Anoniem: 82206

Bij mij werkte MMS gewoon met de settings van de 7650, 3650 of N-Gage... Heb je die alle 3 al geprobeerd?

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2020
heb bericht van siemens gehad,er was tot nu toe nog maar een toestel teruggebracht met hardware problemen...
kreeg net ook mailtje dat er nu een speciaal nummer is 'helpdesk'voor problemen en vragen
en al die problemen dan die ik hier lees???van dode pixels tot vastlopen,stilstaand beeld??

Anoniem: 70316

Klopt het dat je geen MMC kaartje bij de Sx1 krijgt?

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-06 10:22
Je krijgt er inderdaad geen standaard MMC bij.
De reden hiervan is dat als je er een 128mb kaartje bij zou doen, iedereen het toestel te duur vond, en dat als je er 16 mb bij deed, iedereen vindt dat het kaartje te klein is en je er niks aan hebt.
Daarom heeft Siemens er geen kaartje bij gedaan(volgens de webmaster van CS).

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

ok.. dat is duidelijk.. Maar bij de 6600 en alle andere symbian Nokia's met MMC slot krijg je wel gewoon een MMC kaartje erbij! bij de 6600 zelfs 32MB en dat vind ik dan wel weer de moeite waard! ;)

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ja, dat lijkt het in het begin wel. Maar uiteindelijk wil je toch een grotere (128/256+) want op 32mb passen echt niet genoeg mp3's. De Nokia 6600 heeft dat probleem niet want die kan geen mp3's spelen. Maar je hebt wel gelijk dat Siemens er een goedkoop 32mb kaartje bij had kunnen doen al is het maar voor in het begin. Ik moest dus bijna een week wachten op mijn MMC, zit je daar met je mp3-speler zonder mp3s. :(

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Eddos
  • Laatst online: 24-06 10:22
6600 kan wel mp3's afspelen, maar alleen in mono.

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

Anoniem: 103464

Willen jullie a.j.b. ophouden met vergelijken ? de 6600 kan gewoon veel minder. Een vriend van mij heeft de 6600 net voor mij gehaald en hij baalt ervan. Wat maakt het nou uit of Siemens er geen MMC bij doet ? Je hebt toch minimaal 128Mb nodig. Oh ja ... waar zit de handige MMC-slot van de 6600 ?! Hehehe

I luv my SX1 ! ;)

Anoniem: 104030

Ik heb al een tijdje de sx1, ik vind het echt een mooie telefoon en als er een paar probleempjes zouden worden opgelost zou die ook nog heel functioneel kunnen zijn.

Ik heb een paar vraagjes:

1/ Ik krijg geen mp3's op de telefoon geladen, foutmelding
DE OPSLAGRUIMTE VOOR VERWIJDERING IS TE KLEIN.ER KUNNEN GEEN
MP3's WORDEN GELADEN. weet iemand dit op te lossen

2/ M'n sx1 heeft nog engelse besturing wanner kan het in het nederlands

3/ Wanneer komt de update is nu toch wel al de laatste week van januari en heb de telefoon al 1 1/2 maand het wordt tijd

Wie kan mij helpen deze vragen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
De kok

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 14:13

Barca

In Search Of Sunrise

Allereerst sluit ik me aan bij IndianXje ;)
Anoniem: 104030 schreef op 27 januari 2004 @ 16:38:
Ik heb al een tijdje de sx1, ik vind het echt een mooie telefoon en als er een paar probleempjes zouden worden opgelost zou die ook nog heel functioneel kunnen zijn.
Ik heb een paar vraagjes:
1/ Ik krijg geen mp3's op de telefoon geladen, foutmelding
DE OPSLAGRUIMTE VOOR VERWIJDERING IS TE KLEIN.ER KUNNEN GEEN
MP3's WORDEN GELADEN. weet iemand dit op te lossen
2/ M'n sx1 heeft nog engelse besturing wanner kan het in het nederlands
3/ Wanneer komt de update is nu toch wel al de laatste week van januari en heb de telefoon al 1 1/2 maand het wordt tijd
Wie kan mij helpen deze vragen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
De kok
1. Het interne geheugen van de telefoon is klein. Die foutmelding zal er vast mee te maken hebben dat de MP3 er gewoon niet op past, of dat er juist zoveel MP3's op staan dat er geen ruimte meer over is om processen uit te voeren. De melding heb ik nog niet eerder gehoord, maar het moet daar mee te maken hebben.
2 & 3. Eind januari, en dat is het al ja... dus het wordt inderdaad tijd. Heb nog even geduld zou ik zeggen. Dat is alles wat je kan doen. Zodra het beschikbaar is zal je dat gerust gelijk op dit forum kunnen lezen.

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik ga hem misschien vrijdag ophalen, of een 6600 maar nou weet ik van een 6600 dat je er een film op kan zetten... kan dat ook met de sx1?

Edit: Voor de duidelijkheid. Ik las dat er geen .wma files opkonden... vandaar... Heeft iemand al iets van een filmpje draaiende gehad op dat ding ?

[Voor 36% gewijzigd door R3NSE op 27-01-2004 20:20]

Greetings from Earth

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 19:40
Koop een SX1 ipv 6600, SX1 kan ook films afspelen

Je kan gratis software downloaden (mobiclip) die mo clips kan afspelen. Mobiclip leverd ook de benodigde codecs en instructies zodat je avi's of mpeg's kan converteren naar mo clips.

Ik heb zojuist CKY3 erop gezet!!! Echt vet om films te kijken in het OV!

256 of 512 mb geheugen is wel een aanrader, gemiddelde film grote (speelfilm) ligt denk ik op 150 mb. (ligt aan welke kwaliteit je wilt)

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 08:25

Ornathon

PSN: igorvertus

Hopelijk istie in de winkels met NL upgrade voor zaterdag as.. dat is mijn deadline voor telefoon kopen :D.. (anders blijf ik bezig met uistellen)

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-12-2020
Ornathon schreef op 27 januari 2004 @ 21:44:
Hopelijk istie in de winkels met NL upgrade voor zaterdag as.. dat is mijn deadline voor telefoon kopen :D.. (anders blijf ik bezig met uistellen)
koop dan maar een 6600
Nederlandse update kan via de siemens site (als het zover is) scheelt weer naar servicepoint gaan zoals bij SE

Monalisa schreef op 27 januari 2004 @ 22:15:
[...]

koop dan maar een 6600
Nederlandse update kan via de siemens site (als het zover is) scheelt weer naar servicepoint gaan zoals bij SE
De P900 kun je gewoon online updaten hoor, en dat kan al een maand!

Anoniem: 103464 schreef op 27 januari 2004 @ 16:34:
Willen jullie a.j.b. ophouden met vergelijken ? de 6600 kan gewoon veel minder. Een vriend van mij heeft de 6600 net voor mij gehaald en hij baalt ervan. Wat maakt het nou uit of Siemens er geen MMC bij doet ? Je hebt toch minimaal 128Mb nodig. Oh ja ... waar zit de handige MMC-slot van de 6600 ?! Hehehe

I luv my SX1 ! ;)
Nah ik heb bij mijn P900 ook een 32MB MSDUO gekregen en ben blij dat ik die er WEL bij heb zitten want er kunnen toch zo'n 5 a 6 mp3tjes op.. net genoeg voor even in de trein of bus! ;)

Ik heb net de fw06 International op mijn SX1 gezet en merk in ieder geval dat de menu, zoals ik al had verwacht, sneller gaat. Net als met mijn andere Siemens telefoontjes heb ik altijd van de verbeteringen en flexibiliteit in software kunnen genieten. Als je twijfelt tussen de SX1 en de 6600, laat dat dan ajb niet van software afhangen..

Zo een strakke toestel gaat straks alleen maar beter functioneren wanneer de updates komen. En neem maar aan dat daar genoeg van zullen komen! Ik ben in ieder geval weg van de goede audio kwaliteit en een FM radio ! Die heeft de P800, P900 noch de 6600 ! Ik wens Nokia en Sony veel plezier de komende jaar met het uitbrengen van een toestel zo mooi en FM radio/mp3 player voor deze prijsklasse!

Luv my SX1 ! ;)

Anoniem: 70316 schreef op 27 januari 2004 @ 22:44:
[...]

Nah ik heb bij mijn P900 ook een 32MB MSDUO gekregen en ben blij dat ik die er WEL bij heb zitten want er kunnen toch zo'n 5 a 6 mp3tjes op.. net genoeg voor even in de trein of bus! ;)
Als ik kijk naar de spullen die jij al hebt (iPod etc.) dan denk ik dat je geld zat hebt en het geen probleem vindt een MSDUO van 256mb, die overigens zo ''goedkoop'' en haast niet te krijgen zijn, uit het buitenland te bestellen. En de reparatie van een touch screen (+/-€300) zal dan ook geen punt zijn.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 103464 op 28-01-2004 00:25]

• BringDa69
  • Laatst online: 19-04-2019
Hoe is de batterijduur als je mobiclip gebruikt om bijv. en normale speelfilm(100 minuten) te bekijken?

[Voor 6% gewijzigd door BringDa69 op 27-01-2004 23:53]

Bescheidenheid is voorbehouden aan mensen met bescheiden capaciteiten

Anoniem: 97668

yep,
ook ik ben overstag gegaan en heb hem vanmiddag gekocht na een telefoongesprek met SIEMENS.

De conclusie volgens siemens:

Héél snel, binnen nu en een maand, komt de Nederlandse versie op de markt. Op dat moment is ook de Nederlandse versie te downloaden via hun site; niet alleen de Nederlandse taal, maar ook de UPGRADE naar een nieuwere (?) versie. Ze hopen er dan ook alle eventuele bugs uit te hebben!

ik hoop dat ik jullie hier wat aan hebben!

• Ornathon
  • Laatst online: 29-05 08:25

Ornathon

PSN: igorvertus

Anoniem: 97668 schreef op 28 januari 2004 @ 21:41:
yep,
ook ik ben overstag gegaan en heb hem vanmiddag gekocht na een telefoongesprek met SIEMENS.
Waar gekocht als ik vragen mag? :D
Zie wel iets in de pricewatch staan..maar koop zoiets toch liever in een echte zaak.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Anoniem: 80258

Een vriend van mij heeft de SX1 via www.gsmhuis.nl besteld. Daar is ie los het goedkoopst, namelijk 498 euro.

Vandaag werd zijn SX1 bezorgd. Er zat GEEN headset in de doos. Contact met gsmhuis.nl leerde hem dat dat bij hun standaard is: "Meneer, ik heb even in een andere doos gekeken, maar daar zit ook geen headset bij". Onzin natuurlijk, de headset en datakabel zitten standaard in de doos.

Hebben meer mensen deze vreemde ervaring? Wie heeft er nog meer bij gsmhuis.nl besteld? En wat was de inhoud van de doos? Graag ook reacties van degenen die niet bij gsmhuis.nl hebben besteld.

• Monalisa
Anoniem: 80258 schreef op 28 januari 2004 @ 22:26:
Een vriend van mij heeft de SX1 via www.gsmhuis.nl besteld. Daar is ie los het goedkoopst, namelijk 498 euro.

Vandaag werd zijn SX1 bezorgd. Er zat GEEN headset in de doos. Contact met gsmhuis.nl leerde hem dat dat bij hun standaard is: "Meneer, ik heb even in een andere doos gekeken, maar daar zit ook geen headset bij". Onzin natuurlijk, de headset en datakabel zitten standaard in de doos.

Hebben meer mensen deze vreemde ervaring? Wie heeft er nog meer bij gsmhuis.nl besteld? En wat was de inhoud van de doos? Graag ook reacties van degenen die niet bij gsmhuis.nl hebben besteld.
Vorige week gekocht bij de gsmshop winkel in Utrecht
In de doos, usb kabel en headset.... prijs 529 euro

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 80258 schreef op 28 januari 2004 @ 22:26:

Idd onzin. Zonder de headset werkt de radio-functie niet eens! Ik heb hem bij 2call.nl besteld (maar met abbo zie eerdere post) en in die doos zat wel
een headset, zoals het hoort natuurlijk. Ik zou zeggen dat je hem dan maar
terugstuurt als je geen headset krijgt en dat deze volgens Siemens erbij
hoort te zitten.

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-10-2008

megter

Ik zeg maar zo....

Ik zit ook te twijfelen om 'm te kopen, denk dat het sowieso verstandig is om te wachten tot de nieuwe softwareversie uit is.
De SPV E200 lijkt me ook erg leuk, heb nu de 1e SPV. Bij de E200 schijnen nauwelijks bugs te zitten en op de fm-radio na, heeft hij ook (vrijwel) dezelfde mogelijkheden.
Wat raden jullie me aan, SX1 of E200, losstaand van het design?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Erik070 schreef op 27 januari 2004 @ 21:27:
Koop een SX1 ipv 6600, SX1 kan ook films afspelen

Je kan gratis software downloaden (mobiclip) die mo clips kan afspelen. Mobiclip leverd ook de benodigde codecs en instructies zodat je avi's of mpeg's kan converteren naar mo clips.

Ik heb zojuist CKY3 erop gezet!!! Echt vet om films te kijken in het OV!

256 of 512 mb geheugen is wel een aanrader, gemiddelde film grote (speelfilm) ligt denk ik op 150 mb. (ligt aan welke kwaliteit je wilt)
Heb je al eens .3gp geprobeerd? Ik denk dat het met dat bestandsformaat nog kleiner wordt. Als je .3gp afspeelt met de standaard videospeler (niet realone) kan je ze ook nog fullscreen in landscape modus afspelen. Erg vet, ik heb er nu zo'n 30 minuten aan video's opstaan, waaronder de introscene van de Lion King :)

Je kunt alle .avi en .mpeg converten met PacketVideo Recorder dat op je SX1 cd staat.

...

Anoniem: 100650

wat heeft de SIemens SX1 meer dan de SPV, btw???
Met de nieuwe update kun je net zoveel doen met de spv als de Sx1 of zie ik dat verkeerd??

Behalve Radio en ingebouwde camera, zie ik weinig verschil tussen de Sx1 en SPV...

Grtz. Mattee

Ornathon schreef op 28 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Waar gekocht als ik vragen mag? :D
Zie wel iets in de pricewatch staan..maar koop zoiets toch liever in een echte zaak.
gewoon bij Belcompagnie, ik word daar altijd prima geholpen en die paar euro prijsverschil maken me zoveel niet uit....

data suite....

ben gisteren een hele poos bezig geweest om data suite te laten werken.... helaas, herkent mijn SX1 niet....

nu heb ik eea al op het forum gelezen over datasuite en en de usb kabel, maar ik wil via bluetooth! volgens het help bestand moet ik een *.sis file downloaden bij my-siemens, maar helaas, ik kan het nergens vinden!

wie weet waar wel of hoe kan ik datazuite mijn s1 laten herkennen????

gegevensoverdracht via bluetooth werkt overigens wel perfect!

alweer bedankt voor het antwoord!

• TukkerTweaker
  • Laatst online: 24-06 16:38
Iemand een tip om die irrante lege batterij meldingen uit te krijgen?

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

TukkerTweaker schreef op 30 januari 2004 @ 15:18:
Iemand een tip om die irrante lege batterij meldingen uit te krijgen?
Ongelofelijk dat iemand precies dezelfde vraag die ik heb post. ;)

Wat een irritant gepiep zeg... het enige wat je kan doen is het mobieltje gewoon uitzetten. :?

• Rav
  • Niet online
Ik heb mijn SX1 vandaag opgestuurd naar siemens.

Vandaag begon hij opeens toetstonen te produceren, terwijl dat was uitgeschakeld. Dus ik heb de toetstonen toen geactiveerd en daarna gedeactiveerd in de hoop dat het dan zou ophouden. Werkte niet. Ik dacht laat ik hem eens opnieuw opstarten --> Uitgeschakeld --> Ingeschakeld --> Pincode ingevoerd. En wat doet ie? Het enige wat hij doet is opstarten totdat de klok in beeld komt en net op het punt dat hij normaal de achtergrond in beeld brengt begint hij opnieuw met opstarten, and again, and again, and again, net zolang totdat je de accu eruittrekt |:(

Heb naar siemens gebeld, ik vroeg of het zou werken als ik de batterij 48 uur eruit zou halen. Ze dacht van wel maar kon geen garantie geven. Ik kon hem ook naar de service center sturen, zou 7-10 dagen duren. Ik heb hem dus maar naar de belcompany gebracht en zij hebben hem weggestuurd.

Misschien krijg ik fw06 wel :) ik hoop dat ze het probleem op kunnen lossen.

...

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik had vanmiddag ook wat vaags. Bij het aanzetten van de telefoon gaf hij eerst een paar piepjes. Het vreemde is dat het nu vanzelf is opgelost.

Bij het tetrissen onder het luisteren naar de radio/mp3 loopt hij ook gegarandeerd vast... pfff die firmware is echt nodig hoor. :(

[Voor 59% gewijzigd door Barca op 31-01-2004 01:31]

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 82206 schreef op 26 januari 2004 @ 21:06:
Bij mij werkte MMS gewoon met de settings van de 7650, 3650 of N-Gage... Heb je die alle 3 al geprobeerd?
Inmiddels heb ik die alle 3 geprobeerd en het werkt niet. Kortom... als ik mezelf de instellingen per SMS laat toesturen door Orange en die automatisch op mijn mobieltje zet, werkt het niet. (heb het met alle 3 geprobeerd)

Ik heb ook contact gehad met de Orange helpdesk. Ook die konden mij niet helpen. De instellingen die men door gaf had ik namelijk al want dat waren de instellingen die ik via de SMS kreeg toegestuurd. Wel heb ik nog wat een deze instellingen toegevoegd, namelijk het volgende:
Bij de advanced settings (je kan nog een keer "advanced settings" kiezen ook!) voegde ik port number "9201" toe.. dat mocht niet baten. Volgens de Orange medewerker werkte de 6600 met port number "5080" maar ook hiermee werkte het niet. Kortom... wie o wie? :?

[Voor 6% gewijzigd door Barca op 31-01-2004 18:09]

Poortnummer is dan inderdaad 5080, je kan daarboven (weet niet hoe die optie heet) ook nog iets invullen. Probeer daar eens 010.250.255.183 neer te zetten.

• Anoniem: 80648
  • Niet online
Raafje schreef op 30 januari 2004 @ 21:39:
Ik heb mijn SX1 vandaag opgestuurd naar siemens.

Vandaag begon hij opeens toetstonen te produceren, terwijl dat was uitgeschakeld. Dus ik heb de toetstonen toen geactiveerd en daarna gedeactiveerd in de hoop dat het dan zou ophouden. Werkte niet. Ik dacht laat ik hem eens opnieuw opstarten --> Uitgeschakeld --> Ingeschakeld --> Pincode ingevoerd. En wat doet ie? Het enige wat hij doet is opstarten totdat de klok in beeld komt en net op het punt dat hij normaal de achtergrond in beeld brengt begint hij opnieuw met opstarten, and again, and again, and again, net zolang totdat je de accu eruittrekt |:(

Heb naar siemens gebeld, ik vroeg of het zou werken als ik de batterij 48 uur eruit zou halen. Ze dacht van wel maar kon geen garantie geven. Ik kon hem ook naar de service center sturen, zou 7-10 dagen duren. Ik heb hem dus maar naar de belcompany gebracht en zij hebben hem weggestuurd.

Misschien krijg ik fw06 wel :) ik hoop dat ze het probleem op kunnen lossen.
ik denk van wel, misschien ook nederlands?

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 82206 schreef op 31 januari 2004 @ 18:26:
Poortnummer is dan inderdaad 5080, je kan daarboven (weet niet hoe die optie heet) ook nog iets invullen. Probeer daar eens 010.250.255.183 neer te zetten.
Helaas pindakaas... Als ik nou eens alle instellingen die ik heb uit type:

Connection Name: Orange MMS
Data Bearer: GPRS
Access Point Name: mms
User name: None
Prompt password: No
Password: **** <- nee er staat geen paswoord maar hij laat gewoon 4 *'s zien
Authentication: Normal
Gateway IP Address: 10.250.255.183 <- 010 aan het begin is niet mogelijk... hij maakt daar gewoon 10 van
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Connection Security: Off
Session mode: Permanent

Dit werkte dus niet en derhalve heb ik bij de "advanced settings" (options / advanced settings) het ook geprobeerd met instellingen er BIJ:

Phone IP address: Dynamic
Primary name server: 10.250.255.183 <- heb het ook geprobeerd met dit veld leeg
Second name server: 0.0.0.0
Server address: http://mms.orange.nl:8002 <- heb het ook geprobeerd met dit veld leeg
Port number: 5080 <- heb het ook geprobeerd met dit veld leeg... en heb het ook geprobeerd met nummer 9201 in dit veld. Niks werkt :(

Barca schreef op 31 januari 2004 @ 19:16:
Phone IP address: Dynamic
Primary name server: 10.250.255.183 <- heb het ook geprobeerd met dit veld leeg
Second name server: 0.0.0.0
Server address: http://mms.orange.nl:8002 <- heb het ook geprobeerd met dit veld leeg
Port number: 5080 <- heb het ook geprobeerd met dit veld leeg... en heb het ook geprobeerd met nummer 9201 in dit veld. Niks werkt :(
Bij mij werkte het zonder de geavanceerde instellingen, maar bij de Nokia 6220 en 6600 moet je bij Primary en Secon name server niets invullen en bij Server address 010.255.250.183 (het IP adres). En Port number is idd 5080.

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 82206 schreef op 31 januari 2004 @ 19:59:
[...]
Bij mij werkte het zonder de geavanceerde instellingen, maar bij de Nokia 6220 en 6600 moet je bij Primary en Secon name server niets invullen en bij Server address 010.255.250.183 (het IP adres). En Port number is idd 5080.
Ok maar jij hebt geen orange mag ik aannemen? Want zoals ik zei, die instellingen werken bij mij dus niet. :(

• R3NSE
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik heb hem vrijdag opgehaald bij PhoneShop in Den Haag (afhaalpunt 2call.nl)

Mooi toestel... (dat is met alle toestellen zo als je van platgestampte 8210 afkomt)

Hele avond ermee gespeeld... leuk leuk leuk... Mooi display en heeeeeel mooi geluid... Camera software maar is even die update voor installeren want hij heeft veeel licht nodig op het moment... de 4x digizoom is supernetjes..

Als het donker (dus pikkedonker) is en je doet snapshot dan is de cam zolang bezig met bijstellen dat dus het programma automatisch sluit...

De knopjesindeling went snel... ook mede door een spelletje wat ze ervoor gemaakt hebben.

Waar ik trouwens wel mee zit... Bij de FileManager heet de file waarin alles opgeslagen word "Nokia" Ik dacht ik rename het "My Files" maar toen ik de camera opstartte en nieuwe foto schoot maakte die opnieuw de map "Nokia" aan... Iemand uitleg hoe ik dat kan veranderen ?

Greetings from Earth

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Dat kan volgens mij niet want de Symbian software die heeft als standaard dat hij ze in de map Nokia opslaat. Dat zou alleen Siemens kunnen fixen als ze de software aanpassen.

Barca schreef op 01 februari 2004 @ 11:22:
Ok maar jij hebt geen orange mag ik aannemen? Want zoals ik zei, die instellingen werken bij mij dus niet. :(
Ja wel... Ik heb ook Orange en had een SX1. Het lukte bij mij dus zonder de geavanceerde instellingen. Heb je zelf al een keer alle settings handmatig ingevoerd? Heb je trouwens MMS wel laten activeren? Heb je al eens met een ander toestel een MMS gestuurd (zodat je zeker weet dat MMS bij je werkt)?

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 01-02-2004 20:32]

Anoniem: 82206 schreef op 01 februari 2004 @ 20:31:
[...]

Ja wel... Ik heb ook Orange en had een SX1. Het lukte bij mij dus zonder de geavanceerde instellingen. Heb je zelf al een keer alle settings handmatig ingevoerd? Heb je trouwens MMS wel laten activeren? Heb je al eens met een ander toestel een MMS gestuurd (zodat je zeker weet dat MMS bij je werkt)?
ook ik heb orange en kan gewoon MMS-en...
dan zal er misschien toch iets anders bij je fout staan....
ik heb dacht ik de instellingen van de 3650 laten sms-en

orange is trouwens flink bezig voor WORLD, voorheen share, nog 2 weken dachten ze om het rond te krijgen!]dan ook nog de nieuwe firmware en we zijn helemaal compleet!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 97668 schreef op 01 februari 2004 @ 22:18:
[...]
ook ik heb orange en kan gewoon MMS-en...
dan zal er misschien toch iets anders bij je fout staan....
ik heb dacht ik de instellingen van de 3650 laten sms-en
Zou jij a.u.b. de instellingen die ik hierboven heb gepost eens door willen lopen en willen kijken wat er verschilt met jou instellingen? Thanks.
Anoniem: 82206 schreef op 01 februari 2004 @ 20:31:
[...]
JA heb het ook geprobeerd bij handmatig invoeren en JA ik heb ook MMS laten activeren. NEE, ik heb nog niet met een ander toestel een MMS naar mijn SX1 gestuurd want niemand in mijn omgeving heeft een telefoon met die functionaliteit.

[Voor 45% gewijzigd door Barca op 01-02-2004 22:45]

• TukkerTweaker
Iemand al een oplossing voor die lege batterij meldingen?

ik heb dezelfde instellingen als er bij barca op 31 januari staan....
ook heb ik orange wap en alvast world erin staan.
en een hele hoop anderen waarbij het access point name is http:// xxx.de

VRAAG: kunnen deze met "xxx.de" eruitgegooid worden??

• Rav
  • Niet online
Anoniem: 97668 schreef op 02 februari 2004 @ 15:15:
ik heb dezelfde instellingen als er bij barca op 31 januari staan....
ook heb ik orange wap en alvast world erin staan.
en een hele hoop anderen waarbij het access point name is http:// xxx.de

VRAAG: kunnen deze met "xxx.de" eruitgegooid worden??
Ja die kun je gewoon verwijderen, heb ik iig ook gedaan.

...

• kingnixo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-03 17:52
Is er iemand die de SX1 gebruikt i.c.m. Telfort? Ik heb nl. hetzelfde probleem van: ik kan niet MMS'en en W@P-pen met de instellingen van Telfort. Is er iemand wie dit al wel is gelukt?

Anoniem: 104840

Ik heb opera en netfront geinstalleerd op m'n sx1, maar ze werken allebei niet. Wat doe ik verkeerd? Ik heb een abonnement van T-mobile en t-zones werkt wel weer.

Anoniem: 92654

Anoniem: 104840 schreef op 03 februari 2004 @ 19:00:
Ik heb opera en netfront geinstalleerd op m'n sx1, maar ze werken allebei niet. Wat doe ik verkeerd? Ik heb een abonnement van T-mobile en t-zones werkt wel weer.
Bij T-Mobile moet je volgens mij eerst een GPRS actief of intensief abo laten aansluiten. Op die manier heb je access tot internet.
T-Zones daar kan iedereen op die een abo bij T-mobile heeft, dus dat dat wel lukt zegt in dit geval dan niets denk ik.

Bel voor de zekerheid de klantenservice van T-M even!

er is een update SX1 V.06 te vinden op de volgende link,
www.gsm-multifund.de/index2.html
ergens midden op de pagina.
lees dan wel ook het stukje erboven, het is dus geen officiele zover mijn duits strekt! de camera is gelukkig al wel verbeterd!

mocht iemand het gaan proberen, laat het dan weten, mijn SX1 loopt goed momenteel, met niet al te veel problemen!

succes!

nog een vraagje:

de datasuite vindt nog steeds mijn SX1 niet.
ben al aan het zoeken geweest in dit forum maar kan het niet vinden.
de bluetooth werkt overigens wel zonder problemen!

waar zit het probleem??

Is er iemenad die opera en/of netfront aan het draaien heeft op z'n sx1 met een abonnement van t-Mobile??

• Monalisa
Anoniem: 97668 schreef op 03 februari 2004 @ 20:48:
nog een vraagje:

de datasuite vindt nog steeds mijn SX1 niet.
ben al aan het zoeken geweest in dit forum maar kan het niet vinden.
de bluetooth werkt overigens wel zonder problemen!

waar zit het probleem??
Misschien is het een idee om via de franse siemens site de nieuwste versie van de datsuite te installenhttp://www.my-siemens.fr/sx1/sx1.zip, of de p900 datasuite van sony ericsson (is alleen maar voor de connectie) bij mij deed hij het toen.

ik ben hem aan het downloaden, hoewel mijn frans niet erg best is....
met bluetooth heb ik wel verbinding, dus begrijp ik het goed dat ik dan niet voor de P800 hoef te downloaden??

Anoniem: 97668 schreef op 03 februari 2004 @ 23:11:
ik ben hem aan het downloaden, hoewel mijn frans niet erg best is....
met bluetooth heb ik wel verbinding, dus begrijp ik het goed dat ik dan niet voor de P800 hoef te downloaden??
ha, ha, in het nederlands dus!
het werkt nu perfect, de mRouter herkent de SX1 nu wel!
Yippie, en bedankt!

Heeft iemand voor mij de internet instellingen voor m'n sx1 op het t-mobile netwerk?

ja, en dan dit:

de synchronisator kan de interface die vereist is om de synchronisatie met het aangesloten apparaat niet laden.....

heb ik dit alleen of dit een bekend gegeven.
de namen van mijn simkaartje staan nu wel in outlook, maar verder gebeurt er niets...

Wie??

• Erik070
Over de 3gp files, tot hoe groot (mb's) kan je die afspelen met packetvideo? en welke conversie software kan er worden gebruikt. (ik lees packetvideo, maar dat zit op je telefoon)

Ik heb nu Mo clips van 30 tot 40 mb en dat zijn hele tv series (22 min per stuk), en in landscape mode :)

Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van 3gp?

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Erik070 schreef op 04 februari 2004 @ 19:12:
http://www.apple.com/mpeg4/3gpp/

• Erik070
het zal best wel een goede codec zijn,

Ik ga het in ieder geval een keer proberen,

eerste uitzoeken hoe ik mijn avi's in 3gp's kan omzetten.
(iemand goede converters daarvoor?)

Anoniem: 99729

avi's weet ik niet.
heb al wel enkele mpg's omgezet met het packetvideo proggie dat op de CD staat.
dat gaat prima.
best leuk om 20 videoclips op je foon te hebben.
(en dan straks nog ruimte over hebben op de 256Mb kaart :) )

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 99729 op 04-02-2004 21:04]

• Rav
  • Niet online
Erik070 schreef op 04 februari 2004 @ 19:12:
Over de 3gp files, tot hoe groot (mb's) kan je die afspelen met packetvideo? en welke conversie software kan er worden gebruikt. (ik lees packetvideo, maar dat zit op je telefoon)

Ik heb nu Mo clips van 30 tot 40 mb en dat zijn hele tv series (22 min per stuk), en in landscape mode :)

Grootte maakt niet uit, zo groot als je ze kan maken zo speelt hij ze af (ik weet dit iig zeker t/m ong 120 mb, wat dus neer komt op bijna 2 uur film, afhankelijk van de film).

Ik schreef eerder dat je PacketVideo Recorder kon gebruiken om AVI en MPEG bestanden te converteren naar 3gp, dit programma staat op je SX1 cd die je bij je telefoon kreeg.

...

• Erik070
Huh? extra software op die cd? Kon alleen een crapy siemens software packet vinden.

Maar ik ga wel effe kijken in explorer op de cd, zal wel niet aangegeven zijn bij de standaard installatie.

Anoniem: 96117

Over het converteren naar 3gp. Nokia heeft hier ook een progje voor:
Nokia Multimedia Converter 2.0

Kan je ook .mov bestanden mee omzetten.

Over firmware 6.0 van een paar berichten hiervoor. Hebben mensen hier al goede ervaringen mee? Want ik weet niet of ik nog wil wachten op de NL versie....

• Erik070
Oke heb 3gp geprobeerd

Werk oke!! :)

Enige wat ik heb aan te merken is dat de kwaliteit erg slecht is (mo clips zijn mooier) en veel ghosting (bij snelle bewegingen). Maar daartegen over staat dat het bestand ruim 2x kleiner is. (16mb voor een 22min tv serie)

Moet dus nog goed kijken wat leuker is : meer series en muziek op telefoon, of paar goede kwaliteit videos en minder muziek

• Rav
  • Niet online
Erik070 schreef op 04 februari 2004 @ 23:51:
Oke heb 3gp geprobeerd

Werk oke!! :)

Enige wat ik heb aan te merken is dat de kwaliteit erg slecht is (mo clips zijn mooier) en veel ghosting (bij snelle bewegingen). Maar daartegen over staat dat het bestand ruim 2x kleiner is. (16mb voor een 22min tv serie)

Moet dus nog goed kijken wat leuker is : meer series en muziek op telefoon, of paar goede kwaliteit videos en minder muziek
Ik ben niet bekend met de MO bestanden, ik ken het wel maar ik heb het nooit gebruikt. Ik gebruikte altijd 3gp, omdat je het heel eenvoudig op landscape modus kon draaien. Het enige minpunt vind ik dat de muziek ERG slecht is, stemmen daarentegen zijn wel weer helder. Maar ik denk dat juist daarom het bestand veel kleiner is.
Zodra ik mijn SX1 weer heb zal ik MO eens proberen, wat is de beste converter hiervoor?

...

• Erik070
Om Mo clips te kunnen maken kan je alleen de converter gebruiken van Mobiclips:

http://www.mobiclip.com

Hier kan je een gratis converter voor je pc downloaden (met instructies voor converteren) en kan je ook de demo van mobiclips downloaden voor je SX1, er is nog geen betaalde versie. Het nadeel is bij de demo dat een aantal functies niet werken (fast forward en reverse bijvoorbeeld). Play, pause en geluid veranderen werkt uiteraard wel.

Om in landscape mode te kunnen kijken hoef je alleen een filter (rotate) toe te voegen in VirtualDub (progje om je avi of mpeg te converteren naar een avi bestand dat mobi converter pakt) dan wordt je avi een slag gedraaid :P en kan je hem dus in landscape mode kijken op je SX1.

Het converteren met VirtualDub duurt alleen wel aardig lang als je niet een mega pc hebt. (heb simpel gezegd een athlon xp 1700+ en het duurt gemiddeld 50 min. om een tv serie van 22min te converteren :( )

Dus het duurt allemaal wat langer maar dan heb je wel wat.

- Audio is redelijk en wordt beter bij de betaalde versie (volgens iemand op club siemens forum)
- Video is goed tot perfect :)

• BringDa69
  • Laatst online: 19-04-2019
Ik zal mijn vraag nog een keer herhalen: hoe beinvloed mobiclip de batterijduur?
Vreet ie energie of valt het wel mee met die clipjes

Bescheidenheid is voorbehouden aan mensen met bescheiden capaciteiten

• Rav
  • Niet online
Ik heb sinds een uurtje mijn SX1 weer terug. Ik heb dus lang voordat hij was opgestuurd de security code 3x verkeerd ingevoerd, met als gevolg dat het toestel werd geblokkeerd.
Gelukkig was die software toen nog zo debiel dat het toestel er niet mee om kon gaan en gewoon herstartte en normaal functioneerde.

Na een poosje is het toestel er door onbekende oorzaak mee gekapt en begon nadat ik hem ooit opnieuw aanzette oneindig op te starten. Daarom heb ik hem opgestuurd naar het Siemens Service Center.
Vandaag belde de BC dat ik het toestel op kon halen, en dat heb ik dus net gedaan.

Maar nu heb ik dus een nieuwe Nederlandse FW versie, waarbij de blokkeerfunctie wel werkt. Er staat nu dus in mijn scherm: Toestel is geblokkeerd. Voer toestelcode in a.u.b.

Zoals het instructieboekje vermeld moet je in dat geval contact opnemen met de Siemens Klantenservice, heb ik gedaan, vertellen ze mij dat ik 35 (!) euro moet gaan dokken om zo'n stomme deblokkeerfunctie op te sturen.
Gaat ze me ook nog een beetje vertellen dat het dom van mij is, ja hallo dat weet ik toch zelf ook wel. Ik was alle functies aan het uitproberen, je kon je telefoon locken net zoals een Windows computer, maar ik dacht dat de code 12345 was en voerde dat dus in. Ik vergat dat ik de code een keer 's nachts had veranderd.

Ik wil nu dus eigenlijk proberen zo'n beetje alle mogelijk combinaties uit te proberen om toch achter de code te komen, want ik kan dus wel een toestelcode invoeren.

Maar nu heb ik dus een vraag: als jullie het toestel blokkeren, dan uit zetten en dan weer aan, en je krijgt de melding Toestel is geblokkeerd. Voer toestelcode in a.u.b. (bij jullie waarschijnlijk in het engels), HOE voer je de code dan in? Ik kan alleen de code intypen, maar hoe bevestig je de code? Hoeft dat niet? Joystick indrukken? Groene knop?

...

• TukkerTweaker
Dit heb ik ook gehad en ik heb gewoon gratis een deblokkeercode gekregen van de helpdeskmedewerker. Heb deze dus maar opgeschreven. 8)

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

TukkerTweaker schreef op 05 februari 2004 @ 19:21:
[...]
Dit heb ik ook gehad en ik heb gewoon gratis een deblokkeercode gekregen van de helpdeskmedewerker. Heb deze dus maar opgeschreven. 8)
Ok? Spread the word!!! :?

Code bevestigen gaat via "OK" en dat is de linkerknop onder het scherm, dus die met een "o" erin links naast de joystick. (en dus de eerste toets rechtsonder van de * toets. Duidelijker kan niet. :) ;)

[Voor 32% gewijzigd door Barca op 05-02-2004 20:10]

• Rav
  • Niet online
TukkerTweaker schreef op 05 februari 2004 @ 19:21:
[...]

Zou je even contact met me op willen nemen op ravuh (at) gmx.net?

Ik was eigenlijk van plan om morgenmiddag contact op te nemen met de consumentenbond om te kijken of ze niet iets van een 50/50 regeling af kunnen dwingen. Ik bedoel voor de crash was mijn fout reeds gemaakt, maar kon ik WEL bellen. Na de crash was ik genoodzaakt de telefoon op te sturen en kon vervolgens NIET bellen.

...

• Rav
  • Niet online
Barca schreef op 05 februari 2004 @ 20:07:
[...]

Code bevestigen gaat via "OK" en dat is de linkerknop onder het scherm, dus die met een "o" erin links naast de joystick. (en dus de eerste toets rechtsonder van de * toets. Duidelijker kan niet. :) ;)
:) thx voor het proberen, maar bij mij staat er dus geen OK, die 'balk' waar normaal OK/Options/Menu staat is leeg.

...

• TukkerTweaker
Barca schreef op 05 februari 2004 @ 20:07:
[...]

Wat wil je weten?

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Die deblokkeercode! Maar goed ik realiseer me dat het wellicht juist onverstandig is deze openbaar te maken dus never mind. Vertel hem alleen maar aan Raafje as requested. ;)

Anoniem: 96117

Iemand enig idee waar je een extra batterij voor de SX1 kunt kopen?

En wat ze kosten..

Alvast bedankt!

• TukkerTweaker
Barca schreef op 06 februari 2004 @ 10:27:
[...]

Die deblokkeercode! Maar goed ik realiseer me dat het wellicht juist onverstandig is deze openbaar te maken dus never mind. Vertel hem alleen maar aan Raafje as requested. ;)
Die is dus imei afhanekelijk weet ik voor 90% zeker. Anders zouden ze daar toch niet om vragen?

• Rav
  • Niet online
Anoniem: 96117 schreef op 06 februari 2004 @ 15:20:
Iemand enig idee waar je een extra batterij voor de SX1 kunt kopen?

En wat ze kosten..

Alvast bedankt!
http://www.mobiltec24.de/...18d9180a12ece6ec25cecdef9

55 Euro excl. verzendkosten.
Is wel een betrouwbare winkel (sponsor van club-siemens)

...

Anoniem: 92654

Eindelijk het is zover!!!

http://www.my-siemens.com..._0_product%253AMW,00.html

De nieuwe (nederlandse) firmware voor de SX1 :P :P :P

Veel plezier ermee ;)

Anoniem: 100283

Nieuwe softwareversie gezien !

Er staat alleen bij dat je niet de nederlandse versie over de internationale heen kan zetten (zie voorwoord siemens)

Iemand al uitgeprobeerd ?????

Ben erg benieuwd..........

• Erik070
Over de batterij duur weet ik niets precies te zeggen bij Mo clips

Kan wel gewoon op de heen en terug weg mo clips bekijken (naar me werk of school) en dat 2 dagen achter elkaar. (nog fucking kort, maar het is wat)

Voor iedereen die 3gp gebruikt, raad ik echt aan Mo clips te proberen.

Als je van kwaliteit houdt boven kwantiteit dan zijn mo clips jou ding

Anoniem: 100270

Wil ook graag weten of je toch kunt updaten met de nederlandse versie aangezien ik de internationale firmware heb en volgens de site van siemens dit niet kan. Mij was verteld door Siemens dat dit wel mogelijk zou moeten zijn, als ik dit toen geweten had had ik de SX1 nog niet gekocht want zonder t9 duurt een smsje toch wel erg lang.

|:(

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Is eindelijk de Nederlandse versie er... kunnen we hem blijkbaar niet over de Internationale heen zetten. DAMN!

Ook weer leuk dat het precies zo'n tijd is dat we Siemens niet kunnen bereiken... dus welke Tweaker heeft de oplossing? :?

• Erik070
Leuk die nieuwe firmware

Maare kan iemand deze vraag beantwoorden:

Hoe kan ik zien welke firmware ik heb?

Siemens site geeft aan #06# en dan kiezen voor info,

Als ik #06# toets, krijg ik die optie niet, dus ik denk, gewoon op bellen drukken.
En inderdaad er komt iets, er staat "requesting", duurt enkele seconden en dan staat er "requesting not compleet". En dan geen info over me firmware versie.

Iemand ook dit probleem of een oplossing?

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Erik070 schreef op 06 februari 2004 @ 18:43:

Siemens site geeft aan #06# en dan kiezen voor info... Als ik #06# toets, krijg ik die optie niet
Goed lezen neef... er staat *#06#
Try again :)

• Erik070
bedankt voor de hulp nichtje

(ben een beetje blind/stoned/dronken) en werk met 1280x1024 :)

Maare ik zie nu dat ik niet de nederlandse kan krijgen :(

Dan maar verder engels, iig een betere camera

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Erik070 schreef op 06 februari 2004 @ 19:24:
bedankt voor de hulp nichtje

(ben een beetje blind/stoned/dronken) en werk met 1280x1024 :)

Maare ik zie nu dat ik niet de nederlandse kan krijgen :(

Dan maar verder engels, iig een betere camera
Same here. Aan de andere kant wil ik het wel gewoon proberen de Nederlandse versie erover heen te knallen... beetje lef hebben. Maar goed het staat er niet voor niks dus ik denk niet dat dat slim is en zal dus maar de Engelse shit moeten installeren tijdelijk totdat een van onze Tweakers een oplossing weet. ;)

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik ben gaarne bereid om de NL versie lekker er op te knallen. Alleen nu wil het niet lukken omdat mijn pc de sx1 niet herkent in Software Update modus. Als ik me telefoon normaal aan zet herkent mijn pc hem wel....ik heb namelijk maar even een backup gemaakt voor de geplande update. Maar als ik hem dus nu in update-modus herkent de pc hem niet en kan ik hem dus niet updaten :(... Nog ff verder pielen.

Edit: nou...de NL sw erop zette wilde dus niet lukken want hij weigert met een mededeling in de trend van "toestel heeft al huidige of nieuwere versie van de software" en dan weigert hij vervolgens. Andere update is wel gelukt....ben benieuwd of je er een andere Taal (NL) aan kan toevoegen. Het zou bijvoorbeeld toch raar zijn dat je als Nederlander in bv Amerika woont en dan niet je toestel in je moedertaaltje kan hebben... De Internationale versie staat er wel goed op.

[Voor 39% gewijzigd door Mighty op 06-02-2004 20:21]

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ok thanks. :) Dan zet ik gelijk de nieuwe International versie er even op.

Op het club-siemens forum hebben d'r meer mensen problemen met de USB connectie... en volgens iemand is dit de oplossing:

Hey guys I was having the USB problem too - run the update software then connect the USB cable to your phone. When Windows asks for drivers, point it to the folder where you ran the update program from. It will then work!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ja, dat heb ik dus ook gedaan. Stond in de how-to, maar alleen niet zo heel erg duidelijk.

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mighty schreef op 06 februari 2004 @ 20:42:
Ja, dat heb ik dus ook gedaan. Stond in de how-to, maar alleen niet zo heel erg duidelijk.
Ja dat las ik inderdaad ook tijdens het updaten :+

Ik merk nog weinig verschil moet ik zeggen. Alleen de camera kwaliteit is enorm verbeterd.

Even een ander vraagje... al mijn contacts staan momenteel in het phone geheugen. Hoe kan ik ze allemaal tegelijk naar het SIM geheugen zetten?!? Een voor een (via options / Copy to SIM ph. book als je in de desbetreffende contact zit) schiet niet op :/

[Voor 11% gewijzigd door Barca op 06-02-2004 21:16]

• Rav
  • Niet online
Ik heb vanmiddag weer gebeld naar de Klantenservice van Siemens, en heb verteld dat mijn toestel geblokkeerd. Die man zei toen dat ik de code 3x fout zou hebben ingetoets, waarop ik antwoordde dat ik 100% zeker wist dat ik de goede code heb ingetoetst. Hij deed voor de rest nergens moeilijk over en vertelde me dat hij maandag zou bellen met de deblokkeringscode, kostenloos.

Zo ken ik siemens tenminste weer :) altijd goede service gehad met uitzondering van het belletje van gisteren.

Maar dit geeft dus toch aan dat Siemens niet erkend dat zij zelf een probleem hebben, er blijken veel meer mensen te zijn waarbij het toestel geblokkeerd is en niet te deblokkeren valt met de juiste code.

Over de nieuwe firmware: ik heb denk ik mazzel gehad, vorige week heeft mijn toestel de hele week bij de servicedienst gelegen en ik zij hebben voor mij de NL versie eropgeknald. Toch nog geluk bij een ongeluk.

...

• Rav
  • Niet online
Raafje schreef op 06 februari 2004 @ 21:24:
Ik heb vanmiddag weer gebeld naar de Klantenservice van Siemens, en heb verteld dat mijn toestel geblokkeerd. Die man zei toen dat ik de code 3x fout zou hebben ingetoets, waarop ik antwoordde dat ik 100% zeker wist dat ik de goede code heb ingetoetst. Hij deed voor de rest nergens moeilijk over en vertelde me dat hij maandag zou bellen met de deblokkeringscode, kostenloos.

Zo ken ik siemens tenminste weer :) altijd goede service gehad met uitzondering van het belletje van gisteren.

Maar dit geeft dus toch aan dat Siemens niet erkend dat zij zelf een probleem hebben, er blijken veel meer mensen te zijn waarbij het toestel geblokkeerd is en niet te deblokkeren valt met de juiste code.

Over de nieuwe firmware: ik heb denk ik mazzel gehad, vorige week heeft mijn toestel de hele week bij de servicedienst gelegen en ik zij hebben voor mij de NL versie eropgeknald. Toch nog geluk bij een ongeluk.
Barca schreef op 06 februari 2004 @ 21:03:
[...]

Ja dat las ik inderdaad ook tijdens het updaten :+

Ik merk nog weinig verschil moet ik zeggen. Alleen de camera kwaliteit is enorm verbeterd.

Even een ander vraagje... al mijn contacts staan momenteel in het phone geheugen. Hoe kan ik ze allemaal tegelijk naar het SIM geheugen zetten?!? Een voor een (via options / Copy to SIM ph. book als je in de desbetreffende contact zit) schiet niet op :/
Kan het ook niet via de computer?

...

• Fred_Perry
  • Laatst online: 23-06 23:39
Barca schreef op 06 februari 2004 @ 21:03:
[...]

Zou je hier misschien wat fotoojes kunnen plaatsen? Ben namelijk nog aant twijfelen tussen de sx1 en de 6600 en de kwaliteit van de foto's kan me helpen om (eindelijk eens) tot een keuze te komen ;)

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Raafje schreef op 06 februari 2004 @ 21:24:
[...]
[...]
Kan het ook niet via de computer?
Beantwoord jij die vraag even voor me a.u.b. Hoe :? De synchroniseer functie is bijvoorbeeld geniaal... doch ik heb een bloedhekel aan Outlook en helaas kan je niet met Outlook Express synchroniseren. Als jij me zegt hoe ik dat eventueel zou kunnen doen... :)

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Fred_Perry schreef op 06 februari 2004 @ 21:26:
[...]
Zou je hier misschien wat fotoojes kunnen plaatsen? Ben namelijk nog aant twijfelen tussen de sx1 en de 6600 en de kwaliteit van de foto's kan me helpen om (eindelijk eens) tot een keuze te komen ;)
Je kan alleen een goede vergelijking maken als ik een 6600 ter beschikking zou hebben en dezelfde foto zou maken in het licht dan wel in het donker.

Ik ben SX1 aanhanger, dus kan geen objectief oordeel vellen. :+ Maar als jij zo graag foto's wilt ben ik graag bereid er een paar te nemen... hier vind je een foto van mijn donkere kamer en hier een van mijn nieuwste speeltje, mijn Powerball. :+ (wel onder in het licht)

[Voor 5% gewijzigd door Barca op 06-02-2004 21:57]

Anoniem: 100270

Net de nieuwe firmware erop gezet, de internationale dan omdat de nederlandse dus niet gaat verdomme.
Moet zeggen camera is echt veeeeeeel beter nu, maar ja nog geen nederlandse t9 helaas, hoop dat ze hier wel nog mee komen. :(

• SYQ
  • Niet online
Fred_Perry schreef op 06 februari 2004 @ 21:26:
[...]
ga jij aan de hand van de fotokwaliteit je gsm kopen :|

Ik moet zeggen dat ik heeeeeeeeeel erg teleurgesteld ben met deze incompatibiliteitsprobleem met firmware! Het moet toch niet moeilijk zijn je eigen TAAL te kunnen kiezen ongeacht welk land je woont ?? Met de SL45(i) kon het gewoon !!! Overigens heb ik dit probleem ook met de S55! Op de internationale site zijn ze al bij firmware 20 terwijl de NL'se schandalig genoeg een half jaar op op 16 zit! Siemens moet dit oplossen !

Ik heb wel een 256 MB MMC binnen gehad! Had ik besteld bij www.4launch.nl (voor de geinteresseerden onder ons).
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee