeds net te lezen dat deze verstuurd is met het track&trace nummer erbij. Kan het zijn dat het toch langer dan een week duurt?

Ik sta echt te trappellen om eindelijk demon te hebebn

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04
'tis op dit moment behoorlijk druk bij Demon! Maar heb geduld. Je kan waarschijnlijk gelijk internetten als je je modem binnen hebt. 17 dagen na de 1e aanvraag kon ik internetten. Bravo Demon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft een cisco 1605R werkend op een zyxel modem icm demon dsl. Zie ook deze theard Demon (zyxel modem) icm cisco 1605R. Ik hoop dat iemand me kan helpen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het over demo internet waar gaat deze topic anders over :?

en ik bedoel dus het oude abo. demon metro 768/128 en daar van zou misschien de upload van verhoogt worden

en daar wacht ik dus op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier met een irritant probleem met mijn demon 2024kb/s || 512kb/s.

Heb soms last van een verbinding die geen data doorgeeft, duurt maar 5 seconden ofzow dan loopt tie weer. Maar niet lekker als je een server hebt lopen of
tijdens gamen dan wordt je gewoon gedisconnect :(.
Verder heb ik om de zoveel dagen dat ik helemaal geen connectie meer hebt.
Om weer connectie te krijgen moet ik dan de modem resetten.

Snap er helemaal niks van. Snelheid is verder ok.
Heb wel proggies als emule enzow aanstaan steeds, maar mijn overbuurjongen heeft dat ook en bij hem hoeft tie zijn modem nooit te resetten.

weet iemand toevallig wat er mis is met mijn connectie?

modem= zyxcel 650 ofzow die je erbij kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook regelmatig de modem resetten.
De modem heb ik als bridge ingesteld en daarachter heb ik een Freesco router geplant wat mij alweer 50% aan resetten scheelt.

Ik gebruik ook veel emule en ik denk, dat de Zyxel "overbelast" raakt door alle verbindingen die gemaakt worden met emule.

Ik kan jammergenoeg mijn Freesco router niet op de plek zetten van de Zyxel, want dan zou er een computer achter de telefoon staan en dat wordt thuis niet zo gewaardeerd :'(

Voorlopig dus nu nog maar af en toe lopen naar de Zyxel om de power te resetten :)

Vraag je buur eens naar de instellingen van emule en hoeveel files hij down-/upload en pas jouw instellingen daar eens op aan en kijk of het dan goed gaat.
Ik ben benieuwd.

edit:
type o etc. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net het modem ontvangen, en alles ff aangesloten zoals die papieren zeggen, maar er brand geen dsl lampje (hij knippert ook niet) ik weet dat de lijn nog lang niet is opgeleverd, maar is het dan normaal dat er geen dsl lampje brand???? (heb het zo snel niet kunnen vinden hier, sorry als het er wel staat)
even voor de duidelijkheid, ik heb alleen modem, splitter en telefoon aangesloten, nog geen lan, anders kan ik nu niet internetten :p

edit: toch maar ff lan aangesloten, maar ik kan het modem niet benaderen volgens mij, maar het dsl lampje ging er niet van branden :+ en daar ging het om.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

connos schreef op 14 August 2003 @ 21:55:
'tis op dit moment behoorlijk druk bij Demon! Maar heb geduld. Je kan waarschijnlijk gelijk internetten als je je modem binnen hebt. 17 dagen na de 1e aanvraag kon ik internetten. Bravo Demon! :)
Bij mij dus niet... gister modem gekregen maar alleen het DSL lampje brandt. Volgens mij moet ook het PPPoE/ACT lampje branden, of niet?
Of doe ik wat fout... naahhh, kan niet :+

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:48:
Ik heb nu net het modem ontvangen, en alles ff aangesloten zoals die papieren zeggen, maar er brand geen dsl lampje (hij knippert ook niet) ik weet dat de lijn nog lang niet is opgeleverd, maar is het dan normaal dat er geen dsl lampje brand????
Inderdaad, dan brandt er geen DSL lampje.
Als er wel een lampje brandt, heb je verbinding met de DSLAM in de centrale, maar dan hoeft je verbinding nog niet te werken (zoals bij mij).
Het DSL lampje geeft alleen maar aan dat je een ADSL verbinding hebt met de centrale, maar geeft niet aan of je wel of niet al een internetverbinding hebt over dat ADSL signaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Crusader op 15-08-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
Bij mij dus niet... gister modem gekregen maar alleen het DSL lampje brandt. Volgens mij moet ook het PPPoE/ACT lampje branden, of niet?
Of doe ik wat fout... naahhh, kan niet :+
PPPoE/ACT geeft aan als er data up of down gaat. het lampje knippert dus als er data doorheen gaat. brand dus niet constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

BuG2FiX schreef op 15 August 2003 @ 12:51:
[...]

PPPoE/ACT geeft aan als er data up of down gaat. het lampje knippert dus als er data doorheen gaat. brand dus niet constant.
Okee, niets aan de hand dus.
Maar als ik geen IP adres krijg toegewezen, dan heeft demon de lijn nog niet volledig klaar, mag ik aannemen? Dat betekent volgens mij alleen maar dat BBNed hun stekkertje aan mijn ISDN lijn heeft gekoppeld, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Crusader schreef op 15 augustus 2003 @ 13:07:
[...]

Okee, niets aan de hand dus.
Maar als ik geen IP adres krijg toegewezen, dan heeft demon de lijn nog niet volledig klaar, mag ik aannemen? Dat betekent volgens mij alleen maar dat BBNed hun stekkertje aan mijn ISDN lijn heeft gekoppeld, toch?
Stap:
1) DSL lampje moet gaan branden.
2) Bekabeling + instellingen goed (ip & dns op auto).
3) Je moet een ip adres krijgen van demon (uit de 212 range, dus niet de 169 range die windows xp aanmaakt wanneer je niks krijgt van demon).
4) Mailtje met bevestiging oplevering.

Wanneer je aan voorwaarde 1, 2 en 3 voldoet kan je internetten. 4 is slechts ter bevestiging.

PPPoE lampje werkt alleen bij data overdracht, verder is het niet belangrijk. Wanneer je aan voorwaarde 1) & 2) voldoet, kan het nog zo zijn dat je nog geen ip adres krijgt, zoals jij Crusader. In dit geval is je lijn nog niet opgeleverd. Nog even geduld dus. Het gaat erg rap bij Demon. Sneller dan de 4 tot 8 weken die ervoor staan officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status bij mij nog steeds onveranderd....

27/7 Lijn opgeleverd

DSL lampje nog steeds uit.

Demon wees eerst naar KPN, nu naar BBNed. Volgens KPN is het goed en BBNed laat niks van zich horen.

Ik wacht nu dus al 3 weken sinds de lijn is opgeleverd. Ik heb sterk het gevoel dat Demon het gewoon veel te druk heeft. Zodra er maar iets mis gaat in het proces kunnen ze het niet meer aan. Slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

wwillem schreef op 15 August 2003 @ 16:52:
PPPoE lampje werkt alleen bij data overdracht, verder is het niet belangrijk. Wanneer je aan voorwaarde 1) & 2) voldoet, kan het nog zo zijn dat je nog geen ip adres krijgt, zoals jij Crusader. In dit geval is je lijn nog niet opgeleverd. Nog even geduld dus. Het gaat erg rap bij Demon. Sneller dan de 4 tot 8 weken die ervoor staan officieel.
Het gaat heel erg rap bij Demon!
Gisteren kon ik internetten. Waarschijnlijk eergisteren ook al, maar ik was vergeten het ip dat ik al had te releasen, zodat een ipconfig /renew z'n oude dhcp server niet kon vinden.
Heb nog geen bevestigingsmail gehad maar dat boeit me ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Bij mij idem dito.
In twee en een halve week an aanvraag alles up & running. 60kb down 30 up, ping 13-14 ms.
Alles plug & play, ben aangenaam verrast. Ik kreeg ook meteen een ip.

Wordt het o.h.a. aangeraden om je gewone modem te behouden? Ik haal dat isdn ding liever eruit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Largow schreef op 16 augustus 2003 @ 13:50:
Bij mij idem dito.
In twee en een halve week an aanvraag alles up & running. 60kb down 30 up, ping 13-14 ms.
Alles plug & play, ben aangenaam verrast. Ik kreeg ook meteen een ip.

Wordt het o.h.a. aangeraden om je gewone modem te behouden? Ik haal dat isdn ding liever eruit.....
13-14... Das zeker netjes, ik zit hier op het dubbele. Wat voor modem heb je als ik vragen mag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Sorry, dat was de ping naar tweakers.net!

speedtest.nl geeft 18 ms, nog steeds prima trouwens.

Ik heb overigens de zyxel 650R-33.

[ Voor 79% gewijzigd door Largo op 16-08-2003 15:58 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of demon op G.DMT draait?
Voorheen had ik planet (PPPoA) en kon ik in de router/modem de optie "alway on" aanvinken, anders werd na een paar uur de verbinding verbroken, voor MPoA is deze optie er niet.
Hebben jullie ervaring met een draytek en demon? Zal de verbinding 24 uur per dag 365 dagen per jaar opblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Largow schreef op 16 August 2003 @ 15:49:
Sorry, dat was de ping naar tweakers.net!

speedtest.nl geeft 18 ms, nog steeds prima trouwens.

Ik heb overigens de zyxel 650R-33.
Netjes. Ik heb hier het zelfde spul, maar een ping van 25~27ms naar tweakers.net. Het ligt dus gewoon aan de afstand tot de centrale waarschijnlijk :).

Speedtest.nl vind ik trouwens totaal onbetrouwbaar. Upload & download tests verschillen soms 100%. Upload komt altijd te laag uit (wanneer ik op een ftp server ga uploaden haalt ie netjes de 27kb/s grens (256kbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel crap een ping van 27, en hoe is het internationaal ?
Kan iemand een tracertje doen naar monica.krawall.de ben benieuwd hoe dat loopt met demon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 20:32:
Kan iemand een tracertje doen naar monica.krawall.de ben benieuwd hoe dat loopt met demon ;)
C:\>ping monica.krawall.de

Pingen naar monica.krawall.de [81.3.59.132] met 32 byt

Antwoord van 81.3.59.132: bytes=32 tijd=32 ms TTL=53
Antwoord van 81.3.59.132: bytes=32 tijd=16 ms TTL=53
Antwoord van 81.3.59.132: bytes=32 tijd=16 ms TTL=53
Antwoord van 81.3.59.132: bytes=32 tijd=31 ms TTL=53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 20:32:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Tracing route to monica.krawall.de [81.3.59.132]
over a maximum of 30 hops:

1    14 ms    14 ms    15 ms  babyxl-ams-gw-1d.router.nl.demon.net 
  2    15 ms    15 ms    15 ms  ams3-core-1-ge-0-0-0-1.router.nl.demon.net 
  3    15 ms    15 ms    15 ms  ams3-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net 
  4    14 ms    15 ms    15 ms  ams-ix-1.ip.tiscali.net [193.148.15.85]
  5    22 ms    22 ms    22 ms  so-1-0-0.dus10.ip.tiscali.net [213.200.82.93]
  6    22 ms    24 ms    23 ms  so-4-0-0.core2.d.tiscali.de [213.200.64.110]
  7    23 ms    23 ms    23 ms  so-1-0-0.core2.f.tiscali.de [62.27.95.6]
  8    23 ms    22 ms    21 ms  ge-1-2.swi02.r206.f.tiscali.de [62.27.92.139]
  9    23 ms    23 ms    25 ms  monica.krawall.de [81.3.59.132]

Trace complete.

25 lijkt me ook ok. wat is dat voor duitsch adres?

Ik heb trouwens Zonealarm als firewall. Security staat high, en er zijn nogal wat port 135 access attempts (ook andere ports trouwens), met opvallend veel demon adressen ertussen.
Ik neem aan dat dit door Blaster komt, maar hebben jullie ook iedere 3-5 minuten zo'n attempt?

[ Voor 12% gewijzigd door Largo op 16-08-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largow schreef op 16 August 2003 @ 20:52:
[...]

25 lijkt me ook ok. wat is dat voor duitsch adres?
Dikke warez server ;)
Toch jammer, bij KPN hebben de meeste standaard ping 17 ofzo, jij hebt geluk denk ik :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment Multikabel en ik denk er over om ook over te stappen op Demon. Dit i.v.m. betere upload en een betere news-server.

Mijn ping via Multikabel naar tweakers 8ms en naar de duitse site 19ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Largow schreef op 16 August 2003 @ 20:52:
Ik heb trouwens Zonealarm als firewall. Security staat high, en er zijn nogal wat port 135 access attempts (ook andere ports trouwens), met opvallend veel demon adressen ertussen.
Ik neem aan dat dit door Blaster komt, maar hebben jullie ook iedere 3-5 minuten zo'n attempt?
M'n router log zit ook vol met 135 access attempt. 443 & 139 ook trouwens, om de 3 min idd.

Die duitse site doet er trouwens 33 ms over. Nouwja, het ligt er natuurlijk aan waar in NL je je bevindt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
IK host voor onze DF squad een gameserver en mijn zwager de spraakserver. Beide gebruiken we Demon DSLexpress 2048/512. De laatste 2 weken is de verbinding niet echt lekker....hoge pings en soms connection interrupts. Zijn er meer mensen met dit type account die ook problemen hebben ?

Ik weet dat er eventueel een upgrade komt naar 1MB upload maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft. Ik heb demon al gemailed maar nog geen bericht terug ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Hmm ik overweeg ook een Demon abo na m'n verhuizing maar ik zie hier en daar toch ook wat negatieve berichten. Ook de pingresults die jullie posten vallen een beetje tegen vergeleken met m'n huidige (veel duurdere :/) Euronet 1536/512 abo.
Overtuig me eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

rig0r schreef op 19 August 2003 @ 14:58:
Hmm ik overweeg ook een Demon abo na m'n verhuizing maar ik zie hier en daar toch ook wat negatieve berichten. Ook de pingresults die jullie posten vallen een beetje tegen vergeleken met m'n huidige (veel duurdere :/) Euronet 1536/512 abo.
Overtuig me eens :P
Ik persoonlijk heb gekozen voor Demon omdat de prijzen fatsoenlijk zijn en de provider an sich een goede naam heeft.
Alleen xs4all en cistron zijn o.h.a. beter, en daar betaal je ook behoorlijk voor....

Maar waarmee wil je vergelijken......je abbo kost 80 euro.
Bij Demon heb je 2048/512 voor 65 euro. Het is maar wat je ping waard is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Mja ik game veel, dus een goeie ping vind ik wel belangrijk. Ik heb btw jarenlang een demon abo gehad (dialup) maar moest daar vanaf stappen toen adsl hier beschikbaar kwam (alleen via kpn). Dus ik weet dat demon een goeie provider is (of was).

Goedkoop zijn ze zeker, maar ik wil uiteraard wel een goeie betrouwbare aansluiting uiteraard. Ik ga maar es ff op speedtest rondneuzen.

Btw, je zegt dat xs4all en cistron beter (o.h.a. ?) zijn, waar baseer je dat op ?

Ik wil overigens wel van KPN af, m.a.w. ik ga iig voor een ISP die gebruik maakt van bbned.

[ Voor 10% gewijzigd door rig0r op 19-08-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

rig0r schreef op 19 August 2003 @ 15:48:
Btw, je zegt dat xs4all en cistron beter (o.h.a. ?) zijn, waar baseer je dat op ?
xs4all gaat prat op klantvriendelijkheid (helpdesk/installatie), cistron op kwaliteit (snelle betrouwbare lijnen).
Demon is zakelijker. Goede lijn, fatsoenlijke prijs, maar weinig klantcontact (ik heb nog niet 1 demon medewerker gesproken).

Geheel afhankelijk van je voorkeur dus. Als je voor service gaat dan kies je voor XS, als je power/stabiliteit wil voor cistron. Mijns inziens is demon beste prijs/kwaliteit.

[ Voor 32% gewijzigd door Largo op 19-08-2003 20:30 . Reden: korter maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je bij het Demon DSLExpress 1024/512 abo nou wel ECHT een vast ip zodat je
dat overal in je scripts kan opnemen en een url er aan kan koppelen?
Niet zoals bij Multikabel waar je een semi-static DHCP verbinding krijgt (lange leasetijd,
maar nog steeds DHCP en dus akelig)?

Zit nu dus bij Multikabel
en zit ook zwaar te denken aan overstappen om ADSL van Demon

a) vanwege vast ip en
b) vanwege betere up/down voor maar iets hogere maandprijs...

Betaal nu iets van 47 euro p/m voor 768/128 abo ofzo.

/off-topic: waar staat de afkorting o.h.a. voor? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een demon abbo sinds maart 2003.
Sindsdien pas 1 keer problemen gehad. Belangrijker vind ik dat ik snel werd geholpen (helpdesk goed bereikbaar, ook in weekend).

Snelheid is goed! Ik game voornamelijk online, dus goeie ping!

Voor zover nog niet bekend. ik heb deze week met demon gebeld en de upload wordt verdubbeld zonder extra kosten.

Amict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk abbo heb je waarvan de upload wordt verdubbeld? Van wat naar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 12:15:
Welk abbo heb je waarvan de upload wordt verdubbeld? Van wat naar wat?
Ik heb de 2048/512, gaat naar 2048/1024

Ze konden me niet vertellen wanneer het gaat gebeuren. Hangt af wanneer BBNed alles in orde heeft.
Alle uploads worden verdubbeld, dus van alle abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij hebt dus echt een static ip die je ook nog eens thuis bevestigd heb gekregen middels
een brief of e-mail ofzo?

/edit: ik dacht ook dat alleen de twee hoogste abo's verhoogd zouden worden
qua upstream. Dus de 2mbit en 8mbit varianten.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 09:56

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:22:
Alle uploads worden verdubbeld, dus van alle abbo's.
Wat op zich dan wel weer knap is, aangezien BBNed alleen de uploads van de 2mbit en 2-8mbit lijnen gaat opengooien.

Anders zou het betekenen dat er ook 512/512 en 1024/1024 lijnen komen, en dan worden hun (duurdere) G.SHDSL lijnen ineens een stuk minder aantrekkelijk...

:)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:25:
En jij hebt dus echt een static ip die je ook nog eens thuis bevestigd heb gekregen middels
een brief of e-mail ofzo?

Sinds maart heb ik dezelfde IP. Echter niet bevestigd dat het "eeuwig" dezelfde zal blijven.

/edit: ik dacht ook dat alleen de twee hoogste abo's verhoogd zouden worden
qua upstream. Dus de 2mbit en 8mbit varianten.
Klopt, vergissinkje van ikke _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:01:
Krijg je bij het Demon DSLExpress 1024/512 abo nou wel ECHT een vast ip zodat je
Niet zoals bij Multikabel waar je een semi-static DHCP verbinding krijgt (lange leasetijd, maar nog steeds DHCP en dus akelig)?
Volgens mij is het echt vast. Bij de eerste keer inloggen krijg je een servicepagina met een volautomatisch script dat een ip toewijst. Ik neem aan dat dit niet nogmaals gebeurd.
=over het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Nu online
Je hebt inderdaad een vast IP, echter wel met een zeer korte leasetijd van 30 minuten. Dit is in princiepe geen probleem en updates van DNS e.d. komen dus ook sneller.

Ik ben overgestapt van Multikabel (768/128) en ik heb er nog geen seconde spijt van. Stabielere verbinding, sneller en maar een paar euro duurder.....

Zeker nu er totaal geen aansluit- en modemkosten aan verbonden zijn is het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

beetje groot topic om helemaal door te lezen.
maar wat zijn in het algemeen de bevindingen van de demon adsl lijnen?

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 14-09 18:28
NaLiN schreef op 20 August 2003 @ 17:54:
beetje groot topic om helemaal door te lezen.
maar wat zijn in het algemeen de bevindingen van de demon adsl lijnen?
goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 10:06

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
Ik heb de laatste week last van hoge ping met online gamen en de verbinding lijkt wat slomer. Heeft iemand hier ook last van. Lokatie = Dordrecht.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Largow schreef op 19 augustus 2003 @ 18:33:
[...]

xs4all gaat prat op klantvriendelijkheid (helpdesk/installatie), cistron op kwaliteit (snelle betrouwbare lijnen).
Demon is zakelijker. Goede lijn, fatsoenlijke prijs, maar weinig klantcontact (ik heb nog niet 1 demon medewerker gesproken).
Dan heb je niet goed gekeken. In nieuwsgroep van demon, zijn er altijd een aantal aanwezig die jou helpen. Ik heb zelf met eentje regelmatig e-mail contact als ik iets wil weten. Dus Toppie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:01:
Niet zoals bij Multikabel waar je een semi-static DHCP verbinding krijgt (lange leasetijd,
maar nog steeds DHCP en dus akelig)?

Zit nu dus bij Multikabel
en zit ook zwaar te denken aan overstappen om ADSL van Demon

a) vanwege vast ip en
b) vanwege betere up/down voor maar iets hogere maandprijs...

Betaal nu iets van 47 euro p/m voor 768/128 abo ofzo.

Je hebt voor 99,99% een vast i.p adres. Er is geen particuliaire provider in Ned. die jou voor 100% kan garanderen i.v.m. eventueel overstap naar ipv6 en mogelijk andere redenen. Ik heb een jaar 'vast' i.p. gehad bij Cistron, al staat wel in jou contract dat ze het recht hebben om eventueel verandern.
Wil je 100% gan dan voor zakelijk diensten, maar die zijn ook iets ie duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

t3q schreef op 20 August 2003 @ 18:28:
Ik heb de laatste week last van hoge ping met online gamen en de verbinding lijkt wat slomer. Heeft iemand hier ook last van. Lokatie = Dordrecht.
Waarom lees je niet de nieuwsgroep van demon??? Daar staat een uitleg over deze probleem. (Het is tijdelijk en heeft te maken met Demon UK)

demon.nl.support

Heel veel van die vragen die reeds hier worden gevraagd, worden daar ook gevraagd en daar heb je veel sneller antwoord.

In de nieuwsgroep zijn er mensen van Demon zelfs aanwezig, wat wil je meer

[ Voor 5% gewijzigd door Zhadum op 20-08-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

t3q schreef op 20 August 2003 @ 18:28:
Eej. wat zijn precies de waarden. Ik kom namelijk ook uit Dordrecht, en heb eigk geen last van achteruitgang. Mijn speedtest results met 2048/512 abbo liggen bij de 210 download, 51 up, 1280 conn/min, en ping is rockstable 20 ms. Ik heb je btw toegevoegd @ msn (met de email uit je profiel). is dat niet de juiste msn, dan kan je mij toevoegen met de msn id uit mn profiel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 20-08-2003 18:48 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Tutti-frutti schreef op 20 August 2003 @ 18:41:
[...]

Mijn speedtest results met 2048/512 abbo liggen bij de 210 download, 51 up, 1280 conn/min, en ping is rockstable 20 ms.
Ik woon in Amsterdam en heb precies dezelfde waardes; maar laten we hier nou geen opsomming van pings etc gaan maken want doet Speedtest toch al keurig (per postcode)?!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik vanmiddag thuis... brand er zomaar een DSL lampje op mijn modem. En dat al 3 euh... bijna 4 weken nadat mijn lijn opgeleverd is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 20:19:
Kom ik vanmiddag thuis... brand er zomaar een DSL lampje op mijn modem. En dat al 3 euh... bijna 4 weken nadat mijn lijn opgeleverd is!!!
feli :P

Verwijderd

En inmiddels ligt het modem al 3 dagen bij mij aangesloten, maar nog niks....

In voorgaande posts zag ik dat mensen bij het verkrijgen van de modem al gelijk i-net opkwamen.....alleen jammer genoeg ik tot nu toe niet...

Hoe lang duurt de periode meestal tussen het ontvangen van het modem en internetten?

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 09:30:
En inmiddels ligt het modem al 3 dagen bij mij aangesloten, maar nog niks....

In voorgaande posts zag ik dat mensen bij het verkrijgen van de modem al gelijk i-net opkwamen.....alleen jammer genoeg ik tot nu toe niet...

Hoe lang duurt de periode meestal tussen het ontvangen van het modem en internetten?
Je geeft zelf het antwoord al...

• Wokschotel
  • Laatst online: 12:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 20:19:
Hmmm, mijn DSL-lampje brandt ook al een tijdje ondanks dat de lijn officieel nog niet is opgeleverd. Toch maar eens aansluiten, kijken of alles al werkt :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Crusader schreef op 21 August 2003 @ 12:46:
[...]

Je geeft zelf het antwoord al...
Eh.... i don't get the point? Zal wel aan mij liggen :)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:54:
[...]

Eh.... i don't get the point? Zal wel aan mij liggen :)
Nou, ehh, je vraagt hoe lang het meestal duurt voordat mensen kunnen internetten nadat ze de modem hebben ontvangen.
Terwijl je iets eerder zegt gelezen te hebben dat mensen direct konden internetten nadat ze de modem kregen.

Snappie? ;)

Btw, ik kon vorige week donderdag ook meteen internetten toen ik het modem kreeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Crusader op 21-08-2003 17:33 ]

Verwijderd

@ Apocalypse
ik weet niet hoe lang het duurt, maar ik heb het modem vanaf de 15de en kan ook nog niet internetten hoor dus :p
vandaag ging voor het eerst het dsl lampje aan, maar internetten wil ie niet (ook niet na winxp opnieuw te hebben geinstaleerd)

Ik denk dat jij (en ik :p) gewoon moeten wachten op het mailtje van demon, dat de lijn is opgeleverd

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 18:50:
@ Apocalypse
ik weet niet hoe lang het duurt, maar ik heb het modem vanaf de 15de en kan ook nog niet internetten hoor dus :p
vandaag ging voor het eerst het dsl lampje aan, maar internetten wil ie niet (ook niet na winxp opnieuw te hebben geinstaleerd)

Ik denk dat jij (en ik :p) gewoon moeten wachten op het mailtje van demon, dat de lijn is opgeleverd
Ja tuurlijk heeft ook niks met windows te maken. Er moet een of andere gebeuren in die kast buiten op de straat. Eenmaal dat gebeurt, dan krijg je een mail en dan pas kun je internet op.

Verwijderd

ik zette dat van windows erbij, omdat mensen hier boven ergens, of verder terug, zeiden van of alles in windows goed stond enz, of anders formateren,
en ik moest om andere redenen toch al formateren dus...:p

die kast buiten op straat, zit nu de stekker in :P, het dsl lichtje brand dus nu maar wachten tot ik een ip adres krijg enz, als ik iets bezoek in internet exployer.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Zhadum schreef op 21 August 2003 @ 19:04:
[...]

Ja tuurlijk heeft ook niks met windows te maken. Er moet een of andere gebeuren in die kast buiten op de straat. Eenmaal dat gebeurt, dan krijg je een mail en dan pas kun je internet op.
Er zijn zat mensen (zoals ik) die nog geen bevestigingsmail hebben gehad en toch kunnen internetten.
Maar het klopt inderdaad dat er vaak nog het e.e.a. moet gebeuren. En als jij dat net bent die moet wachten, dan is dat nooit leuk.
Gewoon een kwestie van geduld, hoe moeilijk dat ook is :P

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Woei! En ik ben online via Demon! Het kabelmodem van @Home zit al in de doos :)

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
@ Apocalypse

Hier duurde het precies een week nadat ik m'n modem had ontvangen voordat het lampje ging branden. Daarna heb ik 3 dagen niks gehad. Ik ben toen zelf gaan rommelen, heb de firmware van het modem geupdate en pats boem, het werkte. Of het nou aan de firmware lag, of dat ze toevallig bezig waren.. who knows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Vandaag opzeg brief naar planet op de bus gedaan.
10 oktober loop dit jaar abbo af,
ben benieuwd hoe snel ik vanaf 10-10 via demon (1024/512) zit te inetten :)

512 kbit upload en port 25 *open* zijn de voornaamste redenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Speedener schreef op 14 August 2003 @ 21:21:
Ik heb vorige week vrijdag de bevesting gekregen dat het kan enzo en dat mijn modem binnen een week opgestuurd wordt. maar op de status pagina is nu (donderdag) nog steeds net te lezen dat deze verstuurd is met het track&trace nummer erbij. Kan het zijn dat het toch langer dan een week duurt?

Ik sta echt te trappellen om eindelijk demon te hebebn
Weer een week later, en heb nog steeds geen modem :/

mijn eerste aanvraag is alweer 3 weken geleden, ze hebben nog 3 weken dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Speedener schreef op 22 August 2003 @ 08:06:
[...]

Weer een week later, en heb nog steeds geen modem :/

mijn eerste aanvraag is alweer 3 weken geleden, ze hebben nog 3 weken dus >:)
Als er een track&trace nummer staat, mag dat imho niet langer dan 2 a 3 werkdagen duren. Praktijk is dat als je dat nummer ziet, dat je het pakketje de volgende werkdag (of zaterdag) mag verwachten.
Dit duurt te lang, ik zou eens gaan bellen met de PTT als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 16:33

faraway

Dank U...

Mijn allereerste inbelaccount had ik al via Demon, maar ik ben toch een aantal jaar geleden overgegaan op Chello. Maar ik ben de spookrekeningen echt helemaal zat, dus bij Demon een 2048/512 abbo aangevraagd. De aanvraag verloopt soepel en ik kon zelfs na een telefoontje mijn oude systeemnaam terugkrijgen :)
05-08-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.

13-08-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

13-08-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

13-08-2003 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit u binnen een week worden toegestuurd.

Verzenddatum modem : 21-08-2003
Volgens de T&T zou ik vandaag de spullen al kunnen binnenkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Demon rox

[ Voor 94% gewijzigd door Sm0k3r op 22-08-2003 09:36 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Het aansluiten was onnoemelijk simpel: het modem (dat als bridge fungeert) had als ip-adres 192.168.1.1, m'n router (Sitecom 4S) heb ik ip-adres 192.168.1.2 gegeven en via DHCP krijgen m'n PC's een ip-adres in hetzelfde subnet. Vervolgens gewoon naar www.demon.nl/macadres gegaan en alles werkte. Dat viel dus weer ontzettend mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Apocalypse

Jep,

Heb gister voor de zekerheid maar even gebeld met Demon, en ik moest maar gewoon even wachten op het bevestigingsmailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ik vraag het hier maar, aangezien ik geen duidelijk antwoord krijg van Demon.

Heb een vraag mbt de bekabeling, de telefoon aansluiting zit bij mij op de begane grond, echter m'n pc op de 1ste verdieping. De afstand voor eventuele bekabeling is zo rond de 12 meter, is het mogelijk dat ik de ADSL modem op de 1ste zet??

Of moet ik de modem op de begane grond zetten en verder met utp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu eigenlijk met het herkennen van het mac adres bij demon? Kan ik gewoon internetten als ik netwerk (modem) kabel omplug van me pc naar mijn laptop? Of moet ik dan elke keer me mac adres opnieuw registreren bij demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 11:21:
Ik dacht ik vraag het hier maar, aangezien ik geen duidelijk antwoord krijg van Demon.

Heb een vraag mbt de bekabeling, de telefoon aansluiting zit bij mij op de begane grond, echter m'n pc op de 1ste verdieping. De afstand voor eventuele bekabeling is zo rond de 12 meter, is het mogelijk dat ik de ADSL modem op de 1ste zet??

Maakt volgens mij geen bal uit...

Situatie bij mij:

Hoofdkamer-->adsl modem+telefoonaansluting etc--->mijn kamer-->pc

Is ongeveer 20 meter afstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 11:21:

Ik zou de telefoonkabel tussen wandcontact en modem zo kort mogelijk houden, daarentegen maakt het qua lengte UTP (netwerkkabel) niet zo heel veel uit hoe lang het is. Daar is best 20 meter mee te overbruggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Als je UTP maar niet langer wordt dan 100 Meter. ;)

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik probeer in te loggen op mijn modem, moet ik wachtwoord en gebruikers naam invullen, wat je ook invult hij doet het niet, ik heb 1234 geprobeerd als wachtwoord, en de wachtwoorden en gebruikersnaam die je moest opgeven,bij demon, maar die werken ook niet :?
(Protected Object
This object on the RomPager server is protected)

je moet toch gewoon, een internetpagina bezoeken, om een ip enz. te krijgen, ik krijg gewoon dat hij de pagina niet kan vinden, dan zijn ze zeker nog niet klaar bij demon? (alles staat op automatisch ip enz, en bij dns wins enz staat ook niks, alleen bij "ip adressen" DHCP ingeschakeld, maar daar word niks over vermeld in het boekje.

(ik zeg net wel, dat ik gewoon moet wachten op dat mailtje, maar je blijft toch proberen he O-) )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 12:20:
als ik probeer in te loggen op mijn modem, moet ik wachtwoord en gebruikers naam invullen, wat je ook invult hij doet het niet, ik heb 1234 geprobeerd als wachtwoord, en de wachtwoorden en gebruikersnaam die je moest opgeven,bij demon, maar die werken ook niet :?
(Protected Object
This object on the RomPager server is protected)

je moet toch gewoon, een internetpagina bezoeken, om een ip enz. te krijgen, ik krijg gewoon dat hij de pagina niet kan vinden, dan zijn ze zeker nog niet klaar bij demon? (alles staat op automatisch ip enz, en bij dns wins enz staat ook niks, alleen bij "ip adressen" DHCP ingeschakeld, maar daar word niks over vermeld in het boekje.

(ik zeg net wel, dat ik gewoon moet wachten op dat mailtje, maar je blijft toch proberen he O-) )
Via webinterface inloggen met:
User: admin
Pass: 1234

Via FTP/Telnet/Serieel:
User: root (als er om gevraagd wordt)
Pass: 1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal zodrek proberen met admin als gebruikersnaam, maar je hoeft eigenlijk toch nix aan te pasen, om te kunnen interneten? (zie vorige post)

kom net beneden, om de stekker te verwiselen, gaat net het dsl lichtje uit, en daarna ging ie weer aan,

ik ben nu in het modem geweest maar nix aangepast, ik moest dus wachten op het mailtje want het werkt nog niet ;( :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Aan het modem hoef je niets aan te passen inderdaad.
Je pc moet alleen DHCP enabled zijn, dus zelf geen ip adres invullen, alles automatisch laten verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, dan word het wachten, als ik de filmware upgrade, staan de instellingen dan ook nog goed voor bbned (demon:p)? (anders ga ik die ff updaten :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Volgens mij ligt dat er aan welke firmware je gebruikt.
Het beste kun je de firmware gebruiken die je van de helpdesk krijgt.
Desnoods (als je een ISDN geval hebt) kan ik je die wel mailen, ik kreeg 'm vorige week van de helpdesk.
Die nieuwe firmware heeft bij mij een probleem met instabiele upstream opgelost.
Upstream gaf telkens maar 25-30 kB/s aan, keek ik naar de grafiek dan was dat een zaagtand. Snel-langzaam-snel-langzaam etc.
Nu is ie rockstable op 55 kB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag gaat de upstream van het abo. demon express babyxl 768/128 nog om hoog?

ow ja en kun je de firmware van de Allied Data Copperjet 810 alleen uploaden via usb en niet via lan,

want als ik via lan met de upload tool van de modem wil uploaden dan kan hij geen modem vinden.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Crusader schreef op 22 augustus 2003 @ 09:06:
[...]

Als er een track&trace nummer staat, mag dat imho niet langer dan 2 a 3 werkdagen duren. Praktijk is dat als je dat nummer ziet, dat je het pakketje de volgende werkdag (of zaterdag) mag verwachten.
Dit duurt te lang, ik zou eens gaan bellen met de PTT als ik jou was.
Er staat nog niet eens een track en trace nummer

8-8-2003 is laatste bericht: iets van "Het modem wordt binnen een week verstuurd" :?
Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 14:08:
Ik heb een vraag gaat de upstream van het abo. demon express babyxl 768/128 nog om hoog?
Nee die gaat neit omhoog alleen de 2 en 8 mbit versies (Als het al omhoog gaat :X )

[ Voor 23% gewijzigd door Speedener op 22-08-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Speedener schreef op 22 augustus 2003 @ 15:39:
[...]

Er staat nog niet eens een track en trace nummer
Dat snap ik niet.
Eerder schreef je:
Ik heb vorige week vrijdag de bevesting gekregen dat het kan enzo en dat mijn modem binnen een week opgestuurd wordt. maar op de status pagina is nu (donderdag) nog steeds net te lezen dat deze verstuurd is met het track&trace nummer erbij.
Hoe zit dat nou?
Overigens duurde het bij mij bijna twee weken voordat ik het modem kreeg, na de status "modem wordt binnen een week opgestuurd". Die week moet je ruim nemen blijkbaar ;)

edit:
oooohhh wacht ff...
Lees je berichtje net ff tien keer na, i.p.v. "nog steeds net te lezen" bedoel je dus "nog steeds niet te lezen" |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Crusader op 22-08-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Crusader schreef op 22 August 2003 @ 16:10:
[...]

Dat snap ik niet.
Eerder schreef je:

[...]

Hoe zit dat nou?
Overigens duurde het bij mij bijna twee weken voordat ik het modem kreeg, na de status "modem wordt binnen een week opgestuurd". Die week moet je ruim nemen blijkbaar ;)

edit:
oooohhh wacht ff...
Lees je berichtje net ff tien keer na, i.p.v. "nog steeds net te lezen" bedoel je dus "nog steeds niet te lezen" |:(
oeps typo 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 01:09
faraway schreef op 22 August 2003 @ 09:30:
Mijn allereerste inbelaccount had ik al via Demon, maar ik ben toch een aantal jaar geleden overgegaan op Chello. Maar ik ben de spookrekeningen echt helemaal zat, dus bij Demon een 2048/512 abbo aangevraagd. De aanvraag verloopt soepel en ik kon zelfs na een telefoontje mijn oude systeemnaam terugkrijgen :)

[...]

Volgens de T&T zou ik vandaag de spullen al kunnen binnenkrijgen :)
Raar ik heb 6 dagen eerder de aanvraag ingediend. op 8-8-2003 zou de modem binnen een week opgestuurd krijgen (net als Speedener dus). Na meer dan 2 week nu dus nog niks en jij krijgt hem al :/ had vandeweek een mailtje gestuurd, modem zou voor de opleverdatum in mijn bezit zijn, haal dan die "binnen 1 week modem" notice weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik heb afgelopen maandag ook DSL Express besteld (1024/512) _/-\o_

Maar ik wil nu eigenlijk weten hoe lang het ongeveer duurt voordat het aangesloten kan worden? (ja ik weet eerst 7 dagen wachten, maar daarna?)

Op de site staat gemiddeld 6 weken. Maar hoelang duurde het bij jullie ongeveer?

Bijvoorbaat jullie danjewelles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winlux, bij mij duurde het precies 5 weken van aanvraag tot aansluiting.

Ik heb het nu een maand, draait perfect, niks geen DNS-problemen, niks packet loss.(itt @home)
Gebruik het met een sweex-extreme-lowbudget-router, gaat zeer goed.

Ik draai een FTP-server en mijn upload zit 24/7 vol, download valt wel mee, meeste uploaders zijn kabelgebruikers.

ik heb al gelezen dat er nog niemand problemen met Demon heeft gehad ivm fair-use-policy, maar dat ging vooral om download.

Zijn ze met upload ook zo soepel? Of kijken ze vooral naar totaal dataverkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Laatst online: 00:04
WiNlUx schreef op 23 August 2003 @ 01:45:
Op de site staat gemiddeld 6 weken. Maar hoelang duurde het bij jullie ongeveer?
17 dagen vanaf 1e aanvraag t/m een werkende aansluiting. Kreeg 7 dagen daarna pas de bevestiging van de oplevering. Kon dus een week gratis internetten! :)
Demon rulezz!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
En dan nu even over de verhoging van de upload ;)

Geld die 512 ==> 1024 ook voor het 1024/512 pakket? Dat zou dan heel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij niet, alleen de 2 en 8 mbit abbo's dacht ik

(volgens mij zijn er al weer bijna 1000 posts :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 23 augustus 2003 @ 11:20:
En dan nu even over de verhoging van de upload ;)

Geld die 512 ==> 1024 ook voor het 1024/512 pakket? Dat zou dan heel mooi zijn :)
Nee, dat geldt niet voor dat abonnement.
Zou wel te gek zijn, heb je ineens geen ADSL, maar SDSL...
Ze zijn niet gek natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Crusader schreef op 23 augustus 2003 @ 12:54:
[...]

Nee, dat geldt niet voor dat abonnement.
Zou wel te gek zijn, heb je ineens geen ADSL, maar SDSL...
Ze zijn niet gek natuurlijk :P
Ik heb net een mail gestuurd waarin ik heeeeeeeeeel lief heb gevraagd of dat ook mogelijk is bij de 1024 :P

Ik wacht af.

Ja meneer. Omdat u het bent krijgt u voor de zelfde prijs van ons een sdsl lijntje :*)

Met vriendelijke groet,

Uw DSLExpress Support Team

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 23 August 2003 @ 13:08:
[...]

Ik heb net een mail gestuurd waarin ik heeeeeeeeeel lief heb gevraagd of dat ook mogelijk is bij de 1024 :P

Ik wacht af.

Ja meneer. Omdat u het bent krijgt u voor de zelfde prijs van ons een sdsl lijntje :*)

Met vriendelijke groet,

Uw DSLExpress Support Team

:+
Whoehoehaa :D

en toen ging de wekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zo, ik vind dat we nu wel bij de 1000 zijn :+
Wie zich geroepen voelt om een derde topic te openen, mag eerst per mail of ICQ contact opnemen met mij of Cutebritney.
Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3
Hier verder :)

[ Voor 20% gewijzigd door intoxicated op 23-08-2003 13:49 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.