Toon posts:

Siemens SX1

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.417 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 80258

Ginz schreef op 10 januari 2004 @ 18:04:
[...]

De Meester en ik werken beide in een winkel, wij zijn beide GSM-freaks, en zitten dus dichter bij het vuur.
Ik dank Ginz voor zijn correcte toelichting :)

• OurLadyPeace
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-07-2021
Ginz schreef op 10 januari 2004 @ 18:04:
[...]

De Meester en ik werken beide in een winkel, wij zijn beide GSM-freaks, en zitten dus dichter bij het vuur.
aahhh okay dan :) mooi zo _/-\o_
nu heb ik tenminste weer is wat richtlijnen, das weer wat beter dan elke keer overal rondvragen en te horen krijgen dat men het niet weet...

Anoniem: 97668

Anoniem: 97668 schreef op 10 januari 2004 @ 18:59:
Vandaag de SX1 bij Belcompagnie vastgehad, waanzinnig goede beeldkwaliteit, maar..... kan ik Share van Orange hiermee gebruiken, want dit is dus wel een MUST voor mij!
Orange zelf kan me er niets over vertellen (had ik ook niet verwacht overigens).

Wie heeft ervaring met Orange en Share op deze SX1???
en wat zijn de instellingen????

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
vraag naar de instellingen voor een nokia 3650, die heeft hetzelfde besturingssysteem en dat zou dus moeten werken.....

...

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 16:38
Wie weet nog een applicatie met alarm functie, de standaard alarm functie is zonder geluid |:(
Daarnaast ben ik nog op zoek naar een autoblokeer applicatie.

• Rav
  • Niet online
TukkerTweaker schreef op 12 januari 2004 @ 11:16:
Wie weet nog een applicatie met alarm functie, de standaard alarm functie is zonder geluid |:(
Die alarm functie maakt mij 's ochtends altijd wakker (en dat is dus niet vanwege de trilfunctie of verlichting), heb je het geluid wel aanstaan?

...

• TukkerTweaker
Raafje schreef op 12 januari 2004 @ 19:01:
[...]

Die alarm functie maakt mij 's ochtends altijd wakker (en dat is dus niet vanwege de trilfunctie of verlichting), heb je het geluid wel aanstaan?
Hoe zet je het geluid van het alarm aan/uit dan?

Anoniem: 86453

ik heb net mijn SX1 voor 400 Euro in de verkoop gezet, zo tevreden was ik erover, Maarjah gelukkig niet echt veel voor betaald in eerste instantie want anders had het nog pijn gedaan ook. Het is een redelijke telefoon met Uitstekende Opties die gewoon niet goed zijn uitgewerkt. Erg jammer want er zat zoveel potentie in de telefoon, Ik moet trouwes wel bekennen dat ik nog nooit met de 6600 heb gewerkt, dus weet niet of de problemen die ik tegen kwam , standaard problemen zijn voor alles Smartphones.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

Mooody

elmoody

Anoniem: 86453 schreef op 12 januari 2004 @ 22:04:
ik heb net mijn SX1 voor 400 Euro in de verkoop gezet, zo tevreden was ik erover, Maarjah gelukkig niet echt veel voor betaald in eerste instantie want anders had het nog pijn gedaan ook. Het is een redelijke telefoon met Uitstekende Opties die gewoon niet goed zijn uitgewerkt. Erg jammer want er zat zoveel potentie in de telefoon, Ik moet trouwes wel bekennen dat ik nog nooit met de 6600 heb gewerkt, dus weet niet of de problemen die ik tegen kwam , standaard problemen zijn voor alles Smartphones.
zou je de belangrijkste problemen ff kunnen opsommen??? :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 14:13

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 86453 schreef op 12 januari 2004 @ 22:04:
Lekker slim... ten eerste komt er zeer binnenkort nieuwe firmware uit en ten tweede... er is geen alternatief. :) Nee, als je een telefoon wenst met de functionaliteiten die de SX1 biedt, is er geen alternatief op dit moment. En tot slot, de SX1 heeft niet voor niets het predikaat "beste mobiele telefoon ter wereld" gekregen door het onafhankelijke Xonio. Om een lang verhaal kort te maken; je moet het altijd zelf weten, maar je beslissing duidt er voor mij alleen maar op dat je OF geld over hebt OF het gewoon leuk vindt de nieuwste snufjes steeds uit te proberen. :+

Edit: En "niet veel voor betaald en in de verkoop voor 400 euro". Dat is gouwe handel... kom op vertel het ons!

[Voor 6% gewijzigd door Barca op 12-01-2004 22:28]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

Mooody

elmoody

vraagje...

ik wil een gsm waarin een goede en snelwerkende organiser zit...ik moet echt binnen 2 klikjes en 5 sec. schrijven iets in de agenda kunnen zetten...

kan dit met de SX1?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Haha, het "onafhankelijke Xonio". Xonio is een zeer goede en betrouwbare Duitse site, maar ze hebben daar een absolute voorkeur voor het Duitse Siemens. Dat is echt al jaren zo.
Hun vergelijking tussen de SX1, 6600 en P900 is een beetje onzin. Ze testen daar de 3 modellen en de SX1 komt er ruimschoots als winnaar uit. Ten opzichte van de 6600 klopt dat wel, maar de SX1 pakt natuurlijk nooit de P900 zo ruim als men op www.xonio.com doet vermoeden. Er wordt bijvoorbeeld zeer gemakkelijk voorbij gegaan aan het feit dat de toetsenindeling van de SX1 zo afwijkend, en toch onhandiger, is. Bij de andere 2 modellen worden dit soort zaken wel als negatief bestempeld.

Nogmaals, Xonio is een prima site, maar niet geheel objectief. De SX1 is een absoluut toptoestel, maar is niet (zo veel) beter dan o.a. de P900.

• TukkerTweaker
Mooooody schreef op 13 januari 2004 @ 09:01:
vraagje...

ik wil een gsm waarin een goede en snelwerkende organiser zit...ik moet echt binnen 2 klikjes en 5 sec. schrijven iets in de agenda kunnen zetten...

kan dit met de SX1?
Niet echt denk ik. Dan kun je beter voor de p900 gaan.

• Anoniem: 80648
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 80258 schreef op 13 januari 2004 @ 10:13:
Haha, het "onafhankelijke Xonio". Xonio is een zeer goede en betrouwbare Duitse site, maar ze hebben daar een absolute voorkeur voor het Duitse Siemens. Dat is echt al jaren zo.
Hun vergelijking tussen de SX1, 6600 en P900 is een beetje onzin. Ze testen daar de 3 modellen en de SX1 komt er ruimschoots als winnaar uit. Ten opzichte van de 6600 klopt dat wel, maar de SX1 pakt natuurlijk nooit de P900 zo ruim als men op www.xonio.com doet vermoeden. Er wordt bijvoorbeeld zeer gemakkelijk voorbij gegaan aan het feit dat de toetsenindeling van de SX1 zo afwijkend, en toch onhandiger, is. Bij de andere 2 modellen worden dit soort zaken wel als negatief bestempeld.

Nogmaals, Xonio is een prima site, maar niet geheel objectief. De SX1 is een absoluut toptoestel, maar is niet (zo veel) beter dan o.a. de P900.
Tjah, aan de ene kant heb jij ook gelijk. Maar je moet het zo bekijken.
Ik persoonlijk vind de nokia 6600 niks. Ik heb ermee gespeeld ik vind het zelf ook een onhandig ding. De p900 daaraantegen is een hele leuke ding. Maar er zijn dingen die de p900 ook niet heeft en dan de sx1 wel.
Dat toetsen aan de zijkant, de ene vind dat leuk, apart (ik) de andere niet.
En koop gewoon wat je wilt. Ieder merk slooft zich voor ons uit, en wij moeten kiezen wie we het leukste/mooiste/beste vinden.

;)

Anoniem: 86453

Barca schreef op 12 januari 2004 @ 22:27:
[...]

Lekker slim... ten eerste komt er zeer binnenkort nieuwe firmware uit en ten tweede... er is geen alternatief. :) Nee, als je een telefoon wenst met de functionaliteiten die de SX1 biedt, is er geen alternatief op dit moment. En tot slot, de SX1 heeft niet voor niets het predikaat "beste mobiele telefoon ter wereld" gekregen door het onafhankelijke Xonio. Om een lang verhaal kort te maken; je moet het altijd zelf weten, maar je beslissing duidt er voor mij alleen maar op dat je OF geld over hebt OF het gewoon leuk vindt de nieuwste snufjes steeds uit te proberen. :+

Edit: En "niet veel voor betaald en in de verkoop voor 400 euro". Dat is gouwe handel... kom op vertel het ons!
Ten eerste: ik heb de Telefoon met Abbo gekocht zoals al eerder een keer gezsegt, was dus maar 180 Euro, zt trouwens wel aan een twee jarig Abbo vast, Maar kan ik wel mee leven,

Ten Tweede, Er is geen grotere Siemens Fanclub site als Xonio.de ga niet zegen dat die echt objectief zijn. als ik een telefoon koop, moet deze gewoon in 1 keer goed zijn, dat vind ik belangrijk, en niety later met een service update of whateever, wat zon update gaat echt geen wonderen doen hoor.

Ten derde, ik heb een paar paginas terug al een opsomming gemaakt met de fouten die ik ben tegen gekomen, moet je maar even doorlezen dan begrijp je misschien waarom ik niet tevreden ben, En ohjah ik heb de telefoon nooit voor de Mp3speler of Radio gekocht want heb al een Mp3speler, al moet ik wel zeggen, dat deze twee functies nou wel weer goed zijn uitgewerkt.

• Niet online
Anoniem: 86453 schreef op 13 januari 2004 @ 12:38:
[...]

Ten eerste: ik heb de Telefoon met Abbo gekocht zoals al eerder een keer gezsegt, was dus maar 180 Euro, zt trouwens wel aan een twee jarig Abbo vast, Maar kan ik wel mee leven,

Ten Tweede, Er is geen grotere Siemens Fanclub site als Xonio.de ga niet zegen dat die echt objectief zijn. als ik een telefoon koop, moet deze gewoon in 1 keer goed zijn, dat vind ik belangrijk, en niety later met een service update of whateever, wat zon update gaat echt geen wonderen doen hoor.

Ten derde, ik heb een paar paginas terug al een opsomming gemaakt met de fouten die ik ben tegen gekomen, moet je maar even doorlezen dan begrijp je misschien waarom ik niet tevreden ben, En ohjah ik heb de telefoon nooit voor de Mp3speler of Radio gekocht want heb al een Mp3speler, al moet ik wel zeggen, dat deze twee functies nou wel weer goed zijn uitgewerkt.
Tjah, als je hem wilt verkopen. Verkoop het maar.. Maar toch we gingen je ff waarschuwen.

• Rav
  • Niet online
TukkerTweaker schreef op 12 januari 2004 @ 21:57:
[...]

Hoe zet je het geluid van het alarm aan/uit dan?
Ik bedoel je dat er iig geen muzieknoot met streep erdoor in beeld staat, volgens mij kan je het alarm niet uitschakelen. Zelfs als je het toestel uit zet gaat deze automatisch aan wanneer het alarm zich inschakeld.

Hoe zet jij je alarm aan dan?

Menu --> Organiser --> Alarm --> Options --> Set Alarm
zou moeten werken

...

• Anoniem: 100504
  • Niet online
Hoe kun je via internet gedownloade ringtones erop gebruiken? Ik krijg ze er niet op dmv data suite en zie geen andere optie verder behalve downloaden via WAP, maar dat is geldklopperij

Misschien een hele domme vraag voor SX1 liefhebbers, maar als ik hem vergelijk met een SonyEricsson Z600.....oké, die heeft géén Mp3 speler en radio....

Wie overtuigt mij??

Wie niet?!

Dit is appels met peren vergelijken...

• rooie60
  • Laatst online: 18-11-2020
gewoon midi's en wavjes van internet halen,en via bleutooth op je foon zetten simpel toch? er zijn 100derden sites waar je gratis ringtones vanaf kunt halen wav en midi)

• TukkerTweaker
Raafje schreef op 13 januari 2004 @ 16:27:
[...]

Ik bedoel je dat er iig geen muzieknoot met streep erdoor in beeld staat, volgens mij kan je het alarm niet uitschakelen. Zelfs als je het toestel uit zet gaat deze automatisch aan wanneer het alarm zich inschakeld.

Hoe zet jij je alarm aan dan?

Menu --> Organiser --> Alarm --> Options --> Set Alarm
zou moeten werken
via extra's -> alarm -> set alarm.
Hij werkt nu wel, was waarschijnlijk een bug, heb mijn toestel van de accu gehaald na een crash en nu doet ie het gewoon.

-Edit:
Nog even dit, wie heeft er nog meer problemen met de sercurity code van de telefoon? Nadat ik deze had gewijzigd en mijn toestel op blokkeren na 10 minuten had gezet kon ik heb niet meer invoeren om het toestel te deblokkeren. Application crash. Moest eerste de sim un-locken voordat ik de blokkering eraf kon zetten.

[Voor 24% gewijzigd door TukkerTweaker op 14-01-2004 14:20]

• Rav
  • Niet online
TukkerTweaker schreef op 14 januari 2004 @ 14:17:
[...]

via extra's -> alarm -> set alarm.
Hij werkt nu wel, was waarschijnlijk een bug, heb mijn toestel van de accu gehaald na een crash en nu doet ie het gewoon.

-Edit:
Nog even dit, wie heeft er nog meer problemen met de sercurity code van de telefoon? Nadat ik deze had gewijzigd en mijn toestel op blokkeren na 10 minuten had gezet kon ik heb niet meer invoeren om het toestel te deblokkeren. Application crash. Moest eerste de sim un-locken voordat ik de blokkering eraf kon zetten.
Dat heb ik dus ook gehad. Maar nu weet ik mijn security code niet meer :) en mijn pin2 is geblokkeerd. Ik moet nog een keer bellen met siemens denk ik

...

• Rav
  • Niet online
Anoniem: 100504 schreef op 13 januari 2004 @ 22:08:
Hoe kun je via internet gedownloade ringtones erop gebruiken? Ik krijg ze er niet op dmv data suite en zie geen andere optie verder behalve downloaden via WAP, maar dat is geldklopperij
Je ringtone selecteren, kopieren, Deze Computer --> Siemens SX1 --> Nokia --> Sounds --> Digital, plakken

...

Anoniem: 100283

TukkerTweaker schreef op 12 januari 2004 @ 11:16:
Als je nog steeds op zoek bent naar deze apllicatie, laat even een reactie met mailadres achter. Dan mail ik de apllicatie even !

Hij is gratis !

Groeten

Anoniem: 100283

Raafje schreef op 14 januari 2004 @ 16:38:
[...]

Dat heb ik dus ook gehad. Maar nu weet ik mijn security code niet meer :) en mijn pin2 is geblokkeerd. Ik moet nog een keer bellen met siemens denk ik
Als je siemens belt, krijg je een speciale code van hun, dan zijn alle problemen verholpen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 16:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tadá

http://www.wda.com.cn/forum/attachments/month_0312/sxx_Y4IQOIcXHop9.jpg

Siemens SX-2 geruchtenplaatje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Eddos
  • Laatst online: 22:15
Dat is een probeersel van iemand van C-S, dus het wordt waarschijnlijk geen SX2 ;)

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• TukkerTweaker
Anoniem: 100283 schreef op 14 januari 2004 @ 16:54:
[...]

Als je nog steeds op zoek bent naar deze apllicatie, laat even een reactie met mailadres achter. Dan mail ik de apllicatie even !

Hij is gratis !

Groeten
Niet meer nodig, alarm werkt weer nu. Evengoed bedankt.

• Niet online
LOL Eldar poste dat plaatje als de sx2, later haalde hij het weg... :P

• OurLadyPeace
Is er eigenlijk al iets bekend gemaakt over wanneer de siemens sx2 dan verwacht zou kunnen worden? Of wordt dat ook weer heel lang wachten....?

• Rav
  • Niet online
Ginz schreef op 14 januari 2004 @ 21:03:
Tadá

[afbeelding]

Siemens SX-2 geruchtenplaatje
Ik denk eerder dat de SX-2 met Symbian 7 ipv 6 uitkomt.
Anoniem: 100283 schreef op 14 januari 2004 @ 16:56:
[...]

Als je siemens belt, krijg je een speciale code van hun, dan zijn alle problemen verholpen.
Ik zal morgen maar eens bellen dan, thx.

[Voor 30% gewijzigd door Rav op 14-01-2004 22:49]

...

• Niet online
Raafje schreef op 14 januari 2004 @ 22:48:
Ik denk eerder dat de SX-2 met Symbian 7 ipv 6 uitkomt.
Ik weet niet waarom GINZ hem ook post maar heb hem duidelijk via msn gezegd dat dat gewoon gephotoshopt zijn door 2 leden van club-siemens. Bedoel ze zien er allebij lelijk uit.

|:(

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 21:57

Specht

Il Cuore Sportivo

Anoniem: 80648 schreef op 14 januari 2004 @ 23:52:
[...]

Ik weet niet waarom GINZ hem ook post maar heb hem duidelijk via msn gezegd dat dat gewoon gephotoshopt zijn door 2 leden van club-siemens. Bedoel ze zien er allebij lelijk uit.

|:(
Nou ik vind die rechter anders erg goed gelukt, vind em bijna nog mooier als de sx1. :9 :D

Anoniem: 96117

Sinds vandaag heb ik ook een SX1. Ben er erg blij mee!

Alleen probeer ik nu de GPRS en MMS verbinding op te zetten.
Ik heb de instellingen via my-siemens.com opgevraagd. Maar nu geeft ie 'unable to connect'. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Verder heb ik geen T9 NL. De gsm shop zei wel dat ie erop zat. Kan ik dat makkelijk zelf installeren (hoe?) of moet ik terug?

Alvast bedankt!

edit: deze hoort bij sx1 topic! foutje!!! kan iemand dit nog verplaatsen of verwijderen??

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 96117 op 15-01-2004 20:28]

• Niet online
Saedbanken schreef op 15 januari 2004 @ 19:48:
[...]

Nou ik vind die rechter anders erg goed gelukt, vind em bijna nog mooier als de sx1. :9 :D
Misschien is die wel mooi afgewerkt, maar wat ik niet snap van ginz. Ik zei nog tegen hem zovan dat is de sx2 niet, is gewoon gephotoshopt voor fun.
Maar toch post die hem :?

Hoi,

Ik heb sinds vandaag ook een SX1. Ben er vooralsnog erg tevreden mee. Connectie met laptop gaat goed. Radio werkt super.

Alleen lukt het me niet om een Vodafone GPRS of MMS verbinding te maken. De telefoon geeft 'unable to connect'. De instellingen heb ik van my-siemens.com.
Iemand enig idee wat er fout gaat?

Ook heb ik geen T9 NL. Bij de shop zeiden ze dat dat erop zat. Kan ik dat zelf makkelijk installeren? Of is het beter om even terug te gaan?

Alvast bedankt!

edit: ik krijg ook wel de melding 'general system error'

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 96117 op 15-01-2004 21:16]

• Niet online
Hmm, leuk nieuws:
dutch version of firmware 6

Called siemens service center today. They said that dutch version of firmware 6 will be available in last week of january. interesting thing about dutch version of firmware 6; They already had a dutch version of the firmware, but it was not approved; had too many bugs!

bron: club-siemens forum

• Rav
  • Niet online
Anoniem: 96117 schreef op 15 januari 2004 @ 20:46:
Hoi,

Ik heb sinds vandaag ook een SX1. Ben er vooralsnog erg tevreden mee. Connectie met laptop gaat goed. Radio werkt super.

Alleen lukt het me niet om een Vodafone GPRS of MMS verbinding te maken. De telefoon geeft 'unable to connect'. De instellingen heb ik van my-siemens.com.
Iemand enig idee wat er fout gaat?

Ook heb ik geen T9 NL. Bij de shop zeiden ze dat dat erop zat. Kan ik dat zelf makkelijk installeren? Of is het beter om even terug te gaan?

Alvast bedankt!

edit: ik krijg ook wel de melding 'general system error'
Ik heb maar even snel de gegevens voor een Nokia 3650 van de Vodafone site gehaald, dit zou moeten werken (ik neem aan dat een GPRS verbinding gewoon onder Vodafone Live! valt?)

Instellen Nokia 3650 voor Vodafone live!
1. Druk op de Menu toets en scroll naar 'Instrumenten' ('Instrum.') Kies door op de navigatietoets te drukken.
2. Druk op 'Instellingen' ('Instell.') en scroll omlaag en kies voor 'Verbinding'
3. Kies 'Toegangspunten'
4. Hier staat 'VF Live!'. Ga nu na of de instellingen kloppen aan de hand van onderstaande instructies
5. Kies 'Opties'
6. Druk op 'Nieuw toegangspunt'
7. Kies Huidige inst. gebruik. en kies dan voor Vodafone live!
8. 'Drager gegevens' staat al op 'GPRS'
9. Druk op 'op 'Naam Toegangspunt' en vul in 'live.vodafone.com' (met kleine letters). Druk op OK
10. Druk op 'Gebruikersnaam' en vul in 'vodafone' (met kleine letters). Druk op OK
11. Druk op 'Wachtwoord' en vul in 'vodafone' (met kleine letters). Druk op OK
12. 'Vraag om wachtw.' staat op 'Nee'
13. Druk op 'Wachtwoord' en vul in 'vodafone' (met kleine letters). Druk op OK
14. Druk op 'Verificatie' zodat deze op 'Normaal' komt te staan
15. Druk op 'IP-adres gateway' en vul in '192.168.251.150'. Druk op OK
16. Druk op 'Homepage' en vul in 'live.vodafone.com'. Druk op OK
17. 'Beveiliging verb.' staat op 'Uit'
18. Sessiemodus' staat op 'Doorlopend'
19. Druk op 'Terug'. 'Vlive!' staat nu bij de Toegangspunten.

MMS instellingen Vodafone live!
1. Druk op de Menu toets en scroll naar 'Instrumenten' ('Instrum.') Kies door op de navigatietoets te drukken.
2. Druk op 'Instellingen' ('Instell.') en scroll omlaag en kies voor 'Verbinding'
3. Kies 'Toegangspunten'
4. Hier staat 'VF Live! (MMS)'. Ga nu na of de instellingen kloppen aan de hand van onderstaande instructies
5. Kies 'Opties'
6. Druk op 'Nieuw toegangspunt'
7. Kies Huidige inst. gebruik. en kies dan voor Vodafone MMS (mms)' Druk op OK
8. 'Drager gegevens' staat al op 'GPRS'
9. Druk op 'Gebruikersnaam' en vul in 'vodafone' (met kleine letters). Druk op OK
10. Druk op 'Wachtwoord' en vul in 'vodafone' (met kleine letters). Druk op OK
11. 'Vraag om wachtw.' staat op 'Nee'
12. Druk op 'Wachtwoord' en vul in 'vodafone' (met kleine letters). Druk op OK
13. Druk op 'Verificatie' zodat deze op 'Normaal' komt te staan
14. Druk op 'IP-adres gateway' en vul in '192.168.251.150'. Druk op OK
15. Druk op 'Homepage' en vul in 'http://mmsc.mms.vodafone.nl'. Druk op OK
16. 'Beveiliging verb.' staat op 'Uit'
17. Sessiemodus' staat op 'Doorlopend'
18. Druk op 'Terug'. 'Vlive! (mms)' staat nu bij de Toegangspunten.
19. Ga terug naar het hoofdmenu door te drukken op 'Terug', 'Terug', 'Afsluiten', 'Terug'. Scroll omhoog en druk op 'Berichten'
20. Kies 'Opties', druk op 'Instellingen'
21. Kies 'Multimedia-bericht'
22. Druk op 'Voorkeursverbinding' en kies 'Vlive! (mms)' door er op te drukken

Bepaalde menu-opties bestaan trouwens niet, Instrumenten kom je niet tegen op je telefoon, wees creatief of:

Nog makkelijker is het om 1333 te bellen en vervolgens 3 en 1 te kiezen. Je krijgt deze instellingen dan per SMS toegestuurd.

Volgens mij bestaat er nog geen Nederlandse T9, ik wacht er ook nog op iig.
Ja da's inderdaad minder :( Zou er heeeeeel misschien een NL T9 bij de nieuwe engelse update zitten? of zou je die van een 3650 kunnen rippen oid?

[Voor 16% gewijzigd door Rav op 15-01-2004 23:01]

...

Ik heb deze instellingen ingevoerd, en dat werkt perfect! Ik heb inderdaad ook Live!.

Hartstikke bedankt voor de hulp.

Is het wel mogelijk om nieuwe firmware zelf te installeren?

• TukkerTweaker
Anoniem: 96117 schreef op 16 januari 2004 @ 08:16:
Is het wel mogelijk om nieuwe firmware zelf te installeren?
Bij Siemens wel, daarom heb ik ook siemens gekozen.

• rooie60
en hoe gaat dat in zijn werk?
ik wil de SX1 graag hebben ,maar wel ge-upgrade,heb geen zin in die bugs! voor bijna €600 euro wil ik een foon die het gelijk goed doet

Anoniem: 37055

van de club-siemens site:

- Memory: 16MB SDRAM internal, 4MB internal available

dus maar 4 mb! is dat niet erg weinig (mmc buiten beschouwing dan) aangezien de nokia 6600 6mb heeft. ik dacht eerst altijd dat de sx1 24 mb had, maar dit is dus niet waar?

• Rav
  • Niet online
Anoniem: 37055 schreef op 17 januari 2004 @ 00:10:
van de club-siemens site:

- Memory: 16MB SDRAM internal, 4MB internal available

dus maar 4 mb! is dat niet erg weinig (mmc buiten beschouwing dan) aangezien de nokia 6600 6mb heeft. ik dacht eerst altijd dat de sx1 24 mb had, maar dit is dus niet waar?
Als het goed is is dit 4 mb opslagruimte, 9 mb geheugen (RAM dus (!)) en de rest voor het besturingssysteem/programma's.

...

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Waar hebben we het nou over? 4MB? 6MB? Als er nou een ding is waar je niet naar moet kijken is dat het wel; het blijft peanuts. Gewoon het MMC geheugen gebruiken.

• Niet online
6 mb is ook niet veel hoor. Als het 18 mb ofzo was oke. Maar met 2 mb verschil? :)

Anoniem: 37055

ik heb gewoon de ervaring gehad dat met elk apparaat (pda's, phone, etc. en ik heb er veel gehad :) ) intern geheugen een voordeel heeft tegenover geheugen op een kaart. Vooral snelheid en compatibiliteit (niet alles werkt vanaf mmc) zijn hier voorbeelden van. En idd 4 of 6 mb is allebei erg weinig, toch is 2 mb extra nog 50% meer en wel zeker belangrijk. Ik vind ook dat met zo'n hight tech foontje er minimaal 8 mb (end-user) beschikbaar moet zijn. Dit is voor mij een reden om hem simpel weg niet te kopen en lekker door te klooien met mijn Tungsten T (16mb intern en ook te weinig).

• Rav
  • Niet online
Barca schreef op 17 januari 2004 @ 09:58:
Waar hebben we het nou over? 4MB? 6MB? Als er nou een ding is waar je niet naar moet kijken is dat het wel; het blijft peanuts. Gewoon het MMC geheugen gebruiken.
werkgeheugen zegt wel wat, ook bij telefoons, maar dat is dus ruim voorhanden

...

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Raafje schreef op 17 januari 2004 @ 20:01:
[...]
werkgeheugen zegt wel wat, ook bij telefoons, maar dat is dus ruim voorhanden
Eens, maar dat is werkgeheugen dus... niet (interne) opslagcapaciteit ;)

Vandaag hoorde ik van iemand dat "mijn telefoon heel raar over gaat". Als iemand mij belt hoort hij eerst een raar piepje en pas dan gaat mijn telefoon normaal over. Natuurlijk heb ik mezelf even gebeld maar ik hoor niets vreemds. Iemand ooit wel eens van dit verschijnsel gehoord? Hoeft natuurlijk totaal niet aan de phone te liggen.

[Voor 3% gewijzigd door Barca op 18-01-2004 10:36]

• OurLadyPeace
ik heb gister de sx1 gekocht en tot nu toe, ja ik weet dat het nog wel heel kort is maar goed, vind ik het een goeie fone.
Maar nu heb ik eigenlijk een vraagje...Ik ben namelijk niet echt bekend met GPRS enzo...maar kben gister even op my-siemens geweest en ik heb me toen zo'n smsje laten sturen met de instellingen, ik heb dit opgeslagen, want dat moest, maar nu doet ie het nog niet....wat doe ik fout? Moet er nog wat gebeuren ofzo?

En ik heb ook de software van de cd-rom op mijn pc geinstalleerd, maar als ik mijn telefoon aansluit en ik ga naar Siemens Data Suite dan staat er dat er geen telefoon is aangesloten...Wat doe ik hier dan fout?

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen, want ik zou toch graag nog wat meer uit mijn sx1 halen... ;(

• kingnixo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-03 17:52
Zijn er mensen die gebruik hebben gemaakt van GPRS en MMS via Telfort? Ik heb zelf meerdere malen contact gehad met Telfort, de instellingen van de website gebruikt maar word nog steeds gehinderd door "General: System error". Kan iemand me hierbij helpen?

• rooie60
ladypeace heb je bleutooth wel geactiveerd?ik zelf heb geen ervaring met een datakabel

• OurLadyPeace
rooie60 schreef op 19 januari 2004 @ 11:11:
ladypeace heb je bleutooth wel geactiveerd?ik zelf heb geen ervaring met een datakabel
jaaw heb ik geactiveerd....

ik vind het wel erg jammer dat er nu niks werkt...geen GPRS en geen niks van mijn computer kunnen halen...als er nog iemand is die weet hoe ie me kan helpen dan hoor ik het graag....

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

OurLadyPeace schreef op 18 januari 2004 @ 11:58:
En ik heb ook de software van de cd-rom op mijn pc geinstalleerd, maar als ik mijn telefoon aansluit en ik ga naar Siemens Data Suite dan staat er dat er geen telefoon is aangesloten...Wat doe ik hier dan fout?
Kijk of bij apparaatbeheer alles wel flex is... staan er geen ?'s bij b.v. SM-Controller of USB-HUB of zoiets dergelijks. Als het er daar goed uit ziet zou het moeten werken.
Ik zelf had een probleem met de zogenaamde "SM-Buscontroller". Er stond in apparaatbeheer een "?" bij en door het installeren van de Intel i845 drivers verhielp ik dit probleem.

Eerder in dit topic postte "Mens" het volgende:

Eindelijk heeft mijn PC de SX1 herkent!!

Dit is wat ik heb gedaan:

- alle software deinstalleren.
- software van CD opnieuw geinstalleerd.
- reboot.
- installatie was voltooid.
- USB kabel in de SX1 gedaan terwijl hij uitstond en daarna in mijn PC USB poort.
- SX1 aangezet.
- hierna begon SX1 USB installatie programma van XP.
- na de installatie herkende mRouter de SX1!!

• OurLadyPeace
Barca schreef op 19 januari 2004 @ 21:30:
[...]

Kijk of bij apparaatbeheer alles wel flex is... staan er geen ?'s bij b.v. SM-Controller of USB-HUB of zoiets dergelijks. Als het er daar goed uit ziet zou het moeten werken.
Ik zelf had een probleem met de zogenaamde "SM-Buscontroller". Er stond in apparaatbeheer een "?" bij en door het installeren van de Intel i845 drivers verhielp ik dit probleem.

Eerder in dit topic postte "Mens" het volgende:

Eindelijk heeft mijn PC de SX1 herkent!!

Dit is wat ik heb gedaan:

- alle software deinstalleren.
- software van CD opnieuw geinstalleerd.
- reboot.
- installatie was voltooid.
- USB kabel in de SX1 gedaan terwijl hij uitstond en daarna in mijn PC USB poort.
- SX1 aangezet.
- hierna begon SX1 USB installatie programma van XP.
- na de installatie herkende mRouter de SX1!!
bedankt voor de reactie, maar het is me een uurtje geleden gelukt :)
ik heb van een andere site Siemens Data Suite kunnen halen, en dat scheen een of andere goede versie te zijn ofzo, weet ik niet zeker, maar die heb ik geinstalleerd en pc herstart enzo en toen deed ie het ineens wel :)

ik ben alleen niet zo bekend met MMC, maar ik zou graag wel zo kaartje willen kopen, ik heb alleen geen idee waar dat kan... :? (ja ik ben gewoon een leek met dit soort dingen...sorry daarvoor...maar ik hoop dat er iemand is die me kan helpen...)

Die kaartjes zijn overal te koop, bijvoorbeeld bij Dixons. Maar ook op internet zijn er talloze sites die MMC-cards verkopen. Voor 128MB betaal je op internet zo'n 40 euro.

• OurLadyPeace
Anoniem: 80258 schreef op 19 januari 2004 @ 22:08:
Die kaartjes zijn overal te koop, bijvoorbeeld bij Dixons. Maar ook op internet zijn er talloze sites die MMC-cards verkopen. Voor 128MB betaal je op internet zo'n 40 euro.
okay, bedankt voor je reactie _/-\o_ , ik ga maar is op internet zoeken :)

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Als je er niet bekend mee bent... let op dat je een MMC moet hebben en geen SD kaart. Gebruik de search en/of lees dit topic door en je zal precies weten wat de verschillen zijn.

• OurLadyPeace
Barca schreef op 19 januari 2004 @ 22:10:
Als je er niet bekend mee bent... let op dat je een MMC moet hebben en geen SD kaart. Gebruik de search en/of lees dit topic door en je zal precies weten wat de verschillen zijn.
ja ik heb het al een beetje zitten lezen dus ik let al op of dat ik de goede koop.
Is er trouwens geen site ofzo die je me zeg maar kan aanraden, zodat ik hem daar kan kopen?

• rooie60
staan hier ergens foto's ,gemaakt met de SX1? zodat ik die kan bekijken,voor ik héél het forum moet doorspitten? thnx alvast

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Nou, eindelijk heb ik dan mijn SX1. Gekocht bij 2call.nl voor 125,- (inc.verzend) en 2-jaar T-mobile 150 abbo (23,50 per maand). Ik zat ernstig te twijfelen tussen T-mobile en Debitel-Telfort, maar uiteindelijk voor T-mobile gekozen vanwege de betere service (tja..die drie euro per maand...). Ik heb nu wel wat problemen met de datakabel...nou ja, de eerste keer deed hij het niet. De PC herkende wel de SX1, maar de DataSuite nog niet. Proberen we later nog wel een paar keer.

Ik wil trouwens wel even melden dat ik een beetje teleurgesteld was toen ik hem uit de doos haalde. Toch ietsje groter en zwaarder dan ik had verwacht, ook het feit dat je de radio niet kunt gebruiken zonder de koptelefoon (antenne) vind ik jammer. Positief is verder dat ik geen vastlopers heb gehad en dat alles heel snel reageert.....misschien heb ik al een (Engelse) update van de software. Nu dus nog zoeken naar een goede MMC.

[Voor 3% gewijzigd door Mighty op 20-01-2004 13:46]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Voor de beste MMC aanbiedingen kun je hier kijken: http://www.pricewatch.info/item/16594/

Zoals je ook kunt zien... keus genoeg :)

• OurLadyPeace
Anoniem: 80258 schreef op 20 januari 2004 @ 16:30:
Voor de beste MMC aanbiedingen kun je hier kijken: http://www.pricewatch.info/item/16594/

heej bedankt _/-\o_ :)

ja zeker keus genoeg :)

ikwas net nog eea aan het zoeken over nieuwe updates van de sorftware en ik kom deze kink tegen van Siemens zelf:

icm-km2.erlm.siemens.de/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=384,E=0000000000112051756,K=2600,Sxi=3,Cmd=Refresh,Remove=All,UseTemplate=DocuMenu.tem,varset_STARTPOINT=8234,varset_PRUNIT=7225,varset_PRSUBMENU=7221

lost mogelijk al een hoop vragen op.....
wel even het héééle adres kopieren en plakken, eventueel met http:// ervoor

grtz, nicole

hi, hi, ik weet niet hoe mijn vorige reply bij jullie eruitziet...weet ook niet hoe ik het gedaan heb maar jij is 2x zo breed als de rest......ook na het vernieuwen van de pagina!

Anoniem: 40690

Waar kan ik de laatste software versie krijgen?

Middelkoop > lees eerst even de topic door voordat je zo'n vraag stelt. Het staat er namelijk gewoon in.

• Niet online
OurLadyPeace schreef op 20 januari 2004 @ 16:46:
[...]

heej bedankt _/-\o_ :)

ja zeker keus genoeg :)
Of hier ( lekker goedkoop )
http://shop.computer-onli...ubgroep=MULTIMEDIA%20CARD

Anoniem: 80258 schreef op 21 januari 2004 @ 13:59:
Middelkoop > lees eerst even de topic door voordat je zo'n vraag stelt. Het staat er namelijk gewoon in.
Yup, maar dat zijn +30 pagina's. Maar ik heb het antwoord al dus nm.

• Rav
  • Niet online
Anoniem: 80258 schreef op 20 januari 2004 @ 16:30:

Ik heb een TakeMS 256 MB MMC gekocht bij www.maxactive.nl € 83 incl verzendkosten. Kun je niks over zeggen lijkt me. Ze waren wel flink wat later dan de 3,5 dagen zoals op de site staat. Maar ik heb iets voor de kerstdagen besteld en dit zal wel de nodige logistieke problemen opgeleverd hebben.

...

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Bok Gistron www.gistron.nl was een 256mb MMC inc. verzendkosten (vooraf) 76,35 geloof ik. Maar dan heb je geen merk kaart.

Mighty schreef op 21 januari 2004 @ 21:16:
Bok Gistron www.gistron.nl was een 256mb MMC inc. verzendkosten (vooraf) 76,35 geloof ik. Maar dan heb je geen merk kaart.
Maar niks op voorraad...

Anoniem: 103464

Beste mede-SX1-ers, ik heb hem vandaag ook gekocht en wil allereerst zeggen dat jullie meningen me toch wel enorm hebben geholpen. Bedankt daarvoor!
Ik ben tevreden met de SX1, maar heb wel een paar vastlopers, traag opstarten en Bluetooth connectie problemen gehad. Zijn er mensen, die dit hebben kunnen oplossen door middel van een flash? En wanneer komt de NL flash uit ?

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Hehe..sorry heb ik zeker net de laatste besteld. >:)

Anoniem: 92654

Heeft iemand nu eigenlijk al de Nederlandse versie van de SX1? Of iig een nederlandse T9??? Heb de SX1 al ruim een maand en had toch wel gehoopt dat de nederlandse firmware inmiddels al een keer beschikbaar zou zijn! :(

• OurLadyPeace
trouwens toen ik zterdag mijn sx1 ging kopen heb ik gevraagd of de Nederlandse versie van de SX1 al was binnengekomen en teon werd mij gezegd dat er geen Nederlandse versie komt, ze zeiden dat bij de SX2 die waarschijnlijk wel het geval zou zijn maar bij SX1 zou ie niet meer komen...
Weet iemand hier meer van? Ik vind het eingelijk wel beetje raar maar goed... :? :P

Nou ik heb daarnet de Siemens helpdesk gebeld en daar deden ze inderdaad een beetje vaag over het wel of niet verschijnen van een nederlandse versie. Het zou wel in de planning liggen maar wanneer dat kon mij niet gezegd worden.
Heb dus zo mijn twijfels of de sx1 wel zo'n succes is!

• Niet online
Kan niet, op club-siemens forum heeft iemand al de nederlandse versie van de fw06. Maar is niet de officiele, er zitten een paar bugs en ze zitten dat te fixen bij siemens.
:X

Tja het zou tijd worden! Wil nu toch echt wel een nederlandse T9! :(

• Niet online
camera kwaliteit

fw05
http://www.iespana.es/f3rnann/05.jpg

fw06
http://www.iespana.es/f3rnann/06.jpg

Wat een verbetering :P

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 22-01-2004 21:19]

Anoniem: 100270

Had ff een mailtje gestuurd naar Siemens over de Nederlandse firmware en dit was hun reactie:

Geachte heer,

Naar aanleiding van uw bericht het volgende :

Eind januari zal de nederlandse software te downloaden zijn van onze
internet site, wanneer u deze gedownload heeft beschikt u ook over de
nederlandse T9.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Siemens Klantenservice

Zegt voldoende lijkt me :)

Ik weet niet of dit hier al gepost is, maar ik dacht het kan geen kwaad, wat info over een mogelijke SX2. OS 7, 1mp camera en 64mb geheugen. Vet.

http://free.srv.hu/g/s/gs...p?aloldal=cikk&cikkid=329

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Trouwens nog twee tips voor de mensen die problemen hebben met USB en SX1. Als je een andere sim-kaart er in plaats doet de telefoon het (maw kan er verbinding worden gemaak tussen SX1 en PC via USB) en hetzelfde geldt ook als je je batterij drie uur uit je telefoon haalt alvorens hem weer erin te stoppen. Hierdoor worden de datum en tijd gewist uit het telefoon geheugen en zal de PC hem weer als USB hub herkennen. Het is wat omslachtig maar het is tenminste iets, kan je tenminste de nieuwe firmware erop installeren.

Anoniem: 57198

Vind de SX1 echt een prachtig toestel.
Toch vraag ik me nog e.e.a. af...
Is het een nadeel dat de SX1 over symbian 6.1 beschikt ipv 7.0 (zoals de 6600).
Ik mag toch wel aannemen dat de SX1 ook andere "themes" ondersteund??

De SX1 beschikt over "Java MIDP 1.0" de 6600 over "2.0".
Wat betekent dit voor de SX1?
(Behalve dat 2.0 nieuwer is dan 1.0 :P)

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik vraag mij af of je de SX1 ook niet kunt 'updaten' met Symbian 7. Het is allemaal software dus het zou te doen moeten zijn.

Wie kan mij a.u.b. die fw06 toemailen op indianx@indianx.speedxs.nl . Ik ervaar namelijk echt veel problemen met mijn SX1 :( en kan wel wat stabiliteit gebruiken! Ik vind dat mijn batterij wel achterlijk snel leeg is, ik kan hem net een hele dag gebruiken. Wat is jullie ervaring ?

• Niet online
Anoniem: 103464 schreef op 24 januari 2004 @ 01:08:
Wie kan mij a.u.b. die fw06 toemailen op indianx@indianx.speedxs.nl . Ik ervaar namelijk echt veel problemen met mijn SX1 :( en kan wel wat stabiliteit gebruiken! Ik vind dat mijn batterij wel achterlijk snel leeg is, ik kan hem net een hele dag gebruiken. Wat is jullie ervaring ?
.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 24-01-2004 13:41]

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Het wordt mijns insziens tijd voor een deel 2. In de openingspost van deel 2 zal het volgende in mijn ogen naar voren moeten komen:

- pakkende tekst met specificaties, etc.
- alle foto's (URL's!) die in deel 1 naar voren zijn gekomen
- alle nog uitstaande problemen, maar ook hulp bij de reeds verholpen problemen
- alle voors en tegens die in dit deel 1 naar voren zijn gekomen

Ik bied me aan de tekst te schrijven. Ik heb echter hulp nodig de tekst in een lay-out a la
http://verkiezing.gatheri...227b50b053d1149894cc43218 te gieten... ik heb hulp nodig bij het verzamelen van alle foto's (URL's) van deel 1 en ik zoek iemand die mijn tekst wil doorlezen en eventueel verbeteren. Om gezeur te voorkomen geef ik hierbij een deadline aan; zondag 1 februari 2004. Ga dus niet vragen wanneer de openingspost er eventueel komt... als er al mensen zijn die mij bij willen staan. Heb ik toestemming? Nee nog niet, maar het lijkt me dat *we* die als "topicstart SX1 deel 2 team" zonder problemen gaan krijgen. Ik ben bereikbaar via MSN, e-mail, whatever. Liever niet tientallen posts op dit forum hierover, dat schiet zijn doel voorbij.

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 103464 schreef op 24 januari 2004 @ 01:08:
Bij mij doet hij het gemiddeld twee dagen, als ik wat mp3's luister en met mijn camera speel moet ik de SX1 dus elke derde dag opladen. En hoe lang hij het doet als je die dingen niet gebruikt weet ik niet.. :)
Verder slaat hij wel vaak over en wordt hij langzaam als je foto's wilt nemen terwijl
je mp3's luistert. Ook vid's opnemen met als achtergrond muziek een mp3's doet hij niet goed.

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mighty schreef op 24 januari 2004 @ 12:51:
[...]
Bij mij doet hij het gemiddeld twee dagen, als ik wat mp3's luister en met mijn camera speel moet ik de SX1 dus elke derde dag opladen.
Bij mij precies hetzelfde... een volle batterij gaat gemiddeld 2,5 dag mee.

Anoniem: 103705

hoe makkelijk gaat het sms-en met deze phone gezien de toetsen aan de zijkant zitten?

Bedankt voor jullie reacties.. Ik heb de eerste dagen best veel gespeeld met dat ding, dus ik denk dat het daar aan kan liggen. Dit is mijn 4de dag en vandaag merk ik dat ie dus nog helemaal vol is. Ik wil echt graag betere software ervoor.

Zijn er nog mensen die toevallig de Desktop MX Bluetooth van Logitech ook hebben ?

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-12-2020
Heeft iemand al mophun games aan de praat gekregen? Sommige sites zeggen dat mophun wel ondersteund wordt en andere weer niet, iemand ervaring?

• OurLadyPeace
Ik heb nu dus een MMC maar nu wil ik iets installeren wat daarop staat alleen zegt mijn mob dan dat er te weinig ruimte is...Op mijn MMC staat nog zo'n 13 MB maar op mun mob zelf nog heel weinig. Ligt dat dan eraan dat er te weinig ruimte over is op mun mob? Of is het iets anders?

Ik hoop dat iemand me kan helpen

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

OurLadyPeace schreef op 25 januari 2004 @ 16:21:
Ik heb nu dus een MMC maar nu wil ik iets installeren wat daarop staat alleen zegt mijn mob dan dat er te weinig ruimte is...Op mijn MMC staat nog zo'n 13 MB maar op mun mob zelf nog heel weinig. Ligt dat dan eraan dat er te weinig ruimte over is op mun mob? Of is het iets anders?

Ik hoop dat iemand me kan helpen
Waar installeer je het programma? Van je MMC naar je MMC of van je MMC naar het interne geheugen? Misschien heb je daarom niet genoeg ruimte.

• OurLadyPeace
Mighty schreef op 25 januari 2004 @ 16:31:
[...]

Waar installeer je het programma? Van je MMC naar je MMC of van je MMC naar het interne geheugen? Misschien heb je daarom niet genoeg ruimte.
het is me nu wel gelukt, omdat ik een paar dingetjes heb weggehaald, deze x vroeg ie toen ik um ging installere waar ie um moes zetten en toen heb k MMC gekoze

maar blijkbaar als mijn interne geheuge al erg vol is dan vraagt ie helemaal nergens om en zegt ie gewoon dat het niet kan....

kan je ergens van te voren instelle waar je um wil gaan installere?

oww en thnx voor je reactie :)

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Als je iets wilt installeren krijg je gewoon de vraag waar je het wilt installeren. Dat is alles wat erover te zeggen is ;)

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 23:36
Hoe zit het met de snelheid van het menu? Is de telefoon langzaam of snel?

• TukkerTweaker
Mad_Cow schreef op 26 januari 2004 @ 07:36:
Hoe zit het met de snelheid van het menu? Is de telefoon langzaam of snel?
opstarten is zeer langzaam, menu valt mee.

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

OurLadyPeace schreef op 18 januari 2004 @ 11:58:
Maar nu heb ik eigenlijk een vraagje...Ik ben namelijk niet echt bekend met GPRS enzo...maar kben gister even op my-siemens geweest en ik heb me toen zo'n smsje laten sturen met de instellingen, ik heb dit opgeslagen, want dat moest, maar nu doet ie het nog niet....wat doe ik fout? Moet er nog wat gebeuren ofzo?
Ik krijg MMS met de SX1 ook nog niet werkend in combinatie met Orange... weet iemand de juiste SX1 Orange MMS instellingen?
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee